Na lotniskach we Frankfurcie, Oslo, Sztokholmie i Dublinie pojawią się billboardy reklamujące województwo lubelskie. Region będzie się też promować na pokładach samolotów.
- Zdecydowaliśmy, że zamiast w Mediolanie będziemy promować się w Dublinie (od października Ryanair przywróci połączenia z Lublina do stolicy Irlandii - red.). Zrezygnowaliśmy natomiast z reklam w krajowych portach lotniczych - mówi Dariusz Donica, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim.
Ostatecznie wartość zlecenia będzie mniejsza niż wcześniej zakładano. Zamiast 2 mln zł kampania pochłonie 1,8 mln zł.
- W portach pojawią się citylighty i billboardy. Właśnie kończymy przygotowywać wizualizacje - mówi dyrektor Donica. - Ponadto województwo będziemy promować także na stronie internetowej i w magazynie pokładowym Lufthansy oraz w newsletterach i mediach społecznościowych linii Wizz Air - dodaje.
Jeśli w międzyczasie w siatce połączeń lubelskiego portu pojawiłyby się nowe loty, nie zostaną one uwzględnione w materiałach reklamowych.