Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

25 czerwca 2020 r.
16:56

Wiec poparcia dla Andrzeja Dudy na placu Teatralnym w Lublinie

Autor: Zdjęcie autora ask
0 29 A A

Wiec poparcia #LubelskieDlaDudy to inicjatywa marszałka województwa lubelskiego Jarosława Stawiarskiego (PiS).

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

W spotkaniu na Placu Teatralnym w Lublinie wziąć udział mają samorządowcy z całego regionu lubelskiego.

- Między innymi prezydenci miast, starostowie, burmistrzowie, wójtowie oraz radni wszystkich szczebli samorządu - wylicza Michał Mulawa, wicemarszałek województwa lubelskiego. - Chcemy podziękować za wsparcie dla regionu lubelskiego w ostatnich pięciu latach oraz zamanifestować poparcie dla Prezydenta RP, Andrzeja Dudy i polityki obecnego rządu.

Podczas spotkania podpisana ma zostać Karta Poparcia Samorządowców województwa lubelskiego. 

Skomentuj i udostępnij na Facebooku
e-Wydanie

Komentarze 29

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
taios / 25 czerwca 2020 r. o 17:45
+30
Panie marszałku, dlaczego wysyła pan za nasze pieniądze listy zachęcające do głosowania? I jak to jest, że trafiają one głównie tylko do starszych osób? Pis naprawdę manipuluje wszystkim co się da. Zakłamuje rzeczywistość.
Avatar
___K___ / 25 czerwca 2020 r. o 17:53
+23
Czy pan Mulawa mógłby doprecyzować, o jakie to prezydenckie wsparcie dla regionu mu chodzi? Jakieś konkrety?
Avatar
TECZOWY_ZSL / 26 czerwca 2020 r. o 14:16
+17
Adam piszesz o Lublinie? Gdzie ci dróg nie budują? Pod domem? To wal w dym do Żuka. Boli ciebie stadnina w Janowie? A możesz przypomnieć jak zohydzono przez wszelkie media tę stadninę przez lemingi wszelkiej maści celebrytowej? To samo próbowali zrobić z Polską. Nawet prognozy nam obniżono. Kraj udało się wydobyć PO zadłużeniu jaka nam poprsednia ekipa zostawiła. A stadnina... no cóż okazało się, że nigdy nie przynosiła zysków. Wszystko pochłaniała stadnina. Pracownicy tacy fachowcy, że jak palcem nie pokażesz to i zwierzęcia nie nakarmi. Jednym słowem droga zabawka. No, ale niby prestiżowa. W sumie nie wiem po co to PiSowi było. Widać, że cała załoga ma to gdzieś. Nie zawsze wszystko się udaje.
Nie, stadnina nie była NIBY prestiżowa. Cieszyła się uznaniem hodowców na całym świecie. PiS rozpieprzył to błyskawicznie. Bo PiS schlebia wyborcom prostym. Ja ze stadniny nic nie miałem, nie interesują mnie konie, ale miło było, że pod jakimś względem słynęliśmy na cały świat. To był powód do dumy. I jeśli nawet nie przynosiła wielkieg zysku, to jednak sama się utrzymywała będąc swoistym Bentleyem w swojej dziedzinie. Dziś trudno mówić, by była Tatą. I mozna czegoś nie rozumieć, ale po co od razu to niszczyć?
Co po tym niby "prestiżu" wśród obrzydliwie bogatych światowych snobów, skoro polskie dzieci głodowały.... tusk i pawlak mieli 8 lat i nic w tej kwestii polskim rodzinom nie pomogli
Pokaż mi chociaż jedno głodujące wówczas dziecko.
  "Moi koledzy i koleżanki z klasy śmieją się ze mnie, bo noszę brzydkie ubrania. Tata nie płaci alimentów i mama nie ma pieniędzy, żeby kupować mi nowe rzeczy. Prawie wszystko, co mam, dostaję po dzieciach sąsiadów. Czasem w domu nie mamy nawet jedzenia i chodzę do szkoły głodna. Moja koleżanka kilka razy prosiła swoją mamę, żeby zrobiła więcej kanapek, ale jest mi strasznie wstyd od niej brać. Proszę, powiedzcie mi, co mogę zrobić. Dziewczyna, 11 lat Z telefonów i maili do Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111" - Szymon Wójcik – Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, Uniwersytet Warszawski2017
  "Moi koledzy i koleżanki z klasy śmieją się ze mnie, bo noszę brzydkie ubrania. Tata nie płaci alimentów i mama nie ma pieniędzy, żeby kupować mi nowe rzeczy. Prawie wszystko, co mam, dostaję po dzieciach sąsiadów. Czasem w domu nie mamy nawet jedzenia i chodzę do szkoły głodna. Moja koleżanka kilka razy prosiła swoją mamę, żeby zrobiła więcej kanapek, ale jest mi strasznie wstyd od niej brać. Proszę, powiedzcie mi, co mogę zrobić. Dziewczyna, 11 lat Z telefonów i maili do Telefonu Zau... rozwiń
Avatar
___K___ / 25 czerwca 2020 r. o 20:42
+16
___K___ Faktycznie PiS zgotował okrutny los dla ciebie, a ty tylko marzysz, by dostać się do lepszych i dostatnich Niemiec. No, to zapraszam: skontaktuj się z Sedulus, Walter Fachkraft, Linius... i nie musisz nawet władać językiem niemieckim. Poznasz miód życia na obczyźnie. Co nie oznacza, że odetniesz się od rodziny. Ja w przeciwieństwie to taios mieszkam w trzech miejscach. Skoro Kopaczowa wrzeszczała w 2015 roku, że jak PiS wygra to nie da się żyć. To co ty chłopie jeszcze robisz w lubelskim ratuszu?!!! Pakuj walizy i lotem do Kanady! Ja zarabiam, bo trochę tu już jestem i wiem, że jak minimalna urosła z 1750zł do 2600zł to trzeba być ślepym, żeby tego nie zauważyć. Ceny idą w górę? A w Niemczech nie? Dwa lata temu wydawałem na żywność 100€/tydz. A teraz w 140€/t. nie potrafię rachunku zapiąć. A jeszcze w 2014 wystarczało 90€ na DWA tygodnie. Miałem wowczas większą lodówkę i zamrażarkę. Jak widzisz Merkel nas nie oszczędza ;) Piszesz o niemieckiej tarczy? Jakiej? Bo fabryka z BMW wyslała pracowników na przymusowe urlopy. A ostatni hit... zwolnienie 6000 pracownikow z grupy Kaufhof. Ja mam dobrze, bo branża energetyczna, to zamówienia się nie skończą. Obsługuje cały świat m.in Indie, Tajlandię, Indonezję. W Lublinie... tej wiejskiej mieścinie nie ma fabryk z takim rozmachem. A ja robię na wiosce niemieckiej. Fakt pół godziny do Monachium i 10 min do stolicy dolnej Bawarii. Ale jednak parotysięczna wioska?! W Chełmie doszedlem do funkcji kierownika produkcji. Nie było szans na pensję, z ktorej dałoby się żyć, to wziąłem do serca "Weź kredyt i zmień pracę". Nie, nie sam parę lat wpadłem na ten pomysł. I masz rację będę ciebie pouczał i tobie podobnym. Uważasz, że w Niemczech nie topią kasy to zobacz ile wpakowali w Tegel, a teraz budują... mają budować tunel do Danii za 7mld €. (Szacunki z 2015). Przy Bad Oeynhausen do tej pory nie mogą połączyć dwóch autostrad. Tunel zrobiony, a pare osób blokuje budowę. Teraz od południa budują połączenie. A tamte inwestycje... na straty.
Nie wiem, na jakiej podstawie sądzisz, że mam cokolwiek wspólnego z lubelskim ratuszem. Wy, proPiSowscy, macie jakąś manię, że jak ktoś was (lub wasz PiS) krytykuje, to od razu musi być zależny od jakiejś komórki związanej z PO, czy ogólnie z opozycją. To wam się bierze od JarKacza, gościa przerazonego wszystkim, skoro bez ochroniarzy się nie rusza, a jego domu 24 godziny na dobę pilnuje kilkunastu policjantów? Nie, nie wyjadę do Niemiec. Nie interesuje mnie praca na obczyźnie, potrafię wystarczająco zarobić tu, na miejscu, płacąc podatki we własnej Ojczyźnie i próbując budować jej dobrobyt. Szkoda, że to jest z taką łatwością niweczone przez gości zlecających zakup respiratorów za trzykrotną cenę rynkową od faceta, który nigdy takim przętem nie handlował. Albo przez udawanie budowy CPK, skoro już wspominasz o Tegel. Acz nie wiem, wlaściwie, dlaczego o Tegel, skoro to budowa lotniska  Schönefeld się przeciąga ponad miarę . CPK ma docelowo obsługiwać 100 milionów pasażerów rocznie. To poziom, jaki przed pandemią osiągały dwa lotniska na świecie. PiSowska megalomania! A co do inflacji, to nie podawaj róznic w stosunku do tego, co było dwa, albo sześć lat temu. U nas ceny rosną z tygodnia na tydzień!  
Nie wiem, na jakiej podstawie sądzisz, że mam cokolwiek wspólnego z lubelskim ratuszem. Wy, proPiSowscy, macie jakąś manię, że jak ktoś was (lub wasz PiS) krytykuje, to od razu musi być zależny od jakiejś komórki związanej z PO, czy ogólnie z opozycją. To wam się bierze od JarKacza, gościa przerazonego wszystkim, skoro bez ochroniarzy się nie rusza, a jego domu 24 godziny na dobę pilnuje kilkunastu policjantów? Nie, nie wyjadę do Niemiec. Nie interesuje mnie praca na obczyźnie, potrafię wystarczająco zarobić tu, na miejscu,... rozwiń
Avatar
taios / 25 czerwca 2020 r. o 18:10
+15
Obawiam się ___K___, że nie masz pojęcia o czym piszesz. Trzaskowski zrobił więcej dobrego niż Duda? Kpisz sobie z nas? No, to dobrze podaj dla równowagi, para do pary, cóż takoego Rafałek uczynił dla Warszawiaków dobrego? Przyrownaj coś do: 1. Przywrócenie wieku emerytalnego. 2. Wprowadzenie 500+. 3. Trzynasta emerytura. 4. Wolne niedziele handlowe. 5. Zakaz odbierania dzieci ze względu kłopotów finansowych rodziców. 6. 300+ wyprawka szkolna. No, to przyrownaj sukcesy Trzaskowskiego: 1. Brak reakcji na splyw gówienek Wisłą (Nadal nie podjął ŻADNEJ DECYZJI?!). 2. Brak darmowych żłobków. 3. Brak darmowych przejazdów komunikacją miejską dla uczniów. 4. Obcięcie stypendiów naukowych dla najzdolniejszej młodzieży. 5. Bez posmarowania w urzędzie nie wybudujesz ŻADNEGO budynku w Warszawie (tzw. Afera dwóch wież. Austriak to jasno stwierdził.). 6. Brak w planach bufowy nowej linii metra. 7. Odrzucenie w 95% roszczeń ludzi prześladowanych przez mafię ratuszową HGW. 8. 95 proc. tyle nie spełnił obietnic wyborczych. 9. Zaniedbane stadiony warszawskie... deweloperzy zadowoleni, niedługo zobaczymy tam osiedla, oczywiście wcześniej sycie posmarowane w urzędzie. ----- Co do lewicowości Pisu? Tak masz rację. Prowadzą taką samą politykę socjalną jak niemieckie CDU i bawarskie CSU. Ale to nie lewicowość, lecz prospołeczne dzialanie, a lewicy czyli Koalicji Obywatelskiej daleko do tych ideałów. Co do opluwania. Kpisz po raz wtóry. Parę razy wyrwało się z ust polityków mocniejsze słowo, bo kto wytrzyma hamskie zagrywki lewizny Obywatelskiej? Na taśmach możesz porównać język jakim posługuje się polityk PiS,,a jakim z KO. No, ale ty głuchy i ślepy, albomchcesz za takiego uchodzić. Tylko PO co?
Czy dla Ciebie rozdawnictwo na lewo i prawo socjalizm pełną gębą, jest czymś dobrym? Ciekawe, że na pis według badań głosują głównie osoby, które nie pracują. Jestem przedsiębiorcą i sytuacja jest coraz gorsza, coraz gorzej prowadzi się interesy. Widzę też swoich znajomych, którzy zamykają swoje biznesy i wyjeżdżają z kraju lub do największych miast w Polsce. Piszesz o darmowych żłobkach, to może warto podać przykład lubelskich żłobków i niewypłacania przez rządowe instytucje obiecanych dofinansowań, które mieli dostawać właściciele żłobków? Wolne niedziele? To jest sukces? To może doczytaj o konsewencjach tego zabiegu i spadku zarobków pracujących szczególnie w handlu. Aferta z reprywatyzacją w Warszawie? Tu całkowicie widać, że nie znasz się na prawie albo z premedytacją piszesz nieprawdę. Winę za nią ponoszą wyłącznie rządy obecny i poprzednie, które nie stworzyły ustawy reprywatyzacyjnej, tak jak jest choćby z mieniem zabużańskim, przez co każdy przypadek musi rozstrzygać sąd. I każde z postanowień sądowych może być inne - bo to RZĄD o to nie zadbał. Miasto jest jedynie uczestnikem postępowania. Zaniedbane stadiony warszawskie? Kolejny raz widać, że nie znasz się na prawie. W jaki sposób gmina może inwestować na nie swoim gruncie? Przecież w przypadku inwestycji na nie swoim gruncie - prezydent Warszawy byłby oskarżony o niegospodarność.  Panie  fillip75 ie powtarza Pan banialuki, o których bębnią cały czas prorządowe media. I nawet nie próbuje się Pan zagłębić jaka jest prawda.
Czy dla Ciebie rozdawnictwo na lewo i prawo socjalizm pełną gębą, jest czymś dobrym? Ciekawe, że na pis według badań głosują głównie osoby, które nie pracują. Jestem przedsiębiorcą i sytuacja jest coraz gorsza, coraz gorzej prowadzi się interesy. Widzę też swoich znajomych, którzy zamykają swoje biznesy i wyjeżdżają z kraju lub do największych miast w Polsce. Piszesz o darmowych żłobkach, to może warto podać przykład lubelskich żłobków i niewypłacania przez rządowe instytucje obiecanych dofinansowań, które mieli dostawać właśc... rozwiń
Avatar
___K___ / 25 czerwca 2020 r. o 18:04
+14
Obawiam się ___K___, że nie masz pojęcia o czym piszesz. Trzaskowski zrobił więcej dobrego niż Duda? Kpisz sobie z nas? No, to dobrze podaj dla równowagi, para do pary, cóż takoego Rafałek uczynił dla Warszawiaków dobrego? Przyrownaj coś do: 1. Przywrócenie wieku emerytalnego. 2. Wprowadzenie 500+. 3. Trzynasta emerytura. 4. Wolne niedziele handlowe. 5. Zakaz odbierania dzieci ze względu kłopotów finansowych rodziców. 6. 300+ wyprawka szkolna. No, to przyrownaj sukcesy Trzaskowskiego: 1. Brak reakcji na splyw gówienek Wisłą (Nadal nie podjął ŻADNEJ DECYZJI?!). 2. Brak darmowych żłobków. 3. Brak darmowych przejazdów komunikacją miejską dla uczniów. 4. Obcięcie stypendiów naukowych dla najzdolniejszej młodzieży. 5. Bez posmarowania w urzędzie nie wybudujesz ŻADNEGO budynku w Warszawie (tzw. Afera dwóch wież. Austriak to jasno stwierdził.). 6. Brak w planach bufowy nowej linii metra. 7. Odrzucenie w 95% roszczeń ludzi prześladowanych przez mafię ratuszową HGW. 8. 95 proc. tyle nie spełnił obietnic wyborczych. 9. Zaniedbane stadiony warszawskie... deweloperzy zadowoleni, niedługo zobaczymy tam osiedla, oczywiście wcześniej sycie posmarowane w urzędzie. ----- Co do lewicowości Pisu? Tak masz rację. Prowadzą taką samą politykę socjalną jak niemieckie CDU i bawarskie CSU. Ale to nie lewicowość, lecz prospołeczne dzialanie, a lewicy czyli Koalicji Obywatelskiej daleko do tych ideałów. Co do opluwania. Kpisz po raz wtóry. Parę razy wyrwało się z ust polityków mocniejsze słowo, bo kto wytrzyma hamskie zagrywki lewizny Obywatelskiej? Na taśmach możesz porównać język jakim posługuje się polityk PiS,,a jakim z KO. No, ale ty głuchy i ślepy, albomchcesz za takiego uchodzić. Tylko PO co?
Czy ty rozumiesz, co czytasz? Pytałem o to, co zrobił dla regionu, a nie dla Polski. A w kwestii tego, co napisałeś, to były to programy rządowe, a nie inicjatywy prezydenckie. No i powiem szczerze - to już szczyt bezczelności obciążać aferą dwóch wież Platformę! Siedź sobie w tych Niemczech i nie urządzaj nam tu Polski. Jeśli tu jest tak wspaniale za PiSu, jak twierdzisz, to czemu siedzisz w Niemczech??? Wróć, płać tu podatki i wtedy zabieraj głos.
Czy ty rozumiesz, co czytasz? Pytałem o to, co zrobił dla regionu, a nie dla Polski. A w kwestii tego, co napisałeś, to były to programy rządowe, a nie inicjatywy prezydenckie. No i powiem szczerze - to już szczyt bezczelności obciążać aferą dwóch wież Platformę! Siedź sobie w tych Niemczech i nie urządzaj nam tu Polski. Jeśli tu jest tak wspaniale za PiSu, jak twierdzisz, to czemu siedzisz w Niemczech??? Wróć, płać tu podatki i wtedy zabieraj głos. rozwiń
Avatar
Adam_z_Lublina / 25 czerwca 2020 r. o 21:43
+12
Armia misiewiczy na państwowych stołkach z partyjnego nadania. Teraz zrobią wszystko aby tylko utrzymać się na tym stołeczku i pobierać apanaże. Bierni mierni ale wierni ! A że stadnina w Janowie padła, trudno po co komu taka stadnina. A że się drogi nie wybuduje, po co komu taka droga ! Najważniejsze żeby pensyjka wpadła i prezesikowi nie podpaść !
Avatar
___K___ / 25 czerwca 2020 r. o 20:21
+11
Taios... mit lawinowo narastajacej inflacji i cen w sklepach dawno został już obalony. Za rządów Donalda Tuska przyrost cen w sklepach był ponad dwukrotnie wyższy. Co zostało udowodnione aseptycznie. Piszesz o wysokich cenach w restauracji? A byłeś u Gesslerowej? Tam ceny to dopiero kosmos! A na serio. Byłem w grudniu w ulubionej azjatyckiej restauracyjce w Rybniku i zaplaciłem 40zł z napiwkiem (2×17zł). Czy to jest drogo? Jedzenie w knajpach przy drodze w Nisku, czy na BP to wydatek tylko 50zł na dwie osoby. Oczywiście w 2008 roku w czasie nażeczenstwa to bywało się w prawdziwych restauracjach. Najwyższy rachunek 84zł. Stówę dałem ;) Faktycznie skoro płacisz 50zł za jedną osobę w 2020r to mnie ta wiadomość powala. Ja jadan teraz taniej, ale tylko tam gdzie mi i żonie smakuje. A teraz skoro jako przedsiebiorca przedstawił się pan, a myśli jak pracownik. No dobra zaryzykuję. Ile pracownik powinien zarabiać w Polsce. I proszę o podawanie kwot netto dla poszczególnych punktow: 1. Oplaty mieszkaniowe. 2. Wyżywienie. 3. Na dodatkowe wydatki (Zakup ubioru. Utrzymanie dziecka. Utrzymanie auta. Urlop. Hobby.).Spróbuj nas uświadomić. A ja oświecę pana jak te kwoty ksztaltują się u mnie w Niemczech. Dodam, że zarabiam baaardzo przeciętnie. I warto zapoznać się z pojęciem Dnia wolności podatkowej i porownać Polskę oraz Niemcy ;)
Rozumiesz znaczenie słowa "aseptycznie"? A co do cen - ine mów nam, żyjącym w Polsce, jak rosną ceny, bo nie masz o tym zielonego pojęcia!!!
Rozumiesz znaczenie słowa "aseptycznie"? A co do cen - ine mów nam, żyjącym w Polsce, jak rosną ceny, bo nie masz o tym zielonego pojęcia!!! rozwiń
Avatar
___K___ / 25 czerwca 2020 r. o 19:37
+11
KAŻDY, BŁAGAM KAŻDY-  tylko nie wychowanek lewaka S0R0SA czy grupy BILDERBERGÓW
Powtarzam z uporem maniaka: u wielbiam to widmo Sorosa krążące nad Polską. Facet przez jakieś swoje fundacje ponad 20 lat temu rzekomo wbił do głowy młodego Trzaskowskiego, że kiedyś PiS dojdzie do władzy, a ten Trzaskowski ma wtedy stanąć do walki o prezydenturę. To jest większa fantazja, niż Hobbit, Gwiezdne Wojny i Stary Testament razem wzięte!!!
Avatar
Janusz_Paliwas / 25 czerwca 2020 r. o 21:20
+10
Przez pięć ostatnich lat, Polki i Polacy czekali... i dopiero przed wyborami ??
Avatar
___K___ / 26 czerwca 2020 r. o 16:39
-1
Skończyły się proPiSowskie wpisy - Urząd Marszałkowski rozpoczął weekend :-)
Avatar
___K___ / 26 czerwca 2020 r. o 15:45
0
Adam piszesz o Lublinie? Gdzie ci dróg nie budują? Pod domem? To wal w dym do Żuka. Boli ciebie stadnina w Janowie? A możesz przypomnieć jak zohydzono przez wszelkie media tę stadninę przez lemingi wszelkiej maści celebrytowej? To samo próbowali zrobić z Polską. Nawet prognozy nam obniżono. Kraj udało się wydobyć PO zadłużeniu jaka nam poprsednia ekipa zostawiła. A stadnina... no cóż okazało się, że nigdy nie przynosiła zysków. Wszystko pochłaniała stadnina. Pracownicy tacy fachowcy, że jak palcem nie pokażesz to i zwierzęcia nie nakarmi. Jednym słowem droga zabawka. No, ale niby prestiżowa. W sumie nie wiem po co to PiSowi było. Widać, że cała załoga ma to gdzieś. Nie zawsze wszystko się udaje.
Nie, stadnina nie była NIBY prestiżowa. Cieszyła się uznaniem hodowców na całym świecie. PiS rozpieprzył to błyskawicznie. Bo PiS schlebia wyborcom prostym. Ja ze stadniny nic nie miałem, nie interesują mnie konie, ale miło było, że pod jakimś względem słynęliśmy na cały świat. To był powód do dumy. I jeśli nawet nie przynosiła wielkieg zysku, to jednak sama się utrzymywała będąc swoistym Bentleyem w swojej dziedzinie. Dziś trudno mówić, by była Tatą. I mozna czegoś nie rozumieć, ale po co od razu to niszczyć?
Co po tym niby "prestiżu" wśród obrzydliwie bogatych światowych snobów, skoro polskie dzieci głodowały.... tusk i pawlak mieli 8 lat i nic w tej kwestii polskim rodzinom nie pomogli
Pokaż mi chociaż jedno głodujące wówczas dziecko.
"Moi koledzy i koleżanki z klasy śmieją się ze mnie, bo noszę brzydkie ubrania. Tata nie płaci alimentów i mama nie ma pieniędzy, żeby kupować mi nowe rzeczy. Prawie wszystko, co mam, dostaję po dzieciach sąsiadów. Czasem w domu nie mamy nawet jedzenia i chodzę do szkoły głodna. Moja koleżanka kilka razy prosiła swoją mamę, żeby zrobiła więcej kanapek, ale jest mi strasznie wstyd od niej brać. Proszę, powiedzcie mi, co mogę zrobić. Dziewczyna, 11 lat Z telefonów i maili do Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111" - Szymon Wójcik – Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, Uniwersytet Warszawski2017
Poza tym pisałeś o głodujących, a nie czasem głodnych dzieciach...
Poza tym pisałeś o głodujących, a nie czasem głodnych dzieciach... rozwiń
Avatar
___K___ / 26 czerwca 2020 r. o 15:44
-2
Adam piszesz o Lublinie? Gdzie ci dróg nie budują? Pod domem? To wal w dym do Żuka. Boli ciebie stadnina w Janowie? A możesz przypomnieć jak zohydzono przez wszelkie media tę stadninę przez lemingi wszelkiej maści celebrytowej? To samo próbowali zrobić z Polską. Nawet prognozy nam obniżono. Kraj udało się wydobyć PO zadłużeniu jaka nam poprsednia ekipa zostawiła. A stadnina... no cóż okazało się, że nigdy nie przynosiła zysków. Wszystko pochłaniała stadnina. Pracownicy tacy fachowcy, że jak palcem nie pokażesz to i zwierzęcia nie nakarmi. Jednym słowem droga zabawka. No, ale niby prestiżowa. W sumie nie wiem po co to PiSowi było. Widać, że cała załoga ma to gdzieś. Nie zawsze wszystko się udaje.
Nie, stadnina nie była NIBY prestiżowa. Cieszyła się uznaniem hodowców na całym świecie. PiS rozpieprzył to błyskawicznie. Bo PiS schlebia wyborcom prostym. Ja ze stadniny nic nie miałem, nie interesują mnie konie, ale miło było, że pod jakimś względem słynęliśmy na cały świat. To był powód do dumy. I jeśli nawet nie przynosiła wielkieg zysku, to jednak sama się utrzymywała będąc swoistym Bentleyem w swojej dziedzinie. Dziś trudno mówić, by była Tatą. I mozna czegoś nie rozumieć, ale po co od razu to niszczyć?
Co po tym niby "prestiżu" wśród obrzydliwie bogatych światowych snobów, skoro polskie dzieci głodowały.... tusk i pawlak mieli 8 lat i nic w tej kwestii polskim rodzinom nie pomogli
Pokaż mi chociaż jedno głodujące wówczas dziecko.
"Moi koledzy i koleżanki z klasy śmieją się ze mnie, bo noszę brzydkie ubrania. Tata nie płaci alimentów i mama nie ma pieniędzy, żeby kupować mi nowe rzeczy. Prawie wszystko, co mam, dostaję po dzieciach sąsiadów. Czasem w domu nie mamy nawet jedzenia i chodzę do szkoły głodna. Moja koleżanka kilka razy prosiła swoją mamę, żeby zrobiła więcej kanapek, ale jest mi strasznie wstyd od niej brać. Proszę, powiedzcie mi, co mogę zrobić. Dziewczyna, 11 lat Z telefonów i maili do Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111" - Szymon Wójcik – Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, Uniwersytet Warszawski2017
Dzieci śmieją się z "brzydkich ubrań" w każdym środowisku. Myślisz, że dziś jest tak różowo, bo jest 500+? Nie widzisz co najmniej dziesiątków tysięcy patologicznych rodzin, w których dzieci nie mają z tego programu nic? Naprawdę myślisz, że się tak poprawiło? Jeszcze podaj, z kiedy jest ten zapis, bo opracowanie z 2017. Może z lat 2005-2007?
Dzieci śmieją się z "brzydkich ubrań" w każdym środowisku. Myślisz, że dziś jest tak różowo, bo jest 500+? Nie widzisz co najmniej dziesiątków tysięcy patologicznych rodzin, w których dzieci nie mają z tego programu nic? Naprawdę myślisz, że się tak poprawiło? Jeszcze podaj, z kiedy jest ten zapis, bo opracowanie z 2017. Może z lat 2005-2007? rozwiń
Avatar
TECZOWY_ZSL / 26 czerwca 2020 r. o 14:16
+17
Adam piszesz o Lublinie? Gdzie ci dróg nie budują? Pod domem? To wal w dym do Żuka. Boli ciebie stadnina w Janowie? A możesz przypomnieć jak zohydzono przez wszelkie media tę stadninę przez lemingi wszelkiej maści celebrytowej? To samo próbowali zrobić z Polską. Nawet prognozy nam obniżono. Kraj udało się wydobyć PO zadłużeniu jaka nam poprsednia ekipa zostawiła. A stadnina... no cóż okazało się, że nigdy nie przynosiła zysków. Wszystko pochłaniała stadnina. Pracownicy tacy fachowcy, że jak palcem nie pokażesz to i zwierzęcia nie nakarmi. Jednym słowem droga zabawka. No, ale niby prestiżowa. W sumie nie wiem po co to PiSowi było. Widać, że cała załoga ma to gdzieś. Nie zawsze wszystko się udaje.
Nie, stadnina nie była NIBY prestiżowa. Cieszyła się uznaniem hodowców na całym świecie. PiS rozpieprzył to błyskawicznie. Bo PiS schlebia wyborcom prostym. Ja ze stadniny nic nie miałem, nie interesują mnie konie, ale miło było, że pod jakimś względem słynęliśmy na cały świat. To był powód do dumy. I jeśli nawet nie przynosiła wielkieg zysku, to jednak sama się utrzymywała będąc swoistym Bentleyem w swojej dziedzinie. Dziś trudno mówić, by była Tatą. I mozna czegoś nie rozumieć, ale po co od razu to niszczyć?
Co po tym niby "prestiżu" wśród obrzydliwie bogatych światowych snobów, skoro polskie dzieci głodowały.... tusk i pawlak mieli 8 lat i nic w tej kwestii polskim rodzinom nie pomogli
Pokaż mi chociaż jedno głodujące wówczas dziecko.
  "Moi koledzy i koleżanki z klasy śmieją się ze mnie, bo noszę brzydkie ubrania. Tata nie płaci alimentów i mama nie ma pieniędzy, żeby kupować mi nowe rzeczy. Prawie wszystko, co mam, dostaję po dzieciach sąsiadów. Czasem w domu nie mamy nawet jedzenia i chodzę do szkoły głodna. Moja koleżanka kilka razy prosiła swoją mamę, żeby zrobiła więcej kanapek, ale jest mi strasznie wstyd od niej brać. Proszę, powiedzcie mi, co mogę zrobić. Dziewczyna, 11 lat Z telefonów i maili do Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111" - Szymon Wójcik – Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, Uniwersytet Warszawski2017
  "Moi koledzy i koleżanki z klasy śmieją się ze mnie, bo noszę brzydkie ubrania. Tata nie płaci alimentów i mama nie ma pieniędzy, żeby kupować mi nowe rzeczy. Prawie wszystko, co mam, dostaję po dzieciach sąsiadów. Czasem w domu nie mamy nawet jedzenia i chodzę do szkoły głodna. Moja koleżanka kilka razy prosiła swoją mamę, żeby zrobiła więcej kanapek, ale jest mi strasznie wstyd od niej brać. Proszę, powiedzcie mi, co mogę zrobić. Dziewczyna, 11 lat Z telefonów i maili do Telefonu Zau... rozwiń
Avatar
___K___ / 26 czerwca 2020 r. o 11:48
-3
Adam piszesz o Lublinie? Gdzie ci dróg nie budują? Pod domem? To wal w dym do Żuka. Boli ciebie stadnina w Janowie? A możesz przypomnieć jak zohydzono przez wszelkie media tę stadninę przez lemingi wszelkiej maści celebrytowej? To samo próbowali zrobić z Polską. Nawet prognozy nam obniżono. Kraj udało się wydobyć PO zadłużeniu jaka nam poprsednia ekipa zostawiła. A stadnina... no cóż okazało się, że nigdy nie przynosiła zysków. Wszystko pochłaniała stadnina. Pracownicy tacy fachowcy, że jak palcem nie pokażesz to i zwierzęcia nie nakarmi. Jednym słowem droga zabawka. No, ale niby prestiżowa. W sumie nie wiem po co to PiSowi było. Widać, że cała załoga ma to gdzieś. Nie zawsze wszystko się udaje.
Nie, stadnina nie była NIBY prestiżowa. Cieszyła się uznaniem hodowców na całym świecie. PiS rozpieprzył to błyskawicznie. Bo PiS schlebia wyborcom prostym. Ja ze stadniny nic nie miałem, nie interesują mnie konie, ale miło było, że pod jakimś względem słynęliśmy na cały świat. To był powód do dumy. I jeśli nawet nie przynosiła wielkieg zysku, to jednak sama się utrzymywała będąc swoistym Bentleyem w swojej dziedzinie. Dziś trudno mówić, by była Tatą. I mozna czegoś nie rozumieć, ale po co od razu to niszczyć?
Co po tym niby "prestiżu" wśród obrzydliwie bogatych światowych snobów, skoro polskie dzieci głodowały.... tusk i pawlak mieli 8 lat i nic w tej kwestii polskim rodzinom nie pomogli
Pokaż mi chociaż jedno głodujące wówczas dziecko.
Pokaż mi chociaż jedno głodujące wówczas dziecko. rozwiń
Avatar
TECZOWY_ZSL / 26 czerwca 2020 r. o 10:26
+7
Adam piszesz o Lublinie? Gdzie ci dróg nie budują? Pod domem? To wal w dym do Żuka. Boli ciebie stadnina w Janowie? A możesz przypomnieć jak zohydzono przez wszelkie media tę stadninę przez lemingi wszelkiej maści celebrytowej? To samo próbowali zrobić z Polską. Nawet prognozy nam obniżono. Kraj udało się wydobyć PO zadłużeniu jaka nam poprsednia ekipa zostawiła. A stadnina... no cóż okazało się, że nigdy nie przynosiła zysków. Wszystko pochłaniała stadnina. Pracownicy tacy fachowcy, że jak palcem nie pokażesz to i zwierzęcia nie nakarmi. Jednym słowem droga zabawka. No, ale niby prestiżowa. W sumie nie wiem po co to PiSowi było. Widać, że cała załoga ma to gdzieś. Nie zawsze wszystko się udaje.
Nie, stadnina nie była NIBY prestiżowa. Cieszyła się uznaniem hodowców na całym świecie. PiS rozpieprzył to błyskawicznie. Bo PiS schlebia wyborcom prostym. Ja ze stadniny nic nie miałem, nie interesują mnie konie, ale miło było, że pod jakimś względem słynęliśmy na cały świat. To był powód do dumy. I jeśli nawet nie przynosiła wielkieg zysku, to jednak sama się utrzymywała będąc swoistym Bentleyem w swojej dziedzinie. Dziś trudno mówić, by była Tatą. I mozna czegoś nie rozumieć, ale po co od razu to niszczyć?
  Co po tym niby "prestiżu" wśród obrzydliwie bogatych światowych snobów, skoro polskie dzieci głodowały.... tusk i pawlak mieli 8 lat i nic w tej kwestii polskim rodzinom nie pomogli
  Co po tym niby "prestiżu" wśród obrzydliwie bogatych światowych snobów, skoro polskie dzieci głodowały.... tusk i pawlak mieli 8 lat i nic w tej kwestii polskim rodzinom nie pomogli rozwiń
Avatar
TECZOWY_ZSL / 26 czerwca 2020 r. o 10:18
+7
Armia misiewiczy na państwowych stołkach z partyjnego nadania. Teraz zrobią wszystko aby tylko utrzymać się na tym stołeczku i pobierać apanaże. Bierni mierni ale wierni ! A że stadnina w Janowie padła, trudno po co komu taka stadnina. A że się drogi nie wybuduje, po co komu taka droga !  Najważniejsze żeby pensyjka wpadła i prezesikowi nie podpaść !
DW 1.5.2019 - " ... Ci, którzy u nowego marszałka nie mieli czego szukać, nowe posady znaleźli u prezydenta. Pracę w Urzędzie Miasta Lublin dostali bez konkursu, w trybie przeniesienia pracownika samorządowego." - i Ty śmiesz mówić o misiewiczach ?
DW 1.5.2019 - " ... Ci, którzy u nowego marszałka nie mieli czego szukać, nowe posady znaleźli u prezydenta. Pracę w Urzędzie Miasta Lublin dostali bez konkursu, w trybie przeniesienia pracownika samorządowego." - i Ty śmiesz mówić o misiewiczach ? rozwiń
Avatar
___K___ / 26 czerwca 2020 r. o 08:31
-2
Adam piszesz o Lublinie? Gdzie ci dróg nie budują? Pod domem? To wal w dym do Żuka. Boli ciebie stadnina w Janowie? A możesz przypomnieć jak zohydzono przez wszelkie media tę stadninę przez lemingi wszelkiej maści celebrytowej? To samo próbowali zrobić z Polską. Nawet prognozy nam obniżono. Kraj udało się wydobyć PO zadłużeniu jaka nam poprsednia ekipa zostawiła. A stadnina... no cóż okazało się, że nigdy nie przynosiła zysków. Wszystko pochłaniała stadnina. Pracownicy tacy fachowcy, że jak palcem nie pokażesz to i zwierzęcia nie nakarmi. Jednym słowem droga zabawka. No, ale niby prestiżowa. W sumie nie wiem po co to PiSowi było. Widać, że cała załoga ma to gdzieś. Nie zawsze wszystko się udaje.
Nie, stadnina nie była NIBY prestiżowa. Cieszyła się uznaniem hodowców na całym świecie. PiS rozpieprzył to błyskawicznie. Bo PiS schlebia wyborcom prostym. Ja ze stadniny nic nie miałem, nie interesują mnie konie, ale miło było, że pod jakimś względem słynęliśmy na cały świat. To był powód do dumy. I jeśli nawet nie przynosiła wielkieg zysku, to jednak sama się utrzymywała będąc swoistym Bentleyem w swojej dziedzinie. Dziś trudno mówić, by była Tatą. I mozna czegoś nie rozumieć, ale po co od razu to niszczyć?
Nie, stadnina nie była NIBY prestiżowa. Cieszyła się uznaniem hodowców na całym świecie. PiS rozpieprzył to błyskawicznie. Bo PiS schlebia wyborcom prostym. Ja ze stadniny nic nie miałem, nie interesują mnie konie, ale miło było, że pod jakimś względem słynęliśmy na cały świat. To był powód do dumy. I jeśli nawet nie przynosiła wielkieg zysku, to jednak sama się utrzymywała będąc swoistym Bentleyem w swojej dziedzinie. Dziś trudno mówić, by była Tatą. I mozna czegoś nie rozumieć, ale po co od razu to niszczyć? rozwiń
Avatar
___K___ / 26 czerwca 2020 r. o 08:27
-3
A nie z minuty na minutę? Po wytrzeszczu oczu prowadzących cenzurę na TVN można tak wnioskować. Musisz robić na państwowej posadzie, bo u prywatnego przedsiębiorcy sama bida. Sam widzisz jak Taios ciuła na te podatki, to mu na pensje dla pracowników nie starcza. Obserwuje ogłoszenia o pracę i już minimalna pensja jest wyznacznikiem pensji w firmie, gdzie surowiec jest sprzedany na 3 lata w przód. I zarząd bidnyyy. Dlatego cieszy mnie perspektywa przyrostu min. pensjimdo 4000zł. Każdego roku podwyżka o... 15%?! Jak w tej lukratywnej firmie wzrost płac był... 2,3 lub 2,6 %. Noż, żałuję źe nie widzę miny szefa. No, ale jak Trzaskowski zostanie prezydentem to kolega swoje zarobi. A co z wyrobnikami? Ta liberalna osoba wszystko zawetuje. Będzie dążył do paraliżu rządu i wcześniejszych wyborów. Ja mam złe doświadczenie po akcjimprzeprowadzonej przez Agenta Tomka z KLD i resztą komunistycznych przyjaciół. PiS zaatakował mafię. Stąd masz kasę, a nie z pożyczek. Odkupiono PKO, Elektrownię w Połańcu... A ty piszesz o rozdawnictwie? To uważasz, że pracownik wychowujący dziecko powinien tyle samo zarabiać co beztroski singiel? W żadnym zachodnioeuropejskim kraju tak nie masz. W Niemczech jeszcze więcej otrzymuje rodzina. Większy koszt utrzymania, wieksza pensja. Proste i zrozumiałe. Ale nie dla lemingów. To samo dotyczy w Niemczech zwrotu za przejazd do pracy autem. Warunek musisz być oddalony o 20km od pracy. Dojeżdźa do pracy... paliwo kosztuje... więcej wydaje np. ode mnie (mam 3km do pracy)... to zwrot kosztów jest oczywisty. Aż boję się pomyśleć jak PiS, by to w kraju wprowadził. Ale byś wył o ROZDAWNICTWIE!
NIGDY nie pracowałem na panstwowej posadzie. Zapewniam Cię, że jak masz w ręku fach i coś potrafisz, to w Polsce znajdziesz zatrudnienie bez trudu i za całkiem rozsądne pieniądze. No, tak było do niedawna, bo teraz sztuczne podniesienie placy minimalnej zdewaluowało pracę ludzi lepiej zarabiających. Tak po prostu. Nie, nie zgadzam się z tobą w kwestii, że "pracownik wychowujący dziecko powinien tyle samo zarabiać". Powinniśmy płacić za pracę, za efektywność, a nie za to, że ktoś ma dzieci, a ktoś inny nie. W twojej wizji JarKacz zdechłby z głodu - ani zony, ani dzieci, tylko kot... I w dodatku prawie nigdy nie pracował ;-) Znam dobrych fachowców, którzy nie mają dzieci - z różnych powodów. Dlaczego mieliby zarabiać mniej? Czy to znaczy, że jak ktoś napłodzi dzieciaków, to ma dostawać furę kasy? Ogarnij się! Agent Tomek, to jest wytrwór PiSu i nic tego nie zmieni. A wracając jeszcze do płacy minimalnej - to podnoszenie jej przez rząd jest piramidalną bzdurą, bo to nie rząd finansuje te wynagrodzenia. Zapłacić za to muszą przedsiębiorcy. A to powoduje znaczący wzrost kosztów, a więc i znaczący wzrost cen towarów i usług. Inflację. Której nie zauważasz, bo w TVPiS o niej nie mówią. No i kwestia "odkupienia paru spółek. Sprawdź, ile były warte wcześniej, a ile są warte teraz. Nie jest ważne, kto jest właścicielem, tylko kto i jak firmą zarządza. I jaka jest tej firmy wartość rynkowa. Spółki Skarbu Państwa poleciały na giełdzie na łeb, na szyję!
NIGDY nie pracowałem na panstwowej posadzie. Zapewniam Cię, że jak masz w ręku fach i coś potrafisz, to w Polsce znajdziesz zatrudnienie bez trudu i za całkiem rozsądne pieniądze. No, tak było do niedawna, bo teraz sztuczne podniesienie placy minimalnej zdewaluowało pracę ludzi lepiej zarabiających. Tak po prostu. Nie, nie zgadzam się z tobą w kwestii, że "pracownik wychowujący dziecko powinien tyle samo zarabiać". Powinniśmy płacić za pracę, za efektywność, a nie za to, że ktoś ma dzieci, a ktoś inny nie. W twojej w... rozwiń
Avatar
Przyjaciel_lub_NIE / 26 czerwca 2020 r. o 07:46
+2
A ten wiec - to Pan Marszałek robi za "swoje " czy "nasze" Pieniądze ??? Bo ja nie zgadzam się na takie wydatki z moich pieniędzy !!!
Zobacz wszystkie komentarze 29

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lubelskie. Poszli na grzyby, a potem musieli przyjechać saperzy
galeria

Lubelskie. Poszli na grzyby, a potem musieli przyjechać saperzy

Miał być pyszny sos z kurek, a skończyło się na wezwaniu patrolu saperskiego. A wszystko dlatego, że dwa dni z rzędu grzybiarze znajdowali w lasach powiatu chełmskiego amunicję z czasów II wojny światowej.

Assassin's Creed: Valhalla. Data premiery, gameplay i Wikingowie w akcji (wideo)
film

Assassin's Creed: Valhalla. Data premiery, gameplay i Wikingowie w akcji (wideo)

Najazdy, topory, odrobina dyplomacji i zabawa w osadników. A do tego data premiery gry Assassin's Creed: Valhalla i pierwszy, oficjalny materiał z rozgrywki.

Zaginęła Natalia Mazurkiewicz z Lublina. Wyszła z domu z czarnym psem

Zaginęła Natalia Mazurkiewicz z Lublina. Wyszła z domu z czarnym psem

Policja poszukuje 30-letniej Natalii Mazurkiewicz z Lublina. Jeśli ktoś widział kobietę, powinien zadzwonić pod numer 112.

Policja nadal szuka kierowcy, który dachował na ulicy Janowskiej. „Zapadł się pod ziemię"
galeria

Policja nadal szuka kierowcy, który dachował na ulicy Janowskiej. „Zapadł się pod ziemię"

Znają jego imię i nazwisko oraz adres. Ale jak na razie policji nie udało się przesłuchać mężczyzny, którego auto w ostatni piątek dachowało na ul. Janowskiej w Lublinie.

Koronawirus. Już ponad 7 tysięcy osób w kwarantannie

Koronawirus. Już ponad 7 tysięcy osób w kwarantannie

W ciągu ostatniej doby na terenie województwa lubelskiego przybyło 11 nowych przypadków zakażenia koronawirusem. Rośnie też liczba osób znajdujących się w kwarantannie.

Far Cry 6: Rewolucja w grze (wideo)
film

Far Cry 6: Rewolucja w grze (wideo)

A do tego dzieciak z granatem, Gus Fring i zamieszki w wielkim mieście. Ale do pierwszych walk partyzanckich mamy jeszcze trochę czasu, bo premiera gry Far Cry 6 została zaplanowana na początek przyszłego roku.

Wybory prezydenckie. W całym województwie lubelskim było ponad 10 tys. nieważnych głosów
Wybory 2020
galeria

Wybory prezydenckie. W całym województwie lubelskim było ponad 10 tys. nieważnych głosów

W całym województwie wyborcy wrzucili do urn ponad 10 tysięcy nieważnych głosów. Nieważnych kart, na których np. brakowało pieczęci, było znacznie mniej.

Duda zdobył Lubelskie. Ale były też komisje, gdzie wygrał Trzaskowski

Duda zdobył Lubelskie. Ale były też komisje, gdzie wygrał Trzaskowski

Tylko co trzeci wyborca z województwa lubelskiego głosował w drugiej turze wyborów prezydenckich. Kandydat Koalicji Obywatelskiej w naszym regionie z Andrzejem Dudą wygrał w Lublinie, ale poza tym lepsze wyniki od urzędującego prezydenta uzyskiwał jedynie w pojedynczych komisjach.

Weteran z Afganistanu teraz dowodzi 21. batalionem lekkiej piechoty w Lublinie

Weteran z Afganistanu teraz dowodzi 21. batalionem lekkiej piechoty w Lublinie

Dowódcą 21. batalionu lekkiej piechoty w Lublinie został właśnie ppłk Jacek Otręba, który jednocześnie z chwilą objęcia nowych.

Koncert "Camerata Vistula" w Kozłówce
18 lipca 2020, 17:00

Koncert "Camerata Vistula" w Kozłówce

Filharmonia Lubelska zaprasza na kolejny koncert z cyklu "Czas to miłość" realizowanego w hołdzie Prymasowi Tysiąclecia w roku beatyfikacji. 18 lipca o godz. 17 w Kaplicy w Muzeum Zamoyskich w Kozłówce odbędzie się koncert "Camerata Vistula".

Chełm: 106 pomysłów na wydanie 2,5 miliona złotych z budżetu obywatelskiego

Chełm: 106 pomysłów na wydanie 2,5 miliona złotych z budżetu obywatelskiego

Na mural, budki lęgowe dla ptaków czy czujniki czystości powietrza, a nawet nowe chodniki, place zabaw, stojaki na rowery, wycieczki czy kurs języka angielskiego chcą przeznaczyć chełmianie pieniądze z budżetu obywatelskiego. Teraz zgłoszone projekty będą weryfikowane formalnie oraz merytorycznie. Głosowanie jest zaplanowane na pierwszą połowę września tego roku.

Bialska klasa okręgowa wystartuje 16 sieprnia

Bialska klasa okręgowa wystartuje 16 sieprnia

Nowy sezon w bialskiej „okręgówce” rozpocznie się tak jak zazwyczaj w połowie sierpnia, w tym roku będzie to 16 dzień tego miesiąca. Mimo braku spadków w niższych ligach w minionych rozgrywkach, w nadchodzących w dalszym ciągu na tym poziomie wystąpi 14 zespołów.

Pomogą uczniom lubelskich szkół walczyć z nadwagą i otyłością

Pomogą uczniom lubelskich szkół walczyć z nadwagą i otyłością

Wznowiona została akcja bezpłatnych badań w ramach miejskiego programu walki z nadwagą i otyłością u najmłodszych uczniów. Rodzice pierwszo- i drugoklasistów mogą już umawiać dzieci na wizyty, które będą się odbywać w wakacje.

Motor Lublin na dużym minusie. Lista długów klubu

Motor Lublin na dużym minusie. Lista długów klubu

Stratą w wysokości niemal 2,3 mln zł zakończyła zeszły rok spółka Motor Lublin, której większościowym udziałowcem jest miasto – wynika z oficjalnego sprawozdania finansowego złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym. Za ubiegłe lata spółka prowadząca najpopularniejszy z lubelskich klubów piłkarskich wykazała stratę przekraczającą już 13 mln zł.

10-latek bawił się razem z bratem wiatrówką. Został ranny w rękę

10-latek bawił się razem z bratem wiatrówką. Został ranny w rękę

Zabawa braci wiatrówką zakończyła się dla jednego z nich wizytą w szpitalu. Na szczęście, chłopiec nie doznał poważnych obrażeń

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.