Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

28 listopada 2012 r.
16:56
Edytuj ten wpis

Sfałszował kartę parkingową niepełnosprawnego. Parkował za darmo

Autor: Zdjęcie autora (drs)
0 14 A A
Mundurowi mieli już wcześniej do czynienia z kierowcami posługującymi się kartami po zmarłych.  (Arc
Mundurowi mieli już wcześniej do czynienia z kierowcami posługującymi się kartami po zmarłych. (Arc

34-latek, który sfałszował kartę parkingową osoby niepełnosprawnej, wpadł w ręce strażników miejskich z Lublina. Ostatnio to już kolejny przypadek, gdy ktoś nieuprawniony używa karty pozwalającej parkować za darmo w specjalnie wyznaczonych miejscach.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Karta za szybą samochodu zaparkowanego przy ul. Kapucyńskiej po raz pierwszy wzbudziła podejrzenia strażników już 30 października.

Mundurowi mieli już wcześniej do czynienia z kierowcami posługującymi się kartami po zmarłych.

– Na przełomie czerwca i lipca mieliśmy dwa takie przypadki, kolejne dwa w październiku, a następny w listopadzie – mówi Robert Gogola, rzecznik Straży Miejskiej w Lublinie.

Funkcjonariusze postanowili zweryfikować dokument w puławskim starostwie, które widniało jako jego wystawca. – Starostwo odpowiedziało, że karta o podanym numerze nie figuruje w ich rejestrze – dodaje Gogola.

Gdy w zeszły piątek strażnicy zobaczyli to samo auto, w tym samym miejscu i z tą samą kartą, włożyli za wycieraczkę wezwanie na komendę. Właściciel pojazdu, mieszkaniec gm. Nałęczów, stawił się w straży przedwczoraj. Tłumaczył, że poprawił pierwszą cyfrę, bo mu się rozmazała. Komendę opuścił w towarzystwie policjantów.

Za sfałszowanie dokumentu może mu grozić do 5 lat więzienia.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 14

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Barbara Ubryk / 29 listopada 2012 r. o 11:29
0
Jak to dobrze że nie ma w Polsce kary śmierci.Wielu było by gotowych z niej skorzystać nawet w takim przypadku jak ten.
Avatar
Rubens / 29 listopada 2012 r. o 11:25
0
[color=#282828][font=arial, tahoma, sans-serif][size=5]Do czego to doszło, że ta zaraza aż tak się rozpleniła i aż tak bezczelnie przyznaje sobie raz po raz kolejne specjalne przywileje!!![/size][/font][/color]


To nie przywilej.To parking przed ich miejscem pracy,tak jak wiele miejsc przed fabrykami i innymi firmami.Jezeli twój pracodawca miał by parę metrów chodnika przed biurem to też byś nie płacił.Jak nie ma,bo płaci tylko za lokal płacisz ty za zajmowanie terenu miejskiego.
Avatar
Gość / 29 listopada 2012 r. o 11:12
0
[quote name='michał' timestamp='1354122915' post='701633']
rozpanoszyło się to pseudoinwalidztwo jak wszy... Kiedyś mialem prywatny parking i zjeźdzało się to bydło machając swoimi kartami - w większości przypadków chłopiska silne jak dęby zdrowsze ode mnie samego... a tymczasem własnemu ojcu który ledwie chodził ledwo taką kartę wyrobiłem... Oczywiście zapraszałem to bydło do wyjazdu jeśli im mój regulamin na prywatnym terenie nie odpowiadał.. Gonić bydło inwalidzkie, wszystko by chciało pod nos i za darmo jak rowerzyści
[/quote]


Popieram mądre słowa. Zastanawia mnie tytuł artykułu ,,Sfałszował kartę niepełnosprawnego. Parkował za darmo" Jak to parkował za darmo przecież karta parkingowa nie zwalnia z opłat za parkowanie. Przywileje niepełnosprawngo z kartą parkingową to:[list]
[*]do korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych
[*]do niestosowania się do następujących znaków drogowych:
[*]
[list]
[*]B-1 zakaz ruchu w obu kierunkach
[*]B-3 zakaz wjazdu pojazdów silnikowych z wyjątkiem motocykli jednośladowych
[*]B-3a zakaz wjazdu autobusów
[*]B-4 zakaz wjazdu motocykli
[*]B-10 zakaz wjazdu motorowerów
[*]B-35 zakaz postoju
[*]B-37 zakaz postoju w dni nieparzyste
[*]B-38 zakaz postoju w dni parzyste
[*]B-39 strefa ograniczonego postoju
[/list]
[/list]
a o bezpłatnym parkowaniu nie ma mowy Jakby tak wszystkim posprawdzać te katy to ponad połowa to albo jeżdzi na babci dziadka kartach często nie żyjących już a o terminie ważnośći karty nie wspomne.
[quote name='michał' timestamp='1354122915' post='701633']
rozpanoszyło się to pseudoinwalidztwo jak wszy... Kiedyś mialem prywatny parking i zjeźdzało się to bydło machając swoimi kartami - w większości przypadków chłopiska silne jak dęby zdrowsze ode mnie samego... a tymczasem własnemu ojcu który ledwie chodził ledwo taką kartę wyrobiłem... Oczywiście zapraszałem to bydło do wyjazdu jeśli im mój regulamin na prywatnym terenie nie odpowiadał.. Gonić bydło inwalidzkie, wszystko by chciało pod nos i za darmo jak ... rozwiń
Avatar
ha / 29 listopada 2012 r. o 09:23
0
[quote name='Gość' timestamp='1354139955' post='701807']
Podatniku !!!
Wszyscy jesteśmy podatnikami ! (Za wyjątkiem bezrobotnych)
Urzędnicy państwowi też płacą podatki ! Tak samo jak policjanci, nauczyciele, strażacy, żołnierze ...i cała reszta tak zwanej budżetówki. Wszyscy ci (z budżetówki) też pracują. Twój sposób myślenia jest bez obrazy ale jak "spod budki z piwem".

Każdy zawód ma jakieś "przywileje", szczególnie jeśli chodzi o tak zwaną budżetówkę.
Żołnierze i policjanci np. mają dopłaty do pensji w przypadku jeśli muszą dojeżdżać do pracy, mają też przydzielane mieszkania jeśli nie mają gdzie mieszkać, albo dodatki mieszkaniowe. Kolejarze na ten przykład mają częściowo darmowe przejazdy koleją i ich rodziny też....mam wymieniać dalej ?! Pracownicy konsulatów i ambasad polskich (a jest ich kilkaset tych konsulatów i ambasad, a pracowników tysiące) na terenie całego świata mają darmowe przeloty do kraju i z powrotem. Można by tak wymieniać bez końca...
...a ty czepiasz się urzędasów ze mają parking za darmo ??
Nie rozśmieszaj mnie i się nie kompromituj !
Nadmienię tylko że nie jestem urzędasem, ale aktualnie bezrobotnym.
[/quote]

Owszem - wszyscy pracujący płacą podatki. Ale w zależności od efektów tej pracy, to są zawody produktywne i nieproduktywne. Piekarz, murarz, górnik, strażak itd. to zawody produktywne - bo generują jakieś dobra (lub w przypadku strażaków czy policjantów - zapobiegają zniszczenia tych dóbr lub powiększenia szkód) Ale już urzędnik czy pracownik firmy "wyłudzającej" tzw. dotacje to zajęcia, które nie generują zadnych dóbr ale jeszcze gorzej - bo wygenerowany przez tych pierwszych pkb jest przez drugich "przejadany". Czym bardziej skomplikowane prawo i bardziej rozbudowane biurkracja, tym więcej pojawia się urzędników i podatki rosną żeby ich utrzymać.

Dlatego możesz im podziękować (jest ich już u nas ponad pół miliona) za to że nie masz pracy.

(Pewnie ktoś z twojej rodziny jest urzędnikiem - może mama albo tata i jesteś na ich utrzymaniu - stąd takie Twoje stanowisko)
[quote name='Gość' timestamp='1354139955' post='701807']
Podatniku !!!
Wszyscy jesteśmy podatnikami ! (Za wyjątkiem bezrobotnych)
Urzędnicy państwowi też płacą podatki ! Tak samo jak policjanci, nauczyciele, strażacy, żołnierze ...i cała reszta tak zwanej budżetówki. Wszyscy ci (z budżetówki) też pracują. Twój sposób myślenia jest bez obrazy ale jak "spod budki z piwem".

Każdy zawód ma jakieś "przywileje", szczególnie jeśli chodzi o tak zwaną budże... rozwiń
Avatar
wieśniak / 29 listopada 2012 r. o 06:55
0
[quote name='puławiak' timestamp='1354127158' post='701676']
Na naszym parkingu jest taki, który dopisał chodzącą o laseczce mamusię z grupą inwalidzką, do dowodu rejestracyjnego swojej wypasionej bryki i osiłek spokojnie parkuje na miejscu dla inwalidy.
[/quote]
muszę Cie wyprowadzić z niewiedzy - karta parkingowa dla jak to nazywacie "inwalidy" już od dobrych kilku latek nie jest powiązana z samochodem, także dopisanie do samochodu mamusi czy też nie niewiele zmienia - karta jest związana z osobą i przesiadając się do dowolnego samochodu, nadal mamy uprawnienie, oile posiadamy rzeczoną kartę !!!!!
[quote name='puławiak' timestamp='1354127158' post='701676']
Na naszym parkingu jest taki, który dopisał chodzącą o laseczce mamusię z grupą inwalidzką, do dowodu rejestracyjnego swojej wypasionej bryki i osiłek spokojnie parkuje na miejscu dla inwalidy.
[/quote]
muszę Cie wyprowadzić z niewiedzy - karta parkingowa dla jak to nazywacie "inwalidy" już od dobrych kilku latek nie jest powiązana z samochodem, także dopisanie do samochodu mamusi czy też nie niewiele zmienia - karta jest związana... rozwiń
Avatar
a / 29 listopada 2012 r. o 01:12
0
dajcie mu dożywocie a dilerom i gwałcicielom do 3 lat
Avatar
Gość / 28 listopada 2012 r. o 22:59
0
Podatniku !!!
Wszyscy jesteśmy podatnikami ! (Za wyjątkiem bezrobotnych)
Urzędnicy państwowi też płacą podatki ! Tak samo jak policjanci, nauczyciele, strażacy, żołnierze ...i cała reszta tak zwanej budżetówki. Wszyscy ci (z budżetówki) też pracują. Twój sposób myślenia jest bez obrazy ale jak "spod budki z piwem".

Każdy zawód ma jakieś "przywileje", szczególnie jeśli chodzi o tak zwaną budżetówkę.
Żołnierze i policjanci np. mają dopłaty do pensji w przypadku jeśli muszą dojeżdżać do pracy, mają też przydzielane mieszkania jeśli nie mają gdzie mieszkać, albo dodatki mieszkaniowe. Kolejarze na ten przykład mają częściowo darmowe przejazdy koleją i ich rodziny też....mam wymieniać dalej ?! Pracownicy konsulatów i ambasad polskich (a jest ich kilkaset tych konsulatów i ambasad, a pracowników tysiące) na terenie całego świata mają darmowe przeloty do kraju i z powrotem. Można by tak wymieniać bez końca...
...a ty czepiasz się urzędasów ze mają parking za darmo ??
Nie rozśmieszaj mnie i się nie kompromituj !
Nadmienię tylko że nie jestem urzędasem, ale aktualnie bezrobotnym.
Podatniku !!!
Wszyscy jesteśmy podatnikami ! (Za wyjątkiem bezrobotnych)
Urzędnicy państwowi też płacą podatki ! Tak samo jak policjanci, nauczyciele, strażacy, żołnierze ...i cała reszta tak zwanej budżetówki. Wszyscy ci (z budżetówki) też pracują. Twój sposób myślenia jest bez obrazy ale jak "spod budki z piwem".

Każdy zawód ma jakieś "przywileje", szczególnie jeśli chodzi o tak zwaną budżetówkę.
Żołnierze i policjanci np. mają dopłaty do pensji w przypadku jeśli muszą ... rozwiń
Avatar
podatnik / 28 listopada 2012 r. o 21:26
0
[size=5]POwiedzcie mi co jest grane, że mamy w centrum Lublina strefę płatnego parkowania, a przy ul. Wieniawskiej na przeciwko budynku Urzędu Miasta jest parking urzędu miasta BEZPŁATNY. [/size]
[size=5]Czy "zwykli" ludzie pracujący w centrum mają mieć inne prawa niż urzędasy, których utrzymujemy z naszych podatków -że ci drudzy jeszcze mają coś dostawać za darmo za co inni muszą płacić?!?! Przecież to prywatne samochody, kilkadziesiąt miejsc, parking codziennie pełny - przecież miasto może sporo zarobić pobierając opłaty za parkowanie! Dlaczego tego nie robi?!?!?![/size]


[size=5]Do czego to doszło, że ta zaraza aż tak się rozpleniła i aż tak bezczelnie przyznaje sobie raz po raz kolejne specjalne przywileje!!![/size]
[size=5]POwiedzcie mi co jest grane, że mamy w centrum Lublina strefę płatnego parkowania, a przy ul. Wieniawskiej na przeciwko budynku Urzędu Miasta jest parking urzędu miasta BEZPŁATNY. [/size]
[size=5]Czy "zwykli" ludzie pracujący w centrum mają mieć inne prawa niż urzędasy, których utrzymujemy z naszych podatków -że ci drudzy jeszcze mają coś dostawać za darmo za co inni muszą płacić?!?! Przecież to prywatne samochody, kilkadziesiąt miejsc, parking codziennie pełny - przecież miasto może sporo zarobić pobierając o... rozwiń
Avatar
Gość / 28 listopada 2012 r. o 19:33
0
Po co to odrazu karać człowieka ?
Połamać mu np. nogi albo ręce, wtedy jego karta inwalidzka nabierze ważności i przestanie być fałszywa.
Skoro aż tak bardzo zazdrości on inwalidom ich przywilejów...
Avatar
puławiak / 28 listopada 2012 r. o 19:25
0
Na naszym parkingu jest taki, który dopisał chodzącą o laseczce mamusię z grupą inwalidzką, do dowodu rejestracyjnego swojej wypasionej bryki i osiłek spokojnie parkuje na miejscu dla inwalidy.
Avatar
Barbara Ubryk / 29 listopada 2012 r. o 11:29
0
Jak to dobrze że nie ma w Polsce kary śmierci.Wielu było by gotowych z niej skorzystać nawet w takim przypadku jak ten.
Avatar
Rubens / 29 listopada 2012 r. o 11:25
0
[color=#282828][font=arial, tahoma, sans-serif][size=5]Do czego to doszło, że ta zaraza aż tak się rozpleniła i aż tak bezczelnie przyznaje sobie raz po raz kolejne specjalne przywileje!!![/size][/font][/color]


To nie przywilej.To parking przed ich miejscem pracy,tak jak wiele miejsc przed fabrykami i innymi firmami.Jezeli twój pracodawca miał by parę metrów chodnika przed biurem to też byś nie płacił.Jak nie ma,bo płaci tylko za lokal płacisz ty za zajmowanie terenu miejskiego.
Avatar
Gość / 29 listopada 2012 r. o 11:12
0
[quote name='michał' timestamp='1354122915' post='701633']
rozpanoszyło się to pseudoinwalidztwo jak wszy... Kiedyś mialem prywatny parking i zjeźdzało się to bydło machając swoimi kartami - w większości przypadków chłopiska silne jak dęby zdrowsze ode mnie samego... a tymczasem własnemu ojcu który ledwie chodził ledwo taką kartę wyrobiłem... Oczywiście zapraszałem to bydło do wyjazdu jeśli im mój regulamin na prywatnym terenie nie odpowiadał.. Gonić bydło inwalidzkie, wszystko by chciało pod nos i za darmo jak rowerzyści
[/quote]


Popieram mądre słowa. Zastanawia mnie tytuł artykułu ,,Sfałszował kartę niepełnosprawnego. Parkował za darmo" Jak to parkował za darmo przecież karta parkingowa nie zwalnia z opłat za parkowanie. Przywileje niepełnosprawngo z kartą parkingową to:[list]
[*]do korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych
[*]do niestosowania się do następujących znaków drogowych:
[*]
[list]
[*]B-1 zakaz ruchu w obu kierunkach
[*]B-3 zakaz wjazdu pojazdów silnikowych z wyjątkiem motocykli jednośladowych
[*]B-3a zakaz wjazdu autobusów
[*]B-4 zakaz wjazdu motocykli
[*]B-10 zakaz wjazdu motorowerów
[*]B-35 zakaz postoju
[*]B-37 zakaz postoju w dni nieparzyste
[*]B-38 zakaz postoju w dni parzyste
[*]B-39 strefa ograniczonego postoju
[/list]
[/list]
a o bezpłatnym parkowaniu nie ma mowy Jakby tak wszystkim posprawdzać te katy to ponad połowa to albo jeżdzi na babci dziadka kartach często nie żyjących już a o terminie ważnośći karty nie wspomne.
[quote name='michał' timestamp='1354122915' post='701633']
rozpanoszyło się to pseudoinwalidztwo jak wszy... Kiedyś mialem prywatny parking i zjeźdzało się to bydło machając swoimi kartami - w większości przypadków chłopiska silne jak dęby zdrowsze ode mnie samego... a tymczasem własnemu ojcu który ledwie chodził ledwo taką kartę wyrobiłem... Oczywiście zapraszałem to bydło do wyjazdu jeśli im mój regulamin na prywatnym terenie nie odpowiadał.. Gonić bydło inwalidzkie, wszystko by chciało pod nos i za darmo jak ... rozwiń
Avatar
ha / 29 listopada 2012 r. o 09:23
0
[quote name='Gość' timestamp='1354139955' post='701807']
Podatniku !!!
Wszyscy jesteśmy podatnikami ! (Za wyjątkiem bezrobotnych)
Urzędnicy państwowi też płacą podatki ! Tak samo jak policjanci, nauczyciele, strażacy, żołnierze ...i cała reszta tak zwanej budżetówki. Wszyscy ci (z budżetówki) też pracują. Twój sposób myślenia jest bez obrazy ale jak "spod budki z piwem".

Każdy zawód ma jakieś "przywileje", szczególnie jeśli chodzi o tak zwaną budżetówkę.
Żołnierze i policjanci np. mają dopłaty do pensji w przypadku jeśli muszą dojeżdżać do pracy, mają też przydzielane mieszkania jeśli nie mają gdzie mieszkać, albo dodatki mieszkaniowe. Kolejarze na ten przykład mają częściowo darmowe przejazdy koleją i ich rodziny też....mam wymieniać dalej ?! Pracownicy konsulatów i ambasad polskich (a jest ich kilkaset tych konsulatów i ambasad, a pracowników tysiące) na terenie całego świata mają darmowe przeloty do kraju i z powrotem. Można by tak wymieniać bez końca...
...a ty czepiasz się urzędasów ze mają parking za darmo ??
Nie rozśmieszaj mnie i się nie kompromituj !
Nadmienię tylko że nie jestem urzędasem, ale aktualnie bezrobotnym.
[/quote]

Owszem - wszyscy pracujący płacą podatki. Ale w zależności od efektów tej pracy, to są zawody produktywne i nieproduktywne. Piekarz, murarz, górnik, strażak itd. to zawody produktywne - bo generują jakieś dobra (lub w przypadku strażaków czy policjantów - zapobiegają zniszczenia tych dóbr lub powiększenia szkód) Ale już urzędnik czy pracownik firmy "wyłudzającej" tzw. dotacje to zajęcia, które nie generują zadnych dóbr ale jeszcze gorzej - bo wygenerowany przez tych pierwszych pkb jest przez drugich "przejadany". Czym bardziej skomplikowane prawo i bardziej rozbudowane biurkracja, tym więcej pojawia się urzędników i podatki rosną żeby ich utrzymać.

Dlatego możesz im podziękować (jest ich już u nas ponad pół miliona) za to że nie masz pracy.

(Pewnie ktoś z twojej rodziny jest urzędnikiem - może mama albo tata i jesteś na ich utrzymaniu - stąd takie Twoje stanowisko)
[quote name='Gość' timestamp='1354139955' post='701807']
Podatniku !!!
Wszyscy jesteśmy podatnikami ! (Za wyjątkiem bezrobotnych)
Urzędnicy państwowi też płacą podatki ! Tak samo jak policjanci, nauczyciele, strażacy, żołnierze ...i cała reszta tak zwanej budżetówki. Wszyscy ci (z budżetówki) też pracują. Twój sposób myślenia jest bez obrazy ale jak "spod budki z piwem".

Każdy zawód ma jakieś "przywileje", szczególnie jeśli chodzi o tak zwaną budże... rozwiń
Avatar
wieśniak / 29 listopada 2012 r. o 06:55
0
[quote name='puławiak' timestamp='1354127158' post='701676']
Na naszym parkingu jest taki, który dopisał chodzącą o laseczce mamusię z grupą inwalidzką, do dowodu rejestracyjnego swojej wypasionej bryki i osiłek spokojnie parkuje na miejscu dla inwalidy.
[/quote]
muszę Cie wyprowadzić z niewiedzy - karta parkingowa dla jak to nazywacie "inwalidy" już od dobrych kilku latek nie jest powiązana z samochodem, także dopisanie do samochodu mamusi czy też nie niewiele zmienia - karta jest związana z osobą i przesiadając się do dowolnego samochodu, nadal mamy uprawnienie, oile posiadamy rzeczoną kartę !!!!!
[quote name='puławiak' timestamp='1354127158' post='701676']
Na naszym parkingu jest taki, który dopisał chodzącą o laseczce mamusię z grupą inwalidzką, do dowodu rejestracyjnego swojej wypasionej bryki i osiłek spokojnie parkuje na miejscu dla inwalidy.
[/quote]
muszę Cie wyprowadzić z niewiedzy - karta parkingowa dla jak to nazywacie "inwalidy" już od dobrych kilku latek nie jest powiązana z samochodem, także dopisanie do samochodu mamusi czy też nie niewiele zmienia - karta jest związana... rozwiń
Avatar
a / 29 listopada 2012 r. o 01:12
0
dajcie mu dożywocie a dilerom i gwałcicielom do 3 lat
Avatar
Gość / 28 listopada 2012 r. o 22:59
0
Podatniku !!!
Wszyscy jesteśmy podatnikami ! (Za wyjątkiem bezrobotnych)
Urzędnicy państwowi też płacą podatki ! Tak samo jak policjanci, nauczyciele, strażacy, żołnierze ...i cała reszta tak zwanej budżetówki. Wszyscy ci (z budżetówki) też pracują. Twój sposób myślenia jest bez obrazy ale jak "spod budki z piwem".

Każdy zawód ma jakieś "przywileje", szczególnie jeśli chodzi o tak zwaną budżetówkę.
Żołnierze i policjanci np. mają dopłaty do pensji w przypadku jeśli muszą dojeżdżać do pracy, mają też przydzielane mieszkania jeśli nie mają gdzie mieszkać, albo dodatki mieszkaniowe. Kolejarze na ten przykład mają częściowo darmowe przejazdy koleją i ich rodziny też....mam wymieniać dalej ?! Pracownicy konsulatów i ambasad polskich (a jest ich kilkaset tych konsulatów i ambasad, a pracowników tysiące) na terenie całego świata mają darmowe przeloty do kraju i z powrotem. Można by tak wymieniać bez końca...
...a ty czepiasz się urzędasów ze mają parking za darmo ??
Nie rozśmieszaj mnie i się nie kompromituj !
Nadmienię tylko że nie jestem urzędasem, ale aktualnie bezrobotnym.
Podatniku !!!
Wszyscy jesteśmy podatnikami ! (Za wyjątkiem bezrobotnych)
Urzędnicy państwowi też płacą podatki ! Tak samo jak policjanci, nauczyciele, strażacy, żołnierze ...i cała reszta tak zwanej budżetówki. Wszyscy ci (z budżetówki) też pracują. Twój sposób myślenia jest bez obrazy ale jak "spod budki z piwem".

Każdy zawód ma jakieś "przywileje", szczególnie jeśli chodzi o tak zwaną budżetówkę.
Żołnierze i policjanci np. mają dopłaty do pensji w przypadku jeśli muszą ... rozwiń
Avatar
podatnik / 28 listopada 2012 r. o 21:26
0
[size=5]POwiedzcie mi co jest grane, że mamy w centrum Lublina strefę płatnego parkowania, a przy ul. Wieniawskiej na przeciwko budynku Urzędu Miasta jest parking urzędu miasta BEZPŁATNY. [/size]
[size=5]Czy "zwykli" ludzie pracujący w centrum mają mieć inne prawa niż urzędasy, których utrzymujemy z naszych podatków -że ci drudzy jeszcze mają coś dostawać za darmo za co inni muszą płacić?!?! Przecież to prywatne samochody, kilkadziesiąt miejsc, parking codziennie pełny - przecież miasto może sporo zarobić pobierając opłaty za parkowanie! Dlaczego tego nie robi?!?!?![/size]


[size=5]Do czego to doszło, że ta zaraza aż tak się rozpleniła i aż tak bezczelnie przyznaje sobie raz po raz kolejne specjalne przywileje!!![/size]
[size=5]POwiedzcie mi co jest grane, że mamy w centrum Lublina strefę płatnego parkowania, a przy ul. Wieniawskiej na przeciwko budynku Urzędu Miasta jest parking urzędu miasta BEZPŁATNY. [/size]
[size=5]Czy "zwykli" ludzie pracujący w centrum mają mieć inne prawa niż urzędasy, których utrzymujemy z naszych podatków -że ci drudzy jeszcze mają coś dostawać za darmo za co inni muszą płacić?!?! Przecież to prywatne samochody, kilkadziesiąt miejsc, parking codziennie pełny - przecież miasto może sporo zarobić pobierając o... rozwiń
Avatar
Gość / 28 listopada 2012 r. o 19:33
0
Po co to odrazu karać człowieka ?
Połamać mu np. nogi albo ręce, wtedy jego karta inwalidzka nabierze ważności i przestanie być fałszywa.
Skoro aż tak bardzo zazdrości on inwalidom ich przywilejów...
Avatar
puławiak / 28 listopada 2012 r. o 19:25
0
Na naszym parkingu jest taki, który dopisał chodzącą o laseczce mamusię z grupą inwalidzką, do dowodu rejestracyjnego swojej wypasionej bryki i osiłek spokojnie parkuje na miejscu dla inwalidy.
Zobacz wszystkie komentarze 14

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Parczew. Brak maseczki, to było tylko początek kłopotów

Parczew. Brak maseczki, to było tylko początek kłopotów

Uwagę policjantów zwrócił mężczyzna siedzący na ławeczce bez maseczki. Nie skończyło się tylko na tym przewinieniu.

Wybili nam piłkę z głowy, czyli opinie po meczu Motor Lublin - Sokół Ostróda
galeria

Wybili nam piłkę z głowy, czyli opinie po meczu Motor Lublin - Sokół Ostróda

Trwa dobra passa Motoru. Chociaż ekipa z Lublina jako pierwsza straciła gola w meczu z Sokołem Ostróda, to później zdobyła cztery i w dobrym stylu pokonała rywali. Jak spotkanie oceniają trenerzy obu drużyn?

Lubelskie. Nielegalna impreza na 100 osób w strażackiej remizie

Lubelskie. Nielegalna impreza na 100 osób w strażackiej remizie

Policja interweniowała w strażackiej remizie, gdzie bawiła się setka osób.

Samolot z pacjentami z Delhi lądował w Warszawie
wideo
film

Samolot z pacjentami z Delhi lądował w Warszawie

Troje pacjentów przetransportowanych w niedzielę z Delhi do Warszawy będzie leczonych w szpitalu MSWiA w stolicy; zostaną również poddani badaniu na okoliczność tego, z jaką odmianą koronawirusa mamy do czynienia - powiedział szef KPRM Michał Dworczyk.

"Uciekałam z chemii i przychodziłam na treningi". Amazonki z Lublina pokazują, co to wola walki
Magazyn
galeria

"Uciekałam z chemii i przychodziłam na treningi". Amazonki z Lublina pokazują, co to wola walki

Amazonki Budowlani Lublin będą gospodarzem III Turnieju mistrzostw Polski Kobiet U 16 w Rugby 7. Zawody zaplanowano na 16 maja, początek o godzinie 11 na stadionie przy ul. Krasińskiego 11.

Tragedia na trasie wojewódzkiej w Lubelskiem. Rowerzysta wjechał wprost pod VW

Tragedia na trasie wojewódzkiej w Lubelskiem. Rowerzysta wjechał wprost pod VW

Nie żyje 40-letni mężczyzna, który z drogi podporządkowanej wjechał pod mknący trasą wojewódzką samochód

Omega Stary Zamość - Olimpia Miączyn 3:0. Wrócili do wygrywania

Omega Stary Zamość - Olimpia Miączyn 3:0. Wrócili do wygrywania

Omega Stary Zamość po dwóch meczach bez wygranej pokonała na swoim stadionie Olimpię Miączyn 3:0 dla której z kolei sobotnia porażka była pierwszą od czterech kolejek

Lubelskie: Czołowe zderzenie samochodów. Dwie osoby w szpitalu

Lubelskie: Czołowe zderzenie samochodów. Dwie osoby w szpitalu

Dwie osoby trafiły do szpitala z obrażeniami, które odniosły w wypadku w miejscowości Sawin (pow. chełmski).

Żużlowiec Mikkel Michelsen ukarany za wpis w mediach społecznościowych

Żużlowiec Mikkel Michelsen ukarany za wpis w mediach społecznościowych

10 tys. zł z kieszeni Mikkela Michelsena trafi na cele charytatywne. Komisja Orzekająca Ligi ukarała Duńczyka za jego zachowanie w trakcie i po meczu z Falubazem w PGE Ekstralidze

Eksplozja w fabryce medycznej marihuany we Włoszech. Zginęły dwie osoby
film

Eksplozja w fabryce medycznej marihuany we Włoszech. Zginęły dwie osoby

Gubbio, Włochy. Co najmniej dwie osoby zginęły, a trzy zostały ranne w wyniku eksplozji w fabryce medycznej marihuany.

Kolekcjonerzy strat, czyli jak się rządzi miejską spółką w Lublinie
Magazyn

Kolekcjonerzy strat, czyli jak się rządzi miejską spółką w Lublinie

Do wielomilionowych strat miejskiej spółki przyczyniły się niegospodarne decyzje jej władz – ocenia NIK, która badała Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji. Zbędne wydatki i organizacja imprez skazanych na porażkę to tylko część zarzutów. Tymczasem wypłaty dla szefów MOSiR nie były i nie są zależne od ich osiągnięć, a Ratusz dokarmia spółkę pieniędzmi podatników. Z kolei prezydentowi oberwało się za sposób ustalania wynagrodzeń dla szefów miejskich spółek.

Lubelskie: Nowy system roweru miejskiego już działa. Są nawet elektryki

Lubelskie: Nowy system roweru miejskiego już działa. Są nawet elektryki

Nałęczów jest pierwszą gminą w powiecie puławskim, która uruchomiła wypożyczalnie rowerów miejskich. Jednośladów jest 65. Do wyboru jedno i dwumiejscowe, z silnikami elektrycznymi i bez. Wypożyczalnie znajdziemy na placu, przy wejściu do parku, kościele i dworcu PKP.

Michał Dworczyk: Wszyscy pełnoletni Polacy od niedzieli mogą się rejestrować na szczepienie przeciw COVID-19

Michał Dworczyk: Wszyscy pełnoletni Polacy od niedzieli mogą się rejestrować na szczepienie przeciw COVID-19

Od niedzieli, 9 maja wszyscy pełnoletni Polacy mogą rejestrować się na konkretne terminy szczepień. Chcemy przekonać wszystkich niezdecydowanych, że warto się szczepić, bo to jedyna droga do powrotu do normalności - zauważył pełnomocnik rządu do spraw programu szczepień i szef KPRM Michał Dworczyk.

Lublin: Niecodzienne "miejsce parkingowe". Nocna podróż zakończona na skarpie [zdjęcia]
galeria

Lublin: Niecodzienne "miejsce parkingowe". Nocna podróż zakończona na skarpie [zdjęcia]

29-latek z Lublina zakończył podróż samochodem w dosyć nietypowym miejscu. Mężczyzna przejechał kilka metrów drogą dla rowerów przy ul. Janowskiej, a potem "pomylił biegi" i zsunął się po skarpie. Nie dość, że najadł się wstydu, to na dodatek grozi mu jeszcze mandat

Pandemia koronawirusa w Indiach: Brakuje łóżek, leków, tlenu, a nawet miejsc pochówku
Rozmowa

Pandemia koronawirusa w Indiach: Brakuje łóżek, leków, tlenu, a nawet miejsc pochówku

Lekarze z Indii alarmują, że sytuacja w tym kraju w zakresie epidemii COVID-19 jest dramatyczna – powiedziała w rozmowie z PAP prof. Joanna Zajkowska z Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku. Brakuje tam łóżek szpitalnych, leków, tlenu, a w konsekwencji nawet miejsc pochówku.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.