Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

22 grudnia 2011 r.
20:11
Edytuj ten wpis

Sygnały Czytelników: Lekarz musi przyjąć dziecko

Autor: Zdjęcie autora (not. IZI)
0 19 A A
 (sxc.hu)
(sxc.hu)

Lekarz dyżurujący w przychodni nie chciał przyjąć dziecka, bo jak stwierdził - nie jest pediatrą. Okazuje się, że mimo to, ma taki obowiązek.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Na początku grudnia mój syn zachorował i miał 40 stopni gorączki. Pojechaliśmy do przychodni Luna Med przy ul. Nałęczowskiej, bo ona teraz zajmuje się opieką medyczną w nocy i w święta. Pani doktor, która przyjmowała, była zbulwersowana, że przychodzę z dzieckiem. Powiedziała, że nie jest pediatrą. Ja jestem z wykształcenia pielęgniarką i wykłóciłam się o to, żeby nas przyjęła, ale już następne dzieci pani doktor odsyłała na Al. Racławickie.
Mieszkanka Lublina

Dyrektor Luna Med wyjaśnia, że przychodnia przyjmuje pacjentów w dwóch miejscach: przy ul. Nałęczowskiej i przy Al. Racławickich. Tylko w tym drugim miejscu zawsze dyżuruje pediatra, ale lekarz ogólny też nie może odmówić przyjęcia dziecka.

– Lekarz przy ul. Nałęczowskiej udziela informacji, że jeżeli rodzic chce, żeby dziecko zostało zbadane przez lekarza pediatrę, to przyjmuje on w drugim punkcie – wyjaśnia Tomasz Patyra, dyrektor przychodni Luna Med. – Jeżeli rodzic chce, żeby dziecko zostało przyjęte przez lekarza ogólnego, to każdy lekarz ma taki obowiązek.

Dyrektor rozmawiał o przypadku naszej Czytelniczki z osobą, która przyjmowała wtedy pacjentów. – Lekarz zapewnia, że nie przypomina sobie żadnej dyskusji ani kłótni. Jedynie udzielił informacji, że lekarz pediatra przyjmuje przy Al. Racławickich – mówi Patyra.

Komentarze 19

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 4 października 2015 o 15:02
0
Lekarz nic nie musi. To pacjent ma obowiązki! Szukaj lekarzy w innym miejscu: www.badania-medyczne.pl
Avatar
kaja / 11 lutego 2013 o 16:53
0
[quote name='anna' timestamp='1360597708' post='732735']
W czwartek udałam się z moim 7 miesięcznym synkiem do jednej z podlubelskich przychodni,byla godz 12.55..w przychodni żywego ducha.Pani w rejestracji powiedziala mi że nie ma nikogo.Weszlam do gabinetu,zapytalam czy przymie mnie z maleństwem(dodam iż nie jest lekarzem mojego synka)Pani doktos podniosła glowę spod czasopisma i powiedziala ..Nie,ja jestem juz po pracy!...po czym odwrócila wzrok wracając do czasopisma ..Wyszłam..byłam w szoku..dziecko 3 tydzień było leczone w tej przychodni bez rezultatu,jego stan się pogarszal.Miał nieustający duszący kaszel.Gorszy od tego że pani którz śmie nazywać się lekarzem nie przyjęła nas jest fakt że zlekcewazyla moją prośbę o pomoc,nie zapytala nawet co jest dziecku..Przecież nie poszlam tam w celach rozrywkowych.Pojechalam na prywatną wizyte do innego lekarza,który rozpoznał zapalenie oskrzeli..Dziecko było leczone 3 tyg bez rozpoznania...mały kasłal już tak długo,kaszel sie nasilal...Co mam zrobić z takim pseudo lekarzem????
[/quote]

przede wszystkim godna podziwu odwaga lekarza ze tak zlal niemowle..lekarka widocznie nie jest swiadomo odpowiedzialności.
[quote name='anna' timestamp='1360597708' post='732735']
W czwartek udałam się z moim 7 miesięcznym synkiem do jednej z podlubelskich przychodni,byla godz 12.55..w przychodni żywego ducha.Pani w rejestracji powiedziala mi że nie ma nikogo.Weszlam do gabinetu,zapytalam czy przymie mnie z maleństwem(dodam iż nie jest lekarzem mojego synka)Pani doktos podniosła glowę spod czasopisma i powiedziala ..Nie,ja jestem juz po pracy!...po czym odwrócila wzrok wracając do czasopisma ..Wyszłam..byłam w szoku..dziecko 3 t... rozwiń
Avatar
anna / 11 lutego 2013 o 16:51
0
[quote name='Gość' timestamp='1324739446' post='574752']
Nauczyliście się klęczeć przed pseudolekarzami i znosić ich obelgi zamiast zadzwonić po Policję i doprowadzić aby odpowiadał karnie za nieudzielenie pomocy zanim przyczyni się do czyjejś śmierci.
[/quote]
zGADZAM SIE Z pANEM...TO PSEUDO LKEKARZE..NIE WSZYSCY..BO SĄ I PRAWDZIWI LEKARZE..ALE TRZEBA BYC NAJPIERW DOBRYM CZLOWIEKIEM.
Avatar
anna / 11 lutego 2013 o 16:48
0
W czwartek udałam się z moim 7 miesięcznym synkiem do jednej z podlubelskich przychodni,byla godz 12.55..w przychodni żywego ducha.Pani w rejestracji powiedziala mi że nie ma nikogo.Weszlam do gabinetu,zapytalam czy przymie mnie z maleństwem(dodam iż nie jest lekarzem mojego synka)Pani doktos podniosła glowę spod czasopisma i powiedziala ..Nie,ja jestem juz po pracy!...po czym odwrócila wzrok wracając do czasopisma ..Wyszłam..byłam w szoku..dziecko 3 tydzień było leczone w tej przychodni bez rezultatu,jego stan się pogarszal.Miał nieustający duszący kaszel.Gorszy od tego że pani którz śmie nazywać się lekarzem nie przyjęła nas jest fakt że zlekcewazyla moją prośbę o pomoc,nie zapytala nawet co jest dziecku..Przecież nie poszlam tam w celach rozrywkowych.Pojechalam na prywatną wizyte do innego lekarza,który rozpoznał zapalenie oskrzeli..Dziecko było leczone 3 tyg bez rozpoznania...mały kasłal już tak długo,kaszel sie nasilal...Co mam zrobić z takim pseudo lekarzem????
W czwartek udałam się z moim 7 miesięcznym synkiem do jednej z podlubelskich przychodni,byla godz 12.55..w przychodni żywego ducha.Pani w rejestracji powiedziala mi że nie ma nikogo.Weszlam do gabinetu,zapytalam czy przymie mnie z maleństwem(dodam iż nie jest lekarzem mojego synka)Pani doktos podniosła glowę spod czasopisma i powiedziala ..Nie,ja jestem juz po pracy!...po czym odwrócila wzrok wracając do czasopisma ..Wyszłam..byłam w szoku..dziecko 3 tydzień było leczone w tej przychodni bez rezultatu,jego stan się pogarszal.Miał nieusta... rozwiń
Avatar
Gość / 24 grudnia 2011 o 20:05
0
[quote name='kw' timestamp='1324746711' post='574765']
Fakt, że rodzic jedzie z chorym dzieckiem do niepediatry oznacza, że sam rodzic może przyczynić się do śmierci dziecka. Lekarz nie odpowiada za to do czego się nie zobowiązał. NPL ma lekarzy ogólnych i pediatrów. Jak będę gorączkował to pojadę do patomorfologa, ma obowiązek mi pomóc.
Chciałbym poznać lekarza, który ma 4 000 na etacie. Proszę wziąc pod uwagę, że umowa zlecenie i stawka 30zl brutto za godzinę dyżuru jest poniżej godności. Jak my szanujemy i wynagrdzamy lekarzy, tak oni nas (w sensie frustracja, zniecierpliwienie, przemęczenie). Przykre, ale prawdziwe. Proszę porównać stawki dyżurowe nawet w Słowacji czy Litwie etc. W PL doszło do tego, że stawka godzinowa robotnika jest wyższa niź lekarza, bez ujmy dla tego pierwszego.
[/quote]
Rodzic jedzie tam gdzie jest dyżur i tam ma otrzymać pomoc zgodnie z tym do czego zobowiązała się spółka zawierając kontrakt. A to że spółka dla otrzymania kontraktu obiecuje wiele, a potem oszczędza to rzecz dla NFZ aby kontrakt zerwać i dla prokuratora aby ukarać za nieudzielenie pomocy.
Jeśli ci nie odpowiada stawka 30 zł za godzinę to nikt cię siłą tam nie trzyma, warunki znałeś podejmując pracę.
[quote name='kw' timestamp='1324746711' post='574765']
Fakt, że rodzic jedzie z chorym dzieckiem do niepediatry oznacza, że sam rodzic może przyczynić się do śmierci dziecka. Lekarz nie odpowiada za to do czego się nie zobowiązał. NPL ma lekarzy ogólnych i pediatrów. Jak będę gorączkował to pojadę do patomorfologa, ma obowiązek mi pomóc.
Chciałbym poznać lekarza, który ma 4 000 na etacie. Proszę wziąc pod uwagę, że umowa zlecenie i stawka 30zl brutto za godzinę dyżuru jest poniżej godności. Jak my szanujem... rozwiń
Avatar
kw / 24 grudnia 2011 o 18:11
0
[quote name='Gość' timestamp='1324739446' post='574752']
Nauczyliście się klęczeć przed pseudolekarzami i znosić ich obelgi zamiast zadzwonić po Policję i doprowadzić aby odpowiadał karnie za nieudzielenie pomocy zanim przyczyni się do czyjejś śmierci.
[/quote]

Fakt, że rodzic jedzie z chorym dzieckiem do niepediatry oznacza, że sam rodzic może przyczynić się do śmierci dziecka. Lekarz nie odpowiada za to do czego się nie zobowiązał. NPL ma lekarzy ogólnych i pediatrów. Jak będę gorączkował to pojadę do patomorfologa, ma obowiązek mi pomóc.
Chciałbym poznać lekarza, który ma 4 000 na etacie. Proszę wziąc pod uwagę, że umowa zlecenie i stawka 30zl brutto za godzinę dyżuru jest poniżej godności. Jak my szanujemy i wynagrdzamy lekarzy, tak oni nas (w sensie frustracja, zniecierpliwienie, przemęczenie). Przykre, ale prawdziwe. Proszę porównać stawki dyżurowe nawet w Słowacji czy Litwie etc. W PL doszło do tego, że stawka godzinowa robotnika jest wyższa niź lekarza, bez ujmy dla tego pierwszego.
[quote name='Gość' timestamp='1324739446' post='574752']
Nauczyliście się klęczeć przed pseudolekarzami i znosić ich obelgi zamiast zadzwonić po Policję i doprowadzić aby odpowiadał karnie za nieudzielenie pomocy zanim przyczyni się do czyjejś śmierci.
[/quote]

Fakt, że rodzic jedzie z chorym dzieckiem do niepediatry oznacza, że sam rodzic może przyczynić się do śmierci dziecka. Lekarz nie odpowiada za to do czego się nie zobowiązał. NPL ma lekarzy ogólnych i pediatrów. Jak będę gorączkował to... rozwiń
Avatar
Gość / 24 grudnia 2011 o 16:10
0
Nauczyliście się klęczeć przed pseudolekarzami i znosić ich obelgi zamiast zadzwonić po Policję i doprowadzić aby odpowiadał karnie za nieudzielenie pomocy zanim przyczyni się do czyjejś śmierci.
Avatar
rodzic / 24 grudnia 2011 o 14:59
0
Luna Med to najgorsza opieka lekarska z jaką się spotkałem jako rodzic. Jakiś czas temu byłem tam po raz pierwszy z chorym dzieckiem a pseudo lekarz każdego rodzica objeżdżał mówiąc, że jest tam tylko od nagłych przypadków. Ból ucha u dziecka i wysoka temperatura wg. niego nie kwalifikowały małego dziecka do wizyty w ambulatorium. TRAGEDIA!!!
Avatar
. / 24 grudnia 2011 o 13:52
0
[quote name='empatyczny' timestamp='1324729901' post='574723']
Za cztery tysiace 'na reke' nie oplaca ci sie kiwnac palcem? To juz mowi samo za siebie! Wole nie spotkac sie z toba, bo pewnie zazadalbys ekstra dodatku (czytaj: lapowki) za samo zezwolenie na wejscie do gabinetu.
[/quote]
Lekarz nie był pediatrą. Czy poszedłbyś z chorym okiem do ginekologa?
Avatar
prorok / 24 grudnia 2011 o 13:48
0
Medycyna Korupcyjna nie miała już duszy sprzedała ją Złemu Mamona sama potrzebuje pomocy ponieważ bez duszy zapadnie na ciężkie choroby. Dusza broni fizyczny organizm przed chorobami i podejmuje czynności usuwania z organizmu złuch komórek oraz komórek kilerów.
Avatar
Gość / 4 października 2015 o 15:02
0
Lekarz nic nie musi. To pacjent ma obowiązki! Szukaj lekarzy w innym miejscu: www.badania-medyczne.pl
Avatar
kaja / 11 lutego 2013 o 16:53
0
[quote name='anna' timestamp='1360597708' post='732735']
W czwartek udałam się z moim 7 miesięcznym synkiem do jednej z podlubelskich przychodni,byla godz 12.55..w przychodni żywego ducha.Pani w rejestracji powiedziala mi że nie ma nikogo.Weszlam do gabinetu,zapytalam czy przymie mnie z maleństwem(dodam iż nie jest lekarzem mojego synka)Pani doktos podniosła glowę spod czasopisma i powiedziala ..Nie,ja jestem juz po pracy!...po czym odwrócila wzrok wracając do czasopisma ..Wyszłam..byłam w szoku..dziecko 3 tydzień było leczone w tej przychodni bez rezultatu,jego stan się pogarszal.Miał nieustający duszący kaszel.Gorszy od tego że pani którz śmie nazywać się lekarzem nie przyjęła nas jest fakt że zlekcewazyla moją prośbę o pomoc,nie zapytala nawet co jest dziecku..Przecież nie poszlam tam w celach rozrywkowych.Pojechalam na prywatną wizyte do innego lekarza,który rozpoznał zapalenie oskrzeli..Dziecko było leczone 3 tyg bez rozpoznania...mały kasłal już tak długo,kaszel sie nasilal...Co mam zrobić z takim pseudo lekarzem????
[/quote]

przede wszystkim godna podziwu odwaga lekarza ze tak zlal niemowle..lekarka widocznie nie jest swiadomo odpowiedzialności.
[quote name='anna' timestamp='1360597708' post='732735']
W czwartek udałam się z moim 7 miesięcznym synkiem do jednej z podlubelskich przychodni,byla godz 12.55..w przychodni żywego ducha.Pani w rejestracji powiedziala mi że nie ma nikogo.Weszlam do gabinetu,zapytalam czy przymie mnie z maleństwem(dodam iż nie jest lekarzem mojego synka)Pani doktos podniosła glowę spod czasopisma i powiedziala ..Nie,ja jestem juz po pracy!...po czym odwrócila wzrok wracając do czasopisma ..Wyszłam..byłam w szoku..dziecko 3 t... rozwiń
Avatar
anna / 11 lutego 2013 o 16:51
0
[quote name='Gość' timestamp='1324739446' post='574752']
Nauczyliście się klęczeć przed pseudolekarzami i znosić ich obelgi zamiast zadzwonić po Policję i doprowadzić aby odpowiadał karnie za nieudzielenie pomocy zanim przyczyni się do czyjejś śmierci.
[/quote]
zGADZAM SIE Z pANEM...TO PSEUDO LKEKARZE..NIE WSZYSCY..BO SĄ I PRAWDZIWI LEKARZE..ALE TRZEBA BYC NAJPIERW DOBRYM CZLOWIEKIEM.
Avatar
anna / 11 lutego 2013 o 16:48
0
W czwartek udałam się z moim 7 miesięcznym synkiem do jednej z podlubelskich przychodni,byla godz 12.55..w przychodni żywego ducha.Pani w rejestracji powiedziala mi że nie ma nikogo.Weszlam do gabinetu,zapytalam czy przymie mnie z maleństwem(dodam iż nie jest lekarzem mojego synka)Pani doktos podniosła glowę spod czasopisma i powiedziala ..Nie,ja jestem juz po pracy!...po czym odwrócila wzrok wracając do czasopisma ..Wyszłam..byłam w szoku..dziecko 3 tydzień było leczone w tej przychodni bez rezultatu,jego stan się pogarszal.Miał nieustający duszący kaszel.Gorszy od tego że pani którz śmie nazywać się lekarzem nie przyjęła nas jest fakt że zlekcewazyla moją prośbę o pomoc,nie zapytala nawet co jest dziecku..Przecież nie poszlam tam w celach rozrywkowych.Pojechalam na prywatną wizyte do innego lekarza,który rozpoznał zapalenie oskrzeli..Dziecko było leczone 3 tyg bez rozpoznania...mały kasłal już tak długo,kaszel sie nasilal...Co mam zrobić z takim pseudo lekarzem????
W czwartek udałam się z moim 7 miesięcznym synkiem do jednej z podlubelskich przychodni,byla godz 12.55..w przychodni żywego ducha.Pani w rejestracji powiedziala mi że nie ma nikogo.Weszlam do gabinetu,zapytalam czy przymie mnie z maleństwem(dodam iż nie jest lekarzem mojego synka)Pani doktos podniosła glowę spod czasopisma i powiedziala ..Nie,ja jestem juz po pracy!...po czym odwrócila wzrok wracając do czasopisma ..Wyszłam..byłam w szoku..dziecko 3 tydzień było leczone w tej przychodni bez rezultatu,jego stan się pogarszal.Miał nieusta... rozwiń
Avatar
Gość / 24 grudnia 2011 o 20:05
0
[quote name='kw' timestamp='1324746711' post='574765']
Fakt, że rodzic jedzie z chorym dzieckiem do niepediatry oznacza, że sam rodzic może przyczynić się do śmierci dziecka. Lekarz nie odpowiada za to do czego się nie zobowiązał. NPL ma lekarzy ogólnych i pediatrów. Jak będę gorączkował to pojadę do patomorfologa, ma obowiązek mi pomóc.
Chciałbym poznać lekarza, który ma 4 000 na etacie. Proszę wziąc pod uwagę, że umowa zlecenie i stawka 30zl brutto za godzinę dyżuru jest poniżej godności. Jak my szanujemy i wynagrdzamy lekarzy, tak oni nas (w sensie frustracja, zniecierpliwienie, przemęczenie). Przykre, ale prawdziwe. Proszę porównać stawki dyżurowe nawet w Słowacji czy Litwie etc. W PL doszło do tego, że stawka godzinowa robotnika jest wyższa niź lekarza, bez ujmy dla tego pierwszego.
[/quote]
Rodzic jedzie tam gdzie jest dyżur i tam ma otrzymać pomoc zgodnie z tym do czego zobowiązała się spółka zawierając kontrakt. A to że spółka dla otrzymania kontraktu obiecuje wiele, a potem oszczędza to rzecz dla NFZ aby kontrakt zerwać i dla prokuratora aby ukarać za nieudzielenie pomocy.
Jeśli ci nie odpowiada stawka 30 zł za godzinę to nikt cię siłą tam nie trzyma, warunki znałeś podejmując pracę.
[quote name='kw' timestamp='1324746711' post='574765']
Fakt, że rodzic jedzie z chorym dzieckiem do niepediatry oznacza, że sam rodzic może przyczynić się do śmierci dziecka. Lekarz nie odpowiada za to do czego się nie zobowiązał. NPL ma lekarzy ogólnych i pediatrów. Jak będę gorączkował to pojadę do patomorfologa, ma obowiązek mi pomóc.
Chciałbym poznać lekarza, który ma 4 000 na etacie. Proszę wziąc pod uwagę, że umowa zlecenie i stawka 30zl brutto za godzinę dyżuru jest poniżej godności. Jak my szanujem... rozwiń
Avatar
kw / 24 grudnia 2011 o 18:11
0
[quote name='Gość' timestamp='1324739446' post='574752']
Nauczyliście się klęczeć przed pseudolekarzami i znosić ich obelgi zamiast zadzwonić po Policję i doprowadzić aby odpowiadał karnie za nieudzielenie pomocy zanim przyczyni się do czyjejś śmierci.
[/quote]

Fakt, że rodzic jedzie z chorym dzieckiem do niepediatry oznacza, że sam rodzic może przyczynić się do śmierci dziecka. Lekarz nie odpowiada za to do czego się nie zobowiązał. NPL ma lekarzy ogólnych i pediatrów. Jak będę gorączkował to pojadę do patomorfologa, ma obowiązek mi pomóc.
Chciałbym poznać lekarza, który ma 4 000 na etacie. Proszę wziąc pod uwagę, że umowa zlecenie i stawka 30zl brutto za godzinę dyżuru jest poniżej godności. Jak my szanujemy i wynagrdzamy lekarzy, tak oni nas (w sensie frustracja, zniecierpliwienie, przemęczenie). Przykre, ale prawdziwe. Proszę porównać stawki dyżurowe nawet w Słowacji czy Litwie etc. W PL doszło do tego, że stawka godzinowa robotnika jest wyższa niź lekarza, bez ujmy dla tego pierwszego.
[quote name='Gość' timestamp='1324739446' post='574752']
Nauczyliście się klęczeć przed pseudolekarzami i znosić ich obelgi zamiast zadzwonić po Policję i doprowadzić aby odpowiadał karnie za nieudzielenie pomocy zanim przyczyni się do czyjejś śmierci.
[/quote]

Fakt, że rodzic jedzie z chorym dzieckiem do niepediatry oznacza, że sam rodzic może przyczynić się do śmierci dziecka. Lekarz nie odpowiada za to do czego się nie zobowiązał. NPL ma lekarzy ogólnych i pediatrów. Jak będę gorączkował to... rozwiń
Avatar
Gość / 24 grudnia 2011 o 16:10
0
Nauczyliście się klęczeć przed pseudolekarzami i znosić ich obelgi zamiast zadzwonić po Policję i doprowadzić aby odpowiadał karnie za nieudzielenie pomocy zanim przyczyni się do czyjejś śmierci.
Avatar
rodzic / 24 grudnia 2011 o 14:59
0
Luna Med to najgorsza opieka lekarska z jaką się spotkałem jako rodzic. Jakiś czas temu byłem tam po raz pierwszy z chorym dzieckiem a pseudo lekarz każdego rodzica objeżdżał mówiąc, że jest tam tylko od nagłych przypadków. Ból ucha u dziecka i wysoka temperatura wg. niego nie kwalifikowały małego dziecka do wizyty w ambulatorium. TRAGEDIA!!!
Avatar
. / 24 grudnia 2011 o 13:52
0
[quote name='empatyczny' timestamp='1324729901' post='574723']
Za cztery tysiace 'na reke' nie oplaca ci sie kiwnac palcem? To juz mowi samo za siebie! Wole nie spotkac sie z toba, bo pewnie zazadalbys ekstra dodatku (czytaj: lapowki) za samo zezwolenie na wejscie do gabinetu.
[/quote]
Lekarz nie był pediatrą. Czy poszedłbyś z chorym okiem do ginekologa?
Avatar
prorok / 24 grudnia 2011 o 13:48
0
Medycyna Korupcyjna nie miała już duszy sprzedała ją Złemu Mamona sama potrzebuje pomocy ponieważ bez duszy zapadnie na ciężkie choroby. Dusza broni fizyczny organizm przed chorobami i podejmuje czynności usuwania z organizmu złuch komórek oraz komórek kilerów.
Zobacz wszystkie komentarze 19

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Motor Lublin – Soła Oświęcim 1:1. Tylko punkt na inaugurację u siebie
galeria

Motor Lublin – Soła Oświęcim 1:1. Tylko punkt na inaugurację u siebie 2 0

Miała być ładna gra i efektowne zwycięstwo. A co wyszło w inauguracyjnym meczu przed własną publicznością? Duże rozczarowanie. Motor prowadził z Sołą Oświęcim od pierwszej minuty. Nie rozgrywał wielkiego meczu, ale powinien podwyższyć wynik. Niestety, w końcówce t rywale zdołali wyrównać i zawody zakończyły się remisem 1:1

Pijani kierowcy na hrubieszowskich drogach

Pijani kierowcy na hrubieszowskich drogach 2 3

Trzynastu nietrzeźwych kierowców zatrzymali od początku sierpnia hrubieszowscy policjanci na drogach powiatu. Czterej kierowcy jadący "na podwójnym gazie" straciło prawo jazdy.

Chmielaki 2018: Trzy dni zabawy z piwem i muzyką [zdjęcia]
galeria

Chmielaki 2018: Trzy dni zabawy z piwem i muzyką [zdjęcia] 36 1

Trwa najstarszy piwny festiwal w Polsce. To doskonała okazja, żeby spróbować nie tylko koncernowego jasnego pełnego, ale i piw z małych browarów rzemieślniczych.

Huczwa Tyszowce – Górnik II Łęczna 1:2. Dwie różne połowy

Huczwa Tyszowce – Górnik II Łęczna 1:2. Dwie różne połowy 1 0

Końcowy wynik wskazuje na to, że Huczwa stoczyła z rezerwami Górnika wyrównany bój. To jednak nie do końca prawda. Pio pierwszej połowie spotkanie powinno być rozstrzygnięte. Ekipa z Łęcznej prowadziła jednak „tylko” 2:0. A po przerwie obraz gry uległ zdecydowanej zmianie. Ostatecznie gospodarze musieli się jednak pogodzić z porażką 1:2

Szukają pamiątek po znanym lekarzu

Szukają pamiątek po znanym lekarzu 5 2

Doktor Piotr Borsukiewicz był ordynatorem szpitala dziecięcego, gdy ten otwarto przy ówczesnej ulicy Poczętkowskiej. Miał zaledwie 45 lat gdy zmarł w 1918 roku na tyfus którym zaraził się od jednego z pacjentów. Był znanym pediatrą o którym bliscy wiedzą bardzo mało. I szukają pamiątek po kuzynie

Miał papierosy bez akcyzy. Namierzyli go policjanci

Miał papierosy bez akcyzy. Namierzyli go policjanci 3 2

Nawet trzy lata w więzieniu może spędzić 41-letni Ukrainiec, którego samochód policjanci zatrzymali w Anusinie (pow. chełmski). Okazało się, że cudzoziemiec przewozi ponad 2 tys. paczek papierosów bez akcyzy.

Robert Lambert (Speed Car Motor): Cel się nie zmienił

Robert Lambert (Speed Car Motor): Cel się nie zmienił 2 0

Rozmowa z Robertem Lambertem, żużlowcem Speed Car Motoru Lublin

Jarmark Jagielloński. Tak bawiliśmy się w sobotę
galeria

Jarmark Jagielloński. Tak bawiliśmy się w sobotę 13 3

Warsztaty tradycyjnych tańców polskich, zajęcia koronkarskie i pierogi św. Jacka - to tylko część atrakcji, jakie czekały w sobotę na mieszkańców Lublina i gości, którzy zjechali na Jarmark Jagielloński.

Motor Lublin - Soła Oświęcim 1:1. Wielki zawód na Arenie (zapis relacji na żywo)
galeria

Motor Lublin - Soła Oświęcim 1:1. Wielki zawód na Arenie (zapis relacji na żywo) 21 11

Nie tak to miało wyglądać. Inauguracja na Arenie Lublin zakończyła się remisem Motoru z Sołą Oświęcim 1:1. Gospodarze przeważali długimi fragmentami, ale nie potrafili dobić rywali. A ci odgryźli się w końcówce i zasłużenie zdobyli punkt.

Matka z córką potrącone na pasach

Matka z córką potrącone na pasach 15 18

28-letnia kobieta i jej 5-letnia córka trafiły do szpital po tym, jak na przejściu dla pieszych na ul. Zamoyskiego w Janowie Lubelskim potrącił je samochód.

Pacjenci będą mieli wygodniej

Pacjenci będą mieli wygodniej 12 4

Blisko 3,5 mln zł będzie kosztował nowy system informatyczny, z którego będzie korzystać Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej. Szpital podpisał właśnie umowę na jego dofinansowanie

Mateusz Kompanicki (Chełmianka): Nie lekceważymy nikogo

Mateusz Kompanicki (Chełmianka): Nie lekceważymy nikogo 2 0

ROZMOWA Z Mateuszem Kompanickim, piłkarzem Chełmianki Chełm

Wnuczek aresztowany. Znęcał się nad dziadkiem

Wnuczek aresztowany. Znęcał się nad dziadkiem 26 5

27-latek z gminy Józefów nad Wisłą miał znęcać się nad swoim 89-letnim dziadkiem. Grożąc mu nożem dwa razy zabrał mu też pieniądze. Najbliższe miesiące spędzi w areszcie. Potem grozi mu nawet 15 lat więzienia.

Lech Poznań – Motor 2:1. Pechowa porażka juniorów

Lech Poznań – Motor 2:1. Pechowa porażka juniorów 3 2

Trzeci mecz w Centralnej Lidze Juniorów i trzecia porażka. Tym razem piłkarze Motoru byli bardzo blisko sprawienia niespodzianki. Prowadzili w Poznaniu z Lechem do 78 minuty. Niestety, w końcówce zawodów stracili dwa gole i wszystkie trzy punkty

Pogoda. Sprawdź, jak będzie wyglądał koniec wakacji

Pogoda. Sprawdź, jak będzie wyglądał koniec wakacji 3 2

Słońce, upał i niewielskie przelotne opady - tak synoptycy prognozują pogodę na najbliższe dni. Tak będzie co najmniej do początku września.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.