Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Ryki

3 grudnia 2021 r.
11:40

Pijany i niewidoczny. Pieszy potrącony przez samochód

Autor: Zdjęcie autora jsz
2 10 A A
(fot. KWP Lublin )

Brak odblasków i upojenie alkoholem najprawdopodobniej doprowadziły do wypadku, do którego doszło w Kłoczewie. Po zmroku starszy mężczyzna został potrącony przez samochód.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Do zdarzenia doszło w środę około godziny 16:30 w Kłoczewie, przy ul. Długiej. Kierowca opla jechał w kierunku Ryk. W pewnym momencie zauważył na jezdni mężczyznę.

– Nie zdążył zahamować i potrącił pieszego, który jak się później okazało był nietrzeźwy. Miał w organizmie ponad 2 promile alkoholu. Ranny 60-latek został do szpitala – wyjaśnia st. asp. Radosław Żmuda, rzecznik KPP w Rykach.

Skomentuj i udostępnij na Facebooku
e-Wydanie

Komentarze 10

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
___K___ / 3 grudnia 2021 r. o 13:06
+7
Oczywiście minusują tylko Ci, którzy po mieście chodzą w odblaskach. Stop hipokryzji! Nikt nie chodzi po mieście w odblaskach. No i dobrze. Miasto to jest miejsce dla wolnych ludzi, a nie tor wyścigowy. Jest ciemno, to jeździ się powoli, a nie każde chodzić ludziom jak choinki.
Nie musisz nosić odblasków w terenie zabudowanym, to prawda, ale czy lepiej mieć coś takiego i żyć, czy zrezygnować i z jednego, i z drugiego? Zresztą tu zapewne dużo większe znaczenie miało upojenie alkoholowe pieszego...
Avatar
Gutek / 3 grudnia 2021 r. o 16:51
+4
Mniej więcej tyle samo ludzi nosi odblaski w mieście, co tylu samo kierowców nie przekracza dopuszczalnej prędkości. Zrzygać się można już od pisania o tych odblaskach, których najważniejsza rola sprowadza się do tego, żeby twierdzić, że pieszy sam jest sobie winien być potrąconym, bo poszedł wyrzucić śmieci bez kamizelki odblaskowej.
 Po co mam nosić odblaski jak ja w nocy widzę samochody ? A zastanowiłeś się czy w ciemnym miejscu i na dodatek ubranego na ciemno kierowca cię widzi ? Od razu widać , że nie masz prawa jazdy i nie jeździsz bo takich bzdur byś nie pisał .
 Po co mam nosić odblaski jak ja w nocy widzę samochody ? A zastanowiłeś się czy w ciemnym miejscu i na dodatek ubranego na ciemno kierowca cię widzi ? Od razu widać , że nie masz prawa jazdy i nie jeździsz bo takich bzdur byś nie pisał . rozwiń
Avatar
Gutek / 3 grudnia 2021 r. o 16:40
+3
Oczywiście minusują tylko Ci, którzy po mieście chodzą w odblaskach. Stop hipokryzji! Nikt nie chodzi po mieście w odblaskach. No i dobrze. Miasto to jest miejsce dla wolnych ludzi, a nie tor wyścigowy. Jest ciemno, to jeździ się powoli, a nie każde chodzić ludziom jak choinki.
 O jakim mieście piszesz ? W artykule jest Kiełczew koło Ryk , to jakie to miasto ?  Poza obszarem zabudowanym jest nakaz noszenia odblasków i koniec . Błaznowanie o choinkach nic tu nie da , a może dać ta choinka bezpieczeństwo własne . Nikt cię nie zabezpieczy jak ty sam siebie .
 O jakim mieście piszesz ? W artykule jest Kiełczew koło Ryk , to jakie to miasto ?  Poza obszarem zabudowanym jest nakaz noszenia odblasków i koniec . Błaznowanie o choinkach nic tu nie da , a może dać ta choinka bezpieczeństwo własne . Nikt cię nie zabezpieczy jak ty sam siebie . rozwiń
Avatar
___K___ / 3 grudnia 2021 r. o 14:58
+3
Notoryczne przekraczanie prędkości, nie zatrzymywanie się na STOPie, kierowanie z telefonem, wyprzedzanie/omijanie na pasach, ale... niech piesi, dla własnego bezpieczeństwa, chodzą po mieście w kamizelkach. Noż ***** Bareja zmartwychwstał.
Masz rację - kierowcy nagminnie łamią przepisy, ale czyż nie jest tak, że piesi i rowerzyści dostali masę praw i żadnych obowiązków? Kilka dni temu, już po zapadnięciu zmroku, mijałem się na drodze publicznej z rowerzystą, który nie miał KOMPLETNIE ŻADNYCH świateł, nawet odblaskowych. Chyba pewna równowaga została zaburzona, prawda?
Masz rację - kierowcy nagminnie łamią przepisy, ale czyż nie jest tak, że piesi i rowerzyści dostali masę praw i żadnych obowiązków? Kilka dni temu, już po zapadnięciu zmroku, mijałem się na drodze publicznej z rowerzystą, który nie miał KOMPLETNIE ŻADNYCH świateł, nawet odblaskowych. Chyba pewna równowaga została zaburzona, prawda? rozwiń
Avatar
___K___ / 3 grudnia 2021 r. o 14:56
+2
"Nie musisz nosić odblasków w terenie zabudowanym, to prawda, ale czy lepiej mieć coś takiego i żyć" - zgadza się. Ale nie piszmy o cudownej mocy odblasków, skoro nikt i tak z nich nie korzysta w mieście. Tak samo można napisać, że bezpieczniej jest chodzić w kasku. Nikt nie chodzi w kasku, tak samo bardzo niewielu będzie chodzić po mieście w kamizelce.
Nie musisz chodzić w kamizelce. Masa ubrań ma elementy odblaskowe. Poza tym tu raczej nie zawinił brak odblasków, tylko upojenie alkoholowe pieszego. Nie usprawiedliwiam kierowcy, bo nie znam przebiegu wypadku, ale moim zdaniem w sytuacji, gdy któryś z uczestników wypadku jest pijany, albo po narkotykach, z automatu powinien zostać obciążony winą.
Nie musisz chodzić w kamizelce. Masa ubrań ma elementy odblaskowe. Poza tym tu raczej nie zawinił brak odblasków, tylko upojenie alkoholowe pieszego. Nie usprawiedliwiam kierowcy, bo nie znam przebiegu wypadku, ale moim zdaniem w sytuacji, gdy któryś z uczestników wypadku jest pijany, albo po narkotykach, z automatu powinien zostać obciążony winą. rozwiń
Avatar
Jas_Fasola / 3 grudnia 2021 r. o 14:33
-3
"Nie musisz nosić odblasków w terenie zabudowanym, to prawda, ale czy lepiej mieć coś takiego i żyć" - zgadza się. Ale nie piszmy o cudownej mocy odblasków, skoro nikt i tak z nich nie korzysta w mieście. Tak samo można napisać, że bezpieczniej jest chodzić w kasku. Nikt nie chodzi w kasku, tak samo bardzo niewielu będzie chodzić po mieście w kamizelce.
Avatar
Jas_Fasola / 3 grudnia 2021 r. o 14:45
-4
Notoryczne przekraczanie prędkości, nie zatrzymywanie się na STOPie, kierowanie z telefonem, wyprzedzanie/omijanie na pasach, ale... niech piesi, dla własnego bezpieczeństwa, chodzą po mieście w kamizelkach. Noż ***** Bareja zmartwychwstał.
Avatar
Jas_Fasola / 3 grudnia 2021 r. o 14:38
-5
Mniej więcej tyle samo ludzi nosi odblaski w mieście, co tylu samo kierowców nie przekracza dopuszczalnej prędkości. Zrzygać się można już od pisania o tych odblaskach, których najważniejsza rola sprowadza się do tego, żeby twierdzić, że pieszy sam jest sobie winien być potrąconym, bo poszedł wyrzucić śmieci bez kamizelki odblaskowej.
Avatar
Jas_Fasola / 3 grudnia 2021 r. o 12:50
-7
Oczywiście minusują tylko Ci, którzy po mieście chodzą w odblaskach. Stop hipokryzji! Nikt nie chodzi po mieście w odblaskach. No i dobrze. Miasto to jest miejsce dla wolnych ludzi, a nie tor wyścigowy. Jest ciemno, to jeździ się powoli, a nie każde chodzić ludziom jak choinki.
Avatar
Jas_Fasola / 3 grudnia 2021 r. o 12:30
-9
Jaki brak odblasków? Nikt nie chodzi po mieście w odblaskach. W obszarze zabudowanym nie są one wymagane. Wiele ludzi zginęło także pomimo tego, że mieli na sobie odblaski, ale wtedy nikt nie pisze, że to przez odblaski.
Avatar
Gutek / 3 grudnia 2021 r. o 16:51
+4
Mniej więcej tyle samo ludzi nosi odblaski w mieście, co tylu samo kierowców nie przekracza dopuszczalnej prędkości. Zrzygać się można już od pisania o tych odblaskach, których najważniejsza rola sprowadza się do tego, żeby twierdzić, że pieszy sam jest sobie winien być potrąconym, bo poszedł wyrzucić śmieci bez kamizelki odblaskowej.
 Po co mam nosić odblaski jak ja w nocy widzę samochody ? A zastanowiłeś się czy w ciemnym miejscu i na dodatek ubranego na ciemno kierowca cię widzi ? Od razu widać , że nie masz prawa jazdy i nie jeździsz bo takich bzdur byś nie pisał .
 Po co mam nosić odblaski jak ja w nocy widzę samochody ? A zastanowiłeś się czy w ciemnym miejscu i na dodatek ubranego na ciemno kierowca cię widzi ? Od razu widać , że nie masz prawa jazdy i nie jeździsz bo takich bzdur byś nie pisał . rozwiń
Avatar
Gutek / 3 grudnia 2021 r. o 16:40
+3
Oczywiście minusują tylko Ci, którzy po mieście chodzą w odblaskach. Stop hipokryzji! Nikt nie chodzi po mieście w odblaskach. No i dobrze. Miasto to jest miejsce dla wolnych ludzi, a nie tor wyścigowy. Jest ciemno, to jeździ się powoli, a nie każde chodzić ludziom jak choinki.
 O jakim mieście piszesz ? W artykule jest Kiełczew koło Ryk , to jakie to miasto ?  Poza obszarem zabudowanym jest nakaz noszenia odblasków i koniec . Błaznowanie o choinkach nic tu nie da , a może dać ta choinka bezpieczeństwo własne . Nikt cię nie zabezpieczy jak ty sam siebie .
 O jakim mieście piszesz ? W artykule jest Kiełczew koło Ryk , to jakie to miasto ?  Poza obszarem zabudowanym jest nakaz noszenia odblasków i koniec . Błaznowanie o choinkach nic tu nie da , a może dać ta choinka bezpieczeństwo własne . Nikt cię nie zabezpieczy jak ty sam siebie . rozwiń
Avatar
___K___ / 3 grudnia 2021 r. o 14:58
+3
Notoryczne przekraczanie prędkości, nie zatrzymywanie się na STOPie, kierowanie z telefonem, wyprzedzanie/omijanie na pasach, ale... niech piesi, dla własnego bezpieczeństwa, chodzą po mieście w kamizelkach. Noż ***** Bareja zmartwychwstał.
Masz rację - kierowcy nagminnie łamią przepisy, ale czyż nie jest tak, że piesi i rowerzyści dostali masę praw i żadnych obowiązków? Kilka dni temu, już po zapadnięciu zmroku, mijałem się na drodze publicznej z rowerzystą, który nie miał KOMPLETNIE ŻADNYCH świateł, nawet odblaskowych. Chyba pewna równowaga została zaburzona, prawda?
Masz rację - kierowcy nagminnie łamią przepisy, ale czyż nie jest tak, że piesi i rowerzyści dostali masę praw i żadnych obowiązków? Kilka dni temu, już po zapadnięciu zmroku, mijałem się na drodze publicznej z rowerzystą, który nie miał KOMPLETNIE ŻADNYCH świateł, nawet odblaskowych. Chyba pewna równowaga została zaburzona, prawda? rozwiń
Avatar
___K___ / 3 grudnia 2021 r. o 14:56
+2
"Nie musisz nosić odblasków w terenie zabudowanym, to prawda, ale czy lepiej mieć coś takiego i żyć" - zgadza się. Ale nie piszmy o cudownej mocy odblasków, skoro nikt i tak z nich nie korzysta w mieście. Tak samo można napisać, że bezpieczniej jest chodzić w kasku. Nikt nie chodzi w kasku, tak samo bardzo niewielu będzie chodzić po mieście w kamizelce.
Nie musisz chodzić w kamizelce. Masa ubrań ma elementy odblaskowe. Poza tym tu raczej nie zawinił brak odblasków, tylko upojenie alkoholowe pieszego. Nie usprawiedliwiam kierowcy, bo nie znam przebiegu wypadku, ale moim zdaniem w sytuacji, gdy któryś z uczestników wypadku jest pijany, albo po narkotykach, z automatu powinien zostać obciążony winą.
Nie musisz chodzić w kamizelce. Masa ubrań ma elementy odblaskowe. Poza tym tu raczej nie zawinił brak odblasków, tylko upojenie alkoholowe pieszego. Nie usprawiedliwiam kierowcy, bo nie znam przebiegu wypadku, ale moim zdaniem w sytuacji, gdy któryś z uczestników wypadku jest pijany, albo po narkotykach, z automatu powinien zostać obciążony winą. rozwiń
Avatar
Jas_Fasola / 3 grudnia 2021 r. o 14:45
-4
Notoryczne przekraczanie prędkości, nie zatrzymywanie się na STOPie, kierowanie z telefonem, wyprzedzanie/omijanie na pasach, ale... niech piesi, dla własnego bezpieczeństwa, chodzą po mieście w kamizelkach. Noż ***** Bareja zmartwychwstał.
Avatar
Jas_Fasola / 3 grudnia 2021 r. o 14:38
-5
Mniej więcej tyle samo ludzi nosi odblaski w mieście, co tylu samo kierowców nie przekracza dopuszczalnej prędkości. Zrzygać się można już od pisania o tych odblaskach, których najważniejsza rola sprowadza się do tego, żeby twierdzić, że pieszy sam jest sobie winien być potrąconym, bo poszedł wyrzucić śmieci bez kamizelki odblaskowej.
Avatar
Jas_Fasola / 3 grudnia 2021 r. o 14:33
-3
"Nie musisz nosić odblasków w terenie zabudowanym, to prawda, ale czy lepiej mieć coś takiego i żyć" - zgadza się. Ale nie piszmy o cudownej mocy odblasków, skoro nikt i tak z nich nie korzysta w mieście. Tak samo można napisać, że bezpieczniej jest chodzić w kasku. Nikt nie chodzi w kasku, tak samo bardzo niewielu będzie chodzić po mieście w kamizelce.
Avatar
___K___ / 3 grudnia 2021 r. o 13:06
+7
Oczywiście minusują tylko Ci, którzy po mieście chodzą w odblaskach. Stop hipokryzji! Nikt nie chodzi po mieście w odblaskach. No i dobrze. Miasto to jest miejsce dla wolnych ludzi, a nie tor wyścigowy. Jest ciemno, to jeździ się powoli, a nie każde chodzić ludziom jak choinki.
Nie musisz nosić odblasków w terenie zabudowanym, to prawda, ale czy lepiej mieć coś takiego i żyć, czy zrezygnować i z jednego, i z drugiego? Zresztą tu zapewne dużo większe znaczenie miało upojenie alkoholowe pieszego...
Avatar
Jas_Fasola / 3 grudnia 2021 r. o 12:50
-7
Oczywiście minusują tylko Ci, którzy po mieście chodzą w odblaskach. Stop hipokryzji! Nikt nie chodzi po mieście w odblaskach. No i dobrze. Miasto to jest miejsce dla wolnych ludzi, a nie tor wyścigowy. Jest ciemno, to jeździ się powoli, a nie każde chodzić ludziom jak choinki.
Avatar
Jas_Fasola / 3 grudnia 2021 r. o 12:30
-9
Jaki brak odblasków? Nikt nie chodzi po mieście w odblaskach. W obszarze zabudowanym nie są one wymagane. Wiele ludzi zginęło także pomimo tego, że mieli na sobie odblaski, ale wtedy nikt nie pisze, że to przez odblaski.
Zobacz wszystkie komentarze 10

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Popiła, zabrała dzieci do samochodu i ruszyła. Tak to się skończyło

Popiła, zabrała dzieci do samochodu i ruszyła. Tak to się skończyło

W Wilkowie kierująca citroenem wjechała do rowu. Kobieta siadła za kółko po pijanemu, mimo że podróżowała z dziećmi.

Kluczowy dwumecz we Francji. Pszczółka Polski Cukier zagra z Villeneuve d'Ascq LM w 1/8 finału EuroCup

Kluczowy dwumecz we Francji. Pszczółka Polski Cukier zagra z Villeneuve d'Ascq LM w 1/8 finału EuroCup

Do najlepszej "ósemki" europejskich rozgrywek wiedzie wyboista droga. Przekonały się o tym w ostatnich dniach koszykarki Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS Lublin. Podopieczne Krzysztofa Szewczyka są już we Francji i odliczają godziny do dwumeczu z miejscowym Villeneuve d'Ascq LM w 1/8 finału

Lublin. Zmora parkowania. Co na to Straż Miejska?
Alarm 24

Lublin. Zmora parkowania. Co na to Straż Miejska?

Nasz Czytelnik skarży się na samochody parkujące na części ul. Rowerowej. Straż Miejska tłumaczy, że nie ma podstaw do tego, by kogokolwiek za to ukarać.

Koncert "Od serca do ucha vol.2" w Chatce Żaka
28 stycznia 2022, 18:00

Koncert "Od serca do ucha vol.2" w Chatce Żaka

Utalentowani Muzycznie Córki i Synowie wystąpią 28 stycznia o godz. 18 w Chatce Żaka (ul. Radziszewskiego 16) z koncertem "Od serca do ucha".

Konsultacja z lekarzem online - co warto o niej wiedzieć?

Konsultacja z lekarzem online - co warto o niej wiedzieć?

Konsultacja lekarska to pierwszy krok do zachowania organizmu w dobrej formie. Bez względu na to, czy dobrze się czujesz i nie dostrzegasz u siebie żadnych niepokojących symptomów - raz na jakiś czas warto umówić się na takie konsultacje online. Dzięki nim bez konieczności wychodzenia z domu dowiesz się jakie badanie powinieneś wykonać. Poniżej kompendium wiedzy na ten temat!

Pozycjonowanie stron w Lublinie - od czego zacząć?

Pozycjonowanie stron w Lublinie - od czego zacząć?

Mówi się – słusznie oczywiście – że większość biznesów przenosi się do internetu, w ten czy inny sposób. I że sukces będzie udziałem tych, którzy będą potrafili odpowiednio wykorzystać możliwości promocji swojej witryny/firmy. W głównej mierze zaś tych, którzy znajdą się na czołowych pozycjach wyników wyszukiwania Google. Aby tego dokonać, należy podjąć działania, które określane są jako pozycjonowanie stron internetowych. Ale co trzeba zrobić, zanim zaczniemy wdrażać strategię pozycjonowania?

Uczniowie przechodzą na zdalną naukę. Nie przez COVID-19, tylko z powodu pożaru
Aktualizacja
galeria

Uczniowie przechodzą na zdalną naukę. Nie przez COVID-19, tylko z powodu pożaru

Na pewno do końca tygodnia uczniowie ze Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach będą uczyć się zdalnie. Zmiana trybu nauki ma związek z pożarem, który wybuchł w budynku szkoły w nocy z poniedziałku na wtorek. Zniszczona została jedna z sal lekcyjnych.

Niemal 37 tysięcy nowych chorych. Bardzo dużo zakażeń w Lubelskiem

Niemal 37 tysięcy nowych chorych. Bardzo dużo zakażeń w Lubelskiem

Resort zdrowia podał najnowsze dane pandemiczne. Z przedstawionego we wtorek raportu wynika, że w całym kraju przybyło blisko 37 tysięcy zakażeń koronawirusem.

Nauka zdalna. Nieoficjalnie: w dużych miastach

Nauka zdalna. Nieoficjalnie: w dużych miastach

Dzieci i młodzież uczące się w dużych miastach mogą zostać skierowane na naukę zdalną. To jeden z rozważanych przez rząd scenariuszy.

Za i przeciw spalarni śmieci w Kraśniku. Dziś spotkanie dla mieszkańców

Za i przeciw spalarni śmieci w Kraśniku. Dziś spotkanie dla mieszkańców

Przedstawiciele inwestora, władze miasta, ekolodzy, radni a także mieszkańcy wezmą udział w dzisiejszym spotkaniu na temat planowanej budowy spalarni śmieci w Kraśniku. Konsultacje rozpoczną się o godz. 17 w Centrum Kultury i Promocji. Spotkanie będzie transmitowane w internecie.

Miejscówka widmo. Kibic otrzymał bilet z miejscem, którego nie ma

Miejscówka widmo. Kibic otrzymał bilet z miejscem, którego nie ma

Nasz czytelnik, pan Paweł, zakupił bilet na mecz LUK Lublin – Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle na miejsce, którego nie było w hali Globus. Kibic interweniował u pośrednika, który sprzedał mu trefny bilet, u zarządcy hali, jak też w lubelskim klubie

Jest nowy szef lubelskiego więziennictwa

Jest nowy szef lubelskiego więziennictwa

Ppłk Cyprian Bas został dyrektorem okręgowym Służby Więziennej w Lublinie. Do tej pory pracował w Opolu Lubelskim.

Puławy. Mediateka coraz droższa. Potrzeba 3 miliony więcej

Puławy. Mediateka coraz droższa. Potrzeba 3 miliony więcej

Nowa siedziba miejskiej biblioteki będzie kosztowała więcej niż pierwotnie zakładano. W tym roku budżet prac wzrośnie o co najmniej 3 mln zł.

Finał Ogólnopolskiego Konkursu Kolęd w Puławach
30 stycznia 2022, 16:00

Finał Ogólnopolskiego Konkursu Kolęd w Puławach

Ponad 450 zgłoszeń z całego kraju napłynęło na XXVII Ogólnopolski Koncert Kolęd w Puławach. Najpiękniejsze wykonania będzie można usłyszeć na żywo podczas koncertu laureatów 30 stycznia o godz. 16 Domu Chemika (ul. Wojska Polskiego 4).

Nocny pożar w szkole. Paliło się w jednej z klas
zdjęcia
galeria

Nocny pożar w szkole. Paliło się w jednej z klas

Ogień pojawił się około północy z poniedziałku na wtorek. Na miejsce wezwano strażaków z Lublina i kilku jednostek OSP.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium