Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Studia

7 grudnia 2018 r.
8:56

Nowi doktorzy i doktorzy habilitowani na UMCS. Uroczyste promocje [zdjęcia]

58 88 A A

Promocje doktorskie wręczono wczoraj na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej. Odebrało je ponad 60 osób.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Stopień doktora habilitowanego uzyskało 16 osób. W sumie na największym lubelskim uniwersytecie habilitację zdobyły do tej pory 1184 osoby.

– W tej grupie rozwój jest najbardziej ceniony, ponieważ doktorzy habilitowani powiększają kadrę samodzielnych pracowników nauki. To świadczy o randze naukowej oraz prawidłowym rozwoju naszej uczelni – podkreśla Katarzyna Skałecka z biura prasowego UMCS.

W mijającym roku wypromowano także 46 doktorów. Tym samym uniwersytet może się pochwalić liczbą 4327 absolwentów studiów doktoranckich.

Doktorzy habilitowani:

Wydział Biologii i Biotechnologii

dr hab. Grzegorz Janusz
dr hab. Jolanta Kutkowska
dr hab. Małgorzata Majewska

Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej

dr hab. Piotr Kulesza
dr hab. Bogusława Baran-Zgłobicka

Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki

dr hab. Beata Rzepka

Wydział Chemii

dr hab. Joanna Lenik
dr hab. Jolanta Cieśla

Wydział Prawa i Administracji

dr hab. Wojciech Konaszczuk
dr hab. Kamil Sikora
dr hab. Adrian Niewęgłowski

Wydział Humanistyczny

dr hab. Marek Kostankiewicz
dr hab. Michał Tomaszek

Wydział Pedagogiki i Psychologii

dr hab. Beata Jakimiuk

Wydział Politologii

dr hab. Jakub Nowak
dr hab. Monika Kowalska

Promocje doktorskie:

Wydział Biologii i Biotechnologii

dr Kamil Deryło
dr Adrianna Dudek
dr Barbara Gieroba
dr Paulina Iwaniak
dr Katarzyna Szałapata
dr Kamila Wlizło
dr Katarzyna Zamłyńska
dr Kamil Żebracki

Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej

dr Krzysztof Raczyński

Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki

dr Joanna Barańska
dr Joanna Jurasik
dr Kinga Kraczek-Dąbrowska
dr Agata Podsiadły-Paszkowska
dr Kamil Powroźnik
dr Barbara Szukiewicz
dr Anna Zdeb

Wydział Chemii

dr Katarzyna Włodarczyk
dr Agnieszka Adamczuk
dr Aleksandra Woszczyk
dr Magdalena Paluch
dr Adam Kasperski
dr Ewelina Franczyk
dr Joanna Wasąg
dr Ewelina Buczak
dr Mateusz Ochab
dr Sylwia Garbaczewska

Wydział Humanistyczny

dr Denys Gornichar
dr Olga Kielak
dr Aleksandra Tryniecka
dr Paulina Nowakowska
dr Izabela Olszak
dr Wioleta Wieczerniak
dr Mariusz Kozdrach
dr Agata Łukasiewicz
dr Małgorzata Kulikowska
dr Dorota Głuszak
dr Ariel Orzełek

Wydział Ekonomiczny

dr Ada Domańska

Wydział Pedagogiki i Psychologii

dr Joanna Biernicka
dr Katarzyna Dąbrowska-Żmuda
dr Anna Lada
dr Piotr Pyrcz

Wydział Filozofii i Socjologii

dr Justyna Rynkiewicz

Wydział Politologii

dr Marcin Sanakiewicz
dr Paweł Porzucek

Wydział Artystyczny

dr Lech Mazurek

Czytaj więcej o:

Komentarze 88

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 7 grudnia 2018 o 10:07
+11
Gratulacje dla wszystkich :-)
Avatar
D. / 7 grudnia 2018 o 19:30
+6
Ja nie napisałem doktoratu, ale dziwi mnie, jak można zupełnie dowolnie deprecjonować wieloletni wysiłek ludzi, których się nawet nie zna. Mam ci teraz naukowo objaśniać wartość doktoratów z ekonomii, prawa, filologii angielskiej itp.? To jedno, drugie: przyjmujesz błędne założenie, że nauka ma się zawsze opłacać, i ty też masz coś z niej mieć osobiście (co realizuje grabarz polskiej nauki, Gowin). Nauka jest wartością samą w sobie, jak prawda czy piękno. Ale żeby to zrozumieć trzeba nie być pustym troglodytą. Trzecie: ekonomiści objaśniają procesy ekonomiczne wpływające na funkcjonowanie gospodarki, prawnicy komentują prawo co ma znaczenie dla jego funkcjonowania, biolodzy i chemicy mają wpływ na rozwój medycyny, fizycy na rozwój wynalazczości, historycy na rozumienie zjawisk społecznych i politycznych. Tylko to nie dzieje się od razu: jest książka i jest przełom, jest to o wiele bardziej skomplikowane. Ale że ty i tak tego nie pojmiesz, zapewne z powodu kompleksów i frustracji, a poza tym odnajdujesz satysfakcję z mieszania z błotem lepszych od siebie, uznaję dyskusję za skończoną. Ubliżałoby mi, gdybym dalej polemizował z takim prostakiem. Spiesz się, bo niedługo seans nienawiści w tvpis.
Ja nie napisałem doktoratu, ale dziwi mnie, jak można zupełnie dowolnie deprecjonować wieloletni wysiłek ludzi, których się nawet nie zna. Mam ci teraz naukowo objaśniać wartość doktoratów z ekonomii, prawa, filologii angielskiej itp.? To jedno, drugie: przyjmujesz błędne założenie, że nauka ma się zawsze opłacać, i ty też masz coś z niej mieć osobiście (co realizuje grabarz polskiej nauki, Gowin). Nauka jest wartością samą w sobie, jak prawda czy piękno. Ale żeby to zrozumieć trzeba nie być pustym troglodytą. Trzecie: ekonomiści objaśniają ... rozwiń
Avatar
Zażenowany poziomem komentarzy / 7 grudnia 2018 o 20:35
+5
Wszystkim gratuluję. A co do hejterów - gdyby nie naukowcy nie mieliby na czym wypisywać swoich frustracji :) Nie jest tak, że ktoś powie - o, wymyśliłem komputer, i go robi. Rozwój technologii i innych dziedzin wiedzy to praca wielu pokoleń. Mi stoimy na ich ramionach, na naszych staną następni. Chyba że chcemy być prostakami bez kultury, bez wiedzy, bez technologii, wtedy faktycznie zamknijmy szkoły wyższe. Zresztą, nauka nie jest po to, żeby się opłacać. Komu opłacają się pomniki, defilady wojskowe? A komu opłaca się np. to, że dbamy o groby naszych bliskich? A jednak to robimy - nie wszystko powinno się przeliczać na pieniądze. Ale myślę że większość komentujących tego nie zrozumie. Zawsze jest elita intelektualna i sfrustrowany motłoch oraz ci, którzy chcą do tej elity dążyć :)
Wszystkim gratuluję. A co do hejterów - gdyby nie naukowcy nie mieliby na czym wypisywać swoich frustracji :) Nie jest tak, że ktoś powie - o, wymyśliłem komputer, i go robi. Rozwój technologii i innych dziedzin wiedzy to praca wielu pokoleń. Mi stoimy na ich ramionach, na naszych staną następni. Chyba że chcemy być prostakami bez kultury, bez wiedzy, bez technologii, wtedy faktycznie zamknijmy szkoły wyższe. Zresztą, nauka nie jest po to, żeby się opłacać. Komu opłacają się pomniki, defilady wojskowe? A komu opłaca się np. to, że dbamy o gr... rozwiń
Avatar
Refleksja / 7 grudnia 2018 o 19:47
+4
Innymi słowy: "nie rozumiem tytułu czyjegoś doktoratu/habilitacji = ale bezsens, to nikomu niepotrzebne stos kartek". A w takim razie, jakie mamy korzyści z finansowania sportowców poza uciechą gawiedzi? Z finansowania prostackich filmów poza tym samym? Itp. itd., sądzę że lepiej finansować badania naukowe niż głupie rozrywki. Pominę fakt, że badania naukowe mają ogromny wpływ na rozwój innowacyjnych technologii gdy chodzi o nauki ścisłe, na funkcjonowanie ustroju i gospodarki gdy chodzi o nauki prawne i ekonomiczne, oraz na stan szeroko pojętej kultury i tożsamości zbiorowej w przypadku nauk humanistycznych. Ktoś tu już poza tym pisał o kształceniu studentów, w tym przyszłych nauczycieli - to oczywiscie też zbędne. Ale tutaj niektórzy mają kompleksy, pewnie kiedyś marzyli o karierze naukowej ale się nie udało... Swoją drogą, wielu doktorów nie ma szans na pracę naukową, a jednak wbrew uwarunkowaniom i mimo marnej sytuacji finansowej doktoraty robią, bo nauka jest ich pasją. Już chociażby za to należy się im szacunek - zamiast narobić bachorów i żyć na koszt państwa albo zająć się prostackimi rozrywkami po pracy na kasie, chcą się rozwijać i rozwijać naukę. Ale, tego nie zrozumieją ludzie, którym jedyne co w życiu wyszło, to dziecko spomiędzy nóg.
Innymi słowy: "nie rozumiem tytułu czyjegoś doktoratu/habilitacji = ale bezsens, to nikomu niepotrzebne stos kartek". A w takim razie, jakie mamy korzyści z finansowania sportowców poza uciechą gawiedzi? Z finansowania prostackich filmów poza tym samym? Itp. itd., sądzę że lepiej finansować badania naukowe niż głupie rozrywki. Pominę fakt, że badania naukowe mają ogromny wpływ na rozwój innowacyjnych technologii gdy chodzi o nauki ścisłe, na funkcjonowanie ustroju i gospodarki gdy chodzi o nauki prawne i ekonomiczne, oraz na stan s... rozwiń
Avatar
D. / 7 grudnia 2018 o 19:10
+4
Jednym słowem - zlikwidujmy szkoły wyższe, po co nam inteligencja. Skoro sami nie mamy potrzeb intelektualnych, wszystkich zrównajmy do naszego poziomu! Bądźmy państwem ekspedientów i konserwatorów powierzchni płaskich, bo tylko tacy są użyteczni. 
Avatar
Docent / 7 grudnia 2018 o 19:18
+3
Brawo. Kretyni 500 plus, dekle po 2 klasach zawodowki i paniusie z 5 bachorow kazde od innego ojca wypowiadaja sie na temat doktoratu. Tabliczki mnozenia nie potraficie, calki, pierwiaski i epopeja to dla was obce slowa. Beneficjenci mops i talonow na zarcie wypisuje brednie o doktoracie. Wy nawet podpisac sie nie potraficie. Andzeliki i brajany XXI wieku. Zadzroszcza bo sami goofno pitrafia. Na kase do biedronki tipsiary i ortalionowe dresy sie nawet nie nadaja. Smiech na sali. Nieuki posty pisza.
Avatar
................ / 7 grudnia 2018 o 20:56
+2
Gdyby tak kierować się tylko zachciankami gawiedzi przy tworzeniu sztuki czy nauki z pewnością daleko byśmy zaszli... 
Avatar
Gość / 7 grudnia 2018 o 20:08
+2
Gratulacje wszystkim :) Także rodzinom, za cierpliwość :)
Avatar
k / 7 grudnia 2018 o 19:59
+2
Do wszystkich hejtujących - ulżyło Wam? Ktoś wam bronił pójść na studia doktoranckie, a potem być dobrym, zostać na uczelni i napisać habilitację? Pewnie promowani naukowcy czytają ten artykuł i komentarze, zapewne jest im bardzo przyjemnie... Z pewnością, tak wiele pieniędzy idzie na nich z budżetu państwa, a przecież można byłoby dać więcej za tak wielkie osiągnięcie, jakim jest zrobienie dziecka...
Avatar
D. / 7 grudnia 2018 o 19:16
+2
Kształcenie studentów chociażby? Chyba że studia wyższe nie są potrzebne?
Avatar
!!!! / 6 dni temu o 02:10
0
Wyprodukowali kolejną partię towaru bez żadnej jakości.
Dowody?
 Przedstaw dowód, że radosna twórczość tych dr oraz dr hab ma jakąś wartość poza wartością makulatury.
Avatar
Gość 2 / 10 grudnia 2018 o 18:37
0
Wyprodukowali kolejną partię towaru bez żadnej jakości.
 Dowody?
Avatar
gość / 10 grudnia 2018 o 09:37
0
Wyprodukowali kolejną partię towaru bez żadnej jakości.
Avatar
---------- / 8 grudnia 2018 o 14:31
0
Satis, żegnam.
 Ha ha ha....tylko tyle ?
Avatar
----------- / 8 grudnia 2018 o 14:30
0
Wiecej obywateli z plebsu z zasilkiem mops i 500 plu. Wszyscy beneficjenci mops i ich dzieci i wnuki to same nieroby, lenie i zlodzieje
Oooo czyli okazuje się, że patolka typu pińcset plus ma co nieco wspólnego z takimi darmozjadami dr i dr hab. Jedni i drudzy to PASOŻYTY. HA HA HA. Swoją drogą patrząc na nazwiska tych awansowanych również plebsu tam pod dostatkiem.
Czyżby pan wysadzony z siodła szlachcic? Takim argumentem sam się "zaorałeś" i przyzwoici ludzi zaprzestaną z tobą dyskusji.
U ha ha ha ....a kto wspomniał wcześniej o "obywatelach z plebsu" ??? Stwierdzam jedynie fakt oczywisty, iż świetna większość doktorków i habilitantów również pochodzi z plebsu, na co wskazują ich plebejskie nazwiska. Kiedy jakaś niedojda intelektualna usiłuje machać w dyskusji scyzorykiem i śmiesznymi hasełkami, więc dostaje w swój pusty łeb maczugą ...i tak oto zostaje sprowadzona do parteru. Doczekamy się wreszcie tych tytułów prac doktorskich i habilitacyjnych darmozjadów ? Czy to może jaka wiedza tajemna, do której zwykły obywatel nie ma prawa się odnieść ?
Współcześnie nazwiska nijak mają się do pochodzenia społecznego, to nie międzywojnie, za którym pewnie tak bardzo tęsknisz...
Dlaczego tylko międzywojnie ? Myślisz, że chów wsobny w obrębie jednej parafii przez kilka stuleci, nie ma wpływu na kondycję takiego współczesnego plebejusza z dr czy też dr hab ? Nauka twierdzi coś innego ha ha. Skoro zaczynasz od szermowania plebejskością to proszę bardzo. Bądź jednak konsekwentny.
Za plebejskość, świadectwo bycia motłochem itd. uznaję brak poszanowania dla nauki i przeliczanie wszystkiego na pieniądze, nie ma to nic wspólnego z pochodzeniem społecznym. Szlachta też zawierała związki małżeńskie między osobami spokrewnionymi. Naprawdę, daj sobie spokój.
 Jeśli już o szlachcie mowa, owszem takie związki w pokrewieństwie bywały. Jednak to dotyczyło bardziej arystokracji. Poza tym dlaczego ciągle wspominasz o szlachcie ? Pytanie o sensowność danej pracy "naukowej" jest najzupełniej racjonalne. Tu nie chodzi o prymitywne przeliczanie wszystkiego na wartości materialne. Tu chodzi o sens tej rzekomo naukowej działalności. Jeżeli ktoś sam sobie w ramach swoich fanaberii zasponsoruje od a do z,  doktoracik np na temat sposobów "rozmnażania się dżdżownicy kalifornijskiej w kontekście współczesnych przemian cywilizacyjnych"...ok nie ma sprawy. Ale nie za pieniądze podatników i nie w ramach działalności danej uczelni. Plebejskość owszem ma konkretne znaczenie, zaś twoje widzimisię w tym względzie nie ma żadnego wpływu na ten fakt. 
 Jeśli już o szlachcie mowa, owszem takie związki w pokrewieństwie bywały. Jednak to dotyczyło bardziej arystokracji. Poza tym dlaczego ciągle wspominasz o szlachcie ? Pytanie o sensowność danej pracy "naukowej" jest najzupełniej racjonalne. Tu nie chodzi o prymitywne przeliczanie wszystkiego na wartości materialne. Tu chodzi o sens tej rzekomo naukowej działalności. Jeżeli ktoś sam sobie w ramach swoich fanaberii zasponsoruje od a do z,  doktoracik np na temat sposobów "rozmnażania się dżdżownicy kalifornijskie... rozwiń
Avatar
Podpis / 8 grudnia 2018 o 14:15
+1
Satis, żegnam.
Avatar
----------- / 8 grudnia 2018 o 14:13
0
Wiecej obywateli z plebsu z zasilkiem mops i 500 plu. Wszyscy beneficjenci mops i ich dzieci i wnuki to same nieroby, lenie i zlodzieje
Oooo czyli okazuje się, że patolka typu pińcset plus ma co nieco wspólnego z takimi darmozjadami dr i dr hab. Jedni i drudzy to PASOŻYTY. HA HA HA. Swoją drogą patrząc na nazwiska tych awansowanych również plebsu tam pod dostatkiem.
Czyżby pan wysadzony z siodła szlachcic? Takim argumentem sam się "zaorałeś" i przyzwoici ludzi zaprzestaną z tobą dyskusji.
Konkrety gamońku konkrety....czekam na tytuły rozpraw uczonego plebsu.
Chciałbym wiedzieć na jakie bzdury idą moje podatki.
A przepraszam bardzo, to ludzie wykształceni mają dla jakiegoś typka z internetu takie informacje wyszukiwać? Są one powszechnie dostępne w internecie. Jeśli ktoś by to za ciebie znalazł byłoby tak: "Tytuł pracy - hahaha, nic nie warty kurz biblioteczny, nikt tego nie przeczyta, nic to nie wnosi". Więc może darujmy to sobie, bo i tak każdy wie co napiszesz. Satis
Oooo jesteś jasnowidzem ? Kto wie może wśród chłamu znalazłby się także jakiś tytuł pracy o dziwo wartościowej. Dlaczego ci "wykształceni rzekomo mieliby takie informacje wyszukiwać, dla jakiegoś typka z internetu" ???? Ależ odpowiedź jest banalnie prosta - PO TO ŻEBY MU UDOWODNIĆ, ŻE NIE MA RACJI. Swoją drogą zadziwia mnie ubóstwo umysłowe takich "wykształconych", którzy zupełnie radzą sobie w dyskusji. Nie potrafią argumentować, bronić swoich racji, udowadniać słuszności swoich twierdzeń.....jakież to smutne.
Myślę że prace, które uzyskały pozytywne recenzje profesorów i przeszły skomplikowane procedury bronią się same, a mi osobiście szkoda już czasu na dyskusję z kimś takim jak ty. Gdyby cię naprawdę interesowały tematy tych prac, bez problem znalazłbyś je na odpowiednich stronach internetowych. Chcesz to sobie przyjmij, że wygrałeś, ale myślę, że nikogo przyzwoitego nie przekonałeś. To, że uznajesz moje argumenty za bezsensowne, nie znaczy że takie są. Ja uznaję twoje za absurdalne, twierdzę że nie umiesz argumentować, bronić swoich racji, plączesz się w swoich argumentach, jesteś żałosny itp. itd. Także, możesz się już zająć kolejną bezsensowną dyskusją w sieci.
 Mój jakże pocieszny adwersarzu.....a cóż to znaczy "prace bronią się same" ????? Bo recenzują je jako coś pozytywnego inne "wyższe rangą" darmozjady i pasożyty, których żałosna twórczość wnosi tyle samo co fatmazony doktorków .....a więc NIC. Nie rozśmieszaj mnie. Szukać tytułów mi się nie chce, ot i co. Czekam aż ktoś twierdzący, iż bazgroły "nowokreowanych" maja jakikolwiek sens przedstawi nam je tutaj I tryumfalnie stwierdzi - "nie masz racji łotrze". W czym problem ?  Zabawne. W którym to momencie ja plączę się we własnych twierdzeniach ? Otóż konsekwentnie cały czas racjonalnie udowadniam, że zarówno ty jak i tobie podobni nie macie racji. Co do argumentowania, bronienia swoich racji.....to miło, że zaczynasz niemal przepisywać moje słowa. Zaczynasz się utożsamiać ze swoim "prześladowcą" ? Syndrom sztokholmski zaczyna się powoli ujawniać ? U ha ha ha ha ha. 
 Mój jakże pocieszny adwersarzu.....a cóż to znaczy "prace bronią się same" ????? Bo recenzują je jako coś pozytywnego inne "wyższe rangą" darmozjady i pasożyty, których żałosna twórczość wnosi tyle samo co fatmazony doktorków .....a więc NIC. Nie rozśmieszaj mnie. Szukać tytułów mi się nie chce, ot i co. Czekam aż ktoś twierdzący, iż bazgroły "nowokreowanych" maja jakikolwiek sens przedstawi nam je tutaj I tryumfalnie stwierdzi - "nie masz racji łotrze". W czym problem ?  Zabawne. W któ... rozwiń
Avatar
Podpis / 8 grudnia 2018 o 14:04
0
Wiecej obywateli z plebsu z zasilkiem mops i 500 plu. Wszyscy beneficjenci mops i ich dzieci i wnuki to same nieroby, lenie i zlodzieje
Oooo czyli okazuje się, że patolka typu pińcset plus ma co nieco wspólnego z takimi darmozjadami dr i dr hab. Jedni i drudzy to PASOŻYTY. HA HA HA. Swoją drogą patrząc na nazwiska tych awansowanych również plebsu tam pod dostatkiem.
Czyżby pan wysadzony z siodła szlachcic? Takim argumentem sam się "zaorałeś" i przyzwoici ludzi zaprzestaną z tobą dyskusji.
U ha ha ha ....a kto wspomniał wcześniej o "obywatelach z plebsu" ??? Stwierdzam jedynie fakt oczywisty, iż świetna większość doktorków i habilitantów również pochodzi z plebsu, na co wskazują ich plebejskie nazwiska. Kiedy jakaś niedojda intelektualna usiłuje machać w dyskusji scyzorykiem i śmiesznymi hasełkami, więc dostaje w swój pusty łeb maczugą ...i tak oto zostaje sprowadzona do parteru. Doczekamy się wreszcie tych tytułów prac doktorskich i habilitacyjnych darmozjadów ? Czy to może jaka wiedza tajemna, do której zwykły obywatel nie ma prawa się odnieść ?
Współcześnie nazwiska nijak mają się do pochodzenia społecznego, to nie międzywojnie, za którym pewnie tak bardzo tęsknisz...
Dlaczego tylko międzywojnie ? Myślisz, że chów wsobny w obrębie jednej parafii przez kilka stuleci, nie ma wpływu na kondycję takiego współczesnego plebejusza z dr czy też dr hab ? Nauka twierdzi coś innego ha ha. Skoro zaczynasz od szermowania plebejskością to proszę bardzo. Bądź jednak konsekwentny.
Za plebejskość, świadectwo bycia motłochem itd. uznaję brak poszanowania dla nauki i przeliczanie wszystkiego na pieniądze, nie ma to nic wspólnego z pochodzeniem społecznym. Szlachta też zawierała związki małżeńskie między osobami spokrewnionymi. Naprawdę, daj sobie spokój.
Za plebejskość, świadectwo bycia motłochem itd. uznaję brak poszanowania dla nauki i przeliczanie wszystkiego na pieniądze, nie ma to nic wspólnego z pochodzeniem społecznym. Szlachta też zawierała związki małżeńskie między osobami spokrewnionymi. Naprawdę, daj sobie spokój. rozwiń
Avatar
---------- / 8 grudnia 2018 o 14:00
-1
Żegnam, magister z plebejskim nazwiskiem, jaśnie oświecony xiążę Potocki czy jak tam się nazywasz
 Ha ha ha ha ...
Avatar
------------ / 8 grudnia 2018 o 13:59
-1
Wiecej obywateli z plebsu z zasilkiem mops i 500 plu. Wszyscy beneficjenci mops i ich dzieci i wnuki to same nieroby, lenie i zlodzieje
Oooo czyli okazuje się, że patolka typu pińcset plus ma co nieco wspólnego z takimi darmozjadami dr i dr hab. Jedni i drudzy to PASOŻYTY. HA HA HA. Swoją drogą patrząc na nazwiska tych awansowanych również plebsu tam pod dostatkiem.
Czyżby pan wysadzony z siodła szlachcic? Takim argumentem sam się "zaorałeś" i przyzwoici ludzi zaprzestaną z tobą dyskusji.
U ha ha ha ....a kto wspomniał wcześniej o "obywatelach z plebsu" ??? Stwierdzam jedynie fakt oczywisty, iż świetna większość doktorków i habilitantów również pochodzi z plebsu, na co wskazują ich plebejskie nazwiska. Kiedy jakaś niedojda intelektualna usiłuje machać w dyskusji scyzorykiem i śmiesznymi hasełkami, więc dostaje w swój pusty łeb maczugą ...i tak oto zostaje sprowadzona do parteru. Doczekamy się wreszcie tych tytułów prac doktorskich i habilitacyjnych darmozjadów ? Czy to może jaka wiedza tajemna, do której zwykły obywatel nie ma prawa się odnieść ?
Współcześnie nazwiska nijak mają się do pochodzenia społecznego, to nie międzywojnie, za którym pewnie tak bardzo tęsknisz...
 Dlaczego tylko międzywojnie ? Myślisz, że chów wsobny w obrębie jednej parafii przez kilka stuleci, nie ma wpływu na kondycję takiego współczesnego plebejusza z dr czy też dr hab ? Nauka twierdzi coś innego ha ha. Skoro zaczynasz od szermowania plebejskością to proszę bardzo. Bądź jednak konsekwentny. 
 Dlaczego tylko międzywojnie ? Myślisz, że chów wsobny w obrębie jednej parafii przez kilka stuleci, nie ma wpływu na kondycję takiego współczesnego plebejusza z dr czy też dr hab ? Nauka twierdzi coś innego ha ha. Skoro zaczynasz od szermowania plebejskością to proszę bardzo. Bądź jednak konsekwentny.  rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 88

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Zły stan powietrza w Lublinie. Lepiej ograniczyć aktywność na dworze

Zły stan powietrza w Lublinie. Lepiej ograniczyć aktywność na dworze 0 0

Od poniedziałkowego wieczora utrzymuje się zły stan powietrza w Lublinie.

Cudem uniknęli śmierci, stracili dom w pożarze. Dzięki pomocy ludzi udało się postawić nowy

Cudem uniknęli śmierci, stracili dom w pożarze. Dzięki pomocy ludzi udało się postawić nowy 17 2

Rodzina z Wronowa (gm. Końskowola) cudem uniknęła śmierci uciekając z płonącego budynku tuż przed eksplozją butli gazowej. Dom został zniszczony, ale dzięki pomocy ludzi o wielkich sercach udało się postawić nowy

Koncert w CK: Jerzy Małek Black Sheep
12 stycznia 2019, 20:00

Koncert w CK: Jerzy Małek Black Sheep 0 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 12 stycznia o godz. 19 na scenie Centrum Kultury (ul. Peowiaków 12) wystąpi Jerzy Małek z projektem Black Sheep.

Stand-up: Zbychu Grabowski w Puławach
22 grudnia 2018, 19:00

Stand-up: Zbychu Grabowski w Puławach 0 0

Co Gdzie Kiedy. The Local w Puławach (ul. Kołłątaja 50a) zaprasza na stand-upowy występ komika Zbycha Grabowskiego, który odbędzie się 22 grudnia o godz. 19.

Znana instagramerka zarabia rozbierając się na "kamerkach". Co z jej dzieckiem?
film

Znana instagramerka zarabia rozbierając się na "kamerkach". Co z jej dzieckiem? 24 7

Kilka miesięcy temu pokazaliśmy historię popularnej instagramerki Oliwii P. Jej mąż Mariusz P. ujawnił nagrania, na których słychać, jak kobieta krzyczy na córkę i grozi, że zrobi jej krzywdę. Mimo dwóch toczących się postępowań, wzajemnych oskarżeń i walki o dziecko, para znów mieszka razem. Internauci odkryli, że małżonkowie zaczęli działać na tzw. kamerkach erotycznych, w ten sposób zarabiając pieniądze.

Chleb i wino. Nowe miejsce na kulinarnej mapie Lublina. Zajrzeliśmy do środka [zdjęcia]
galeria

Chleb i wino. Nowe miejsce na kulinarnej mapie Lublina. Zajrzeliśmy do środka [zdjęcia] 14 8

Kapucyńska 2 to nowy adres na kulinarnej mapie Lublina. „Chleb i wino” to wspólna inicjatywa Piekarni Europiek i słynącej z długich kolejek po lody Cukierni Bosko. Powstało miejsce, w którym można smacznie zjeść, kupić coś wyjątkowego i niebanalnie spędzić czas.

Włodawę czeka wielka odmiana. "To był i jest nasz najważniejszy projekt"

Włodawę czeka wielka odmiana. "To był i jest nasz najważniejszy projekt" 0 1

Miasto stanęło przed największym pod względem zakresu i kosztów w jego dziejach zadaniem inwestycyjnym. To projekt „Rewitalizacja Włodawy”, na który miasto otrzyma ponad 14 mln zł

Razem pili, potem zostawili Mateusza na mrozie. 15-latek zmarł
film

Razem pili, potem zostawili Mateusza na mrozie. 15-latek zmarł 13 2

Gorzów Wlkp. W Sądzie Rejonowym w Gorzowie Wielkopolskim ruszył proces w sprawie śmierci 15-letniego Mateusza. Jego koledzy są oskarżeni o rozpijanie osoby małoletniej, narażenie małoletniego na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia oraz o nieumyślne spowodowanie śmierci. Grozi im nawet do 5 lat więzienia. Zarówno Mirosław G., jak i Paweł N. przyznali się do winy.

Szkoły z całej Lubelszczyzny pokazały, jak powinno się chronić środowisko [zdjęcia]
galeria

Szkoły z całej Lubelszczyzny pokazały, jak powinno się chronić środowisko [zdjęcia] 0 0

25 szkół z całej Lubelszczyzny otrzymało nagrody za udział w konkursie „25 na piątkę z plusem!”. Nagrodą w konkursie było 35 tys. zł na wyposażenie pracowni biologicznej.

W Chełmie rozegrano turniej „Grand Prix Niedźwiedziego Grodu”

W Chełmie rozegrano turniej „Grand Prix Niedźwiedziego Grodu” 4 1

W Chełmie rozegrany został IX Międzynarodowy Halowy Turniej „Grand Prix Niedźwiedziego Grodu”

500 zamiast 1500 zł premii dla pracowników. Będzie spór zbiorowy w Azotach?

500 zamiast 1500 zł premii dla pracowników. Będzie spór zbiorowy w Azotach? 33 40

Propozycja, by zamiast 1500 zł świątecznej premii pracownicy otrzymali 500 zł rozsierdziła związkowców z Zakładów Azotowych „Puławy”. Władzom spółki grożą sporem zbiorowym. Tymczasem prezes ZA wezwał działaczy do oddania swoich pensji. On chce przekazać swoją na pomoc dla najmniej zarabiających pracowników

Próbny egzamin ósmoklasisty 2018. Dzisiaj język polski. Arkusze CKE

Próbny egzamin ósmoklasisty 2018. Dzisiaj język polski. Arkusze CKE 0 0

Dziś rozpoczyna się kolejny próbny egzamin ósmoklasistów. Tym razem uczniowie odpowiadać będą na pytania stworzone przez Centralną Komisję Egzaminacyjną.

Klub seniora w nowej odsłonie działa w Rzeczycy

Klub seniora w nowej odsłonie działa w Rzeczycy 0 0

W Rzeczycy (gm. Międzyrzec Podlaski) powstał Klub Seniora +. Samorząd pozyskał na ten cel 100 tys. zł z rządowego programu.

Coraz mniej czasu na dostosowanie stadionu do wymogów Ekstraligi
żużel

Coraz mniej czasu na dostosowanie stadionu do wymogów Ekstraligi 12 15

Zarządca stadionu przy Al. Zygmuntowskich ponownie szuka firmy, która wyremontuje odwodnienie toru żużlowego. To tylko część prac, które trzeba wykonać przed nowym sezonem, aby obiekt spełnił wymogi Ekstraligi

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 18 grudnia 2018 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 18 grudnia 2018 roku 0 0

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.