Gigantyczne przedsięwzięcie, jakim była budowa aquaparku, dobiega końca. Oficjalne otwarcie obiektu wyznaczono na 26 listopada. Chełmianie nie mogą się już doczekać.
Na bieżąco obserwowałam, jak nasz aquapark piął się w górę – mówi chełmianka Urszula Kaczkowska. – Jestem niezmiernie ciekawa jak wygląda w środku.
W inauguracyjną sobotę i niedziele ze wszystkich atrakcji gotowego aquaparku będzie można skorzystać za symboliczną złotówkę. Obiekt otworzy swoje podwoje o godz. 9, a ostatni goście zostaną wpuszczeni o godz. 19.
– Chcemy, aby jak najwięcej chełmian odwiedziło nas tego dnia – mówi występujący w roli inwestora Zbigniew Mazurek, prezes spółki Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie. Dla uniknięcia kolejek i niepotrzebnego zamieszania przygotowujemy kolportaż specjalnych wejściówek upoważniających do zakupu złotówkowego biletu. Wejściówki będą rozdawane w dzielnicach Zachód, Śródmieście i Dyrekcja. Mają opiewać na określoną datę oraz czas pobytu w aquaparku.
Po promocyjnym weekendzie zacznie obowiązywać normalny cennik. Jaki, tego jeszcze nie wiadomo. Zostanie ogłoszony na tydzień przed oficjalnym otwarciem obiektu.
Spółka nie zdobyła się na spektakularną promocję parku wodnego na przykład z udziałem gwiazd estrady. Wyprodukowała natomiast spot reklamowy, w którym występują mieszkańcy Chełma. Jest wyświetlany przed filmami w kinach w Zamościu, Krasnymstawie i Hrubieszowie oraz w miejskich autobusach, które kursują w tych miastach. Ponadto w samym Chełmie i okolicach rozmieszczono banery promujące aquapark i jego otwarcie.
Jeden z nich stanął przy drodze do przejścia granicznego w Dorohusku, aby przyciągać uwagę także naszych ukraińskich sąsiadów.