Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubartów

11 października 2009 r.
11:22
Edytuj ten wpis

BMW wpadło do rowu. 17-latek nie żyje

Autor: Zdjęcie autora er
0 55 A A

Do wypadku doszło dzisiaj około godziny 9.30 w miejscowości Brzeźnica Książęca, w powiecie lubartowskim

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
- Samochód marki BMW na prostej drodze wpadł w poślizg i zjechał na pobocze – mówi Anna Smarzak z lubelskiej policji. - Samochód dachował.

Zginął 17-letni pasażer auta. Samochodem kierował jego 17-letni kolega. Trafił do szpitala z urazem kręgosłupa. Był trzeźwy. Nie miał prawa jazdy.

Komentarze 55

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
RADIO MARYJA / 15 października 2009 o 16:15
0
matta napisał:
szok... takiego słownictwa nie używa się nawet pod osławioną "budka z piwem", kompletny brak kultury, dobrego wychowania i jakichkolwiek zasad, skąd takie cudo pochodzi??

żałosne.. takie słownictwo złe? a życzenie komuś śmierci jak poniżej to co ku*** świadczy o kulturze osobistej i dobremu wychowaniu?[/quote]
ixio napisał:
Taka ździra jak ty myszko to powinna siedzieć w tej beemce razem z tymi kretynami i powinien cie też trafić szlag, a nie bogu ducha winnych ludzi, jak przy tego rodzaju wypadkach.[/quote]



wszyscy jesteście tu strasznie mądrzy ;] i napewno jesteście idealnymi kierowcami poprostu aż pozazdrościć

ikar napisał:
Selekcja naturalna...

uwazaj będziesz następny!

[quote name='~bolek~' post='179027' date='11.10.2009, 12:27:12']BMW czyli BEDZIESZ MIAL WYPADEK. Jezeli mieli pakiet S exlusive. To w wolnym tlumaczeniu. Bedziesz mial wypadek smiertelny.


jeździjcie maluchami gwarantuje zero wypadków! lol

[quote name='łysy' post='179035' date='11.10.2009, 12:40:11']Bryka Młodego Wieśniaka I wsiadł ku*** wieśniak do wiejskiej bryki i posłał kumpla do piachu a deb***om w takiej sytuacji jak zwykle nic

ku*** znalazł się z miasta cwaniaczek
rozwiń
Avatar
kotek / 14 października 2009 o 22:27
0
z du py . zal mi was wszystkich nie znając ludzi ich oceniacie .
Avatar
matta / 14 października 2009 o 21:15
0
myszka napisał:
co juz zdzira bo ku*** nie zgadzam sie z wami kurw a pierd olnijcie sie w łeb bo postawiłam sie w ich sytuacji to już szlag tez powinien mnie trafić . macie nasrane w bani i tyle . oceniacie innych a nie siebie niewiesz co teraz moze kierowca przezywac albo rodzina o tym nie myslisz tylko ze sie rozpi erdolili niewiem po ch uj sie udzielacie przeciez to nie wasz samochod nie znacie ich. ;/ i po co komentujecie . przeszkodzili wam ? raczej nie . to ze pismaki musza oczyms napisac dla sensacji . a wy oczywiscie to podlapujecie .macie dziwne wyobrazenie o swiecie bo nei znajac mnie nazywasz mnie zdzira ;/ widac ze jestes prymitywny zyczysz drugiemu smierci -.- postepuj tak dalej to daleko zajdziesz

szok... takiego słownictwa nie używa się nawet pod osławioną "budka z piwem", kompletny brak kultury, dobrego wychowania i jakichkolwiek zasad, skąd takie cudo pochodzi??

szok... takiego słownictwa nie używa się nawet pod osławioną "budka z piwem", kompletny brak kultury, dobrego wychowania i jakichkolwiek zasad, skąd takie cudo pochodzi?? rozwiń
Avatar
myszka / 14 października 2009 o 20:29
0
co juz zdzira bo ku*** nie zgadzam sie z wami kurw a pierd olnijcie sie w łeb bo postawiłam sie w ich sytuacji to już szlag tez powinien mnie trafić . macie nasrane w bani i tyle . oceniacie innych a nie siebie niewiesz co teraz moze kierowca przezywac albo rodzina o tym nie myslisz tylko ze sie rozpi erdolili niewiem po ch uj sie udzielacie przeciez to nie wasz samochod nie znacie ich. ;/ i po co komentujecie . przeszkodzili wam ? raczej nie . to ze pismaki musza oczyms napisac dla sensacji . a wy oczywiscie to podlapujecie .macie dziwne wyobrazenie o swiecie bo nei znajac mnie nazywasz mnie zdzira ;/ widac ze jestes prymitywny zyczysz drugiemu smierci -.- postepuj tak dalej to daleko zajdziesz
co juz zdzira bo ku*** nie zgadzam sie z wami kurw a pierd olnijcie sie w łeb bo postawiłam sie w ich sytuacji to już szlag tez powinien mnie trafić . macie nasrane w bani i tyle . oceniacie innych a nie siebie niewiesz co teraz moze kierowca przezywac albo rodzina o tym nie myslisz tylko ze sie rozpi erdolili niewiem po ch uj sie udzielacie przeciez to nie wasz samochod nie znacie ich. ;/ i po co komentujecie . przeszkodzili wam ? raczej nie . to ze pismaki musza oczyms napisac dla sensacji . a wy oczywiscie to podlapujecie .macie dziwn... rozwiń
Avatar
ixio / 14 października 2009 o 14:29
0
myszka. napisał:
wiecie co chu j wam w ryje . jakby to waszemu znajomemu sie stalo to bys ku r wa ryczal a nie osadzal innych zastnanoow sie czy ty nie popelnniasz bledow to jego kur wa winna najlepiej jego osadzic.;/ nawet dobry kierowca przy poslizgu nie ummie wyprowadzic samochodu szczegolnie gdy w kolo sa drzewa ;/ byles tam widziales ile jest miejsca nie to po ch uj sie odzywasz . podejrzewam ze on lepiej od ciebie potrafi prowadzic samochod i nie pier dolcie ze gowniarz co jakby za pare miesiecy mial skonczone 18 lat to juz by nie bylo gowniarz;/ wieniak sam pochodzisz ze wsi korzenie jakies masz napewno . bmw nawet jakbys sie zabil w porszachu czy w zuku to nic nie zmienia . jak nie znasz to nie oceniaj.
s


Taka ździra jak ty myszko to powinna siedzieć w tej beemce razem z tymi kretynami i powinien cie też trafić szlag, a nie bogu ducha winnych ludzi, jak przy tego rodzaju wypadkach.


Taka ździra jak ty myszko to powinna siedzieć w tej beemce razem z tymi kretynami i powinien cie też trafić szlag, a nie bogu ducha winnych ludzi, jak przy tego rodzaju wypadkach. rozwiń
Avatar
sukurs11 / 14 października 2009 o 10:51
0
Bezpłatne i niezobowiązujące porady praktyczne dla poszkodowanych i pokrzywdzonych oraz ich rodzin w wyniku wypadku komunikacyjnego, w rolnictwie, potrącenia lub innych zdarzeń losowych z zakresu przepisów prawa, uzyskania pomocy finansowej, możliwości odszkodowawczych, wyboru wiarygodnego pełnomocnika, itp.,
Nie bądź obojętny, poinformuj poszkodowanych o możliwości uzyskania pomocy.
Dyżurny przedstawiciel pod nr tel. 607-931 010 lub e-mail: sukurs11@wp.pl
EUROPEJSKIE STOWARZYSZENIE POMOCY POSZKODOWANYM
Avatar
myszka. / 13 października 2009 o 20:25
0
wiecie co chu j wam w ryje . jakby to waszemu znajomemu sie stalo to bys ku r wa ryczal a nie osadzal innych zastnanoow sie czy ty nie popelnniasz bledow to jego kur wa winna najlepiej jego osadzic.;/ nawet dobry kierowca przy poslizgu nie ummie wyprowadzic samochodu szczegolnie gdy w kolo sa drzewa ;/ byles tam widziales ile jest miejsca nie to po ch uj sie odzywasz . podejrzewam ze on lepiej od ciebie potrafi prowadzic samochod i nie pier dolcie ze gowniarz co jakby za pare miesiecy mial skonczone 18 lat to juz by nie bylo gowniarz;/ wieniak sam pochodzisz ze wsi korzenie jakies masz napewno . bmw nawet jakbys sie zabil w porszachu czy w zuku to nic nie zmienia . jak nie znasz to nie oceniaj.
s
wiecie co chu j wam w ryje . jakby to waszemu znajomemu sie stalo to bys ku r wa ryczal a nie osadzal innych zastnanoow sie czy ty nie popelnniasz bledow to jego kur wa winna najlepiej jego osadzic.;/ nawet dobry kierowca przy poslizgu nie ummie wyprowadzic samochodu szczegolnie gdy w kolo sa drzewa ;/ byles tam widziales ile jest miejsca nie to po ch uj sie odzywasz . podejrzewam ze on lepiej od ciebie potrafi prowadzic samochod i nie pier dolcie ze gowniarz co jakby za pare miesiecy mial skonczone 18 lat to juz by nie bylo gowniarz;/ wien... rozwiń
Avatar
Gość / 12 października 2009 o 16:14
0
gosc24 napisał:
Co do audi to się nie zgodze. Te auta przy ODPOWIEDNIM użytkowaniu są nie do zaj***nia. 18 letnie audi jest sto razy bardziej wytrzymalsze od beli w tym samym roczniku.Mialem kiedys bmw 3 z 94r i uważam to auto za pomyłke. Tyle w temacie.




masz racje... ale wygladaja topornie spod siekiery ale jeden woli ogorki drugi ogrodnika corki... ja ani niemieckiego przereklamowanego audi (a4, itp) nie kupie ani bmw ani szpacheVWagena tez nie




masz racje... ale wygladaja topornie spod siekiery ale jeden woli ogorki drugi ogrodnika corki... ja ani niemieckiego przereklamowanego audi (a4, itp) nie kupie ani bmw ani szpacheVWagena tez nie rozwiń
Avatar
OP6ZB / 12 października 2009 o 15:52
0
Jednego barana w 316 LPG mniej, na szczęście nie zabił nikogo postronnego.
Avatar
Gość / 12 października 2009 o 15:40
0
gosc24 napisał:
Co do audi to się nie zgodze. Te auta przy ODPOWIEDNIM użytkowaniu są nie do zaj***nia. 18 letnie audi jest sto razy bardziej wytrzymalsze od beli w tym samym roczniku.Mialem kiedys bmw 3 z 94r i uważam to auto za pomyłke. Tyle w temacie.



Gówno miałeś. No moze jedynie stać cię było na 80 za dwa tysiące.

Zresztą nie ma sensu dyskutować z osobami które nową m3 widziało jedynie w tvn turbo.
Avatar
RADIO MARYJA / 15 października 2009 o 16:15
0
matta napisał:
szok... takiego słownictwa nie używa się nawet pod osławioną "budka z piwem", kompletny brak kultury, dobrego wychowania i jakichkolwiek zasad, skąd takie cudo pochodzi??

żałosne.. takie słownictwo złe? a życzenie komuś śmierci jak poniżej to co ku*** świadczy o kulturze osobistej i dobremu wychowaniu?[/quote]
ixio napisał:
Taka ździra jak ty myszko to powinna siedzieć w tej beemce razem z tymi kretynami i powinien cie też trafić szlag, a nie bogu ducha winnych ludzi, jak przy tego rodzaju wypadkach.[/quote]



wszyscy jesteście tu strasznie mądrzy ;] i napewno jesteście idealnymi kierowcami poprostu aż pozazdrościć

ikar napisał:
Selekcja naturalna...

uwazaj będziesz następny!

[quote name='~bolek~' post='179027' date='11.10.2009, 12:27:12']BMW czyli BEDZIESZ MIAL WYPADEK. Jezeli mieli pakiet S exlusive. To w wolnym tlumaczeniu. Bedziesz mial wypadek smiertelny.


jeździjcie maluchami gwarantuje zero wypadków! lol

[quote name='łysy' post='179035' date='11.10.2009, 12:40:11']Bryka Młodego Wieśniaka I wsiadł ku*** wieśniak do wiejskiej bryki i posłał kumpla do piachu a deb***om w takiej sytuacji jak zwykle nic

ku*** znalazł się z miasta cwaniaczek
rozwiń
Avatar
kotek / 14 października 2009 o 22:27
0
z du py . zal mi was wszystkich nie znając ludzi ich oceniacie .
Avatar
matta / 14 października 2009 o 21:15
0
myszka napisał:
co juz zdzira bo ku*** nie zgadzam sie z wami kurw a pierd olnijcie sie w łeb bo postawiłam sie w ich sytuacji to już szlag tez powinien mnie trafić . macie nasrane w bani i tyle . oceniacie innych a nie siebie niewiesz co teraz moze kierowca przezywac albo rodzina o tym nie myslisz tylko ze sie rozpi erdolili niewiem po ch uj sie udzielacie przeciez to nie wasz samochod nie znacie ich. ;/ i po co komentujecie . przeszkodzili wam ? raczej nie . to ze pismaki musza oczyms napisac dla sensacji . a wy oczywiscie to podlapujecie .macie dziwne wyobrazenie o swiecie bo nei znajac mnie nazywasz mnie zdzira ;/ widac ze jestes prymitywny zyczysz drugiemu smierci -.- postepuj tak dalej to daleko zajdziesz

szok... takiego słownictwa nie używa się nawet pod osławioną "budka z piwem", kompletny brak kultury, dobrego wychowania i jakichkolwiek zasad, skąd takie cudo pochodzi??

szok... takiego słownictwa nie używa się nawet pod osławioną "budka z piwem", kompletny brak kultury, dobrego wychowania i jakichkolwiek zasad, skąd takie cudo pochodzi?? rozwiń
Avatar
myszka / 14 października 2009 o 20:29
0
co juz zdzira bo ku*** nie zgadzam sie z wami kurw a pierd olnijcie sie w łeb bo postawiłam sie w ich sytuacji to już szlag tez powinien mnie trafić . macie nasrane w bani i tyle . oceniacie innych a nie siebie niewiesz co teraz moze kierowca przezywac albo rodzina o tym nie myslisz tylko ze sie rozpi erdolili niewiem po ch uj sie udzielacie przeciez to nie wasz samochod nie znacie ich. ;/ i po co komentujecie . przeszkodzili wam ? raczej nie . to ze pismaki musza oczyms napisac dla sensacji . a wy oczywiscie to podlapujecie .macie dziwne wyobrazenie o swiecie bo nei znajac mnie nazywasz mnie zdzira ;/ widac ze jestes prymitywny zyczysz drugiemu smierci -.- postepuj tak dalej to daleko zajdziesz
co juz zdzira bo ku*** nie zgadzam sie z wami kurw a pierd olnijcie sie w łeb bo postawiłam sie w ich sytuacji to już szlag tez powinien mnie trafić . macie nasrane w bani i tyle . oceniacie innych a nie siebie niewiesz co teraz moze kierowca przezywac albo rodzina o tym nie myslisz tylko ze sie rozpi erdolili niewiem po ch uj sie udzielacie przeciez to nie wasz samochod nie znacie ich. ;/ i po co komentujecie . przeszkodzili wam ? raczej nie . to ze pismaki musza oczyms napisac dla sensacji . a wy oczywiscie to podlapujecie .macie dziwn... rozwiń
Avatar
ixio / 14 października 2009 o 14:29
0
myszka. napisał:
wiecie co chu j wam w ryje . jakby to waszemu znajomemu sie stalo to bys ku r wa ryczal a nie osadzal innych zastnanoow sie czy ty nie popelnniasz bledow to jego kur wa winna najlepiej jego osadzic.;/ nawet dobry kierowca przy poslizgu nie ummie wyprowadzic samochodu szczegolnie gdy w kolo sa drzewa ;/ byles tam widziales ile jest miejsca nie to po ch uj sie odzywasz . podejrzewam ze on lepiej od ciebie potrafi prowadzic samochod i nie pier dolcie ze gowniarz co jakby za pare miesiecy mial skonczone 18 lat to juz by nie bylo gowniarz;/ wieniak sam pochodzisz ze wsi korzenie jakies masz napewno . bmw nawet jakbys sie zabil w porszachu czy w zuku to nic nie zmienia . jak nie znasz to nie oceniaj.
s


Taka ździra jak ty myszko to powinna siedzieć w tej beemce razem z tymi kretynami i powinien cie też trafić szlag, a nie bogu ducha winnych ludzi, jak przy tego rodzaju wypadkach.


Taka ździra jak ty myszko to powinna siedzieć w tej beemce razem z tymi kretynami i powinien cie też trafić szlag, a nie bogu ducha winnych ludzi, jak przy tego rodzaju wypadkach. rozwiń
Avatar
sukurs11 / 14 października 2009 o 10:51
0
Bezpłatne i niezobowiązujące porady praktyczne dla poszkodowanych i pokrzywdzonych oraz ich rodzin w wyniku wypadku komunikacyjnego, w rolnictwie, potrącenia lub innych zdarzeń losowych z zakresu przepisów prawa, uzyskania pomocy finansowej, możliwości odszkodowawczych, wyboru wiarygodnego pełnomocnika, itp.,
Nie bądź obojętny, poinformuj poszkodowanych o możliwości uzyskania pomocy.
Dyżurny przedstawiciel pod nr tel. 607-931 010 lub e-mail: sukurs11@wp.pl
EUROPEJSKIE STOWARZYSZENIE POMOCY POSZKODOWANYM
Avatar
myszka. / 13 października 2009 o 20:25
0
wiecie co chu j wam w ryje . jakby to waszemu znajomemu sie stalo to bys ku r wa ryczal a nie osadzal innych zastnanoow sie czy ty nie popelnniasz bledow to jego kur wa winna najlepiej jego osadzic.;/ nawet dobry kierowca przy poslizgu nie ummie wyprowadzic samochodu szczegolnie gdy w kolo sa drzewa ;/ byles tam widziales ile jest miejsca nie to po ch uj sie odzywasz . podejrzewam ze on lepiej od ciebie potrafi prowadzic samochod i nie pier dolcie ze gowniarz co jakby za pare miesiecy mial skonczone 18 lat to juz by nie bylo gowniarz;/ wieniak sam pochodzisz ze wsi korzenie jakies masz napewno . bmw nawet jakbys sie zabil w porszachu czy w zuku to nic nie zmienia . jak nie znasz to nie oceniaj.
s
wiecie co chu j wam w ryje . jakby to waszemu znajomemu sie stalo to bys ku r wa ryczal a nie osadzal innych zastnanoow sie czy ty nie popelnniasz bledow to jego kur wa winna najlepiej jego osadzic.;/ nawet dobry kierowca przy poslizgu nie ummie wyprowadzic samochodu szczegolnie gdy w kolo sa drzewa ;/ byles tam widziales ile jest miejsca nie to po ch uj sie odzywasz . podejrzewam ze on lepiej od ciebie potrafi prowadzic samochod i nie pier dolcie ze gowniarz co jakby za pare miesiecy mial skonczone 18 lat to juz by nie bylo gowniarz;/ wien... rozwiń
Avatar
Gość / 12 października 2009 o 16:14
0
gosc24 napisał:
Co do audi to się nie zgodze. Te auta przy ODPOWIEDNIM użytkowaniu są nie do zaj***nia. 18 letnie audi jest sto razy bardziej wytrzymalsze od beli w tym samym roczniku.Mialem kiedys bmw 3 z 94r i uważam to auto za pomyłke. Tyle w temacie.




masz racje... ale wygladaja topornie spod siekiery ale jeden woli ogorki drugi ogrodnika corki... ja ani niemieckiego przereklamowanego audi (a4, itp) nie kupie ani bmw ani szpacheVWagena tez nie




masz racje... ale wygladaja topornie spod siekiery ale jeden woli ogorki drugi ogrodnika corki... ja ani niemieckiego przereklamowanego audi (a4, itp) nie kupie ani bmw ani szpacheVWagena tez nie rozwiń
Avatar
OP6ZB / 12 października 2009 o 15:52
0
Jednego barana w 316 LPG mniej, na szczęście nie zabił nikogo postronnego.
Avatar
Gość / 12 października 2009 o 15:40
0
gosc24 napisał:
Co do audi to się nie zgodze. Te auta przy ODPOWIEDNIM użytkowaniu są nie do zaj***nia. 18 letnie audi jest sto razy bardziej wytrzymalsze od beli w tym samym roczniku.Mialem kiedys bmw 3 z 94r i uważam to auto za pomyłke. Tyle w temacie.



Gówno miałeś. No moze jedynie stać cię było na 80 za dwa tysiące.

Zresztą nie ma sensu dyskutować z osobami które nową m3 widziało jedynie w tvn turbo.
Zobacz wszystkie komentarze 55

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Inwazja korników, modliszek i biedronek. "Zwiększa się liczba owadów, które żywią się ludzką krwią"
galeria

Inwazja korników, modliszek i biedronek. "Zwiększa się liczba owadów, które żywią się ludzką krwią" 0 0

Globalne ocieplenie ma wpływ na faunę i florę całej planety. Jak owady reagują na podwyższone temperatury w Polsce? Czy zmiany w świecie tych małych zwierząt mogą mieć wpływ na życie człowieka? Odpowiada dr hab. Katarzyna Golan, kierownik Zakładu Entomologii Uniwersytetu Przyrodniczego.

TBV Start wygrał Browar Kociewski Cup. W finale ograł Polpharmę

TBV Start wygrał Browar Kociewski Cup. W finale ograł Polpharmę 0 0

Koszykarze z Lublina jeszcze przed startem sezonu prezentują bardzo dobrą formę. Właśnie wygrali drugi z rzędu turniej towarzyski. Tym razem triumfowali w Browar Kociewski Cup, który został rozegrany w Starogardzie Gdański. Czerwono-czarni w sobotnim finale pokonali gospodarzy – Polpharmę 78:75

Motor Lublin – Sokół Sieniawa 2:1. Znowu horror z happy-endem
galeria

Motor Lublin – Sokół Sieniawa 2:1. Znowu horror z happy-endem 6 2

Tradycji stało się zadość. Motor w meczu u siebie znowu stracił gola, ale dostarczył też kibicom wielu emocji. Tym razem żółto-biało-niebiescy przegrywali z Sokołem Sieniawa 0:1. Ponownie potrafili jednak odwrócić losy spotkania i wygrać 2:1.

Podhale – Podlasie 1:0. Nie odbili się od dna

Podhale – Podlasie 1:0. Nie odbili się od dna 0 1

Trwa fatalna passa piłkarzy z Białej Podlaskiej. Podlasie właśnie zanotowało ósmy z rzędu mecz bez zwycięstwa. Tym razem podopieczni Przemysława Sałańskiego przegrali w Nowym Targu z tamtejszym Podhalem 0:1

Przebudzenia nie było. Francja pokonała Polaków na Mistrzostwach Świata

Przebudzenia nie było. Francja pokonała Polaków na Mistrzostwach Świata 1 1

Polacy nie podnieśli się po bolesnej przegranej z Argentyńczykami. Przegrali 1:3 z „Trójkolorowymi” i dali im nadzieję na awans do decydującej fazy turnieju. Sami za to postawili się pod ścianą – teraz ratuje ich wyłącznie wygrana za trzy punkty z Serbią.

Azoty Puławy – Chrobry Głogów 34:26. Odzyskali pierwsze miejsce

Azoty Puławy – Chrobry Głogów 34:26. Odzyskali pierwsze miejsce 2 0

Po trzech kolejkach Azoty prowadziły w tabeli PGNiG Superligi. W środę awansem swoje mecze czwartej serii gier wygrały jednak PGE Vive i Orlen Wisła. Puławianie po kilku dniach odzyskali fotel lidera po sobotnim zwycięstwie z chrobrym Głogów 34:26.

Pierwszy Marsz Równości przejdzie ulicami Lublina. Nie będzie zmiany terminu

Pierwszy Marsz Równości przejdzie ulicami Lublina. Nie będzie zmiany terminu 177 36

W sobotę 13 października ulicami Lublina po raz pierwszy przejdzie Marsz Równości. Jego uczestnicy chcą wyrazić poparcie m.in. dla osób wykluczonych z powodu orientacji seksualnej, tożsamości płciowej czy pochodzenia etnicznego. Przeciwko inicjatywie protestują środowiska narodowe. Były też sugestie, by wydarzenie odbyło się po wyborach samorządowych.

Pianino, trąbki, gitary i stare telefony komórkowe Nokia. Wyprzedaż w Lublinie
galeria

Pianino, trąbki, gitary i stare telefony komórkowe Nokia. Wyprzedaż w Lublinie 6 1

Do wzięcia jest tuba o stroju B marki Cerveny, sanitarny polonez lub zestaw 40 starszych telefonów komórkowych Nokia, wystawiony za cenę wywoławczą 50 złotych. Agencja Mienia Wojskowego po raz kolejny organizuje przetarg na stary sprzęt. Na liście sprzedażowej są prawdziwe perełki.

Orlęta Spomlek – Avia Świdnik 3:0. Nie ma to jak w domu

Orlęta Spomlek – Avia Świdnik 3:0. Nie ma to jak w domu 1 1

Mimo olbrzymich kłopotów kadrowych Orlęta Spomlek zainkasowały w sobotę trzy punkty. Biało-zieloni pokonali u siebie Avię Świdnik 3:0. I tym samych przedłużyli dobrą passę na własnym terenie. W piątym takim występie zanotowali drugie zwycięstwo. Nie przegrali jednak żadnego z pozostałych spotkań.

"Sprawmy by województwo lubelskie podniosło się z kolan". Konwencja PiS w Zamościu
galeria

"Sprawmy by województwo lubelskie podniosło się z kolan". Konwencja PiS w Zamościu 1 12

"Dotrzymujemy słowa w rządzie, dotrzymamy i w samorządzie" - z takim hasłem kandydaci Prawa i Sprawiedliwości z Zamojszczyzny ruszają do wyborów samorządowych.

Jerzy Buzek w Puławach o Unii Europejskiej

Jerzy Buzek w Puławach o Unii Europejskiej 9 20

Na zaproszenie puławskiej Platformy Obywatelskiej w środę do Puław przyjechał były premier RP, prof. Jerzy Buzek. W sali konferencyjnej Hotelu Olimpic opowiadał m.in. o wartościach europejskich, polskich sukcesach politycznych i konieczności szanowania prawa.

Puławy: Nie ma chętnych na działki, które sprzedaje urząd miasta

Puławy: Nie ma chętnych na działki, które sprzedaje urząd miasta 3 2

Mieszkańcy, którzy protestowali przed zbyt intensywną zabudową ul. Sosnowej, mogą spać spokojnie. Próba ich sprzedaży zakończyła się fiaskiem. To oznacza, że miasto w tym roku nie otrzyma zakładanych wpływów z tego tytułu.

Portfel z pieniędzmi leżał na ulicy

Portfel z pieniędzmi leżał na ulicy 0 2

W piątek do radzyńskiej komendy zgłosił się 44-letni mieszkaniec gm. Radzyń Podlaski. Mężczyzna poinformował, że na ul. Międzyrzeckiej znalazł portfel i chce go zwrócić właścicielowi.

Niedziela 23 września. Handlowa czy nie? Sprawdź czy zrobisz zakupy

Niedziela 23 września. Handlowa czy nie? Sprawdź czy zrobisz zakupy 16 2

Niedziele handlowe i z zamkniętymi sklepami. Sprawdź czy w niedzielę 23 września normalnie zrobisz zakupy w sklepach, czy zastaniesz zamknięte supermarkety.

Janowiec: Uczniów zastąpią gospodynie i emeryci

Janowiec: Uczniów zastąpią gospodynie i emeryci 1 1

Jeszcze w tym miesiącu radni gminy Janowiec zdecydują o rozwiązaniu technikum weterynaryjnego znajdującego się w miejscowym Zespole Szkół. Placówka od lat nie prowadzi naboru. Ostatnia klasa liczyła dziewięć osób. Ich miejsce w budynku wkrótce zajmie m.in. Koło Emerytów.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.