Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

25 stycznia 2011 r.
19:38
Edytuj ten wpis

Rząd da pieniądze na budowę S17 i obwodnicy Lublina

0 46 A A
Od lewej: prezydent Lublina Krzysztof Żuk, marszałek Krzysztof Hetman i Maciej Maniecki, prezes Rady
Od lewej: prezydent Lublina Krzysztof Żuk, marszałek Krzysztof Hetman i Maciej Maniecki, prezes Rady

Rząd da pieniądze na szybką budowę ekspresówki S17 wraz z obwodnicą Lublina! Decyzja premiera oznacza, że prace mogą ruszyć już wiosną.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
III. Węzeł Dąbrowica–węzeł Lubartów – 10,2 km

Trasa będzie miała nowy przebieg w stosunku do istniejącej drogi krajowej nr 12/17.

IV. Węzeł Lubartów–węzeł Witosa – 13,9 km

Na długości ok. 1 km droga pobiegnie estakadą nad doliną Bystrzycy, w pobliżu Obszaru Natura 2000 Bystrzyca Jakubowicka.

V. Węzeł Witosa–węzeł Piaski – 12 km

Ten etap jest już realizowany. Koszt – 460 mln zł. Planowana trasa ekspresowa S17 pokryje się na znacznym odcinku z przebiegiem obecnej DK17(12). Powstanie nowy dojazd do Świdnika: od al. Witosa w Lublinie do al. Lotników Polskich w Świdniku.


Komentarze 46

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
SYLWESTER / 28 stycznia 2011 o 22:58
0
-----------PONIEŚLIŚMY KLĘSKĘ POD KANCELARIĄ RADY MINISTRÓW W WARSZAWIE !!!---------------------------------------
Dlatego wróciliśmy do Lublina aby NIE "opłakiwać klęski" i pozwalać na poniżanie Lubelszczyzny czy jak ją
nazywają..."SOLIDARNOŚĆSZCZYZNY, tylko po to,aby się w bojowym i inteligentnym nastroju PRZEGRUPOWAĆ do dal
szej walki o honor i godność Lublina i Lubelszczyzny !!!. Porywamy się z "motyką na księżyc", nie biorąc lek
cji z niedalekiej historii (!). Jestem oddanym działaczem i Ślubowałem wierność SOLIDARNOŚCI, która dopomogła
nie tylko Polsce ale i całemu światu a zwłaszcza Europie Środkowo-Wschodniej.
Dlatego jako Organizatora słusznego PROTESTU LUBELSZCZYZNY zaproponowałem li tylko sprawdzoną w "bojach"...
SOLIDARNOŚĆ (!). W 1980r i obecnie 2011r. Nie ma w Polsce trwalszej i wiarygodniejszej "SIŁY" jak Nasza
SOLIDARNOŚĆ . W Lublinie powielony został błąd Andrzeja Gwiazdy, który chciał zakładać Wolne Związki Zawodo
we w siedemdziesiątych latach. Dopiero LECH WAŁĘSA w 1980 r. bardzo szybko opanował sytuacje całej protestu
jącej Polski i założył w Gdańsku w pierwszej kolejności...MIĘDZYZAKŁADOWY KOMITET STRAJKOWY WYBRZEŻA a póżniej
w takim samym szybkim tempie, powołano w Gdańsku KOMISJE KRAJOWĄ NSZZ"SOLIDARNOŚĆ" i to pozwoliło opanować sytu
acje i stworzyć SZTAB KOMISJI KRAJOWEJ NSZZ"SOLIDARNOŚĆ", dla całej protestującej Polski (!). Jeszcze jeden pat
riotyczny "ruch" LECHA WAŁĘSY, który ZAKAZAŁ Protestującym Pracownikom, wychodzić z Zakładów Pracy na...ulicę!.
Nie chciał,by Pracownicy Protestujący byli narażeni na pobicia ZOMO czy na aresztowania (!).
Strajki w zakładach pracy i pracownicze służby porządkowe w czasie Strajku, CZYLI CAŁA "SIŁA" POLSKICH PROTEST
UJĄCYCH PRACOWNIKÓW była w KOMISJI KRAJOWEJ NSZZ"SOLIDARNOŚĆ",dlatego komuchy zmuszeni byli podjąć rozmowy z
"KK NSZZ"SOLIDAERNOŚĆ".
Przepraszam za ten dłuższy wstęp, ale jak widać, nie wszyscy znają najnowszą historie i popełniają błędy, za
które płaci Lublin i Lubelszczyzna (!) .
Jeżeli pod Patronatem Zarządu Regionu Środkowo-Wschodniego NSZZ"SOLIDARNOŚĆ" w Lublinie ukonstytuowała się*
*RADA OBRONY TRASY S17*, to znaczy,że powstał pełnoprawny Sztab Organizacji DEMONSTRACJI LUBELSZCZYZNY W WAR
SZAWIE pod Kancelarią Premiera Thuzka , to znaczy, że TYLKO Ta RADA koordynuje przygotowania do Demonstracji.
Oczywiście, RADA miała "otwarte drzwi" dla Współorganizatorów czy Sponsorów ale powinna otrzymać ABSOLUTNE ,
SILNE PEŁNOMOCNICTWO LUBLINA I LUBELSZCZYZNY,co wymusiłoby aby z szacunkiem przyjęto PETYCJE RADY OBRONY TRA
SY S17 w Kancelarii Premiera i Prezydenta jako PETYCJA MIESZKAŃCÓW LUBLINA I LUBELSZCZYZNY.
A tak, zastępca zastępcy przyjął Naszą Delegacje i PETYCJE by zaraz..."Kurier Lubelski" wtargnął ze swoimi...
Petycjami i ...powstał PAT (!).
Mimo tak dużego wysiłku organizacyjnego RADY, ponieśliśmy... KLĘSKĘ POD KANCELARIĄ !!!
Ta Demonstracja Lubelszczyzny, to nie był "WYGŁUP" "SOLIDARNOŚCI LUBELSKIEJ" A BARDZO POWAŻNY protest, gdyż
przez wrogą indolencje Rządu (PO)Thuzka , Lubelszczyzna może STRACIĆ ogromne dotacje "UE" !!!.
------Właśnie poprzez dokonania PRZEGRUPOWANIA "SIŁY" LUBLINA i LUBELSZCZYZNY udowodnimy , że NIE JESTEŚMY
IDIOTAMI, KTÓRYCH MOŻNA..."KOŁOWAĆ" (!).
Znając wpływy (Platformy Oszustów)"PO" w Lublinie i Lubelszczyżnie, możemy być pewni, że (PO)NIE dopuści do
Programu Przyszłościowego Lublina, który będzie w sprzeczności z wyniszczającym Programem POLSKI przez (PO)
Premiera Thuzka (!). Właśnie najnowsza "oferta rządu" Thuzka obiecuje...; podzielenie na powiaty Autostrady
do Warszawy (sic?)a rozmowy o Obwodnicy Lublina będą podjęte za... kilka miesięcy (sic?).
Już "podrzucili" nam "koziołka ofiarnego","GDDKIA" (Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad)w Lublinie
która to firma już...podpisuje Kontrakty z wykonawcami Projektów ale... o szczególowym harmonogramie prac jesz
cze mówić nie można...NIE ZNAJĄC BOWIEM KONKRETÓW DOTYCZĄCYCH...PODZIAŁU PIENIĘDZY NA INWESTYCJE W KOLEJNYCH
LATACH..."(SIC?).
Właśnie pojechaliśmy do Warszawy PO ZWROT NASZYCH PIENIĘDZY które były przerznaczone na budowę Obwodnicy Lub
lin i Autostradę do Warszawy i... TOTALNA KLĘSKA POD KANCELARIĄ !!!.
Dlatego bardzo proszę, posłuchać się ,mojej sugestii

------Przy Zarządzie Regionu Środkowo-Wschodniego NSZZ"SOLIDARNOŚĆ" w Lublinie ul.Królewska, należy powołać
jak najszybciej--- RADE ROZWOJU LUBLINA I LUBELSZCZYZNY z Przewodniczącym RADY * Profesorem dr. hab. kierowni
kiem Katedry Filozofii Kultury Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego PIOTRA JAROSZYNSKIEGO .
------Patriotyczno-Katolickie ugrupowanie "PRAWO I SPRAWIEDLIWOSC" Lublin i Lubelszczyzna z Przewodniczącym
LECHEM SPRAWKĄ .
------NSZZ "SOLIDARNOŚĆ" LUBLIN I LUBELSZCZYZNA Przewodniczący- MARIAN KRÓL
------NSZZ"SOLIDARNOŚĆ ROLNIKÓW IDYWIDUALNYCH LUBELSZCZYZNY" Przewodniczący...
------MIĘDZYZAKŁADOWY KOMITET PROTESTACYJNY LUBLINA I LUBELSZCZYZNY-Przewodniczący-MARIAN KRÓL
------Międzyuczelniana RADA STUDENTÓW - Przewodniczący

Jest to Zespół Ludzi Którzy zapewnią Lublinowi i Lubelszczyżnie prawidłowy i pełnoprawny ROZWÓJ oraz należny
AUTORYTET Lubelszczyzny w Polsce i Europie (!). Właśnie pod Patronatem NSZZ"SOLIDARNOŚĆ"ten CEL i marzenie
Lublinian będzie mogło być zrealiozowane! Li tylko !!!. To znaczy,że w pierwszej kolejności ponowna ale
tym razem Zjednoczona Organizacyjnie- * WIELKA DEMONSTRACJA LUBELSZCZYZNY W WARSZAWIE * z Jedną PETYCJĄ RADY
OBRONY TRASY S17 jako Pełnomocnictwo Lublina i Lubelszczyzny !!!. Bez "Kuriera Lubelskiego" Petycji (sic?).
"Kurier Lubelski" może wejść jako członek RADY OBRONY TRASY S17 i tworzyć JEDNOŚĆ LUBELSZCZYZNY !!!.
Rozdrobnieni nic nie znaczymy tylko SILNA DEMONSTRACJA LUBELSZCZYZNY W WARSZAWIE wymusi na okupantach (PO)
pon
-----------PONIEŚLIŚMY KLĘSKĘ POD KANCELARIĄ RADY MINISTRÓW W WARSZAWIE !!!---------------------------------------
Dlatego wróciliśmy do Lublina aby NIE "opłakiwać klęski" i pozwalać na poniżanie Lubelszczyzny czy jak ją
nazywają..."SOLIDARNOŚĆSZCZYZNY, tylko po to,aby się w bojowym i inteligentnym nastroju PRZEGRUPOWAĆ do dal
szej walki o honor i godność Lublina i Lubelszczyzny !!!. Porywamy się z "motyką na księżyc", nie biorąc lek
cji z niedalekiej ... rozwiń
Avatar
SYLWESTER / 28 stycznia 2011 o 22:55
0
-----------PONIEŚLIŚMY KLĘSKĘ POD KANCELARIĄ RADY MINISTRÓW W WARSZAWIE !!!---------------------------------------
Dlatego wróciliśmy do Lublina aby NIE "opłakiwać klęski" i pozwalać na poniżanie Lubelszczyzny czy jak ją
nazywają..."SOLIDARNOŚĆSZCZYZNY, tylko po to,aby się w bojowym i inteligentnym nastroju PRZEGRUPOWAĆ do dal
szej walki o honor i godność Lublina i Lubelszczyzny !!!. Porywamy się z "motyką na księżyc", nie biorąc lek
cji z niedalekiej historii (!). Jestem oddanym działaczem i Ślubowałem wierność SOLIDARNOŚCI, która dopomogła
nie tylko Polsce ale i całemu światu a zwłaszcza Europie Środkowo-Wschodniej.
Dlatego jako Organizatora słusznego PROTESTU LUBELSZCZYZNY zaproponowałem li tylko sprawdzoną w "bojach"...
SOLIDARNOŚĆ (!). W 1980r i obecnie 2011r. Nie ma w Polsce trwalszej i wiarygodniejszej "SIŁY" jak Nasza
SOLIDARNOŚĆ . W Lublinie powielony został błąd Andrzeja Gwiazdy, który chciał zakładać Wolne Związki Zawodo
we w siedemdziesiątych latach. Dopiero LECH WAŁĘSA w 1980 r. bardzo szybko opanował sytuacje całej protestu
jącej Polski i założył w Gdańsku w pierwszej kolejności...MIĘDZYZAKŁADOWY KOMITET STRAJKOWY WYBRZEŻA a póżniej
w takim samym szybkim tempie, powołano w Gdańsku KOMISJE KRAJOWĄ NSZZ"SOLIDARNOŚĆ" i to pozwoliło opanować sytu
acje i stworzyć SZTAB KOMISJI KRAJOWEJ NSZZ"SOLIDARNOŚĆ", dla całej protestującej Polski (!). Jeszcze jeden pat
riotyczny "ruch" LECHA WAŁĘSY, który ZAKAZAŁ Protestującym Pracownikom, wychodzić z Zakładów Pracy na...ulicę!.
Nie chciał,by Pracownicy Protestujący byli narażeni na pobicia ZOMO czy na aresztowania (!).
Strajki w zakładach pracy i pracownicze służby porządkowe w czasie Strajku, CZYLI CAŁA "SIŁA" POLSKICH PROTEST
UJĄCYCH PRACOWNIKÓW była w KOMISJI KRAJOWEJ NSZZ"SOLIDARNOŚĆ",dlatego komuchy zmuszeni byli podjąć rozmowy z
"KK NSZZ"SOLIDAERNOŚĆ".
Przepraszam za ten dłuższy wstęp, ale jak widać, nie wszyscy znają najnowszą historie i popełniają błędy, za
które płaci Lublin i Lubelszczyzna (!) .
Jeżeli pod Patronatem Zarządu Regionu Środkowo-Wschodniego NSZZ"SOLIDARNOŚĆ" w Lublinie ukonstytuowała się*
*RADA OBRONY TRASY S17*, to znaczy,że powstał pełnoprawny Sztab Organizacji DEMONSTRACJI LUBELSZCZYZNY W WAR
SZAWIE pod Kancelarią Premiera Thuzka , to znaczy, że TYLKO Ta RADA koordynuje przygotowania do Demonstracji.
Oczywiście, RADA miała "otwarte drzwi" dla Współorganizatorów czy Sponsorów ale powinna otrzymać ABSOLUTNE ,
SILNE PEŁNOMOCNICTWO LUBLINA I LUBELSZCZYZNY,co wymusiłoby aby z szacunkiem przyjęto PETYCJE RADY OBRONY TRA
SY S17 w Kancelarii Premiera i Prezydenta jako PETYCJA MIESZKAŃCÓW LUBLINA I LUBELSZCZYZNY.
A tak, zastępca zastępcy przyjął Naszą Delegacje i PETYCJE by zaraz..."Kurier Lubelski" wtargnął ze swoimi...
Petycjami i ...powstał PAT (!).
Mimo tak dużego wysiłku organizacyjnego RADY, ponieśliśmy... KLĘSKĘ POD KANCELARIĄ !!!
Ta Demonstracja Lubelszczyzny, to nie był "WYGŁUP" "SOLIDARNOŚCI LUBELSKIEJ" A BARDZO POWAŻNY protest, gdyż
przez wrogą indolencje Rządu (PO)Thuzka , Lubelszczyzna może STRACIĆ ogromne dotacje "UE" !!!.
------Właśnie poprzez dokonania PRZEGRUPOWANIA "SIŁY" LUBLINA i LUBELSZCZYZNY udowodnimy , że NIE JESTEŚMY
IDIOTAMI, KTÓRYCH MOŻNA..."KOŁOWAĆ" (!).
Znając wpływy (Platformy Oszustów)"PO" w Lublinie i Lubelszczyżnie, możemy być pewni, że (PO)NIE dopuści do
Programu Przyszłościowego Lublina, który będzie w sprzeczności z wyniszczającym Programem POLSKI przez (PO)
Premiera Thuzka (!). Właśnie najnowsza "oferta rządu" Thuzka obiecuje...; podzielenie na powiaty Autostrady
do Warszawy (sic?)a rozmowy o Obwodnicy Lublina będą podjęte za... kilka miesięcy (sic?).
Już "podrzucili" nam "koziołka ofiarnego","GDDKIA" (Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad)w Lublinie
która to firma już...podpisuje Kontrakty z wykonawcami Projektów ale... o szczególowym harmonogramie prac jesz
cze mówić nie można...NIE ZNAJĄC BOWIEM KONKRETÓW DOTYCZĄCYCH...PODZIAŁU PIENIĘDZY NA INWESTYCJE W KOLEJNYCH
LATACH..."(SIC?).
Właśnie pojechaliśmy do Warszawy PO ZWROT NASZYCH PIENIĘDZY które były przerznaczone na budowę Obwodnicy Lub
lin i Autostradę do Warszawy i... TOTALNA KLĘSKA POD KANCELARIĄ !!!.
Dlatego bardzo proszę, posłuchać się ,mojej sugestii

------Przy Zarządzie Regionu Środkowo-Wschodniego NSZZ"SOLIDARNOŚĆ" w Lublinie ul.Królewska, należy powołać
jak najszybciej--- RADE ROZWOJU LUBLINA I LUBELSZCZYZNY z Przewodniczącym RADY * Profesorem dr. hab. kierowni
kiem Katedry Filozofii Kultury Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego PIOTRA JAROSZYNSKIEGO .
------Patriotyczno-Katolickie ugrupowanie "PRAWO I SPRAWIEDLIWOSC" Lublin i Lubelszczyzna z Przewodniczącym
LECHEM SPRAWKĄ .
------NSZZ "SOLIDARNOŚĆ" LUBLIN I LUBELSZCZYZNA Przewodniczący- MARIAN KRÓL
------NSZZ"SOLIDARNOŚĆ ROLNIKÓW IDYWIDUALNYCH LUBELSZCZYZNY" Przewodniczący...
------MIĘDZYZAKŁADOWY KOMITET PROTESTACYJNY LUBLINA I LUBELSZCZYZNY-Przewodniczący-MARIAN KRÓL
------Międzyuczelniana RADA STUDENTÓW - Przewodniczący

Jest to Zespół Ludzi Którzy zapewnią Lublinowi i Lubelszczyżnie prawidłowy i pełnoprawny ROZWÓJ oraz należny
AUTORYTET Lubelszczyzny w Polsce i Europie (!). Właśnie pod Patronatem NSZZ"SOLIDARNOŚĆ"ten CEL i marzenie
Lublinian będzie mogło być zrealiozowane! Li tylko !!!. To znaczy,że w pierwszej kolejności ponowna ale
tym razem Zjednoczona Organizacyjnie- * WIELKA DEMONSTRACJA LUBELSZCZYZNY W WARSZAWIE * z Jedną PETYCJĄ RADY
OBRONY TRASY S17 jako Pełnomocnictwo Lublina i Lubelszczyzny !!!. Bez "Kuriera Lubelskiego" Petycji (sic?).
"Kurier Lubelski" może wejść jako członek RADY OBRONY TRASY S17 i tworzyć JEDNOŚĆ LUBELSZCZYZNY !!!.
Rozdrobnieni nic nie znaczymy tylko SILNA DEMONSTRACJA LUBELSZCZYZNY W WARSZAWIE wymusi na okupantach (PO)
pon
-----------PONIEŚLIŚMY KLĘSKĘ POD KANCELARIĄ RADY MINISTRÓW W WARSZAWIE !!!---------------------------------------
Dlatego wróciliśmy do Lublina aby NIE "opłakiwać klęski" i pozwalać na poniżanie Lubelszczyzny czy jak ją
nazywają..."SOLIDARNOŚĆSZCZYZNY, tylko po to,aby się w bojowym i inteligentnym nastroju PRZEGRUPOWAĆ do dal
szej walki o honor i godność Lublina i Lubelszczyzny !!!. Porywamy się z "motyką na księżyc", nie biorąc lek
cji z niedalekiej ... rozwiń
Avatar
miko / 27 stycznia 2011 o 19:17
0
a co z obwodnicą Chełma? ruskie tiry nas rozjeżdzają - koleiny na 20cm - a tu obiecują nędzne ochłapy. Przecież peło rządzi już od 2007 roku - co robili przez ten czas? Gdzie te pieniądze poszły? Ludzie to mają krótką pamięć i nie potrafią logicznie mysleć - w ten sposób dając się manipulować.
Avatar
cypszwik / 27 stycznia 2011 o 18:41
0
Tak tak... Cieszcie się, że ktoś z Was zakpił, olał, zignorował tylko o dwie trzecie (dystansu).
Avatar
miś / 27 stycznia 2011 o 08:19
0
Ad 3
nie, ale nie kosztem innych inwestycji
Avatar
miś / 27 stycznia 2011 o 08:17
0
[quote name='eska' timestamp='1296072457' post='429503']
no w ten sposób rozumując to albo wszystko od razu albo nic. a tak to nigdzie infrastruktura nie powstawała.
1. Międzyrzec już cieszy się obwodnicą, jadący 19ką nie smrodzą i nie robią tłoku w mieście.
2. Obwodnica Łukowa ma ponoć ruszyć w najbliższym czasie ? słyszałem od rodowitego łukowianina.
3. to wg ciebie Lublin jeszcze mógłby spokojnie poczekać parę lat na swoją kolej ?
[/quote]
Avatar
eska / 26 stycznia 2011 o 21:07
0
[quote name='miś' timestamp='1296029565' post='429154']
lubelskie to nie tylko Lublin.
W tym woj. są też miasta jak Łuków i Międzyrzec Podlaski, które tymi decyzjami zostaną pozbawione modernizacji stacji i podniesienia prędkości ze 120 do 160 km/h.
I z czego się cieszyć?
[/quote]
no w ten sposób rozumując to albo wszystko od razu albo nic. a tak to nigdzie infrastruktura nie powstawała.
1. Międzyrzec już cieszy się obwodnicą, jadący 19ką nie smrodzą i nie robią tłoku w mieście.
2. Obwodnica Łukowa ma ponoć ruszyć w najbliższym czasie ? słyszałem od rodowitego łukowianina.
3. to wg ciebie Lublin jeszcze mógłby spokojnie poczekać parę lat na swoją kolej ?
[quote name='miś' timestamp='1296029565' post='429154']
lubelskie to nie tylko Lublin.
W tym woj. są też miasta jak Łuków i Międzyrzec Podlaski, które tymi decyzjami zostaną pozbawione modernizacji stacji i podniesienia prędkości ze 120 do 160 km/h.
I z czego się cieszyć?
[/quote]
no w ten sposób rozumując to albo wszystko od razu albo nic. a tak to nigdzie infrastruktura nie powstawała.
1. Międzyrzec już cieszy się obwodnicą, jadący 19ką nie smrodzą i nie robią tłoku w mieście.
rozwiń
Avatar
mkl / 26 stycznia 2011 o 20:26
0
Ekspresówka do Warszawy, ta... a od kiedy odległość Wawa - Lbn to 68 km ???
Normalnie czapki z głów... Tusk znowu wykiwał deb***i ;D
Avatar
esio / 26 stycznia 2011 o 19:47
0
jaka drogę do Warszawy???????? to droga z Lublina do Kurowa!!!!! Dotarło to do was lemingi???????????
Avatar
era biznes / 26 stycznia 2011 o 19:03
0
brawo marszałek Hetman, brawo prezydent Zuk, wreszcie, wreszcie mamy na czele województwa i miasta dwóch konkretnych ludzi. Nie zapominajmy, ze cala akcja zaczęła sie od opublikowania w dniu 23 grudnia 2010 r. przez marszałka Hetmana i prezydenta Zuka wspólnego "Listu otwartego" w sprawie S-17 skierowanego do min. Rostowskiego i Grabarczyka. Hetman i Zuk - ci dwaj Panowie przede wszystkim zasługują na szacunek za odwagę i determinacje.
Avatar
SYLWESTER / 28 stycznia 2011 o 22:58
0
-----------PONIEŚLIŚMY KLĘSKĘ POD KANCELARIĄ RADY MINISTRÓW W WARSZAWIE !!!---------------------------------------
Dlatego wróciliśmy do Lublina aby NIE "opłakiwać klęski" i pozwalać na poniżanie Lubelszczyzny czy jak ją
nazywają..."SOLIDARNOŚĆSZCZYZNY, tylko po to,aby się w bojowym i inteligentnym nastroju PRZEGRUPOWAĆ do dal
szej walki o honor i godność Lublina i Lubelszczyzny !!!. Porywamy się z "motyką na księżyc", nie biorąc lek
cji z niedalekiej historii (!). Jestem oddanym działaczem i Ślubowałem wierność SOLIDARNOŚCI, która dopomogła
nie tylko Polsce ale i całemu światu a zwłaszcza Europie Środkowo-Wschodniej.
Dlatego jako Organizatora słusznego PROTESTU LUBELSZCZYZNY zaproponowałem li tylko sprawdzoną w "bojach"...
SOLIDARNOŚĆ (!). W 1980r i obecnie 2011r. Nie ma w Polsce trwalszej i wiarygodniejszej "SIŁY" jak Nasza
SOLIDARNOŚĆ . W Lublinie powielony został błąd Andrzeja Gwiazdy, który chciał zakładać Wolne Związki Zawodo
we w siedemdziesiątych latach. Dopiero LECH WAŁĘSA w 1980 r. bardzo szybko opanował sytuacje całej protestu
jącej Polski i założył w Gdańsku w pierwszej kolejności...MIĘDZYZAKŁADOWY KOMITET STRAJKOWY WYBRZEŻA a póżniej
w takim samym szybkim tempie, powołano w Gdańsku KOMISJE KRAJOWĄ NSZZ"SOLIDARNOŚĆ" i to pozwoliło opanować sytu
acje i stworzyć SZTAB KOMISJI KRAJOWEJ NSZZ"SOLIDARNOŚĆ", dla całej protestującej Polski (!). Jeszcze jeden pat
riotyczny "ruch" LECHA WAŁĘSY, który ZAKAZAŁ Protestującym Pracownikom, wychodzić z Zakładów Pracy na...ulicę!.
Nie chciał,by Pracownicy Protestujący byli narażeni na pobicia ZOMO czy na aresztowania (!).
Strajki w zakładach pracy i pracownicze służby porządkowe w czasie Strajku, CZYLI CAŁA "SIŁA" POLSKICH PROTEST
UJĄCYCH PRACOWNIKÓW była w KOMISJI KRAJOWEJ NSZZ"SOLIDARNOŚĆ",dlatego komuchy zmuszeni byli podjąć rozmowy z
"KK NSZZ"SOLIDAERNOŚĆ".
Przepraszam za ten dłuższy wstęp, ale jak widać, nie wszyscy znają najnowszą historie i popełniają błędy, za
które płaci Lublin i Lubelszczyzna (!) .
Jeżeli pod Patronatem Zarządu Regionu Środkowo-Wschodniego NSZZ"SOLIDARNOŚĆ" w Lublinie ukonstytuowała się*
*RADA OBRONY TRASY S17*, to znaczy,że powstał pełnoprawny Sztab Organizacji DEMONSTRACJI LUBELSZCZYZNY W WAR
SZAWIE pod Kancelarią Premiera Thuzka , to znaczy, że TYLKO Ta RADA koordynuje przygotowania do Demonstracji.
Oczywiście, RADA miała "otwarte drzwi" dla Współorganizatorów czy Sponsorów ale powinna otrzymać ABSOLUTNE ,
SILNE PEŁNOMOCNICTWO LUBLINA I LUBELSZCZYZNY,co wymusiłoby aby z szacunkiem przyjęto PETYCJE RADY OBRONY TRA
SY S17 w Kancelarii Premiera i Prezydenta jako PETYCJA MIESZKAŃCÓW LUBLINA I LUBELSZCZYZNY.
A tak, zastępca zastępcy przyjął Naszą Delegacje i PETYCJE by zaraz..."Kurier Lubelski" wtargnął ze swoimi...
Petycjami i ...powstał PAT (!).
Mimo tak dużego wysiłku organizacyjnego RADY, ponieśliśmy... KLĘSKĘ POD KANCELARIĄ !!!
Ta Demonstracja Lubelszczyzny, to nie był "WYGŁUP" "SOLIDARNOŚCI LUBELSKIEJ" A BARDZO POWAŻNY protest, gdyż
przez wrogą indolencje Rządu (PO)Thuzka , Lubelszczyzna może STRACIĆ ogromne dotacje "UE" !!!.
------Właśnie poprzez dokonania PRZEGRUPOWANIA "SIŁY" LUBLINA i LUBELSZCZYZNY udowodnimy , że NIE JESTEŚMY
IDIOTAMI, KTÓRYCH MOŻNA..."KOŁOWAĆ" (!).
Znając wpływy (Platformy Oszustów)"PO" w Lublinie i Lubelszczyżnie, możemy być pewni, że (PO)NIE dopuści do
Programu Przyszłościowego Lublina, który będzie w sprzeczności z wyniszczającym Programem POLSKI przez (PO)
Premiera Thuzka (!). Właśnie najnowsza "oferta rządu" Thuzka obiecuje...; podzielenie na powiaty Autostrady
do Warszawy (sic?)a rozmowy o Obwodnicy Lublina będą podjęte za... kilka miesięcy (sic?).
Już "podrzucili" nam "koziołka ofiarnego","GDDKIA" (Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad)w Lublinie
która to firma już...podpisuje Kontrakty z wykonawcami Projektów ale... o szczególowym harmonogramie prac jesz
cze mówić nie można...NIE ZNAJĄC BOWIEM KONKRETÓW DOTYCZĄCYCH...PODZIAŁU PIENIĘDZY NA INWESTYCJE W KOLEJNYCH
LATACH..."(SIC?).
Właśnie pojechaliśmy do Warszawy PO ZWROT NASZYCH PIENIĘDZY które były przerznaczone na budowę Obwodnicy Lub
lin i Autostradę do Warszawy i... TOTALNA KLĘSKA POD KANCELARIĄ !!!.
Dlatego bardzo proszę, posłuchać się ,mojej sugestii

------Przy Zarządzie Regionu Środkowo-Wschodniego NSZZ"SOLIDARNOŚĆ" w Lublinie ul.Królewska, należy powołać
jak najszybciej--- RADE ROZWOJU LUBLINA I LUBELSZCZYZNY z Przewodniczącym RADY * Profesorem dr. hab. kierowni
kiem Katedry Filozofii Kultury Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego PIOTRA JAROSZYNSKIEGO .
------Patriotyczno-Katolickie ugrupowanie "PRAWO I SPRAWIEDLIWOSC" Lublin i Lubelszczyzna z Przewodniczącym
LECHEM SPRAWKĄ .
------NSZZ "SOLIDARNOŚĆ" LUBLIN I LUBELSZCZYZNA Przewodniczący- MARIAN KRÓL
------NSZZ"SOLIDARNOŚĆ ROLNIKÓW IDYWIDUALNYCH LUBELSZCZYZNY" Przewodniczący...
------MIĘDZYZAKŁADOWY KOMITET PROTESTACYJNY LUBLINA I LUBELSZCZYZNY-Przewodniczący-MARIAN KRÓL
------Międzyuczelniana RADA STUDENTÓW - Przewodniczący

Jest to Zespół Ludzi Którzy zapewnią Lublinowi i Lubelszczyżnie prawidłowy i pełnoprawny ROZWÓJ oraz należny
AUTORYTET Lubelszczyzny w Polsce i Europie (!). Właśnie pod Patronatem NSZZ"SOLIDARNOŚĆ"ten CEL i marzenie
Lublinian będzie mogło być zrealiozowane! Li tylko !!!. To znaczy,że w pierwszej kolejności ponowna ale
tym razem Zjednoczona Organizacyjnie- * WIELKA DEMONSTRACJA LUBELSZCZYZNY W WARSZAWIE * z Jedną PETYCJĄ RADY
OBRONY TRASY S17 jako Pełnomocnictwo Lublina i Lubelszczyzny !!!. Bez "Kuriera Lubelskiego" Petycji (sic?).
"Kurier Lubelski" może wejść jako członek RADY OBRONY TRASY S17 i tworzyć JEDNOŚĆ LUBELSZCZYZNY !!!.
Rozdrobnieni nic nie znaczymy tylko SILNA DEMONSTRACJA LUBELSZCZYZNY W WARSZAWIE wymusi na okupantach (PO)
pon
-----------PONIEŚLIŚMY KLĘSKĘ POD KANCELARIĄ RADY MINISTRÓW W WARSZAWIE !!!---------------------------------------
Dlatego wróciliśmy do Lublina aby NIE "opłakiwać klęski" i pozwalać na poniżanie Lubelszczyzny czy jak ją
nazywają..."SOLIDARNOŚĆSZCZYZNY, tylko po to,aby się w bojowym i inteligentnym nastroju PRZEGRUPOWAĆ do dal
szej walki o honor i godność Lublina i Lubelszczyzny !!!. Porywamy się z "motyką na księżyc", nie biorąc lek
cji z niedalekiej ... rozwiń
Avatar
SYLWESTER / 28 stycznia 2011 o 22:55
0
-----------PONIEŚLIŚMY KLĘSKĘ POD KANCELARIĄ RADY MINISTRÓW W WARSZAWIE !!!---------------------------------------
Dlatego wróciliśmy do Lublina aby NIE "opłakiwać klęski" i pozwalać na poniżanie Lubelszczyzny czy jak ją
nazywają..."SOLIDARNOŚĆSZCZYZNY, tylko po to,aby się w bojowym i inteligentnym nastroju PRZEGRUPOWAĆ do dal
szej walki o honor i godność Lublina i Lubelszczyzny !!!. Porywamy się z "motyką na księżyc", nie biorąc lek
cji z niedalekiej historii (!). Jestem oddanym działaczem i Ślubowałem wierność SOLIDARNOŚCI, która dopomogła
nie tylko Polsce ale i całemu światu a zwłaszcza Europie Środkowo-Wschodniej.
Dlatego jako Organizatora słusznego PROTESTU LUBELSZCZYZNY zaproponowałem li tylko sprawdzoną w "bojach"...
SOLIDARNOŚĆ (!). W 1980r i obecnie 2011r. Nie ma w Polsce trwalszej i wiarygodniejszej "SIŁY" jak Nasza
SOLIDARNOŚĆ . W Lublinie powielony został błąd Andrzeja Gwiazdy, który chciał zakładać Wolne Związki Zawodo
we w siedemdziesiątych latach. Dopiero LECH WAŁĘSA w 1980 r. bardzo szybko opanował sytuacje całej protestu
jącej Polski i założył w Gdańsku w pierwszej kolejności...MIĘDZYZAKŁADOWY KOMITET STRAJKOWY WYBRZEŻA a póżniej
w takim samym szybkim tempie, powołano w Gdańsku KOMISJE KRAJOWĄ NSZZ"SOLIDARNOŚĆ" i to pozwoliło opanować sytu
acje i stworzyć SZTAB KOMISJI KRAJOWEJ NSZZ"SOLIDARNOŚĆ", dla całej protestującej Polski (!). Jeszcze jeden pat
riotyczny "ruch" LECHA WAŁĘSY, który ZAKAZAŁ Protestującym Pracownikom, wychodzić z Zakładów Pracy na...ulicę!.
Nie chciał,by Pracownicy Protestujący byli narażeni na pobicia ZOMO czy na aresztowania (!).
Strajki w zakładach pracy i pracownicze służby porządkowe w czasie Strajku, CZYLI CAŁA "SIŁA" POLSKICH PROTEST
UJĄCYCH PRACOWNIKÓW była w KOMISJI KRAJOWEJ NSZZ"SOLIDARNOŚĆ",dlatego komuchy zmuszeni byli podjąć rozmowy z
"KK NSZZ"SOLIDAERNOŚĆ".
Przepraszam za ten dłuższy wstęp, ale jak widać, nie wszyscy znają najnowszą historie i popełniają błędy, za
które płaci Lublin i Lubelszczyzna (!) .
Jeżeli pod Patronatem Zarządu Regionu Środkowo-Wschodniego NSZZ"SOLIDARNOŚĆ" w Lublinie ukonstytuowała się*
*RADA OBRONY TRASY S17*, to znaczy,że powstał pełnoprawny Sztab Organizacji DEMONSTRACJI LUBELSZCZYZNY W WAR
SZAWIE pod Kancelarią Premiera Thuzka , to znaczy, że TYLKO Ta RADA koordynuje przygotowania do Demonstracji.
Oczywiście, RADA miała "otwarte drzwi" dla Współorganizatorów czy Sponsorów ale powinna otrzymać ABSOLUTNE ,
SILNE PEŁNOMOCNICTWO LUBLINA I LUBELSZCZYZNY,co wymusiłoby aby z szacunkiem przyjęto PETYCJE RADY OBRONY TRA
SY S17 w Kancelarii Premiera i Prezydenta jako PETYCJA MIESZKAŃCÓW LUBLINA I LUBELSZCZYZNY.
A tak, zastępca zastępcy przyjął Naszą Delegacje i PETYCJE by zaraz..."Kurier Lubelski" wtargnął ze swoimi...
Petycjami i ...powstał PAT (!).
Mimo tak dużego wysiłku organizacyjnego RADY, ponieśliśmy... KLĘSKĘ POD KANCELARIĄ !!!
Ta Demonstracja Lubelszczyzny, to nie był "WYGŁUP" "SOLIDARNOŚCI LUBELSKIEJ" A BARDZO POWAŻNY protest, gdyż
przez wrogą indolencje Rządu (PO)Thuzka , Lubelszczyzna może STRACIĆ ogromne dotacje "UE" !!!.
------Właśnie poprzez dokonania PRZEGRUPOWANIA "SIŁY" LUBLINA i LUBELSZCZYZNY udowodnimy , że NIE JESTEŚMY
IDIOTAMI, KTÓRYCH MOŻNA..."KOŁOWAĆ" (!).
Znając wpływy (Platformy Oszustów)"PO" w Lublinie i Lubelszczyżnie, możemy być pewni, że (PO)NIE dopuści do
Programu Przyszłościowego Lublina, który będzie w sprzeczności z wyniszczającym Programem POLSKI przez (PO)
Premiera Thuzka (!). Właśnie najnowsza "oferta rządu" Thuzka obiecuje...; podzielenie na powiaty Autostrady
do Warszawy (sic?)a rozmowy o Obwodnicy Lublina będą podjęte za... kilka miesięcy (sic?).
Już "podrzucili" nam "koziołka ofiarnego","GDDKIA" (Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad)w Lublinie
która to firma już...podpisuje Kontrakty z wykonawcami Projektów ale... o szczególowym harmonogramie prac jesz
cze mówić nie można...NIE ZNAJĄC BOWIEM KONKRETÓW DOTYCZĄCYCH...PODZIAŁU PIENIĘDZY NA INWESTYCJE W KOLEJNYCH
LATACH..."(SIC?).
Właśnie pojechaliśmy do Warszawy PO ZWROT NASZYCH PIENIĘDZY które były przerznaczone na budowę Obwodnicy Lub
lin i Autostradę do Warszawy i... TOTALNA KLĘSKA POD KANCELARIĄ !!!.
Dlatego bardzo proszę, posłuchać się ,mojej sugestii

------Przy Zarządzie Regionu Środkowo-Wschodniego NSZZ"SOLIDARNOŚĆ" w Lublinie ul.Królewska, należy powołać
jak najszybciej--- RADE ROZWOJU LUBLINA I LUBELSZCZYZNY z Przewodniczącym RADY * Profesorem dr. hab. kierowni
kiem Katedry Filozofii Kultury Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego PIOTRA JAROSZYNSKIEGO .
------Patriotyczno-Katolickie ugrupowanie "PRAWO I SPRAWIEDLIWOSC" Lublin i Lubelszczyzna z Przewodniczącym
LECHEM SPRAWKĄ .
------NSZZ "SOLIDARNOŚĆ" LUBLIN I LUBELSZCZYZNA Przewodniczący- MARIAN KRÓL
------NSZZ"SOLIDARNOŚĆ ROLNIKÓW IDYWIDUALNYCH LUBELSZCZYZNY" Przewodniczący...
------MIĘDZYZAKŁADOWY KOMITET PROTESTACYJNY LUBLINA I LUBELSZCZYZNY-Przewodniczący-MARIAN KRÓL
------Międzyuczelniana RADA STUDENTÓW - Przewodniczący

Jest to Zespół Ludzi Którzy zapewnią Lublinowi i Lubelszczyżnie prawidłowy i pełnoprawny ROZWÓJ oraz należny
AUTORYTET Lubelszczyzny w Polsce i Europie (!). Właśnie pod Patronatem NSZZ"SOLIDARNOŚĆ"ten CEL i marzenie
Lublinian będzie mogło być zrealiozowane! Li tylko !!!. To znaczy,że w pierwszej kolejności ponowna ale
tym razem Zjednoczona Organizacyjnie- * WIELKA DEMONSTRACJA LUBELSZCZYZNY W WARSZAWIE * z Jedną PETYCJĄ RADY
OBRONY TRASY S17 jako Pełnomocnictwo Lublina i Lubelszczyzny !!!. Bez "Kuriera Lubelskiego" Petycji (sic?).
"Kurier Lubelski" może wejść jako członek RADY OBRONY TRASY S17 i tworzyć JEDNOŚĆ LUBELSZCZYZNY !!!.
Rozdrobnieni nic nie znaczymy tylko SILNA DEMONSTRACJA LUBELSZCZYZNY W WARSZAWIE wymusi na okupantach (PO)
pon
-----------PONIEŚLIŚMY KLĘSKĘ POD KANCELARIĄ RADY MINISTRÓW W WARSZAWIE !!!---------------------------------------
Dlatego wróciliśmy do Lublina aby NIE "opłakiwać klęski" i pozwalać na poniżanie Lubelszczyzny czy jak ją
nazywają..."SOLIDARNOŚĆSZCZYZNY, tylko po to,aby się w bojowym i inteligentnym nastroju PRZEGRUPOWAĆ do dal
szej walki o honor i godność Lublina i Lubelszczyzny !!!. Porywamy się z "motyką na księżyc", nie biorąc lek
cji z niedalekiej ... rozwiń
Avatar
miko / 27 stycznia 2011 o 19:17
0
a co z obwodnicą Chełma? ruskie tiry nas rozjeżdzają - koleiny na 20cm - a tu obiecują nędzne ochłapy. Przecież peło rządzi już od 2007 roku - co robili przez ten czas? Gdzie te pieniądze poszły? Ludzie to mają krótką pamięć i nie potrafią logicznie mysleć - w ten sposób dając się manipulować.
Avatar
cypszwik / 27 stycznia 2011 o 18:41
0
Tak tak... Cieszcie się, że ktoś z Was zakpił, olał, zignorował tylko o dwie trzecie (dystansu).
Avatar
miś / 27 stycznia 2011 o 08:19
0
Ad 3
nie, ale nie kosztem innych inwestycji
Avatar
miś / 27 stycznia 2011 o 08:17
0
[quote name='eska' timestamp='1296072457' post='429503']
no w ten sposób rozumując to albo wszystko od razu albo nic. a tak to nigdzie infrastruktura nie powstawała.
1. Międzyrzec już cieszy się obwodnicą, jadący 19ką nie smrodzą i nie robią tłoku w mieście.
2. Obwodnica Łukowa ma ponoć ruszyć w najbliższym czasie ? słyszałem od rodowitego łukowianina.
3. to wg ciebie Lublin jeszcze mógłby spokojnie poczekać parę lat na swoją kolej ?
[/quote]
Avatar
eska / 26 stycznia 2011 o 21:07
0
[quote name='miś' timestamp='1296029565' post='429154']
lubelskie to nie tylko Lublin.
W tym woj. są też miasta jak Łuków i Międzyrzec Podlaski, które tymi decyzjami zostaną pozbawione modernizacji stacji i podniesienia prędkości ze 120 do 160 km/h.
I z czego się cieszyć?
[/quote]
no w ten sposób rozumując to albo wszystko od razu albo nic. a tak to nigdzie infrastruktura nie powstawała.
1. Międzyrzec już cieszy się obwodnicą, jadący 19ką nie smrodzą i nie robią tłoku w mieście.
2. Obwodnica Łukowa ma ponoć ruszyć w najbliższym czasie ? słyszałem od rodowitego łukowianina.
3. to wg ciebie Lublin jeszcze mógłby spokojnie poczekać parę lat na swoją kolej ?
[quote name='miś' timestamp='1296029565' post='429154']
lubelskie to nie tylko Lublin.
W tym woj. są też miasta jak Łuków i Międzyrzec Podlaski, które tymi decyzjami zostaną pozbawione modernizacji stacji i podniesienia prędkości ze 120 do 160 km/h.
I z czego się cieszyć?
[/quote]
no w ten sposób rozumując to albo wszystko od razu albo nic. a tak to nigdzie infrastruktura nie powstawała.
1. Międzyrzec już cieszy się obwodnicą, jadący 19ką nie smrodzą i nie robią tłoku w mieście.
rozwiń
Avatar
mkl / 26 stycznia 2011 o 20:26
0
Ekspresówka do Warszawy, ta... a od kiedy odległość Wawa - Lbn to 68 km ???
Normalnie czapki z głów... Tusk znowu wykiwał deb***i ;D
Avatar
esio / 26 stycznia 2011 o 19:47
0
jaka drogę do Warszawy???????? to droga z Lublina do Kurowa!!!!! Dotarło to do was lemingi???????????
Avatar
era biznes / 26 stycznia 2011 o 19:03
0
brawo marszałek Hetman, brawo prezydent Zuk, wreszcie, wreszcie mamy na czele województwa i miasta dwóch konkretnych ludzi. Nie zapominajmy, ze cala akcja zaczęła sie od opublikowania w dniu 23 grudnia 2010 r. przez marszałka Hetmana i prezydenta Zuka wspólnego "Listu otwartego" w sprawie S-17 skierowanego do min. Rostowskiego i Grabarczyka. Hetman i Zuk - ci dwaj Panowie przede wszystkim zasługują na szacunek za odwagę i determinacje.
Zobacz wszystkie komentarze 46

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lublin: Tutaj działała wytwórnia wind. Deweloper chce zbudować bloki

Lublin: Tutaj działała wytwórnia wind. Deweloper chce zbudować bloki 2 1

Siedem bloków mieszkalnych zamierza stawiać prywatna spółka na terenie wytwórni wind u zbiegu ul. Roztocze i Orkana. Ratusz uznał, że to dobre miejsce na mieszkania, a teraz będzie opracowywać nowy plan zagospodarowania terenu.

Lublin rozpoczął ogólnopolskie bieganie City Trial

Lublin rozpoczął ogólnopolskie bieganie City Trial 0 0

Nad Zalewem Zemborzyckim odbył się bieg City trail onTour, czyli wakacyjna zapowiedź największego cyklu zawodów przełajowych w kraju. Najszybszym na 5-kilometrowej trasie był miejscowy dominator – Artur Kern. Wśród kobiet zwycięstwo odniosła pochodząca z Wejherowa – Katarzyna Konkel

O leśnych przedszkolach w Rezerwacie Dzikich Dzieci

O leśnych przedszkolach w Rezerwacie Dzikich Dzieci 0 1

Zamiast klocków i lalek – patyki i błoto. Zamiast łóżka i materaca – ciepły śpiwór i gołe niebo. Przedszkolaki brodzą w kałużach, przedzierają przez śnieżne zaspy, a ich plac zabaw to las, łąka lub ogród.

MKS Perła Lublin już trenuje
galeria

MKS Perła Lublin już trenuje 0 1

Superliga piłkarek ręcznych MKS Perła Lublin ma za sobą pierwszy trening. W poniedziałek w hali MOSiR przy Al. Zygmuntowskich ćwiczyło 14 zawodniczek. Walentyna Nieściaruk i Gabriela Besen na razie trenowały indywidualnie

Wymieszał alkohol z lekami. Zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę

Wymieszał alkohol z lekami. Zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę 23 2

Recydywista z Łęcznej zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę. Wpadł w szał po tym, jak wymieszał alkohol z lekami – wynika z akt sprawy. Ofiara przeżyła tylko dzięki interwencji świadka i policjantów.

Cena 1g suszu dla pacjenta nie powinna przekroczyć 65 zł. Chorzy czekają na medyczną marihuanę

Cena 1g suszu dla pacjenta nie powinna przekroczyć 65 zł. Chorzy czekają na medyczną marihuanę 0 0

Jest firma, która chce sprowadzać z Kanady surowiec do wytwarzania marihuany medycznej. Złożyła już wniosek o rejestrację, ale do aptek lek szybko nie trafi.

Centralny Plac Zabaw. Zapisz się na warsztaty

Centralny Plac Zabaw. Zapisz się na warsztaty 1 0

Co Gdzie Kiedy. Za niecałe dwa tygodnie (28 lipca) na placu przed Centrum Kultury (ul. Peowiaków 12) startuje Centralny Plac Zabaw. – W tym roku razem z wami chcemy otworzyć nowy rozdział naszego projektu – zapowiadają organizatorzy wydarzenia.

Kolega nie będzie zadowolony. Nawet nie wiedział, że jego samochód został "pożyczony"

Kolega nie będzie zadowolony. Nawet nie wiedział, że jego samochód został "pożyczony" 0 0

Kierowca w Zakrzowie (pow. łęczyński) wypadł z drogi i zakończył jazdę na jednej z latarni.

Piotr Darmochwał (Motor): Najpierw budowa zespołu, potem konkretne cele

Piotr Darmochwał (Motor): Najpierw budowa zespołu, potem konkretne cele 3 0

ROZMOWA Z Piotrem Darmochwałem, nowym zawodnikiem Motoru Lublin

Lublin: Tak wygląda rower miejski po przejechaniu przez pociąg

Lublin: Tak wygląda rower miejski po przejechaniu przez pociąg 7 3

W poniedziałek policjanci z komisariatu VI w Lublinie zatrzymali nieletniego mieszkańca miasta w związku ze zniszczeniem roweru miejskiego.

Jak się zmienią Al. Racławickie w Lublinie? 12 pomysłów, żeby było ładniej i wygodniej
galeria

Jak się zmienią Al. Racławickie w Lublinie? 12 pomysłów, żeby było ładniej i wygodniej 10 23

O zmiany w projekcie przebudowy Al. Racławickich apeluje do prezydenta Lublina doradzająca mu Rada Kultury Przestrzeni. Prosi o estetyczne chodniki, ozdobną roślinność i miejsca do siedzenia. Lista próśb jest o wiele dłuższa.

Kredyt odnawialny na koncie osobistym – co to jest i jak działa?

Kredyt odnawialny na koncie osobistym – co to jest i jak działa? 0 0

Bieżące wydatki pochłonęły całą pensję, a na kolejną trzeba czekać jeszcze kilka dni? A może pojawił się nieoczekiwany wydatek, przekraczający obecne możliwości domowego budżetu? To tylko przykłady sytuacji, w których pomocny może okazać się dostęp do kredytu odnawialnego na koncie osobistym. Czym dokładnie jest i jak działa taki produkt?

Infomat na Rynku miał prezentować walory turystyczne regionu. A pokazywał film porno

Infomat na Rynku miał prezentować walory turystyczne regionu. A pokazywał film porno 50 6

Film porno zamiast reklam chwalących walory turystyczne okolicy można było zobaczyć w sobotę na infomacie ustawionym na hrubieszowskim rynku.

Paulina Guba znowu blisko rekordu, Polska druga w Pucharze Świata

Paulina Guba znowu blisko rekordu, Polska druga w Pucharze Świata 4 1

W weekend na stadionie olimpijskim w Londynie rozgrywane były zawody o Puchar Świata. Mamy powody do radości, bo Polska zajęła drugą lokatę, jedynie za USA. Biało-Czerwonych w Anglii reprezentowała trójka zawodników z województwa lubelskiego: Paulina Guba i Karolina Kołeczek (obie AZS UMCS Lublin) oraz Dominik Kopeć (Agros Zamość)

Depositphotos otrzymał polską wersję językową

Depositphotos otrzymał polską wersję językową 0 0

W dniu dzisiejszym pragnę poświęcić nieco miejsca stronie Depositphotos.com która to święci tryumfy popularności za naszą zachodnią granicą. Od teraz także Polacy mają możliwość wypróbować funkcjonalności jakie ona oferuje, a to wszystko za sprawą specjalnie przygotowanej dla rodaków nakładki językowej.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.