Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

13 marca 2013 r.
18:29
Edytuj ten wpis

Trwa protest rolników w całej Polsce

Autor: Zdjęcie autora (aa)
0 33 A A
 (Łukasz Dudkowski / MoDO)
(Łukasz Dudkowski / MoDO)

Nie zgadzają się z polityką rządu. Rolnicy protestują na drogach krajowych w całej Polsce. W naszym regionie na "17” i "19”. Rolnicy zrzeszeni w NSZZ Rolników Indywidualnych "Solidarność” zaplanowali powolny przejazd kolumn ciągników i samochodów na trasie Łucka–Lubartów i Łabunie–Zamość.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
W miejscowości Łucka o godzinie 11.15 było już około 16 ciągników. Rolnicy rozwiesili flagi i transparenty z antyrządowymi hasłami. Możemy przeczytać m.in. "My rolnicy się nie damy i rząd pokonamy. W tle słychać syrenę alarmową. Rolnicy odczytali swoje postulaty po czym część z nich ruszyła krajową "19" tamować ruch.

Około godziny 11.50 ruszyła kolumna pojazdów. Oprócz ciągników, jada w niej także samochody osobowe. Za kolumną porusza się grupa ponad 50 pieszych z flagami. Zmierza na przejście, przez które będzie co chwilę przechodzić, aby zablokować ruch.

Na miejscu są m.in. senator Stanisław Gogacz z PiS i posłanka PiS Gabriela Masłowska, którzy poparli protest

– Protestujemy, bo solidaryzujemy się z rolnikami z Pomorza i ze Śląska, gdzie trwa masowa wysprzedaż ziemi cudzoziemcom - wyjaśniają rolnicy.

Protestujący domagają się również utrzymania KRUS, wsparcia dla małych i średnich gospodarstw i zwrotu akcyzy w paliwie rolniczym na poziomie 100 proc. Chcą również zapisów ustawowych zabraniających upraw genetycznie modyfikowanych.

Na miejscu będą policjanci. – Mogą pojawić się czasowe utrudnienia – ostrzega Joanna Kopeć z KMP w Zamościu.

Protestujący chcą przekazać postulaty pracownikom zamojskiej delegatury Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego.

Komentarze 33

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
przemas / 17 marca 2013 o 08:54
0
przylaczmy sie do rolnikow i zrobmy rewolucje. obalmy ten skorwysynski rzad
Avatar
Gość / 16 marca 2013 o 10:39
0
[quote name='Gość' timestamp='1363285377' post='745218']
Niestety jest to jedyna forma pomimo,że uciążliwa dla innych.
Rolnicy w tym kraju są oszukiwani. Łamane są podstawowe prawa zawarte w Konstytucji i właściwe organa na to nie reagują a nawet uczestniczą w zacieraniu śladów przestępstw popełnionych wobec rolników (przez buraków określanych chłopami lub więśniakami) .Dotyczy art 231 K.k. Nadużycie władzy. 271 K.k. Poświadczenie nieprawdy w dokumentach mających znaczenie prawne. Cytat z odmowy wszczęcia śledztwa przez Prokuratora Prokuratury Okręgowej w Lublinie ,, Statystycznie do rzadkości należy odpowiedzialność funkcjonariusz publicznego z art 231 K.k. ponadto nie sposób się dopatrzeć .aby ktoś z tego tytułu poniósł straty" Sprawa ciągnie się od 2009 r pomimo, że w sposób oczywisty narusz art. 32 Konstytucji po przez niedopełnienie obowiązków , oraz przekroczenie uprawnień . Pomimo niepodważalnych dowodów organa ścigania kpią sobie z rolników .Rolnika traktuję się jak ciemniaka a gumofilcach z butelką wina w kieszeni a większość mieszkańców miast pochodzi ze wsi . Jak mówił satyryk R. Górski,, chłop ze wsi wyjdzie ,ale więś z chłopa nigdy.
[/quote]
[quote name='Gość' timestamp='1363285377' post='745218']
Niestety jest to jedyna forma pomimo,że uciążliwa dla innych.
Rolnicy w tym kraju są oszukiwani. Łamane są podstawowe prawa zawarte w Konstytucji i właściwe organa na to nie reagują a nawet uczestniczą w zacieraniu śladów przestępstw popełnionych wobec rolników (przez buraków określanych chłopami lub więśniakami) .Dotyczy art 231 K.k. Nadużycie władzy. 271 K.k. Poświadczenie nieprawdy w dokumentach mających znaczenie prawne. Cytat z odmowy wszczęcia ... rozwiń
Avatar
Gość / 16 marca 2013 o 10:38
0
[quote name='sołtys z W-wy' timestamp='1363256804' post='744966']
WIDŁY i na belweder !!!!
[/quote]
Avatar
dziennikarz śledczy / 16 marca 2013 o 10:26
0
[quote name='Gość' timestamp='1363425269' post='745870']
Tzw. Konstytucyjnie wybrane władze reprezentują naród .Zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawach ,oraz Ustawie nadrzednej zwanej Konstytucją (Najstarszą w Europie) mają obowiązki związane z pełnionym stanowiskiem.Głóną odpowiedzialność za ten burdel w kraju ponoszą prokuratury i sądy, które z racji obowiązku wynikajacego z Ustawy o Prokuraturze ,oraz przepisów zawartych w kodeksach mają obowiązek ścigania funkcjonariuszy publicznych niewłaściwie pełniących swoje obowiązki ,lub nadużywajacych władzy.
Powszechność i potęga układu sięgającego samej góry doprowadziła do stworzenia systemu bezkarności osób wybranych tzw. niezatapialnych. Przykłady można mnożyć bez końca. Ostatnio afera Amber Gold ujrzała światło dzięki niepokornym dziennikarzom. Co wcześniej zrobiła prokuratura ?
Minister Sprawiedliwości chodzi na smyczy premiera i musi realizować jedynie słuszną politykę . i tak do samego dołu.O niezawisłości sądów i niezależności prokuratur można jedynie mówić tak jak o demokracji.
Klikusie mają się dobrae i zrobią wszystko aby ten stan trwał .
W Polsce nigdy nie było komunizmu.Nie było różowo ,ale nie było tak źle jak usiłuje się to przedstawić zwłaszca młodzieży ,która nie pamięta tych czasów. Był porządek a władza dbała o to aby wszyscy żyli w miare jednakowo.Teraz naród głoduje a cwaniaczki żyją w luksusach. ,,O take Polsce walczyliśmy?"
Politycy ze wszystki opcji mają nas głeboko w d........Potrzebni jesteśmy jedynie do płacenia podatków i utrzymania tego burdelu a beton twardnieje w betoniarce zwanej Sejmem. Beton sam się nie rozpadnie. Trzeba go rozp......... i zacząc budować od nowa Polskę dla Polaków
[/quote]Święta racja,te wszystkie pseudo sondy i prokuratury,to wszystko jest w kieszeni RYŻEGO i służy jedynie do ochrony i zaciemniania systemu mafijnego tego rządu i nic więcej. Przykre jest tylko to że to wszystko odbywa się za nasze pieniądze.
[quote name='Gość' timestamp='1363425269' post='745870']
Tzw. Konstytucyjnie wybrane władze reprezentują naród .Zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawach ,oraz Ustawie nadrzednej zwanej Konstytucją (Najstarszą w Europie) mają obowiązki związane z pełnionym stanowiskiem.Głóną odpowiedzialność za ten burdel w kraju ponoszą prokuratury i sądy, które z racji obowiązku wynikajacego z Ustawy o Prokuraturze ,oraz przepisów zawartych w kodeksach mają obowiązek ścigania funkcjonariuszy publicznych niewłaściwie pełniącyc... rozwiń
Avatar
Gość / 16 marca 2013 o 10:14
0
Tzw. Konstytucyjnie wybrane władze reprezentują naród .Zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawach ,oraz Ustawie nadrzednej zwanej Konstytucją (Najstarszą w Europie) mają obowiązki związane z pełnionym stanowiskiem.Głóną odpowiedzialność za ten burdel w kraju ponoszą prokuratury i sądy, które z racji obowiązku wynikajacego z Ustawy o Prokuraturze ,oraz przepisów zawartych w kodeksach mają obowiązek ścigania funkcjonariuszy publicznych niewłaściwie pełniących swoje obowiązki ,lub nadużywajacych władzy.
Powszechność i potęga układu sięgającego samej góry doprowadziła do stworzenia systemu bezkarności osób wybranych tzw. niezatapialnych. Przykłady można mnożyć bez końca. Ostatnio afera Amber Gold ujrzała światło dzięki niepokornym dziennikarzom. Co wcześniej zrobiła prokuratura ?
Minister Sprawiedliwości chodzi na smyczy premiera i musi realizować jedynie słuszną politykę . i tak do samego dołu.O niezawisłości sądów i niezależności prokuratur można jedynie mówić tak jak o demokracji.
Klikusie mają się dobrae i zrobią wszystko aby ten stan trwał .
W Polsce nigdy nie było komunizmu.Nie było różowo ,ale nie było tak źle jak usiłuje się to przedstawić zwłaszca młodzieży ,która nie pamięta tych czasów. Był porządek a władza dbała o to aby wszyscy żyli w miare jednakowo.Teraz naród głoduje a cwaniaczki żyją w luksusach. ,,O take Polsce walczyliśmy?"
Politycy ze wszystki opcji mają nas głeboko w d........Potrzebni jesteśmy jedynie do płacenia podatków i utrzymania tego burdelu a beton twardnieje w betoniarce zwanej Sejmem. Beton sam się nie rozpadnie. Trzeba go rozp......... i zacząc budować od nowa Polskę dla Polaków
Tzw. Konstytucyjnie wybrane władze reprezentują naród .Zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawach ,oraz Ustawie nadrzednej zwanej Konstytucją (Najstarszą w Europie) mają obowiązki związane z pełnionym stanowiskiem.Głóną odpowiedzialność za ten burdel w kraju ponoszą prokuratury i sądy, które z racji obowiązku wynikajacego z Ustawy o Prokuraturze ,oraz przepisów zawartych w kodeksach mają obowiązek ścigania funkcjonariuszy publicznych niewłaściwie pełniących swoje obowiązki ,lub nadużywajacych władzy.
Powszechność i potęga układu sięgaj... rozwiń
Avatar
Gość / 16 marca 2013 o 10:01
0
Bankrupted in [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]Cheap 49ers Jerseys[/url] the beginning of that year. At that time, the basketball was [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]Nike 49ers Jerseys[/url] not popular in the USA. The American's favorite games were the NFL (National Football League), MLB [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]San Francisco 49ers Jerseys[/url] (Major League Baseball) [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]49ers Jerseys[/url] and NHL (National Hockey League). So the NBA league was keeping quite a low profile. Even in the All-star [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]San Francisco 49ers Jerseys Cheap[/url] game which was aimed to please the fans, the NBA jerseys were quite conservative. From 1951 to 1970, [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]womens 49ers jerseys[/url] All-star NBA jerseys were extremely regular and rigid. The main colors were always the Red, White, and Blue [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]youth 49ers jerseys[/url] which symbolized the league, and there were no big "NBA" [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]custom 49ers jerseys[/url] letters or logo in the jersey. There [url="http://www.nikenfljerseyske.com/"]nike nfl jerseys[/url] was only the "EAST" [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]http://www.cheap49ersjerseystop.com[/url] or "WEST" showing in the chest, along with the giant number. [url="http://www.nikenfljerseyske.com/"]new nfl jerseys[/url] Moreover, there could not be two same numbers in one team. For example, if Kevin Garnett and Tim Duncan were both in the WEST All-star team, one of them.
Bankrupted in [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]Cheap 49ers Jerseys[/url] the beginning of that year. At that time, the basketball was [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]Nike 49ers Jerseys[/url] not popular in the USA. The American's favorite games were the NFL (National Football League), MLB [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]San Francisco 49ers Jerseys[/url] (Major League Baseball) [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]49ers Jerseys[/url] and NHL (National Hockey League). So the NBA league was keeping qui... rozwiń
Avatar
patiota / 16 marca 2013 o 09:50
0
POLSKA klęka niestety !!!!!!!
Avatar
Adela / 16 marca 2013 o 08:57
0
Niestety nastały rządy złodziei i łupią ten nasz kraj bezlitośnie.
Avatar
Łukasz / 16 marca 2013 o 08:21
0
nie pamietam tamtych czasów ale popieram "prawdziwego" ojcie,sąsiedzi i starsi znajomi mi opowiadają było jak było ale był porządek o wynaturzeniach nikt nie słyszał a i stac było utrzymac mnie o dwójke rodzenstwa a teraz co? trzeba sie dobrze zastanowic nad 1 dzieckiem bo nie wiadomo jak to bedzie i wgl.i co? kiedy było "lepiej"?
Avatar
schaboszczak / 15 marca 2013 o 18:33
0
[quote name='prawdziwy' timestamp='1363363960' post='745682']
co ty schaboszczak pier......? ty widziałeś komune?! każdy miał tyle ile trzeba było! każdy m ógł utrzymac rodzine ijeszcze pare zł odłożyć! a,że nie było nie którycj towarów? bo jeszcze ich wgl.w produkcji nie było! zachciało sie SOLIDARNOŚCI! I co zrobili? SOLIDARNIE KRADLI ci co byli najbliżej i taka prawda!!! a teraz wielkie ofiary komuny! wstyd i hańba i brak honoru ci solidarnościowcy!!!
[/quote]To nie SOLIDARNOŚĆ CYCU, tylko konfident BOLEK dał d.upy komunistom i w ten sposób POwstała żydokomuna, a to jest gorsze od tyfusu,dżumy czy czarnej ospy, z resztą widzę że odczułeś to już na własnej d.upie,widzisz co wyprawiają, widzisz te komunistyczne media które nieustannie piorą ci ten mózg do końca, jeszcze chwila i nie będziesz wiedział gdzie d.upa , gdzie głowa....
[quote name='prawdziwy' timestamp='1363363960' post='745682']
co ty schaboszczak pier......? ty widziałeś komune?! każdy miał tyle ile trzeba było! każdy m ógł utrzymac rodzine ijeszcze pare zł odłożyć! a,że nie było nie którycj towarów? bo jeszcze ich wgl.w produkcji nie było! zachciało sie SOLIDARNOŚCI! I co zrobili? SOLIDARNIE KRADLI ci co byli najbliżej i taka prawda!!! a teraz wielkie ofiary komuny! wstyd i hańba i brak honoru ci solidarnościowcy!!!
[/qu... rozwiń
Avatar
przemas / 17 marca 2013 o 08:54
0
przylaczmy sie do rolnikow i zrobmy rewolucje. obalmy ten skorwysynski rzad
Avatar
Gość / 16 marca 2013 o 10:39
0
[quote name='Gość' timestamp='1363285377' post='745218']
Niestety jest to jedyna forma pomimo,że uciążliwa dla innych.
Rolnicy w tym kraju są oszukiwani. Łamane są podstawowe prawa zawarte w Konstytucji i właściwe organa na to nie reagują a nawet uczestniczą w zacieraniu śladów przestępstw popełnionych wobec rolników (przez buraków określanych chłopami lub więśniakami) .Dotyczy art 231 K.k. Nadużycie władzy. 271 K.k. Poświadczenie nieprawdy w dokumentach mających znaczenie prawne. Cytat z odmowy wszczęcia śledztwa przez Prokuratora Prokuratury Okręgowej w Lublinie ,, Statystycznie do rzadkości należy odpowiedzialność funkcjonariusz publicznego z art 231 K.k. ponadto nie sposób się dopatrzeć .aby ktoś z tego tytułu poniósł straty" Sprawa ciągnie się od 2009 r pomimo, że w sposób oczywisty narusz art. 32 Konstytucji po przez niedopełnienie obowiązków , oraz przekroczenie uprawnień . Pomimo niepodważalnych dowodów organa ścigania kpią sobie z rolników .Rolnika traktuję się jak ciemniaka a gumofilcach z butelką wina w kieszeni a większość mieszkańców miast pochodzi ze wsi . Jak mówił satyryk R. Górski,, chłop ze wsi wyjdzie ,ale więś z chłopa nigdy.
[/quote]
[quote name='Gość' timestamp='1363285377' post='745218']
Niestety jest to jedyna forma pomimo,że uciążliwa dla innych.
Rolnicy w tym kraju są oszukiwani. Łamane są podstawowe prawa zawarte w Konstytucji i właściwe organa na to nie reagują a nawet uczestniczą w zacieraniu śladów przestępstw popełnionych wobec rolników (przez buraków określanych chłopami lub więśniakami) .Dotyczy art 231 K.k. Nadużycie władzy. 271 K.k. Poświadczenie nieprawdy w dokumentach mających znaczenie prawne. Cytat z odmowy wszczęcia ... rozwiń
Avatar
Gość / 16 marca 2013 o 10:38
0
[quote name='sołtys z W-wy' timestamp='1363256804' post='744966']
WIDŁY i na belweder !!!!
[/quote]
Avatar
dziennikarz śledczy / 16 marca 2013 o 10:26
0
[quote name='Gość' timestamp='1363425269' post='745870']
Tzw. Konstytucyjnie wybrane władze reprezentują naród .Zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawach ,oraz Ustawie nadrzednej zwanej Konstytucją (Najstarszą w Europie) mają obowiązki związane z pełnionym stanowiskiem.Głóną odpowiedzialność za ten burdel w kraju ponoszą prokuratury i sądy, które z racji obowiązku wynikajacego z Ustawy o Prokuraturze ,oraz przepisów zawartych w kodeksach mają obowiązek ścigania funkcjonariuszy publicznych niewłaściwie pełniących swoje obowiązki ,lub nadużywajacych władzy.
Powszechność i potęga układu sięgającego samej góry doprowadziła do stworzenia systemu bezkarności osób wybranych tzw. niezatapialnych. Przykłady można mnożyć bez końca. Ostatnio afera Amber Gold ujrzała światło dzięki niepokornym dziennikarzom. Co wcześniej zrobiła prokuratura ?
Minister Sprawiedliwości chodzi na smyczy premiera i musi realizować jedynie słuszną politykę . i tak do samego dołu.O niezawisłości sądów i niezależności prokuratur można jedynie mówić tak jak o demokracji.
Klikusie mają się dobrae i zrobią wszystko aby ten stan trwał .
W Polsce nigdy nie było komunizmu.Nie było różowo ,ale nie było tak źle jak usiłuje się to przedstawić zwłaszca młodzieży ,która nie pamięta tych czasów. Był porządek a władza dbała o to aby wszyscy żyli w miare jednakowo.Teraz naród głoduje a cwaniaczki żyją w luksusach. ,,O take Polsce walczyliśmy?"
Politycy ze wszystki opcji mają nas głeboko w d........Potrzebni jesteśmy jedynie do płacenia podatków i utrzymania tego burdelu a beton twardnieje w betoniarce zwanej Sejmem. Beton sam się nie rozpadnie. Trzeba go rozp......... i zacząc budować od nowa Polskę dla Polaków
[/quote]Święta racja,te wszystkie pseudo sondy i prokuratury,to wszystko jest w kieszeni RYŻEGO i służy jedynie do ochrony i zaciemniania systemu mafijnego tego rządu i nic więcej. Przykre jest tylko to że to wszystko odbywa się za nasze pieniądze.
[quote name='Gość' timestamp='1363425269' post='745870']
Tzw. Konstytucyjnie wybrane władze reprezentują naród .Zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawach ,oraz Ustawie nadrzednej zwanej Konstytucją (Najstarszą w Europie) mają obowiązki związane z pełnionym stanowiskiem.Głóną odpowiedzialność za ten burdel w kraju ponoszą prokuratury i sądy, które z racji obowiązku wynikajacego z Ustawy o Prokuraturze ,oraz przepisów zawartych w kodeksach mają obowiązek ścigania funkcjonariuszy publicznych niewłaściwie pełniącyc... rozwiń
Avatar
Gość / 16 marca 2013 o 10:14
0
Tzw. Konstytucyjnie wybrane władze reprezentują naród .Zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawach ,oraz Ustawie nadrzednej zwanej Konstytucją (Najstarszą w Europie) mają obowiązki związane z pełnionym stanowiskiem.Głóną odpowiedzialność za ten burdel w kraju ponoszą prokuratury i sądy, które z racji obowiązku wynikajacego z Ustawy o Prokuraturze ,oraz przepisów zawartych w kodeksach mają obowiązek ścigania funkcjonariuszy publicznych niewłaściwie pełniących swoje obowiązki ,lub nadużywajacych władzy.
Powszechność i potęga układu sięgającego samej góry doprowadziła do stworzenia systemu bezkarności osób wybranych tzw. niezatapialnych. Przykłady można mnożyć bez końca. Ostatnio afera Amber Gold ujrzała światło dzięki niepokornym dziennikarzom. Co wcześniej zrobiła prokuratura ?
Minister Sprawiedliwości chodzi na smyczy premiera i musi realizować jedynie słuszną politykę . i tak do samego dołu.O niezawisłości sądów i niezależności prokuratur można jedynie mówić tak jak o demokracji.
Klikusie mają się dobrae i zrobią wszystko aby ten stan trwał .
W Polsce nigdy nie było komunizmu.Nie było różowo ,ale nie było tak źle jak usiłuje się to przedstawić zwłaszca młodzieży ,która nie pamięta tych czasów. Był porządek a władza dbała o to aby wszyscy żyli w miare jednakowo.Teraz naród głoduje a cwaniaczki żyją w luksusach. ,,O take Polsce walczyliśmy?"
Politycy ze wszystki opcji mają nas głeboko w d........Potrzebni jesteśmy jedynie do płacenia podatków i utrzymania tego burdelu a beton twardnieje w betoniarce zwanej Sejmem. Beton sam się nie rozpadnie. Trzeba go rozp......... i zacząc budować od nowa Polskę dla Polaków
Tzw. Konstytucyjnie wybrane władze reprezentują naród .Zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawach ,oraz Ustawie nadrzednej zwanej Konstytucją (Najstarszą w Europie) mają obowiązki związane z pełnionym stanowiskiem.Głóną odpowiedzialność za ten burdel w kraju ponoszą prokuratury i sądy, które z racji obowiązku wynikajacego z Ustawy o Prokuraturze ,oraz przepisów zawartych w kodeksach mają obowiązek ścigania funkcjonariuszy publicznych niewłaściwie pełniących swoje obowiązki ,lub nadużywajacych władzy.
Powszechność i potęga układu sięgaj... rozwiń
Avatar
Gość / 16 marca 2013 o 10:01
0
Bankrupted in [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]Cheap 49ers Jerseys[/url] the beginning of that year. At that time, the basketball was [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]Nike 49ers Jerseys[/url] not popular in the USA. The American's favorite games were the NFL (National Football League), MLB [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]San Francisco 49ers Jerseys[/url] (Major League Baseball) [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]49ers Jerseys[/url] and NHL (National Hockey League). So the NBA league was keeping quite a low profile. Even in the All-star [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]San Francisco 49ers Jerseys Cheap[/url] game which was aimed to please the fans, the NBA jerseys were quite conservative. From 1951 to 1970, [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]womens 49ers jerseys[/url] All-star NBA jerseys were extremely regular and rigid. The main colors were always the Red, White, and Blue [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]youth 49ers jerseys[/url] which symbolized the league, and there were no big "NBA" [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]custom 49ers jerseys[/url] letters or logo in the jersey. There [url="http://www.nikenfljerseyske.com/"]nike nfl jerseys[/url] was only the "EAST" [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]http://www.cheap49ersjerseystop.com[/url] or "WEST" showing in the chest, along with the giant number. [url="http://www.nikenfljerseyske.com/"]new nfl jerseys[/url] Moreover, there could not be two same numbers in one team. For example, if Kevin Garnett and Tim Duncan were both in the WEST All-star team, one of them.
Bankrupted in [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]Cheap 49ers Jerseys[/url] the beginning of that year. At that time, the basketball was [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]Nike 49ers Jerseys[/url] not popular in the USA. The American's favorite games were the NFL (National Football League), MLB [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]San Francisco 49ers Jerseys[/url] (Major League Baseball) [url="http://www.cheap49ersjerseystop.com"]49ers Jerseys[/url] and NHL (National Hockey League). So the NBA league was keeping qui... rozwiń
Avatar
patiota / 16 marca 2013 o 09:50
0
POLSKA klęka niestety !!!!!!!
Avatar
Adela / 16 marca 2013 o 08:57
0
Niestety nastały rządy złodziei i łupią ten nasz kraj bezlitośnie.
Avatar
Łukasz / 16 marca 2013 o 08:21
0
nie pamietam tamtych czasów ale popieram "prawdziwego" ojcie,sąsiedzi i starsi znajomi mi opowiadają było jak było ale był porządek o wynaturzeniach nikt nie słyszał a i stac było utrzymac mnie o dwójke rodzenstwa a teraz co? trzeba sie dobrze zastanowic nad 1 dzieckiem bo nie wiadomo jak to bedzie i wgl.i co? kiedy było "lepiej"?
Avatar
schaboszczak / 15 marca 2013 o 18:33
0
[quote name='prawdziwy' timestamp='1363363960' post='745682']
co ty schaboszczak pier......? ty widziałeś komune?! każdy miał tyle ile trzeba było! każdy m ógł utrzymac rodzine ijeszcze pare zł odłożyć! a,że nie było nie którycj towarów? bo jeszcze ich wgl.w produkcji nie było! zachciało sie SOLIDARNOŚCI! I co zrobili? SOLIDARNIE KRADLI ci co byli najbliżej i taka prawda!!! a teraz wielkie ofiary komuny! wstyd i hańba i brak honoru ci solidarnościowcy!!!
[/quote]To nie SOLIDARNOŚĆ CYCU, tylko konfident BOLEK dał d.upy komunistom i w ten sposób POwstała żydokomuna, a to jest gorsze od tyfusu,dżumy czy czarnej ospy, z resztą widzę że odczułeś to już na własnej d.upie,widzisz co wyprawiają, widzisz te komunistyczne media które nieustannie piorą ci ten mózg do końca, jeszcze chwila i nie będziesz wiedział gdzie d.upa , gdzie głowa....
[quote name='prawdziwy' timestamp='1363363960' post='745682']
co ty schaboszczak pier......? ty widziałeś komune?! każdy miał tyle ile trzeba było! każdy m ógł utrzymac rodzine ijeszcze pare zł odłożyć! a,że nie było nie którycj towarów? bo jeszcze ich wgl.w produkcji nie było! zachciało sie SOLIDARNOŚCI! I co zrobili? SOLIDARNIE KRADLI ci co byli najbliżej i taka prawda!!! a teraz wielkie ofiary komuny! wstyd i hańba i brak honoru ci solidarnościowcy!!!
[/qu... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 33

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Mieli o 56 zł za dużo żeby dostać mieszkanie komunalne. Teraz zbierają na własne

Mieli o 56 zł za dużo żeby dostać mieszkanie komunalne. Teraz zbierają na własne 0 0

Niewiele ponad 34 tys. zł brakuje Ewelinie i Łukaszowi Czerwińskim do zrealizowania marzenia ich życia – kupna małego, ale własnego mieszkania. Para nie może dostać mieszkania komunalnego, bo przekracza próg dochodowy o 56 zł. Niepełnosprawny mężczyzna i jego żona wciąż mają jednak nadzieję, że dzięki pomocy internautów wszystko jest możliwe.

Kuba Karaś wystąpi w Plenerze
21 lipca 2018, 20:00

Kuba Karaś wystąpi w Plenerze 1 0

Co Gdzie Kiedy. Gwiazda duetu The Dumplings, Kuba Karaś, wystąpi 21 lipca w Plenerze. Zamiast własnych kawałków artysta sprawdzi się w roli DJ'a i rozkręci gorącą imprezę. Start o godz. 20.

Nawet 29 milionów złotych to za mało na park Ludowy w Lublinie

Nawet 29 milionów złotych to za mało na park Ludowy w Lublinie 0 6

Wczoraj unieważniony został przetarg na odnowę parku Ludowego. Najtańsza oferta przekraczała kwotę zarezerwowaną w kasie miasta. Teraz Ratusz zastanawia się nad dalszymi losami tej inwestycji, która już drugi raz okazała się sporo droższa niż spodziewali się urzędnicy.

Smaki Muzyki. Nowy projekt w Puławach
20 lipca 2018, 18:30

Smaki Muzyki. Nowy projekt w Puławach 2 0

W Puławach startuje cykl Smaki Muzyki organizowany przez Puławski Park Naukowo-Technologiczny. W piątek, 20 lipca o godz. 18.30 w Zielonym Pomidorze (Mościckiego 1) odbędzie się koncert Artura Miedzińskiego.

Lublin: Tutaj działała wytwórnia wind. Deweloper chce zbudować bloki

Lublin: Tutaj działała wytwórnia wind. Deweloper chce zbudować bloki 16 7

Siedem bloków mieszkalnych zamierza stawiać prywatna spółka na terenie wytwórni wind u zbiegu ul. Roztocze i Orkana. Ratusz uznał, że to dobre miejsce na mieszkania, a teraz będzie opracowywać nowy plan zagospodarowania terenu.

Lublin rozpoczął ogólnopolskie bieganie City Trial

Lublin rozpoczął ogólnopolskie bieganie City Trial 0 0

Nad Zalewem Zemborzyckim odbył się bieg City trail onTour, czyli wakacyjna zapowiedź największego cyklu zawodów przełajowych w kraju. Najszybszym na 5-kilometrowej trasie był miejscowy dominator – Artur Kern. Wśród kobiet zwycięstwo odniosła pochodząca z Wejherowa – Katarzyna Konkel

O leśnych przedszkolach w Rezerwacie Dzikich Dzieci

O leśnych przedszkolach w Rezerwacie Dzikich Dzieci 0 2

Zamiast klocków i lalek – patyki i błoto. Zamiast łóżka i materaca – ciepły śpiwór i gołe niebo. Przedszkolaki brodzą w kałużach, przedzierają przez śnieżne zaspy, a ich plac zabaw to las, łąka lub ogród.

MKS Perła Lublin już trenuje
galeria

MKS Perła Lublin już trenuje 1 1

Superliga piłkarek ręcznych MKS Perła Lublin ma za sobą pierwszy trening. W poniedziałek w hali MOSiR przy Al. Zygmuntowskich ćwiczyło 14 zawodniczek. Walentyna Nieściaruk i Gabriela Besen na razie trenowały indywidualnie

Wymieszał alkohol z lekami. Zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę

Wymieszał alkohol z lekami. Zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę 33 3

Recydywista z Łęcznej zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę. Wpadł w szał po tym, jak wymieszał alkohol z lekami – wynika z akt sprawy. Ofiara przeżyła tylko dzięki interwencji świadka i policjantów.

Cena 1g suszu dla pacjenta nie powinna przekroczyć 65 zł. Chorzy czekają na medyczną marihuanę

Cena 1g suszu dla pacjenta nie powinna przekroczyć 65 zł. Chorzy czekają na medyczną marihuanę 0 3

Jest firma, która chce sprowadzać z Kanady surowiec do wytwarzania marihuany medycznej. Złożyła już wniosek o rejestrację, ale do aptek lek szybko nie trafi.

Centralny Plac Zabaw. Zapisz się na warsztaty

Centralny Plac Zabaw. Zapisz się na warsztaty 2 0

Co Gdzie Kiedy. Za niecałe dwa tygodnie (28 lipca) na placu przed Centrum Kultury (ul. Peowiaków 12) startuje Centralny Plac Zabaw. – W tym roku razem z wami chcemy otworzyć nowy rozdział naszego projektu – zapowiadają organizatorzy wydarzenia.

Kolega nie będzie zadowolony. Nawet nie wiedział, że jego samochód został "pożyczony"

Kolega nie będzie zadowolony. Nawet nie wiedział, że jego samochód został "pożyczony" 0 0

Kierowca w Zakrzowie (pow. łęczyński) wypadł z drogi i zakończył jazdę na jednej z latarni.

Piotr Darmochwał (Motor): Najpierw budowa zespołu, potem konkretne cele

Piotr Darmochwał (Motor): Najpierw budowa zespołu, potem konkretne cele 4 0

ROZMOWA Z Piotrem Darmochwałem, nowym zawodnikiem Motoru Lublin

Lublin: Tak wygląda rower miejski po przejechaniu przez pociąg

Lublin: Tak wygląda rower miejski po przejechaniu przez pociąg 9 4

W poniedziałek policjanci z komisariatu VI w Lublinie zatrzymali nieletniego mieszkańca miasta w związku ze zniszczeniem roweru miejskiego.

Jak się zmienią Al. Racławickie w Lublinie? 12 pomysłów, żeby było ładniej i wygodniej
galeria

Jak się zmienią Al. Racławickie w Lublinie? 12 pomysłów, żeby było ładniej i wygodniej 12 24

O zmiany w projekcie przebudowy Al. Racławickich apeluje do prezydenta Lublina doradzająca mu Rada Kultury Przestrzeni. Prosi o estetyczne chodniki, ozdobną roślinność i miejsca do siedzenia. Lista próśb jest o wiele dłuższa.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.