Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

10 maja 2016 r.
20:06

Będą cięcia płac w COZL. Strata placówki powiększa się co miesiąc o ok. 2 mln zł

0 18 A A

Pracownicy Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej będą zarabiać mniej. To efekt problemów finansowych placówki.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

– Zasady wynagradzania nie były sprawiedliwe. Zauważalne są różnice w wynagrodzeniach długoletnich pracowników i tych zatrudnionych na nowych warunkach – mówi Maciej Kondratowicz-Kucewicz, tymczasowy dyrektor COZL. – Musimy tak skorelować siatkę płac, by miało to uzasadnienie. Mamy pracowników zatrudnionych m.in. w administracji, zarządzaniu czy inwestycjach oraz tych zatrudnionych w białej strefie czyli pielęgniarki, lekarzy i techników medycznych.

Dyrektor nie ukrywa, że szpital ma niemałe problemy finansowe. Każdego miesiąca strata COZL powiększa się o około 2 mln zł. – Wycena procedur medycznych przez NFZ odbiega znacznie od rzeczywistych kosztów, które ponosimy – tłumaczy Kondratowicz-Kucewicz. – Dotyczy to radioterapii czy chemioterapii, a także innych procedur, które realizujemy w naszym centrum. 

Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej centrum jest jednym z największych ośrodków medycznych – zatrudnia ok. 1200 osób. Prace nad stworzeniem nowej siatki płac zajmą kilka miesięcy.

Co na to pracownicy szpitala, którzy te zmiany wkrótce odczują we własnych kieszeniach? – Na razie to jednostkowe przypadki, kiedy pracownicy zrezygnowali z pracy w związku ze zmianami w wynagrodzeniach. To analogiczna sytuacja do tej z lipca ubiegłego roku, kiedy m.in. pielęgniarki i lekarze z innych szpitali zachęcani lepszymi wynagrodzeniami przechodzili do COZL – mówi Kondratowicz-Kucewicz.

Związkowcy na razie nie chcą niczego komentować. – Dyrekcja poinformowała nas jedynie, że pracuje nad nową siatką płac. Dopóki nie będziemy znali konkretnych stawek, nie będziemy się do tego odnosić – mówi Józef Krupa, przewodniczący NSZZ „Solidarność” przy COZL. – Na 16 maja zostało wyznaczone kolejne spotkanie. Może wtedy dowiemy się więcej.

Czytaj więcej o:

Komentarze 18

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 11 maja 2016 o 22:17
0
Jest prosty sposób na uzdrowienie sytuacji. Zostawić 10% lekarzy. na chirurgii wystarczy sam po dyrektor. wstawić komputery z dostępem do sieci i niech się wyborcy PO PSL sami leczą rodzinki zarzadu i tak leczą się na koszt mieszkańców wojewodztwa gdzie indziej ... I jest dodatni wynik. Szybciej też będzie spadać ilość chorych.
Avatar
Gość / 11 maja 2016 o 21:58
0

Na 16 komentarzy były tu raptem 2 z sensem.

1. Można Starosławską lubić bądź nie, ale trzeba jej przyznać, że to ona "wychodziła" u władz budowę nowego szpitala. Miała poparcie wszystkich stron sceny politycznej i kleru, i przynajmniej w tym celu je dobrze wykorzystała. Pomijam te wszystkie szopki typu wizyty Kopaczowej itp, większości zwykłych pracowników (nie-przydupasów) te sprawy nie interesowały. Warunki w starym budynku były fatalne, i na oddziałach i w biurach.

2. Nowe oddziały pozatrudniały personel, bo bez tego nie można w ogóle wystartować w konkursie NFZu. Potem nie dostaje się punktów za brak ciągłości świadczeń (a skąd nowopowstały oddział ma takie mieć?) i przegrywa konkurs z innymi placówkami. Jak w takim systemie ma powstać cokolwiek nowego?

3. Zdecydowana większość pracowników to ludzie, którzy chcą rano przyjść do pracy, zrobić swoje, wyjść, a raz w miesiącu dostać za to pieniądze. Większości nie interesowały rozmaite kościelno-medialne wydarzenia organizowane w COZL. I ta większość wcale nie zarabia po kilkanaście tysięcy zł jak podają media. Nie intersują nas wojenki na linii marszałek-wojewoda, przepychanki ze związkami, sądy pracy byłej dyrektor itd.

4. Dyrektor mówi, że jest dysproporcja w płacach nowej i starej załogi. Ale jaka? Na czyją korzyść? Pracownicy tego nie wiedzą. Dyrektor wie, ale nie powie. Może zamiast obcinać pensję jednym, to podnieśmy je tym drugim? Ja pracuję w administracji COZL od kilku lat, od początku z tą samą płacą (powiedzmy średnia krajowa), nigdy nie dostałem podwyżki, nie jestem związkowcem, mam wyższe wykształcenie, chętnie zarobiłbym więcej, a słyszę że będą obniżki.

5. Za czasów Starosławskiej pensja była zawsze wypłacana ok 8-9 dnia miesiąca. Nowy dyrektor wychodzi z założenia, że jak zapłaci 10-tego, a w przyszłości 15-stego, albo i 20-stego, to nic się nie stanie (Kodeks Pracy, Regulamin Pracy, mówi że do 10-tego). My tego dowiadujemy się z plotek, nikt nie gra z pracownikami w otwarte karty. Dyrektor nie wie, że ludzie mają kredyty, dzieci na utrzymaniu, zobowiązania, planują finansowo każdy miesiąc? Opóźnienie w pensji=opóźnienie w racie. I dlaczego on to robi? Na złość pracownikom? Żeby pokazać, że "on może"? Liczy, że sami się pozwalniamy? Marszałek mu kazał? Nie wiadomo.

Na 16 komentarzy były tu raptem 2 z sensem.

1. Można Starosławską lubić bądź nie, ale trzeba jej przyznać, że to ona "wychodziła" u władz budowę nowego szpitala. Miała poparcie wszystkich stron sceny politycznej i kleru, i przynajmniej w tym celu je dobrze wykorzystała. Pomijam te wszystkie szopki typu wizyty Kopaczowej itp, większości zwykłych pracowników (nie-przydupasów) te sprawy nie interesowały. Warunki w starym budynku były fatalne, i na oddziałach i w biurach.

2. Nowe oddziały pozatrudniały personel, bo bez tego nie... rozwiń

Avatar
Gość / 11 maja 2016 o 20:54
0
A ja się pytam: Gdzie są teraz ci wszyscy przedstawiciele Województwa którzy tak chętnie pchali się w kadr przy wkopywaniu kamienia węgielnego pod budowę Centrum ?! Gdzie ci sukienkowi dobrodzieje i ich nic nie warte kropidła? Głowa w piasek i przeczekać? Samo się wszystko jakoś wyjaśni...Splunąć to mało na takich drani.Dziękuję za uwagę.
Avatar
Gość / 11 maja 2016 o 19:45
0
Teraz nowy p.o.dyrektor szuka oszczędności ale przy tym zatrudnia nowych pracowników. Pani Profesor miała zakaz wydany przez Urząd Marszałkowski do zatrudniania kogokolwiek. Co w takim układzie na to Urząd Marszałkowski? Czy są aż takie potrzeby personalne by zatrudniać osobę do przeprowadzenia restrukturyzacji, czy potrzeba jest zatrudnienia osoby do Działu Inwestycji? Nie można również pominąć kwestii zatrudnienia Pani, która została przyjeta w tym samym czasie co przyszła kontrola do COZL i zajmowała się sprawami kadrowymi. Jaka była potrzeba zatrudniania nowej osoby? Może dla przykładu by wynagrodzenia były sprawiedliwe powinien nowy dyrektor zacząć obniżać wynagrodzenie Panu z działu organizacyjno-prawnego? Bo jak dotychczas bywało też nie gardził sowitą pensją za którą wcale nie szła wiedza i kompetencje tego Pana. Należy również wspomnieć o ponownym zatrudnieniu byłej kierowniczki apteki która będzie się zajmowała koordynacją badań klinicznych. Niestety biedaczka (badaczka) będzie potrzebowała jeszcze wsparcia personalnego w postaci nowo zatrudnionej z nią osoby. Jeszcze raz sie pytam co w takim ukladzie na to Urzad Marszalkowski? Czy jest przyzwolenie Urzedu Marszalkowskiego na zatrudnianie "w ramach oszcednosci" nowych pracownikow.
Teraz nowy p.o.dyrektor szuka oszczędności ale przy tym zatrudnia nowych pracowników. Pani Profesor miała zakaz wydany przez Urząd Marszałkowski do zatrudniania kogokolwiek. Co w takim układzie na to Urząd Marszałkowski? Czy są aż takie potrzeby personalne by zatrudniać osobę do przeprowadzenia restrukturyzacji, czy potrzeba jest zatrudnienia osoby do Działu Inwestycji? Nie można również pominąć kwestii zatrudnienia Pani, która została przyjeta w tym samym czasie co przyszła kontrola do COZL i zajmowała się sprawami kadrowymi. Jaka była pot... rozwiń
Avatar
Gość / 11 maja 2016 o 19:38
0

ciekawie jakim zakladom urząd wojewódzki zabierze aby pokryć straty

Avatar
Gość / 11 maja 2016 o 18:45
0
Dyrektor Starosławską odwołano bo była "niepokorna" a tego żadna władza nie lubi a co dopiero taka która upojona własną "wielkością" nie lubi konkurencji na żadnym polu wkoło siebie.Najlepszy dyrektor to dla nich bierny ale wierny,taki który niczego nie żąda i niczego nie zmienia.Bo do zmian trzeba mieć potężne jaja w tym kraju a oni ich nie mają...Oskarzenia pod adresem Pani Starosławskiej jakoby zarabiała na przetargach to jakieś nieporozumienie.Czy ktoś przynajmniej zastanowił się czy inne firmy oferują leki o których mowa? Z tego co mi wiadomo to nie a jesli tak to w cenach nie do przyjęcia.Jestem wieloletnim pacjentem Centrum Onkologii i osobiście nie znam osoby o większym kregosłupie moralnym niż ta kobieta. Możecie się Państwo z tym nie zgadzać ale nie daje to nikomu z Was prawa do plucia na dorobek wielu lat starań o dobro i zdrowie drugiego człowieka czego uosobieniem jest dla mnie Pani Starosławska.
Dyrektor Starosławską odwołano bo była "niepokorna" a tego żadna władza nie lubi a co dopiero taka która upojona własną "wielkością" nie lubi konkurencji na żadnym polu wkoło siebie.Najlepszy dyrektor to dla nich bierny ale wierny,taki który niczego nie żąda i niczego nie zmienia.Bo do zmian trzeba mieć potężne jaja w tym kraju a oni ich nie mają...Oskarzenia pod adresem Pani Starosławskiej jakoby zarabiała na przetargach to jakieś nieporozumienie.Czy ktoś przynajmniej zastanowił się czy inne firmy oferują leki o których ... rozwiń
Avatar
Były pacjent / 11 maja 2016 o 17:51
0

No niestety podawali pensje z kosmosu, pozatrudniali stada lekarzy to i straty lecą. Nie rozumiem po co tylu lekarzy a jak cos sie dzieje to wsszyscy zamknieci w swoim pokoju i nie ma pomocy.

Avatar
gość / 11 maja 2016 o 11:15
0

Czy ludzie są aż tak głupi by mysleć że ktoś buduje ogromny szpital dla własnego "widzimisię"?Jest ogromna potrzeba społeczna by stworzyć pełnoprofilowa placówkę z zakresem leczenia od A do Z. a przecież były nie tylko obietnice ale GWARANCJE rządowe i ministerialne że szpital dostanie kontrakty.Potem wycofali się z obietnic i to cały problem.Logiczne,że oddziały bez kontraktów zadłużają cały szpital.Gdyby nie było gwarancji nikt by nawet łopaty nie wbił pod budowę.Pojmijcie to wreszcie .A nawiasem mówiąc to pokazuje jeszcze raz ile jest warte słowo polityka. Finał niestety będzie taki ,że mieszkańcy lubelszczyzny będą jeździć na leczenie do Warszawy albo dalej.

Zgadzam się w całości z wypowiedzią.Dokładnie tak było.

Niemniej jednak teraz nowy p.o.dyrektor szuka oszczędności ale przy tym zatrudnia nowych pracowników. Pani Profesor miała zakaz wydany przez Urząd Marszałkowski do zatrudniania kogokolwiek. Co w takim układzie na to Urząd Marszałkowski? Czy są aż takie potrzeby personalne by zatrudniać osobę do przeprowadzenia restrukturyzacji, czy potrzeba jest zatrudnienia osoby do Działu Inwestycji? Nie można również pominąć kwestii zatrudnienia Pani,  która została zatrudniona w tym samym czasie co przyszła kontrola do COZL i zajmowała się sprawami kadrowymi. Jaka była potrzeba zatrudniania nowej osoby ? Może  dla przykładu by wynagrodzenia były sprawiedliwe powinien nowy dyrektor zacząć obniżać wynagrodzenie Panu z działu organizacyjno-prawnego? Bo jak dotychczas bywało też nie gardził sowitą pensją za którą wcale nie szła wiedza i kompetencje tego Pana. 

Należy również wspomnieć o ponownym zatrudnieniu byłej kierowniczki apteki która będzie się zajmowała koordynacją badań klinicznych. Niestety biedaczka (badaczka) będzie potrzebowała jeszcze wsparcia personalnego w postaci nowo zatrudnionej z nią osoby. 

Zgadzam się w całości z wypowiedzią.Dokładnie tak było.

Niemniej jednak teraz nowy p.o.dyrektor szuka oszczędności ale przy tym zatrudnia nowych pracowników. Pani Profesor miała zakaz wydany przez Urząd Marszałkowski do zatrudniania kogokolwiek. Co w takim układzie na to Urząd Marszałkowski? Czy są aż takie potrzeby personalne by zatrudniać osobę do przeprowadzenia restrukturyzacji, czy potrzeba jest zatrudnienia osoby do Działu Inwestycji? Nie można również pominąć kwestii zatrudnienia Pani,  która została zatr... rozwiń

Avatar
Małgorzata / 11 maja 2016 o 07:11
0

Tak, niestety sedno problemu polega na tym, że nasi samorządowcy nie walczyli o finanse Centrum Onkologii. Gdzie byli, kiedy ten szpital nie dostał kontraktu? Przecież to oni powinni walczyć z Ministerstwem o pieniądze. Totalny absurd - szpital rozbudowany za grube miliony, z tłumem potrzebujących leczenia pacjentów! nie dostaje pieniędzy na to leczenie. Przecież chętnych do leczenia jest mnóstwo, niestety. I my wszyscy na to płacimy składki. A skąd ktoś może wiedzieć, czy w najbliższym czasie nie przyjdzie mu zostać pacjentem COZL? Wszystkim życzę z całego serca, żeby nie zostali postawieni w takiej sytuacji (mam tu na myśli chorobę, a nie komentarz oceniający jakość leczenia). Tak naprawdę to urzędnicy marnują pieniądze. Jeśli szpital nie ma za co leczyć ludzi, to pieniądze włożone w jego rozbudowę i wyposażenie zostały zmarnowane! A to, czy ten dyrektor czy inny, to nie ma znaczenia. To tylko rozgrywki polityczne. W końcu na kogoś trzeba zrzucić winę, za to że się nic nie robi. I niech sobie policzą dochody i skorelują z rzetelnością pracy i wykonywaniem obowiązków wobec nas wszystkich. 

Tak, niestety sedno problemu polega na tym, że nasi samorządowcy nie walczyli o finanse Centrum Onkologii. Gdzie byli, kiedy ten szpital nie dostał kontraktu? Przecież to oni powinni walczyć z Ministerstwem o pieniądze. Totalny absurd - szpital rozbudowany za grube miliony, z tłumem potrzebujących leczenia pacjentów! nie dostaje pieniędzy na to leczenie. Przecież chętnych do leczenia jest mnóstwo, niestety. I my wszyscy na to płacimy składki. A skąd ktoś może wiedzieć, czy w najbliższym czasie nie przyjdzie mu zostać pacjentem COZL? Wszys... rozwiń

Avatar
Gość / 11 maja 2016 o 07:09
0
Gdyby Krupie mieli wyrównać wynagrodzenie do innych hydraulikow, to przez kolejne 4 lata nie otrzyma pensji.
Avatar
Gość / 11 maja 2016 o 22:17
0
Jest prosty sposób na uzdrowienie sytuacji. Zostawić 10% lekarzy. na chirurgii wystarczy sam po dyrektor. wstawić komputery z dostępem do sieci i niech się wyborcy PO PSL sami leczą rodzinki zarzadu i tak leczą się na koszt mieszkańców wojewodztwa gdzie indziej ... I jest dodatni wynik. Szybciej też będzie spadać ilość chorych.
Avatar
Gość / 11 maja 2016 o 21:58
0

Na 16 komentarzy były tu raptem 2 z sensem.

1. Można Starosławską lubić bądź nie, ale trzeba jej przyznać, że to ona "wychodziła" u władz budowę nowego szpitala. Miała poparcie wszystkich stron sceny politycznej i kleru, i przynajmniej w tym celu je dobrze wykorzystała. Pomijam te wszystkie szopki typu wizyty Kopaczowej itp, większości zwykłych pracowników (nie-przydupasów) te sprawy nie interesowały. Warunki w starym budynku były fatalne, i na oddziałach i w biurach.

2. Nowe oddziały pozatrudniały personel, bo bez tego nie można w ogóle wystartować w konkursie NFZu. Potem nie dostaje się punktów za brak ciągłości świadczeń (a skąd nowopowstały oddział ma takie mieć?) i przegrywa konkurs z innymi placówkami. Jak w takim systemie ma powstać cokolwiek nowego?

3. Zdecydowana większość pracowników to ludzie, którzy chcą rano przyjść do pracy, zrobić swoje, wyjść, a raz w miesiącu dostać za to pieniądze. Większości nie interesowały rozmaite kościelno-medialne wydarzenia organizowane w COZL. I ta większość wcale nie zarabia po kilkanaście tysięcy zł jak podają media. Nie intersują nas wojenki na linii marszałek-wojewoda, przepychanki ze związkami, sądy pracy byłej dyrektor itd.

4. Dyrektor mówi, że jest dysproporcja w płacach nowej i starej załogi. Ale jaka? Na czyją korzyść? Pracownicy tego nie wiedzą. Dyrektor wie, ale nie powie. Może zamiast obcinać pensję jednym, to podnieśmy je tym drugim? Ja pracuję w administracji COZL od kilku lat, od początku z tą samą płacą (powiedzmy średnia krajowa), nigdy nie dostałem podwyżki, nie jestem związkowcem, mam wyższe wykształcenie, chętnie zarobiłbym więcej, a słyszę że będą obniżki.

5. Za czasów Starosławskiej pensja była zawsze wypłacana ok 8-9 dnia miesiąca. Nowy dyrektor wychodzi z założenia, że jak zapłaci 10-tego, a w przyszłości 15-stego, albo i 20-stego, to nic się nie stanie (Kodeks Pracy, Regulamin Pracy, mówi że do 10-tego). My tego dowiadujemy się z plotek, nikt nie gra z pracownikami w otwarte karty. Dyrektor nie wie, że ludzie mają kredyty, dzieci na utrzymaniu, zobowiązania, planują finansowo każdy miesiąc? Opóźnienie w pensji=opóźnienie w racie. I dlaczego on to robi? Na złość pracownikom? Żeby pokazać, że "on może"? Liczy, że sami się pozwalniamy? Marszałek mu kazał? Nie wiadomo.

Na 16 komentarzy były tu raptem 2 z sensem.

1. Można Starosławską lubić bądź nie, ale trzeba jej przyznać, że to ona "wychodziła" u władz budowę nowego szpitala. Miała poparcie wszystkich stron sceny politycznej i kleru, i przynajmniej w tym celu je dobrze wykorzystała. Pomijam te wszystkie szopki typu wizyty Kopaczowej itp, większości zwykłych pracowników (nie-przydupasów) te sprawy nie interesowały. Warunki w starym budynku były fatalne, i na oddziałach i w biurach.

2. Nowe oddziały pozatrudniały personel, bo bez tego nie... rozwiń

Avatar
Gość / 11 maja 2016 o 20:54
0
A ja się pytam: Gdzie są teraz ci wszyscy przedstawiciele Województwa którzy tak chętnie pchali się w kadr przy wkopywaniu kamienia węgielnego pod budowę Centrum ?! Gdzie ci sukienkowi dobrodzieje i ich nic nie warte kropidła? Głowa w piasek i przeczekać? Samo się wszystko jakoś wyjaśni...Splunąć to mało na takich drani.Dziękuję za uwagę.
Avatar
Gość / 11 maja 2016 o 19:45
0
Teraz nowy p.o.dyrektor szuka oszczędności ale przy tym zatrudnia nowych pracowników. Pani Profesor miała zakaz wydany przez Urząd Marszałkowski do zatrudniania kogokolwiek. Co w takim układzie na to Urząd Marszałkowski? Czy są aż takie potrzeby personalne by zatrudniać osobę do przeprowadzenia restrukturyzacji, czy potrzeba jest zatrudnienia osoby do Działu Inwestycji? Nie można również pominąć kwestii zatrudnienia Pani, która została przyjeta w tym samym czasie co przyszła kontrola do COZL i zajmowała się sprawami kadrowymi. Jaka była potrzeba zatrudniania nowej osoby? Może dla przykładu by wynagrodzenia były sprawiedliwe powinien nowy dyrektor zacząć obniżać wynagrodzenie Panu z działu organizacyjno-prawnego? Bo jak dotychczas bywało też nie gardził sowitą pensją za którą wcale nie szła wiedza i kompetencje tego Pana. Należy również wspomnieć o ponownym zatrudnieniu byłej kierowniczki apteki która będzie się zajmowała koordynacją badań klinicznych. Niestety biedaczka (badaczka) będzie potrzebowała jeszcze wsparcia personalnego w postaci nowo zatrudnionej z nią osoby. Jeszcze raz sie pytam co w takim ukladzie na to Urzad Marszalkowski? Czy jest przyzwolenie Urzedu Marszalkowskiego na zatrudnianie "w ramach oszcednosci" nowych pracownikow.
Teraz nowy p.o.dyrektor szuka oszczędności ale przy tym zatrudnia nowych pracowników. Pani Profesor miała zakaz wydany przez Urząd Marszałkowski do zatrudniania kogokolwiek. Co w takim układzie na to Urząd Marszałkowski? Czy są aż takie potrzeby personalne by zatrudniać osobę do przeprowadzenia restrukturyzacji, czy potrzeba jest zatrudnienia osoby do Działu Inwestycji? Nie można również pominąć kwestii zatrudnienia Pani, która została przyjeta w tym samym czasie co przyszła kontrola do COZL i zajmowała się sprawami kadrowymi. Jaka była pot... rozwiń
Avatar
Gość / 11 maja 2016 o 19:38
0

ciekawie jakim zakladom urząd wojewódzki zabierze aby pokryć straty

Avatar
Gość / 11 maja 2016 o 18:45
0
Dyrektor Starosławską odwołano bo była "niepokorna" a tego żadna władza nie lubi a co dopiero taka która upojona własną "wielkością" nie lubi konkurencji na żadnym polu wkoło siebie.Najlepszy dyrektor to dla nich bierny ale wierny,taki który niczego nie żąda i niczego nie zmienia.Bo do zmian trzeba mieć potężne jaja w tym kraju a oni ich nie mają...Oskarzenia pod adresem Pani Starosławskiej jakoby zarabiała na przetargach to jakieś nieporozumienie.Czy ktoś przynajmniej zastanowił się czy inne firmy oferują leki o których mowa? Z tego co mi wiadomo to nie a jesli tak to w cenach nie do przyjęcia.Jestem wieloletnim pacjentem Centrum Onkologii i osobiście nie znam osoby o większym kregosłupie moralnym niż ta kobieta. Możecie się Państwo z tym nie zgadzać ale nie daje to nikomu z Was prawa do plucia na dorobek wielu lat starań o dobro i zdrowie drugiego człowieka czego uosobieniem jest dla mnie Pani Starosławska.
Dyrektor Starosławską odwołano bo była "niepokorna" a tego żadna władza nie lubi a co dopiero taka która upojona własną "wielkością" nie lubi konkurencji na żadnym polu wkoło siebie.Najlepszy dyrektor to dla nich bierny ale wierny,taki który niczego nie żąda i niczego nie zmienia.Bo do zmian trzeba mieć potężne jaja w tym kraju a oni ich nie mają...Oskarzenia pod adresem Pani Starosławskiej jakoby zarabiała na przetargach to jakieś nieporozumienie.Czy ktoś przynajmniej zastanowił się czy inne firmy oferują leki o których ... rozwiń
Avatar
Były pacjent / 11 maja 2016 o 17:51
0

No niestety podawali pensje z kosmosu, pozatrudniali stada lekarzy to i straty lecą. Nie rozumiem po co tylu lekarzy a jak cos sie dzieje to wsszyscy zamknieci w swoim pokoju i nie ma pomocy.

Avatar
gość / 11 maja 2016 o 11:15
0

Czy ludzie są aż tak głupi by mysleć że ktoś buduje ogromny szpital dla własnego "widzimisię"?Jest ogromna potrzeba społeczna by stworzyć pełnoprofilowa placówkę z zakresem leczenia od A do Z. a przecież były nie tylko obietnice ale GWARANCJE rządowe i ministerialne że szpital dostanie kontrakty.Potem wycofali się z obietnic i to cały problem.Logiczne,że oddziały bez kontraktów zadłużają cały szpital.Gdyby nie było gwarancji nikt by nawet łopaty nie wbił pod budowę.Pojmijcie to wreszcie .A nawiasem mówiąc to pokazuje jeszcze raz ile jest warte słowo polityka. Finał niestety będzie taki ,że mieszkańcy lubelszczyzny będą jeździć na leczenie do Warszawy albo dalej.

Zgadzam się w całości z wypowiedzią.Dokładnie tak było.

Niemniej jednak teraz nowy p.o.dyrektor szuka oszczędności ale przy tym zatrudnia nowych pracowników. Pani Profesor miała zakaz wydany przez Urząd Marszałkowski do zatrudniania kogokolwiek. Co w takim układzie na to Urząd Marszałkowski? Czy są aż takie potrzeby personalne by zatrudniać osobę do przeprowadzenia restrukturyzacji, czy potrzeba jest zatrudnienia osoby do Działu Inwestycji? Nie można również pominąć kwestii zatrudnienia Pani,  która została zatrudniona w tym samym czasie co przyszła kontrola do COZL i zajmowała się sprawami kadrowymi. Jaka była potrzeba zatrudniania nowej osoby ? Może  dla przykładu by wynagrodzenia były sprawiedliwe powinien nowy dyrektor zacząć obniżać wynagrodzenie Panu z działu organizacyjno-prawnego? Bo jak dotychczas bywało też nie gardził sowitą pensją za którą wcale nie szła wiedza i kompetencje tego Pana. 

Należy również wspomnieć o ponownym zatrudnieniu byłej kierowniczki apteki która będzie się zajmowała koordynacją badań klinicznych. Niestety biedaczka (badaczka) będzie potrzebowała jeszcze wsparcia personalnego w postaci nowo zatrudnionej z nią osoby. 

Zgadzam się w całości z wypowiedzią.Dokładnie tak było.

Niemniej jednak teraz nowy p.o.dyrektor szuka oszczędności ale przy tym zatrudnia nowych pracowników. Pani Profesor miała zakaz wydany przez Urząd Marszałkowski do zatrudniania kogokolwiek. Co w takim układzie na to Urząd Marszałkowski? Czy są aż takie potrzeby personalne by zatrudniać osobę do przeprowadzenia restrukturyzacji, czy potrzeba jest zatrudnienia osoby do Działu Inwestycji? Nie można również pominąć kwestii zatrudnienia Pani,  która została zatr... rozwiń

Avatar
Małgorzata / 11 maja 2016 o 07:11
0

Tak, niestety sedno problemu polega na tym, że nasi samorządowcy nie walczyli o finanse Centrum Onkologii. Gdzie byli, kiedy ten szpital nie dostał kontraktu? Przecież to oni powinni walczyć z Ministerstwem o pieniądze. Totalny absurd - szpital rozbudowany za grube miliony, z tłumem potrzebujących leczenia pacjentów! nie dostaje pieniędzy na to leczenie. Przecież chętnych do leczenia jest mnóstwo, niestety. I my wszyscy na to płacimy składki. A skąd ktoś może wiedzieć, czy w najbliższym czasie nie przyjdzie mu zostać pacjentem COZL? Wszystkim życzę z całego serca, żeby nie zostali postawieni w takiej sytuacji (mam tu na myśli chorobę, a nie komentarz oceniający jakość leczenia). Tak naprawdę to urzędnicy marnują pieniądze. Jeśli szpital nie ma za co leczyć ludzi, to pieniądze włożone w jego rozbudowę i wyposażenie zostały zmarnowane! A to, czy ten dyrektor czy inny, to nie ma znaczenia. To tylko rozgrywki polityczne. W końcu na kogoś trzeba zrzucić winę, za to że się nic nie robi. I niech sobie policzą dochody i skorelują z rzetelnością pracy i wykonywaniem obowiązków wobec nas wszystkich. 

Tak, niestety sedno problemu polega na tym, że nasi samorządowcy nie walczyli o finanse Centrum Onkologii. Gdzie byli, kiedy ten szpital nie dostał kontraktu? Przecież to oni powinni walczyć z Ministerstwem o pieniądze. Totalny absurd - szpital rozbudowany za grube miliony, z tłumem potrzebujących leczenia pacjentów! nie dostaje pieniędzy na to leczenie. Przecież chętnych do leczenia jest mnóstwo, niestety. I my wszyscy na to płacimy składki. A skąd ktoś może wiedzieć, czy w najbliższym czasie nie przyjdzie mu zostać pacjentem COZL? Wszys... rozwiń

Avatar
Gość / 11 maja 2016 o 07:09
0
Gdyby Krupie mieli wyrównać wynagrodzenie do innych hydraulikow, to przez kolejne 4 lata nie otrzyma pensji.
Zobacz wszystkie komentarze 18

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

IV NightSkating Lublin 2018: Rolkarze dla zwierząt
21 lipca 2018, 20:00

IV NightSkating Lublin 2018: Rolkarze dla zwierząt 0 0

Co Gdzie Kiedy. Fani rolek i wrotek ponownie wyjadą w nocy na ulice miasta. Kolejną edycję NightSkating Lublin zaplanowano na sobotę. Tym razem przejażdżka będzie połączona z akcją charytatywną.

Turniej Neuroshimy Hex w Chatce Żaka
22 lipca 2018, 12:00

Turniej Neuroshimy Hex w Chatce Żaka 1 0

Co Gdzie Kiedy. W niedzielę, 22 lipca o godz. 12 w Chatce Żaka (ul. Radziszewskiego 16) odbędzie się turniej eliminacyjny do Mistrzostw Polski 2018 w grze planszowej Neuroshima Hex. Chętni mogą zapisywać się do udziału od godz. 11.30 na miejscu.

Przez pół roku jej rodzina ma wstęp do Aqua Lublin za darmo. Pani Anna miała szczęście

Przez pół roku jej rodzina ma wstęp do Aqua Lublin za darmo. Pani Anna miała szczęście 22 0

Milionowym klientem pochwalił się dzisiaj kompleks pływacki Aqua Lublin przy Al. Zygmuntowskich. Pani Anna, która miała to szczęście, dostała rodzinny karnet do Aqua Lublin.

1 grosz za 1 kilometr szczęśliwej jazdy. Zbiórka na środki transportu dla misjonarzy

1 grosz za 1 kilometr szczęśliwej jazdy. Zbiórka na środki transportu dla misjonarzy 0 0

W niedzielę zaczyna się Akcja św. Krzysztofa – 1 grosz za 1 kilometr szczęśliwej jazdy na środki transportu dla misjonarzy. W ubiegłym roku dzięki przekazanym pieniądzom udało się spełnić prośby polskich misjonarzy w 30 krajach świata.

Pokazy fontanny na placu Litewskim w Lublinie: Nowe widowisko "Anioły lubelskie"

Pokazy fontanny na placu Litewskim w Lublinie: Nowe widowisko "Anioły lubelskie" 2 0

Co Gdzie Kiedy. Już w piątek 20 lipca po raz pierwszy pokazane zostanie w fontannie na pl. Litewskim nowe widowisko „Anioły lubelskie”. W lipcu zobaczymy je w sumie sześć razy, bo Ratusz zmienił harmonogram pokazów.

Chwila nieuwagi i takie efekty. Dachowanie audi [zdjęcia]
galeria

Chwila nieuwagi i takie efekty. Dachowanie audi [zdjęcia] 0 1

Do zdarzenia doszło w piątek po godz. 8 w Janowicach (pow. świdnicki).

94 PZLA Mistrzostwa Polski: Brązowy medal Joanny Bemowskiej z AZS UMCS
galeria

94 PZLA Mistrzostwa Polski: Brązowy medal Joanny Bemowskiej z AZS UMCS 0 0

Świetny początek 94 PZLA Mistrzostw Polski w Lekkiej Atletyce dla AZS UMCS. Joanna Bemowska wywalczyła brązowy medal w chodzie sportowym na 5 km.

Rzucił się z nożem na swoją matkę. Bo nie zostawili mu kotletów na kolację

Rzucił się z nożem na swoją matkę. Bo nie zostawili mu kotletów na kolację 40 6

Cztery lata więzienia i przymusowa terapia odwykowa. To kara dla 26-latka z okolic Puław, który ugodził nożem własną matkę. Wcześniej latami znęcał się nad rodziną.

Do ostatniego rzutu. Rozmowa z Pawłem Fajdkiem, zawodnikiem Agrosu Zamość
Magazyn

Do ostatniego rzutu. Rozmowa z Pawłem Fajdkiem, zawodnikiem Agrosu Zamość 2 0

Rozmowa z Pawłem Fajdkiem, zawodnikiem Agrosu Zamość

O ziołach, wirusie i drogach dla Niepodległej

O ziołach, wirusie i drogach dla Niepodległej 0

Rozmowa ze Sławomirem Sosnowskim, Marszałkiem Województwa Lubelskiego.

94 PZLA Mistrzostwa Polski: Złota niedziela AZS UMCS Lublin?

94 PZLA Mistrzostwa Polski: Złota niedziela AZS UMCS Lublin? 2 0

Organizatorzy mistrzostw Polski zadbali o to, żeby kibice każdego dnia zawodów mieli co oglądać. Dlatego już w piątek w akcji będzie można zobaczyć Pawła Fajdka

Cyrk Podwórkowy w Lublinie przed Carnavalem Sztukmistrzów [harmonogram]
22 lipca 2018, 17:00

Cyrk Podwórkowy w Lublinie przed Carnavalem Sztukmistrzów [harmonogram] 1 0

Co Gdzie Kiedy. Od najbliższej niedzieli po Lublinie będzie krążyć Cyrk Podwórkowy, który co rok jest oznaką zbliżającego się Carnavalu Sztukmistrzów. Artyści będą występować na terenie lubelskich dzielnic. Wszystkie występy są darmowe.

Napadli na bezdomnego koło dworca w Lublinie. Nie miał pieniędzy, wtedy zrobili coś jeszcze gorszego

Napadli na bezdomnego koło dworca w Lublinie. Nie miał pieniędzy, wtedy zrobili coś jeszcze gorszego 50 5

Bezdomny został pobity przez dwóch mężczyzn w okolicach dworca autobusowego przy al. Tysiąclecia w Lublinie.

Lublin: Dwie linie autobusowe w sobotę zmienią trasę

Lublin: Dwie linie autobusowe w sobotę zmienią trasę 0 0

Dodatkowy objazd wprowadzony będzie w sobotę na liniach autobusowych nr 7 oraz 50. Powodem są prace drogowe.

Program TV na weekend 20-22 lipca. Jakie filmu warto zobaczyć?
20 lipca 2018, 0:00

Program TV na weekend 20-22 lipca. Jakie filmu warto zobaczyć? 0 0

Stacje telewizyjne kontynuują zapoczątkowane filmowe serie. Miłośnicy fantasy będą mogli obejrzeć w ten weekend kolejne części cyklów Władca Pierścieni i Gwiezdne Wojny, z kolei fani kina superbohaterskiego zobaczą Człowieka ze stali. Sprawdźcie, jakie filmy będzie można zobaczyć w ten weekend w telewizji.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.