Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

27 lutego 2014 r.
0:01
Edytuj ten wpis

Fotoradar w Lublinie zmieni miejsce. Gdzie stanie?

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
75 21 A A

Na początku marca przenośny fotoradar Straży Miejskiej rozpocznie pracę na kolejnej ulicy, a wiosną pojawi się na następnych czterech arteriach. Do połowy roku liczba dróg, na których straż będzie go używać, wydłuży się z sześciu do piętnastu

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
KLIKNIJ żeby zobaczyć mapę - W pierwszej kolejności oznakowany zostanie odcinek ul. Roztocze - zapowiada Robert Gogola, rzecznik Straży Miejskiej. Tu kierowcy będą mogli spodziewać się kontroli na 600-metrowym odcinku między ul. Jana Pawła II a Łukowską. Kontrole w tym miejscu mają być prowadzone już na początku marca. Wiadomo już jak rozszerzana ma być lista miejsc, w których strażnicy będą się pojawiać z fotoradarem. Wiosną oznakowanie niezbędne do tego, by można było prowadzić kontrole pojawi się przy następnych czterech ulicach. - Będzie to ul. Jana Pawła II, Kunickiego, Romera i Krochmalna - wylicza Gogola. Na ul. Jana Pawła II kontrola będzie prowadzona niezależnie na trzech odcinkach: od ul. Roztocze do al. Kraśnickiej (1 km), od ul. Granitowej do ul. Roztocze (700 m) i od ul. Armii Krajowej do Granitowej (800 m). Na Kunickiego do pomiarów prędkości wytypowane zostały dwa odcinki: 600-metrowy pomiędzy ul. Dywizjonu 303 i Mickiewicza oraz 900-metrowy od Zemborzyckiej do Głuskiej. Na Krochmalnej zdjęć można się spodziewać na długości 1 km od Diamentowej w kierunku Gazowej, a ul. Romera ma być objęta kontrolą w całości. Podobnie jak miejscach, gdzie kontrola odbywa się już teraz, tak i w nowych lokalizacjcach, znaki zostaną zamontowane na stałe, a nie tylko na czas prowadzenia pomiarów. Docelowo strażnicy miejscy będą rozstawiać aparat przy 15 ulicach. - Ostatnie odcinki zostaną oznakowane do połowy roku - zapowiada Gogola. - Wtedy kontrole rozpoczną się także na al. Kompozytorów Polskich, ul. Janowskiej, Diamentowej i al. Smorawińskiego. ILE ZARABIA FOTORADAR W zeszłym roku Straż Miejska wystawiła 3499 mandatów dla kierowców przekraczających prędkość na kwotę 552,5 tys. złotych. To zdecydowanie gorszy wynik niż ten, który "wypracował” fotoradar w 2012 r., gdy strażnicy na podstawie jego zdjęć wystawili 7723 mandaty na 1,4 miliona zł. Skąd ten spadek? Między innymi stąd, że w zeszłym roku urządzenie przez kwartał nie było używane po tym, jak ktoś podpalił skrzynkę, w którym było umieszczone. W styczniu b.r. za sprawą fotoradaru strażnicy wystawili 253 mandaty na 41 tys. złotych.
Czytaj więcej o:

Komentarze 21

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Kamil / 15 marca 2014 o 16:12
0

Ja jeżdzę z ICoyotem, który informuje o kontrolach policji i fotoradarch i dzięki temu nie płacę mandatów. W dodatku nie ma reklam!

Avatar
Waldek1702 / 3 marca 2014 o 23:55
0

Zastanawiam się, po co zostały wydane miliony na nowe dwupasmówki? Chyba żeby puścić tam zaprzęgi konne? Ale już ich poprostu NIE MA.  Bo kierowcom one nie będą potrzebne. Chyba że tym, co mają grube portfele. Wszędzie służą do szybszego przemieszczania sie. Ale w LUBLINIE ??

To jakaś PARANOJA.

Avatar
przemo / 3 marca 2014 o 13:03
0

te ich mandaty nie mają nic wspólnego z bepieczeństwem... dlatego jeżdżę z yanosikiem żeby nie dostawać mandatów

Avatar
tru / 28 lutego 2014 o 23:08
0

A może to czas na aktualizację oznakowania lubelskich ulic? Niektóre ograniczenia są zupełnie nielogiczne - tam gdzie ulice są dziurawe ograniczenia są do wysokich prędkości, a w miejscach gdzie nawierzchnia (i warunki - brak przejść dla pieszych, dwa pasy ruchu w obie strony) pozwala na wyższa prędkość widzimy duże ograniczenia. PO CO? Na Smorawińskiego i na wiadukcie Poniatowskiego spokojnie mogłoby być 70... Tak samo na Głębokiej --> po co miejscami ograniczenia do 40? Na dwupasmowej, dwujedzniowej ulicy, po której również można by bez problemu jechać nawet te 70 (a przynajmniej 60)... 

A może to czas na aktualizację oznakowania lubelskich ulic? Niektóre ograniczenia są zupełnie nielogiczne - tam gdzie ulice są dziurawe ograniczenia są do wysokich prędkości, a w miejscach gdzie nawierzchnia (i warunki - brak przejść dla pieszych, dwa pasy ruchu w obie strony) pozwala na wyższa prędkość widzimy duże ograniczenia. PO CO? Na Smorawińskiego i na wiadukcie Poniatowskiego spokojnie mogłoby być 70... Tak samo na Głębokiej --> po co miejscami ograniczenia do 40? Na dwupasmowej, dwujedzniowej ulicy, po której również można by ... rozwiń

Avatar
ak / 28 lutego 2014 o 20:31
0
Zamiast stawiać radar może by tak straż miejska zaczęła robić to za co bierze pieniądze czyli patrolować i pilnować porządku. Chcą zarobić wystarczy przejechać się po osiedlach nawet tych nowych i zacząć wlepiać mandaty za złe parkowanie na zakazach przejściach dla pieszych wjazdach do garaży drogach pozarowych itp. Ale to wymaga wysiłku bo cztery litery trzeba ruszyć a radar sam fotke zrobi.
Avatar
rozariusz / 28 lutego 2014 o 08:49
0

fotoradary nie zwiększają bezpieczeńśtwa, a na pewno nie są zawsze wykorzystywane w takim celu, trzepią na nich kasę...dlatego jeżdżę z yanosikiem, co nie oznacza, że niebezpiecznie tylko nie chce mieć niemiłęj niespodzianki po powrocie z wakacji bo jakiś się zaczaił gdzieś na trasie

Avatar
alek / 27 lutego 2014 o 18:07
0

nie wiem gdzie może straż, a gdzie tylko Policja. Popieram JP II i 70/h. To samo Dywizjonu 303. Jednak jest wiele ulic osiedlowych bez nawet linii przerywanej na których NIKT nie kontroluje prędkości!!!!!! Jutrzenki, Gliniana, Kazimierza Wielkiego, Skłodowskiej itp itp. Co prawda nie MY wybieramy tych którzy decydują o miejscach kontroli ale radnych, prezydenta już tak.

Avatar
Gość / 27 lutego 2014 o 18:07
0

Jesteś naiwny czy masz gorączkę? A kto go zastąpi? Komuna z SLD? Lewactwo z PIS? Lewactwo z TR? Lewactwo z PSL?

Zmiana to by nastąpiły, gdyby zaczął rządzić Korwin. Korwin szybko by wypieprzył 3/4 dyspozycyjnych sędziów i prokuratorów, odebrał emerytury 40letnim mundurowym emerytom (w wysokości 4x emerytura krajowa), rozwiązał tą upierdliwą i niepotrzebą śmieszną formację straż wiejską itd.

Ale nikt mu na to nie pozwoli, bo decydenci już na wstępie sruają w gacie, że ich głowy też by poleciały, i cyklicznie uruchamiają agenturę i media antykorwinowskie.

Właśnie o Korwinie myślałem,żaden inny żyd,komunista czy konfident z przeszłością nie da rady !!!  oni już byli !!! albo  MAJDAN.

,komunista czy konfident z przeszłością nie da rady !!!  oni już byli !!! albo  MAJDAN.

rozwiń
Avatar
akto / 27 lutego 2014 o 17:37
0

Tusk odejdzie,wszystko się zmieni,tak dalej być nie może.


Tusk odejdzie,wszystko się zmieni,tak dalej być nie może.

Jesteś naiwny czy masz gorączkę? A kto go zastąpi? Komuna z SLD? Lewactwo z PIS? Lewactwo z TR? Lewactwo z PSL?

Zmiana to by nastąpiły, gdyby zaczął rządzić Korwin. Korwin szybko by wypieprzył 3/4 dyspozycyjnych sędziów i prokuratorów, odebrał emerytury 40letnim mundurowym emerytom (w wysokości 4x emerytura krajowa), rozwiązał tą upierdliwą i niepotrzebą śmieszną formację straż wiejską itd.

Ale nikt mu na to nie pozwoli, bo decydenci już na wstępie sruają w gacie, że ich głowy też by poleciały, i cyklicznie uruchamiają agenturę i media antykorwinowskie.

Jesteś naiwny czy masz gorączkę? A kto go zastąpi? Komuna z SLD? Lewactwo z PIS? Lewactwo z TR? Lewactwo z PSL?

Zmiana to by nastąpiły, gdyby zaczął rządzić Korwin. Korwin szybko by wypieprzył 3/4 dyspozycyjnych sędziów i prokuratorów, odebrał emerytury 40letnim mundurowym emerytom (w wysokości 4x emerytura krajowa), rozwiązał tą upierdliwą i niepotrzebą śmieszną formację straż wiejską itd.

Ale nikt mu na to nie pozwoli, bo decydenci już na wstępie sruają w gacie, że ich głowy też by poleciały, i cyklicznie uruchamiają a... rozwiń

Avatar
ehh / 27 lutego 2014 o 16:43
0

Dokładnie jak stwierdzono, fotoradar ma zarabiać.

JP2 ładna trasa, bezpieczna, nowa = fotoradar żeby zarabiał, a np. Kruczkowskiego, stara droga nie przystosowana do obecnego natężenia ruchu, ograniczenie do 40km/h, na odcinku 500m - 7 przejść dla pieszych! , samochody jada ile im pasuje nie zważając na bezpieczeństwo = fotoradaru nie ma

Avatar
Kamil / 15 marca 2014 o 16:12
0

Ja jeżdzę z ICoyotem, który informuje o kontrolach policji i fotoradarch i dzięki temu nie płacę mandatów. W dodatku nie ma reklam!

Avatar
Waldek1702 / 3 marca 2014 o 23:55
0

Zastanawiam się, po co zostały wydane miliony na nowe dwupasmówki? Chyba żeby puścić tam zaprzęgi konne? Ale już ich poprostu NIE MA.  Bo kierowcom one nie będą potrzebne. Chyba że tym, co mają grube portfele. Wszędzie służą do szybszego przemieszczania sie. Ale w LUBLINIE ??

To jakaś PARANOJA.

Avatar
przemo / 3 marca 2014 o 13:03
0

te ich mandaty nie mają nic wspólnego z bepieczeństwem... dlatego jeżdżę z yanosikiem żeby nie dostawać mandatów

Avatar
tru / 28 lutego 2014 o 23:08
0

A może to czas na aktualizację oznakowania lubelskich ulic? Niektóre ograniczenia są zupełnie nielogiczne - tam gdzie ulice są dziurawe ograniczenia są do wysokich prędkości, a w miejscach gdzie nawierzchnia (i warunki - brak przejść dla pieszych, dwa pasy ruchu w obie strony) pozwala na wyższa prędkość widzimy duże ograniczenia. PO CO? Na Smorawińskiego i na wiadukcie Poniatowskiego spokojnie mogłoby być 70... Tak samo na Głębokiej --> po co miejscami ograniczenia do 40? Na dwupasmowej, dwujedzniowej ulicy, po której również można by bez problemu jechać nawet te 70 (a przynajmniej 60)... 

A może to czas na aktualizację oznakowania lubelskich ulic? Niektóre ograniczenia są zupełnie nielogiczne - tam gdzie ulice są dziurawe ograniczenia są do wysokich prędkości, a w miejscach gdzie nawierzchnia (i warunki - brak przejść dla pieszych, dwa pasy ruchu w obie strony) pozwala na wyższa prędkość widzimy duże ograniczenia. PO CO? Na Smorawińskiego i na wiadukcie Poniatowskiego spokojnie mogłoby być 70... Tak samo na Głębokiej --> po co miejscami ograniczenia do 40? Na dwupasmowej, dwujedzniowej ulicy, po której również można by ... rozwiń

Avatar
ak / 28 lutego 2014 o 20:31
0
Zamiast stawiać radar może by tak straż miejska zaczęła robić to za co bierze pieniądze czyli patrolować i pilnować porządku. Chcą zarobić wystarczy przejechać się po osiedlach nawet tych nowych i zacząć wlepiać mandaty za złe parkowanie na zakazach przejściach dla pieszych wjazdach do garaży drogach pozarowych itp. Ale to wymaga wysiłku bo cztery litery trzeba ruszyć a radar sam fotke zrobi.
Avatar
rozariusz / 28 lutego 2014 o 08:49
0

fotoradary nie zwiększają bezpieczeńśtwa, a na pewno nie są zawsze wykorzystywane w takim celu, trzepią na nich kasę...dlatego jeżdżę z yanosikiem, co nie oznacza, że niebezpiecznie tylko nie chce mieć niemiłęj niespodzianki po powrocie z wakacji bo jakiś się zaczaił gdzieś na trasie

Avatar
alek / 27 lutego 2014 o 18:07
0

nie wiem gdzie może straż, a gdzie tylko Policja. Popieram JP II i 70/h. To samo Dywizjonu 303. Jednak jest wiele ulic osiedlowych bez nawet linii przerywanej na których NIKT nie kontroluje prędkości!!!!!! Jutrzenki, Gliniana, Kazimierza Wielkiego, Skłodowskiej itp itp. Co prawda nie MY wybieramy tych którzy decydują o miejscach kontroli ale radnych, prezydenta już tak.

Avatar
Gość / 27 lutego 2014 o 18:07
0

Jesteś naiwny czy masz gorączkę? A kto go zastąpi? Komuna z SLD? Lewactwo z PIS? Lewactwo z TR? Lewactwo z PSL?

Zmiana to by nastąpiły, gdyby zaczął rządzić Korwin. Korwin szybko by wypieprzył 3/4 dyspozycyjnych sędziów i prokuratorów, odebrał emerytury 40letnim mundurowym emerytom (w wysokości 4x emerytura krajowa), rozwiązał tą upierdliwą i niepotrzebą śmieszną formację straż wiejską itd.

Ale nikt mu na to nie pozwoli, bo decydenci już na wstępie sruają w gacie, że ich głowy też by poleciały, i cyklicznie uruchamiają agenturę i media antykorwinowskie.

Właśnie o Korwinie myślałem,żaden inny żyd,komunista czy konfident z przeszłością nie da rady !!!  oni już byli !!! albo  MAJDAN.

,komunista czy konfident z przeszłością nie da rady !!!  oni już byli !!! albo  MAJDAN.

rozwiń
Avatar
akto / 27 lutego 2014 o 17:37
0

Tusk odejdzie,wszystko się zmieni,tak dalej być nie może.


Tusk odejdzie,wszystko się zmieni,tak dalej być nie może.

Jesteś naiwny czy masz gorączkę? A kto go zastąpi? Komuna z SLD? Lewactwo z PIS? Lewactwo z TR? Lewactwo z PSL?

Zmiana to by nastąpiły, gdyby zaczął rządzić Korwin. Korwin szybko by wypieprzył 3/4 dyspozycyjnych sędziów i prokuratorów, odebrał emerytury 40letnim mundurowym emerytom (w wysokości 4x emerytura krajowa), rozwiązał tą upierdliwą i niepotrzebą śmieszną formację straż wiejską itd.

Ale nikt mu na to nie pozwoli, bo decydenci już na wstępie sruają w gacie, że ich głowy też by poleciały, i cyklicznie uruchamiają agenturę i media antykorwinowskie.

Jesteś naiwny czy masz gorączkę? A kto go zastąpi? Komuna z SLD? Lewactwo z PIS? Lewactwo z TR? Lewactwo z PSL?

Zmiana to by nastąpiły, gdyby zaczął rządzić Korwin. Korwin szybko by wypieprzył 3/4 dyspozycyjnych sędziów i prokuratorów, odebrał emerytury 40letnim mundurowym emerytom (w wysokości 4x emerytura krajowa), rozwiązał tą upierdliwą i niepotrzebą śmieszną formację straż wiejską itd.

Ale nikt mu na to nie pozwoli, bo decydenci już na wstępie sruają w gacie, że ich głowy też by poleciały, i cyklicznie uruchamiają a... rozwiń

Avatar
ehh / 27 lutego 2014 o 16:43
0

Dokładnie jak stwierdzono, fotoradar ma zarabiać.

JP2 ładna trasa, bezpieczna, nowa = fotoradar żeby zarabiał, a np. Kruczkowskiego, stara droga nie przystosowana do obecnego natężenia ruchu, ograniczenie do 40km/h, na odcinku 500m - 7 przejść dla pieszych! , samochody jada ile im pasuje nie zważając na bezpieczeństwo = fotoradaru nie ma

Zobacz wszystkie komentarze 21

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lublin: Szpital tonie w długach, kolejne grupy zawodowe walczą o podwyżki. Będzie nagroda dla dyrektora?

Lublin: Szpital tonie w długach, kolejne grupy zawodowe walczą o podwyżki. Będzie nagroda dla dyrektora? 0 0

12 tys. zł nagrody rocznej może dostać dyrektor szpitala przy al. Kraśnickiej w Lublinie. Zdaniem jednego z członków rady społecznej lecznicy w obecnej napiętej sytuacji to nieetyczne, a związkowcy pytają o uczciwość.

Zostawił auto na parkingu. W nocy stanęło w ogniu
galeria

Zostawił auto na parkingu. W nocy stanęło w ogniu 4 3

Pożar samochodu wybuchł wczoraj w nocy na parkingu przy ul. Wiejskiej w Zamościu.

Górnik Łęczna rozpoczyna nowy sezon od meczu z Gryfem Wejherowo

Górnik Łęczna rozpoczyna nowy sezon od meczu z Gryfem Wejherowo 3 2

Po dwóch kompletnie nieudanych sezonach zielono-czarni rozpoczynają zmagania w II lidze. W sobotę podopieczni trenera Rafała Wójcika zmierzą się na wyjeździe z Gryfem Wejherowo. Początek spotkania zaplanowano na godz. 17

Najpierw pożar ciężarówki, potem zniszczony ładunek. Przedsiębiorca z Lublina daje 50 tys. zł za złapanie wandali [zdjęcia]
Alarm 24
galeria

Najpierw pożar ciężarówki, potem zniszczony ładunek. Przedsiębiorca z Lublina daje 50 tys. zł za złapanie wandali [zdjęcia] 19 11

Przedsiębiorcę z Lublina spotkał ogromny pech. Należąca do niego ciężarówka zapaliła się w trakcie jazdy. Co gorsza, wandale nie oszczędzili ładunku jaki znajdował się na naczepie. Teraz pan Michał chce złapać grafficiarzy dzięki zaoferowanym informatorom pieniądzom.

Matura 2018: Oto najlepsze szkoły w Lublinie i w każdym powiecie [szczegółowe wyniki]
galeria

Matura 2018: Oto najlepsze szkoły w Lublinie i w każdym powiecie [szczegółowe wyniki] 4 2

W oparciu o wyniki tegorocznych egzaminów maturalnych sprawdziliśmy, które szkoły uczą najlepiej. Na naszej liście znalazły się placówki z poszczególnych powiatów i miast regionu.

Lewart ciągle szuka wzmocnień

Lewart ciągle szuka wzmocnień 1 0

Łukasz Mierzejewski musi w lecie porządnie przebudować swoją drużynę. Lewart stracił wielu ważnych zawodników. Z klubem pożegnali się chociażby: Michał Zuber, Arkadiusz Adamczuk, czy Kamil Piasek

13-latek umierał. Ratownicy stwierdzili, że udaje nieprzytomnego. Zniszczenia w mózgu dziecka są dramatyczne
film

13-latek umierał. Ratownicy stwierdzili, że udaje nieprzytomnego. Zniszczenia w mózgu dziecka są dramatyczne 2 7

Podczas wycieczki szkolnej Paweł poczuł się źle. Jego poważny stan zlekceważyła wychowawczyni klasy, a potem dwukrotnie załoga karetki pogotowia. Matka wzywająca pomoc, usłyszała, że jest „panikarą”, a lekarz wpisał w kartę pacjenta, że dziecko „udaje nieprzytomnego”.

Odliczanie zakończone. W Lublinie ruszyły mistrzostwa Polski!

Odliczanie zakończone. W Lublinie ruszyły mistrzostwa Polski! 1 1

Dzisiaj o godz. 9 w Lublinie rozpoczęły się mistrzostwa Polski w lekkoatletyce. Jako pierwsi walkę o medale rozpoczęli chodziarze rywalizujący na dystansie 10 km. O godz. 10 swoje umiejętności zaprezentują chodziarki.

"Kumoterstwo" w Centrum Kultury w Lublinie? Prezydent wycofuje się i przeprasza

"Kumoterstwo" w Centrum Kultury w Lublinie? Prezydent wycofuje się i przeprasza 11 15

Prezydent Lublina wycofuje się ze słowa „kumoterstwo”, które znalazło się w podpisanym przez niego dokumencie z wnioskami z kontroli przeprowadzonej w Centrum Kultury. Dokument, o którym pisaliśmy obszernie tydzień temu, stał się powodem kolejnej politycznej burzy.

Orion Niedrzwica i Sokół Konopnica szykują się do nowego sezonu

Orion Niedrzwica i Sokół Konopnica szykują się do nowego sezonu 2 2

Lubelska klasa okręgowa Zespoły rozgrywają już pierwsze sparingi. Uwagę przyciąga debiut w roli trenera Orionu Niedrzwica Jacka Paździora

"To odwet ze strony poprzedniego kierownictwa". Były szef CBA z zarzutami
film

"To odwet ze strony poprzedniego kierownictwa". Były szef CBA z zarzutami 0 2

– Jest to zorganizowana zemsta i odwet na mnie ze strony poprzedniego kierownictwa CBA oraz obecnego kierownictwa CBA – powiedział Paweł Wojtunik po opuszczeniu krakowskiej prokuratury.

Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie [20-22.07]
20 lipca 2018, 0:00

Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie [20-22.07] 2 0

Co Gdzie Kiedy. Pierwsza noc oczyszczenia oraz Sicario 2 to jedne z tytułów, które zawitają w piątek na ekranach lubelskich kin. Przedpremierowo będzie też można zobaczyć kontynuację przeboju Mamma Mia. Sprawdź weekendowy repertuar kin i teatrów z Lublina oraz regionu.

Pogoda na piątek 20 lipca w woj. lubelskim. Jak będzie w weekend?
film

Pogoda na piątek 20 lipca w woj. lubelskim. Jak będzie w weekend? 3 0

Piątek deszczowy, ale sobota i niedziela z większymi przejaśnieniami. Sprawdź prognozę pogody na weekend 20-22 lipca w woj. lubelskim.

"Plaga”, „dziwactwo” i „sk....stwo”. Spółdzielcy poszli do prokuratury po słowach na nagraniu
Alarm 24

"Plaga”, „dziwactwo” i „sk....stwo”. Spółdzielcy poszli do prokuratury po słowach na nagraniu 7 4

Spółdzielcy ze Spółdzielni Mieszkaniowej „Wspólnota” w Łęcznej skierowali sprawę do prokuratury. Chodzi o nagranie, na którym słychać wypowiedź jednego z członków zarządu spółdzielni. W dość obcesowych słowach określa spółdzielców.

Podtopienia, zerwane drogi, hektary zniszczonych lasów. Krajobraz po nawałnicach [wideo]
film

Podtopienia, zerwane drogi, hektary zniszczonych lasów. Krajobraz po nawałnicach [wideo] 0 0

Burze i towarzyszące im ulewy w wielu rejonach Polski spowodowały znaczne zniszczenia.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.