Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

10 lutego 2010 r.
20:35
Edytuj ten wpis

Galeria Błękitna: Klienci nie płacą

Autor: Zdjęcie autora (mb)
0 17 A A

Wczoraj napisaliśmy, że parking pod centrum Handlowym Plaza wkrótce może stać się płatny. Szefowie centrum tłumaczą, że każdego dnia na parkingu jest ok. 100–200 samochodów ludzi, którzy nie robią tam zakupów, a tylko pracują w pobliżu Plazy.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Plaza zastanawia się, jak ten problem rozwiązać. Sprawa wywołała sporo komentarzy.

Tymczasem opłaty za parkowanie wprowadziła Galeria Błękitna przy ul. Wolskiej.
Za postój nie płacą tylko klienci sklepów, które mieszczą się w galerii (m.in. Dywanolandu i Carrefoura). Pozostali muszą się liczyć z opłatą – 2 zł za każdą godzinę.

– Nie trzeba nawet pokazywać paragonu – zaznacza Monika Głowacka z Galerii Błękitnej. – Wystarczy, że osoba pilnująca porządku na parkingu zobaczy, że ktoś parkujący u nas idzie w stronę galerii. Wtedy nie musi płacić. Jeśli jednak ktoś zostawiający na naszym parkingu samochód udaje się przeciwną stronę, np. do Lubzelu po drugiej stronie ulicy, będzie musiał liczyć się z opłatą.

To głównie przez interesantów Lubzelu i sąsiednich biurowców Galeria Błękitna wprowadziła opłaty. – Zdarzało się, że nasi klienci po prostu nie mieli gdzie parkować – podkreśla Głowacka.

Parkowanie płatne dobre czy złe - komentarze internautów

Gość: W pełni popieram. Masz samochód i chcesz wygody to płać.

Bbb: Czasami staję w Plazie, idąc do pracy i wracając robię (albo i nie) jakieś zakupy małe lub duże. Jak nie będę mogła tam parkować, to nie będę miała czasu ani okazji wydać kasy w Plazie, bo stanę gdzieś na płatnym parkingu i nie po drodze mi będzie. (…)

Alicja: Brawo, proponuję pobierać opłaty również za wejście do galerii, może wreszcie Olimp odżyje.

A.: Jeździłem sporo po Francji. Tak jest w każdym większym mieście na parkingach podziemnych przy supermarketach. Wjeżdżając dostajesz przy szlabanie (automat) kartę z paskiem magnetycznym. Wyjeżdżając przy innym szlabanie wkładasz kartę do czytnika. Byłeś 2–3 godziny – nie płacisz, stałeś dłużej, płacisz określoną kwotę. Wydaje mi się, że innego sposobu nie ma. Czasem wpadam do Plazy przed godziną 14 coś kupić. Za każdym razem mam bardzo duże kłopoty ze znalezieniem miejsca do parkowania.

HSP: Lublin z tego co widzę to jedno z najbardziej zacofanych miast w naszym regionie. (…) Denerwujące jest to, że ludzie zrobili z Plazy miejsce jakiegoś kultu. (…) Dla mnie to jest chore i świadczy o głupocie części ludzi, którzy tam „spędzają” czas.

Gość2: W większości dużych miast w Europie inwestuje się w parkingi 5- lub 7-poziomowe, żeby turyści i mieszkańcy mogli zwiedzać i pracować spokojnie w centrum (…).

Ananas: Odnośnie płatności parkingu... popieram, ale sensownie by to rozwiązać... Niech zrobią tak jak w galerii krakowskiej, 1 godzina darmo reszta płatna (…).

Komentarze 17

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
nex / 12 lutego 2010 o 01:02
0
OO napisał:
Lublin to takie dzikie miasto tylko płać i nic za to nie masz. Parkingi szczególnie.
Zawalone śniegiem i płać.
W Świdniku pełna kultura, wokół urzędów mnóstwo BEZPŁATNYCH parkingów, pod dużymi sklepami obszerne bezpłatne parkingi.
Trwa rozbudowa parkingów wzdłuż głownych ulic. I nikt ani myśli pobierać opłaty za parkowanie.
Panie Wasilewski niech się Pan wstydzi. Lublin to taka WIOCHA, jak gość przyjedzie to wieśniak nie wpuści go na swoje podwórko.
Myślę, że wydając zgodę na budowę obiektu inwestor jest zobowiązany do spełnoienia warunków. A jednym z warunków jest zapewnienie swoim klientom bezpłatnego parkowania.


W takim razie przyjeżdzaj do Lublina z tego zajebissstego Świdnika i nie będzie problemów.


W takim razie przyjeżdzaj do Lublina z tego zajebissstego Świdnika i nie będzie problemów. rozwiń
Avatar
Imprezowicz / 11 lutego 2010 o 15:30
0
A ja imprezuje Fantastic Park do późna w Plazie i czasem zostawiam tam auto, nie będe już tam chodził na imprezy
Avatar
chichot / 11 lutego 2010 o 12:59
0
Gość napisał:
chichot jestes idiota odsniez mi chodniki to bede na piechote chodzic



sam jesteś idiotą, w lecie, na jesień i na wiosnę też potrzebujesz odśnieżać chodnik???? i może jeszcze powiesz że tylko w zimie swoje leniwe 4 litery wozisz????? weź się kopnij w swój pusty sagan!!!! i nie dyskutuj matole przykuty do kółka;)
Avatar
Gość / 11 lutego 2010 o 12:43
0
chichot jestes idiota odsniez mi chodniki to bede na piechote chodzic
Avatar
chichot / 11 lutego 2010 o 11:26
0
Wszystkim widzę że tyłki przyrosły do foteli samochodowych!!!!!!!! Każdy by chciał podjechać po sam próg do każdego sklepu czy też instytucji (niedługo to do środka będziecie chcieli wjeżdżać)!!!!! Wszystko obrosło w piórka i królewiczów udaje. Kupiłeś se samochód i sobie nim jeździsz to się męcz i szukaj miejsca do zaparkowania. Ja jakoś chodzę wszędzie na piechotę i nie mam tego problemu, a tych pseudokierowców to najchętniej po głowie siepać za to jak i w jakich miejscach potrafią zaparkować swoje autko. Ruszcie własne CZTERY litery i spacerek. Ameryka się zrobiła i wielkie zakupy muszą robić!!!!! banda leniuchów.
Wszystkim widzę że tyłki przyrosły do foteli samochodowych!!!!!!!! Każdy by chciał podjechać po sam próg do każdego sklepu czy też instytucji (niedługo to do środka będziecie chcieli wjeżdżać)!!!!! Wszystko obrosło w piórka i królewiczów udaje. Kupiłeś se samochód i sobie nim jeździsz to się męcz i szukaj miejsca do zaparkowania. Ja jakoś chodzę wszędzie na piechotę i nie mam tego problemu, a tych pseudokierowców to najchętniej po głowie siepać za to jak i w jakich miejscach potrafią zapark... rozwiń
Avatar
Gość / 11 lutego 2010 o 10:48
0
ja również jeżdzilam z mężem ok.20 min,nie mogąc znależć żadnego wolnego miejsca,a była to niedziela i godz.12.!wkórzyłam sie do tego stopnia że zapłacilam przed cmentarzem i to nie mało,bo za 3 godz 9zł!!!
Avatar
Lubelak / 11 lutego 2010 o 09:41
0
A może w Plazie zrobić tak złośliwie takim cwaniaczkom - z monitoringu obczaić takie cwane autka i wybiórczo wzywać przez nagłośnienie kierowcę do pokazania się w punkcie kontrolnym, który byłby na każdym piętrze, z dowodem rejestracyjnym, powiedzmy w ciągu godziny, półtorej (aby np. wyszedł z kina). Jeśli się zgłosi to podziękować mu drobnym upominkiem, a jeśli nie to zablokować auto jakimś autem serwisowym z włączonym naliczaniem czasu. Jak się zgłosi wkurzony właściciel że nie może wyjechać to policzyć mu za parkowanie po 20zł/h bo będzie dowód że nie korzystał w tym czasie z usług w budynku. Oczywiście przy wjazdach na parking powinna się pojawić widoczna informacja o tym, żeby nie było zdziwienia. Załatwionych tak kilka autek dziennie w godzinach porannych (żeby nabiło za parkowanie) wystarczyłoby na pokrycie kosztów akcji i wielu już by nie ryzykowało zapłacenia kilku stów dziennie za nieuprawnione parkowanie. A i było by na podarki dla uczciwych klientów.
A może w Plazie zrobić tak złośliwie takim cwaniaczkom - z monitoringu obczaić takie cwane autka i wybiórczo wzywać przez nagłośnienie kierowcę do pokazania się w punkcie kontrolnym, który byłby na każdym piętrze, z dowodem rejestracyjnym, powiedzmy w ciągu godziny, półtorej (aby np. wyszedł z kina). Jeśli się zgłosi to podziękować mu drobnym upominkiem, a jeśli nie to zablokować auto jakimś autem serwisowym z włączonym naliczaniem czasu. Jak się zgłosi wkurzony właściciel że nie może wyjechać to policzyć mu za parkowanie po 20zł/h bo będzie... rozwiń
Avatar
luklublin / 11 lutego 2010 o 09:29
0
Witam, proponuję zamknąć całe miasto, zaorać i posadzić buraki. Najgłupsze miasto w Polsce.
Avatar
mp / 11 lutego 2010 o 09:01
0
Niech dalej wladze Lublina robia prezenty pseudo inwestorom typu Plaza i rezygnuja za ochlapy z wymaganych inwestycji. Dlaczego parkingi podziemne maja raptem tylko 2 kondygnacje a nie minimum 5 ??!!
Avatar
OO / 11 lutego 2010 o 08:23
0
Lublin to takie dzikie miasto tylko płać i nic za to nie masz. Parkingi szczególnie.
Zawalone śniegiem i płać.
W Świdniku pełna kultura, wokół urzędów mnóstwo BEZPŁATNYCH parkingów, pod dużymi sklepami obszerne bezpłatne parkingi.
Trwa rozbudowa parkingów wzdłuż głownych ulic. I nikt ani myśli pobierać opłaty za parkowanie.
Panie Wasilewski niech się Pan wstydzi. Lublin to taka WIOCHA, jak gość przyjedzie to wieśniak nie wpuści go na swoje podwórko.
Myślę, że wydając zgodę na budowę obiektu inwestor jest zobowiązany do spełnoienia warunków. A jednym z warunków jest zapewnienie swoim klientom bezpłatnego parkowania.
Lublin to takie dzikie miasto tylko płać i nic za to nie masz. Parkingi szczególnie.
Zawalone śniegiem i płać.
W Świdniku pełna kultura, wokół urzędów mnóstwo BEZPŁATNYCH parkingów, pod dużymi sklepami obszerne bezpłatne parkingi.
Trwa rozbudowa parkingów wzdłuż głownych ulic. I nikt ani myśli pobierać opłaty za parkowanie.
Panie Wasilewski niech się Pan wstydzi. Lublin to taka WIOCHA, jak gość przyjedzie to wieśniak nie wpuści go na swoje podwórko.
Myślę, że wydając zgodę na budowę obiektu inwestor jest zobowi... rozwiń
Avatar
nex / 12 lutego 2010 o 01:02
0
OO napisał:
Lublin to takie dzikie miasto tylko płać i nic za to nie masz. Parkingi szczególnie.
Zawalone śniegiem i płać.
W Świdniku pełna kultura, wokół urzędów mnóstwo BEZPŁATNYCH parkingów, pod dużymi sklepami obszerne bezpłatne parkingi.
Trwa rozbudowa parkingów wzdłuż głownych ulic. I nikt ani myśli pobierać opłaty za parkowanie.
Panie Wasilewski niech się Pan wstydzi. Lublin to taka WIOCHA, jak gość przyjedzie to wieśniak nie wpuści go na swoje podwórko.
Myślę, że wydając zgodę na budowę obiektu inwestor jest zobowiązany do spełnoienia warunków. A jednym z warunków jest zapewnienie swoim klientom bezpłatnego parkowania.


W takim razie przyjeżdzaj do Lublina z tego zajebissstego Świdnika i nie będzie problemów.


W takim razie przyjeżdzaj do Lublina z tego zajebissstego Świdnika i nie będzie problemów. rozwiń
Avatar
Imprezowicz / 11 lutego 2010 o 15:30
0
A ja imprezuje Fantastic Park do późna w Plazie i czasem zostawiam tam auto, nie będe już tam chodził na imprezy
Avatar
chichot / 11 lutego 2010 o 12:59
0
Gość napisał:
chichot jestes idiota odsniez mi chodniki to bede na piechote chodzic



sam jesteś idiotą, w lecie, na jesień i na wiosnę też potrzebujesz odśnieżać chodnik???? i może jeszcze powiesz że tylko w zimie swoje leniwe 4 litery wozisz????? weź się kopnij w swój pusty sagan!!!! i nie dyskutuj matole przykuty do kółka;)
Avatar
Gość / 11 lutego 2010 o 12:43
0
chichot jestes idiota odsniez mi chodniki to bede na piechote chodzic
Avatar
chichot / 11 lutego 2010 o 11:26
0
Wszystkim widzę że tyłki przyrosły do foteli samochodowych!!!!!!!! Każdy by chciał podjechać po sam próg do każdego sklepu czy też instytucji (niedługo to do środka będziecie chcieli wjeżdżać)!!!!! Wszystko obrosło w piórka i królewiczów udaje. Kupiłeś se samochód i sobie nim jeździsz to się męcz i szukaj miejsca do zaparkowania. Ja jakoś chodzę wszędzie na piechotę i nie mam tego problemu, a tych pseudokierowców to najchętniej po głowie siepać za to jak i w jakich miejscach potrafią zaparkować swoje autko. Ruszcie własne CZTERY litery i spacerek. Ameryka się zrobiła i wielkie zakupy muszą robić!!!!! banda leniuchów.
Wszystkim widzę że tyłki przyrosły do foteli samochodowych!!!!!!!! Każdy by chciał podjechać po sam próg do każdego sklepu czy też instytucji (niedługo to do środka będziecie chcieli wjeżdżać)!!!!! Wszystko obrosło w piórka i królewiczów udaje. Kupiłeś se samochód i sobie nim jeździsz to się męcz i szukaj miejsca do zaparkowania. Ja jakoś chodzę wszędzie na piechotę i nie mam tego problemu, a tych pseudokierowców to najchętniej po głowie siepać za to jak i w jakich miejscach potrafią zapark... rozwiń
Avatar
Gość / 11 lutego 2010 o 10:48
0
ja również jeżdzilam z mężem ok.20 min,nie mogąc znależć żadnego wolnego miejsca,a była to niedziela i godz.12.!wkórzyłam sie do tego stopnia że zapłacilam przed cmentarzem i to nie mało,bo za 3 godz 9zł!!!
Avatar
Lubelak / 11 lutego 2010 o 09:41
0
A może w Plazie zrobić tak złośliwie takim cwaniaczkom - z monitoringu obczaić takie cwane autka i wybiórczo wzywać przez nagłośnienie kierowcę do pokazania się w punkcie kontrolnym, który byłby na każdym piętrze, z dowodem rejestracyjnym, powiedzmy w ciągu godziny, półtorej (aby np. wyszedł z kina). Jeśli się zgłosi to podziękować mu drobnym upominkiem, a jeśli nie to zablokować auto jakimś autem serwisowym z włączonym naliczaniem czasu. Jak się zgłosi wkurzony właściciel że nie może wyjechać to policzyć mu za parkowanie po 20zł/h bo będzie dowód że nie korzystał w tym czasie z usług w budynku. Oczywiście przy wjazdach na parking powinna się pojawić widoczna informacja o tym, żeby nie było zdziwienia. Załatwionych tak kilka autek dziennie w godzinach porannych (żeby nabiło za parkowanie) wystarczyłoby na pokrycie kosztów akcji i wielu już by nie ryzykowało zapłacenia kilku stów dziennie za nieuprawnione parkowanie. A i było by na podarki dla uczciwych klientów.
A może w Plazie zrobić tak złośliwie takim cwaniaczkom - z monitoringu obczaić takie cwane autka i wybiórczo wzywać przez nagłośnienie kierowcę do pokazania się w punkcie kontrolnym, który byłby na każdym piętrze, z dowodem rejestracyjnym, powiedzmy w ciągu godziny, półtorej (aby np. wyszedł z kina). Jeśli się zgłosi to podziękować mu drobnym upominkiem, a jeśli nie to zablokować auto jakimś autem serwisowym z włączonym naliczaniem czasu. Jak się zgłosi wkurzony właściciel że nie może wyjechać to policzyć mu za parkowanie po 20zł/h bo będzie... rozwiń
Avatar
luklublin / 11 lutego 2010 o 09:29
0
Witam, proponuję zamknąć całe miasto, zaorać i posadzić buraki. Najgłupsze miasto w Polsce.
Avatar
mp / 11 lutego 2010 o 09:01
0
Niech dalej wladze Lublina robia prezenty pseudo inwestorom typu Plaza i rezygnuja za ochlapy z wymaganych inwestycji. Dlaczego parkingi podziemne maja raptem tylko 2 kondygnacje a nie minimum 5 ??!!
Avatar
OO / 11 lutego 2010 o 08:23
0
Lublin to takie dzikie miasto tylko płać i nic za to nie masz. Parkingi szczególnie.
Zawalone śniegiem i płać.
W Świdniku pełna kultura, wokół urzędów mnóstwo BEZPŁATNYCH parkingów, pod dużymi sklepami obszerne bezpłatne parkingi.
Trwa rozbudowa parkingów wzdłuż głownych ulic. I nikt ani myśli pobierać opłaty za parkowanie.
Panie Wasilewski niech się Pan wstydzi. Lublin to taka WIOCHA, jak gość przyjedzie to wieśniak nie wpuści go na swoje podwórko.
Myślę, że wydając zgodę na budowę obiektu inwestor jest zobowiązany do spełnoienia warunków. A jednym z warunków jest zapewnienie swoim klientom bezpłatnego parkowania.
Lublin to takie dzikie miasto tylko płać i nic za to nie masz. Parkingi szczególnie.
Zawalone śniegiem i płać.
W Świdniku pełna kultura, wokół urzędów mnóstwo BEZPŁATNYCH parkingów, pod dużymi sklepami obszerne bezpłatne parkingi.
Trwa rozbudowa parkingów wzdłuż głownych ulic. I nikt ani myśli pobierać opłaty za parkowanie.
Panie Wasilewski niech się Pan wstydzi. Lublin to taka WIOCHA, jak gość przyjedzie to wieśniak nie wpuści go na swoje podwórko.
Myślę, że wydając zgodę na budowę obiektu inwestor jest zobowi... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 17

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Kontrola policji nad jez. Białym. Trzech nerwowych panów w seacie

Kontrola policji nad jez. Białym. Trzech nerwowych panów w seacie 0 0

W sobotę pełniący służbę w Okunince nad jeziorem Białym policjanci zatrzymali do kontroli drogowej samochód seat leon, którym podróżowało trzech młodych mężczyzn z woj. mazowieckiego.

Tragedia podczas remontu. Znaleźli przy betoniarce syna i ojca
film

Tragedia podczas remontu. Znaleźli przy betoniarce syna i ojca 3 0

Grodków, woj. opolskie. 15-letni chłopak i jego ojciec zostali porażeni prądem w Grodkowie.

Dachowanie na prostym odcinku drogi. Kierująca i pasażerka w szpitalu
galeria

Dachowanie na prostym odcinku drogi. Kierująca i pasażerka w szpitalu 0 2

Do groźnego zdarzenia doszło w piątkowe południe w Dębowej Kłodzie (pow. parczewski).

Pomysł na biznes: 10 hektarów rodzinnej zabawy
Złota Setka

Pomysł na biznes: 10 hektarów rodzinnej zabawy 0 0

Na pomysł otworzenia tematycznego parku rozrywki trójka przedsiębiorców wpadła 8 lat temu. Dzisiaj to jedno z największych i najbardziej znanych miejsc tego typu w naszych kraju. Do Magicznych Ogródów koło Janowca w sezonie ściągają prawdziwe tłumy.

Awantura podczas festiwalu. Zaatakowali ochroniarza

Awantura podczas festiwalu. Zaatakowali ochroniarza 1 0

Do zdarzenia doszło w piątek wieczorem podczas festiwalu Kolory Muzyki w Parku Miejskim w Chełmie.

Zakupy po pijanemu z małym dzieckiem to zły pomysł. Przyjechał "Przyjazny Patrol"

Zakupy po pijanemu z małym dzieckiem to zły pomysł. Przyjechał "Przyjazny Patrol" 7 0

W sobotę przed godz. 20 dyżurny policji otrzymał zgłoszenie od pracowników jednego z marketów przy Al. Tysiąclecia w Lublinie. Z przekazanej informacji wynikało, że na zakupy z malutkim dzieckiem przyszła nietrzeźwa kobieta.

Upalny dzień w PRL. Dla ochłody napój dla imperialistów czy syfon z wodą sodową?
Magazyn

Upalny dzień w PRL. Dla ochłody napój dla imperialistów czy syfon z wodą sodową? 16 0

W PRL-u nie trzeba było baru czy restauracji, aby ugasić pragnienie. Coca-colę okrzyknięto w latach 50. napojem imperialistów. W sklepach królowała oranżada, a na ulicy popularna „gruźliczanka” - woda sodowa z sokiem (droższa) i bez soku (tańsza), sprzedawana z saturatorów.

Francuscy organiści w Puławach
23 lipca 2018, 19:00

Francuscy organiści w Puławach 6 0

W poniedziałek, 23 lipca o godz. 19 w Kościele pw. św. Brata Alberta w Puławach wystąpi duet organistów z Francji - Eric Lebrun oraz Marie-Ange Leurent. Wydarzenie odbędzie się w ramach trwającego Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Organowej.

Lewart Lubartów – Orlęta Łuków 3:3. Dużo goli i dużo testów

Lewart Lubartów – Orlęta Łuków 3:3. Dużo goli i dużo testów 1 0

Do przerwy w starciu Lewartu z Orlętami Łuków padła tylko jedna bramka. W drugiej połowie obie ekipy się rozstrzelały i ostatecznie zawody zakończyły się remisem 3:3. Zarówno Łukasz Mierzejewski, jak i Robert Różański mieli w składach wiele nowych twarzy

Obława na agresywnie jeżdżących kierowców w Lublinie. 90 kontroli, 60 wykroczeń

Obława na agresywnie jeżdżących kierowców w Lublinie. 90 kontroli, 60 wykroczeń 31 12

Lubelscy policjanci skontrowali blisko 90 pojazdów oraz ujawnili 60 wykroczeń w ruchu drogowym.

Nieruchomości w dwóch częściach Puław na sprzedaż. Co może tam powstać?

Nieruchomości w dwóch częściach Puław na sprzedaż. Co może tam powstać? 2 11

Grunty w dwóch częściach Puław chce sprzedać Urząd Miasta. Chodzi o trzy działki pod usługi przy ul. Sosnowej oraz jedną większą nieruchomość położoną w strefie ekonomicznej przy ul. Komunalnej.

Wieczorny maraton na rolkach po Lublinie. Tym razem w nietypowych strojach [zdjęcia]
galeria

Wieczorny maraton na rolkach po Lublinie. Tym razem w nietypowych strojach [zdjęcia] 14 3

To był już czwarty w tym roku przejazd rolkarzy przez Lublin. Tym razem część z nich pojawiła się w przebraniach zwierząt.

Żniwowanie w Muzeum Wsi Lubelskiej
22 lipca 2018, 11:00

Żniwowanie w Muzeum Wsi Lubelskiej 7 0

Co Gdzie Kiedy. Muzeum Wsi Lubelskiej zaprasza na kolejną odsłonę wakacyjnych pokazów dawnego rzemiosła. W niedzielę, 22 lipca o godz. 11 w Skansenie rozpoczną się pokazy żniwowania.

Poradnia Leczenia Ran Przewlekłych powstała w bialskim szpitalu

Poradnia Leczenia Ran Przewlekłych powstała w bialskim szpitalu 0 1

Przy szpitalu w Białej Podlaskiej zaczęła funkcjonować Poradnia Leczenia Ran Przewlekłych. Placówka podpisała umowę z lubelskim NFZ.

Pieszy zginął po potrąceniu przez ciężarówkę. Szedł niewłaściwą stroną drogi, bez odblasków

Pieszy zginął po potrąceniu przez ciężarówkę. Szedł niewłaściwą stroną drogi, bez odblasków 8 1

Do tragicznego wypadku doszło po godz. 1 w nocy na drodze krajowej nr 19 w miejscowości Firlej.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.