Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

17 października 2010 r.
14:19
Edytuj ten wpis

Inauguracja na KUL: Znani ludzie na rozpoczęciu roku akademickiego

0 26 A A

Prymas Polski abp Józef Kowalczyk, Nuncjusz Apostolski Ks. Abp C. Migliore, minister nauki i szkolnictwa wyższego Barbara Kudrycka i prof. Władysław Bartoszewski byli gośćmi niedzielnej inauguracji nowego roku akademickiego w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Prymas Polski o godz. 9 odprawił mszę św. w Kościele Akademickim KUL. O godz. 11.15 uroczystości przeniosły się do Auli im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w głównym gmachu KUL przy Al. Racławickich.

Prof. Bartoszewski wygłosił inauguracyjny wykład pt.: "Polska w Europie XXI wieku w wizji Jana Pawła II”.

Inauguracja roku akademickiego na KUL - ZDJĘCIA

Komentarze 26

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Don-sponsorowany przez PO / 21 października 2010 o 19:22
0
[quote name='Don' date='17 październik 2010 - 19:12 ' timestamp='1287335532' post='363226']
Co do ich rzetelności: wczoraj Rada Etyki Mediów ukarała Gazetę Polską za przekazywanie kłamliwych informacji na temat katastrofy smoleńskiej a konkretnie, że śp. Jacek Surówka miał wykonać telefon do żony po katastrofie (żona potwierdza, że nic takiego nie miało miejsca). Ot całe wasze niezmanipulowane media.[/quote]

REM ukarała również "Nasz Dziennik" za artykuł którego w ogóle nie napisał a przewodnicząca podpisała się pod tym oświadczeniem nawet nie sprawdzając czy to co podpisuje jest zgodne z prawdą. W rozmowie z zastępcą redaktora naczelnego zasugerowała również, że nie jest stosowne pisanie jakichkolwiek artykułów o zamachu smoleńskim. Oto cała obiektywność REM, na którą powołuje się towarzysz Don, sponsorowany nota bene przez partię rządzącą

[quote name='Don' date='17 październik 2010 - 19:12 ' timestamp='1287335532' post='363226']
choć nie przypominam sobie takiej wypowiedzi prof. Bartoszewskiego,
[/quote]

To normalne, że sobie nie przypominasz bo pewnie wtedy biłeś brawo bartoszewskiemu(umyślnie z miałej litery). Radzę poszukać na youtube i odświeżyć pamięć.
[quote name='Don' date='17 październik 2010 - 19:12 ' timestamp='1287335532' post='363226']
Co do ich rzetelności: wczoraj Rada Etyki Mediów ukarała Gazetę Polską za przekazywanie kłamliwych informacji na temat katastrofy smoleńskiej a konkretnie, że śp. Jacek Surówka miał wykonać telefon do żony po katastrofie (żona potwierdza, że nic takiego nie miało miejsca). Ot całe wasze niezmanipulowane media.[/quote]

REM ukarała również "Nasz Dziennik" za artykuł którego w ogóle nie napisał... rozwiń
Avatar
kie / 18 października 2010 o 20:37
0
[quote name='Bydło' date='17 październik 2010 - 16:09 ' timestamp='1287324549' post='363142']
Szanowni Państwo!

Protestujemy w związku z wizytą pana Władysława Bartoszewskiego – legitymującego się wykształceniem średnim a tytułującego się Profesorem.

Ów pan jest tubą propagandowa Platformy Obywatelskiej antypolskiej partii realizującej interesy niemiecko-rosyjskie na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Ten pan tytułujący się profesorem w czasie wojny jego działalność nie jest do końca rzetelnie sprawdzona a jedynie pokutują wykreowane przez propagandę (Gazeta Wyborcza TVN i podobne zafałszowane media) mity. Ten pan obraził nas nazywając nas wyborców PiS „bydłem”, dlatego „Bydło z Lublina” protestuje wobec zaproszenia przez Pana Józefa Życińskiego znanego pod pseudonimem „Filozof” na inauguracje roku akadamieckiego w noszącej przymiotnik „katolicki” Uczelni wyższej. Wywieszamy i będziemy wywieszać i rozdawać plakaty tej o to treści. W załaczeniu

Bydło z Lublina

http://img84.imagesh...ydozlublina.jpg
[/quote]
[quote name='Bydło' date='17 październik 2010 - 16:09 ' timestamp='1287324549' post='363142']
Szanowni Państwo!

Protestujemy w związku z wizytą pana Władysława Bartoszewskiego – legitymującego się wykształceniem średnim a tytułującego się Profesorem.

Ów pan jest tubą propagandowa Platformy Obywatelskiej antypolskiej partii realizującej interesy niemiecko-rosyjskie na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Ten pan tytułujący się profesorem w czasie wojny jego działalność nie je... rozwiń
Avatar
Rumpaj rumpaj ta ra / 18 października 2010 o 10:03
0
Jak się patrzę na ten wyeksponowany,pierwszy rząd "uduchowinych" i pomyślę o zakonnikach z afrykańskiego buszu bądź tych którzy na co dzień obcują z trędowatymi w indyjskich slamsach to zastanawiam się których Bóg bardziej umiłował ?. Nasuwa mi się też pytanie co tam robił Bartoszewski ?Człowiek który ma więcej jadu niż kobra królewska ?
Avatar
Rumpaj rumpaj ta ra / 18 października 2010 o 09:54
0
Bartoszewski ??? ...to jeszcze tylko Palikota brakowało Jacykowego i Rutowicz .ŚWIAT SIĘ DO GÓRY NOGAMI WYWRÓCIŁ-w katolickiej uczelni ?To Życimski ustalał listę zaproszonych?
Co by nie mówić to Bp. Wielgus lepiej dobierał audytorium.
Avatar
Gość / 18 października 2010 o 08:57
0
[quote name='Profesor' date='18 październik 2010 - 01:18 ' timestamp='1287357531' post='363390']
Czy pan Bartoszewski jest profesorem zwyczajnym,czy nadzwyczajnym i czy po drodze uzyskal stopien doktora jakicho kolwiek nauk? Dlaczego powtarzacie to klamstwo o jego rzekomym stopniu nakowym? Wstyd i hanba . Jako srodek przekazu jestescie absolutnie niewiarygodni. A czy "Sztandar Ludu" to moze wy pod nowa nazwa?
[/quote]
On nawet matury nie ma. Gdyby mial maturę to wszystkie tytuły miałby zapewnione. Jest takim profesorem ja Lech W.
Avatar
gość / 18 października 2010 o 07:57
0
[quote name='ZOŁZA' date='17 październik 2010 - 20:24 ' timestamp='1287339895' post='363268']
[color="#008000"]księŻULE w akcji:

KZ NSZZ SOLIDARNOŚĆ ORGANISTÓW prowadzący w internecie AKADEMIĘ SZTUK CUDOWNYCH z katedrą SŁOWEM MALOWANE i cyklem Z CZEGO ŚMIEJĄ SIĘ POLACY oraz faKULtetem Axcelencja Pedoł nigdy nie pozostawał obojętnym na sprawy Kościelne wyglądające w świetle wia(g)ry niczym parowóz w zestawieniu z najnowszą generacją KUL-ei sterowanych cyfrowo!
Nie od dziś panuje szum w mediach (oprócz Rydzykownych), ponawia go nawet Janusz Palikot, że jest tam przesyt Czarnych – szczególnie Tych w czerwonych i buraczkowych berecikach – wybierając zaś KULor pośredni wyjdzie akurat barwa Komandosów, a Czarni uskuteczniać będą desant! - [color="#FF0000"]bo skakać to Oni potrafią[/color]!Nawet rok akademicki nie może obejść się bez wspomnienia KUL-awych teorii, nawet Marsz Wolnych Konopi szumnie defiladuje przed KUL-awymi.
Biorąc pod uwagę zaufanie Boskiej Mądrości oraz [color="#FF0000"]„Mądrości Krzyża”, [/color]na która powoływał się w mediach państwowych warszawski Arcybiskup Kazik Nycz [color="#FF0000"]trudno doszukać się w tym wszystkim samej mądrości[/color], bo:

1)[color="#FF0000"] Mańka (g)ruchała z Gołębiem Zbawiając Świat[/color], jak z tego Związku powstał Bękart Jezus, jakich cudów dokonał w późniejszym czasie (choć [color="#FF0000"]CUDA i BÓG istnieją ino w teorii niczym PERPETUUM MOBILE[/color], bo CUD to coś z niczego, a od samego początku zamieniają JEDNO NA DRUGIE twierdząc, że to CUDA... [wodę na wino; chorych na zdrowych...])[color="#FF0000"] nie mogą tylko zamienić pijanych na trzeźwych i głupich na mądrych [/color]– tego cudu nie dokonał nawet Biblijny Cudotwórca Jezus. Od samego tez początku nikt nie wie kto jest ojcem Jezusa – problem z tym problemem miał już Święty Piotr...
Teoria perpetuum mobile pochodi od Naukowca i od początku wiadomo, że do dziś nikt tego nie skonstruował, a Boskie teorie pochodzą wprost z Nieba,a tam..., a tam wszystko już skonstruowali.
Problem KULejny ino z tym, co Stworzył Pan Bóg – [color="#FF0000"]co chwilę naukowcy przypominają Zapominalskiemu Panu Bogu, że istnieją inne Planety niż te, które Stworzył Pan Bóg!...[/color]

2) Wymyślili też [color="#FF0000"]Ciało Pańskie dla Diabetyków[/color], aby jak najwięcej ludzi uprawiało Kanibalizm („Bierzcie i jedzcie... to jest Ciało Moje...”) sami uprawiając Wampiryzm („Bierzcie i pijcie... to jest Krew Moja...”) - KZ NSZZ SOLIDARNOŚĆ ORGANISTÓW i ASC przypomina, że na rynku spirytualiów od X-czasu istnieją trunki bezalkoholowe w związku z czym Związek i ASC wprowadza do Niebieskiego Obrotu [color="#FF0000"]Bezalkoholową Krew Pańską![/color]

3) [color="#FF0000"]Sama Ostania KULacja opiewa w Kanibalizm [/color](„Bierzcie i jedzcie... to jest ciało Moje...”) oraz [color="#FF0000"]Wampiryzm[/color] („Bierzcie i pijcie... to jest Krew Moja...”)

4) Obecny Zastępca Boga z symbolem Benek XVI w Polsce chce przeforsować uprawianie czynnego Kanibalizmu nawet przez[color="#FF0000"] przedszKULaków serwując im I Komunię Świętą[/color]...

Mając na uwadze poziom Intelektualny KUL-awych Potęg Naukowych i wszystkich KATolickich zauważyć należy – co czyni KZ NSZZ SOLIDARNOŚĆ ORGANISTÓW i ASC brak postępu w tym względzie, bo:

1)[color="#FF0000"]W latach SOLIDARNOSĆI (1980-te) KUL-awy Ksiądz mgr-ant uczył z błędami [/color]– błędów tych nie widziały nawet KUL-awe i PAT-ologiczne Umysły Naukowe, a [color="#FF0000"]na takich błędach zdobywano też KAT-olickie dyplomy „wyższych uczelni”![/color]

2) Obecny Emeryt Prymas Polski Józef Glemp przy okazji sporu o Jedwabne (czasy prezydentury Aleksandra Kwaśniewskiego) walnął w TVP oświecony Boską Mądrością, że [color="#FF0000"]„ZA MORDY PRZEPRASZAŁ NIE BĘDĘ” [/color]- odszedł na emeryturę i za Swoją nie przeprosił...

3) Leciały lata... i lecą bez zmiany KAT-olickiego i KUL-awego, a zarazem PAT-ologigcznego poziomu POŻAL SIĘ BOŻE owocującego tym, [color="#FF0000"]że od kilku lat lubelscy Pallotyni (Lublin, Al. Warszawska) wykorzystując zdobycze techniki cyfrowej serwują każdej niedzieli o 12.00 „AVE MARIA F. SCHUBERTA! Nie byłoby nycz w tym dziwnego gdyby słyszalny utwór był rzeczywiście tym, co napisał Franciszek Schubert, a tu leci pierwsza połowa zwrotki, po niej następuje jakiś zlepek dźwięków i ponownie pojawia się ta sama pierwsza połowa zwrotki [/color]– nikt tego nie widzi i nie słyszy, a słuchać można przy wykorzystaniu telefonii cyfrowej i internetu w dowolnym miejscu KULi Ziemskiej!

4) Kończąc Vatykańską Szkołę Aktorską zwaną Seminarium Duchowne (Wyższe) przygotowani są wszyscy do odgrywania ino jednej roli sprzed ponad 2000 lat! Axcelencja [color="#FF0000"]abp ŻYCIŃSKI JÓZEF [/color]sięgając zaś do współczesnego języka [color="#FF0000"]RŻNĄŁ GŁUPA NA CAŁEGO [/color]i dziwne, że dziennikarze to puścili w TVN(19.VIII.2010 "Fakty po Faktach")! W Słowie Bożym kierowanym do Ludu z ust Axcelencji leciał „HEPNING” i „...MAN...” (strongman; superman...)- pisownia fonetyczna, czyli tak jak Axcelencja pedoł! W Krzyżowym Ogniu Pytań GŁOS BOŻY DOSTAWAŁ DELIRKI...

5) Z KULei w Częstochowie (w VIII.2010 r.) [color="#FF0000"]grzmiał abp. Leszek Sławoj Głódź aby PRZEPROSIĆ PREZYDENTA[/color]! - zapomniał bidulka sprecyzować którego! Sam abp Głódź nie zauważył nawet WŁASNEJ SKLEROZY – kto obrażał Prezydenta R.P. i Jego Małżonkę w Świętych Rydzykownych Mediach – PRZECIEŻ SAM BOSKI NAMIESTNIK[color="#FF0000"] OJCIEC TADEUSZ RYDZYK [/color]głosząc Słowo Boże Parę Prezydencką określił w kwietniu 2007 r. [color="#FF0000"]"NIE NAZYWAJMY SZAMBA PERFUMERIĄ", samą zaś Żonę Prezydenta Kaczyńskiego – CZAROWNICĄ!: "PANI PREZYDENTOWA Z TAKĄ EUTANAZJĄ? TY CZAROWNICO! JA CI DAM! JAK ZABIJAĆ LUDZI, TO SAMA SIĘ PODSTAW PIERWSZA". [/color]

6) Nikt tak nie daje przykładu w obrażaniu Prezydenta R.P. Jak Kościół:
poczynając od Prezydenta R.P. Aleksandra Kwaśniewskiego stwierdza, że W OBRAŻANIU GŁOWY PAŃSTWA POLSKIEGO – PREZYDENTA – [color="#FF0000"]PRYM WIEDZIE KOŚCIÓŁ[/color]! To w roku 1995 Prymas[color="#FF0000"] Polski KS. KARDYNAŁ JÓZEF GLEMP [/color]ustami jakiegoś pionka
[quote name='ZOŁZA' date='17 październik 2010 - 20:24 ' timestamp='1287339895' post='363268']
[color="#008000"]księŻULE w akcji:

KZ NSZZ SOLIDARNOŚĆ ORGANISTÓW prowadzący w internecie AKADEMIĘ SZTUK CUDOWNYCH z katedrą SŁOWEM MALOWANE i cyklem Z CZEGO ŚMIEJĄ SIĘ POLACY oraz faKULtetem Axcelencja Pedoł nigdy nie pozostawał obojętnym na sprawy Kościelne wyglądające w świetle wia(g)ry niczym parowóz w zestawieniu z najnowszą generacją KUL-ei sterowanych cyfrowo!
Nie od dziś ... rozwiń
Avatar
Profesor / 18 października 2010 o 01:18
0
Czy pan Bartoszewski jest profesorem zwyczajnym,czy nadzwyczajnym i czy po drodze uzyskal stopien doktora jakicho kolwiek nauk? Dlaczego powtarzacie to klamstwo o jego rzekomym stopniu nakowym? Wstyd i hanba . Jako srodek przekazu jestescie absolutnie niewiarygodni. A czy "Sztandar Ludu" to moze wy pod nowa nazwa?
Avatar
Don / 17 października 2010 o 22:31
0
[quote name='gustaw' date='17 październik 2010 - 21:13 ' timestamp='1287342812' post='363295']
tvn nie głosuje, ale ogłupia. I nie pisz że

bo ludzie nie potrafią myśleć, przynajmniej zdecydowana większość. Jeśli im się ciągle mówi że to jest dobre a tamto jest złe- łykają to. Możesz sobie myśleć inaczej ale zwłaszcza tvn to propaganda PO, ale żeby to zauważyć trzeba mieć do czegoś odniesienie.

a co do twojego długiego listu: tzw. prof Bartoszewski jest takim samym profesorem jak Lepper i moja polonistka bez wykształcenia, zgroza powiedzieć głośno że tak jest, bo od razu się wszyscy rzucają że to jakiś autorytet. Dla mnie ŻADEN
[/quote]

Jak dla mnie, TVN tak samo "ogłupia" jak TVP, Polsat, Gazeta Wyborcza, Rzepa, Gazeta Polska. Nie zgodzę się z Tobą w kwestii, że TVN to propaganda PO. Oglądam od lat po kolei Wydarzenia, potem Fakty a następnie wiadomości i widzę, że dziwnym trafem tylko w TVP1 PiS jest przedstawiany w pozytywnym świetle. Przykład? Ostatnio, z 10 października, Prezes PiS skandował pod pałacem, że Polska to kraj okupowany, rządzony przez złych ludzi itp, w Wiadomościach - Prezes zebrał się z ludźmi uczcić ofiary katastrofy. W Faktach pokazano przemówienie Prezesa z pod pałacu zgodnie z jego przesłaniem. Na następny dzień, Pan Błaszczak, wnosi pisemny wniosek o sprostowanie tego co TVN podał, że rzekomo prezes miał powiedzieć, iż nie żyjemy w wolnym kraju. Po zakończeniu faktów, TVN przygotował materiał z pod pałacu dzień wcześniej, w którym jak byk było WIDAĆ I SŁYCHAĆ do czego Pan Kaczyński nawołuje ludzi pod pałacem. Więc wybacz, ale nie zgadzam się na tezy, które stawiasz. Są błędne, wypaczone i pozbawione logiki i prawdy. Takie jest moje zdanie, takie są fakty. Pozdrawiam

Co do Bartoszewskiego, Wykształcenie i działalność naukowa:

Absolwent Gimnazjum im. św. Stanisława Kostki w Warszawie (1937) oraz Liceum Humanistycznego Towarzystwa Wychowawczo-Oświatowego "Przyszłość" w Warszawie. Maturę zdał w 1939. Od października 1941 do początku 1944 studiował polonistykę na tajnym Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Warszawskiego. W grudniu 1948 został przyjęty na trzeci rok polonistyki na Wydziale Humanistycznym UW. Studia zostały przerwane aresztowaniem w grudniu 1949 i pięcioletnim pobytem w więzieniu. W listopadzie 1958 został przyjęty na studia polonistyczne na Wydziale Filologicznym UW w trybie eksternistycznym. Złożył na ręce profesora Juliana Krzyżanowskiego pracę magisterską, jednak decyzją rektora UW Stanisława Turskiego został w październiku 1962 skreślony z listy studentów.

W latach 1973–1982 i 1984–1985 prowadził, jako starszy wykładowca, wykłady historii najnowszej (ze szczególnym uwzględnieniem wojny i okupacji) w Katedrze Historii Nowożytnej Polski na Wydziale Nauk Humanistycznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.

W latach 1983–1984 i 1986–1988 gościł z wykładami jako Gastprofessor w Instytucie Nauk Politycznych Wydziału Nauk Społecznych LMU w Monachium (na tej uczelni także w Instytucie Nauki o Mediach w latach 1989–1990). W 1993 był recenzentem pracy doktorskiej Jana Tkaczyńskiego na tej uczelni. W roku akademickim 1985–1986 wykładał na Wydziale Historii i Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Eichstätt w RFN. Od 1988 do 1989 wykładał w Katedrze Nauk Politycznych na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu w Augsburgu.

Jak widać, nie musi mieć tytułu prof. tzw. belwederskiego, swoim życiem i działalnością został mu przyznany honorowo. W porównaniu np. z Kaczyńskim, ten drugi wypada niezwykle blado.
[quote name='gustaw' date='17 październik 2010 - 21:13 ' timestamp='1287342812' post='363295']
tvn nie głosuje, ale ogłupia. I nie pisz że

bo ludzie nie potrafią myśleć, przynajmniej zdecydowana większość. Jeśli im się ciągle mówi że to jest dobre a tamto jest złe- łykają to. Możesz sobie myśleć inaczej ale zwłaszcza tvn to propaganda PO, ale żeby to zauważyć trzeba mieć do czegoś odniesienie.

a co do twojego długiego listu: tzw. prof Bartoszewski jest takim samym profesorem j... rozwiń
Avatar
gustaw / 17 października 2010 o 21:13
0
[quote name='Don' date='17 październik 2010 - 21:02 ' timestamp='1287342176' post='363287']
Przegrał Kaczyński wybory? Polacy są BEE, nie poznali się na jego geniuszu, jest samotny. Przegrywacie już KOLEJNE wybory z rzędu i co? Zero wyciągania wniosków? Nie widzicie, że wasze plucie jadem na wszystkich dookoła ZAWODZI?? TVN za ludzi głosuje? Nie.

[/quote]
tvn nie głosuje, ale ogłupia. I nie pisz że
Ludzie mają oczy, własny rozum i potrafią samodzielnie - w odróżnieniu od większości zwolenników obranej przez totalitarnego lidera, linii Prawa i Sprawiedliwości - MYŚLEĆ.

bo ludzie nie potrafią myśleć, przynajmniej zdecydowana większość. Jeśli im się ciągle mówi że to jest dobre a tamto jest złe- łykają to. Możesz sobie myśleć inaczej ale zwłaszcza tvn to propaganda PO, ale żeby to zauważyć trzeba mieć do czegoś odniesienie.

a co do twojego długiego listu: tzw. prof Bartoszewski jest takim samym profesorem jak Lepper i moja polonistka bez wykształcenia, zgroza powiedzieć głośno że tak jest, bo od razu się wszyscy rzucają że to jakiś autorytet. Dla mnie ŻADEN

bo ludzie nie potrafią myśleć, przynajmniej zdecydowana większość. Jeśli im się ciągle mówi że to jest dobre a tamto jest złe- łykają to. Możesz sobie myśleć inaczej ale zwłaszcza tvn to propaganda PO, ale żeby to zauważyć trzeba mieć do czegoś odniesienie.

a co do twojego długiego listu: tzw. prof Bartoszewski jest takim samym profesorem jak Lepper i moja polonistka bez wykształcenia, zgroza powiedzieć głośno że tak jest, bo od razu się wszyscy rzucają że to jakiś autorytet. Dla mnie ŻADEN rozwiń
Avatar
a / 17 października 2010 o 21:08
0
[quote name='Maniek' date='17 październik 2010 - 16:56 ' timestamp='1287327375' post='363161']
Studentki Kulu to KULwy ?
[/quote]
A Twoja matka to kULwa? Oj biedaku taki biedny jesteś? Ale cóż tyle możesz!!
Avatar
Don-sponsorowany przez PO / 21 października 2010 o 19:22
0
[quote name='Don' date='17 październik 2010 - 19:12 ' timestamp='1287335532' post='363226']
Co do ich rzetelności: wczoraj Rada Etyki Mediów ukarała Gazetę Polską za przekazywanie kłamliwych informacji na temat katastrofy smoleńskiej a konkretnie, że śp. Jacek Surówka miał wykonać telefon do żony po katastrofie (żona potwierdza, że nic takiego nie miało miejsca). Ot całe wasze niezmanipulowane media.[/quote]

REM ukarała również "Nasz Dziennik" za artykuł którego w ogóle nie napisał a przewodnicząca podpisała się pod tym oświadczeniem nawet nie sprawdzając czy to co podpisuje jest zgodne z prawdą. W rozmowie z zastępcą redaktora naczelnego zasugerowała również, że nie jest stosowne pisanie jakichkolwiek artykułów o zamachu smoleńskim. Oto cała obiektywność REM, na którą powołuje się towarzysz Don, sponsorowany nota bene przez partię rządzącą

[quote name='Don' date='17 październik 2010 - 19:12 ' timestamp='1287335532' post='363226']
choć nie przypominam sobie takiej wypowiedzi prof. Bartoszewskiego,
[/quote]

To normalne, że sobie nie przypominasz bo pewnie wtedy biłeś brawo bartoszewskiemu(umyślnie z miałej litery). Radzę poszukać na youtube i odświeżyć pamięć.
[quote name='Don' date='17 październik 2010 - 19:12 ' timestamp='1287335532' post='363226']
Co do ich rzetelności: wczoraj Rada Etyki Mediów ukarała Gazetę Polską za przekazywanie kłamliwych informacji na temat katastrofy smoleńskiej a konkretnie, że śp. Jacek Surówka miał wykonać telefon do żony po katastrofie (żona potwierdza, że nic takiego nie miało miejsca). Ot całe wasze niezmanipulowane media.[/quote]

REM ukarała również "Nasz Dziennik" za artykuł którego w ogóle nie napisał... rozwiń
Avatar
kie / 18 października 2010 o 20:37
0
[quote name='Bydło' date='17 październik 2010 - 16:09 ' timestamp='1287324549' post='363142']
Szanowni Państwo!

Protestujemy w związku z wizytą pana Władysława Bartoszewskiego – legitymującego się wykształceniem średnim a tytułującego się Profesorem.

Ów pan jest tubą propagandowa Platformy Obywatelskiej antypolskiej partii realizującej interesy niemiecko-rosyjskie na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Ten pan tytułujący się profesorem w czasie wojny jego działalność nie jest do końca rzetelnie sprawdzona a jedynie pokutują wykreowane przez propagandę (Gazeta Wyborcza TVN i podobne zafałszowane media) mity. Ten pan obraził nas nazywając nas wyborców PiS „bydłem”, dlatego „Bydło z Lublina” protestuje wobec zaproszenia przez Pana Józefa Życińskiego znanego pod pseudonimem „Filozof” na inauguracje roku akadamieckiego w noszącej przymiotnik „katolicki” Uczelni wyższej. Wywieszamy i będziemy wywieszać i rozdawać plakaty tej o to treści. W załaczeniu

Bydło z Lublina

http://img84.imagesh...ydozlublina.jpg
[/quote]
[quote name='Bydło' date='17 październik 2010 - 16:09 ' timestamp='1287324549' post='363142']
Szanowni Państwo!

Protestujemy w związku z wizytą pana Władysława Bartoszewskiego – legitymującego się wykształceniem średnim a tytułującego się Profesorem.

Ów pan jest tubą propagandowa Platformy Obywatelskiej antypolskiej partii realizującej interesy niemiecko-rosyjskie na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Ten pan tytułujący się profesorem w czasie wojny jego działalność nie je... rozwiń
Avatar
Rumpaj rumpaj ta ra / 18 października 2010 o 10:03
0
Jak się patrzę na ten wyeksponowany,pierwszy rząd "uduchowinych" i pomyślę o zakonnikach z afrykańskiego buszu bądź tych którzy na co dzień obcują z trędowatymi w indyjskich slamsach to zastanawiam się których Bóg bardziej umiłował ?. Nasuwa mi się też pytanie co tam robił Bartoszewski ?Człowiek który ma więcej jadu niż kobra królewska ?
Avatar
Rumpaj rumpaj ta ra / 18 października 2010 o 09:54
0
Bartoszewski ??? ...to jeszcze tylko Palikota brakowało Jacykowego i Rutowicz .ŚWIAT SIĘ DO GÓRY NOGAMI WYWRÓCIŁ-w katolickiej uczelni ?To Życimski ustalał listę zaproszonych?
Co by nie mówić to Bp. Wielgus lepiej dobierał audytorium.
Avatar
Gość / 18 października 2010 o 08:57
0
[quote name='Profesor' date='18 październik 2010 - 01:18 ' timestamp='1287357531' post='363390']
Czy pan Bartoszewski jest profesorem zwyczajnym,czy nadzwyczajnym i czy po drodze uzyskal stopien doktora jakicho kolwiek nauk? Dlaczego powtarzacie to klamstwo o jego rzekomym stopniu nakowym? Wstyd i hanba . Jako srodek przekazu jestescie absolutnie niewiarygodni. A czy "Sztandar Ludu" to moze wy pod nowa nazwa?
[/quote]
On nawet matury nie ma. Gdyby mial maturę to wszystkie tytuły miałby zapewnione. Jest takim profesorem ja Lech W.
Avatar
gość / 18 października 2010 o 07:57
0
[quote name='ZOŁZA' date='17 październik 2010 - 20:24 ' timestamp='1287339895' post='363268']
[color="#008000"]księŻULE w akcji:

KZ NSZZ SOLIDARNOŚĆ ORGANISTÓW prowadzący w internecie AKADEMIĘ SZTUK CUDOWNYCH z katedrą SŁOWEM MALOWANE i cyklem Z CZEGO ŚMIEJĄ SIĘ POLACY oraz faKULtetem Axcelencja Pedoł nigdy nie pozostawał obojętnym na sprawy Kościelne wyglądające w świetle wia(g)ry niczym parowóz w zestawieniu z najnowszą generacją KUL-ei sterowanych cyfrowo!
Nie od dziś panuje szum w mediach (oprócz Rydzykownych), ponawia go nawet Janusz Palikot, że jest tam przesyt Czarnych – szczególnie Tych w czerwonych i buraczkowych berecikach – wybierając zaś KULor pośredni wyjdzie akurat barwa Komandosów, a Czarni uskuteczniać będą desant! - [color="#FF0000"]bo skakać to Oni potrafią[/color]!Nawet rok akademicki nie może obejść się bez wspomnienia KUL-awych teorii, nawet Marsz Wolnych Konopi szumnie defiladuje przed KUL-awymi.
Biorąc pod uwagę zaufanie Boskiej Mądrości oraz [color="#FF0000"]„Mądrości Krzyża”, [/color]na która powoływał się w mediach państwowych warszawski Arcybiskup Kazik Nycz [color="#FF0000"]trudno doszukać się w tym wszystkim samej mądrości[/color], bo:

1)[color="#FF0000"] Mańka (g)ruchała z Gołębiem Zbawiając Świat[/color], jak z tego Związku powstał Bękart Jezus, jakich cudów dokonał w późniejszym czasie (choć [color="#FF0000"]CUDA i BÓG istnieją ino w teorii niczym PERPETUUM MOBILE[/color], bo CUD to coś z niczego, a od samego początku zamieniają JEDNO NA DRUGIE twierdząc, że to CUDA... [wodę na wino; chorych na zdrowych...])[color="#FF0000"] nie mogą tylko zamienić pijanych na trzeźwych i głupich na mądrych [/color]– tego cudu nie dokonał nawet Biblijny Cudotwórca Jezus. Od samego tez początku nikt nie wie kto jest ojcem Jezusa – problem z tym problemem miał już Święty Piotr...
Teoria perpetuum mobile pochodi od Naukowca i od początku wiadomo, że do dziś nikt tego nie skonstruował, a Boskie teorie pochodzą wprost z Nieba,a tam..., a tam wszystko już skonstruowali.
Problem KULejny ino z tym, co Stworzył Pan Bóg – [color="#FF0000"]co chwilę naukowcy przypominają Zapominalskiemu Panu Bogu, że istnieją inne Planety niż te, które Stworzył Pan Bóg!...[/color]

2) Wymyślili też [color="#FF0000"]Ciało Pańskie dla Diabetyków[/color], aby jak najwięcej ludzi uprawiało Kanibalizm („Bierzcie i jedzcie... to jest Ciało Moje...”) sami uprawiając Wampiryzm („Bierzcie i pijcie... to jest Krew Moja...”) - KZ NSZZ SOLIDARNOŚĆ ORGANISTÓW i ASC przypomina, że na rynku spirytualiów od X-czasu istnieją trunki bezalkoholowe w związku z czym Związek i ASC wprowadza do Niebieskiego Obrotu [color="#FF0000"]Bezalkoholową Krew Pańską![/color]

3) [color="#FF0000"]Sama Ostania KULacja opiewa w Kanibalizm [/color](„Bierzcie i jedzcie... to jest ciało Moje...”) oraz [color="#FF0000"]Wampiryzm[/color] („Bierzcie i pijcie... to jest Krew Moja...”)

4) Obecny Zastępca Boga z symbolem Benek XVI w Polsce chce przeforsować uprawianie czynnego Kanibalizmu nawet przez[color="#FF0000"] przedszKULaków serwując im I Komunię Świętą[/color]...

Mając na uwadze poziom Intelektualny KUL-awych Potęg Naukowych i wszystkich KATolickich zauważyć należy – co czyni KZ NSZZ SOLIDARNOŚĆ ORGANISTÓW i ASC brak postępu w tym względzie, bo:

1)[color="#FF0000"]W latach SOLIDARNOSĆI (1980-te) KUL-awy Ksiądz mgr-ant uczył z błędami [/color]– błędów tych nie widziały nawet KUL-awe i PAT-ologiczne Umysły Naukowe, a [color="#FF0000"]na takich błędach zdobywano też KAT-olickie dyplomy „wyższych uczelni”![/color]

2) Obecny Emeryt Prymas Polski Józef Glemp przy okazji sporu o Jedwabne (czasy prezydentury Aleksandra Kwaśniewskiego) walnął w TVP oświecony Boską Mądrością, że [color="#FF0000"]„ZA MORDY PRZEPRASZAŁ NIE BĘDĘ” [/color]- odszedł na emeryturę i za Swoją nie przeprosił...

3) Leciały lata... i lecą bez zmiany KAT-olickiego i KUL-awego, a zarazem PAT-ologigcznego poziomu POŻAL SIĘ BOŻE owocującego tym, [color="#FF0000"]że od kilku lat lubelscy Pallotyni (Lublin, Al. Warszawska) wykorzystując zdobycze techniki cyfrowej serwują każdej niedzieli o 12.00 „AVE MARIA F. SCHUBERTA! Nie byłoby nycz w tym dziwnego gdyby słyszalny utwór był rzeczywiście tym, co napisał Franciszek Schubert, a tu leci pierwsza połowa zwrotki, po niej następuje jakiś zlepek dźwięków i ponownie pojawia się ta sama pierwsza połowa zwrotki [/color]– nikt tego nie widzi i nie słyszy, a słuchać można przy wykorzystaniu telefonii cyfrowej i internetu w dowolnym miejscu KULi Ziemskiej!

4) Kończąc Vatykańską Szkołę Aktorską zwaną Seminarium Duchowne (Wyższe) przygotowani są wszyscy do odgrywania ino jednej roli sprzed ponad 2000 lat! Axcelencja [color="#FF0000"]abp ŻYCIŃSKI JÓZEF [/color]sięgając zaś do współczesnego języka [color="#FF0000"]RŻNĄŁ GŁUPA NA CAŁEGO [/color]i dziwne, że dziennikarze to puścili w TVN(19.VIII.2010 "Fakty po Faktach")! W Słowie Bożym kierowanym do Ludu z ust Axcelencji leciał „HEPNING” i „...MAN...” (strongman; superman...)- pisownia fonetyczna, czyli tak jak Axcelencja pedoł! W Krzyżowym Ogniu Pytań GŁOS BOŻY DOSTAWAŁ DELIRKI...

5) Z KULei w Częstochowie (w VIII.2010 r.) [color="#FF0000"]grzmiał abp. Leszek Sławoj Głódź aby PRZEPROSIĆ PREZYDENTA[/color]! - zapomniał bidulka sprecyzować którego! Sam abp Głódź nie zauważył nawet WŁASNEJ SKLEROZY – kto obrażał Prezydenta R.P. i Jego Małżonkę w Świętych Rydzykownych Mediach – PRZECIEŻ SAM BOSKI NAMIESTNIK[color="#FF0000"] OJCIEC TADEUSZ RYDZYK [/color]głosząc Słowo Boże Parę Prezydencką określił w kwietniu 2007 r. [color="#FF0000"]"NIE NAZYWAJMY SZAMBA PERFUMERIĄ", samą zaś Żonę Prezydenta Kaczyńskiego – CZAROWNICĄ!: "PANI PREZYDENTOWA Z TAKĄ EUTANAZJĄ? TY CZAROWNICO! JA CI DAM! JAK ZABIJAĆ LUDZI, TO SAMA SIĘ PODSTAW PIERWSZA". [/color]

6) Nikt tak nie daje przykładu w obrażaniu Prezydenta R.P. Jak Kościół:
poczynając od Prezydenta R.P. Aleksandra Kwaśniewskiego stwierdza, że W OBRAŻANIU GŁOWY PAŃSTWA POLSKIEGO – PREZYDENTA – [color="#FF0000"]PRYM WIEDZIE KOŚCIÓŁ[/color]! To w roku 1995 Prymas[color="#FF0000"] Polski KS. KARDYNAŁ JÓZEF GLEMP [/color]ustami jakiegoś pionka
[quote name='ZOŁZA' date='17 październik 2010 - 20:24 ' timestamp='1287339895' post='363268']
[color="#008000"]księŻULE w akcji:

KZ NSZZ SOLIDARNOŚĆ ORGANISTÓW prowadzący w internecie AKADEMIĘ SZTUK CUDOWNYCH z katedrą SŁOWEM MALOWANE i cyklem Z CZEGO ŚMIEJĄ SIĘ POLACY oraz faKULtetem Axcelencja Pedoł nigdy nie pozostawał obojętnym na sprawy Kościelne wyglądające w świetle wia(g)ry niczym parowóz w zestawieniu z najnowszą generacją KUL-ei sterowanych cyfrowo!
Nie od dziś ... rozwiń
Avatar
Profesor / 18 października 2010 o 01:18
0
Czy pan Bartoszewski jest profesorem zwyczajnym,czy nadzwyczajnym i czy po drodze uzyskal stopien doktora jakicho kolwiek nauk? Dlaczego powtarzacie to klamstwo o jego rzekomym stopniu nakowym? Wstyd i hanba . Jako srodek przekazu jestescie absolutnie niewiarygodni. A czy "Sztandar Ludu" to moze wy pod nowa nazwa?
Avatar
Don / 17 października 2010 o 22:31
0
[quote name='gustaw' date='17 październik 2010 - 21:13 ' timestamp='1287342812' post='363295']
tvn nie głosuje, ale ogłupia. I nie pisz że

bo ludzie nie potrafią myśleć, przynajmniej zdecydowana większość. Jeśli im się ciągle mówi że to jest dobre a tamto jest złe- łykają to. Możesz sobie myśleć inaczej ale zwłaszcza tvn to propaganda PO, ale żeby to zauważyć trzeba mieć do czegoś odniesienie.

a co do twojego długiego listu: tzw. prof Bartoszewski jest takim samym profesorem jak Lepper i moja polonistka bez wykształcenia, zgroza powiedzieć głośno że tak jest, bo od razu się wszyscy rzucają że to jakiś autorytet. Dla mnie ŻADEN
[/quote]

Jak dla mnie, TVN tak samo "ogłupia" jak TVP, Polsat, Gazeta Wyborcza, Rzepa, Gazeta Polska. Nie zgodzę się z Tobą w kwestii, że TVN to propaganda PO. Oglądam od lat po kolei Wydarzenia, potem Fakty a następnie wiadomości i widzę, że dziwnym trafem tylko w TVP1 PiS jest przedstawiany w pozytywnym świetle. Przykład? Ostatnio, z 10 października, Prezes PiS skandował pod pałacem, że Polska to kraj okupowany, rządzony przez złych ludzi itp, w Wiadomościach - Prezes zebrał się z ludźmi uczcić ofiary katastrofy. W Faktach pokazano przemówienie Prezesa z pod pałacu zgodnie z jego przesłaniem. Na następny dzień, Pan Błaszczak, wnosi pisemny wniosek o sprostowanie tego co TVN podał, że rzekomo prezes miał powiedzieć, iż nie żyjemy w wolnym kraju. Po zakończeniu faktów, TVN przygotował materiał z pod pałacu dzień wcześniej, w którym jak byk było WIDAĆ I SŁYCHAĆ do czego Pan Kaczyński nawołuje ludzi pod pałacem. Więc wybacz, ale nie zgadzam się na tezy, które stawiasz. Są błędne, wypaczone i pozbawione logiki i prawdy. Takie jest moje zdanie, takie są fakty. Pozdrawiam

Co do Bartoszewskiego, Wykształcenie i działalność naukowa:

Absolwent Gimnazjum im. św. Stanisława Kostki w Warszawie (1937) oraz Liceum Humanistycznego Towarzystwa Wychowawczo-Oświatowego "Przyszłość" w Warszawie. Maturę zdał w 1939. Od października 1941 do początku 1944 studiował polonistykę na tajnym Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Warszawskiego. W grudniu 1948 został przyjęty na trzeci rok polonistyki na Wydziale Humanistycznym UW. Studia zostały przerwane aresztowaniem w grudniu 1949 i pięcioletnim pobytem w więzieniu. W listopadzie 1958 został przyjęty na studia polonistyczne na Wydziale Filologicznym UW w trybie eksternistycznym. Złożył na ręce profesora Juliana Krzyżanowskiego pracę magisterską, jednak decyzją rektora UW Stanisława Turskiego został w październiku 1962 skreślony z listy studentów.

W latach 1973–1982 i 1984–1985 prowadził, jako starszy wykładowca, wykłady historii najnowszej (ze szczególnym uwzględnieniem wojny i okupacji) w Katedrze Historii Nowożytnej Polski na Wydziale Nauk Humanistycznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.

W latach 1983–1984 i 1986–1988 gościł z wykładami jako Gastprofessor w Instytucie Nauk Politycznych Wydziału Nauk Społecznych LMU w Monachium (na tej uczelni także w Instytucie Nauki o Mediach w latach 1989–1990). W 1993 był recenzentem pracy doktorskiej Jana Tkaczyńskiego na tej uczelni. W roku akademickim 1985–1986 wykładał na Wydziale Historii i Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Eichstätt w RFN. Od 1988 do 1989 wykładał w Katedrze Nauk Politycznych na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu w Augsburgu.

Jak widać, nie musi mieć tytułu prof. tzw. belwederskiego, swoim życiem i działalnością został mu przyznany honorowo. W porównaniu np. z Kaczyńskim, ten drugi wypada niezwykle blado.
[quote name='gustaw' date='17 październik 2010 - 21:13 ' timestamp='1287342812' post='363295']
tvn nie głosuje, ale ogłupia. I nie pisz że

bo ludzie nie potrafią myśleć, przynajmniej zdecydowana większość. Jeśli im się ciągle mówi że to jest dobre a tamto jest złe- łykają to. Możesz sobie myśleć inaczej ale zwłaszcza tvn to propaganda PO, ale żeby to zauważyć trzeba mieć do czegoś odniesienie.

a co do twojego długiego listu: tzw. prof Bartoszewski jest takim samym profesorem j... rozwiń
Avatar
gustaw / 17 października 2010 o 21:13
0
[quote name='Don' date='17 październik 2010 - 21:02 ' timestamp='1287342176' post='363287']
Przegrał Kaczyński wybory? Polacy są BEE, nie poznali się na jego geniuszu, jest samotny. Przegrywacie już KOLEJNE wybory z rzędu i co? Zero wyciągania wniosków? Nie widzicie, że wasze plucie jadem na wszystkich dookoła ZAWODZI?? TVN za ludzi głosuje? Nie.

[/quote]
tvn nie głosuje, ale ogłupia. I nie pisz że
Ludzie mają oczy, własny rozum i potrafią samodzielnie - w odróżnieniu od większości zwolenników obranej przez totalitarnego lidera, linii Prawa i Sprawiedliwości - MYŚLEĆ.

bo ludzie nie potrafią myśleć, przynajmniej zdecydowana większość. Jeśli im się ciągle mówi że to jest dobre a tamto jest złe- łykają to. Możesz sobie myśleć inaczej ale zwłaszcza tvn to propaganda PO, ale żeby to zauważyć trzeba mieć do czegoś odniesienie.

a co do twojego długiego listu: tzw. prof Bartoszewski jest takim samym profesorem jak Lepper i moja polonistka bez wykształcenia, zgroza powiedzieć głośno że tak jest, bo od razu się wszyscy rzucają że to jakiś autorytet. Dla mnie ŻADEN

bo ludzie nie potrafią myśleć, przynajmniej zdecydowana większość. Jeśli im się ciągle mówi że to jest dobre a tamto jest złe- łykają to. Możesz sobie myśleć inaczej ale zwłaszcza tvn to propaganda PO, ale żeby to zauważyć trzeba mieć do czegoś odniesienie.

a co do twojego długiego listu: tzw. prof Bartoszewski jest takim samym profesorem jak Lepper i moja polonistka bez wykształcenia, zgroza powiedzieć głośno że tak jest, bo od razu się wszyscy rzucają że to jakiś autorytet. Dla mnie ŻADEN rozwiń
Avatar
a / 17 października 2010 o 21:08
0
[quote name='Maniek' date='17 październik 2010 - 16:56 ' timestamp='1287327375' post='363161']
Studentki Kulu to KULwy ?
[/quote]
A Twoja matka to kULwa? Oj biedaku taki biedny jesteś? Ale cóż tyle możesz!!
Zobacz wszystkie komentarze 26

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r. 0 0

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia]
galeria

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia] 1 0

Wernisaż wystawy "Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina" odbył się w środę w Centrum Historii Sportu w Lublinie.

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia]
galeria

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia] 27 4

Tarpany, ciężarówki star z chłodniami i inne wojskowe skarby czekają na chętnych w ostatnim w te wakacje przetargu Agencji Mienia Wojskowego, która zarabia w ten sposób na modernizację polskiej armii.

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi 0 2

Janusz Kobyłka jedzie dookoła Polski dla chorej Bianki. W trasę wyruszył z Lubartowa 30 czerwca. Wczoraj był już Lubuskiem. Do domu wróci w połowie sierpnia

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"?
galeria
film

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"? 25 11

Przed Bramą Krakowską zaczęły się prace przy zabezpieczaniu studni odkrytej podczas wymiany nawierzchni pl. Łokietka. Betonowy krąg ma wzmocnić konstrukcję i umożliwić późniejsze zamontowanie „okna czasu”, przez które zajrzymy w 22-metrową otchłań. Już w czwartek możemy poznać szczegóły tej nowej atrakcji.

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony 12 8

Po wtorkowej blokadzie rolników, inspekcja weterynaryjna wstrzymała akcję wybijania świń w miejscowości Dawidy (gm. Jabłoń).

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018 1 0

Co Gdzie Kiedy. Można już kupić bilety na wydarzenia 12. Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, który zaczyna się 28 lipca.

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem 36 15

Z białego sera ciekła granatowa serwatka, obiecywane przez jadłospis masło leżało w magazynie, a na talerzach lądowała margaryna, zaś żółty ser wcale nie był serem. Na takie ciekawostki natknęli się kontrolerzy w firmach dostarczających posiłki m.in. do szkół, przedszkoli, żłobków oraz szpitala.

Wisła Puławy pokonała w sparingu Chełmiankę 2:1

Wisła Puławy pokonała w sparingu Chełmiankę 2:1 11 0

Wisła Puławy wygrała w środę z Chełmianką 2:1. W sobotę podopieczni Jacka Magnuszewskiego zagrają w Kozienicach z tamtejszą Energią. Mecz rozpocznie się o godz. 11

Właściciel Stokrotek wygrywa z fiskusem. Emperia nie musi płacić 200 mln zł podatku

Właściciel Stokrotek wygrywa z fiskusem. Emperia nie musi płacić 200 mln zł podatku 21 7

Emperia, czyli właściciel ogólnopolskiej sieci supermarketów Stokrotka, nie musi płacić około 200 milionów złotych podatku – uznał we wtorek Wojewódzki Sądu Administracyjny w Warszawie i uchylił decyzję Dyrektora Izby Administracji Skarbowej.

Avia zremisowała w sparingu z KSZO. Powrót Mateusza Jarzynki?

Avia zremisowała w sparingu z KSZO. Powrót Mateusza Jarzynki? 3 0

Piłkarze ze Świdnika mają za sobą mecz kontrolny z kolejnym mocnym rywalem. W sobotę przegrali z Radomiakiem 0:2, a w środę zremisowali bezbramkowo z KSZO Ostrowiec Świętokrzyski

Urszula Dudziak w Filharmonii Lubelskiej
9 września 2018, 19:00

Urszula Dudziak w Filharmonii Lubelskiej 3 0

Co Gdzie Kiedy. 9 września o godz. 19 w Filharmonii Lubelskiej (ul. Curie-Skłodowskiej 5) wystąpi legenda polskiej sceny muzycznej - Urszula Dudziak. Artystka wystąpi z koncertem pt. Wyśpiewam wam więcej.

Została Miss Lubelszczyzny Nastolatek. Pracowała już w Mediolanie i Paryżu [zdjęcia]
galeria

Została Miss Lubelszczyzny Nastolatek. Pracowała już w Mediolanie i Paryżu [zdjęcia] 15 5

Karolina Wojtiuk, która została pierwszą wicemiss Lubelszczyzny 2018, będzie reprezentować nasze województwo podczas gali finałowej Miss Polski 2018. Impreza odbędzie się w grudniu w Krynicy Zdroju.

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny 0 1

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny. Władze miasta udzieliły już pozwolenia na budowę.

Zaginęła 65-latka z Kocka. Może potrzebować pilnej pomocy

Zaginęła 65-latka z Kocka. Może potrzebować pilnej pomocy 27 0

3 lipca w Kocku (pow. lubartowski) zaginęła Maria Krystyna Nowicka.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.