Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

3 kwietnia 2010 r.
18:31
Edytuj ten wpis

Nie było zamieszek po meczu Motoru z Pogonią

Autor: Zdjęcie autora (drs)
0 15 A A

Spokojnie i bez ekscesów zakończył się dzisiejszy mecz na stadionie przy Al. Zygmuntowskich w Lublinie. Policja mimo wszystko wstrzymała na krótko ruch na ulicy.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Choć wcześniej Ratusz poinformował, że policja zapowiedziała zatrzymanie ruchu tylko w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa, to mundurowi i tak zamknęli na krótko Al. Zygmuntowskie. W ten sposób zyskali miejsce na stworzenie kordonu, którym otoczyli przyjezdnych kibiców, by odprowadzić ich pod Dworzec Główny PKP. Mężczyźni idący w czele tej grupy kibiców przez krótko próbowali prowokować kibiców gospodarzy wznosząc okrzyki "Motor z Lublina to kawał jest sk...". Do żadnej konfrontacji jednak nie doszło.

Tuż po meczu ochraniający teren policjanci zatrzymali na tyłach pobliskiej stacji paliw agresywnego mężczyznę, który nawet gdy miał skrępowane ręce usiłował uciec i wyrywał się funkcjonariuszom. Nie wiadomo jednak, czy mężczyzna ten miał jakikolwiek związek z kibicami którejś z drużyn, bo nie miał przy sobie żadnych symboli klubowych.

Komentarze 15

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
~alf~ / 4 kwietnia 2010 o 19:25
0
Polecam! - Kibice w mediach - cała prawda!
[url="http://www.youtube.com/watch?v=t_h_Pzsohdg&feature=related"]Kibice w mediach[/url]
Avatar
dejvi / 4 kwietnia 2010 o 12:49
0
Podzielam te posty, które z aprobatą odnoszą się do kibiców Motoru za zachowanie się na meczu z Pogonią. Zgadzam się z tym, że nie potrzebnie podrzuca się temu klubowi kłody pod nogi, kiedy ten potrzebuje pomocy. "Drodzy" Panowie dziennikarze, nie szukajcie taniej sensacji tam, gdzie jej nie ma. Miast ogłosić sukces piłkarzy, którzy zapewnili kibicom i sobie zresztą też, radosne święta, rozpoczyna się debatę na temat dlaczego nie doszło do zadymy? To jest chyba dziwne zjawisko, nieprawdaż? Dlaczego nie napiszecie o pozytywnych akcjach kibiców np. zbierania nakrętek od butelek na rzecz niepełnosprawnych dzieciaków. Jestem osobą, która kibicuje Motorowi od dawien dawna. Źle się czuje z piętnem bydła, które utrudnia życie "prawowitym" mieszkańcom Lublina. To, że ktoś nie jest kibicem ja to rozumiem. Oczekuje też, że ktoś zrozumie, że ja jestem kibicem i wielu innych. Chyba nie doceniamy, ile daje temu miastu Motor. Z badań przeprowadzonych, w tym roku wynika, że Motor jest marką, która najbardziej rozpoznawana w województwie lubelskim.
Wielki szacunek przede wszystkim dla piłkarzy, którzy widać, że w ten mecz włożyli nie tylko całe serce, ale i zdrowie. Dawno już na Zygmuntowskich nie obserwowaliśmy takiego zgranego kolektywu. Uwaga ta dotyczy także sztabu szkoleniowego. Każdy jest po tej samej stronie! Gratulacje dla kibiców. Nie jest prawdą, że nie dali się sprowokować. Żadnej prowokacji nie było. Po prostu, każdemu z nich zależy na dobrze klubu. Wyrazem tego jest regulamin kibiców, zamieszczony na stronie Motoru. Do zapoznania się z którym Panom dziennikarzom nie starczyło sił, albo chęci. Chyba to drugie. Motor jest na zakręcie, tylko od nas wszystkich zależy czy klub przetrwa ten trudny czas. Nie chce mieć wrażenia, że tylko Nam kibicom zależy na istnieniu tego klubu. Coraz bliżej jest władzom miasta do tego, żeby zrozumieć, że nie wystarczy doraźna pomoc. Duże ukłony dla Panów wiceprezydentów Wysockiego i Żuka. Coś się ruszyło. Oczywiście nie możemy zapominać, że miasto nie powinno być jedynym sponsorem klubu, na którego barkach spoczywać będzie jego utrzymanie. Nie powinno być tak, że liczyć będziemy na jakiegoś możnego sponsora, który załatwi wszystko. Takiego nie ma i na razie nie zapowiada się,aby był. Dlatego też, proponuje, żeby każdy z nas lublinian, kibiców, Motorowców wziął na swoje barki choć część utrzymania tego klubu. Każdy ile może. Bardzo denerwuje mnie, jeżeli ktoś, kto się zwie kibicem kombinuje, jak ten klub oszukać. Na przykład, jak załatwić "wejściówki" za darmo, kupić bilet ulgowy a nie normalny etc. Po co? Dla oszczędności 5 czy 10 złotych, na ukochanym klubie. Tak jak już wspomniałem nie ma co liczyć na pomoc z zewnątrz. Sami się zorganizujmy. Zaproponujmy, aby kibice mogli nabyć akcje nowo powstającego klubu. Co stoi temu na przeszkodzie. Na dywidendę przecież żaden z nas liczyć nie będzie. Koszt takiej akcji też nie będzie duży. Będzie to przysłowiowa cegiełka do budowy wspólnego Motoru. Motoru przyszłości. Zachęcam, aby Panowie dziennikarze podchwycili ten temat. Pozytywny dla tego klubu temat. Ja niestety nie mam możliwości, aby ten temat poruszyć publicznie. Mecz to nie miejsce. Proszę twórcom spółki zaproponować to rozwiązanie. Proszę też zbadać, czy oby tak nie jest na każdym świecie.
To rozwiązanie na przyszłość.

A na razie chętnie wezmę udział w akcji pomocy finansowej piłkarzom, tak aby zebrać kwotę, która pozwoliła by pokryć choć część należnego im wynagrodzenia.


Z piłkarskim pozdrowieniem - Był, będzie, jest - MOTOR RKS!

D.W.
Podzielam te posty, które z aprobatą odnoszą się do kibiców Motoru za zachowanie się na meczu z Pogonią. Zgadzam się z tym, że nie potrzebnie podrzuca się temu klubowi kłody pod nogi, kiedy ten potrzebuje pomocy. "Drodzy" Panowie dziennikarze, nie szukajcie taniej sensacji tam, gdzie jej nie ma. Miast ogłosić sukces piłkarzy, którzy zapewnili kibicom i sobie zresztą też, radosne święta, rozpoczyna się debatę na temat dlaczego nie doszło do zadymy? To jest chyba dziwne zjawisko, nieprawdaż? Dlaczego nie napiszecie o pozytywnych akc... rozwiń
Avatar
gosciu kibic pilkarski / 4 kwietnia 2010 o 11:26
0
Serdeczne gratulacje dla kibicow Motoru za doping i Madrosc ze sie nie dali sprowokowac kibicom przyjezdnym podobnie bylo w Lodzi jestescie 12 zzawodnikkiem klubu .Ordganizacyjnie Lubelska policjajuz duzo nmie najlepiej radza sobie Policjancji w Poznaniu a ostatnio b. dobre zabezpieczenie w Lodzi na Widzewie tam tez byl helikopner i b. duzo policji lepiej dmuchac na zimneniz pozniej zalowac .
Avatar
Jeden z Wielu / 4 kwietnia 2010 o 09:22
0
Tak, DW i jego redaktorzy na siłę chcą sprowokować zamieszki .Piszą przed meczem denne artykuły by zastraszyć potencjalnych Kibiców i zdemotywować ich do przyjścia na mecz. Przecież, można było równie dobrze napisać " w związku z atakami terrorystycznymi na świecie, istnieje realne zagrożenie, że w Lublinie bojówki alkaidy podłożą bombę pod którymś centrum handlowym - ludzie nie róbcie zakupów !!!"
Jak zawsze dno :/
Spokojnych Świąt Wszystkim Sympatykom Motoru Lublin.
Tak, DW i jego redaktorzy na siłę chcą sprowokować zamieszki .Piszą przed meczem denne artykuły by zastraszyć potencjalnych Kibiców i zdemotywować ich do przyjścia na mecz. Przecież, można było równie dobrze napisać " w związku z atakami terrorystycznymi na świecie, istnieje realne zagrożenie, że w Lublinie bojówki alkaidy podłożą bombę pod którymś centrum handlowym - ludzie nie róbcie zakupów !!!"
Jak zawsze dno :/
Spokojnych Świąt Wszystkim Sympatykom Motoru Lublin. rozwiń
Avatar
Andrzej / 4 kwietnia 2010 o 09:08
0
W następnym artykule pewnie napisze, że jeżeli na meczach nie ma zadymy to po co je organizować?. W policji na stołkach też banda kretynów zasiada. Może do obstawy potrzebne by były wozy pancerne i śmigłowce?
Avatar
M / 4 kwietnia 2010 o 08:29
0
ludzie związani z lubelskimi mediami tylko czekają na zadymy.Jak pokazuje kolejny gniot to jest tylko czekanie aż ktoś komuś da po gębie. Taki tok myślenia to poziom krawężnika. Nalezy brzydzić się tego typu myśleniem. Szukanie taniej sensacji na poziomie pierwotnego myślenia. Jak goście przyjeźdzają to każdy mecz jest meczem podwyższonego ryzyka w całej polsce tak jest.I to nie żadna sensacja tylko norma.Pisanie o tym w kólko i celowe czekanie na zamieszki dyskwalifikuje do robinia jakich kolwiek ocen innych osób i ich zachowań. Kiedyś media w Lublinie pomagałay jak mogły klubów.Teraz robią wszystko by im dokopać
ludzie związani z lubelskimi mediami tylko czekają na zadymy.Jak pokazuje kolejny gniot to jest tylko czekanie aż ktoś komuś da po gębie. Taki tok myślenia to poziom krawężnika. Nalezy brzydzić się tego typu myśleniem. Szukanie taniej sensacji na poziomie pierwotnego myślenia. Jak goście przyjeźdzają to każdy mecz jest meczem podwyższonego ryzyka w całej polsce tak jest.I to nie żadna sensacja tylko norma.Pisanie o tym w kólko i celowe czekanie na zamieszki dyskwalifikuje do robinia jakich kolwiek ocen innych osób i ich zachowań. Kiedyś medi... rozwiń
Avatar
nie zdzierże... / 3 kwietnia 2010 o 23:25
0
Tytuł powinien byc taki:
Kolejna wygrana Motoru Lublin.3:2.Dziekujemy.
Powinno byc pozytywne public relations,każdy na tym zyska...miasto,klub,mieszkancy...
a nie nagonka i nieustanne eksponowanie ekscesów przed jak i po meczowych .... żenua...
pozdro dla wszystkich KIBOLI i KIBICÓW MOTORU LUBLIN!!!!!
Avatar
~Marcin~ / 3 kwietnia 2010 o 22:21
0
smaga zjadł swoje zęby na takich artykułach
Avatar
~xyz~ / 3 kwietnia 2010 o 22:03
0
Panie Smaga! Jest pan żałosny ! Co to w ogóle za artykuł?? Weż przestan pisać i szukać taniej sensacji!!!!!
Avatar
mn / 3 kwietnia 2010 o 21:03
0
[size=3]Nie było zamieszek po meczu Motoru z Pogonią
[/size]

Może powinniśmy wszyscy razem podziękować temu "zgromadzeniu"pseudo-fanatyków futbolu bez perspektyw i przyszłości /tu może fantazja mnie poniosła,wszak kryminał,kanały,slamsy zawsze będą/że wszystko skończyło się bez mordobicia.Ten kraj osiąga poziom bruku,którego przykładem wykładnia jest ten artykuł.Zamiast tytułu np:3:2 dla Motoru,najważniejszym niusem jest fakt,że banda neandertalczyków nie wszczeła zadymy.TRAGEDIA!!!!!
Avatar
~alf~ / 4 kwietnia 2010 o 19:25
0
Polecam! - Kibice w mediach - cała prawda!
[url="http://www.youtube.com/watch?v=t_h_Pzsohdg&feature=related"]Kibice w mediach[/url]
Avatar
dejvi / 4 kwietnia 2010 o 12:49
0
Podzielam te posty, które z aprobatą odnoszą się do kibiców Motoru za zachowanie się na meczu z Pogonią. Zgadzam się z tym, że nie potrzebnie podrzuca się temu klubowi kłody pod nogi, kiedy ten potrzebuje pomocy. "Drodzy" Panowie dziennikarze, nie szukajcie taniej sensacji tam, gdzie jej nie ma. Miast ogłosić sukces piłkarzy, którzy zapewnili kibicom i sobie zresztą też, radosne święta, rozpoczyna się debatę na temat dlaczego nie doszło do zadymy? To jest chyba dziwne zjawisko, nieprawdaż? Dlaczego nie napiszecie o pozytywnych akcjach kibiców np. zbierania nakrętek od butelek na rzecz niepełnosprawnych dzieciaków. Jestem osobą, która kibicuje Motorowi od dawien dawna. Źle się czuje z piętnem bydła, które utrudnia życie "prawowitym" mieszkańcom Lublina. To, że ktoś nie jest kibicem ja to rozumiem. Oczekuje też, że ktoś zrozumie, że ja jestem kibicem i wielu innych. Chyba nie doceniamy, ile daje temu miastu Motor. Z badań przeprowadzonych, w tym roku wynika, że Motor jest marką, która najbardziej rozpoznawana w województwie lubelskim.
Wielki szacunek przede wszystkim dla piłkarzy, którzy widać, że w ten mecz włożyli nie tylko całe serce, ale i zdrowie. Dawno już na Zygmuntowskich nie obserwowaliśmy takiego zgranego kolektywu. Uwaga ta dotyczy także sztabu szkoleniowego. Każdy jest po tej samej stronie! Gratulacje dla kibiców. Nie jest prawdą, że nie dali się sprowokować. Żadnej prowokacji nie było. Po prostu, każdemu z nich zależy na dobrze klubu. Wyrazem tego jest regulamin kibiców, zamieszczony na stronie Motoru. Do zapoznania się z którym Panom dziennikarzom nie starczyło sił, albo chęci. Chyba to drugie. Motor jest na zakręcie, tylko od nas wszystkich zależy czy klub przetrwa ten trudny czas. Nie chce mieć wrażenia, że tylko Nam kibicom zależy na istnieniu tego klubu. Coraz bliżej jest władzom miasta do tego, żeby zrozumieć, że nie wystarczy doraźna pomoc. Duże ukłony dla Panów wiceprezydentów Wysockiego i Żuka. Coś się ruszyło. Oczywiście nie możemy zapominać, że miasto nie powinno być jedynym sponsorem klubu, na którego barkach spoczywać będzie jego utrzymanie. Nie powinno być tak, że liczyć będziemy na jakiegoś możnego sponsora, który załatwi wszystko. Takiego nie ma i na razie nie zapowiada się,aby był. Dlatego też, proponuje, żeby każdy z nas lublinian, kibiców, Motorowców wziął na swoje barki choć część utrzymania tego klubu. Każdy ile może. Bardzo denerwuje mnie, jeżeli ktoś, kto się zwie kibicem kombinuje, jak ten klub oszukać. Na przykład, jak załatwić "wejściówki" za darmo, kupić bilet ulgowy a nie normalny etc. Po co? Dla oszczędności 5 czy 10 złotych, na ukochanym klubie. Tak jak już wspomniałem nie ma co liczyć na pomoc z zewnątrz. Sami się zorganizujmy. Zaproponujmy, aby kibice mogli nabyć akcje nowo powstającego klubu. Co stoi temu na przeszkodzie. Na dywidendę przecież żaden z nas liczyć nie będzie. Koszt takiej akcji też nie będzie duży. Będzie to przysłowiowa cegiełka do budowy wspólnego Motoru. Motoru przyszłości. Zachęcam, aby Panowie dziennikarze podchwycili ten temat. Pozytywny dla tego klubu temat. Ja niestety nie mam możliwości, aby ten temat poruszyć publicznie. Mecz to nie miejsce. Proszę twórcom spółki zaproponować to rozwiązanie. Proszę też zbadać, czy oby tak nie jest na każdym świecie.
To rozwiązanie na przyszłość.

A na razie chętnie wezmę udział w akcji pomocy finansowej piłkarzom, tak aby zebrać kwotę, która pozwoliła by pokryć choć część należnego im wynagrodzenia.


Z piłkarskim pozdrowieniem - Był, będzie, jest - MOTOR RKS!

D.W.
Podzielam te posty, które z aprobatą odnoszą się do kibiców Motoru za zachowanie się na meczu z Pogonią. Zgadzam się z tym, że nie potrzebnie podrzuca się temu klubowi kłody pod nogi, kiedy ten potrzebuje pomocy. "Drodzy" Panowie dziennikarze, nie szukajcie taniej sensacji tam, gdzie jej nie ma. Miast ogłosić sukces piłkarzy, którzy zapewnili kibicom i sobie zresztą też, radosne święta, rozpoczyna się debatę na temat dlaczego nie doszło do zadymy? To jest chyba dziwne zjawisko, nieprawdaż? Dlaczego nie napiszecie o pozytywnych akc... rozwiń
Avatar
gosciu kibic pilkarski / 4 kwietnia 2010 o 11:26
0
Serdeczne gratulacje dla kibicow Motoru za doping i Madrosc ze sie nie dali sprowokowac kibicom przyjezdnym podobnie bylo w Lodzi jestescie 12 zzawodnikkiem klubu .Ordganizacyjnie Lubelska policjajuz duzo nmie najlepiej radza sobie Policjancji w Poznaniu a ostatnio b. dobre zabezpieczenie w Lodzi na Widzewie tam tez byl helikopner i b. duzo policji lepiej dmuchac na zimneniz pozniej zalowac .
Avatar
Jeden z Wielu / 4 kwietnia 2010 o 09:22
0
Tak, DW i jego redaktorzy na siłę chcą sprowokować zamieszki .Piszą przed meczem denne artykuły by zastraszyć potencjalnych Kibiców i zdemotywować ich do przyjścia na mecz. Przecież, można było równie dobrze napisać " w związku z atakami terrorystycznymi na świecie, istnieje realne zagrożenie, że w Lublinie bojówki alkaidy podłożą bombę pod którymś centrum handlowym - ludzie nie róbcie zakupów !!!"
Jak zawsze dno :/
Spokojnych Świąt Wszystkim Sympatykom Motoru Lublin.
Tak, DW i jego redaktorzy na siłę chcą sprowokować zamieszki .Piszą przed meczem denne artykuły by zastraszyć potencjalnych Kibiców i zdemotywować ich do przyjścia na mecz. Przecież, można było równie dobrze napisać " w związku z atakami terrorystycznymi na świecie, istnieje realne zagrożenie, że w Lublinie bojówki alkaidy podłożą bombę pod którymś centrum handlowym - ludzie nie róbcie zakupów !!!"
Jak zawsze dno :/
Spokojnych Świąt Wszystkim Sympatykom Motoru Lublin. rozwiń
Avatar
Andrzej / 4 kwietnia 2010 o 09:08
0
W następnym artykule pewnie napisze, że jeżeli na meczach nie ma zadymy to po co je organizować?. W policji na stołkach też banda kretynów zasiada. Może do obstawy potrzebne by były wozy pancerne i śmigłowce?
Avatar
M / 4 kwietnia 2010 o 08:29
0
ludzie związani z lubelskimi mediami tylko czekają na zadymy.Jak pokazuje kolejny gniot to jest tylko czekanie aż ktoś komuś da po gębie. Taki tok myślenia to poziom krawężnika. Nalezy brzydzić się tego typu myśleniem. Szukanie taniej sensacji na poziomie pierwotnego myślenia. Jak goście przyjeźdzają to każdy mecz jest meczem podwyższonego ryzyka w całej polsce tak jest.I to nie żadna sensacja tylko norma.Pisanie o tym w kólko i celowe czekanie na zamieszki dyskwalifikuje do robinia jakich kolwiek ocen innych osób i ich zachowań. Kiedyś media w Lublinie pomagałay jak mogły klubów.Teraz robią wszystko by im dokopać
ludzie związani z lubelskimi mediami tylko czekają na zadymy.Jak pokazuje kolejny gniot to jest tylko czekanie aż ktoś komuś da po gębie. Taki tok myślenia to poziom krawężnika. Nalezy brzydzić się tego typu myśleniem. Szukanie taniej sensacji na poziomie pierwotnego myślenia. Jak goście przyjeźdzają to każdy mecz jest meczem podwyższonego ryzyka w całej polsce tak jest.I to nie żadna sensacja tylko norma.Pisanie o tym w kólko i celowe czekanie na zamieszki dyskwalifikuje do robinia jakich kolwiek ocen innych osób i ich zachowań. Kiedyś medi... rozwiń
Avatar
nie zdzierże... / 3 kwietnia 2010 o 23:25
0
Tytuł powinien byc taki:
Kolejna wygrana Motoru Lublin.3:2.Dziekujemy.
Powinno byc pozytywne public relations,każdy na tym zyska...miasto,klub,mieszkancy...
a nie nagonka i nieustanne eksponowanie ekscesów przed jak i po meczowych .... żenua...
pozdro dla wszystkich KIBOLI i KIBICÓW MOTORU LUBLIN!!!!!
Avatar
~Marcin~ / 3 kwietnia 2010 o 22:21
0
smaga zjadł swoje zęby na takich artykułach
Avatar
~xyz~ / 3 kwietnia 2010 o 22:03
0
Panie Smaga! Jest pan żałosny ! Co to w ogóle za artykuł?? Weż przestan pisać i szukać taniej sensacji!!!!!
Avatar
mn / 3 kwietnia 2010 o 21:03
0
[size=3]Nie było zamieszek po meczu Motoru z Pogonią
[/size]

Może powinniśmy wszyscy razem podziękować temu "zgromadzeniu"pseudo-fanatyków futbolu bez perspektyw i przyszłości /tu może fantazja mnie poniosła,wszak kryminał,kanały,slamsy zawsze będą/że wszystko skończyło się bez mordobicia.Ten kraj osiąga poziom bruku,którego przykładem wykładnia jest ten artykuł.Zamiast tytułu np:3:2 dla Motoru,najważniejszym niusem jest fakt,że banda neandertalczyków nie wszczeła zadymy.TRAGEDIA!!!!!
Zobacz wszystkie komentarze 15

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

PZLA 94 Mistrzostwa Polski. Podsumowanie pierwszego dnia
galeria

PZLA 94 Mistrzostwa Polski. Podsumowanie pierwszego dnia 4 1

Pierwszy dzień rozgrywanych w Lublinie MP przyniósł wiele niezapomnianych emocji. Brąz wywalczyła Joanna Bemowska i Arkadiusz Rogowski, srebro Paweł Fajdek, a złoto Damian Kopeć

Pikietuje przed urzędem z niepełnosprawnym synem. Burmistrz: Sprawa ma charakter polityczny

Pikietuje przed urzędem z niepełnosprawnym synem. Burmistrz: Sprawa ma charakter polityczny 0 5

Jerzy Rębek burmistrz Radzynia Podlaskiego uważa że pikieta Marii Kosidło ma podtekst polityczny.

Zatańcz z Lublinem: zespół Rokiczanka
31 sierpnia 2018, 20:00

Zatańcz z Lublinem: zespół Rokiczanka 9 0

Co Gdzie Kiedy. 31 sierpnia o godz. 20 w Parku Bronowickim, w ramach cyklu Zatańcz z Lublinem, wystąpi zespół Rokiczanka. To okazja do wspólnej zabawy przy wspaniałej muzyce sprzed lat.

Obniżki pensji dla samorządowców o 20 proc.? To fikcja. Niektórzy nawet zyskali

Obniżki pensji dla samorządowców o 20 proc.? To fikcja. Niektórzy nawet zyskali 0 10

O 1/5 miały zmniejszyć się wynagrodzenia samorządowców w związku ustawą przyjętą przez PiS. Tymczasem w wielu przypadkach obniżki były wręcz symboliczne. A niektórzy nawet zyskali na zmianie.

94 PZLA MP. Paweł Fajdek 12 centymetrów od złota!
galeria

94 PZLA MP. Paweł Fajdek 12 centymetrów od złota! 4 1

Wojciech Nowicki z Podlasia Białystok wywalczył złoty medal w konkursie rzutu młotem w Lublinie i wyprzedził Pawła Fajdka. Zawodnikowi Agrosu Zamość do złota zabrakło zaledwie 12 centymetrów. Trzecie miejsca zajął natomiast inny zawodnik Agrosu Arkadiusz Rogowski

94 PZLA MP. Dominik Kopeć ze złotym medalem!
galeria

94 PZLA MP. Dominik Kopeć ze złotym medalem! 1 1

Zawodnik Agrosu Zamość nie miał sobie równych i mimo ciężkich warunków na bieżni ze znakomitym wynikiem zdobył pierwsze miejsce na zawodach w Lublinie

Potańcówka w klimacie lat 20-60 w Teatralnej Cafe
28 lipca 2018, 20:00

Potańcówka w klimacie lat 20-60 w Teatralnej Cafe 7 1

Co Gdzie Kiedy. Retro-potańcówka dla miłośników klimatu lat 20-60 odbędzie się 28 lipca o godz. 20 w Teatralnej Cafe (ul. Peowiaków 1). Uczestnicy będą mogli bawić się przy dobrej muzyce do godz. 2 nad ranem.

Obcokrajowcom podoba się w Polsce. Coraz mniej z nich chce wyjeżdżać

Obcokrajowcom podoba się w Polsce. Coraz mniej z nich chce wyjeżdżać 0 4

Coraz więcej obcokrajowców chce pozostać w Polsce na dłużej - mówi w rozmowie z PAP Jakub Dudziak z Urzędu do Spraw Cudzoziemców. Z danych urzędu wynika, że w pierwszym półroczu tego roku liczba cudzoziemców z zezwoleniami na pobyt zwiększyła się o 25 tys. W połowie tego roku takie zezwolenia posiadało łącznie 350 tys. osób.

Koniec śmieciówek w szkołach? Od 1 września zatrudnienie tylko na umowę o pracę

Koniec śmieciówek w szkołach? Od 1 września zatrudnienie tylko na umowę o pracę 12 8

Od 1 września nauczyciele, wychowawcy, bibliotekarze, logopedzi czy psychologowie będą musieli być zatrudniani na umowę o pracę. Osoby prowadzące działalność gospodarczą nie będą też mogły pracować w prywatnych przedszkolach czy poradniach.

94 PZLA Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce oficjalnie otwarte
galeria

94 PZLA Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce oficjalnie otwarte 5 0

o godzinie 17 na stadionie w Lublinie przy komplecie publiczności nastąpiło uroczyste otwarcie imprezy, która potrwa w naszym mieście aż do niedzieli

Premiera książki o komunikacji publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim. Wycieczki autobusowe
22 lipca 2018, 9:45

Premiera książki o komunikacji publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim. Wycieczki autobusowe 5 0

Autobusy – Jelcz 120M i Jelcz M11 przyjadą w niedzielę z Lublina do Kraśnika. Podczas przejazdów będzie można posłuchać o historii komunikacji w Kraśniku i ważnych dla niej miejscach. O tym wszystkim będzie opowiadać Maksym Bratko, autor książki „Historia Komunikacji Publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim”, której premierę zaplanowano na niedzielę.

Lublin: Do końca wakacji ruch wahadłowy na tej ulicy. Utrudnienia od poniedziałku

Lublin: Do końca wakacji ruch wahadłowy na tej ulicy. Utrudnienia od poniedziałku 28 11

Od poniedziałku aż do końca wakacji na ul. Nowy Świat obowiązywać będzie ruch wahadłowy. Drogowcy zabierają się tutaj za przebudowę kanalizacji deszczowej. Skrót z Bronowic na Czuby coraz bardziej przypomina tor przeszkód.

Potrącenie pieszego. Utrudnienia na ul. Choiny

Potrącenie pieszego. Utrudnienia na ul. Choiny 0 8

Utrudnienia na ul. Choiny w Lublinie. Jak informuje nasz Czytelnik Paweł doszło do potrącenia pieszego na przejściu.

II Festiwal w Krainie Lubelskich Ryb

II Festiwal w Krainie Lubelskich Ryb 0

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.