Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

28 grudnia 2009 r.
11:29
Edytuj ten wpis

Ochroniarze okradali samochody na parkingu przy hipermarkecie E. Leclerc

Autor: Zdjęcie autora er
0 49 A A

Ochroniarze zatrudnieni do pilnowania parkingu przy hipermarkecie E. Leclerc przy ul. Zana w Lublinie okradali zaparkowane tam samochody. Wpadli wczoraj w nocy.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Policjanci namierzyli złodziei nieprzypadkowo. "Operacyjnie” dowiedzieli się, że pracownicy ochrony hipermarketu okradają zaparkowane przed sklepem samochody.

- Z ustaleń funkcjonariuszy wynikało, że do przestępstw dochodzi głównie w nocy – mówi Jacek Deptuś, z lubelskiej policji. - W tym czasie parking jest nieoświetlony i było mało prawdopodobne, aby ktoś zobaczył sprawców, którzy gaśnicą wybijali w samochodach boczne szyby.

Wczoraj w nocy policjanci pojechali na parking. Zauważyli samochód z wybitą boczną szybą i bez radia. Niedaleko stało drugie auto bez szyby. Dyżur miało wówczas dwóch ochroniarzy: 22 –letni Grzegorz D. oraz 20-letni Kamil M. Policjanci przeszukali ich pomieszczenie służbowe. Znaleźli w torbie skradziony radioodtwarzacz samochodowy.

Złodzieje usłyszeli już zarzut włamania się do dwóch samochodów. Przyznali się do winy i dobrowolnie poddali karze.

Komentarze 49

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
~gość~ / 18 lipca 2010 o 08:41
0
Gość napisał:
W żadnej tzw firmie ochroniarskiej nie ma takich ludzi
a już zwłaszcza w tej!


za mądry byłeś i cię nie zatrudnili tam?
Avatar
gosć / 17 lipca 2010 o 07:00
0
UPRośćmyTO napisał:
POpierasz?

POpieram ale nie PISdzielców
Avatar
Gość / 17 lipca 2010 o 00:53
0
W żadnej tzw firmie ochroniarskiej nie ma takich ludzi
a już zwłaszcza w tej!
Avatar
Gość / 17 lipca 2010 o 00:50
0
borys napisał:
Miałem nieprzyjemną okazję widziałeć jak obchodzą sie pracownicy Miro z ludżmi.13.04.2010.około 16;00 byłem jednym z wielu świadków zajścia na Dw Gl PKS w Lublinie.O tej to właśnie godzinie dwóch rosłych panów z tej agencji ochrony przyprowadziło na ławeczke koło postoju taxi przy wyjeżdzie z dworca na ulice Ruską starszego czlowieka (w wieku okolo 60l)który poruszał sie przy pomocy kuli dla niepełnosprawnych.Ten człowiek był pijany, ale był niepełnosprawny i nie wiem czym sobie zasłużył na tekie traktowanie.Wyżywali sie na nim trzesąc nim i ubliżajc mu,jeden z nich wysoki z wąsami naciągał mu czapkę na twarz ,kpiąc z niego obrzucał go obelgami i straszyl ze zrobi mu sprawę.Ten bezradny pijany starszy czlowiek próbował się bronić ale ta rozjuszona mało-rozgarnieta małpa targała nim i znecała sie na ławce.Drugi w tym czasie gdzieś sie oddalił.Obserwowałem ta zaistniałą sytuację zastanawiąc dlaczego ci panowie nie wezwą Policji tylko znecają sie tak nad tym bezbronnym człowiekiem.W końcu pojawili się ich koledzy z firmy(nie wiem zupelnie po co?) i Policja.I w tym momencie nasuwa mie sie pytanie;czy firma ta odpowiednio selekcjonuje ludzi których zatrudnia i czy ci ludzie są merytorycznie przygotowani do wykonywania powierzonych im zadań?

czy firma ta odpowiednio selekcjonuje ludzi których zatrudnia i czy ci ludzie są merytorycznie przygotowani do wykonywania powierzonych im zadań?

Zgłupiałeś ?!

czy firma ta odpowiednio selekcjonuje ludzi których zatrudnia i czy ci ludzie są merytorycznie przygotowani do wykonywania powierzonych im zadań?

Zgłupiałeś ?! rozwiń
Avatar
borys / 21 kwietnia 2010 o 16:44
0
Miałem nieprzyjemną okazję widziałeć jak obchodzą sie pracownicy Miro z ludżmi.13.04.2010.około 16;00 byłem jednym z wielu świadków zajścia na Dw Gl PKS w Lublinie.O tej to właśnie godzinie dwóch rosłych panów z tej agencji ochrony przyprowadziło na ławeczke koło postoju taxi przy wyjeżdzie z dworca na ulice Ruską starszego czlowieka (w wieku okolo 60l)który poruszał sie przy pomocy kuli dla niepełnosprawnych.Ten człowiek był pijany, ale był niepełnosprawny i nie wiem czym sobie zasłużył na tekie traktowanie.Wyżywali sie na nim trzesąc nim i ubliżajc mu,jeden z nich wysoki z wąsami naciągał mu czapkę na twarz ,kpiąc z niego obrzucał go obelgami i straszyl ze zrobi mu sprawę.Ten bezradny pijany starszy czlowiek próbował się bronić ale ta rozjuszona mało-rozgarnieta małpa targała nim i znecała sie na ławce.Drugi w tym czasie gdzieś sie oddalił.Obserwowałem ta zaistniałą sytuację zastanawiąc dlaczego ci panowie nie wezwą Policji tylko znecają sie tak nad tym bezbronnym człowiekiem.W końcu pojawili się ich koledzy z firmy(nie wiem zupelnie po co?) i Policja.I w tym momencie nasuwa mie sie pytanie;czy firma ta odpowiednio selekcjonuje ludzi których zatrudnia i czy ci ludzie są merytorycznie przygotowani do wykonywania powierzonych im zadań?
Miałem nieprzyjemną okazję widziałeć jak obchodzą sie pracownicy Miro z ludżmi.13.04.2010.około 16;00 byłem jednym z wielu świadków zajścia na Dw Gl PKS w Lublinie.O tej to właśnie godzinie dwóch rosłych panów z tej agencji ochrony przyprowadziło na ławeczke koło postoju taxi przy wyjeżdzie z dworca na ulice Ruską starszego czlowieka (w wieku okolo 60l)który poruszał sie przy pomocy kuli dla niepełnosprawnych.Ten człowiek był pijany, ale był niepełnosprawny i nie wiem czym sobie zasłużył na tekie traktowanie.Wyżywali sie na nim trzesąc nim i... rozwiń
Avatar
ddd / 5 kwietnia 2010 o 10:06
0
zen napisał:
czego sie po takich ochroniarzach spodziewac....gowniarze po zawodówce....element


MYSLE ZE WYKSZTALCENIE NIE MA NIC WSPOLNEGO Z ZACHOWANIEM LUDZI
POZDRAWIAM
GOSC PO ZAWODOWCE
Avatar
Pracownik Ochrony / 1 lutego 2010 o 18:05
0
Swoje słowa kieruję do osoby, która wcześniej tutaj pisała, że też pracuje w Miro... Gościu, niewiesz, że nie sra się we własne gniazdo? Ja też pracuję w Miro, i znam ludzi którzy tam pracują. A chłopcy tego nie zrobili, bo jak mi wiadomo to sprawcy kradzieży zostali wykryci... i nie są to te osoby o których mowa w artykule. Po prostu ktoś im podłożył świnię, i chciał ich wrobić, Ale na szczęście im się nie udało. A kto chciał ich wrobić, to chyba każdy wie...
Avatar
Piter / 24 stycznia 2010 o 09:31
0
Pracuje w Miro, nie kradnę... Kumple też nie kradną... Pracujemy najmniej po dziesięć godzin na dyżur. Często pracujemy po 18 godzin i mamy przewę tylko na spanie. Są też ludzie, którzy pracuja ponad 20 godzin na dyżur. W lecie dochodzi ochrona imprez masowych. Taka jest ochrona... Nikt nie wali w ch***, i nagle znajdzie się paru palantów z "racjonalizatorskim" podejściem do życia i "socjalizuja" to czego mają pilnować. Wyrobią markę całej firmie i wszystkim jej pracownikom... Cóż teraz można zrobić? Agencje nie prowadzą weryfikacji pracowników, złodzieje mogą być w każdej firmie. Nie wykluczone że ci ludzie pracowali wcześniej w innych agencjach a złapano ich w Miro...Takie mamy dziś czasy, większość się stara a przyjdzie dwóch i wszystko spier... Ale co się dziwić jeśli sam Donek wali w... to co dopiero poddani? To jest życie a nie Dysneyland... Głąby pójdą do pierdla(mam nadzieję) a pozostała ekipa straciła obiekt. Nie mówcie że to kwestia marnych pieniędzy jakie zarabiamy. Złodziejstwo to kwestia charakteru. Zapewniam że znakomita większość pracowników Miro to uczciwi i pracowici ludzie. Na innych forach wyzywają nas od dziadów i złodzieji, to jest krzywdzące...
Pracuje w Miro, nie kradnę... Kumple też nie kradną... Pracujemy najmniej po dziesięć godzin na dyżur. Często pracujemy po 18 godzin i mamy przewę tylko na spanie. Są też ludzie, którzy pracuja ponad 20 godzin na dyżur. W lecie dochodzi ochrona imprez masowych. Taka jest ochrona... Nikt nie wali w ch***, i nagle znajdzie się paru palantów z "racjonalizatorskim" podejściem do życia i "socjalizuja" to czego mają pilnować. Wyrobią markę całej firmie i wszystkim jej pracownikom... Cóż teraz można zrobić? Agencje nie prowadzą ... rozwiń
Avatar
pracownik ochrony / 5 stycznia 2010 o 20:13
0
Po pierwsze, oni tego nie zrobili - tylko zostali wrobieni...- A to jest różnica. A po drugie, nie " byli zatrudnieni do pilnowania parkingu" jak pisze gazeta, bo jak każdy zapewne wie, parking w E.Leclerc-u jest nie strzeżony!!! Ludzie, przejżyjcie na oczy, i zacznijcie racjonalnie muśleć, a nie wierzycie w to co ktoś napisze!
Avatar
Gość / 1 stycznia 2010 o 12:06
0
Za jaja ich i tyle! Niech dłubią w swoich rozporkach a nie cudzych samochodach.!
;P
Avatar
~gość~ / 18 lipca 2010 o 08:41
0
Gość napisał:
W żadnej tzw firmie ochroniarskiej nie ma takich ludzi
a już zwłaszcza w tej!


za mądry byłeś i cię nie zatrudnili tam?
Avatar
gosć / 17 lipca 2010 o 07:00
0
UPRośćmyTO napisał:
POpierasz?

POpieram ale nie PISdzielców
Avatar
Gość / 17 lipca 2010 o 00:53
0
W żadnej tzw firmie ochroniarskiej nie ma takich ludzi
a już zwłaszcza w tej!
Avatar
Gość / 17 lipca 2010 o 00:50
0
borys napisał:
Miałem nieprzyjemną okazję widziałeć jak obchodzą sie pracownicy Miro z ludżmi.13.04.2010.około 16;00 byłem jednym z wielu świadków zajścia na Dw Gl PKS w Lublinie.O tej to właśnie godzinie dwóch rosłych panów z tej agencji ochrony przyprowadziło na ławeczke koło postoju taxi przy wyjeżdzie z dworca na ulice Ruską starszego czlowieka (w wieku okolo 60l)który poruszał sie przy pomocy kuli dla niepełnosprawnych.Ten człowiek był pijany, ale był niepełnosprawny i nie wiem czym sobie zasłużył na tekie traktowanie.Wyżywali sie na nim trzesąc nim i ubliżajc mu,jeden z nich wysoki z wąsami naciągał mu czapkę na twarz ,kpiąc z niego obrzucał go obelgami i straszyl ze zrobi mu sprawę.Ten bezradny pijany starszy czlowiek próbował się bronić ale ta rozjuszona mało-rozgarnieta małpa targała nim i znecała sie na ławce.Drugi w tym czasie gdzieś sie oddalił.Obserwowałem ta zaistniałą sytuację zastanawiąc dlaczego ci panowie nie wezwą Policji tylko znecają sie tak nad tym bezbronnym człowiekiem.W końcu pojawili się ich koledzy z firmy(nie wiem zupelnie po co?) i Policja.I w tym momencie nasuwa mie sie pytanie;czy firma ta odpowiednio selekcjonuje ludzi których zatrudnia i czy ci ludzie są merytorycznie przygotowani do wykonywania powierzonych im zadań?

czy firma ta odpowiednio selekcjonuje ludzi których zatrudnia i czy ci ludzie są merytorycznie przygotowani do wykonywania powierzonych im zadań?

Zgłupiałeś ?!

czy firma ta odpowiednio selekcjonuje ludzi których zatrudnia i czy ci ludzie są merytorycznie przygotowani do wykonywania powierzonych im zadań?

Zgłupiałeś ?! rozwiń
Avatar
borys / 21 kwietnia 2010 o 16:44
0
Miałem nieprzyjemną okazję widziałeć jak obchodzą sie pracownicy Miro z ludżmi.13.04.2010.około 16;00 byłem jednym z wielu świadków zajścia na Dw Gl PKS w Lublinie.O tej to właśnie godzinie dwóch rosłych panów z tej agencji ochrony przyprowadziło na ławeczke koło postoju taxi przy wyjeżdzie z dworca na ulice Ruską starszego czlowieka (w wieku okolo 60l)który poruszał sie przy pomocy kuli dla niepełnosprawnych.Ten człowiek był pijany, ale był niepełnosprawny i nie wiem czym sobie zasłużył na tekie traktowanie.Wyżywali sie na nim trzesąc nim i ubliżajc mu,jeden z nich wysoki z wąsami naciągał mu czapkę na twarz ,kpiąc z niego obrzucał go obelgami i straszyl ze zrobi mu sprawę.Ten bezradny pijany starszy czlowiek próbował się bronić ale ta rozjuszona mało-rozgarnieta małpa targała nim i znecała sie na ławce.Drugi w tym czasie gdzieś sie oddalił.Obserwowałem ta zaistniałą sytuację zastanawiąc dlaczego ci panowie nie wezwą Policji tylko znecają sie tak nad tym bezbronnym człowiekiem.W końcu pojawili się ich koledzy z firmy(nie wiem zupelnie po co?) i Policja.I w tym momencie nasuwa mie sie pytanie;czy firma ta odpowiednio selekcjonuje ludzi których zatrudnia i czy ci ludzie są merytorycznie przygotowani do wykonywania powierzonych im zadań?
Miałem nieprzyjemną okazję widziałeć jak obchodzą sie pracownicy Miro z ludżmi.13.04.2010.około 16;00 byłem jednym z wielu świadków zajścia na Dw Gl PKS w Lublinie.O tej to właśnie godzinie dwóch rosłych panów z tej agencji ochrony przyprowadziło na ławeczke koło postoju taxi przy wyjeżdzie z dworca na ulice Ruską starszego czlowieka (w wieku okolo 60l)który poruszał sie przy pomocy kuli dla niepełnosprawnych.Ten człowiek był pijany, ale był niepełnosprawny i nie wiem czym sobie zasłużył na tekie traktowanie.Wyżywali sie na nim trzesąc nim i... rozwiń
Avatar
ddd / 5 kwietnia 2010 o 10:06
0
zen napisał:
czego sie po takich ochroniarzach spodziewac....gowniarze po zawodówce....element


MYSLE ZE WYKSZTALCENIE NIE MA NIC WSPOLNEGO Z ZACHOWANIEM LUDZI
POZDRAWIAM
GOSC PO ZAWODOWCE
Avatar
Pracownik Ochrony / 1 lutego 2010 o 18:05
0
Swoje słowa kieruję do osoby, która wcześniej tutaj pisała, że też pracuje w Miro... Gościu, niewiesz, że nie sra się we własne gniazdo? Ja też pracuję w Miro, i znam ludzi którzy tam pracują. A chłopcy tego nie zrobili, bo jak mi wiadomo to sprawcy kradzieży zostali wykryci... i nie są to te osoby o których mowa w artykule. Po prostu ktoś im podłożył świnię, i chciał ich wrobić, Ale na szczęście im się nie udało. A kto chciał ich wrobić, to chyba każdy wie...
Avatar
Piter / 24 stycznia 2010 o 09:31
0
Pracuje w Miro, nie kradnę... Kumple też nie kradną... Pracujemy najmniej po dziesięć godzin na dyżur. Często pracujemy po 18 godzin i mamy przewę tylko na spanie. Są też ludzie, którzy pracuja ponad 20 godzin na dyżur. W lecie dochodzi ochrona imprez masowych. Taka jest ochrona... Nikt nie wali w ch***, i nagle znajdzie się paru palantów z "racjonalizatorskim" podejściem do życia i "socjalizuja" to czego mają pilnować. Wyrobią markę całej firmie i wszystkim jej pracownikom... Cóż teraz można zrobić? Agencje nie prowadzą weryfikacji pracowników, złodzieje mogą być w każdej firmie. Nie wykluczone że ci ludzie pracowali wcześniej w innych agencjach a złapano ich w Miro...Takie mamy dziś czasy, większość się stara a przyjdzie dwóch i wszystko spier... Ale co się dziwić jeśli sam Donek wali w... to co dopiero poddani? To jest życie a nie Dysneyland... Głąby pójdą do pierdla(mam nadzieję) a pozostała ekipa straciła obiekt. Nie mówcie że to kwestia marnych pieniędzy jakie zarabiamy. Złodziejstwo to kwestia charakteru. Zapewniam że znakomita większość pracowników Miro to uczciwi i pracowici ludzie. Na innych forach wyzywają nas od dziadów i złodzieji, to jest krzywdzące...
Pracuje w Miro, nie kradnę... Kumple też nie kradną... Pracujemy najmniej po dziesięć godzin na dyżur. Często pracujemy po 18 godzin i mamy przewę tylko na spanie. Są też ludzie, którzy pracuja ponad 20 godzin na dyżur. W lecie dochodzi ochrona imprez masowych. Taka jest ochrona... Nikt nie wali w ch***, i nagle znajdzie się paru palantów z "racjonalizatorskim" podejściem do życia i "socjalizuja" to czego mają pilnować. Wyrobią markę całej firmie i wszystkim jej pracownikom... Cóż teraz można zrobić? Agencje nie prowadzą ... rozwiń
Avatar
pracownik ochrony / 5 stycznia 2010 o 20:13
0
Po pierwsze, oni tego nie zrobili - tylko zostali wrobieni...- A to jest różnica. A po drugie, nie " byli zatrudnieni do pilnowania parkingu" jak pisze gazeta, bo jak każdy zapewne wie, parking w E.Leclerc-u jest nie strzeżony!!! Ludzie, przejżyjcie na oczy, i zacznijcie racjonalnie muśleć, a nie wierzycie w to co ktoś napisze!
Avatar
Gość / 1 stycznia 2010 o 12:06
0
Za jaja ich i tyle! Niech dłubią w swoich rozporkach a nie cudzych samochodach.!
;P
Zobacz wszystkie komentarze 49

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Czy nagranie z wideorejestratora policji jest legalne? Sąd znów się zastanawia

Czy nagranie z wideorejestratora policji jest legalne? Sąd znów się zastanawia 0 0

Sprawa dotycząca stosowania przez drogówkę wideorejestratorów PolCam wróci na wokandę. W pierwszym procesie sąd uznał, że pomiary wykonane tym sprzętem są niewiarygodne i uniewinnił zatrzymanego przez policję kierowcę. Uniewinnienie było przedwczesne – oceniła wczoraj sędzia Anna Samulak z Sądu Okręgowego w Lublinie. – Jak można było to zrobić, skoro obwiniony sam przyznał zatrzymującym policjantom, że przekroczył prędkość.

Kandydat Kukiz'15 wyzwał konkurenta na pojedynek. Jest odpowiedź

Kandydat Kukiz'15 wyzwał konkurenta na pojedynek. Jest odpowiedź 6 8

Kandydat Kukiz 15 na prezydenta Chełma wyzywa swojego rywala na sportowy pojedynek. – To ośmieszanie naszego miasta – komentuje Dariusz Grabczuk, kandydat PO i Nowoczesnej

Tomasz Wójtowicz świętował jubileusz 65-lecia na sportowo

Tomasz Wójtowicz świętował jubileusz 65-lecia na sportowo 1 0

Największe triumfy święcił w latach 70. i na stałe wpisał się do annałów światowej siatkówki. Tomasz Wójtowicz świętował swoje 65. urodziny w hali Globus razem z kibicami podczas meczu Asseco Resovii Rzeszów z Cerrad Czarnymi Radom.

130 terytorialsów złoży przysięgę na pl. Zamkowym w Lublinie

130 terytorialsów złoży przysięgę na pl. Zamkowym w Lublinie 0 1

W najbliższą niedzielę 130 terytorialsów złoży przysięgę na placu Zamkowym w Lublinie, w przededniu 100. rocznicy urodzin patrona mjr. Hieronima Dekutowskiego ps. „Zapora”. Ceremonia rozpocznie się w samo południe.

Wybory w Lublinie. Propozycje Komitetu "Miasto dla Ludzi - Lubelski Ruch Miejski"

Wybory w Lublinie. Propozycje Komitetu "Miasto dla Ludzi - Lubelski Ruch Miejski" 36 15

O godz. 14 swoje pomysły dla osób niepełnosprawnych ogłosili kandydaci ruchu miejskiego. – Musimy zadbać o to, żeby nasze miasto było faktycznie dostępne – mówi Magdalena Długosz, kandydatka na prezydenta. – Musimy zadbać o tych, którzy w tym momencie nie są w stanie dotrzeć do oferty miasta i do usług publicznych.

Zamiast do rolnika, zadzwonił do dziennikarza o tym samym nazwisku. Teraz ma kłopoty

Zamiast do rolnika, zadzwonił do dziennikarza o tym samym nazwisku. Teraz ma kłopoty 47 15

„Podłożyć od kogoś, czy będziemy się szarpać?” – miał zapytać swojego rozmówcę lekarz weterynarii. Chodziło o próbkę krwi od świni z rejonu zagrożonego ASF. Weterynarz sądził, że rozmawia z rolnikiem, ale przez pomyłkę zadzwonił do dziennikarza

Tydzień innowacji w Lublinie. Leczenie światłem i samochody bez kierowcy
galeria

Tydzień innowacji w Lublinie. Leczenie światłem i samochody bez kierowcy 0 1

W każdej sekundzie do internetu podłączana jest setka urządzeń. Nasze mózgi w ciągu roku przetwarzają tyle danych, co mózgi naszych dziadków w ciągu całego życia. Materiały przyszłości to te, które można dalej przetwarzać i łatwo utylizować. A po autach elektrycznych, napędzanych wodorem, na drogi wyjechały samochody bez kierowcy.

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 21-23 września

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 21-23 września 5 0

Najbliższy weekend to przede wszystkim rewanżowy mecz o awans do żużlowej ekstraligi. Speed Car Motor musi odrobić aż 14 punktów straty do ROW Rybnik. Po porażce z Hutnikiem Kraków 3:5 chcą się także zrehabilitować piłkarze Motoru

Beata Szydło w Lublinie. Burzliwy wiec na placu Litewskim [zdjęcia, wideo]
aktualizacja
galeria
film

Beata Szydło w Lublinie. Burzliwy wiec na placu Litewskim [zdjęcia, wideo] 35 64

Na plac Litewski w Lublinie przyszli zwolennicy i przeciwnicy wicepremier Beaty Szydło. Nad tłumem latały na zmianę okrzyki: Beata, złodzieje, dobra zmiana, oddaj kasę.

Wypadek w Uściążu. Zginął motocyklista, miał 26 lat

Wypadek w Uściążu. Zginął motocyklista, miał 26 lat 2 7

26-letni motocyklista zginął w wypadku w miejscowości Uściąż w powiecie opolskim. Mężczyzna nie miał prawa jazdy

Marcin Gortat i Alicja kupili konie w Janowie Podlaskim. Co się stanie ze zwierzętami?

Marcin Gortat i Alicja kupili konie w Janowie Podlaskim. Co się stanie ze zwierzętami? 0 5

W Janowie Podlaskim Marcin Gortat z Alicją Bachleda-Curuś pojawili się jakiś czas temu. Znany koszykarz sprezentował ukochanej dwa konie arabskie. Co stanie się z piękną klaczą i ogierem, po tym jak para się rozstała?

Wystawa malarstwa Mieczysława Maławskiego
28 września 2018, 18:00

Wystawa malarstwa Mieczysława Maławskiego 1 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 28 września o godz. 18 w Galerii Krańcowej DDK Bronowice (ul. Krańcowa 106) odbędzie się wernisaż wystawy malarstwa Mieczysława Maławskiego.

Radni PiS: Czy urzędników marszałka zmuszono do udziału w pikiecie politycznej?
galeria
film

Radni PiS: Czy urzędników marszałka zmuszono do udziału w pikiecie politycznej? 46 59

O udostępnienie kserokopii książki wyjść pracowników urzędu marszałkowskiego proszą marszałka radni Prawa i Sprawiedliwości. I pytają, czy urzędnicy zostali zmuszeni do uczestnictwa w pikiecie w trakcie konferencji prasowej ich ugrupowania i czym tym, którzy odmówili, grożą konsekwencje służbowe.

Niedźwiedź Wojtek patronem przedszkola. "Byłyśmy zaskoczone, że dzieci taka tematyka interesuje"

Niedźwiedź Wojtek patronem przedszkola. "Byłyśmy zaskoczone, że dzieci taka tematyka interesuje" 14 2

To jedyne bezimienne przedszkole w Świdniku, ale to niedługo się zmieni, o ile radni dadzą zgodę. Przedszkole nr 4 ma nosić imię Kaprala Niedźwiedzia Wojtka. To „miś” przygarnięty przez żołnierzy II Korpusu Polskiego gen. Władysława Andersa.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.