Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

18 kwietnia 2013 r.
17:18
Edytuj ten wpis

Za piwo mandat. Wszędzie. U studentów też

0 40 A A
– O co tutaj chodzi? – pytają studenci uniwersytetu. (Jacek Świerczyński)
– O co tutaj chodzi? – pytają studenci uniwersytetu. (Jacek Świerczyński)

W marcu komendant został źle zrozumiany, a rektor tego nie sprostował. Chodzi o picie piwa na terenie miasteczka uniwersyteckiego w Lublinie. Teraz wspólnie precyzują: To zabronione. – O co tutaj chodzi? – pytają studenci

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
W akademikach Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie właśnie zawisły kartki z pismem rektora do studentów. Prof. Stanisław Michałowski przypomina w nim jeden z artykułów ustawy o wychowaniu w trzeźwości: Zabronione jest spożywanie alkoholu na terenie domów studenckich uniwersytetu, ulicach i placach położonych na miasteczku akademickim, a także na terenie Parku Akademickiego.

I stanowczo zapowiada: – W sytuacji, gdy wystąpią przypadki spożycia alkoholu w tych miejscach, podejmowana będzie interwencja pracowników ochrony, a także możliwe będzie wystąpienie o interwencję funkcjonariuszy policji.

– O co tutaj chodzi? – pytają studenci uniwersytetu. – Po co ostentacyjne prezentacje z policją? Po co obiecanki o braku mandatu za picie na miasteczku?

Miesiąc temu rektor Michałowski i ówczesny komendant wojewódzki policji nadinsp. Igor Parfieniuk podpisali porozumienie o współpracy. Wydźwięk był jednoznaczny: Mandatów za picie piwa na miasteczku już nie będzie.

Nadinsp. Parfieniuk zapowiedział: – Jeżeli studenci wypiją przysłowiowe piwko na terenie kampusu, będą w jurysdykcji rektora. Dla nich to większa wygoda. Dla nas również, bo będziemy mieli mniejszy teren do patrolowania.

– Rektor tego nie sprostował. I to był błąd – przyznaje osoba z otoczenia prof. Michałowskiego.
Wraz z przyjściem wiosny studenci z piwem w ręku wylegli na miasteczko. A w ślad za nimi… policjanci. Jak już pisaliśmy – posypały się mandaty.

– Wypowiedź mojego szefa nie do końca została dobrze zrozumiana – tłumaczył nam Janusz Wójtowicz, rzecznik KWP. – Komendant nie mówił o wyłączaniu kogokolwiek spod prawa. Ustawa mówi jasno: jeżeli ktokolwiek pije alkohol na ulicy, łamie prawo. Nieważne, czy to student, czy nie.

– W piśmie do studentów rektor przypomniał zapisy ustawy, które są jasne i obejmują wszystkich. Picie piwa na ulicy jest nielegalne – mówi Aneta Śliwińska z biura prasowego UMCS.

Mimo to rektor Michałowski chce spotkać się z policjantami. – Chodzi o doprecyzowanie zasad współpracy – potwierdza Śliwińska.

– Trzeba jasno ustalić, kiedy, gdzie i w jakich okolicznościach policja będzie interweniować na terenie uczelni – dodaje Piotr Widomski, szef samorządu studentów UMCS. – Tu tego jasnego przekazu zabrakło.

Komentarze 40

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Henio / 21 kwietnia 2013 o 11:42
0
[quote name='Gość' timestamp='1366536131' post='760685']
no to wynika z tego, że ci co go popierali licząc na faktyczna zmianę kraju, to idioci, no to ja teraz dam mojemu szwagrowi, który popierał strajk licząc, że będzie w naszym kraju lepiej,
[/quote]POpierał strajk,czy BOLKA, bo to jest zasadnicza różnica ??? jak BOLKA to daj mu w pysk też ode mnie !!!
Avatar
Gość / 21 kwietnia 2013 o 11:22
0
[quote name='Dziennikarz śledczy' timestamp='1366534006' post='760680']
Nie możesz uwierzyć że to wszystko to była SBecka ŚĆIEMA .
[/quote]

no to wynika z tego, że ci co go popierali licząc na faktyczna zmianę kraju, to idioci, no to ja teraz dam mojemu szwagrowi, który popierał strajk licząc, że będzie w naszym kraju lepiej,
Avatar
Dziennikarz śledczy / 21 kwietnia 2013 o 10:46
0
[quote name='Gość' timestamp='1366530452' post='760656']
tak, bolek oddal władzę bo władza to cukierek, którego można koledze oddać w każdej chwili a gdzie byli pieprzeni solidarnościowcy co wychodzili na ulicę, dlaczego jak bolek oddał to nie wyszli, przecież ich tysiące było, bolka razem z tymi winno się rozliczyć, po co zaczynali jak nie umieją do końca doprowadzić to co obiecywali Ja jak urodziłam dziecko to wspieram go pomimo, ze jest już dorosłe to samo solidarnościowcy winni dbać do usranej śmierci o to swoje "dziecko"
[/quote]Nie możesz uwierzyć że to wszystko to była SBecka ŚĆIEMA .
[quote name='Gość' timestamp='1366530452' post='760656']
tak, bolek oddal władzę bo władza to cukierek, którego można koledze oddać w każdej chwili a gdzie byli pieprzeni solidarnościowcy co wychodzili na ulicę, dlaczego jak bolek oddał to nie wyszli, przecież ich tysiące było, bolka razem z tymi winno się rozliczyć, po co zaczynali jak nie umieją do końca doprowadzić to co obiecywali Ja jak urodziłam dziecko to wspieram go pomimo, ze jest już dorosłe to samo solidarnościowcy winni dbać do usranej śmierci o... rozwiń
Avatar
Abbin NIGERIA / 21 kwietnia 2013 o 10:37
0
BOLANDA,to dziwna kraina byc,BOLEK.KONFIDENTA byc na prezydenta, a stawiac mu pomniki,NOBLA dawac a patom go obsrywac.chory BOLEK,chora kraina czy chore POLAKI sa. dziewczyna fajne sa,nic wiecej.
Avatar
mała Ola z przedszkola / 21 kwietnia 2013 o 10:27
0
[quote name='Gość' timestamp='1366530452' post='760656']
tak, bolek oddal władzę bo władza to cukierek, którego można koledze oddać w każdej chwili a gdzie byli pieprzeni solidarnościowcy co wychodzili na ulicę, dlaczego jak bolek oddał to nie wyszli, przecież ich tysiące było, bolka razem z tymi winno się rozliczyć, po co zaczynali jak nie umieją do końca doprowadzić to co obiecywali Ja jak urodziłam dziecko to wspieram go pomimo, ze jest już dorosłe to samo solidarnościowcy winni dbać do usranej śmierci o to swoje "dziecko"
[/quote]Tak dla niego władza to cukierek, polityka przerosła zwykłego elektryka, komuniści urzyli go tylko jako narzędzia do do tej wielkiej i bezkrwawej rewolucji społecznościowej,a potem wszystko wróciło na stare tory. Zostaliśmy wszyscy POLACY perfidnie wtedy oszukani,przez komuchów i ich służby. Polecam,oglądaj NOCNĄ ZMIANĘ !!!
[quote name='Gość' timestamp='1366530452' post='760656']
tak, bolek oddal władzę bo władza to cukierek, którego można koledze oddać w każdej chwili a gdzie byli pieprzeni solidarnościowcy co wychodzili na ulicę, dlaczego jak bolek oddał to nie wyszli, przecież ich tysiące było, bolka razem z tymi winno się rozliczyć, po co zaczynali jak nie umieją do końca doprowadzić to co obiecywali Ja jak urodziłam dziecko to wspieram go pomimo, ze jest już dorosłe to samo solidarnościowcy winni dbać do usranej śmierci o... rozwiń
Avatar
Gość / 21 kwietnia 2013 o 09:47
0
[quote name='senator niezależny' timestamp='1366479918' post='760586']
BOLEK ,szpicel i konfident dogadał się POdczas nocy konfidentów tzw. NOCNA ZMIANA tam w zamian za obalenie pierwszego demokratycznego rządu Jana Olszewskiego i za przywileje oddał władzę w ręce żydokomuny !!!
[/quote]

tak, bolek oddal władzę bo władza to cukierek, którego można koledze oddać w każdej chwili a gdzie byli pieprzeni solidarnościowcy co wychodzili na ulicę, dlaczego jak bolek oddał to nie wyszli, przecież ich tysiące było, bolka razem z tymi winno się rozliczyć, po co zaczynali jak nie umieją do końca doprowadzić to co obiecywali Ja jak urodziłam dziecko to wspieram go pomimo, ze jest już dorosłe to samo solidarnościowcy winni dbać do usranej śmierci o to swoje "dziecko"
[quote name='senator niezależny' timestamp='1366479918' post='760586']
BOLEK ,szpicel i konfident dogadał się POdczas nocy konfidentów tzw. NOCNA ZMIANA tam w zamian za obalenie pierwszego demokratycznego rządu Jana Olszewskiego i za przywileje oddał władzę w ręce żydokomuny !!!
[/quote]

tak, bolek oddal władzę bo władza to cukierek, którego można koledze oddać w każdej chwili a gdzie byli pieprzeni solidarnościowcy co wychodzili na ulicę, dlaczego jak bolek oddał to nie wysz... rozwiń
Avatar
ubecjusz / 20 kwietnia 2013 o 20:59
0
ach te nasze magystry.piją ,plują ,sikają i się uczą w między czasie.
Avatar
senator niezależny / 20 kwietnia 2013 o 19:45
0
[quote name='Gość' timestamp='1366476358' post='760571']
bolek sam nie zaczął, bolka popierali inni, kto do wuja wychodził na ulicę i strajkował, przecież to bolka lizusi, jak ja ich nienawidzę za to, że zniszczyli kraj,
[/quote]BOLEK ,szpicel i konfident dogadał się POdczas nocy konfidentów tzw. NOCNA ZMIANA tam w zamian za obalenie pierwszego demokratycznego rządu Jana Olszewskiego i za przywileje oddał władzę w ręce żydokomuny !!!
Avatar
Gość / 20 kwietnia 2013 o 18:45
0
[quote name='mecenas' timestamp='1366462832' post='760530']
To co BOLEK zaczął,teraz RYŻY kończy, [ NOCNA ZMIANA ] wszystko obliczone na wyniszczenie i zagładę. Rozpoczęli ostatni etap tzw. DOŻYNANIE WATAH
[/quote]

bolek sam nie zaczął, bolka popierali inni, kto do wuja wychodził na ulicę i strajkował, przecież to bolka lizusi, jak ja ich nienawidzę za to, że zniszczyli kraj,
Avatar
mecenas / 20 kwietnia 2013 o 15:00
0
[quote name='Gość' timestamp='1366459994' post='760520']
w latach 80 z bolkiem byli też inni, np. WSK świdnik, bo im kotlet zdrożał o parę groszy raz na kilka lat i już krzyk, a teraz co dostawa to drożej i ci .......... nie strajkują, przecież żyją, nie wszyscy poumierali, oni też popierali bolka i wiele innych osób, gdzie teraz sa, co im dobrze i śmieją się z tych na dole, że dali się nabrać
[/quote]To co BOLEK zaczął,teraz RYŻY kończy, [ NOCNA ZMIANA ] wszystko obliczone na wyniszczenie i zagładę. Rozpoczęli ostatni etap tzw. DOŻYNANIE WATAH
[quote name='Gość' timestamp='1366459994' post='760520']
w latach 80 z bolkiem byli też inni, np. WSK świdnik, bo im kotlet zdrożał o parę groszy raz na kilka lat i już krzyk, a teraz co dostawa to drożej i ci .......... nie strajkują, przecież żyją, nie wszyscy poumierali, oni też popierali bolka i wiele innych osób, gdzie teraz sa, co im dobrze i śmieją się z tych na dole, że dali się nabrać
[/quote]To co BOLEK zaczął,teraz RYŻY kończy, [ NOCNA ZMIANA ] wszystko obliczone na wyniszczenie i zagładę. ... rozwiń
Avatar
Henio / 21 kwietnia 2013 o 11:42
0
[quote name='Gość' timestamp='1366536131' post='760685']
no to wynika z tego, że ci co go popierali licząc na faktyczna zmianę kraju, to idioci, no to ja teraz dam mojemu szwagrowi, który popierał strajk licząc, że będzie w naszym kraju lepiej,
[/quote]POpierał strajk,czy BOLKA, bo to jest zasadnicza różnica ??? jak BOLKA to daj mu w pysk też ode mnie !!!
Avatar
Gość / 21 kwietnia 2013 o 11:22
0
[quote name='Dziennikarz śledczy' timestamp='1366534006' post='760680']
Nie możesz uwierzyć że to wszystko to była SBecka ŚĆIEMA .
[/quote]

no to wynika z tego, że ci co go popierali licząc na faktyczna zmianę kraju, to idioci, no to ja teraz dam mojemu szwagrowi, który popierał strajk licząc, że będzie w naszym kraju lepiej,
Avatar
Dziennikarz śledczy / 21 kwietnia 2013 o 10:46
0
[quote name='Gość' timestamp='1366530452' post='760656']
tak, bolek oddal władzę bo władza to cukierek, którego można koledze oddać w każdej chwili a gdzie byli pieprzeni solidarnościowcy co wychodzili na ulicę, dlaczego jak bolek oddał to nie wyszli, przecież ich tysiące było, bolka razem z tymi winno się rozliczyć, po co zaczynali jak nie umieją do końca doprowadzić to co obiecywali Ja jak urodziłam dziecko to wspieram go pomimo, ze jest już dorosłe to samo solidarnościowcy winni dbać do usranej śmierci o to swoje "dziecko"
[/quote]Nie możesz uwierzyć że to wszystko to była SBecka ŚĆIEMA .
[quote name='Gość' timestamp='1366530452' post='760656']
tak, bolek oddal władzę bo władza to cukierek, którego można koledze oddać w każdej chwili a gdzie byli pieprzeni solidarnościowcy co wychodzili na ulicę, dlaczego jak bolek oddał to nie wyszli, przecież ich tysiące było, bolka razem z tymi winno się rozliczyć, po co zaczynali jak nie umieją do końca doprowadzić to co obiecywali Ja jak urodziłam dziecko to wspieram go pomimo, ze jest już dorosłe to samo solidarnościowcy winni dbać do usranej śmierci o... rozwiń
Avatar
Abbin NIGERIA / 21 kwietnia 2013 o 10:37
0
BOLANDA,to dziwna kraina byc,BOLEK.KONFIDENTA byc na prezydenta, a stawiac mu pomniki,NOBLA dawac a patom go obsrywac.chory BOLEK,chora kraina czy chore POLAKI sa. dziewczyna fajne sa,nic wiecej.
Avatar
mała Ola z przedszkola / 21 kwietnia 2013 o 10:27
0
[quote name='Gość' timestamp='1366530452' post='760656']
tak, bolek oddal władzę bo władza to cukierek, którego można koledze oddać w każdej chwili a gdzie byli pieprzeni solidarnościowcy co wychodzili na ulicę, dlaczego jak bolek oddał to nie wyszli, przecież ich tysiące było, bolka razem z tymi winno się rozliczyć, po co zaczynali jak nie umieją do końca doprowadzić to co obiecywali Ja jak urodziłam dziecko to wspieram go pomimo, ze jest już dorosłe to samo solidarnościowcy winni dbać do usranej śmierci o to swoje "dziecko"
[/quote]Tak dla niego władza to cukierek, polityka przerosła zwykłego elektryka, komuniści urzyli go tylko jako narzędzia do do tej wielkiej i bezkrwawej rewolucji społecznościowej,a potem wszystko wróciło na stare tory. Zostaliśmy wszyscy POLACY perfidnie wtedy oszukani,przez komuchów i ich służby. Polecam,oglądaj NOCNĄ ZMIANĘ !!!
[quote name='Gość' timestamp='1366530452' post='760656']
tak, bolek oddal władzę bo władza to cukierek, którego można koledze oddać w każdej chwili a gdzie byli pieprzeni solidarnościowcy co wychodzili na ulicę, dlaczego jak bolek oddał to nie wyszli, przecież ich tysiące było, bolka razem z tymi winno się rozliczyć, po co zaczynali jak nie umieją do końca doprowadzić to co obiecywali Ja jak urodziłam dziecko to wspieram go pomimo, ze jest już dorosłe to samo solidarnościowcy winni dbać do usranej śmierci o... rozwiń
Avatar
Gość / 21 kwietnia 2013 o 09:47
0
[quote name='senator niezależny' timestamp='1366479918' post='760586']
BOLEK ,szpicel i konfident dogadał się POdczas nocy konfidentów tzw. NOCNA ZMIANA tam w zamian za obalenie pierwszego demokratycznego rządu Jana Olszewskiego i za przywileje oddał władzę w ręce żydokomuny !!!
[/quote]

tak, bolek oddal władzę bo władza to cukierek, którego można koledze oddać w każdej chwili a gdzie byli pieprzeni solidarnościowcy co wychodzili na ulicę, dlaczego jak bolek oddał to nie wyszli, przecież ich tysiące było, bolka razem z tymi winno się rozliczyć, po co zaczynali jak nie umieją do końca doprowadzić to co obiecywali Ja jak urodziłam dziecko to wspieram go pomimo, ze jest już dorosłe to samo solidarnościowcy winni dbać do usranej śmierci o to swoje "dziecko"
[quote name='senator niezależny' timestamp='1366479918' post='760586']
BOLEK ,szpicel i konfident dogadał się POdczas nocy konfidentów tzw. NOCNA ZMIANA tam w zamian za obalenie pierwszego demokratycznego rządu Jana Olszewskiego i za przywileje oddał władzę w ręce żydokomuny !!!
[/quote]

tak, bolek oddal władzę bo władza to cukierek, którego można koledze oddać w każdej chwili a gdzie byli pieprzeni solidarnościowcy co wychodzili na ulicę, dlaczego jak bolek oddał to nie wysz... rozwiń
Avatar
ubecjusz / 20 kwietnia 2013 o 20:59
0
ach te nasze magystry.piją ,plują ,sikają i się uczą w między czasie.
Avatar
senator niezależny / 20 kwietnia 2013 o 19:45
0
[quote name='Gość' timestamp='1366476358' post='760571']
bolek sam nie zaczął, bolka popierali inni, kto do wuja wychodził na ulicę i strajkował, przecież to bolka lizusi, jak ja ich nienawidzę za to, że zniszczyli kraj,
[/quote]BOLEK ,szpicel i konfident dogadał się POdczas nocy konfidentów tzw. NOCNA ZMIANA tam w zamian za obalenie pierwszego demokratycznego rządu Jana Olszewskiego i za przywileje oddał władzę w ręce żydokomuny !!!
Avatar
Gość / 20 kwietnia 2013 o 18:45
0
[quote name='mecenas' timestamp='1366462832' post='760530']
To co BOLEK zaczął,teraz RYŻY kończy, [ NOCNA ZMIANA ] wszystko obliczone na wyniszczenie i zagładę. Rozpoczęli ostatni etap tzw. DOŻYNANIE WATAH
[/quote]

bolek sam nie zaczął, bolka popierali inni, kto do wuja wychodził na ulicę i strajkował, przecież to bolka lizusi, jak ja ich nienawidzę za to, że zniszczyli kraj,
Avatar
mecenas / 20 kwietnia 2013 o 15:00
0
[quote name='Gość' timestamp='1366459994' post='760520']
w latach 80 z bolkiem byli też inni, np. WSK świdnik, bo im kotlet zdrożał o parę groszy raz na kilka lat i już krzyk, a teraz co dostawa to drożej i ci .......... nie strajkują, przecież żyją, nie wszyscy poumierali, oni też popierali bolka i wiele innych osób, gdzie teraz sa, co im dobrze i śmieją się z tych na dole, że dali się nabrać
[/quote]To co BOLEK zaczął,teraz RYŻY kończy, [ NOCNA ZMIANA ] wszystko obliczone na wyniszczenie i zagładę. Rozpoczęli ostatni etap tzw. DOŻYNANIE WATAH
[quote name='Gość' timestamp='1366459994' post='760520']
w latach 80 z bolkiem byli też inni, np. WSK świdnik, bo im kotlet zdrożał o parę groszy raz na kilka lat i już krzyk, a teraz co dostawa to drożej i ci .......... nie strajkują, przecież żyją, nie wszyscy poumierali, oni też popierali bolka i wiele innych osób, gdzie teraz sa, co im dobrze i śmieją się z tych na dole, że dali się nabrać
[/quote]To co BOLEK zaczął,teraz RYŻY kończy, [ NOCNA ZMIANA ] wszystko obliczone na wyniszczenie i zagładę. ... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 40

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

94 PZLA MP. Dominik Kopeć z kolejnym złotym medalem!

94 PZLA MP. Dominik Kopeć z kolejnym złotym medalem! 0 0

Zawodnik Agrosu Zamość wywalczył drugi krążek na trwającej od piątku imprezy w Lublinie. Po złocie na 100 metrów Kopeć dołożył kolejne, ale na dwa razy dłuższym dystansie

94 PZLA MP. Malwina Kopron z brązowym medalem

94 PZLA MP. Malwina Kopron z brązowym medalem 0 0

Zawodniczka AZS UMCS zajęła trzecie miejsce w niedzielnym konkursie rzutu młotem. Srebrny medal zdobyła Joanna Fiodorow, a złoto przypadło Anicie Włodarczyk, która była poza zasięgiem

Po kontroli NIK: Seniorzy bez opieki w 41 gminach woj. lubelskiego

Po kontroli NIK: Seniorzy bez opieki w 41 gminach woj. lubelskiego 0 0

41 gmin czyli 19 proc. wszystkich gmin w województwie lubelskim nie zapewnia seniorom opieki – wynika z najnowszego raportu Najwyższej Izby Kontroli. W skali kraju robi to zaledwie 20 proc. gmin, mimo że należy to do ich obowiązków i jest najmniej kosztowną dla samorządów formą pomocy seniorom.

Kontrola policji nad jez. Białym. Trzech nerwowych panów w seacie

Kontrola policji nad jez. Białym. Trzech nerwowych panów w seacie 17 3

W sobotę pełniący służbę w Okunince nad jeziorem Białym policjanci zatrzymali do kontroli drogowej samochód seat leon, którym podróżowało trzech młodych mężczyzn z woj. mazowieckiego.

Tragedia podczas remontu. Znaleźli przy betoniarce syna i ojca
film

Tragedia podczas remontu. Znaleźli przy betoniarce syna i ojca 14 0

Grodków, woj. opolskie. 15-letni chłopak i jego ojciec zostali porażeni prądem w Grodkowie.

Dachowanie na prostym odcinku drogi. Kierująca i pasażerka w szpitalu
galeria

Dachowanie na prostym odcinku drogi. Kierująca i pasażerka w szpitalu 0 3

Do groźnego zdarzenia doszło w piątkowe południe w Dębowej Kłodzie (pow. parczewski).

Pomysł na biznes: 10 hektarów rodzinnej zabawy
Złota Setka

Pomysł na biznes: 10 hektarów rodzinnej zabawy 0 1

Na pomysł otworzenia tematycznego parku rozrywki trójka przedsiębiorców wpadła 8 lat temu. Dzisiaj to jedno z największych i najbardziej znanych miejsc tego typu w naszych kraju. Do Magicznych Ogródów koło Janowca w sezonie ściągają prawdziwe tłumy.

Awantura podczas festiwalu. Zaatakowali ochroniarza

Awantura podczas festiwalu. Zaatakowali ochroniarza 1 0

Do zdarzenia doszło w piątek wieczorem podczas festiwalu Kolory Muzyki w Parku Miejskim w Chełmie.

Zakupy po pijanemu z małym dzieckiem to zły pomysł. Przyjechał "Przyjazny Patrol"

Zakupy po pijanemu z małym dzieckiem to zły pomysł. Przyjechał "Przyjazny Patrol" 10 2

W sobotę przed godz. 20 dyżurny policji otrzymał zgłoszenie od pracowników jednego z marketów przy Al. Tysiąclecia w Lublinie. Z przekazanej informacji wynikało, że na zakupy z malutkim dzieckiem przyszła nietrzeźwa kobieta.

Upalny dzień w PRL. Dla ochłody napój dla imperialistów czy syfon z wodą sodową?
Magazyn

Upalny dzień w PRL. Dla ochłody napój dla imperialistów czy syfon z wodą sodową? 25 1

W PRL-u nie trzeba było baru czy restauracji, aby ugasić pragnienie. Coca-colę okrzyknięto w latach 50. napojem imperialistów. W sklepach królowała oranżada, a na ulicy popularna „gruźliczanka” - woda sodowa z sokiem (droższa) i bez soku (tańsza), sprzedawana z saturatorów.

Francuscy organiści w Puławach
23 lipca 2018, 19:00

Francuscy organiści w Puławach 6 0

W poniedziałek, 23 lipca o godz. 19 w Kościele pw. św. Brata Alberta w Puławach wystąpi duet organistów z Francji - Eric Lebrun oraz Marie-Ange Leurent. Wydarzenie odbędzie się w ramach trwającego Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Organowej.

Lewart Lubartów – Orlęta Łuków 3:3. Dużo goli i dużo testów

Lewart Lubartów – Orlęta Łuków 3:3. Dużo goli i dużo testów 1 0

Do przerwy w starciu Lewartu z Orlętami Łuków padła tylko jedna bramka. W drugiej połowie obie ekipy się rozstrzelały i ostatecznie zawody zakończyły się remisem 3:3. Zarówno Łukasz Mierzejewski, jak i Robert Różański mieli w składach wiele nowych twarzy

Obława na agresywnie jeżdżących kierowców w Lublinie. 90 kontroli, 60 wykroczeń

Obława na agresywnie jeżdżących kierowców w Lublinie. 90 kontroli, 60 wykroczeń 39 17

Lubelscy policjanci skontrowali blisko 90 pojazdów oraz ujawnili 60 wykroczeń w ruchu drogowym.

Nieruchomości w dwóch częściach Puław na sprzedaż. Co może tam powstać?

Nieruchomości w dwóch częściach Puław na sprzedaż. Co może tam powstać? 2 15

Grunty w dwóch częściach Puław chce sprzedać Urząd Miasta. Chodzi o trzy działki pod usługi przy ul. Sosnowej oraz jedną większą nieruchomość położoną w strefie ekonomicznej przy ul. Komunalnej.

Wieczorny maraton na rolkach po Lublinie. Tym razem w nietypowych strojach [zdjęcia]
galeria

Wieczorny maraton na rolkach po Lublinie. Tym razem w nietypowych strojach [zdjęcia] 16 3

To był już czwarty w tym roku przejazd rolkarzy przez Lublin. Tym razem część z nich pojawiła się w przebraniach zwierząt.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.