Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Zamość

1 stycznia 2010 r.
14:21
Edytuj ten wpis

Kierowca nie chce zapłacić mandatu. Fotozagadka dalej nierozwiązana

Autor: Zdjęcie autora (lew)
0 31 A A

Sąd pierwszej instancji nie oparł swoich ustaleń na pełnym materiale dowodowym – uznał w sylwestra Sąd Okręgowy w Zamościu, uchylając zaskarżony przez kierowcę spod Krasnegostawu wyrok za przekroczenie prędkości. Sprawę ponownie ma rozpoznać Sąd Rejonowy w Zamościu.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
W zeznaniach obwinionego kierowcy i funkcjonariusza policji są rozbieżności, dlatego stan faktyczny trzeba ustalić w drodze konfrontacji.

– Dopiero po wyjaśnieniu wszystkich niejasności sąd będzie mógł ostatecznie rozstrzygnąć sprawę – powiedziała Grażyna Gorzko z Sądu Okręgowego w Zamościu.

W październiku ub. roku 58-letni mieszkaniec Wielkopola w gminie Gorzków został ukarany grzywną w wysokości 200 złotych za przekroczenie prędkości. Dodatkowo miał zapłacić blisko 280 złotych tytułem kosztów postępowania.

– Nie o pieniądze chodzi, ale o zasady – mówi Józef Szczepanik. – Nie będę płacił za głupotę policji, choćbym miał występować do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu. Ja dłużej jeżdżę samochodem bez wykroczeń i mandatów, niż policjant, który chciał mnie ukarać, ma lat.

O tej prawie pisaliśmy wielokrotnie. Przypomnijmy. W marcu ub. roku Szczepanik przejeżdżał swoim fordem galaxy przez podkrasnostawski Borów, gdzie przy nieoznakowanym wozie policyjnym stał fotoradar. Zatrzymano go kilka kilometrów dalej.

– Usłyszałem, że przekroczyłem dozwoloną prędkość o 25 km/h – wspomina Szczepanik.

Funkcjonariusze zaproponowali mu 200 złotych mandatu oraz 6 punktów karnych. Ale kierowca odmówił przyjęcia mandatu.

– W miejscu, gdzie stał fotoradar, mogłem jechać 90 km/h, bo tam nie ma ograniczenia prędkości – dowodził przed sądem.

Jako dowód pokazuje wykonane przez policjantów zdjęcie. Funkcjonariusz oprócz m.in. numeru rejestracyjnego, czasu, miejscu i stwierdzonej prędkości musiał podać stanowisko, gdzie ustawiony był fotoradar (określa się je na podstawie słupków drogowych – red.).

Z tego ostatniego wynika, że kierowca został namierzony na 47,6 kilometrze. – A tam nie ma żadnego ograniczenia – twierdzi Szczepanik. – Policjant popełnił potworny błąd: znak ograniczający prędkość stoi na drodze wojewódzkiej od strony Krasnegostawu, z drugiej, czyli od strony Biłgoraja, takiego znaku nie ma, więc jak mogłem przekroczyć dozwoloną prędkość?

Rozwikłaniem tej fotozagadki zajmie się jeszcze raz sąd.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 31

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
moj nick / 22 czerwca 2010 r. o 14:05
0
Policjant napisał:
Szanowny kierowco- w zasadzie nie można wjechać na skrzyżowanie już przy zapalonym żółtym sygnale na sygnalizatorze. W ilu polskich głowach pokutuje jeszcze to idiotyczne "późne żółte" czy "wczesne czerwone". Trzeba dostosować prędkość do tego, że za chwilę może zmienić nam się sygnał z zielonego na żółty. W Polsce sygnały na sygnalizatorze świetlnym pozostają jedynie "sugestią" niestety, a nie wyznacznikiem prawidłowego zachowania.
Większość polskich kierowców widząc żółty sygnał- dodaje gazu będąc jeszcze kilkadziesiąt metrów przed sygnalizatorem, chcąc się "śliznąć" przez skrzyżowanie, zanim ruszą pojazdy jadące z boku. Kończy się to często tragicznie. Sam mógłbym podać przynajmniej kilka takich przykładów.


można, przepisy to regulują,
"późne żółte" czy "wczesne czerwone" - owszem nie ma czegoś takiego,
"Większość polskich kierowców widząc żółty sygnał- dodaje gazu będąc jeszcze kilkadziesiąt metrów przed sygnalizatorem" - niestety, taka qltura jazdy a ponadto często się zdarza, że na zielonym przejeżdżają 3 auta i już czerwone i stoisz 2 minuty


można, przepisy to regulują,
"późne żółte" czy "wczesne czerwone" - owszem nie ma czegoś takiego,
"Większość polskich kierowców widząc żółty sygnał- dodaje gazu będąc jeszcze kilkadziesiąt metrów przed sygnalizatorem" - niestety, taka qltura jazdy a ponadto często się zdarza, że na zielonym przejeżdżają 3 auta i już czerwone i stoisz 2 minuty rozwiń
Avatar
moj nick / 22 czerwca 2010 r. o 13:56
0
Tomasz napisał:
Panowie kierowcy dajcie spokój! Policjant to też człowiek co on winien że odgórnie ma przykazane karać kierowców!!??

otóż nie, żeby iść do policji to trzeba byc szmatą, mozna wozić śmiecie, mozna układac kostke brukową... i życ jak człowiek, pies to jest pies i nic tu po Twoim gadaniu
Avatar
beduin / 23 lutego 2010 r. o 12:38
0
Maria napisał:
Z tego wynika, że policja nie zna dokładnie prawa o ruch drogowym, czego dowodem jest to, że takie proste sprawy musi rozstrzygać Sąd. Dowodem tego jest jeszcze to, że często widzi się samochody policyjne stojące w miejscach, gdzie obowiązuje zakaz postoju. Dobrze się stało, że tzw. straż miejska porusza się pieszo a nie samochodami, bo to dopiero byłyby szopki i zagrożenie dla innych uczestników ruchu.

I to jest fakt szczególnie młodzi policjanci drogówki nie zawsze potrafią dopasować prawa o ruchu drogowym do zaistniałej sytuacji tak być nie powinno ale tak jest , ja kiedyś takiemu panu udowodniłem że nie ma racji tylko moje nerwy i strata czasu były niepotrzebne ale było warto satysfakcja jest !.Nie wspominam o policjantach z tzw prewencji bo ci to dopiero potrafią się wymądrzać na temat znajomości przepisów tyle że podobnie jak tym ze straży miejskiej nijak to nie wychodzi i widać okropne braki w wiedzy , stąd i dlatego coraz częściej sądy muszą rozstrzygać ich niekompetentne lub złośliwe interpretacje po tym jak petent na słowa mało rozgarniętego funkcjonariusza słysząc -Widzi mi się że jest pan panie kierowco winny przekroczenia ,wykroczenia itd. a kierowca mądry mówi w duchu a wała kieruj se durniu do sądu i często przegrywają !.Więc warto bo sędziowie już coraz częściej nie sugerują się że to policjant ma rację a wykazują się pomysłowością i dociekliwością godną podziwu by rozsądzić sprawiedliwie !.

I to jest fakt szczególnie młodzi policjanci drogówki nie zawsze potrafią dopasować prawa o ruchu drogowym do zaistniałej sytuacji tak być nie powinno ale tak jest , ja kiedyś takiemu panu udowodniłem że nie ma racji tylko moje nerwy i strata czasu były niepotrzebne ale było warto satysfakcja jest !.Nie wspominam o policjantach z tzw prewencji bo ci to dopiero potrafią się wymądrzać na temat znajomości przepisów tyle że podobnie jak tym ze straży miejskiej nijak to nie wychodzi i widać okropne braki w wiedzy , stąd i ... rozwiń
Avatar
Gość / 4 stycznia 2010 r. o 15:30
0
GDYBY LUDZIE ZNALI OPINIĘ URZĘDU MIAR I WAG TO ZAPEWNE NIKT NIE PLACIŁBY JUZ MANDATÓW ANI ZA FOTORADARY , KTÓRE POZA TEM SA ŻLE USTAWIANE I MIERZĄ BARDZO SZEROKO I WYŁAPUJĄ TO CO MA WIEKSZE GABARYTY , CZYLI JESLI JADE A ZA MNĄ ALE OBOK W TLE JEDZIE POCIAG TO FOTORADAR WYŁAPIE PREDKOŚĆ POCIĄGU A NA ZDJECIU JESTEM JA , DLA CZEGO DO WGLĄDU SA TYLKO ZDJĘCIA OPRACOWANE A NIE MA TYCH POGLADOWYCH , CO JECHALO OBOK Z TYŁU ITP.
nADTO WIDEOREJESTRATORY MIERZĄ PREDKOŚĆ RADIOWOZU A NIE SAMOCHODU KTÓRY FILMUJA , BO NIE MAJA ZADNEGO RADARU dLATEGO POMIAR JEST WIELCE WĄTPLIWY BO JESLI RADIOWÓZ PRZYSPIESZA TO WYKAŻE BARDZO DUZĄ PREDKOŚC CO CZESTO WIDAĆ WTVN turbo GDY GONIA SAMOCHÓD TO PRZEKRACZAJĄ I 200/H
I JEZELI TEN RADIOWÓZ NIE JEDZIE NA ŚWIATŁACH I KOGUCIE TO SAM ŁAMIE PRAWO CO JUZ SANKCJONUJA WYROKI SADU
GDYBY LUDZIE ZNALI OPINIĘ URZĘDU MIAR I WAG TO ZAPEWNE NIKT NIE PLACIŁBY JUZ MANDATÓW ANI ZA FOTORADARY , KTÓRE POZA TEM SA ŻLE USTAWIANE I MIERZĄ BARDZO SZEROKO I WYŁAPUJĄ TO CO MA WIEKSZE GABARYTY , CZYLI JESLI JADE A ZA MNĄ ALE OBOK W TLE JEDZIE POCIAG TO FOTORADAR WYŁAPIE PREDKOŚĆ POCIĄGU A NA ZDJECIU JESTEM JA , DLA CZEGO DO WGLĄDU SA TYLKO ZDJĘCIA OPRACOWANE A NIE MA TYCH POGLADOWYCH , CO JECHALO OBOK Z TYŁU ITP.
nADTO WIDEOREJESTRATORY MIERZĄ PREDKOŚĆ RADIOWOZU A NIE SAMOCHODU KTÓRY FILMUJA , BO NIE MAJA ZADNEGO RADAR... rozwiń
Avatar
fg / 4 stycznia 2010 r. o 15:22
0
Ktos pisze ---Przecież teraz nie przyjmują chłopów żywcem od pługa oderwanych.
Powinni okazać się kulturą w podejściu do uczciwych ludzi.----


Ano włąsnie teraz przyjmują tych młodych co to własnego rozumu ani ani i wiele wody upłynie zanim zmądrzeją . Stary policjant to jeszcze logika sie kierował i prostym myśleniem , teraz te wyedukowane to co im głupi pryncypał karze to robią i skutki macie sami .

Nie narzekaj na glinę starego bo będziesz miał młodego -gorszego.
Avatar
tatanka / 4 stycznia 2010 r. o 00:07
0
z taką ortografią i gramatyką można było zostać tylko kierowcą autobusu.....
Avatar
Kierowca autobusu / 3 stycznia 2010 r. o 14:56
0
wrażliwy napisał:
Popieram poszkodowanego kierowcę. Niech się broni jak niesłusznie został oskarżony.Mam jednak przekonanie, że obecnie Sąd wymierza kary w/g uznania, doświadczenia zawodowego, swojego wieku i zdaniem Sądu nie ma ludzi niewinnych, tylko saą niewłaściwie przesłuchani. W lubelskim dawnym zamojskim skazano kierowcę za jazdę po alkoholu. Nie było wydruku alkotestu, alkomatu, nie pobrano krwi. I co? wszyscy sędziowie i prokuratorzy zamieszani w ten przekręt awansowali do Zamościa. Mam na to kwity. Nawet prokurator zamojski jak złożyłem skargę na policjantów straszył mnie, że ukarze. dałem sobie spokój lecz swoje wiem. Powodzenia w walce ze sprawiedliwością.

Kolego walcz nie bój się prokuratorów na nich też bat się znajdzie, ja wygrałem i z prokuratorem, Pamiętaj że czy nad policjantem jest komendant wojewócki i nad prokuratorem jest przełorzony jak cię kolego straszył że cię ukarze to trzeba było złorzyć skargę o szantarz, bo prokurator nie jest od karania od tego jest sąd.

Kolego walcz nie bój się prokuratorów na nich też bat się znajdzie, ja wygrałem i z prokuratorem, Pamiętaj że czy nad policjantem jest komendant wojewócki i nad prokuratorem jest przełorzony jak cię kolego straszył że cię ukarze to trzeba było złorzyć skargę o szantarz, bo prokurator nie jest od karania od tego jest sąd. rozwiń
Avatar
wrażliwy / 3 stycznia 2010 r. o 14:24
0
Popieram poszkodowanego kierowcę. Niech się broni jak niesłusznie został oskarżony.Mam jednak przekonanie, że obecnie Sąd wymierza kary w/g uznania, doświadczenia zawodowego, swojego wieku i zdaniem Sądu nie ma ludzi niewinnych, tylko saą niewłaściwie przesłuchani. W lubelskim dawnym zamojskim skazano kierowcę za jazdę po alkoholu. Nie było wydruku alkotestu, alkomatu, nie pobrano krwi. I co? wszyscy sędziowie i prokuratorzy zamieszani w ten przekręt awansowali do Zamościa. Mam na to kwity. Nawet prokurator zamojski jak złożyłem skargę na policjantów straszył mnie, że ukarze. dałem sobie spokój lecz swoje wiem. Powodzenia w walce ze sprawiedliwością.
Popieram poszkodowanego kierowcę. Niech się broni jak niesłusznie został oskarżony.Mam jednak przekonanie, że obecnie Sąd wymierza kary w/g uznania, doświadczenia zawodowego, swojego wieku i zdaniem Sądu nie ma ludzi niewinnych, tylko saą niewłaściwie przesłuchani. W lubelskim dawnym zamojskim skazano kierowcę za jazdę po alkoholu. Nie było wydruku alkotestu, alkomatu, nie pobrano krwi. I co? wszyscy sędziowie i prokuratorzy zamieszani w ten przekręt awansowali do Zamościa. Mam na to kwity. Nawet prokurator zamojski jak złożyłem skargę na po... rozwiń
Avatar
Tomasz / 3 stycznia 2010 r. o 12:31
0
kierowca autobusu napisał:
Ty psie niewierny a jak stajecie w zatokach przystankowych tak że nie mam gdzie ludzi wysadzić to dobrze ostrzegam was pieski jak jeszcze raz staniecie na przystanku w zatocce dzwonię do komendy wojewódzkiej to to jest miejsce dla autobusu a nie radiowozu.

Panowie kierowcy dajcie spokój! Policjant to też człowiek co on winien że odgórnie ma przykazane karać kierowców!!??
Ktoś mu załatwił tę pracą więc teraz się odwdzięcza, wiadomo nie od dziś że do policji nie trafiają najlepsi lecz ci którzy mają załatwione-często nieudacznicy którzy nie mogli sobie poradzić w życiu w cywilu WIĘC TERAZ TRZEBA ODREAGOWAĆ!!!!
każdy z nas stres odreagować może na basenie, czy też hali, siłowni czy też boisku A taki biedak tam się boi i wstydzi pójść więc każe kierowców!!!
BANDYTÓW I ZŁODZIEI NIE ŚCIGAJĄ BO ZBYT MAŁY ILORAZ INTELIGENCJI MAJĄ więc co im pozostaje???!!!

Panowie kierowcy dajcie spokój! Policjant to też człowiek co on winien że odgórnie ma przykazane karać kierowców!!??
Ktoś mu załatwił tę pracą więc teraz się odwdzięcza, wiadomo nie od dziś że do policji nie trafiają najlepsi lecz ci którzy mają załatwione-często nieudacznicy którzy nie mogli sobie poradzić w życiu w cywilu WIĘC TERAZ TRZEBA ODREAGOWAĆ!!!!
każdy z nas stres odreagować może na basenie, czy też hali, siłowni czy też boisku A taki biedak tam się boi i wstydzi pójść wię... rozwiń
Avatar
kierowca autobusu / 3 stycznia 2010 r. o 11:16
0
mamama napisał:
Widać, że ktoś mądry pisał ten artykuł, sprawdźcie sobie jak za przekroczenie prędkości o 25 km/h można dać 6 pkt. karnych hahaha. Teraz to każdy potrafi na nas narzekać a jak zostanie zatrzymany to tylko prosi żeby pouczenie bo on taki biedny i znaku nie zauważył................żenada

Ty psie niewierny a jak stajecie w zatokach przystankowych tak że nie mam gdzie ludzi wysadzić to dobrze ostrzegam was pieski jak jeszcze raz staniecie na przystanku w zatocce dzwonię do komendy wojewódzkiej to to jest miejsce dla autobusu a nie radiowozu.

Ty psie niewierny a jak stajecie w zatokach przystankowych tak że nie mam gdzie ludzi wysadzić to dobrze ostrzegam was pieski jak jeszcze raz staniecie na przystanku w zatocce dzwonię do komendy wojewódzkiej to to jest miejsce dla autobusu a nie radiowozu. rozwiń
Avatar
moj nick / 22 czerwca 2010 r. o 14:05
0
Policjant napisał:
Szanowny kierowco- w zasadzie nie można wjechać na skrzyżowanie już przy zapalonym żółtym sygnale na sygnalizatorze. W ilu polskich głowach pokutuje jeszcze to idiotyczne "późne żółte" czy "wczesne czerwone". Trzeba dostosować prędkość do tego, że za chwilę może zmienić nam się sygnał z zielonego na żółty. W Polsce sygnały na sygnalizatorze świetlnym pozostają jedynie "sugestią" niestety, a nie wyznacznikiem prawidłowego zachowania.
Większość polskich kierowców widząc żółty sygnał- dodaje gazu będąc jeszcze kilkadziesiąt metrów przed sygnalizatorem, chcąc się "śliznąć" przez skrzyżowanie, zanim ruszą pojazdy jadące z boku. Kończy się to często tragicznie. Sam mógłbym podać przynajmniej kilka takich przykładów.


można, przepisy to regulują,
"późne żółte" czy "wczesne czerwone" - owszem nie ma czegoś takiego,
"Większość polskich kierowców widząc żółty sygnał- dodaje gazu będąc jeszcze kilkadziesiąt metrów przed sygnalizatorem" - niestety, taka qltura jazdy a ponadto często się zdarza, że na zielonym przejeżdżają 3 auta i już czerwone i stoisz 2 minuty


można, przepisy to regulują,
"późne żółte" czy "wczesne czerwone" - owszem nie ma czegoś takiego,
"Większość polskich kierowców widząc żółty sygnał- dodaje gazu będąc jeszcze kilkadziesiąt metrów przed sygnalizatorem" - niestety, taka qltura jazdy a ponadto często się zdarza, że na zielonym przejeżdżają 3 auta i już czerwone i stoisz 2 minuty rozwiń
Avatar
moj nick / 22 czerwca 2010 r. o 13:56
0
Tomasz napisał:
Panowie kierowcy dajcie spokój! Policjant to też człowiek co on winien że odgórnie ma przykazane karać kierowców!!??

otóż nie, żeby iść do policji to trzeba byc szmatą, mozna wozić śmiecie, mozna układac kostke brukową... i życ jak człowiek, pies to jest pies i nic tu po Twoim gadaniu
Avatar
beduin / 23 lutego 2010 r. o 12:38
0
Maria napisał:
Z tego wynika, że policja nie zna dokładnie prawa o ruch drogowym, czego dowodem jest to, że takie proste sprawy musi rozstrzygać Sąd. Dowodem tego jest jeszcze to, że często widzi się samochody policyjne stojące w miejscach, gdzie obowiązuje zakaz postoju. Dobrze się stało, że tzw. straż miejska porusza się pieszo a nie samochodami, bo to dopiero byłyby szopki i zagrożenie dla innych uczestników ruchu.

I to jest fakt szczególnie młodzi policjanci drogówki nie zawsze potrafią dopasować prawa o ruchu drogowym do zaistniałej sytuacji tak być nie powinno ale tak jest , ja kiedyś takiemu panu udowodniłem że nie ma racji tylko moje nerwy i strata czasu były niepotrzebne ale było warto satysfakcja jest !.Nie wspominam o policjantach z tzw prewencji bo ci to dopiero potrafią się wymądrzać na temat znajomości przepisów tyle że podobnie jak tym ze straży miejskiej nijak to nie wychodzi i widać okropne braki w wiedzy , stąd i dlatego coraz częściej sądy muszą rozstrzygać ich niekompetentne lub złośliwe interpretacje po tym jak petent na słowa mało rozgarniętego funkcjonariusza słysząc -Widzi mi się że jest pan panie kierowco winny przekroczenia ,wykroczenia itd. a kierowca mądry mówi w duchu a wała kieruj se durniu do sądu i często przegrywają !.Więc warto bo sędziowie już coraz częściej nie sugerują się że to policjant ma rację a wykazują się pomysłowością i dociekliwością godną podziwu by rozsądzić sprawiedliwie !.

I to jest fakt szczególnie młodzi policjanci drogówki nie zawsze potrafią dopasować prawa o ruchu drogowym do zaistniałej sytuacji tak być nie powinno ale tak jest , ja kiedyś takiemu panu udowodniłem że nie ma racji tylko moje nerwy i strata czasu były niepotrzebne ale było warto satysfakcja jest !.Nie wspominam o policjantach z tzw prewencji bo ci to dopiero potrafią się wymądrzać na temat znajomości przepisów tyle że podobnie jak tym ze straży miejskiej nijak to nie wychodzi i widać okropne braki w wiedzy , stąd i ... rozwiń
Avatar
Gość / 4 stycznia 2010 r. o 15:30
0
GDYBY LUDZIE ZNALI OPINIĘ URZĘDU MIAR I WAG TO ZAPEWNE NIKT NIE PLACIŁBY JUZ MANDATÓW ANI ZA FOTORADARY , KTÓRE POZA TEM SA ŻLE USTAWIANE I MIERZĄ BARDZO SZEROKO I WYŁAPUJĄ TO CO MA WIEKSZE GABARYTY , CZYLI JESLI JADE A ZA MNĄ ALE OBOK W TLE JEDZIE POCIAG TO FOTORADAR WYŁAPIE PREDKOŚĆ POCIĄGU A NA ZDJECIU JESTEM JA , DLA CZEGO DO WGLĄDU SA TYLKO ZDJĘCIA OPRACOWANE A NIE MA TYCH POGLADOWYCH , CO JECHALO OBOK Z TYŁU ITP.
nADTO WIDEOREJESTRATORY MIERZĄ PREDKOŚĆ RADIOWOZU A NIE SAMOCHODU KTÓRY FILMUJA , BO NIE MAJA ZADNEGO RADARU dLATEGO POMIAR JEST WIELCE WĄTPLIWY BO JESLI RADIOWÓZ PRZYSPIESZA TO WYKAŻE BARDZO DUZĄ PREDKOŚC CO CZESTO WIDAĆ WTVN turbo GDY GONIA SAMOCHÓD TO PRZEKRACZAJĄ I 200/H
I JEZELI TEN RADIOWÓZ NIE JEDZIE NA ŚWIATŁACH I KOGUCIE TO SAM ŁAMIE PRAWO CO JUZ SANKCJONUJA WYROKI SADU
GDYBY LUDZIE ZNALI OPINIĘ URZĘDU MIAR I WAG TO ZAPEWNE NIKT NIE PLACIŁBY JUZ MANDATÓW ANI ZA FOTORADARY , KTÓRE POZA TEM SA ŻLE USTAWIANE I MIERZĄ BARDZO SZEROKO I WYŁAPUJĄ TO CO MA WIEKSZE GABARYTY , CZYLI JESLI JADE A ZA MNĄ ALE OBOK W TLE JEDZIE POCIAG TO FOTORADAR WYŁAPIE PREDKOŚĆ POCIĄGU A NA ZDJECIU JESTEM JA , DLA CZEGO DO WGLĄDU SA TYLKO ZDJĘCIA OPRACOWANE A NIE MA TYCH POGLADOWYCH , CO JECHALO OBOK Z TYŁU ITP.
nADTO WIDEOREJESTRATORY MIERZĄ PREDKOŚĆ RADIOWOZU A NIE SAMOCHODU KTÓRY FILMUJA , BO NIE MAJA ZADNEGO RADAR... rozwiń
Avatar
fg / 4 stycznia 2010 r. o 15:22
0
Ktos pisze ---Przecież teraz nie przyjmują chłopów żywcem od pługa oderwanych.
Powinni okazać się kulturą w podejściu do uczciwych ludzi.----


Ano włąsnie teraz przyjmują tych młodych co to własnego rozumu ani ani i wiele wody upłynie zanim zmądrzeją . Stary policjant to jeszcze logika sie kierował i prostym myśleniem , teraz te wyedukowane to co im głupi pryncypał karze to robią i skutki macie sami .

Nie narzekaj na glinę starego bo będziesz miał młodego -gorszego.
Avatar
tatanka / 4 stycznia 2010 r. o 00:07
0
z taką ortografią i gramatyką można było zostać tylko kierowcą autobusu.....
Avatar
Kierowca autobusu / 3 stycznia 2010 r. o 14:56
0
wrażliwy napisał:
Popieram poszkodowanego kierowcę. Niech się broni jak niesłusznie został oskarżony.Mam jednak przekonanie, że obecnie Sąd wymierza kary w/g uznania, doświadczenia zawodowego, swojego wieku i zdaniem Sądu nie ma ludzi niewinnych, tylko saą niewłaściwie przesłuchani. W lubelskim dawnym zamojskim skazano kierowcę za jazdę po alkoholu. Nie było wydruku alkotestu, alkomatu, nie pobrano krwi. I co? wszyscy sędziowie i prokuratorzy zamieszani w ten przekręt awansowali do Zamościa. Mam na to kwity. Nawet prokurator zamojski jak złożyłem skargę na policjantów straszył mnie, że ukarze. dałem sobie spokój lecz swoje wiem. Powodzenia w walce ze sprawiedliwością.

Kolego walcz nie bój się prokuratorów na nich też bat się znajdzie, ja wygrałem i z prokuratorem, Pamiętaj że czy nad policjantem jest komendant wojewócki i nad prokuratorem jest przełorzony jak cię kolego straszył że cię ukarze to trzeba było złorzyć skargę o szantarz, bo prokurator nie jest od karania od tego jest sąd.

Kolego walcz nie bój się prokuratorów na nich też bat się znajdzie, ja wygrałem i z prokuratorem, Pamiętaj że czy nad policjantem jest komendant wojewócki i nad prokuratorem jest przełorzony jak cię kolego straszył że cię ukarze to trzeba było złorzyć skargę o szantarz, bo prokurator nie jest od karania od tego jest sąd. rozwiń
Avatar
wrażliwy / 3 stycznia 2010 r. o 14:24
0
Popieram poszkodowanego kierowcę. Niech się broni jak niesłusznie został oskarżony.Mam jednak przekonanie, że obecnie Sąd wymierza kary w/g uznania, doświadczenia zawodowego, swojego wieku i zdaniem Sądu nie ma ludzi niewinnych, tylko saą niewłaściwie przesłuchani. W lubelskim dawnym zamojskim skazano kierowcę za jazdę po alkoholu. Nie było wydruku alkotestu, alkomatu, nie pobrano krwi. I co? wszyscy sędziowie i prokuratorzy zamieszani w ten przekręt awansowali do Zamościa. Mam na to kwity. Nawet prokurator zamojski jak złożyłem skargę na policjantów straszył mnie, że ukarze. dałem sobie spokój lecz swoje wiem. Powodzenia w walce ze sprawiedliwością.
Popieram poszkodowanego kierowcę. Niech się broni jak niesłusznie został oskarżony.Mam jednak przekonanie, że obecnie Sąd wymierza kary w/g uznania, doświadczenia zawodowego, swojego wieku i zdaniem Sądu nie ma ludzi niewinnych, tylko saą niewłaściwie przesłuchani. W lubelskim dawnym zamojskim skazano kierowcę za jazdę po alkoholu. Nie było wydruku alkotestu, alkomatu, nie pobrano krwi. I co? wszyscy sędziowie i prokuratorzy zamieszani w ten przekręt awansowali do Zamościa. Mam na to kwity. Nawet prokurator zamojski jak złożyłem skargę na po... rozwiń
Avatar
Tomasz / 3 stycznia 2010 r. o 12:31
0
kierowca autobusu napisał:
Ty psie niewierny a jak stajecie w zatokach przystankowych tak że nie mam gdzie ludzi wysadzić to dobrze ostrzegam was pieski jak jeszcze raz staniecie na przystanku w zatocce dzwonię do komendy wojewódzkiej to to jest miejsce dla autobusu a nie radiowozu.

Panowie kierowcy dajcie spokój! Policjant to też człowiek co on winien że odgórnie ma przykazane karać kierowców!!??
Ktoś mu załatwił tę pracą więc teraz się odwdzięcza, wiadomo nie od dziś że do policji nie trafiają najlepsi lecz ci którzy mają załatwione-często nieudacznicy którzy nie mogli sobie poradzić w życiu w cywilu WIĘC TERAZ TRZEBA ODREAGOWAĆ!!!!
każdy z nas stres odreagować może na basenie, czy też hali, siłowni czy też boisku A taki biedak tam się boi i wstydzi pójść więc każe kierowców!!!
BANDYTÓW I ZŁODZIEI NIE ŚCIGAJĄ BO ZBYT MAŁY ILORAZ INTELIGENCJI MAJĄ więc co im pozostaje???!!!

Panowie kierowcy dajcie spokój! Policjant to też człowiek co on winien że odgórnie ma przykazane karać kierowców!!??
Ktoś mu załatwił tę pracą więc teraz się odwdzięcza, wiadomo nie od dziś że do policji nie trafiają najlepsi lecz ci którzy mają załatwione-często nieudacznicy którzy nie mogli sobie poradzić w życiu w cywilu WIĘC TERAZ TRZEBA ODREAGOWAĆ!!!!
każdy z nas stres odreagować może na basenie, czy też hali, siłowni czy też boisku A taki biedak tam się boi i wstydzi pójść wię... rozwiń
Avatar
kierowca autobusu / 3 stycznia 2010 r. o 11:16
0
mamama napisał:
Widać, że ktoś mądry pisał ten artykuł, sprawdźcie sobie jak za przekroczenie prędkości o 25 km/h można dać 6 pkt. karnych hahaha. Teraz to każdy potrafi na nas narzekać a jak zostanie zatrzymany to tylko prosi żeby pouczenie bo on taki biedny i znaku nie zauważył................żenada

Ty psie niewierny a jak stajecie w zatokach przystankowych tak że nie mam gdzie ludzi wysadzić to dobrze ostrzegam was pieski jak jeszcze raz staniecie na przystanku w zatocce dzwonię do komendy wojewódzkiej to to jest miejsce dla autobusu a nie radiowozu.

Ty psie niewierny a jak stajecie w zatokach przystankowych tak że nie mam gdzie ludzi wysadzić to dobrze ostrzegam was pieski jak jeszcze raz staniecie na przystanku w zatocce dzwonię do komendy wojewódzkiej to to jest miejsce dla autobusu a nie radiowozu. rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 31

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lublin: 16-latek potrącony na przejściu dla pieszych

Lublin: 16-latek potrącony na przejściu dla pieszych

16-latek trafił do szpitala po tym, jak na ul. Koryznowej w Lublinie potrącił go samochód. Nastolatek przechodził przez jezdnię na oznakowanym przejściu dla pieszych

Awaria w centrum Lublina. Utrudnienia w ruchu
galeria

Awaria w centrum Lublina. Utrudnienia w ruchu

Poważnie utrudniony jest przejazd przez ul. Wodopojną. W rejonie jej skrzyżowania z ul. Staszica doszło do awarii wodociągowej

Internetowy sklep zoologiczny - jak kupować, by zyskać najwięcej

Internetowy sklep zoologiczny - jak kupować, by zyskać najwięcej

Eksperci są zgodni: pandemia zmieniła zwyczaje zakupowe Polaków. Już 73% internautów robi zakupy przez internet. Wzrosty notują sklepy wszystkich branż, także zoologia. Zakupy w internetowym sklepie zoologicznym są najwygodniejszą formą zakupów dla twojego pupila, dlatego jako ekspert - sklep zoologiczny Rikoland, pokażemy Ci, jak kupować mądrze.

PiS dalej z największym poparciem. Ale bez sejmowej większości
Sondaż

PiS dalej z największym poparciem. Ale bez sejmowej większości

Prawo i Sprawiedliwość pozostaje sondażowym liderem z poparciem na poziomie 32.3 proc. Z takim wynikiem partia Jarosława Kaczyńskiego nie może jednak liczyć na utworzenie sejmowej większości - wynika z badania przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie "Rzeczpospolitej"

Lawinowy wzrost liczby chorych w szpitalach. 500 osób w ciągu doby

Lawinowy wzrost liczby chorych w szpitalach. 500 osób w ciągu doby

W ciągu ostatniej doby do polskich szpitali trafiło prawie pół tysiąca osób z COVID-19 - poinformował w poniedziałek wiceminister zdrowia Waldemar Kraska. Dodał, że pod respiratory trafiło dalszych 69 osób. Ocenił, że liczba zakażonych trafiających do szpitali przybywa w sposób lawinowy.

Nowe drogi rowerowe powstaną w Lublinie

Nowe drogi rowerowe powstaną w Lublinie

Nowe drogi dla rowerów mają powstać w tym roku wzdłuż al. Solidarności po stronie Czechowa. Przetarg na ich wykonanie został ogłoszony przez Zarząd Dróg i Mostów, a budowa ma być opłacona z budżetu obywatelskiego. Ratusz zapowiada budowę kolejnych dróg.

3-letnia Hania zmarła w cierpieniach. Była bita i maltretowana od narodzin?
Reportaż Uwagi! TVN
film

3-letnia Hania zmarła w cierpieniach. Była bita i maltretowana od narodzin?

Po śmierci 3-letniej Hani jej matka przyznała, że karała dziewczynkę, długo polewając ją zimną wodą. Według prokuratury, dziecko było maltretowane praktycznie od urodzenia.

Dawno, dawno temu, w roku 2021… W kapsule czasu znalazła się nawet maseczka

Dawno, dawno temu, w roku 2021… W kapsule czasu znalazła się nawet maseczka

Listy do przyszłych pokoleń znalazły się w kapsule czasu wmurowanej w piątek w fundamenty hali sportowej budowanej dla I LO im. Stanisława Staszica. Umieszczono w niej także fotografie, tarcze szkolne, współczesne monety i wydania lokalnych gazet.

Dziś Dzień Kobiet. Uważajmy, jakie kwiaty wręczamy w prezencie. Co symbolizują ich kolory?
film

Dziś Dzień Kobiet. Uważajmy, jakie kwiaty wręczamy w prezencie. Co symbolizują ich kolory?

8 marca obchodzimy międzynarodowy Dzień Kobiet. Przyjrzyjmy się zatem kolorom kwiatów i ich symbolice.

Dziś Dzień Kobiet. "Kwiaty to miły gest, ale bardziej potrzebujemy szacunku na co dzień"
galeria

Dziś Dzień Kobiet. "Kwiaty to miły gest, ale bardziej potrzebujemy szacunku na co dzień"

– My nie jesteśmy tylko od święta! – podkreśla jedna z uczestniczek V Manify Lubelskiej, która w sobotę przeszła ulicami miasta. Symbolem 8 marca są już nie tylko kwiaty, ale coraz częściej, szczególnie dla młodego pokolenia, uliczne manifestacje w obronie praw kobiet.

Hardcorowa Kumowa wymęczyła, ale radość z jej pokonania była bezcenna [zdjęcia]
galeria

Hardcorowa Kumowa wymęczyła, ale radość z jej pokonania była bezcenna [zdjęcia]

286 zawodników zameldowało się na starcie przełaju Harcorowa Kumowa w Chełmie. W sobotę ruszyli na dwa dystanse jednego z najbardziej wymagających biegów Lubelszczyzny - na 10 km i 30 km. Pogoda, mimo że temperatura oscylowała w okolicy zera stopni, nie sprawiła śmiałkom żadnych problemów.

Ruszają szczepienia osób z grupy zero, które nie przyjęły jeszcze żadnej dawki

Ruszają szczepienia osób z grupy zero, które nie przyjęły jeszcze żadnej dawki

W poniedziałek ruszają szczepienia osób z grupy zero, które nie przyjęły jeszcze żadnej szczepionki. Uodparniane będą dwudawkowym preparatem firmy AstraZeneca. Pierwszą dawkę powinny przyjąć do 21 marca.

Lubelskie. „Pacjent zero” do dziś walczy o zdrowie. "Rodzina stała się ofiarą hejtu"

Lubelskie. „Pacjent zero” do dziś walczy o zdrowie. "Rodzina stała się ofiarą hejtu"

– Moja rodzina stała się ofiarą hejtu. Długo nie mogliśmy odzyskać zaufania do ludzi – opowiada pan Piotr z Niedrzwicy Dużej, pierwszy pacjent z SARS-CoV-2 w województwie lubelskim. Pan Piotr do dziś walczy o pełny powrót do zdrowia. W środę minie dokładnie rok od potwierdzenia tego przypadku.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 8 marca 2021 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 8 marca 2021 r.

Przeprosiny za 8 milionów złotych? Sąd nie odpuszcza byłej radnej PiS

Przeprosiny za 8 milionów złotych? Sąd nie odpuszcza byłej radnej PiS

Lubelski sąd oddalił wniosek o wstrzymanie wykonania wyroku, dotyczącego Anny Jaśkowskiej. Była radna PiS musi więc publicznie przeprosić za nazwanie Tadeusza Mazowieckiego „stalinowcem i agentem NKWD”. Opublikowanie przeprosin może kosztować nawet 8 mln zł - ocenia jej pełnomocnik.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.