Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Chełm

10 grudnia 2010 r.
15:19
Edytuj ten wpis

Słupki-głupki kontra kierowcy. Brakuje już 300 słupków, ale wrócą

Autor: Zdjęcie autora Paweł Puzio
0 38 A A

Na 1000 słupków oddzielających pasy ruchu na drodze od Piask do Łopiennika brakuje 300. Ścinają je samochody i pługi. A niektórzy po prostu… odkręcają słupki z drogi.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
O nowych słupkach na drodze krajowej nr 17 napisał wczoraj dziennikarz obywatelski Fotonews na portalu MM Lublin Postawili nowe słupki na krajowej 17. Większość zniszczyły pługi

Dziś Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad dokonała przeglądu stanu słupków-głupków na drodze krajowej nr 17 pomiędzy Piaskami a Łopiennikiem. – Na 1000 brakuje blisko 300. W tym 126 zamontowanych w listopadzie, na odcinku przebiegającym przez las w Łopienniku – mówi Krzysztof Nalewajko, rzecznik lubelskiego Oddziału Generalnej w Lublinie

Pierwsze "słupki-głupki” pojawiły się na "17” pod koniec 2009 roku. Ostatnią partię zamontowano w lesie, w Łopienniku, w listopadzie tego roku. Słupki mają nie dopuścić do wyprzedzania na "podwójnej ciągłej”.

Pomysł Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad od początku nie przypadł do gustu kierowcom. – Kto na to wpadł. Przecież gołym okiem widać, że to się nie sprawdziło. Kilka razy w tygodniu pokonuję tę trasę i widzę kolejne słupki wycięte. Przecież to są olbrzymie koszty, które my pokrywamy z podatków – mówi Jarosław Bednarz, kierowca z Krasnegostawu.

Niektórzy kierowcy, szczególnie "tirów”, potrafią niszczyć słupki celowo. – Tną je dla zabawy – mówi mieszkaniec Fajsławic.

Mało tego, drogowcy zanotowali tajemnicze zniknięcie słupków. – W Łopienniku, tuż po zamontowaniu "wyparowało” z drogi 50. Odnalazły się w lesie. Ktoś je odkręcił i wyrzucił – dodaje Krzysztof Nalewajko.
Są też bardziej trywialne przypadki. – Pewien gospodarz zdemontował trzy słupki, bo przeszkadzały mu skręcać na podwójnej ciągłej, z drogi krajowej, do gospodarstwa. Znaleźliśmy je pod płotem jego obejścia – opowiada rzecznik.

Kierowcy nie mogą zrozumieć, czemu drogowcy nie chcą się wycofać z krytykowanego pomysłu. – Zimą słupki są wycinane przez pługi. Jak jedzie karetka, to nie można jej ustąpić drogi, bo nie ma pobocza. Prawdziwy dramat to traktor lub kombajn latem, który mimo zakazu wjedzie na "krajówkę”. Nie wszędzie są drogi serwisowe – dodaje Andrzej Kurek, kierowca z Lublina.

Tymczasem drogowcy mówią jasno: te słupki zwiększają bezpieczeństwo. Podobnego zdania jest policja, która popiera montaż tego rodzaju urządzeń. – Po zamontowaniu słupków spadła liczba wypadków na tym odcinku – mówi Arkadiusz Kalita z Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.

Zniszczone słupki to niestety także ogromny koszt. – Wymiana jednego słupka to 180 złotych – mówi Krzysztof Nalewajko. Przed ostatnią inwentaryzacją drogowcy wymienili 200 słupków. Na montaż czeka kolejnych 300.


Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 38

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
ala / 12 grudnia 2010 r. o 22:11
http://www.money.pl/darmowe-ebooki/?ref=18ab627d99e0cacc6f43dfa0c71b3c78
Avatar
Wiola / 12 grudnia 2010 r. o 21:40
Słupki mogą stać, gdy są dwa pasy ruchu.Nie ma przejazdu dla karetki pogotowia.Ostatnio zepsuło się auto na pojedyńczym pasie ruchu-i przejezdzaliśmy między słupkami.Pytam ,gdzie tu jest bezpieczenstwo?
Avatar
Gość / 11 grudnia 2010 r. o 10:50
ktoś pisał o metalowych słupkach, są w Czechach na drodze zeby ludzie nie wyprzedzali wbetonowane stalowe szyny z linami stalowymi rozciągniętymi, tak że i takie numery już są, pozdrawiam.
Avatar
Gość / 11 grudnia 2010 r. o 08:39
[quote name='Michał' timestamp='1292016131' post='403239']
Jak czytam tego typu, nazwijmy to delikatnie, wypociny netowego napinacza to mam żal do przemysłu gumowego, że nie produkuje się prezerwatyw o grubości conajmniej 1 cm - wtedy, z pewnością byłaby zdecydowanie mniejsza liczba ofiar przemysłu gumowego -nazywając inaczej: bezmózgich idiotów (takich jak "vlad_de_sade"). A wracając do pachołków - po 1: w Polsce jest nie jedna (jak twierdzi "vlad_de_sade") a kilka firm, które je produkują, po 2: nikt nikomu nie zabrania uczyć się by samemu zasiąść przy "pięknym, suto zastawionym, smakowitym korycie" - jest tylko jeden warunek: nie można być ofiarą przemysłu gumowego jak "vlad_de_sade" i kilku innych zamieszczających tu swoje "przemyślenia".
[/quote]
Widać jesteś "znajomym królika" i masz dojście do koryta.
Ile może wazyć taki słupek? Kilogram? Więc 1000 słupków = 1 tona plastiku = 180 tysięcy.
Ile kosztuje ton benzyny? Około 5 tysięcy.
Ile kosztuje tona Mercedesa? około 100 tysięcy.
Po co produkowac Mercedesy, po co wydobywać ropę skoro wystarczy produkować słupki dla GDDKiA? naprawdę trzeba być idiotą
Dla ciekawych link do strony z metalowymi i większymi słupkami, po około 100 zł w detalu www.sklepdrogowy.pl/index.html
[quote name='Michał' timestamp='1292016131' post='403239']
Jak czytam tego typu, nazwijmy to delikatnie, wypociny netowego napinacza to mam żal do przemysłu gumowego, że nie produkuje się prezerwatyw o grubości conajmniej 1 cm - wtedy, z pewnością byłaby zdecydowanie mniejsza liczba ofiar przemysłu gumowego -nazywając inaczej: bezmózgich idiotów (takich jak "vlad_de_sade"). A wracając do pachołków - po 1: w Polsce jest nie jedna (jak twierdzi "vlad_de_sade") a kilka firm, które je produkują, ... rozwiń
Avatar
ad / 11 grudnia 2010 r. o 07:28
[quote name='adam' timestamp='1292022405' post='403298']
Panowie z zarządu dróg niech się stukna w czoło dobrze sie żadzić naszemi pieniążkami ja od prawie 20 lat przemierzam tą trase LuBLIN Zamość i zdarzyło się kilka śmiertelnych wypadków może z 5 na autostradzie 4 co dzień jest kolizja wypadek i co powinno się ją zamknąć albo postawiś śłupki głupki co kilka kilometrów spowalniacze ,. Jak ten madru urzędnik chodzby raz się tą trasą przejechał to może by zrozumial chodz niekturzy są nierefolmowali i jak sobie zakodują że ich racja to niewarzne ile nas to kosztuje padł pomysł a to kosztuje niech dyrektor zarządu dróg zapłaci tylko raz za 300 słupeczków po 350 z robocizną to mu sie odechce głupich pomysłów za te pieniądze można kilka kilometrów dróg wyremontować a to jest jednorazowy koszt i dalej się bedzie to powtarzać . Tu potrzeba prokuratora i NIKu za ten boczny bez użyteczny pas za łopiennikiem w strone pias powinno się powiesić tego co robił projekt a ludzie mają teraz problem z dojazdem do posesji dlaczeko ten pas nie został dołączony do głównej drogi wtedy mamy 2,5 pasa w kazdą strone i wszyscy sie zmieszą wtedy ciągnik rower i samochód a tak co kasa poszła pożytku żadnego czas aby urzędnik odpowiadał swoim majątkiem za głupie decyzje wtedy może się polepszy jak z goło du.... zostanie a następny pomyśli zanim coś podpisze a słupki to śmierć na drodze trzeba tragedi żeby ktoś zrozumiał. a śłupeczkó żeczywiście jak są brudne to niewidać a odblaski sobie fruwają
[/quote]

Idiotyzm i ograniczenie umysłowe jest widoczne u obrońców słupków aż nadto a szczególnie kiedy wypowiada się przedstawiciel policji, pamiętam że stara milicja bardziej mądrze się wypowiadała na temat bezpieczeństwa na drogach niż obecna policja. Te słupki to projektant i panowie zarządzający powinni ustawić sobie na głowach aby można było ich z daleka zobaczyć a nie na jezdni szczególnie tam gdzie są opady śniegu. Jeżeli nie potrafimy nauczyć kierowców jeździć prawidłowo i dyscypliny to winne na nieskuteczne prawo . Takiego idiotę co to zaprojektował do zamontowania to w domu wariatów należy umieścić porostu demokratyczne bezmózgowie
[quote name='adam' timestamp='1292022405' post='403298']
Panowie z zarządu dróg niech się stukna w czoło dobrze sie żadzić naszemi pieniążkami ja od prawie 20 lat przemierzam tą trase LuBLIN Zamość i zdarzyło się kilka śmiertelnych wypadków może z 5 na autostradzie 4 co dzień jest kolizja wypadek i co powinno się ją zamknąć albo postawiś śłupki głupki co kilka kilometrów spowalniacze ,. Jak ten madru urzędnik chodzby raz się tą trasą przejechał to może by zrozumial chodz niekturzy są nierefolmowali i jak sobie z... rozwiń
Avatar
obywatel / 11 grudnia 2010 r. o 00:53
Adaś,
szczerze powiedziawszy, to nie potrafiłbym złożyć tak pięknie rozbudowanego zdania, a co dopiero wypowiedzieć, w dodatku bez znaków przystankowych. Używane przez Ciebie zasady ortografii są odkrywcze i ciekawe. Jesteś prawdziwym maestro - proszę napisz coś jeszcze, tylko oczywiście w tym Twoim stylu!
Avatar
adam / 11 grudnia 2010 r. o 00:06
Panowie z zarządu dróg niech się stukna w czoło dobrze sie żadzić naszemi pieniążkami ja od prawie 20 lat przemierzam tą trase LuBLIN Zamość i zdarzyło się kilka śmiertelnych wypadków może z 5 na autostradzie 4 co dzień jest kolizja wypadek i co powinno się ją zamknąć albo postawiś śłupki głupki co kilka kilometrów spowalniacze ,. Jak ten madru urzędnik chodzby raz się tą trasą przejechał to może by zrozumial chodz niekturzy są nierefolmowali i jak sobie zakodują że ich racja to niewarzne ile nas to kosztuje padł pomysł a to kosztuje niech dyrektor zarządu dróg zapłaci tylko raz za 300 słupeczków po 350 z robocizną to mu sie odechce głupich pomysłów za te pieniądze można kilka kilometrów dróg wyremontować a to jest jednorazowy koszt i dalej się bedzie to powtarzać . Tu potrzeba prokuratora i NIKu za ten boczny bez użyteczny pas za łopiennikiem w strone pias powinno się powiesić tego co robił projekt a ludzie mają teraz problem z dojazdem do posesji dlaczeko ten pas nie został dołączony do głównej drogi wtedy mamy 2,5 pasa w kazdą strone i wszyscy sie zmieszą wtedy ciągnik rower i samochód a tak co kasa poszła pożytku żadnego czas aby urzędnik odpowiadał swoim majątkiem za głupie decyzje wtedy może się polepszy jak z goło du.... zostanie a następny pomyśli zanim coś podpisze a słupki to śmierć na drodze trzeba tragedi żeby ktoś zrozumiał. a śłupeczkó żeczywiście jak są brudne to niewidać a odblaski sobie fruwają
Panowie z zarządu dróg niech się stukna w czoło dobrze sie żadzić naszemi pieniążkami ja od prawie 20 lat przemierzam tą trase LuBLIN Zamość i zdarzyło się kilka śmiertelnych wypadków może z 5 na autostradzie 4 co dzień jest kolizja wypadek i co powinno się ją zamknąć albo postawiś śłupki głupki co kilka kilometrów spowalniacze ,. Jak ten madru urzędnik chodzby raz się tą trasą przejechał to może by zrozumial chodz niekturzy są nierefolmowali i jak sobie zakodują że ich racja to niewarzne ile nas to kosztuje padł pomysł a to kosztuje niech d... rozwiń
Avatar
sfx / 10 grudnia 2010 r. o 23:56
Słyszałem że niedługo wprowadzą metalowe słupki, zbrojone, żeby chołota nauczyła sie co to jest CIĄGŁA linia. I kołtun jeden z drugim chce drogi dwupasmowej jak '2+1' nie może pojąć.
Avatar
m / 10 grudnia 2010 r. o 23:18
Droga z lublina do Hrubieszowa przez Piaski , Krasnystaw, Kraśniczyn, Bończę ,
od Krasnegostawu to horor w zimie , szczególnie jak napada śniegu ,mgła ,ciemno
widziałam słupki, są potrzebne bo jedzie się pewniej , przynajmniej bardzo dobrze widać przebieg drogi
tam gdzie mie ich i nie jest dobrze odśnieżona szosa już od Krasnegostawu do Kraśniczyna i dalej .........
drogę można wyczuć wyłącznie po kołkach bocznych przy szosie .
Podobno tylko te kołki są myte ,żeby było widać przebieg drogi
a w Bończy świat się kończy .
Tam drogowcy powinni sie przejechać .
Jedynie dobrze oznakowana jest droga w budowie ale to tylko kilkanaście km.
Pasażerka
Droga z lublina do Hrubieszowa przez Piaski , Krasnystaw, Kraśniczyn, Bończę ,
od Krasnegostawu to horor w zimie , szczególnie jak napada śniegu ,mgła ,ciemno
widziałam słupki, są potrzebne bo jedzie się pewniej , przynajmniej bardzo dobrze widać przebieg drogi
tam gdzie mie ich i nie jest dobrze odśnieżona szosa już od Krasnegostawu do Kraśniczyna i dalej .........
drogę można wyczuć wyłącznie po kołkach bocznych przy szosie .
Podobno tylko te kołki są myte ,żeby było widać przebieg drogi
a w Bońc... rozwiń
Avatar
Michał / 10 grudnia 2010 r. o 22:22
[quote name='vlad_de_sade' timestamp='1292009050' post='403136']
Przecież te słupki to biznes idealny dla krewnych i znajomych z układu biznesowo-towarzyskiego. Przetarg na montaż słupków wygrała pewnie jedna firma, czas serwisowanie słupków też jest zapewne odpowiednio długi. A te słupki to nie byle co - muszą mieć odpowiednie atesty i dopuszczenia: produkuje je jedna firma - ta która ma produkować byle komu nie wolno ! Produkuje - to znaczy sprowadza chiński badziew za grosze a potem jest przybijany odpowiedni stempelek i dokładany ateścik.
Piękne suto zastawione, smakowite koryto. ... mniam, mniam, to znaczy chciałem napisać: chrum chrum
[/quote]
Jak czytam tego typu, nazwijmy to delikatnie, wypociny netowego napinacza to mam żal do przemysłu gumowego, że nie produkuje się prezerwatyw o grubości conajmniej 1 cm - wtedy, z pewnością byłaby zdecydowanie mniejsza liczba ofiar przemysłu gumowego -nazywając inaczej: bezmózgich idiotów (takich jak "vlad_de_sade"). A wracając do pachołków - po 1: w Polsce jest nie jedna (jak twierdzi "vlad_de_sade") a kilka firm, które je produkują, po 2: nikt nikomu nie zabrania uczyć się by samemu zasiąść przy "pięknym, suto zastawionym, smakowitym korycie" - jest tylko jeden warunek: nie można być ofiarą przemysłu gumowego jak "vlad_de_sade" i kilku innych zamieszczających tu swoje "przemyślenia".
[quote name='vlad_de_sade' timestamp='1292009050' post='403136']
Przecież te słupki to biznes idealny dla krewnych i znajomych z układu biznesowo-towarzyskiego. Przetarg na montaż słupków wygrała pewnie jedna firma, czas serwisowanie słupków też jest zapewne odpowiednio długi. A te słupki to nie byle co - muszą mieć odpowiednie atesty i dopuszczenia: produkuje je jedna firma - ta która ma produkować byle komu nie wolno ! Produkuje - to znaczy sprowadza chiński badziew za grosze a potem jest przybijany odpow... rozwiń
Avatar
ala / 12 grudnia 2010 r. o 22:11
http://www.money.pl/darmowe-ebooki/?ref=18ab627d99e0cacc6f43dfa0c71b3c78
Avatar
Wiola / 12 grudnia 2010 r. o 21:40
Słupki mogą stać, gdy są dwa pasy ruchu.Nie ma przejazdu dla karetki pogotowia.Ostatnio zepsuło się auto na pojedyńczym pasie ruchu-i przejezdzaliśmy między słupkami.Pytam ,gdzie tu jest bezpieczenstwo?
Avatar
Gość / 11 grudnia 2010 r. o 10:50
ktoś pisał o metalowych słupkach, są w Czechach na drodze zeby ludzie nie wyprzedzali wbetonowane stalowe szyny z linami stalowymi rozciągniętymi, tak że i takie numery już są, pozdrawiam.
Avatar
Gość / 11 grudnia 2010 r. o 08:39
[quote name='Michał' timestamp='1292016131' post='403239']
Jak czytam tego typu, nazwijmy to delikatnie, wypociny netowego napinacza to mam żal do przemysłu gumowego, że nie produkuje się prezerwatyw o grubości conajmniej 1 cm - wtedy, z pewnością byłaby zdecydowanie mniejsza liczba ofiar przemysłu gumowego -nazywając inaczej: bezmózgich idiotów (takich jak "vlad_de_sade"). A wracając do pachołków - po 1: w Polsce jest nie jedna (jak twierdzi "vlad_de_sade") a kilka firm, które je produkują, po 2: nikt nikomu nie zabrania uczyć się by samemu zasiąść przy "pięknym, suto zastawionym, smakowitym korycie" - jest tylko jeden warunek: nie można być ofiarą przemysłu gumowego jak "vlad_de_sade" i kilku innych zamieszczających tu swoje "przemyślenia".
[/quote]
Widać jesteś "znajomym królika" i masz dojście do koryta.
Ile może wazyć taki słupek? Kilogram? Więc 1000 słupków = 1 tona plastiku = 180 tysięcy.
Ile kosztuje ton benzyny? Około 5 tysięcy.
Ile kosztuje tona Mercedesa? około 100 tysięcy.
Po co produkowac Mercedesy, po co wydobywać ropę skoro wystarczy produkować słupki dla GDDKiA? naprawdę trzeba być idiotą
Dla ciekawych link do strony z metalowymi i większymi słupkami, po około 100 zł w detalu www.sklepdrogowy.pl/index.html
[quote name='Michał' timestamp='1292016131' post='403239']
Jak czytam tego typu, nazwijmy to delikatnie, wypociny netowego napinacza to mam żal do przemysłu gumowego, że nie produkuje się prezerwatyw o grubości conajmniej 1 cm - wtedy, z pewnością byłaby zdecydowanie mniejsza liczba ofiar przemysłu gumowego -nazywając inaczej: bezmózgich idiotów (takich jak "vlad_de_sade"). A wracając do pachołków - po 1: w Polsce jest nie jedna (jak twierdzi "vlad_de_sade") a kilka firm, które je produkują, ... rozwiń
Avatar
ad / 11 grudnia 2010 r. o 07:28
[quote name='adam' timestamp='1292022405' post='403298']
Panowie z zarządu dróg niech się stukna w czoło dobrze sie żadzić naszemi pieniążkami ja od prawie 20 lat przemierzam tą trase LuBLIN Zamość i zdarzyło się kilka śmiertelnych wypadków może z 5 na autostradzie 4 co dzień jest kolizja wypadek i co powinno się ją zamknąć albo postawiś śłupki głupki co kilka kilometrów spowalniacze ,. Jak ten madru urzędnik chodzby raz się tą trasą przejechał to może by zrozumial chodz niekturzy są nierefolmowali i jak sobie zakodują że ich racja to niewarzne ile nas to kosztuje padł pomysł a to kosztuje niech dyrektor zarządu dróg zapłaci tylko raz za 300 słupeczków po 350 z robocizną to mu sie odechce głupich pomysłów za te pieniądze można kilka kilometrów dróg wyremontować a to jest jednorazowy koszt i dalej się bedzie to powtarzać . Tu potrzeba prokuratora i NIKu za ten boczny bez użyteczny pas za łopiennikiem w strone pias powinno się powiesić tego co robił projekt a ludzie mają teraz problem z dojazdem do posesji dlaczeko ten pas nie został dołączony do głównej drogi wtedy mamy 2,5 pasa w kazdą strone i wszyscy sie zmieszą wtedy ciągnik rower i samochód a tak co kasa poszła pożytku żadnego czas aby urzędnik odpowiadał swoim majątkiem za głupie decyzje wtedy może się polepszy jak z goło du.... zostanie a następny pomyśli zanim coś podpisze a słupki to śmierć na drodze trzeba tragedi żeby ktoś zrozumiał. a śłupeczkó żeczywiście jak są brudne to niewidać a odblaski sobie fruwają
[/quote]

Idiotyzm i ograniczenie umysłowe jest widoczne u obrońców słupków aż nadto a szczególnie kiedy wypowiada się przedstawiciel policji, pamiętam że stara milicja bardziej mądrze się wypowiadała na temat bezpieczeństwa na drogach niż obecna policja. Te słupki to projektant i panowie zarządzający powinni ustawić sobie na głowach aby można było ich z daleka zobaczyć a nie na jezdni szczególnie tam gdzie są opady śniegu. Jeżeli nie potrafimy nauczyć kierowców jeździć prawidłowo i dyscypliny to winne na nieskuteczne prawo . Takiego idiotę co to zaprojektował do zamontowania to w domu wariatów należy umieścić porostu demokratyczne bezmózgowie
[quote name='adam' timestamp='1292022405' post='403298']
Panowie z zarządu dróg niech się stukna w czoło dobrze sie żadzić naszemi pieniążkami ja od prawie 20 lat przemierzam tą trase LuBLIN Zamość i zdarzyło się kilka śmiertelnych wypadków może z 5 na autostradzie 4 co dzień jest kolizja wypadek i co powinno się ją zamknąć albo postawiś śłupki głupki co kilka kilometrów spowalniacze ,. Jak ten madru urzędnik chodzby raz się tą trasą przejechał to może by zrozumial chodz niekturzy są nierefolmowali i jak sobie z... rozwiń
Avatar
obywatel / 11 grudnia 2010 r. o 00:53
Adaś,
szczerze powiedziawszy, to nie potrafiłbym złożyć tak pięknie rozbudowanego zdania, a co dopiero wypowiedzieć, w dodatku bez znaków przystankowych. Używane przez Ciebie zasady ortografii są odkrywcze i ciekawe. Jesteś prawdziwym maestro - proszę napisz coś jeszcze, tylko oczywiście w tym Twoim stylu!
Avatar
adam / 11 grudnia 2010 r. o 00:06
Panowie z zarządu dróg niech się stukna w czoło dobrze sie żadzić naszemi pieniążkami ja od prawie 20 lat przemierzam tą trase LuBLIN Zamość i zdarzyło się kilka śmiertelnych wypadków może z 5 na autostradzie 4 co dzień jest kolizja wypadek i co powinno się ją zamknąć albo postawiś śłupki głupki co kilka kilometrów spowalniacze ,. Jak ten madru urzędnik chodzby raz się tą trasą przejechał to może by zrozumial chodz niekturzy są nierefolmowali i jak sobie zakodują że ich racja to niewarzne ile nas to kosztuje padł pomysł a to kosztuje niech dyrektor zarządu dróg zapłaci tylko raz za 300 słupeczków po 350 z robocizną to mu sie odechce głupich pomysłów za te pieniądze można kilka kilometrów dróg wyremontować a to jest jednorazowy koszt i dalej się bedzie to powtarzać . Tu potrzeba prokuratora i NIKu za ten boczny bez użyteczny pas za łopiennikiem w strone pias powinno się powiesić tego co robił projekt a ludzie mają teraz problem z dojazdem do posesji dlaczeko ten pas nie został dołączony do głównej drogi wtedy mamy 2,5 pasa w kazdą strone i wszyscy sie zmieszą wtedy ciągnik rower i samochód a tak co kasa poszła pożytku żadnego czas aby urzędnik odpowiadał swoim majątkiem za głupie decyzje wtedy może się polepszy jak z goło du.... zostanie a następny pomyśli zanim coś podpisze a słupki to śmierć na drodze trzeba tragedi żeby ktoś zrozumiał. a śłupeczkó żeczywiście jak są brudne to niewidać a odblaski sobie fruwają
Panowie z zarządu dróg niech się stukna w czoło dobrze sie żadzić naszemi pieniążkami ja od prawie 20 lat przemierzam tą trase LuBLIN Zamość i zdarzyło się kilka śmiertelnych wypadków może z 5 na autostradzie 4 co dzień jest kolizja wypadek i co powinno się ją zamknąć albo postawiś śłupki głupki co kilka kilometrów spowalniacze ,. Jak ten madru urzędnik chodzby raz się tą trasą przejechał to może by zrozumial chodz niekturzy są nierefolmowali i jak sobie zakodują że ich racja to niewarzne ile nas to kosztuje padł pomysł a to kosztuje niech d... rozwiń
Avatar
sfx / 10 grudnia 2010 r. o 23:56
Słyszałem że niedługo wprowadzą metalowe słupki, zbrojone, żeby chołota nauczyła sie co to jest CIĄGŁA linia. I kołtun jeden z drugim chce drogi dwupasmowej jak '2+1' nie może pojąć.
Avatar
m / 10 grudnia 2010 r. o 23:18
Droga z lublina do Hrubieszowa przez Piaski , Krasnystaw, Kraśniczyn, Bończę ,
od Krasnegostawu to horor w zimie , szczególnie jak napada śniegu ,mgła ,ciemno
widziałam słupki, są potrzebne bo jedzie się pewniej , przynajmniej bardzo dobrze widać przebieg drogi
tam gdzie mie ich i nie jest dobrze odśnieżona szosa już od Krasnegostawu do Kraśniczyna i dalej .........
drogę można wyczuć wyłącznie po kołkach bocznych przy szosie .
Podobno tylko te kołki są myte ,żeby było widać przebieg drogi
a w Bończy świat się kończy .
Tam drogowcy powinni sie przejechać .
Jedynie dobrze oznakowana jest droga w budowie ale to tylko kilkanaście km.
Pasażerka
Droga z lublina do Hrubieszowa przez Piaski , Krasnystaw, Kraśniczyn, Bończę ,
od Krasnegostawu to horor w zimie , szczególnie jak napada śniegu ,mgła ,ciemno
widziałam słupki, są potrzebne bo jedzie się pewniej , przynajmniej bardzo dobrze widać przebieg drogi
tam gdzie mie ich i nie jest dobrze odśnieżona szosa już od Krasnegostawu do Kraśniczyna i dalej .........
drogę można wyczuć wyłącznie po kołkach bocznych przy szosie .
Podobno tylko te kołki są myte ,żeby było widać przebieg drogi
a w Bońc... rozwiń
Avatar
Michał / 10 grudnia 2010 r. o 22:22
[quote name='vlad_de_sade' timestamp='1292009050' post='403136']
Przecież te słupki to biznes idealny dla krewnych i znajomych z układu biznesowo-towarzyskiego. Przetarg na montaż słupków wygrała pewnie jedna firma, czas serwisowanie słupków też jest zapewne odpowiednio długi. A te słupki to nie byle co - muszą mieć odpowiednie atesty i dopuszczenia: produkuje je jedna firma - ta która ma produkować byle komu nie wolno ! Produkuje - to znaczy sprowadza chiński badziew za grosze a potem jest przybijany odpowiedni stempelek i dokładany ateścik.
Piękne suto zastawione, smakowite koryto. ... mniam, mniam, to znaczy chciałem napisać: chrum chrum
[/quote]
Jak czytam tego typu, nazwijmy to delikatnie, wypociny netowego napinacza to mam żal do przemysłu gumowego, że nie produkuje się prezerwatyw o grubości conajmniej 1 cm - wtedy, z pewnością byłaby zdecydowanie mniejsza liczba ofiar przemysłu gumowego -nazywając inaczej: bezmózgich idiotów (takich jak "vlad_de_sade"). A wracając do pachołków - po 1: w Polsce jest nie jedna (jak twierdzi "vlad_de_sade") a kilka firm, które je produkują, po 2: nikt nikomu nie zabrania uczyć się by samemu zasiąść przy "pięknym, suto zastawionym, smakowitym korycie" - jest tylko jeden warunek: nie można być ofiarą przemysłu gumowego jak "vlad_de_sade" i kilku innych zamieszczających tu swoje "przemyślenia".
[quote name='vlad_de_sade' timestamp='1292009050' post='403136']
Przecież te słupki to biznes idealny dla krewnych i znajomych z układu biznesowo-towarzyskiego. Przetarg na montaż słupków wygrała pewnie jedna firma, czas serwisowanie słupków też jest zapewne odpowiednio długi. A te słupki to nie byle co - muszą mieć odpowiednie atesty i dopuszczenia: produkuje je jedna firma - ta która ma produkować byle komu nie wolno ! Produkuje - to znaczy sprowadza chiński badziew za grosze a potem jest przybijany odpow... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 38

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Mundial 2022: Polska - Argentyna [relacja na żywo]

Mundial 2022: Polska - Argentyna [relacja na żywo]

Reprezentacja polski po raz pierwszy w XXI wieku ma szansę awansować do fazy pucharowej mistrzostw świata. Dzisiaj o godzinie 20 nasi zawodnicy zmierzą się z Argentyną Leo Messiego. Czy uda im się wygrać w gigantem? Zapraszamy do śledzenia relacji z tego spotkania

Mundial 2022: Tunezja - Francja 1:0. Ograli mistrzów świata, ale jadą do domu. Australia gra dalej!

Mundial 2022: Tunezja - Francja 1:0. Ograli mistrzów świata, ale jadą do domu. Australia gra dalej!

Mistrzostwa świata w Katarze, a dokładnie wyniki rozgrywanych tam meczów nie przestają zaskakiwać kibiców. W ostatniej kolejce Tunezja pokonała 1:0 pewną awansu Francję i przez dwie minuty była w 1/8 finału. Za burtę zespół z Afryki wyrzuciła Australia ogrywając Danię i to właśnie popularni „Kangoroos” grają dalej w turnieju!

Droższy węgiel dla Azotów to wyższe koszty ogrzewania dla mieszkańców Puław

Droższy węgiel dla Azotów to wyższe koszty ogrzewania dla mieszkańców Puław

Zakłady Azotowe w Puławach podpisały nowy aneks do umowy z Lubelskim Węglem Bogdanka. Umowa zakłada, że w ciągu pięciu lat chemiczny kombinat zapłaci za węgiel 1,4 miliarda złotych. O ponad 65 proc. więcej, niż ustalono przed rokiem. Droższy węgiel to wyższa taryfa i rachunki dla mieszkańców miasta.

W regionie powstanie nowa filharmonia. Robią mały krok do dużej inwestycji

W regionie powstanie nowa filharmonia. Robią mały krok do dużej inwestycji

O budowie filharmonii w Zamościu mówi się od bardzo dawna. Kilka lat temu powstała już nawet wizja takiego gmachu. Później nastąpiła długa cisza, a teraz miasto szuka podmiotu, który przeprowadzi konkurs na koncepcję architektoniczno-urbanistyczną. Samorząd zapłaci za to kilkaset tysięcy złotych.

Lublin. Złodziej w DPS-ie. 46-latek ukradł kosztowności

Lublin. Złodziej w DPS-ie. 46-latek ukradł kosztowności

Do środka domu pomocy społecznej dostał się przez wyłamane wcześniej okno. Ukradł kosztowności należące do pensjonariuszy. Zatrzymany przez policjantów lublinianin przyznał się do zarzucanego mu czynu.

Grom Kąkolewnica liderem Keeza bialskiej klasy okręgowej na półmetku

Grom Kąkolewnica liderem Keeza bialskiej klasy okręgowej na półmetku

Trener Gromu Kąkolewnica Edmund Koperwas: przed sezonem drugie miejsce na półmetku rozgrywek brałbym w ciemno. Tytuł mistrza jesieni zatem bardzo nas cieszy, choć przyznam, że myślałem, iż to Lutnia Piszczac wygra rozgrywki pierwszej rundy

Ślizganie będzie droższe. Nowe cenniki lodowisk w Zamościu i Puławach

Ślizganie będzie droższe. Nowe cenniki lodowisk w Zamościu i Puławach

Zdrożeją bilety na sztuczne lodowisko przy ul. Hauke-Bosaka w Puławach. Zgodnie z zarządzeniem prezydenta miasta, w nadchodzącym sezonie koszt 90-minutowej sesji dla jednej osoby wzrośnie z 6 do 10 złotych.

PGE Energia Ciepła. 5 lat dla zrównoważonego rozwoju.

PGE Energia Ciepła. 5 lat dla zrównoważonego rozwoju.

PGE Energia Ciepła, spółka z Grupy PGE, będąca największym w Polsce producentem energii elektrycznej i ciepła wytwarzanych w procesie kogeneracji, obchodzi w tym roku jubileusz 5-ciu lat działalności. Rozwijając nowoczesne lokalne ciepłownictwo, PGE Energia Ciepła jest partnerem miast i regionów. Uwzględnia potrzeby i inicjatywy mieszkańców, angażuje się w ich realizację, podejmuje działania na rzecz czystego powietrza i wspiera ochronę środowiska, a także udziela wsparcia odbiorcom wrażliwym społecznie.

The Settlers: New Allies. Osadnicy przyjdą w lutym (wideo)
film

The Settlers: New Allies. Osadnicy przyjdą w lutym (wideo)

Nowe tereny, nowe frakcje i nowe tryby, czyli nowa gra z serii The Settlers. New Allies ma już datę premiery, a twórcy zdradzają coraz więcej informacji o grze.

LNBA: Mocne nerwy Pawła Zdeba, Rodmos lepszy od Alco

LNBA: Mocne nerwy Pawła Zdeba, Rodmos lepszy od Alco

Tomasz Szczotka zbudował wreszcie zespół, który ma realne szanse na walkę o mistrzostwo. Udowodnił to w niedzielę, kiedy po zaciętym spotkaniu pokonał Alco.

Philips TAG5106: Bezprzewodowe słuchawki dla graczy z DTS Headphone:X 2.0

Philips TAG5106: Bezprzewodowe słuchawki dla graczy z DTS Headphone:X 2.0

468 złotych – na tyle Philips wycenił swoje bezprzewodowe słuchawki dla graczy. W tej kategorii cenowej mamy cała masę słuchawek dla graczy i nie mniejszy zestaw markowych słuchawek stereo. Czym Philips chce nas przekonać, że to właśnie na model TAG5106 powinniśmy wydać swoje pieniądze?

Tragiczny wypadek koło Parczewa. 45-latek spadł z dachu

Tragiczny wypadek koło Parczewa. 45-latek spadł z dachu

Trwa śledztwo w sprawie tragicznego wypadku, do którego doszło dwa dni temu na terenie gminy Jabłoń (powiat parczewski). Nie żyje 45-latek. Mężczyzna spadł z dachu bloku mieszkalnego.

Kregor Hermet pierwszą ofiarą słabszej postawy Polskiego Cukru Start Lublin w tym sezonie

Kregor Hermet pierwszą ofiarą słabszej postawy Polskiego Cukru Start Lublin w tym sezonie

Kontrakt Estończyka został rozwiązany za porozumieniem stron

Nowy poseł z województwa lubelskiego już po ślubowaniu. Kto zastąpi go w sejmiku?

Nowy poseł z województwa lubelskiego już po ślubowaniu. Kto zastąpi go w sejmiku?

Leszek Kowalczyk (Prawo i Sprawiedliwość) złożył ślubowanie poselskie zastępując w sejmowych ławach Jerzego Bieleckiego. Teraz czas na uzupełnienie składu sejmiku województwa lubelskiego, w którym do tej pory zasiadał nowy poseł z województwa lubelskiego.

Zamość. Radny publicznie zbeształ przewodniczących: Powinniście tu siedzieć

Zamość. Radny publicznie zbeształ przewodniczących: Powinniście tu siedzieć

To sytuacja niedopuszczalna – tak radny Dariusz Zagdański ocenił fakt, że przewodniczący zarządów osiedli w Zamościu nie uczestniczą w sesjach aż do samego końca. – Robimy to, co nas należy. I nie radny Zagdański ma prawo nas rozliczać – odpowiadają ci, których publicznie zbeształ.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Komunikaty