Uśmiechy na twarzach przechodniów wywoływała świąteczna reklama choinek hipermarketu Auchan.
Chodzi o bilboard ustawiony przy ul. Zana w Lublinie. Promocyjna sztuczna jodła miała kosztować 99 zł. Niczym jednak jej nie przypominała. Zamiast popularnego zielonego drzewka, na zdjęciu znajdowała się okazała porcja mięsa. Billboard oczywiście nie umknął uwadze przechodniów. Zdjęcie natychmiast trafiło do sieci. – Choinka dla miesozercow;) – napisał na Facebooku Michał.
Czy to nowy pomysł na promocję produktu? Dorota Patejko, rzeczniczka Auchan zapewnia, że nie. Wszystko przez klej. – To był świeżo naklejony bilboard. Klej nie wytrzymał na mrozie i odpadła prawa część reklamy. Po prostu taki mamy klimat – śmieje się Dorota Patejko.
Reklama została już naprawiona. Tak billboard wyglądał przed naprawą: