Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

16 września 2010 r.
17:01
Edytuj ten wpis

Lekarz pogotowia jeździ do pacjentów po silnych lekach? "Ledwo trzyma się na nogach" (wideo)

0 9 A A

- Lekarz z pogotowia prywatnej firmy Triomed ratuje pacjentów, będąc pod wpływem silnych leków na padaczkę – twierdzi kierowca karetki, który jeździł z medykiem do chorych. Prezes firmy odpiera zarzuty. Według niego kierowca się mści po tym, jak go zwolniono.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Telewizja TVN24 wyemitowała dziś reportaż temat jednego z lekarzy prywatnego pogotowia Triomed z Lublina. W materiale pokazano amatorski filmik, na którym widać, że medyk jest bardzo osłabiony i ma problemy z koncentracją. Momentami ledwo trzyma się na nogach. To efekt działania leków, które bierze, bo ma padaczkę. Wideo nakręcił kierowca karetki.

- On nie wiedział, co się z nim dzieje. Nie wiedział, czy jest w karetce, czy w szpitalu. Czasami trzeba było mu pomóc zamknąć drzwi, bo nie miał siły sam tego zrobić. W karetce przesypiał całą drogę. Człowiek nawet pod wpływem alkoholu tak się nie zachowuje - mówi w reportażu autor nagrania.

Kierowca zapewnia też, że lekarz nie pił alkoholu w czasie pracy. - Nie można takiemu lekarzowi, jeżeli ma problemy zdrowotne, pozwolić jeździć z pacjentami ciężko chorymi. Poszedłem i powiedziałem szefowi, że lekarz nie nadaje się do jeżdżenia karetką w takim stanie. Kilka dni później zostałem zwolniony - mówi kierowca.

Artur Kępa, prezes Triomedu odpiera zarzuty. Jak powiedział "Dziennikowi Wschodniemu", kierowca się mści, bo został zwolniony za "nadużycia w gospodarce paliwami". - O kradzieży zorientowaliśmy się w kwietniu. Daliśmy pracownikowi jeszcze jedną szansę, ale sytuacja powtórzyła się. W połowie sierpnia przerwaliśmy współpracę - czytamy w oficjalnym oświadczeniu prezesa.

Artur Kępa twierdzi, że kierowca wykorzystał wtedy nagranie, które sfilmował jakiś czas temu. Przyznaje jednak, że lekarz rzeczywiście był wówczas pod wpływem leków. Ale nie ma sobie nic do zarzucenia. - Lekarz medycyny pracy nie widział przeciwwskazań do wykonywania zawodu przez niego.To bardzo dobry pracownik. Nie zamierzamy z niego rezygnować tylko dlatego, że jest chory - mówi.

Prof. Zbigniew Stelmasiak, wojewódzki konsultant w dziedzinie neurologii dodaje, że pacjenci cierpiący na padaczkę nie powinni być dyskredytowani przez pracodawców. - Psychiatrzy skłaniają się ku temu, by pacjenci, po napadach choroby, wracali do swojego środowiska zawodowego. Nie powinni jedynie uczestniczyć w pracach na wysokościach lub przy obsłudze większych maszyn – zaznacza profesor.

Podobne zdanie ma inny lubelski neurolog, który chciał pozostać anonimowy. - Nowoczesna medycyna zmierza ku temu, by leki na padaczkę nie wpływały negatywnie na koncentrację. Wiele osób z różnych środowisk zawodowych cierpi na tę chorobę, ale nie utrudnia im to pracy – uważa.

Lekarz, bohater reportażu, wciąż jest pracownikiem "Triomedu". Nie udało nam się z nim skontaktować.

Tu można zobaczyć fragment reportażu.

Komentarze 9

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Achii / 16 października 2010 o 23:30
0
gacek zjebie, nie byl pijany tylko chory, a co do kwalifikacji ratownikow na sanitarkach, maja oni takie samo wyksztalcenie i kwalifikacje zawodowe (potwierdzajace świstkiem) co w wojewodzkim PR. A co do przerobionych karetek, to tez nie masz racji! Czy Ty tam w ogole pracowałes ze sie wypowiadasz? Gówno wisz w nogach spisz!!
Avatar
Franek 19 / 19 września 2010 o 20:31
0
[quote name='d' date='19 wrzesień 2010 - 16:23 ' timestamp='1284906224' post='349700']
ten "kierowca" to niezła menda - tak się nie robi, chłopak jest chory a ten w zemście na pracodawcy pognębił chłopaka - świnia
[/quote]
Witam.Obaj Jesteście chorzy.Nadajecie się tylko do leczenia-chospitalizowanego.Na zdrowie.
Avatar
d / 19 września 2010 o 16:23
0
ten "kierowca" to niezła menda - tak się nie robi, chłopak jest chory a ten w zemście na pracodawcy pognębił chłopaka - świnia
Avatar
gacek / 18 września 2010 o 21:38
0
W TRIOMEDZIE wszyscy którzy odchodzą,albo narazili sie Panu Prezesowi zawsze są złodziejami.Karetki jeżdżące w tej firmie to nic innego jak przerobione z samochodów blaszaków na karetki.Może nie wszystkie.CZY W KARETKACH TRANSPORTOWYCH JEŻDŻĄ WYKWALIFIKOWANI RATOWNICY?CZY NA KARETKACH DIALIZOWYCH JEST TAK SAMO?TO JUŻ NIE JEDNO POTKNIĘCIE W TEJ FIRMIE.WE WROCŁAWIU WYPADŁA LEKARKA Z ,,R''TRIOMEDU,LEKARZ PIJANY W LUBLINIE JEŻDZIŁ W ZESPOLE KARETKI TEJ FIRMY.A MOŻE KTOŚ WRESZCIE ZAINTERESUJE SIE W/W FIRMĄ.MOŻE ITD SPRAWDZI SPRZĘT ORAZ KWALIFIKACJE KIEROWCÓW.
Avatar
BOLOKS / 17 września 2010 o 06:05
0
Kierowcy tez przeginaja, jezdza kiedy im sie chce na "gwizdkach" bo sie nie chce w korkach stac.
Avatar
KLUK / 17 września 2010 o 01:18
0
[quote name='xxx' date='16 wrzesień 2010 - 20:23 ' timestamp='1284661428' post='348391']
[size="3"]"Prof. Zbigniew Stelmasiak, wojewódzki konsultant w dziedzinie neurologii - Pacjenci cierpiący na padaczkę nie powinni być dyskredytowani przez pracodawców. - Nie powinni jedynie uczestniczyć w pracach na wysokościach lub przy obsłudze większych maszyn.
Podobne zdanie ma inny neurolog - Nowoczesna medycyna zmierza ku temu, by leki na padaczkę nie wpływały negatywnie na koncentrację. Wiele osób cierpi na tę chorobę, ale nie utrudnia im to pracy"[/size] Nieźle ściemniają, konowały.

Lekarz jeżdżący karetką pogotowia powinien być na 300 % sprawny fizycznie, psychicznie i umysłowo, bo w wielu przypadkach o tym czy uratuje on komuś życie to decydują minuty albo sekundy.
Zatrudnianie lekarza (karetka pogotowia), który ma ratować ofiary zawałów, wylewów, wypadków drogowych czy innych nagłych przypadków to PARANOJA. Koniec tematu.
[/quote]
JAK WIDAĆ,SŁYCHAĆ I CZUĆ GŁUPOTA,NIE TYLKO GŁUPICH NIE OMIJA ALE I PROFESORÓW
[quote name='xxx' date='16 wrzesień 2010 - 20:23 ' timestamp='1284661428' post='348391']
[size="3"]"Prof. Zbigniew Stelmasiak, wojewódzki konsultant w dziedzinie neurologii - Pacjenci cierpiący na padaczkę nie powinni być dyskredytowani przez pracodawców. - Nie powinni jedynie uczestniczyć w pracach na wysokościach lub przy obsłudze większych maszyn.
Podobne zdanie ma inny neurolog - Nowoczesna medycyna zmierza ku temu, by leki na padaczkę nie wpływały negatywnie na ... rozwiń
Avatar
antyblef / 17 września 2010 o 01:11
0
Głupie tłumaczenie,mści czy się nie mści? Jak może udzielać pomocy ktoś kto sam dość często wymaga tej pomocy ?
Wyobrażacie sobie sytuację gdzie takiej pomocy trzeba udzielić w nietypowym miejscu,np. na rusztowaniu lub gdzie do poszkodowanego trzeba wejść lub zejść po drabinie ?.Więc przestańcie pieprzyć o jakiejś tam zemście bo to nic w tym przypadku nie ma do rzeczy.Skrajna nieodpowiedzialność zarządzających kadrami w tym pogotowiu i tyle.
Avatar
observ / 16 września 2010 o 20:45
0
Jak widzę w lublinie ręka rękę myje... Pan prof. Stelmasiak hehehe wielki "czysty" jak łza konsultant i lekarz, dobre sobie...
Avatar
xxx / 16 września 2010 o 20:23
0
[size="3"]"Prof. Zbigniew Stelmasiak, wojewódzki konsultant w dziedzinie neurologii - Pacjenci cierpiący na padaczkę nie powinni być dyskredytowani przez pracodawców. - Nie powinni jedynie uczestniczyć w pracach na wysokościach lub przy obsłudze większych maszyn.
Podobne zdanie ma inny neurolog - Nowoczesna medycyna zmierza ku temu, by leki na padaczkę nie wpływały negatywnie na koncentrację. Wiele osób cierpi na tę chorobę, ale nie utrudnia im to pracy"[/size] Nieźle ściemniają, konowały.

Lekarz jeżdżący karetką pogotowia powinien być na 300 % sprawny fizycznie, psychicznie i umysłowo, bo w wielu przypadkach o tym czy uratuje on komuś życie to decydują minuty albo sekundy.
Zatrudnianie lekarza (karetka pogotowia), który ma ratować ofiary zawałów, wylewów, wypadków drogowych czy innych nagłych przypadków to PARANOJA. Koniec tematu.
[size="3"]"Prof. Zbigniew Stelmasiak, wojewódzki konsultant w dziedzinie neurologii - Pacjenci cierpiący na padaczkę nie powinni być dyskredytowani przez pracodawców. - Nie powinni jedynie uczestniczyć w pracach na wysokościach lub przy obsłudze większych maszyn.
Podobne zdanie ma inny neurolog - Nowoczesna medycyna zmierza ku temu, by leki na padaczkę nie wpływały negatywnie na koncentrację. Wiele osób cierpi na tę chorobę, ale nie utrudnia im to pracy"[/size] Nieźle ściemniają,... rozwiń
Avatar
Achii / 16 października 2010 o 23:30
0
gacek zjebie, nie byl pijany tylko chory, a co do kwalifikacji ratownikow na sanitarkach, maja oni takie samo wyksztalcenie i kwalifikacje zawodowe (potwierdzajace świstkiem) co w wojewodzkim PR. A co do przerobionych karetek, to tez nie masz racji! Czy Ty tam w ogole pracowałes ze sie wypowiadasz? Gówno wisz w nogach spisz!!
Avatar
Franek 19 / 19 września 2010 o 20:31
0
[quote name='d' date='19 wrzesień 2010 - 16:23 ' timestamp='1284906224' post='349700']
ten "kierowca" to niezła menda - tak się nie robi, chłopak jest chory a ten w zemście na pracodawcy pognębił chłopaka - świnia
[/quote]
Witam.Obaj Jesteście chorzy.Nadajecie się tylko do leczenia-chospitalizowanego.Na zdrowie.
Avatar
d / 19 września 2010 o 16:23
0
ten "kierowca" to niezła menda - tak się nie robi, chłopak jest chory a ten w zemście na pracodawcy pognębił chłopaka - świnia
Avatar
gacek / 18 września 2010 o 21:38
0
W TRIOMEDZIE wszyscy którzy odchodzą,albo narazili sie Panu Prezesowi zawsze są złodziejami.Karetki jeżdżące w tej firmie to nic innego jak przerobione z samochodów blaszaków na karetki.Może nie wszystkie.CZY W KARETKACH TRANSPORTOWYCH JEŻDŻĄ WYKWALIFIKOWANI RATOWNICY?CZY NA KARETKACH DIALIZOWYCH JEST TAK SAMO?TO JUŻ NIE JEDNO POTKNIĘCIE W TEJ FIRMIE.WE WROCŁAWIU WYPADŁA LEKARKA Z ,,R''TRIOMEDU,LEKARZ PIJANY W LUBLINIE JEŻDZIŁ W ZESPOLE KARETKI TEJ FIRMY.A MOŻE KTOŚ WRESZCIE ZAINTERESUJE SIE W/W FIRMĄ.MOŻE ITD SPRAWDZI SPRZĘT ORAZ KWALIFIKACJE KIEROWCÓW.
Avatar
BOLOKS / 17 września 2010 o 06:05
0
Kierowcy tez przeginaja, jezdza kiedy im sie chce na "gwizdkach" bo sie nie chce w korkach stac.
Avatar
KLUK / 17 września 2010 o 01:18
0
[quote name='xxx' date='16 wrzesień 2010 - 20:23 ' timestamp='1284661428' post='348391']
[size="3"]"Prof. Zbigniew Stelmasiak, wojewódzki konsultant w dziedzinie neurologii - Pacjenci cierpiący na padaczkę nie powinni być dyskredytowani przez pracodawców. - Nie powinni jedynie uczestniczyć w pracach na wysokościach lub przy obsłudze większych maszyn.
Podobne zdanie ma inny neurolog - Nowoczesna medycyna zmierza ku temu, by leki na padaczkę nie wpływały negatywnie na koncentrację. Wiele osób cierpi na tę chorobę, ale nie utrudnia im to pracy"[/size] Nieźle ściemniają, konowały.

Lekarz jeżdżący karetką pogotowia powinien być na 300 % sprawny fizycznie, psychicznie i umysłowo, bo w wielu przypadkach o tym czy uratuje on komuś życie to decydują minuty albo sekundy.
Zatrudnianie lekarza (karetka pogotowia), który ma ratować ofiary zawałów, wylewów, wypadków drogowych czy innych nagłych przypadków to PARANOJA. Koniec tematu.
[/quote]
JAK WIDAĆ,SŁYCHAĆ I CZUĆ GŁUPOTA,NIE TYLKO GŁUPICH NIE OMIJA ALE I PROFESORÓW
[quote name='xxx' date='16 wrzesień 2010 - 20:23 ' timestamp='1284661428' post='348391']
[size="3"]"Prof. Zbigniew Stelmasiak, wojewódzki konsultant w dziedzinie neurologii - Pacjenci cierpiący na padaczkę nie powinni być dyskredytowani przez pracodawców. - Nie powinni jedynie uczestniczyć w pracach na wysokościach lub przy obsłudze większych maszyn.
Podobne zdanie ma inny neurolog - Nowoczesna medycyna zmierza ku temu, by leki na padaczkę nie wpływały negatywnie na ... rozwiń
Avatar
antyblef / 17 września 2010 o 01:11
0
Głupie tłumaczenie,mści czy się nie mści? Jak może udzielać pomocy ktoś kto sam dość często wymaga tej pomocy ?
Wyobrażacie sobie sytuację gdzie takiej pomocy trzeba udzielić w nietypowym miejscu,np. na rusztowaniu lub gdzie do poszkodowanego trzeba wejść lub zejść po drabinie ?.Więc przestańcie pieprzyć o jakiejś tam zemście bo to nic w tym przypadku nie ma do rzeczy.Skrajna nieodpowiedzialność zarządzających kadrami w tym pogotowiu i tyle.
Avatar
observ / 16 września 2010 o 20:45
0
Jak widzę w lublinie ręka rękę myje... Pan prof. Stelmasiak hehehe wielki "czysty" jak łza konsultant i lekarz, dobre sobie...
Avatar
xxx / 16 września 2010 o 20:23
0
[size="3"]"Prof. Zbigniew Stelmasiak, wojewódzki konsultant w dziedzinie neurologii - Pacjenci cierpiący na padaczkę nie powinni być dyskredytowani przez pracodawców. - Nie powinni jedynie uczestniczyć w pracach na wysokościach lub przy obsłudze większych maszyn.
Podobne zdanie ma inny neurolog - Nowoczesna medycyna zmierza ku temu, by leki na padaczkę nie wpływały negatywnie na koncentrację. Wiele osób cierpi na tę chorobę, ale nie utrudnia im to pracy"[/size] Nieźle ściemniają, konowały.

Lekarz jeżdżący karetką pogotowia powinien być na 300 % sprawny fizycznie, psychicznie i umysłowo, bo w wielu przypadkach o tym czy uratuje on komuś życie to decydują minuty albo sekundy.
Zatrudnianie lekarza (karetka pogotowia), który ma ratować ofiary zawałów, wylewów, wypadków drogowych czy innych nagłych przypadków to PARANOJA. Koniec tematu.
[size="3"]"Prof. Zbigniew Stelmasiak, wojewódzki konsultant w dziedzinie neurologii - Pacjenci cierpiący na padaczkę nie powinni być dyskredytowani przez pracodawców. - Nie powinni jedynie uczestniczyć w pracach na wysokościach lub przy obsłudze większych maszyn.
Podobne zdanie ma inny neurolog - Nowoczesna medycyna zmierza ku temu, by leki na padaczkę nie wpływały negatywnie na koncentrację. Wiele osób cierpi na tę chorobę, ale nie utrudnia im to pracy"[/size] Nieźle ściemniają,... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 9

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Obcokrajowcom podoba się w Polsce. Coraz mniej z nich chce wyjeżdżać

Obcokrajowcom podoba się w Polsce. Coraz mniej z nich chce wyjeżdżać 0 1

Coraz więcej obcokrajowców chce pozostać w Polsce na dłużej - mówi w rozmowie z PAP Jakub Dudziak z Urzędu do Spraw Cudzoziemców. Z danych urzędu wynika, że w pierwszym półroczu tego roku liczba cudzoziemców z zezwoleniami na pobyt zwiększyła się o 25 tys. W połowie tego roku takie zezwolenia posiadało łącznie 350 tys. osób.

Koniec śmieciówek w szkołach? Od 1 września zatrudnienie tylko na umowę o pracę

Koniec śmieciówek w szkołach? Od 1 września zatrudnienie tylko na umowę o pracę 3 2

Od 1 września nauczyciele, wychowawcy, bibliotekarze, logopedzi czy psychologowie będą musieli być zatrudniani na umowę o pracę. Osoby prowadzące działalność gospodarczą nie będą też mogły pracować w prywatnych przedszkolach czy poradniach.

94 PZLA Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce oficjalnie otwarte
galeria

94 PZLA Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce oficjalnie otwarte 5 0

o godzinie 17 na stadionie w Lublinie przy komplecie publiczności nastąpiło uroczyste otwarcie imprezy, która potrwa w naszym mieście aż do niedzieli

Premiera książki o komunikacji publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim. Wycieczki autobusowe
22 lipca 2018, 9:45

Premiera książki o komunikacji publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim. Wycieczki autobusowe 1 0

Autobusy – Jelcz 120M i Jelcz M11 przyjadą w niedzielę z Lublina do Kraśnika. Podczas przejazdów będzie można posłuchać o historii komunikacji w Kraśniku i ważnych dla niej miejscach. O tym wszystkim będzie opowiadać Maksym Bratko, autor książki „Historia Komunikacji Publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim”, której premierę zaplanowano na niedzielę.

Lublin: Do końca wakacji ruch wahadłowy na tej ulicy. Utrudnienia od poniedziałku

Lublin: Do końca wakacji ruch wahadłowy na tej ulicy. Utrudnienia od poniedziałku 10 7

Od poniedziałku aż do końca wakacji na ul. Nowy Świat obowiązywać będzie ruch wahadłowy. Drogowcy zabierają się tutaj za przebudowę kanalizacji deszczowej. Skrót z Bronowic na Czuby coraz bardziej przypomina tor przeszkód.

Potrącenie pieszego. Utrudnienia na ul. Choiny

Potrącenie pieszego. Utrudnienia na ul. Choiny 0 6

Utrudnienia na ul. Choiny w Lublinie. Jak informuje nasz Czytelnik Paweł doszło do potrącenia pieszego na przejściu.

II Festiwal w Krainie Lubelskich Ryb

II Festiwal w Krainie Lubelskich Ryb 0

Był Zielony Rynek, a będą apartamenty. Zmiany na zamojskiej starówce
wizualizacje
galeria

Był Zielony Rynek, a będą apartamenty. Zmiany na zamojskiej starówce 11 3

43 apartamenty, parking podziemny, lokale usługowe i przede wszystkim przepiękny widok z okien – tak najkrócej opisać można „Apartamenty Bazyliańska 1”. Inwestycja na Zielonym Rynku otrzymała już pozytywną opinię służb konserwatorskich

Rozbiórka starej altany ogrodowej - co zrobić z odpadami?

Rozbiórka starej altany ogrodowej - co zrobić z odpadami? 0 0

Rodzinne ogródki działkowe są charakterystycznym elementem miejskiej przestrzeni w Polsce. Przez kilka dekad korzystali z nich pracownicy dużych zakładów oraz lokatorzy spółdzielni mieszkaniowych. W ogrodach uprawiano warzywa i owoce dla swoich rodzin, gdy sklepowe półki były puste. Obecnie coraz więcej ogrodów jest użytkowanych przez młodych ludzi, którzy stawiają nową, typowo rekreacyjną architekturę ogrodową. Co zrobić z odpadami z rozbiórki altany?

Ks. Ignacy Kłopotowski urodził się 152 lata temu. Specjalista od crowdfundingu i fundraisingu
Magazyn
galeria

Ks. Ignacy Kłopotowski urodził się 152 lata temu. Specjalista od crowdfundingu i fundraisingu 0 0

Dziś rocznica urodzin księdza Ignacego Kłopotowskiego. Był związany z Lublinem ponad 20 lat. Pomagał wykluczonym. Mając ich sporo pod opieką, był specjalistą crowdfundingu i nie był mu obcy fundraising. Z konieczności propagował i stosował idee zero waste. Twórca konsorcjum wydawniczego, publicysta wykorzystujący mechanizmy marketingu i public relations. Co w tym niezwykłego? Błogosławiony ksiądz Ignacy Kłopotowski urodził się 152 lata temu.

Turniej Purpurowej Róży

Turniej Purpurowej Róży 0 0

Waleczni wojownicy z Magicznych Ogrodów ogłaszają turniej, który ma rozstrzygnąć, która armia jest najsprawniejsza! Czy to zaszczytne miano przypadnie wojownikom dowodzonym przez Thoroda Raptora, czy może Bestiom Araga?

IV NightSkating Lublin 2018: Rolkarze dla zwierząt
21 lipca 2018, 20:00

IV NightSkating Lublin 2018: Rolkarze dla zwierząt 1 0

Co Gdzie Kiedy. Fani rolek i wrotek ponownie wyjadą w nocy na ulice miasta. Kolejną edycję NightSkating Lublin zaplanowano na sobotę. Tym razem przejażdżka będzie połączona z akcją charytatywną.

Turniej Neuroshimy Hex w Chatce Żaka
22 lipca 2018, 12:00

Turniej Neuroshimy Hex w Chatce Żaka 1 0

Co Gdzie Kiedy. W niedzielę, 22 lipca o godz. 12 w Chatce Żaka (ul. Radziszewskiego 16) odbędzie się turniej eliminacyjny do Mistrzostw Polski 2018 w grze planszowej Neuroshima Hex. Chętni mogą zapisywać się do udziału od godz. 11.30 na miejscu.

Przez pół roku jej rodzina ma wstęp do Aqua Lublin za darmo. Pani Anna miała szczęście

Przez pół roku jej rodzina ma wstęp do Aqua Lublin za darmo. Pani Anna miała szczęście 38 4

Milionowym klientem pochwalił się dzisiaj kompleks pływacki Aqua Lublin przy Al. Zygmuntowskich. Pani Anna, która miała to szczęście, dostała rodzinny karnet do Aqua Lublin.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.