Sprzedaż Hyundaia i10 w Europie przekroczyła 90 000 sztuk w przeciągu pierwszego roku obecności na rynku, zapewniając firmie największy jak dotąd udział w wysoce konkurencyjnym segmencie A. Po 12 miesiącach sprzedaży, i10 okazał się być jednym z najlepiej sprzedających się modeli w portfolio Hyundaia.
- Hyundai i10 jest doceniany za swoja uniwersalność. W przeciągu zaledwie roku od wprowadzenia, znaleźliśmy szeroką rzeszę odbiorców, którymi są zarówno młodzi, samodzielni kierowcy, jak i rodziny z dziećmi. W ocenie klientów samochód jest dobrze wykonany, bogato wyposażony i ma dobrze skalkulowaną cenę. Mówiąc krótko, jest to ten rodzaj auta, którego obecnie poszukuje coraz większa liczba odwiedzających salony sprzedaży samochodów – mówi Bogdan Hornowski, szef salonu Autobroker oferującego markę Huyndai w Lublinie.
Hyundai i10 – wyróżnienia:
- Samochód Roku – (Super Autokar, Grecja)
- „Best Value For Money” (najlepszy stosunek wartości do ceny) – nagroda w ocenie Satysfakcji Klienta (Holandia)
- Samochód Roku – Indie
- Najbardziej Ekonomiczny – Kobiecy Samochód Roku (Magazyn Twój Styl, Polska)
- Zestawienie „10 Samochodów Wartych Posiadania” – (Autocar, UK)