Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Chełm

11 listopada 2009 r.
11:28
Edytuj ten wpis

Kierowca, który po pijanemu wjechał w grupę dzieci, powiesił się (nowe fakty)

0 103 A A

Radosław K., który w Siennicy Nadolnej po pijanemu wjechał BMW w grupę ludzi, wczoraj w nocy popełnił samobójstwo. Powiesił się w celi aresztu śledczego w Krasnymstawie. Pętlę zrobił ze ściągaczy i sznurówek.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Wtorek, godz. 22.55. Oddziałowy Aresztu Śledzczego w Krasnymstawie przeprowadza kontrolę. To on pierwszy zauważa, że w jednej z cel wisi mężczyzna. Okazuje się, że to Radosław K.

36-latek zadzierżgnął na szyi pętlę, którą zrobił z elementów bluzy dresowej: ściągaczy i sznurówek. Oddziałowy alarmuje dowódcę zmiany. Razem podejmują reanimację

Godz. 22.58 Zostaje wezwane pogotowie ratunkowe. Karetka dociera do aresztu po czterech minutach. Ratownicy kontynuują reanimację rozpoczętą przez pracowników aresztu.

Godz. 23.33 Reanimacja nie odnosi skutku. Lekarz stwierdza zgon Radosława K. Dowódca zmiany informuje o zdarzeniu prokuraturę.

Chciał popełnić samobójstwo?

- Nie chciałbym żyć - powiedział Radosław K. reporterowi TVN w niedzielę tuż po aresztowaniu. Na pytanie dlaczego dodał: Tacy jak ja nie powinni żyć.

Minister powołuje specjalną komisję

Jak informuje kpt. Paweł Pietszczyk, oficer prasowy Aresztu Śledczego w Krasnymstawie, dyrektor aresztu wszczął postępowanie wyjaśniające, które ma ustalić okoliczności i przebieg tego zdarzenia.

Dziś minister sprawiedliwości powołał dwuosobową komisję, która w poniedziałek w Krasnymstawie będzie sprawdzać, czy w areszcie nie doszło do zaniedbań.

Jak informuje Luiza Sałapa, rzecznik Centralnego Zarządu Służby Więziennej, w skład komisji weszli specjaliści z biura penitencjarnego i biura ochrony Centralnego Zarządu SW.

– Na razie nie ma podejrzeń, że do jakicholwiek zaniedbań doszło, jednak chodzi o to, aby mieć pewność – mówi Sałapa.

Tragiczny piątek w Siennicy Nadolnej

Mężczyzna został tymczasowo aresztowany w ostatnią niedzielę. Prokurator postawił mu zarzut spowodowania katastrofy w ruchu lądowym i wypadku, w którym jedna osoba odniosła ciężkie obrażenia, a cztery średnie. Radosław K. miał też odpowiadać za jazdę po pijanemu i ucieczkę z miejsca wypadku.

36-latek był już karany za spowodowanie w 2000 roku wypadku, w którym zginął człowiek. Trzy lata później dostał za to wyrok – 4 lata więzienia. Na wolność wyszedł warunkowo w kwietniu 2007 r.

Choć sąd zakazał mu prowadzenia pojazdów przez pięć lat, 36-latek nic sobie z tego nie robił. Miejscowi widywali go często za kierownicą. W ostatni piątek także wsiadł do samochodu. W wypadku, który spowodował, rannych zostało dziesięć osób, w większości dzieci.

W momencie wypadku mało, że nie posiadał prawa jazdy, to był także kompletnie pijany. Pierwszy pomiar wykazał 2,2 promila.

Wszystkie poszkodowane w wypadku dzieci pochodzą z Siennicy Nadolnej. Trzy najciężej ranne dziewczynki dochodzą do zdrowia w DSK w Lublinie. Kolejnych pięć osób nadal pozostaje w szpitalu w Krasnymstawie. To czworo dzieci i matka jednej z rannych dziewczynek.

Komentarze 103

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
blackie / 17 listopada 2009 o 12:38
0
To co się dzieje to coś niesamowitego. Ludzie bronią pijaka przez, którego 10 niewinnych osób trafiło do szpitala. Kilka lat temu również w wyniku pijackiej szarży zginął człowiek. Ludzie nie macie szacunku dla ludzi poszkodowanych w wypadku ???

Przecież to nie ta pijaczyna jest ofiarą ! Przecież to nie współosadzeni go powiesili tylko on sam !

W takim razie kiedy to spotka kogoś z Was pośrednio czy bezpośrednio też nie będziecie płakać nad swoimi dziećmi czy rodzinami tylko nad recydywistą penitencjarnym, który po raz kolejny jechał pijany samochodem (2,2 promila więc ledwo co widział) ???

Gdyby nie zrobił tego co zrobił to po wyjściu znów życie i zdrowie każdego z nas byłoby zagrożone.

Nie wiem jak Wy ale ja chcę żyć i chcę żeby żyła długo i w zdrowiu moja rodzina !!!
To co się dzieje to coś niesamowitego. Ludzie bronią pijaka przez, którego 10 niewinnych osób trafiło do szpitala. Kilka lat temu również w wyniku pijackiej szarży zginął człowiek. Ludzie nie macie szacunku dla ludzi poszkodowanych w wypadku ???

Przecież to nie ta pijaczyna jest ofiarą ! Przecież to nie współosadzeni go powiesili tylko on sam !

W takim razie kiedy to spotka kogoś z Was pośrednio czy bezpośrednio też nie będziecie płakać nad swoimi dziećmi czy rodzinami tylko nad recydywistą penitencjarnym, ... rozwiń
Avatar
Baltazar Gąbka / 16 listopada 2009 o 22:33
0
czepiacz napisał:
W takim razie twoi rodzice są dobrymi ludzmi i nauczyli cię bardzo wiele.Nie miał dostepu do gazet i internetu?
TY IDIOTO!
Te szczury z TVN przeprowadzili z nim wywiad a dzienikarze byli w sądzie kiedy zapadła decyzja o aresztowaniu.Więc nie wypisuj głupot jak nie masz pojęcia o co chodzi i nie znasz tematu.Dziennikarze dziennikawschodniego dzwonili po wszystkich rzecznikach i gdzie mozna szukali sensacji.3 osoby pisały ten żałosny artykuł pomijajać fotoreporterów i inne osoby w sumie chyba z 10 osób szukało sensacji.A twoi rodzice niech naucza się znaczenia słowa SĄD BARANIE!
Zapytaj te 3 hieny dziennikarskie od taniej sensacji gdzie dzwonili i jak manipulowali opinią społeczną.
Jesteś żałośnym dupkiem a twoi rodzice jescze głupsi od ciebie.

Między moim jak nazwałeś idiotyzmem itd . a Twoim zwykłym chamstwem i prostotą jest subtelna różnica ja Twoich rodziców nie obrażałem i takiego zamiaru nie miałem Ty zaś to zrobiłeś i to świadczy o Tobie jako jednostce wybitnie prymitywnej i która nie powinna nosić miana homo sapiens ale ponieważ przez przypadek stałeś się takim to raz jeszcze powiem on nie miał dostępu do mediów a żaden policjant ani prokurator nie wydali pozwolenia na kontakt dziennikarzy z tym piratem a to że dopadli w trakcie transportu nie świadczy o wywiadzie a nawet jeżeli to odpowiadając na pytania wyraził zgodę na takowy ,to gwoli wyjaśnienia bo o procedurach znasz się jak świnia na astronomii !!a nikt z funkcjonariuszy nie zaryzykuje swojej pracy by taki kontakt umożliwić więc bzdury to Ty koniku boży piszesz .A to że pisali i kontaktowali się z rzecznikami czy z policją i że szukali sensacji to normalne oni z tego żyją a czy to dobre czy nie nie mnie to oceniać natomiast nie miało to wpływu na jego decyzję on był odizolowany od mediów jak i od wpływu opinii publicznej bo jej nie mógł znać bo kto miał mu ją niby przekazać zresztą z negatywną napewno się liczył ,a po za tym musiał się liczyć z konsekwencjami zainteresowania swoją osobą przez media w końcu to RECYDYWA .A odnośnie słowa SĄD to nikt nie musi mnie nic tłumaczyć bo tę instytucję znam w miarę dobrze ale to szczegół i nie bardzo wiem co on ma wspólnego z tematem więc jeżeli ,to pisz do rzeczy bo ja mogę być obrzucony inwektywami możesz mnie nazwać nawet czarna dupą ale nie obrażaj nikogo po za mną zachowaj odrobinę człowieczeństwa jaka w Tobie mogła przypadkiem zostać .A tak na marginesie gdybyś miał choć odrobinę wiedzy mego śp. ojca byłbyś bardzo mądrym człowiekim i głupot chamstwa wyniesionych gdzieś skądś z jakiejś wsi nie siał byś w tym mieście .I podtrzymam nadal żal mi tylko tych którzy go opłakują bo oni niczemu nie zawinili !!!

Między moim jak nazwałeś idiotyzmem itd . a Twoim zwykłym chamstwem i prostotą jest subtelna różnica ja Twoich rodziców nie obrażałem i takiego zamiaru nie miałem Ty zaś to zrobiłeś i to świadczy o Tobie jako jednostce wybitnie prymitywnej i która nie powinna nosić miana homo sapiens ale ponieważ przez przypadek stałeś się takim to raz jeszcze powiem on nie miał dostępu do mediów a żaden policjant ani prokurator nie wydali pozwolenia na kontakt dziennikarzy z tym piratem a to że dopadli w trakcie transportu nie świadczy o... rozwiń
Avatar
Dobro / 15 listopada 2009 o 12:18
0
Do wszystkich bezdusznych co się tu wypowiadają. Nie popieram tego co zrobił Radek lecz jestem Pewien Ze bóg mu wybaczy bo to nie jest grzech swiadomy Grzeszycie wy idioci pisząc i mysląc tak o nim bo swiat własnie taki jest i tak naprawde nie wiecie po co tu jestescie a takie sytuacje jak ta są bardzo ważne bo wtedy wychodzi cała prawda jakim się jest w srodku i to własnie wy jestescie w tej chwili ważeni kiedys za to będziecie się smażyć się w piekle bo tam jest wasze miejsce tylko najpierw przysliscie na swiat własnie po to by rozróżnic oddzielic dobrych od złych. Bo ważne jest jakim się jest w srodku a nie na zewnącz, czy nie jest powiedziane ze powinno się wybaczac itp?? Można pisac i pisac o tym kto ma serce to mnie zrozumie. Nie ma dobra na tym swiecie tym bardziej sprawiedliwosci . Ale sąd ostateczny czeka każdego. Powodzenia ludziska wam życze bo własnie pokazaliscie jacy naprawde jestescie.
Do wszystkich bezdusznych co się tu wypowiadają. Nie popieram tego co zrobił Radek lecz jestem Pewien Ze bóg mu wybaczy bo to nie jest grzech swiadomy Grzeszycie wy idioci pisząc i mysląc tak o nim bo swiat własnie taki jest i tak naprawde nie wiecie po co tu jestescie a takie sytuacje jak ta są bardzo ważne bo wtedy wychodzi cała prawda jakim się jest w srodku i to własnie wy jestescie w tej chwili ważeni kiedys za to będziecie się smażyć się w piekle bo tam jest wasze miejsce tylko najpierw przysliscie na swiat własnie po to by rozróżnic... rozwiń
Avatar
incognito / 12 listopada 2009 o 17:43
0
IncoPeru napisał:
Jakieś inco gnito pomyliło ip z IQ?


Nic nie pomyliłem tobie się cos pomyliło poczytaj dokładnie to może zrozumiesz No chyba że twoje IQ nie dorównuje przeciętnemu.
Avatar
Tomaszów / 12 listopada 2009 o 17:19
0
Sam mam BMW.BMW to BMW .Ogladajac wiadomosci zwróciłem uwagę:(Szkoda mi tych ludzi poszkodowanych w wypadku.Ale szkoda mi tez Radka. Znałem go osobiscie i dobrze.Kiedys miał wypadek motorkiem (miał pecha) wypadek to wypadek kazdemu sie moze trafić.Radek zawsze siedział w marce BMW na tym zarabiał (sprzedawał czesci tylko do BMW) Kiedys poznałem go własnie przez ogłoszenie z gazety jak chciałem kupic silnik.I od 8 latek go znałem zawsze cos u niego kupywałem. Miał problemy poszedł siedzieć. Wyszedł ....Było ciemno brak chodnika (kazdemu sie to mogło trafić kto jezdzi w nocy wie jakie są warunki na drodze jaka jest widoczność Nie popieram ze siadł po pijanemu za kierownice Kara mu sie nalezała ale nie taka jaka poniósł ........... Miał dla kogo zyć (rodzina!!!!!)To ze uciekł hmmmmmm Chyba kazdy by tak zrobił (ludzie by go tam zabili)na miejscu wypadku. Tym osobom ktore ucierpiały w wypadku współczuje i zycze powrotu do zdrowia. A Radkowi niech ziemia lekką bedzie i niech Bóg Mu wybaczy. Prosze napisac kiedy pogrzeb Radka....
Sam mam BMW.BMW to BMW .Ogladajac wiadomosci zwróciłem uwagę:(Szkoda mi tych ludzi poszkodowanych w wypadku.Ale szkoda mi tez Radka. Znałem go osobiscie i dobrze.Kiedys miał wypadek motorkiem (miał pecha) wypadek to wypadek kazdemu sie moze trafić.Radek zawsze siedział w marce BMW na tym zarabiał (sprzedawał czesci tylko do BMW) Kiedys poznałem go własnie przez ogłoszenie z gazety jak chciałem kupic silnik.I od 8 latek go znałem zawsze cos u niego kupywałem. Miał problemy poszedł siedzieć. Wyszedł ....Było ciemno brak chodnika (kazdemu sie t... rozwiń
Avatar
tuja / 12 listopada 2009 o 11:12
0
andrzejto napisał:
Podobno alkoholizm to choroba...
Choroba słabych, którzy nie potrafia w odpowiednim momencie powiedzieć dość... I tych, którzy są specjalistami w obwinianiu innych za swoje niepowiedzienia...
Choremu można pomóc, jeśli sam tego chce. Jeśli nie podejmuje leczenia, to jego sprawa. Nie mamy obowiązku litowania się nad kazdym, kto nie potrafi sobie radzić ze sobą..

Poza tym musiałby zapłacić za wszyskie szkody jakich dokonał. Co do złotówki. Więc wcale mu się nie dziwię...


Nie podobno tylko jest. Chyba nie masz wątpliwości?
A kto powiedział że nie mamy obowiązku? Tak jest najłatwiej co? I sumienie uspokojone...

I ciekawa jestem co te mądrale którzy wczesniej tak piali że "zabił juz wczesniej po pijaku" teraz kiedy okazało się że zabitym był pasażer motoru którym jechał ten RM. Więc nie do końca zgadzało się z obrazkiem człowieka, który zabija pieszego lub innego uczestnika ruchu. Jak juz szukamy winnych w tej sprawie to owszem, dziennikarze szukający taniej sensacji tez się do tego przyłożyli (chodzi mi o fakt pisania przy artykule że widziano go jak czesto jezdził po wsi bez prawka - to już ewidentne upowszechnianie anonimowych plot), ale tez własnie ci ludzie którzy rzekomo widzieli jak facet jezdził bez prawka mimo zakazu ( o ile to prawda).


Nie podobno tylko jest. Chyba nie masz wątpliwości?
A kto powiedział że nie mamy obowiązku? Tak jest najłatwiej co? I sumienie uspokojone...

I ciekawa jestem co te mądrale którzy wczesniej tak piali że "zabił juz wczesniej po pijaku" teraz kiedy okazało się że zabitym był pasażer motoru którym jechał ten RM. Więc nie do końca zgadzało się z obrazkiem człowieka, który zabija pieszego lub innego uczestnika ruchu. Jak juz szukamy winnych w tej sprawie to owszem, dziennikarze szukający tani... rozwiń
Avatar
andrzejto / 12 listopada 2009 o 10:01
0
tuja napisał:
Twój nick mówi o Tobie cała prawdę. Nieprzystosowany? Selekcja naturalna? W takim razie ty juz powinienes byc martwy od dawna;) Poza tym nie tobie to oceniać.
Szkoda człowieka, jaki by nie był. A alkoholizm to tez choroba.


Podobno alkoholizm to choroba...
Choroba słabych, którzy nie potrafia w odpowiednim momencie powiedzieć dość... I tych, którzy są specjalistami w obwinianiu innych za swoje niepowiedzienia...
Choremu można pomóc, jeśli sam tego chce. Jeśli nie podejmuje leczenia, to jego sprawa. Nie mamy obowiązku litowania się nad kazdym, kto nie potrafi sobie radzić ze sobą..

Poza tym musiałby zapłacić za wszyskie szkody jakich dokonał. Co do złotówki. Więc wcale mu się nie dziwię...


Podobno alkoholizm to choroba...
Choroba słabych, którzy nie potrafia w odpowiednim momencie powiedzieć dość... I tych, którzy są specjalistami w obwinianiu innych za swoje niepowiedzienia...
Choremu można pomóc, jeśli sam tego chce. Jeśli nie podejmuje leczenia, to jego sprawa. Nie mamy obowiązku litowania się nad kazdym, kto nie potrafi sobie radzić ze sobą..

Poza tym musiałby zapłacić za wszyskie szkody jakich dokonał. Co do złotówki. Więc wcale mu się nie dziwię... rozwiń
Avatar
IncoPeru / 12 listopada 2009 o 09:16
0
Jakieś inco gnito pomyliło ip z IQ?
Avatar
Gość / 12 listopada 2009 o 09:04
0
a kogo obchodzi gosc który sie powiesił ? jednego wariata mniej hehe
Avatar
maria / 12 listopada 2009 o 08:28
0
Gdyby w tym wypadku było 5 trupów zamiast 5 rannych to nikt by nie żałował tego samobójcy (oprócz jego rodziny). Tyle w tym temacie.
Avatar
blackie / 17 listopada 2009 o 12:38
0
To co się dzieje to coś niesamowitego. Ludzie bronią pijaka przez, którego 10 niewinnych osób trafiło do szpitala. Kilka lat temu również w wyniku pijackiej szarży zginął człowiek. Ludzie nie macie szacunku dla ludzi poszkodowanych w wypadku ???

Przecież to nie ta pijaczyna jest ofiarą ! Przecież to nie współosadzeni go powiesili tylko on sam !

W takim razie kiedy to spotka kogoś z Was pośrednio czy bezpośrednio też nie będziecie płakać nad swoimi dziećmi czy rodzinami tylko nad recydywistą penitencjarnym, który po raz kolejny jechał pijany samochodem (2,2 promila więc ledwo co widział) ???

Gdyby nie zrobił tego co zrobił to po wyjściu znów życie i zdrowie każdego z nas byłoby zagrożone.

Nie wiem jak Wy ale ja chcę żyć i chcę żeby żyła długo i w zdrowiu moja rodzina !!!
To co się dzieje to coś niesamowitego. Ludzie bronią pijaka przez, którego 10 niewinnych osób trafiło do szpitala. Kilka lat temu również w wyniku pijackiej szarży zginął człowiek. Ludzie nie macie szacunku dla ludzi poszkodowanych w wypadku ???

Przecież to nie ta pijaczyna jest ofiarą ! Przecież to nie współosadzeni go powiesili tylko on sam !

W takim razie kiedy to spotka kogoś z Was pośrednio czy bezpośrednio też nie będziecie płakać nad swoimi dziećmi czy rodzinami tylko nad recydywistą penitencjarnym, ... rozwiń
Avatar
Baltazar Gąbka / 16 listopada 2009 o 22:33
0
czepiacz napisał:
W takim razie twoi rodzice są dobrymi ludzmi i nauczyli cię bardzo wiele.Nie miał dostepu do gazet i internetu?
TY IDIOTO!
Te szczury z TVN przeprowadzili z nim wywiad a dzienikarze byli w sądzie kiedy zapadła decyzja o aresztowaniu.Więc nie wypisuj głupot jak nie masz pojęcia o co chodzi i nie znasz tematu.Dziennikarze dziennikawschodniego dzwonili po wszystkich rzecznikach i gdzie mozna szukali sensacji.3 osoby pisały ten żałosny artykuł pomijajać fotoreporterów i inne osoby w sumie chyba z 10 osób szukało sensacji.A twoi rodzice niech naucza się znaczenia słowa SĄD BARANIE!
Zapytaj te 3 hieny dziennikarskie od taniej sensacji gdzie dzwonili i jak manipulowali opinią społeczną.
Jesteś żałośnym dupkiem a twoi rodzice jescze głupsi od ciebie.

Między moim jak nazwałeś idiotyzmem itd . a Twoim zwykłym chamstwem i prostotą jest subtelna różnica ja Twoich rodziców nie obrażałem i takiego zamiaru nie miałem Ty zaś to zrobiłeś i to świadczy o Tobie jako jednostce wybitnie prymitywnej i która nie powinna nosić miana homo sapiens ale ponieważ przez przypadek stałeś się takim to raz jeszcze powiem on nie miał dostępu do mediów a żaden policjant ani prokurator nie wydali pozwolenia na kontakt dziennikarzy z tym piratem a to że dopadli w trakcie transportu nie świadczy o wywiadzie a nawet jeżeli to odpowiadając na pytania wyraził zgodę na takowy ,to gwoli wyjaśnienia bo o procedurach znasz się jak świnia na astronomii !!a nikt z funkcjonariuszy nie zaryzykuje swojej pracy by taki kontakt umożliwić więc bzdury to Ty koniku boży piszesz .A to że pisali i kontaktowali się z rzecznikami czy z policją i że szukali sensacji to normalne oni z tego żyją a czy to dobre czy nie nie mnie to oceniać natomiast nie miało to wpływu na jego decyzję on był odizolowany od mediów jak i od wpływu opinii publicznej bo jej nie mógł znać bo kto miał mu ją niby przekazać zresztą z negatywną napewno się liczył ,a po za tym musiał się liczyć z konsekwencjami zainteresowania swoją osobą przez media w końcu to RECYDYWA .A odnośnie słowa SĄD to nikt nie musi mnie nic tłumaczyć bo tę instytucję znam w miarę dobrze ale to szczegół i nie bardzo wiem co on ma wspólnego z tematem więc jeżeli ,to pisz do rzeczy bo ja mogę być obrzucony inwektywami możesz mnie nazwać nawet czarna dupą ale nie obrażaj nikogo po za mną zachowaj odrobinę człowieczeństwa jaka w Tobie mogła przypadkiem zostać .A tak na marginesie gdybyś miał choć odrobinę wiedzy mego śp. ojca byłbyś bardzo mądrym człowiekim i głupot chamstwa wyniesionych gdzieś skądś z jakiejś wsi nie siał byś w tym mieście .I podtrzymam nadal żal mi tylko tych którzy go opłakują bo oni niczemu nie zawinili !!!

Między moim jak nazwałeś idiotyzmem itd . a Twoim zwykłym chamstwem i prostotą jest subtelna różnica ja Twoich rodziców nie obrażałem i takiego zamiaru nie miałem Ty zaś to zrobiłeś i to świadczy o Tobie jako jednostce wybitnie prymitywnej i która nie powinna nosić miana homo sapiens ale ponieważ przez przypadek stałeś się takim to raz jeszcze powiem on nie miał dostępu do mediów a żaden policjant ani prokurator nie wydali pozwolenia na kontakt dziennikarzy z tym piratem a to że dopadli w trakcie transportu nie świadczy o... rozwiń
Avatar
Dobro / 15 listopada 2009 o 12:18
0
Do wszystkich bezdusznych co się tu wypowiadają. Nie popieram tego co zrobił Radek lecz jestem Pewien Ze bóg mu wybaczy bo to nie jest grzech swiadomy Grzeszycie wy idioci pisząc i mysląc tak o nim bo swiat własnie taki jest i tak naprawde nie wiecie po co tu jestescie a takie sytuacje jak ta są bardzo ważne bo wtedy wychodzi cała prawda jakim się jest w srodku i to własnie wy jestescie w tej chwili ważeni kiedys za to będziecie się smażyć się w piekle bo tam jest wasze miejsce tylko najpierw przysliscie na swiat własnie po to by rozróżnic oddzielic dobrych od złych. Bo ważne jest jakim się jest w srodku a nie na zewnącz, czy nie jest powiedziane ze powinno się wybaczac itp?? Można pisac i pisac o tym kto ma serce to mnie zrozumie. Nie ma dobra na tym swiecie tym bardziej sprawiedliwosci . Ale sąd ostateczny czeka każdego. Powodzenia ludziska wam życze bo własnie pokazaliscie jacy naprawde jestescie.
Do wszystkich bezdusznych co się tu wypowiadają. Nie popieram tego co zrobił Radek lecz jestem Pewien Ze bóg mu wybaczy bo to nie jest grzech swiadomy Grzeszycie wy idioci pisząc i mysląc tak o nim bo swiat własnie taki jest i tak naprawde nie wiecie po co tu jestescie a takie sytuacje jak ta są bardzo ważne bo wtedy wychodzi cała prawda jakim się jest w srodku i to własnie wy jestescie w tej chwili ważeni kiedys za to będziecie się smażyć się w piekle bo tam jest wasze miejsce tylko najpierw przysliscie na swiat własnie po to by rozróżnic... rozwiń
Avatar
incognito / 12 listopada 2009 o 17:43
0
IncoPeru napisał:
Jakieś inco gnito pomyliło ip z IQ?


Nic nie pomyliłem tobie się cos pomyliło poczytaj dokładnie to może zrozumiesz No chyba że twoje IQ nie dorównuje przeciętnemu.
Avatar
Tomaszów / 12 listopada 2009 o 17:19
0
Sam mam BMW.BMW to BMW .Ogladajac wiadomosci zwróciłem uwagę:(Szkoda mi tych ludzi poszkodowanych w wypadku.Ale szkoda mi tez Radka. Znałem go osobiscie i dobrze.Kiedys miał wypadek motorkiem (miał pecha) wypadek to wypadek kazdemu sie moze trafić.Radek zawsze siedział w marce BMW na tym zarabiał (sprzedawał czesci tylko do BMW) Kiedys poznałem go własnie przez ogłoszenie z gazety jak chciałem kupic silnik.I od 8 latek go znałem zawsze cos u niego kupywałem. Miał problemy poszedł siedzieć. Wyszedł ....Było ciemno brak chodnika (kazdemu sie to mogło trafić kto jezdzi w nocy wie jakie są warunki na drodze jaka jest widoczność Nie popieram ze siadł po pijanemu za kierownice Kara mu sie nalezała ale nie taka jaka poniósł ........... Miał dla kogo zyć (rodzina!!!!!)To ze uciekł hmmmmmm Chyba kazdy by tak zrobił (ludzie by go tam zabili)na miejscu wypadku. Tym osobom ktore ucierpiały w wypadku współczuje i zycze powrotu do zdrowia. A Radkowi niech ziemia lekką bedzie i niech Bóg Mu wybaczy. Prosze napisac kiedy pogrzeb Radka....
Sam mam BMW.BMW to BMW .Ogladajac wiadomosci zwróciłem uwagę:(Szkoda mi tych ludzi poszkodowanych w wypadku.Ale szkoda mi tez Radka. Znałem go osobiscie i dobrze.Kiedys miał wypadek motorkiem (miał pecha) wypadek to wypadek kazdemu sie moze trafić.Radek zawsze siedział w marce BMW na tym zarabiał (sprzedawał czesci tylko do BMW) Kiedys poznałem go własnie przez ogłoszenie z gazety jak chciałem kupic silnik.I od 8 latek go znałem zawsze cos u niego kupywałem. Miał problemy poszedł siedzieć. Wyszedł ....Było ciemno brak chodnika (kazdemu sie t... rozwiń
Avatar
tuja / 12 listopada 2009 o 11:12
0
andrzejto napisał:
Podobno alkoholizm to choroba...
Choroba słabych, którzy nie potrafia w odpowiednim momencie powiedzieć dość... I tych, którzy są specjalistami w obwinianiu innych za swoje niepowiedzienia...
Choremu można pomóc, jeśli sam tego chce. Jeśli nie podejmuje leczenia, to jego sprawa. Nie mamy obowiązku litowania się nad kazdym, kto nie potrafi sobie radzić ze sobą..

Poza tym musiałby zapłacić za wszyskie szkody jakich dokonał. Co do złotówki. Więc wcale mu się nie dziwię...


Nie podobno tylko jest. Chyba nie masz wątpliwości?
A kto powiedział że nie mamy obowiązku? Tak jest najłatwiej co? I sumienie uspokojone...

I ciekawa jestem co te mądrale którzy wczesniej tak piali że "zabił juz wczesniej po pijaku" teraz kiedy okazało się że zabitym był pasażer motoru którym jechał ten RM. Więc nie do końca zgadzało się z obrazkiem człowieka, który zabija pieszego lub innego uczestnika ruchu. Jak juz szukamy winnych w tej sprawie to owszem, dziennikarze szukający taniej sensacji tez się do tego przyłożyli (chodzi mi o fakt pisania przy artykule że widziano go jak czesto jezdził po wsi bez prawka - to już ewidentne upowszechnianie anonimowych plot), ale tez własnie ci ludzie którzy rzekomo widzieli jak facet jezdził bez prawka mimo zakazu ( o ile to prawda).


Nie podobno tylko jest. Chyba nie masz wątpliwości?
A kto powiedział że nie mamy obowiązku? Tak jest najłatwiej co? I sumienie uspokojone...

I ciekawa jestem co te mądrale którzy wczesniej tak piali że "zabił juz wczesniej po pijaku" teraz kiedy okazało się że zabitym był pasażer motoru którym jechał ten RM. Więc nie do końca zgadzało się z obrazkiem człowieka, który zabija pieszego lub innego uczestnika ruchu. Jak juz szukamy winnych w tej sprawie to owszem, dziennikarze szukający tani... rozwiń
Avatar
andrzejto / 12 listopada 2009 o 10:01
0
tuja napisał:
Twój nick mówi o Tobie cała prawdę. Nieprzystosowany? Selekcja naturalna? W takim razie ty juz powinienes byc martwy od dawna;) Poza tym nie tobie to oceniać.
Szkoda człowieka, jaki by nie był. A alkoholizm to tez choroba.


Podobno alkoholizm to choroba...
Choroba słabych, którzy nie potrafia w odpowiednim momencie powiedzieć dość... I tych, którzy są specjalistami w obwinianiu innych za swoje niepowiedzienia...
Choremu można pomóc, jeśli sam tego chce. Jeśli nie podejmuje leczenia, to jego sprawa. Nie mamy obowiązku litowania się nad kazdym, kto nie potrafi sobie radzić ze sobą..

Poza tym musiałby zapłacić za wszyskie szkody jakich dokonał. Co do złotówki. Więc wcale mu się nie dziwię...


Podobno alkoholizm to choroba...
Choroba słabych, którzy nie potrafia w odpowiednim momencie powiedzieć dość... I tych, którzy są specjalistami w obwinianiu innych za swoje niepowiedzienia...
Choremu można pomóc, jeśli sam tego chce. Jeśli nie podejmuje leczenia, to jego sprawa. Nie mamy obowiązku litowania się nad kazdym, kto nie potrafi sobie radzić ze sobą..

Poza tym musiałby zapłacić za wszyskie szkody jakich dokonał. Co do złotówki. Więc wcale mu się nie dziwię... rozwiń
Avatar
IncoPeru / 12 listopada 2009 o 09:16
0
Jakieś inco gnito pomyliło ip z IQ?
Avatar
Gość / 12 listopada 2009 o 09:04
0
a kogo obchodzi gosc który sie powiesił ? jednego wariata mniej hehe
Avatar
maria / 12 listopada 2009 o 08:28
0
Gdyby w tym wypadku było 5 trupów zamiast 5 rannych to nikt by nie żałował tego samobójcy (oprócz jego rodziny). Tyle w tym temacie.
Zobacz wszystkie komentarze 103

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

TBV Start wygrał Browar Kociewski Cup. W finale ograł Polpharmę

TBV Start wygrał Browar Kociewski Cup. W finale ograł Polpharmę 0 0

Koszykarze z Lublina jeszcze przed startem sezonu prezentują bardzo dobrą formę. Właśnie wygrali drugi z rzędu turniej towarzyski. Tym razem triumfowali w Browar Kociewski Cup, który został rozegrany w Starogardzie Gdański. Czerwono-czarni w sobotnim finale pokonali gospodarzy – Polpharmę 78:75

Motor Lublin – Sokół Sieniawa 2:1. Znowu horror z happy-endem
galeria

Motor Lublin – Sokół Sieniawa 2:1. Znowu horror z happy-endem 4 0

Tradycji stało się zadość. Motor w meczu u siebie znowu stracił gola, ale dostarczył też kibicom wielu emocji. Tym razem żółto-biało-niebiescy przegrywali z Sokołem Sieniawa 0:1. Ponownie potrafili jednak odwrócić losy spotkania i wygrać 2:1.

Podhale – Podlasie 1:0. Nie odbili się od dna

Podhale – Podlasie 1:0. Nie odbili się od dna 0 1

Trwa fatalna passa piłkarzy z Białej Podlaskiej. Podlasie właśnie zanotowało ósmy z rzędu mecz bez zwycięstwa. Tym razem podopieczni Przemysława Sałańskiego przegrali w Nowym Targu z tamtejszym Podhalem 0:1

Przebudzenia nie było. Francja pokonała Polaków na Mistrzostwach Świata

Przebudzenia nie było. Francja pokonała Polaków na Mistrzostwach Świata 1 0

Polacy nie podnieśli się po bolesnej przegranej z Argentyńczykami. Przegrali 1:3 z „Trójkolorowymi” i dali im nadzieję na awans do decydującej fazy turnieju. Sami za to postawili się pod ścianą – teraz ratuje ich wyłącznie wygrana za trzy punkty z Serbią.

Azoty Puławy – Chrobry Głogów 34:26. Odzyskali pierwsze miejsce

Azoty Puławy – Chrobry Głogów 34:26. Odzyskali pierwsze miejsce 2 0

Po trzech kolejkach Azoty prowadziły w tabeli PGNiG Superligi. W środę awansem swoje mecze czwartej serii gier wygrały jednak PGE Vive i Orlen Wisła. Puławianie po kilku dniach odzyskali fotel lidera po sobotnim zwycięstwie z chrobrym Głogów 34:26.

Pierwszy Marsz Równości przejdzie ulicami Lublina. Nie będzie zmiany terminu

Pierwszy Marsz Równości przejdzie ulicami Lublina. Nie będzie zmiany terminu 156 29

W sobotę 13 października ulicami Lublina po raz pierwszy przejdzie Marsz Równości. Jego uczestnicy chcą wyrazić poparcie m.in. dla osób wykluczonych z powodu orientacji seksualnej, tożsamości płciowej czy pochodzenia etnicznego. Przeciwko inicjatywie protestują środowiska narodowe. Były też sugestie, by wydarzenie odbyło się po wyborach samorządowych.

Pianino, trąbki, gitary i stare telefony komórkowe Nokia. Wyprzedaż w Lublinie
galeria

Pianino, trąbki, gitary i stare telefony komórkowe Nokia. Wyprzedaż w Lublinie 6 1

Do wzięcia jest tuba o stroju B marki Cerveny, sanitarny polonez lub zestaw 40 starszych telefonów komórkowych Nokia, wystawiony za cenę wywoławczą 50 złotych. Agencja Mienia Wojskowego po raz kolejny organizuje przetarg na stary sprzęt. Na liście sprzedażowej są prawdziwe perełki.

Orlęta Spomlek – Avia Świdnik 3:0. Nie ma to jak w domu

Orlęta Spomlek – Avia Świdnik 3:0. Nie ma to jak w domu 1 0

Mimo olbrzymich kłopotów kadrowych Orlęta Spomlek zainkasowały w sobotę trzy punkty. Biało-zieloni pokonali u siebie Avię Świdnik 3:0. I tym samych przedłużyli dobrą passę na własnym terenie. W piątym takim występie zanotowali drugie zwycięstwo. Nie przegrali jednak żadnego z pozostałych spotkań.

"Sprawmy by województwo lubelskie podniosło się z kolan". Konwencja PiS w Zamościu
galeria

"Sprawmy by województwo lubelskie podniosło się z kolan". Konwencja PiS w Zamościu 1 8

"Dotrzymujemy słowa w rządzie, dotrzymamy i w samorządzie" - z takim hasłem kandydaci Prawa i Sprawiedliwości z Zamojszczyzny ruszają do wyborów samorządowych.

Jerzy Buzek w Puławach o Unii Europejskiej

Jerzy Buzek w Puławach o Unii Europejskiej 9 20

Na zaproszenie puławskiej Platformy Obywatelskiej w środę do Puław przyjechał były premier RP, prof. Jerzy Buzek. W sali konferencyjnej Hotelu Olimpic opowiadał m.in. o wartościach europejskich, polskich sukcesach politycznych i konieczności szanowania prawa.

Puławy: Nie ma chętnych na działki, które sprzedaje urząd miasta

Puławy: Nie ma chętnych na działki, które sprzedaje urząd miasta 3 2

Mieszkańcy, którzy protestowali przed zbyt intensywną zabudową ul. Sosnowej, mogą spać spokojnie. Próba ich sprzedaży zakończyła się fiaskiem. To oznacza, że miasto w tym roku nie otrzyma zakładanych wpływów z tego tytułu.

Portfel z pieniędzmi leżał na ulicy

Portfel z pieniędzmi leżał na ulicy 0 2

W piątek do radzyńskiej komendy zgłosił się 44-letni mieszkaniec gm. Radzyń Podlaski. Mężczyzna poinformował, że na ul. Międzyrzeckiej znalazł portfel i chce go zwrócić właścicielowi.

Niedziela 23 września. Handlowa czy nie? Sprawdź czy zrobisz zakupy

Niedziela 23 września. Handlowa czy nie? Sprawdź czy zrobisz zakupy 16 1

Niedziele handlowe i z zamkniętymi sklepami. Sprawdź czy w niedzielę 23 września normalnie zrobisz zakupy w sklepach, czy zastaniesz zamknięte supermarkety.

Janowiec: Uczniów zastąpią gospodynie i emeryci

Janowiec: Uczniów zastąpią gospodynie i emeryci 1 1

Jeszcze w tym miesiącu radni gminy Janowiec zdecydują o rozwiązaniu technikum weterynaryjnego znajdującego się w miejscowym Zespole Szkół. Placówka od lat nie prowadzi naboru. Ostatnia klasa liczyła dziewięć osób. Ich miejsce w budynku wkrótce zajmie m.in. Koło Emerytów.

Mężczyzna zginął po potrąceniu na przejściu. Kto widział wypadek?

Mężczyzna zginął po potrąceniu na przejściu. Kto widział wypadek? 12 4

Lubelscy policjanci poszukują świadków wypadku drogowego do którego doszło 6 września na ul. Lubelskiej w Niemcach.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.