Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Chełm

10 czerwca 2013 r.
18:09
Edytuj ten wpis

Promuje Chełm na Jubilacie

Autor: Zdjęcie autora Paweł Puzio
0 32 A A
Rafał wszędzie fotografuje się z herbem swojego rodzinnego miasta. Dlatego chełmski magistrat szykuj
Rafał wszędzie fotografuje się z herbem swojego rodzinnego miasta. Dlatego chełmski magistrat szykuj

We wtorek Rafał Kusarek wyruszy w drogę powrotną z Gdańska do Chełma. Przed nim 574 kilometry, które pokona na ponad 20-letnim składaku.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Rafał Kusarek jest w trasie od 10 dni. W podróż swojego życia wyruszył 1 czerwca. Na 20-letnim rowerze pojechał do Gdańska.

– Nad morze dotarłem w sobotę. Najbardziej męczący był ostatni odcinek. Ze względu na duży ruch – opowiada 23-letni rowerzysta. Przez dwa dni odpoczywałem u kolegi, ale już czas jednak wracać. We wtorek rano ruszam do Chełma.

Wyczyn Rafała odbił się szerokim echem w Internecie. Na Facebooku na stronie "Jubilatem przez świat” dopinguje mu już ponad 5,5 tys. internautów. – Jest wiele pozytywnych, bardzo budujących wpisów. I pytań o moje zdrowie i rower. To miłe – mówi Kusarek.

Bohaterem tej historii jest też wiekowy rower. 20-letni Jubilat spisał się bez zarzutu. – Po drodze nie miałem żadnej awarii. Musiałem tylko smarować łańcuch i dopompowywać powietrze – opowiada chełmianin.

Przejazd z Chełma do Gdańska zajął Rafałowi tydzień. – Po drodze spotkałem mnóstwo życzliwych ludzi A to dostałem napój energetyczny, a to coś do jedzenia czy nocleg – opowiada. – W Chełmie będę w sobotę lub w niedzielę. O ile po drodze nie złapią mnie deszcze – zapowiada.

Chełmski ratusz przygotowuje dla Rafała niespodziankę. – Siła promocji miasta przez tak pozytywnie zakręconą wyprawę jest niebagatelna. Wysiłek pana Rafała zostanie uhonorowany. Jak? 

To niespodzianka – mówi Marek Grel, zastępca dyrektora Wydziału Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą Urząd Miasta Chełm.

Komentarze 32

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
x / 15 czerwca 2013 o 15:49
0

pod klatą mozesz mnie pocałować w pytę -  mieszkam w pałacu

Avatar
Gość / 15 czerwca 2013 o 13:41
0

chamie i zazdrosniku odpowiadajac na Twoje pytanie skad wezmie kase na oddanie, wyjebie Cie pod klatka jak bedziesz wchodzil!!!!!

Avatar
VIP / 14 czerwca 2013 o 11:44
0

Byc moze czujesz rozgoryczenie, ze ktos tam  zarobi pare groszy, a Ty nie i do tego masz liczne rachunki do oplacenia. Z pewnoscia jest Ci ciezko, ale nie znaczy wcale, ze masz deprecjonowac czyjs mniej, lub bardziej znaczacy wyczyn. Nie lepiej czytac o chlopaku jadacym kilkaset kilometrow na smiesznym rowerku, niz o znudzonych braciach "olewajacych" jakis tam symboliczny grob? Znasz wiele osob gotowych podjac takie wyzwanie? Ja nie i stad tez moje zainteresowanie samym wyczynem. Ja nawet za duzo wieksze pieniadze bym sie nie porwal  na przejazdzke. Zycie jest pelne niespodzianek i byc moze mlody czlowiek nabierze wiary we wlasne sily i zechce zrobic cos lepszegi od siedzenia pod blokiem i picia piwa!!!!

to nie rozgoryczenie tylko przerażenie , że zmieniła się hierarchia wartości , którymi ludzie się w życiu kierują , wręcz zgorszenie sprowadzaniem bohatera do tak przyziemnych wyczynów jakim jest przejażdżka rowerowa, poza tym jakbyś śledził róznego rodzaju ciekawostki podobnych wyczynów jest dużo więcej , mało tego w porównaniu do faceta z okolic rejowca , który bez rozgłosu tylko dla czystej przyjemności wsiadł na rower i pomknął przez ukrainę , rumunię węgry , niemcy i zachodnią polskę to kolega żabka cieniutko wypada i jakoś tamten człowiek się z tym nie obnosi. Przez wypisywanie o bhaterstwie "żabki" fałszujemy definicję bohatera :"Bohater – osoba, która odznaczyła się niezwykłymi czynami, męstwem i ofiarnością dla innych ludzi." - co on zrobił dla innych ludzi? zrobił to dla siebie , dla kasy i nie można w żaden sposób identyfikować jego osoby z bohaterem. Owszem nie ujmując mu odwagi i mocnego postanowienia , które trzeba posiadać , aby wybrać się w taką podróż można , a nawet powinno się rozpatrywać jego osobę w  kategoriach wyczynowca , bo nie mozna jego czynu nazwać zwykła jazdą na rowerze ze względu na długość dystansu i survivalowy charakter jego pokonywania(namiot, konserwy, brak zaplecza sanitarnego). Także dla wyjaśnienia , nie zazdroszczę "żabce" rozgłosu, nie zazrdoszczę mu zarobionej kasy, fajnie że odważył się na taki zakład bo udowodnił sobie i kolesiom którzy się z nim założyli (czyli wątpili w jego wyczyn) że jest wytrwały w swoim postanowieniu, jedyne co mam do zarzucenia to spłycenie znaczenia bohatera co jest nie dopuszczalne.Pozdrawiam.

to nie rozgoryczenie tylko przerażenie , że zmieniła się hierarchia wartości , którymi ludzie się w życiu kierują , wręcz zgorszenie sprowadzaniem bohatera do tak przyziemnych wyczynów jakim jest przejażdżka rowerowa, poza tym jakbyś śledził róznego rodzaju ciekawostki podobnych wyczynów jest dużo więcej , mało tego w porównaniu do faceta z okolic rejowca , który bez rozgłosu tylko dla czystej przyjemności wsiadł na rower i pomknął przez ukrainę , rumunię węgry , niemcy i zachodnią polskę to kolega żabka cieniutko wypada i j... rozwiń

Avatar
Gość / 14 czerwca 2013 o 09:33
0

A o wódce i piwie nie wspomniałeś ciekawe skąd te żule co się z nimi założył wezmą kasę jak oni całymi dniami pod klatkami stoją.

Avatar
zdziwiony.. / 13 czerwca 2013 o 23:57
0

bohatera z niego robią ludzie , którzy nie maja zmartwień i siedzą za biurkami , pierdzą w stołek i kasę biorą....bohaterstwo to za 580 zł wyżywić 4 osobową rodzinę i opłaty w miarę porobić nie schodząc na "złą drogę' , a nie ku...rwa rowerem pojechać za 3000 zł.to , że przyczepił sobie emblemat z herbem Chełma to zagrywka na ewentualne korzyści , a nie dla idei !!! nie ma tu żadnego wątku bohaterskiego , więc ci , którzy twierdzą , że ów rowerzysta jest bohaterem powinni oddać świadectwa , cofnąć się do szkoły podstawowej , przeanalizować ponownie literaturę , definicję czynu heroicznego, definicję bohatera , przeanalizować ponownie sytuację i dopiero pisać na form.....po prostu założył się za kasę , a licząc na dodatkowe korzyści przyczepił sobie herb Chełma ( może liczy , że fiszowa mu da...., albo do chełmskiej grupy rowerowej jako honorowego członka go przyjmą i z arturkiem się zaprzyjaźni) , a może umieszczenie herbu w widocznym miejscu było częścią zakładu? to zwykły interes, taki nietypowy mały biznesik, już urząd skarbowy ostrzy sobie zęby na niego i tego co się z nim założył :) - jakby nie patrzeć taki zakład jest nielegalny :) Może nastepny tytuł "JUBILATEM DO ARESZTU" ? Rządowi kasa potrzebna żeby urzędasom dać premię wię mogą mu zrobić domiar :)

Byc moze czujesz rozgoryczenie, ze ktos tam  zarobi pare groszy, a Ty nie i do tego masz liczne rachunki do oplacenia. Z pewnoscia jest Ci ciezko, ale nie znaczy wcale, ze masz deprecjonowac czyjs mniej, lub bardziej znaczacy wyczyn. Nie lepiej czytac o chlopaku jadacym kilkaset kilometrow na smiesznym rowerku, niz o znudzonych braciach "olewajacych" jakis tam symboliczny grob? Znasz wiele osob gotowych podjac takie wyzwanie? Ja nie i stad tez moje zainteresowanie samym wyczynem. Ja nawet za duzo wieksze pieniadze bym sie nie porwal  na przejazdzke. Zycie jest pelne niespodzianek i byc moze mlody czlowiek nabierze wiary we wlasne sily i zechce zrobic cos lepszegi od siedzenia pod blokiem i picia piwa!!!!

Byc moze czujesz rozgoryczenie, ze ktos tam  zarobi pare groszy, a Ty nie i do tego masz liczne rachunki do oplacenia. Z pewnoscia jest Ci ciezko, ale nie znaczy wcale, ze masz deprecjonowac czyjs mniej, lub bardziej znaczacy wyczyn. Nie lepiej czytac o chlopaku jadacym kilkaset kilometrow na smiesznym rowerku, niz o znudzonych braciach "olewajacych" jakis tam symboliczny grob? Znasz wiele osob gotowych podjac takie wyzwanie? Ja nie i stad tez moje zainteresowanie samym wyczynem. Ja nawet za duzo wieksze pieniadze ... rozwiń

Avatar
Wasz Pan / 13 czerwca 2013 o 10:46
0

co to wogle za zydokomuna sie tu udziela.chlopaczyna pojechal bo sie zalozyl z ziomkami i tyle przy tym pokazuje swoj charakter i zawzietosc a wy mongoly biadolcie dalej ze bieda i wogle. zaluz sie z babka o rente i ruszaj w swiat.

Avatar
VIP / 13 czerwca 2013 o 10:21
0

bohatera z niego robią ludzie , którzy nie maja zmartwień i siedzą za biurkami , pierdzą w stołek i kasę biorą....bohaterstwo to za 580 zł wyżywić 4 osobową rodzinę i opłaty w miarę porobić nie schodząc na "złą drogę' , a nie ku...rwa rowerem pojechać za 3000 zł.to , że przyczepił sobie emblemat z herbem Chełma to zagrywka na ewentualne korzyści , a nie dla idei !!! nie ma tu żadnego wątku bohaterskiego , więc ci , którzy twierdzą , że ów rowerzysta jest bohaterem powinni oddać świadectwa , cofnąć się do szkoły podstawowej , przeanalizować ponownie literaturę , definicję czynu heroicznego, definicję bohatera , przeanalizować ponownie sytuację i dopiero pisać na form.....po prostu założył się za kasę , a licząc na dodatkowe korzyści przyczepił sobie herb Chełma ( może liczy , że fiszowa mu da...., albo do chełmskiej grupy rowerowej jako honorowego członka go przyjmą i z arturkiem się zaprzyjaźni) , a może umieszczenie herbu w widocznym miejscu było częścią zakładu? to zwykły interes, taki nietypowy mały biznesik, już urząd skarbowy ostrzy sobie zęby na niego i tego co się z nim założył :) - jakby nie patrzeć taki zakład jest nielegalny :) Może nastepny tytuł "JUBILATEM DO ARESZTU" ? Rządowi kasa potrzebna żeby urzędasom dać premię wię mogą mu zrobić domiar :)

bohatera z niego robią ludzie , którzy nie maja zmartwień i siedzą za biurkami , pierdzą w stołek i kasę biorą....bohaterstwo to za 580 zł wyżywić 4 osobową rodzinę i opłaty w miarę porobić nie schodząc na "złą drogę' , a nie ku...rwa rowerem pojechać za 3000 zł.to , że przyczepił sobie emblemat z herbem Chełma to zagrywka na ewentualne korzyści , a nie dla idei !!! nie ma tu żadnego wątku bohaterskiego , więc ci , którzy twierdzą , że ów rowerzysta jest bohaterem powinni oddać świadectwa , cofnąć się do szkoły podstawowej , przeanalizowa... rozwiń

Avatar
Buzal / 13 czerwca 2013 o 09:19
0

a co z tego mamy my ludzie zwykli? czy te biale kolnierzyki z warszawy dadza jakies pieniondze zeby podzielic miendzy biedote w miescie jak wiedza ze jedzie taki z chelma? a za co on tak pojechal bo to kosztuje i chyba lewacka i liberalno masonska jakas obcja musiala mu na to dac.teraz bedzie wazny i bedzie mogl popluwac na prawdziwych Polakow bo pana z niego zrobio zaras po powrocie. ot nie o taka Polske zesmy walczyli. a biedak on to nie jezd jak ma na takie wyjazdy bo to kosztuje pieniadz.

Avatar
ewe / 13 czerwca 2013 o 08:17
0

dokładnie,poza tym raczej nie robił tego dla rozgłosu tylko dla zabawy a że wyszło jak wyszło to tym lepiej ale polaczkom nigdy nie dogodzi i pomyśleć,że kolejne pokolenie zgredów rośnie... ;(

Avatar
Joasia / 12 czerwca 2013 o 21:53
0

Ludzie, ile w Was jadu! Lepiej siedzieć przed komputerem, krytykować i zamulać, niz samemu zrobic cos pozytywnie zakręconego, co?! Nudne macie zycie!! Wspomnień i przeżyć z tej wyprawy nikt mu nie odbierze! A Wy na starośc będziecie tymi samymi zgredami co teraz! Całe szczęscie, że są jeszcze na tym świecie ludzie, którzy pozytywnie odbierają wyzwania młodych ludzi. To właśnie Ich Rafał spotkał podczas swojej wyprawy, Oni okazali mu swoją życzliwość i pomoc ! Chwała im za to a Rafałowi z całego serca gratuluje tego wyczynu!!!

Avatar
x / 15 czerwca 2013 o 15:49
0

pod klatą mozesz mnie pocałować w pytę -  mieszkam w pałacu

Avatar
Gość / 15 czerwca 2013 o 13:41
0

chamie i zazdrosniku odpowiadajac na Twoje pytanie skad wezmie kase na oddanie, wyjebie Cie pod klatka jak bedziesz wchodzil!!!!!

Avatar
VIP / 14 czerwca 2013 o 11:44
0

Byc moze czujesz rozgoryczenie, ze ktos tam  zarobi pare groszy, a Ty nie i do tego masz liczne rachunki do oplacenia. Z pewnoscia jest Ci ciezko, ale nie znaczy wcale, ze masz deprecjonowac czyjs mniej, lub bardziej znaczacy wyczyn. Nie lepiej czytac o chlopaku jadacym kilkaset kilometrow na smiesznym rowerku, niz o znudzonych braciach "olewajacych" jakis tam symboliczny grob? Znasz wiele osob gotowych podjac takie wyzwanie? Ja nie i stad tez moje zainteresowanie samym wyczynem. Ja nawet za duzo wieksze pieniadze bym sie nie porwal  na przejazdzke. Zycie jest pelne niespodzianek i byc moze mlody czlowiek nabierze wiary we wlasne sily i zechce zrobic cos lepszegi od siedzenia pod blokiem i picia piwa!!!!

to nie rozgoryczenie tylko przerażenie , że zmieniła się hierarchia wartości , którymi ludzie się w życiu kierują , wręcz zgorszenie sprowadzaniem bohatera do tak przyziemnych wyczynów jakim jest przejażdżka rowerowa, poza tym jakbyś śledził róznego rodzaju ciekawostki podobnych wyczynów jest dużo więcej , mało tego w porównaniu do faceta z okolic rejowca , który bez rozgłosu tylko dla czystej przyjemności wsiadł na rower i pomknął przez ukrainę , rumunię węgry , niemcy i zachodnią polskę to kolega żabka cieniutko wypada i jakoś tamten człowiek się z tym nie obnosi. Przez wypisywanie o bhaterstwie "żabki" fałszujemy definicję bohatera :"Bohater – osoba, która odznaczyła się niezwykłymi czynami, męstwem i ofiarnością dla innych ludzi." - co on zrobił dla innych ludzi? zrobił to dla siebie , dla kasy i nie można w żaden sposób identyfikować jego osoby z bohaterem. Owszem nie ujmując mu odwagi i mocnego postanowienia , które trzeba posiadać , aby wybrać się w taką podróż można , a nawet powinno się rozpatrywać jego osobę w  kategoriach wyczynowca , bo nie mozna jego czynu nazwać zwykła jazdą na rowerze ze względu na długość dystansu i survivalowy charakter jego pokonywania(namiot, konserwy, brak zaplecza sanitarnego). Także dla wyjaśnienia , nie zazdroszczę "żabce" rozgłosu, nie zazrdoszczę mu zarobionej kasy, fajnie że odważył się na taki zakład bo udowodnił sobie i kolesiom którzy się z nim założyli (czyli wątpili w jego wyczyn) że jest wytrwały w swoim postanowieniu, jedyne co mam do zarzucenia to spłycenie znaczenia bohatera co jest nie dopuszczalne.Pozdrawiam.

to nie rozgoryczenie tylko przerażenie , że zmieniła się hierarchia wartości , którymi ludzie się w życiu kierują , wręcz zgorszenie sprowadzaniem bohatera do tak przyziemnych wyczynów jakim jest przejażdżka rowerowa, poza tym jakbyś śledził róznego rodzaju ciekawostki podobnych wyczynów jest dużo więcej , mało tego w porównaniu do faceta z okolic rejowca , który bez rozgłosu tylko dla czystej przyjemności wsiadł na rower i pomknął przez ukrainę , rumunię węgry , niemcy i zachodnią polskę to kolega żabka cieniutko wypada i j... rozwiń

Avatar
Gość / 14 czerwca 2013 o 09:33
0

A o wódce i piwie nie wspomniałeś ciekawe skąd te żule co się z nimi założył wezmą kasę jak oni całymi dniami pod klatkami stoją.

Avatar
zdziwiony.. / 13 czerwca 2013 o 23:57
0

bohatera z niego robią ludzie , którzy nie maja zmartwień i siedzą za biurkami , pierdzą w stołek i kasę biorą....bohaterstwo to za 580 zł wyżywić 4 osobową rodzinę i opłaty w miarę porobić nie schodząc na "złą drogę' , a nie ku...rwa rowerem pojechać za 3000 zł.to , że przyczepił sobie emblemat z herbem Chełma to zagrywka na ewentualne korzyści , a nie dla idei !!! nie ma tu żadnego wątku bohaterskiego , więc ci , którzy twierdzą , że ów rowerzysta jest bohaterem powinni oddać świadectwa , cofnąć się do szkoły podstawowej , przeanalizować ponownie literaturę , definicję czynu heroicznego, definicję bohatera , przeanalizować ponownie sytuację i dopiero pisać na form.....po prostu założył się za kasę , a licząc na dodatkowe korzyści przyczepił sobie herb Chełma ( może liczy , że fiszowa mu da...., albo do chełmskiej grupy rowerowej jako honorowego członka go przyjmą i z arturkiem się zaprzyjaźni) , a może umieszczenie herbu w widocznym miejscu było częścią zakładu? to zwykły interes, taki nietypowy mały biznesik, już urząd skarbowy ostrzy sobie zęby na niego i tego co się z nim założył :) - jakby nie patrzeć taki zakład jest nielegalny :) Może nastepny tytuł "JUBILATEM DO ARESZTU" ? Rządowi kasa potrzebna żeby urzędasom dać premię wię mogą mu zrobić domiar :)

Byc moze czujesz rozgoryczenie, ze ktos tam  zarobi pare groszy, a Ty nie i do tego masz liczne rachunki do oplacenia. Z pewnoscia jest Ci ciezko, ale nie znaczy wcale, ze masz deprecjonowac czyjs mniej, lub bardziej znaczacy wyczyn. Nie lepiej czytac o chlopaku jadacym kilkaset kilometrow na smiesznym rowerku, niz o znudzonych braciach "olewajacych" jakis tam symboliczny grob? Znasz wiele osob gotowych podjac takie wyzwanie? Ja nie i stad tez moje zainteresowanie samym wyczynem. Ja nawet za duzo wieksze pieniadze bym sie nie porwal  na przejazdzke. Zycie jest pelne niespodzianek i byc moze mlody czlowiek nabierze wiary we wlasne sily i zechce zrobic cos lepszegi od siedzenia pod blokiem i picia piwa!!!!

Byc moze czujesz rozgoryczenie, ze ktos tam  zarobi pare groszy, a Ty nie i do tego masz liczne rachunki do oplacenia. Z pewnoscia jest Ci ciezko, ale nie znaczy wcale, ze masz deprecjonowac czyjs mniej, lub bardziej znaczacy wyczyn. Nie lepiej czytac o chlopaku jadacym kilkaset kilometrow na smiesznym rowerku, niz o znudzonych braciach "olewajacych" jakis tam symboliczny grob? Znasz wiele osob gotowych podjac takie wyzwanie? Ja nie i stad tez moje zainteresowanie samym wyczynem. Ja nawet za duzo wieksze pieniadze ... rozwiń

Avatar
Wasz Pan / 13 czerwca 2013 o 10:46
0

co to wogle za zydokomuna sie tu udziela.chlopaczyna pojechal bo sie zalozyl z ziomkami i tyle przy tym pokazuje swoj charakter i zawzietosc a wy mongoly biadolcie dalej ze bieda i wogle. zaluz sie z babka o rente i ruszaj w swiat.

Avatar
VIP / 13 czerwca 2013 o 10:21
0

bohatera z niego robią ludzie , którzy nie maja zmartwień i siedzą za biurkami , pierdzą w stołek i kasę biorą....bohaterstwo to za 580 zł wyżywić 4 osobową rodzinę i opłaty w miarę porobić nie schodząc na "złą drogę' , a nie ku...rwa rowerem pojechać za 3000 zł.to , że przyczepił sobie emblemat z herbem Chełma to zagrywka na ewentualne korzyści , a nie dla idei !!! nie ma tu żadnego wątku bohaterskiego , więc ci , którzy twierdzą , że ów rowerzysta jest bohaterem powinni oddać świadectwa , cofnąć się do szkoły podstawowej , przeanalizować ponownie literaturę , definicję czynu heroicznego, definicję bohatera , przeanalizować ponownie sytuację i dopiero pisać na form.....po prostu założył się za kasę , a licząc na dodatkowe korzyści przyczepił sobie herb Chełma ( może liczy , że fiszowa mu da...., albo do chełmskiej grupy rowerowej jako honorowego członka go przyjmą i z arturkiem się zaprzyjaźni) , a może umieszczenie herbu w widocznym miejscu było częścią zakładu? to zwykły interes, taki nietypowy mały biznesik, już urząd skarbowy ostrzy sobie zęby na niego i tego co się z nim założył :) - jakby nie patrzeć taki zakład jest nielegalny :) Może nastepny tytuł "JUBILATEM DO ARESZTU" ? Rządowi kasa potrzebna żeby urzędasom dać premię wię mogą mu zrobić domiar :)

bohatera z niego robią ludzie , którzy nie maja zmartwień i siedzą za biurkami , pierdzą w stołek i kasę biorą....bohaterstwo to za 580 zł wyżywić 4 osobową rodzinę i opłaty w miarę porobić nie schodząc na "złą drogę' , a nie ku...rwa rowerem pojechać za 3000 zł.to , że przyczepił sobie emblemat z herbem Chełma to zagrywka na ewentualne korzyści , a nie dla idei !!! nie ma tu żadnego wątku bohaterskiego , więc ci , którzy twierdzą , że ów rowerzysta jest bohaterem powinni oddać świadectwa , cofnąć się do szkoły podstawowej , przeanalizowa... rozwiń

Avatar
Buzal / 13 czerwca 2013 o 09:19
0

a co z tego mamy my ludzie zwykli? czy te biale kolnierzyki z warszawy dadza jakies pieniondze zeby podzielic miendzy biedote w miescie jak wiedza ze jedzie taki z chelma? a za co on tak pojechal bo to kosztuje i chyba lewacka i liberalno masonska jakas obcja musiala mu na to dac.teraz bedzie wazny i bedzie mogl popluwac na prawdziwych Polakow bo pana z niego zrobio zaras po powrocie. ot nie o taka Polske zesmy walczyli. a biedak on to nie jezd jak ma na takie wyjazdy bo to kosztuje pieniadz.

Avatar
ewe / 13 czerwca 2013 o 08:17
0

dokładnie,poza tym raczej nie robił tego dla rozgłosu tylko dla zabawy a że wyszło jak wyszło to tym lepiej ale polaczkom nigdy nie dogodzi i pomyśleć,że kolejne pokolenie zgredów rośnie... ;(

Avatar
Joasia / 12 czerwca 2013 o 21:53
0

Ludzie, ile w Was jadu! Lepiej siedzieć przed komputerem, krytykować i zamulać, niz samemu zrobic cos pozytywnie zakręconego, co?! Nudne macie zycie!! Wspomnień i przeżyć z tej wyprawy nikt mu nie odbierze! A Wy na starośc będziecie tymi samymi zgredami co teraz! Całe szczęscie, że są jeszcze na tym świecie ludzie, którzy pozytywnie odbierają wyzwania młodych ludzi. To właśnie Ich Rafał spotkał podczas swojej wyprawy, Oni okazali mu swoją życzliwość i pomoc ! Chwała im za to a Rafałowi z całego serca gratuluje tego wyczynu!!!

Zobacz wszystkie komentarze 32

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Hipermarket z Lublina obiecuje zwrot towarów w ciągu 30 dni. Ale nie w tym przypadku
Alarm 24

Hipermarket z Lublina obiecuje zwrot towarów w ciągu 30 dni. Ale nie w tym przypadku 1 2

Kupiony w hipermarkecie notebook okazał się wadliwy, ale sklep nie chce go przyjąć z powrotem, mimo że obiecuje klientom możliwość zwrotu towarów w ciągu 30 dni od zakupu. Hipermarket tłumaczy, że sprzęt jest już używany. Klient jest oburzony, ale zgodnie z prawem to sklep ma rację.

Festiwal Dwa Brzegi 2018: Najlepsze filmy zagraniczne i najciekawsze polskie [program]
28 lipca 2018, 11:00

Festiwal Dwa Brzegi 2018: Najlepsze filmy zagraniczne i najciekawsze polskie [program] 9 1

Pokaz filmu „Złodziejaszki” Hirokazu Koreedy nagrodzonego Złotą Palmą w Cannes, a potem wspólny koncert Nosowskiej i Zamilskiej na kazimierskim zamku. Tak będzie wyglądało otwarcie 12. Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, który zaczyna się już w następną sobotę 28 lipca.

Muzyka na lubelskim Zamku. Koncert Gabryś & Quinn Piano Duo
21 lipca 2018, 18:00

Muzyka na lubelskim Zamku. Koncert Gabryś & Quinn Piano Duo 1 0

Co Gdzie Kiedy. Duet Gabryś & Quinn wystąpi 21 lipca o godz. 18 w Muzeum Lubelskim w ramach cyklu Muzyka na lubelskim Zamku.

Rozbita karuzela VAT. Były wiceprezes Lotosu wśród zatrzymanych

Rozbita karuzela VAT. Były wiceprezes Lotosu wśród zatrzymanych 0 1

Cztery osoby, w tym prezes i dyrektorzy jednej ze spółek, zostali zatrzymani przez prokuratorów z Zamościa. Śledczy podejrzewają ich o wyłudzenia podatku VAT.

Bezpowrotny koniec marzeń o nowym „oknie czasu” przed Bramą Krakowską w Lublinie

Bezpowrotny koniec marzeń o nowym „oknie czasu” przed Bramą Krakowską w Lublinie 90 39

W czwartek zalano betonem studnię odkrytą przed Bramą Krakowską podczas przebudowy nawierzchni. Ratusz planował stworzenie w tym miejscu „okna czasu”, przez które można by zajrzeć do wnętrza. Ale takiej atrakcji jednak tu nie będzie. – Udostępnienie studni okazało się niemożliwe – oznajmił Urząd Miasta.

Spacery na 100-lecie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
21 lipca 2018, 12:00

Spacery na 100-lecie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego 3 1

Co Gdzie Kiedy. Inna Fundacja - IFKA zaprasza do udziału w projekcje NIE WYMIGASZ SIĘ OD HISTORII/HERSTORII, w ramach którego organizowane będą spacery prowadzone w języku polskim oraz migowym. Na początek spacery z okazji 100-lecia Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.

Kto kradł na basenie w Puławach? Mają dwóch nastolatków

Kto kradł na basenie w Puławach? Mają dwóch nastolatków 15 0

Zarzuty kradzieży i kradzieży z włamaniem usłyszeli dwaj 16-latkowie, którzy od początku lipca na basenie miejskim w Puławach kradli przedmioty pozostawione w szafkach.

Pamiętają o kolegach, którzy zginęli na służbie. Wśród nich policjantka z Krasnegostawu
galeria

Pamiętają o kolegach, którzy zginęli na służbie. Wśród nich policjantka z Krasnegostawu 35 0

Członkowie rodzin policjantów, którzy stracili życie na służbie odsłonili dziś tabliczki epitafijne. Jedna z nich poświęcona jest st. sierż. Magdalenie Dolebskiej z Komendy Powiatowej Policji w Krasnymstawie.

Poznaj Kazimierz Dolny od filmowej strony. Wycieczka i oprowadzanie
20 lipca 2018, 12:00

Poznaj Kazimierz Dolny od filmowej strony. Wycieczka i oprowadzanie 0 0

W piątek, 20 lipca o godz. 12 w Kazimierzu Dolnym odbędzie się wycieczka z przewodnikiem, podczas której poznamy filmowe losy nadwiślańskiego miasta.

Sposób na dewastację przystanków? Graffiti

Sposób na dewastację przystanków? Graffiti 2 5

Miejski Zakład Komunikacyjny w Białej Podlaskiej w nietypowy sposób walczy z wandalami. Na kilku najczęściej dewastowanych wiatach przystankowych pojawi się graffiti. Pierwsze już jest – na przystanku przy ulicy Warszawskiej

Azoty Puławy wróciły do treningów

Azoty Puławy wróciły do treningów 1 0

PIŁKA RĘCZNA Brązowi medaliści rozpoczęli przygotowania do nowego sezonu. Drużynę prowadzi były reprezentacyjny obrotowy Bartosz Jurecki

Prawie trzy kilometry jazdy po równym. Fragment "Nadwiślanki" już gotowy

Prawie trzy kilometry jazdy po równym. Fragment "Nadwiślanki" już gotowy 0 8

Prawie 7 miesięcy drogowcy remontowali niespełna trzykilometrowy odcinek drogi 801, od Dęblina do Stężycy.

Miasto w budowie. Inwestycje w Zamościu nabierają tempa [zdjęcia]
galeria

Miasto w budowie. Inwestycje w Zamościu nabierają tempa [zdjęcia] 5 0

Nowe ulice i mosty, a w planach m.in. budowa placu zabaw – inwestycje w Zamościu nabierają tempa.

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 20-22 lipca

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 20-22 lipca 0 0

Tej imprezy nie można przegapić. Od piątku do niedzieli Lublin będzie gospodarzem 94. PZLA Mistrzostw Polski w Lekkiej Atletyce. Tylu gwiazd nie mieliśmy u siebie od... 34 lat.

Praca w Europie. Najlepiej zarabiają Duńczycy i Belgowie

Praca w Europie. Najlepiej zarabiają Duńczycy i Belgowie 0 0

Średnie wynagrodzenie za godzinę pracy w Unii Europejskiej wyniosło w 2017 roku 23,1 euro, natomiast w strefie euro 26,9 euro. Najwyższą stawkę otrzymali pracownicy w Luksemburgu, Danii i Belgii, a najniższą - w Bułgarii i Rumunii. W Polsce średnia stawka godzinowa to 6,3 euro – podaje Europejski Urząd Statystyczny.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.