Gra Two Worlds II po zaliczeniu małego opóźnienia w końcu trafi do sklepów 12 listopada. Jest na co czekać?
Tu liczy się walka i budowanie swojej postaci.
Jeszcze lepiej prezentuje się system tworzenia czarów, określając sposób ich działania, zasięg i efekty. Połączono to z całkiem zaawansowaną fizyka obiektów.
Na jednym z pokazów gry twórcy pokazali, jak działa to w praktyce: nasz bohater zrzuca na przeciwników deszcz kowadeł. Następnie rzuca czar przyciągnięcia, co sprawia, że wszystkie kowadła przyczepiają się do niego. Potem jeszcze czar "huragan” i kowadła znów lecą w przeciwników.
Nieźle też prezentują się podziemia. Zarówno te stworzone przez programistów jak i te generowane losowo. W ogóle trzeba przyznać, że Two Worlds II to ładna gra. Niemiecki magazyn XBG 360 Games przyznał jej bardzo wysoka ocenę 92%. – Ogromna, fascynująca i ulepszona w odpowiednich miejscach. Top-RPG! Jestem naprawdę zanurzony w tym świecie, uzależnienie prawdopodobnie pogłębia się, występuje typowe uczucie "jeszcze to zadanie, ta skrzynia, zabiję tego wroga” – tak Niemcy podsumowali swoją recenzję.
Premiera gry Two Worlds II 12 listopada (na PC. Wersja na Xbox 360 ukazać ma się później, ale w tym roku. Posiadacze Playstation 3 będą zaś musieli poczekać na początek 2011).