Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubartów

26 lipca 2009 r.
16:37
Edytuj ten wpis

Kock: Bracia rozbili się na motocyklu. Jeden nie żyje

Autor: Zdjęcie autora er
0 15 A A

Tragiczny wypadek w Kocku. Na ul. Cmentarnej motocyklista uderzył w drzewo. Kierujący – 25-letni Mirosław S. nie żyje, jego brat Leszek z ciężkimi obrażeniami przebywa w szpitalu.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Do wypadku doszło o godzinie 14:25 w Kocku (pow. lubartowski) na ul. Cmentarnej.

- Ze wstępnych ustaleń funkcjonariuszy wynika, że kierujący motocyklem 25-letni mieszkaniec gminy Kock na łuku drogi stracił panowanie nad motocyklem i uderzył w drzewo - mówi Jacek Deptuś, z lubelskiej policji. - Pasażer został przewieziony do szpitala.

Godzinę po wypadku, pomimo renimacji, 25-latek zmarł. Jego o rok starszy brat z ciężkimi obrażeniami został przewieziony śmigłowcem do szpitala w Lublinie.



Komentarze 15

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
~zbyszek~ / 27 lipca 2009 o 19:12
0
bardzo współczuje rodzinie ,nieznam przyczyny wypadku,ale jeżeli był to korzeń drzewa który podniósł asfalt na tym zakręcie to jest to niebezpieczne dla każdego pojazdu,przez ostatnie lata nikt się tym nie zajął.może teraz?
Avatar
~gość~ / 27 lipca 2009 o 18:17
0
Gość napisał:
I moje pieniądze idą na utrzymanie przy życiu ............! A chyba składkę miałem płacic za siebie!

wiesz co żal mi ciebie!!!! "twoje pieniądze idą na utrzymanie przy życiu"? ciekaw jestem czy gdybyś ty był w takiej sytuacji walczył bys o życie to jaka reakcja była by twojej rodziny na taki komentarz, cóż można dodać taka jest reakcja ludzi twojego pokroju na ludzką krzywdę.
Avatar
.... / 27 lipca 2009 o 17:33
0
czy wam konkretnie mozgi powypalalo?!
nie znacie ludzi, a oceniacie w ten sposob! pojeb na motorze?!! co to ma byc?! czlowieku czy ty zdajesz sobie sprawe z tego co piszesz? najchetniej sama powiedzialabym tobie tak samo prosto w oczy za ten komentarz...
brak slow dla twojego toku myslenia! a raczej wlasnie jego braku!

osobiscie lacze sie w zalu i smutku z rodzina....
Avatar
koleżanka / 27 lipca 2009 o 14:33
0
Znowu pojeb na motorze. Skąd to to się bierze?
To jest rodzinna tragedia i nie ma co tu chrzanić takich głupot bo u każdego może się zdarzyć coś takiego.Znam tych braci i jestem w szoku.Bardzo współczuje całej tej rodzinie...(((
Avatar
koleżanka / 27 lipca 2009 o 14:29
0
To jest rodzinna tragedia i nie ma co tu chrzanić takich głupot bo u każdego może się zdarzyć coś takiego.Znam tych braci i jestem w szoku.Bardzo współczuje całej tej rodzinie...((((
Avatar
~Ktos~ / 27 lipca 2009 o 13:01
0
ja napisał:
a ja wole sie wygodniutko usadzić w fajnym autku - motocykle mnie nie kręcą , nie mają takiego obowiązku, że muszą mi sie podobać...

zapraszam po 22.00 na przedłuzenie al. JP II - jeden ryk motorów, to Ci inteligentni motoccyklisci urządzają wyscigi ( o tej porze kursują jeszcze mpki!!, ludzie chodzą ) , na pewno jeżdzą tylko 30km/h, na tylnym kole... jak sie którys rozpieprz***y to nawet mi nie bedzie szkoda, niech tylko szybko posprzątają ulicę, żeby mózg albo oczy gdzieś pod krawężnikiem nie leżłay, bo sie nie daj Boże kto posliznie i kostkę skręci...


To sobie jeździj tym samochodem i nie pierdo*****ol tu głupot ok.bo az nie chce mi sie czytac co ty pierdo*******lisz wiesz...jestes zalosny....ciekawe czy bys byl takim kozakiem jak by ktos z twojej rodziny zginal,albo mial grozny wypadek!!!!Watpie czy bys tak dalej myslal jak teraz wypisujesz glupoty...Zal mi ciebie....


To sobie jeździj tym samochodem i nie pierdo*****ol tu głupot ok.bo az nie chce mi sie czytac co ty pierdo*******lisz wiesz...jestes zalosny....ciekawe czy bys byl takim kozakiem jak by ktos z twojej rodziny zginal,albo mial grozny wypadek!!!!Watpie czy bys tak dalej myslal jak teraz wypisujesz glupoty...Zal mi ciebie.... rozwiń
Avatar
ja / 27 lipca 2009 o 10:27
0
jola napisał:
Popieram, w końcu są wypadki spowodowane różnymi pojazdami,ale najbardziej odbija się na motocyklistach,to jest cholerna zazdrość tych ,którzy nie mogą sobie pozwolić na takie wspaniałe maszyny:)



a ja wole sie wygodniutko usadzić w fajnym autku - motocykle mnie nie kręcą , nie mają takiego obowiązku, że muszą mi sie podobać...

zapraszam po 22.00 na przedłuzenie al. JP II - jeden ryk motorów, to Ci inteligentni motoccyklisci urządzają wyscigi ( o tej porze kursują jeszcze mpki!!, ludzie chodzą ) , na pewno jeżdzą tylko 30km/h, na tylnym kole... jak sie którys rozpieprz***y to nawet mi nie bedzie szkoda, niech tylko szybko posprzątają ulicę, żeby mózg albo oczy gdzieś pod krawężnikiem nie leżłay, bo sie nie daj Boże kto posliznie i kostkę skręci...



a ja wole sie wygodniutko usadzić w fajnym autku - motocykle mnie nie kręcą , nie mają takiego obowiązku, że muszą mi sie podobać...

zapraszam po 22.00 na przedłuzenie al. JP II - jeden ryk motorów, to Ci inteligentni motoccyklisci urządzają wyscigi ( o tej porze kursują jeszcze mpki!!, ludzie chodzą ) , na pewno jeżdzą tylko 30km/h, na tylnym kole... jak sie którys rozpieprz***y to nawet mi nie bedzie szkoda, niech tylko szybko posprzątają ulicę, żeby mózg albo oczy gdzieś pod kraw... rozwiń
Avatar
jola / 27 lipca 2009 o 09:01
0
Popieram, w końcu są wypadki spowodowane różnymi pojazdami,ale najbardziej odbija się na motocyklistach,to jest cholerna zazdrość tych ,którzy nie mogą sobie pozwolić na takie wspaniałe maszyny:)
Avatar
Konrad / 27 lipca 2009 o 07:46
0
SEBRI napisał:
Znowu pojeb na motorze. Skąd to to się bierze?

Widać że wszyscy którzy do tej pory wypowiedzieli sie w tym wątku mają mokro w gaciach z zazdrości motocyklistom że jeżdzą tymi wspaniałymi maszynami. Współczuje wam że wasz iloraz inteligencji o raz niedorozwój nie pozwala wam prowadzić pojazdów jednośladowych. Naprawdę mi przykro.
Avatar
.. / 26 lipca 2009 o 22:59
0
ale wy wszyscy jestescie zje***i..!!!
Avatar
~zbyszek~ / 27 lipca 2009 o 19:12
0
bardzo współczuje rodzinie ,nieznam przyczyny wypadku,ale jeżeli był to korzeń drzewa który podniósł asfalt na tym zakręcie to jest to niebezpieczne dla każdego pojazdu,przez ostatnie lata nikt się tym nie zajął.może teraz?
Avatar
~gość~ / 27 lipca 2009 o 18:17
0
Gość napisał:
I moje pieniądze idą na utrzymanie przy życiu ............! A chyba składkę miałem płacic za siebie!

wiesz co żal mi ciebie!!!! "twoje pieniądze idą na utrzymanie przy życiu"? ciekaw jestem czy gdybyś ty był w takiej sytuacji walczył bys o życie to jaka reakcja była by twojej rodziny na taki komentarz, cóż można dodać taka jest reakcja ludzi twojego pokroju na ludzką krzywdę.
Avatar
.... / 27 lipca 2009 o 17:33
0
czy wam konkretnie mozgi powypalalo?!
nie znacie ludzi, a oceniacie w ten sposob! pojeb na motorze?!! co to ma byc?! czlowieku czy ty zdajesz sobie sprawe z tego co piszesz? najchetniej sama powiedzialabym tobie tak samo prosto w oczy za ten komentarz...
brak slow dla twojego toku myslenia! a raczej wlasnie jego braku!

osobiscie lacze sie w zalu i smutku z rodzina....
Avatar
koleżanka / 27 lipca 2009 o 14:33
0
Znowu pojeb na motorze. Skąd to to się bierze?
To jest rodzinna tragedia i nie ma co tu chrzanić takich głupot bo u każdego może się zdarzyć coś takiego.Znam tych braci i jestem w szoku.Bardzo współczuje całej tej rodzinie...(((
Avatar
koleżanka / 27 lipca 2009 o 14:29
0
To jest rodzinna tragedia i nie ma co tu chrzanić takich głupot bo u każdego może się zdarzyć coś takiego.Znam tych braci i jestem w szoku.Bardzo współczuje całej tej rodzinie...((((
Avatar
~Ktos~ / 27 lipca 2009 o 13:01
0
ja napisał:
a ja wole sie wygodniutko usadzić w fajnym autku - motocykle mnie nie kręcą , nie mają takiego obowiązku, że muszą mi sie podobać...

zapraszam po 22.00 na przedłuzenie al. JP II - jeden ryk motorów, to Ci inteligentni motoccyklisci urządzają wyscigi ( o tej porze kursują jeszcze mpki!!, ludzie chodzą ) , na pewno jeżdzą tylko 30km/h, na tylnym kole... jak sie którys rozpieprz***y to nawet mi nie bedzie szkoda, niech tylko szybko posprzątają ulicę, żeby mózg albo oczy gdzieś pod krawężnikiem nie leżłay, bo sie nie daj Boże kto posliznie i kostkę skręci...


To sobie jeździj tym samochodem i nie pierdo*****ol tu głupot ok.bo az nie chce mi sie czytac co ty pierdo*******lisz wiesz...jestes zalosny....ciekawe czy bys byl takim kozakiem jak by ktos z twojej rodziny zginal,albo mial grozny wypadek!!!!Watpie czy bys tak dalej myslal jak teraz wypisujesz glupoty...Zal mi ciebie....


To sobie jeździj tym samochodem i nie pierdo*****ol tu głupot ok.bo az nie chce mi sie czytac co ty pierdo*******lisz wiesz...jestes zalosny....ciekawe czy bys byl takim kozakiem jak by ktos z twojej rodziny zginal,albo mial grozny wypadek!!!!Watpie czy bys tak dalej myslal jak teraz wypisujesz glupoty...Zal mi ciebie.... rozwiń
Avatar
ja / 27 lipca 2009 o 10:27
0
jola napisał:
Popieram, w końcu są wypadki spowodowane różnymi pojazdami,ale najbardziej odbija się na motocyklistach,to jest cholerna zazdrość tych ,którzy nie mogą sobie pozwolić na takie wspaniałe maszyny:)



a ja wole sie wygodniutko usadzić w fajnym autku - motocykle mnie nie kręcą , nie mają takiego obowiązku, że muszą mi sie podobać...

zapraszam po 22.00 na przedłuzenie al. JP II - jeden ryk motorów, to Ci inteligentni motoccyklisci urządzają wyscigi ( o tej porze kursują jeszcze mpki!!, ludzie chodzą ) , na pewno jeżdzą tylko 30km/h, na tylnym kole... jak sie którys rozpieprz***y to nawet mi nie bedzie szkoda, niech tylko szybko posprzątają ulicę, żeby mózg albo oczy gdzieś pod krawężnikiem nie leżłay, bo sie nie daj Boże kto posliznie i kostkę skręci...



a ja wole sie wygodniutko usadzić w fajnym autku - motocykle mnie nie kręcą , nie mają takiego obowiązku, że muszą mi sie podobać...

zapraszam po 22.00 na przedłuzenie al. JP II - jeden ryk motorów, to Ci inteligentni motoccyklisci urządzają wyscigi ( o tej porze kursują jeszcze mpki!!, ludzie chodzą ) , na pewno jeżdzą tylko 30km/h, na tylnym kole... jak sie którys rozpieprz***y to nawet mi nie bedzie szkoda, niech tylko szybko posprzątają ulicę, żeby mózg albo oczy gdzieś pod kraw... rozwiń
Avatar
jola / 27 lipca 2009 o 09:01
0
Popieram, w końcu są wypadki spowodowane różnymi pojazdami,ale najbardziej odbija się na motocyklistach,to jest cholerna zazdrość tych ,którzy nie mogą sobie pozwolić na takie wspaniałe maszyny:)
Avatar
Konrad / 27 lipca 2009 o 07:46
0
SEBRI napisał:
Znowu pojeb na motorze. Skąd to to się bierze?

Widać że wszyscy którzy do tej pory wypowiedzieli sie w tym wątku mają mokro w gaciach z zazdrości motocyklistom że jeżdzą tymi wspaniałymi maszynami. Współczuje wam że wasz iloraz inteligencji o raz niedorozwój nie pozwala wam prowadzić pojazdów jednośladowych. Naprawdę mi przykro.
Avatar
.. / 26 lipca 2009 o 22:59
0
ale wy wszyscy jestescie zje***i..!!!
Zobacz wszystkie komentarze 15

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Szpital Dziecięcy: Nowy kącik zabaw czeka na małych pacjentów [zdjęcia]
galeria

Szpital Dziecięcy: Nowy kącik zabaw czeka na małych pacjentów [zdjęcia] 0 0

W Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym działa już słONICOwy kącik zabaw ufundowany przez Fundację ONICO.

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 16-18 listopada

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 16-18 listopada 1 0

Piłkarze kończą w weekend rundę jesienną. W III lidze odbędą się dwa mecze derbowe: Podlasie Biała Podlaska gra z Wisłą Puławy, a Orlęta Spomlek podejmują Stal Kraśnik. Czwartoligowcy awansem zagrają już za to kolejkę rundy wiosennej

Nowy marszałek województwa lubelskiego. Znamy też wicemarszałków i członków zarządu
PILNE
galeria

Nowy marszałek województwa lubelskiego. Znamy też wicemarszałków i członków zarządu 65 37

Jarosław Stawiarski będzie nowym marszałkiem województwa lubelskiego. Jego kandydatura została wskazana podczas czwartkowego posiedzenia Komitetu Politycznego Prawa i Sprawiedliwości. Polityk jest obecnie wiceministrem sportu i turystyki w rządzie PiS.

Lubelskie: Dwie osoby zginęły w wypadku. Czołowe zderzenie samochodów
Aktualizacja
film

Lubelskie: Dwie osoby zginęły w wypadku. Czołowe zderzenie samochodów 17 5

Tragiczny wypadek w miejscowości Niewęgłosz (pow. radzyński). Zginął 37-latek i 53-latka.

Jest praca w Straży Miejskiej w Lublinie. Ile można zarobić?

Jest praca w Straży Miejskiej w Lublinie. Ile można zarobić? 36 9

Siedemnaście etatów zwolniło się w lubelskiej Straży Miejskiej, bo funkcjonariusze znaleźli sobie inne miejsce pracy. Zainteresowani mundurem mogą się zgłaszać do wtorku włącznie. Zarobki nie są imponujące: na początek 2400 zł brutto. Dyskont płaci lepiej

Spotkanie z alpinistami Rafałem Fronią i Piotrem Tomalą
19 listopada 2018, 19:00

Spotkanie z alpinistami Rafałem Fronią i Piotrem Tomalą 1 0

Co Gdzie Kiedy. Katolicki Uniwersytet Lubelski zaprasza na spotkanie Piotrem Tomalą oraz Rafałem Fronią - alpinistami i himalaistami, uczestnikami wielu wypraw. Wydarzenie odbędzie się 19 listopada o godz. 19 w sali 113 Centrum Transferu Wiedzy KUL.

Nowy burmistrz Bełżyc: Mieszkańcy chcą i oczekują zmian

Nowy burmistrz Bełżyc: Mieszkańcy chcą i oczekują zmian 6 2

Rozmowa z Ireneuszem Łucką, nowym burmistrzem Bełżyc

Lublin: Kolejka przed Getin Bankiem, klienci chcą wycofać pieniądze. "Jestem przerażona..."

Lublin: Kolejka przed Getin Bankiem, klienci chcą wycofać pieniądze. "Jestem przerażona..." 61 32

Klienci Getin Banku coraz liczniej odwiedzają lubelską placówkę, by wycofać swoje pieniądze. Obawiają się, że „afera podsłuchowa” sprawi, że zostaną odcięci od swoich oszczędności. Bank uspokaja i zapewnia, że ich lokaty są w pełni bezpieczne

Paweł Miesiąc (Speed Car Motor): Nie boję się rywalizacji

Paweł Miesiąc (Speed Car Motor): Nie boję się rywalizacji 51 1

ROZMOWA Z Pawłem Miesiącem, żużlowcem Speed Car Motoru Lublin

Chełmskie pogotowie ma nowe karetki

Chełmskie pogotowie ma nowe karetki 5 1

Chełmska Stacja Ratownictwa Medycznego zakupiła cztery nowe karetki wraz z nowoczesnym wyposażeniem. Pieniądze, 1,7 mln zł, otrzymała z rezerwy wojewody lubelskiego.

Zaginął 49-latek z Janowa Lubelskiego

Zaginął 49-latek z Janowa Lubelskiego 1 0

Policjanci z Komendy Powiatowej Policji w Janowie Lubelskim prowadzą poszukiwania za zaginionym Piotrem Szczurowskim z Janowa Lubelskiego.

83-latek spowodował wypadek. Stracił prawo jazdy

83-latek spowodował wypadek. Stracił prawo jazdy 3 2

Do wypadku doszło w środę przed godz. 11 na skrzyżowaniu ul. Sitnickiej, Glinki i Królowej Jadwigi w Białej Podlaskiej.

Pride of Poland i narodowy czempionat znowu razem w Janowie Podlaskim

Pride of Poland i narodowy czempionat znowu razem w Janowie Podlaskim 2 4

W przyszłym roku aukcja koni arabskich i narodowy czempionat odbędą się w jednym terminie w stadninie koni w Janowie Podlaskim. Tak zdecydował minister rolnictwa Jan Ardanowski na posiedzeniu rady ds. rozwoju hodowli koni w Polsce.

Koncert zespołu Kairos w Bazylice Dominikanów
17 listopada 2018, 19:00

Koncert zespołu Kairos w Bazylice Dominikanów 1 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 17 listopada o godz. 19 w Bazylice Dominikanów wystąpią Warszawski Chór Międzyuczelniany i Męski Zespół Wokalny KAIROS.

Nowi policjanci w lubelskim garnizonie. Złożyli ślubowanie [zdjęcia]
galeria

Nowi policjanci w lubelskim garnizonie. Złożyli ślubowanie [zdjęcia] 57 6

29 nowo przyjętych policjantów złożyło dziś ślubowanie w lubelskiej komendzie.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.