Sekretem jakości lubelskich produktów jest czerpanie z tradycji i korzystnie z nowoczesnych rozwiązań – mówił w piątek Andrzej Jachim z Vena Art, współtwórca nowej kampanii "Marka Lubelskie”. Chodzi o promowanie produktów powstających w naszym regionie.
– Produkty z naszego regionu zdobywają nagrody na festiwalach i targach. Trzeba przekonać ludzi z całej Polski, żeby sięgali po wyroby oznaczone "Marka Lubelskie”. Bo są świetne i bardzo dobrej jakości – mówił Krzysztof Hetman, marszałek województwa.
Władze chcą, żeby nowy logotyp kojarzył się tak dobrze jak biały krzyż na czerwonym polu, umieszczany na słynących z solidnego wykonania produktach ze Szwajcarii. – Chcemy, żeby mówił o sekrecie produktów z regionu, kojarzących się m.in. z ekologią i czystym środowiskiem – mówił Piotr Franaszek, szef promocji samorządu województwa.
To czy jedzenie lub inne towary produkowane w naszym województwie zasługują na znak "Marka Lubelskie” oceni komisja. Teraz – po pięciu latach trwania projektu – prawo do posługiwania się logiem mają 22 przedsiębiorstwa.