Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

19 kwietnia 2009 r.
10:24
Edytuj ten wpis

Motycz Leśny: Samochód zabił dwóch rowerzystów

0 112 A A

Dwóch 18-letnich rowerzystów zginęło pod kołami audi w Motyczu Leśnym pod Lublinem. Kierowca stracił panowanie nad pojazdem podczas manewru wyprzedzania. Jeden z 18-latków zginął na miejscu. Jego kolega zmarł w szpitalu.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Jak podaje policja 41-letni kierowca podczas manewru wyprzedzania stracił panowanie nad swoim audi.

Najpierw, potrącił jadących rowerami 18-latków, a potem uderzył w drzewa i drogowy przepust. Jeden z rowerzystów zginął na miejscu, drugi zmarł w szpitalu. Obaj byli mieszkańcami sąsiedniej miejscowości Sporniak.

41-letni Grzegorz W., mieszkaniec powiatu opolskiego, był trzeźwy. On i jego dwaj pasażerowie są ranni, ale ich życiu nie zagraża niebezpieczeństwo. Do wypadku doszło w sobotę przed godz. 21.

Do tragicznego wypadku doszło również nad ranem. W miejscowości Krupem (krasnostawskie) samochód osobowy śmiertelnie potrącił 30-letniego pieszego.
(am)

Za chwilę wideo z miejsca zdarzenia

Komentarze 112

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
~gość~ / 2 maja 2009 o 17:14
0
Kierowca Audi nie jest lekarzem o ile dobrze zrozumiałam Twój jakże długi i wyczerpujący wpis. a Ty Chicagowianka siedz w tym Chicago a nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz zielonego pojęcia. Łatwo jest na kogoś najeżdżać póki samemu się nie znajdzie w takiej sytuacji. Ciekawe czy byś nazywała tym MORDERCĄ swojego tatusia, męża czy tam Bóg wie kogo z Twojej rodziny gdyby im się coś takiego przytrafiło. Radzę Ci startuj na posła i i zmieniaj polskie prawo. Powodzenia. Będzie Cie wielbić cały naród jak uczynisz z polskiego prawa krainę mlekiem i miodem płynącą. Powodzonka.
Kierowca Audi nie jest lekarzem o ile dobrze zrozumiałam Twój jakże długi i wyczerpujący wpis. a Ty Chicagowianka siedz w tym Chicago a nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz zielonego pojęcia. Łatwo jest na kogoś najeżdżać póki samemu się nie znajdzie w takiej sytuacji. Ciekawe czy byś nazywała tym MORDERCĄ swojego tatusia, męża czy tam Bóg wie kogo z Twojej rodziny gdyby im się coś takiego przytrafiło. Radzę Ci startuj na posła i i zmieniaj polskie prawo. Powodzenia. Będzie Cie wielbić cały naród jak uczynisz z polskiego prawa kra... rozwiń
Avatar
Zygmunt / 2 maja 2009 o 00:11
0
Chicagowianka napisał:
1. Zgodnie z prawem USA prokurator amerykanski by uznał kierowcę samochodu Audi za MORDERCĘ 2-o stopnia tzn. za nie umylśne spowodowanie śmierci dwóch osób i by ZAŻADAŁ kary po 20 lat więzienia za KAŻDĄ zabitą osobę, czyli razem 40 LAT WIĘŻIENIA dla BANDYTY lekarza kierowcy samochodu Audii.
W USA jest normalnoscią, że kierwcy-mordercy dostają karę wiezienia od 20 do 520 lat wiezienia (taką najwieksza karę 520 lat więzienia otrzymał kierwca ciężarówki, który staranował autobus na autostradzie w Kaliforni). Szkaoda, że tak w gankstersko-mafijno-postkomunistycznej III RP nie karają takich drogowych BANDYTÓW jak ten kierwca Audii, który zamordował 2 chłopców w Motyczu Leśnym.

2. Ponadto BANDYTA kierowca samochodu Audi z zawodu wariat lekarz by został POZBAWIONY prawa DOŻYWOTNIO prowadzenia pojazdów mechanicznych.

3. Dodatkowo w USA rodzice obydwu chłopców, którzy zostali zabici, sądzili by kierowcę BANDYTE samochodu Audi o odszkodowanie w kwocie co najmniej po 10 MILIONÓW dolarów za kazdego zabitego.
Oczywiście rodzice i rodziny poszkodowanych w USA by w 100% procentach wygrali taki proces. Jeśli ktoś w USA nie posiada takiego majatku to część tych rządań rodziców musiała by zapłacić firma ubespieczeniowa w której był ubespieczony BANDZIOR-kierwca.
Cały majątek kierowcy-mordercy by został wylicytowany na akcji i sprzedy. Pieniadze za sprzedany majątek kierwcy Audi oczywiscie by otrzymali rodzice ofiar.
Jeśli by kierowca samochodu Audii by dożył po odzsiedzeniu wyroku 40 latach więzienia to po wyjsciu z pierdla, misłaby DALEJ SPŁACAĆ zaległe długi rodzinom ofiar dwóch chłopców aż do swojej zasranej śmierci.

Ten kierowca samochodu Audii, który podobno z zawody jest lekarzem MUSI zostać DOŻYWOTNIO ZBANKRUTOWANY w Polsce, POZBAWIONY dozywotnio wykonywania zawodu lekarza ze wzgledów etycznych, oraz nigdy nie powinien otrzymac paszportu na wyjazd poza granice Polski aby nie uciekł przed odpowiedzialnoscią DOZYWOTNIEGO spłacania odszkodowań poszkodowanym rodzinom, oraz otrzymac DOZYWOTNI ZAKAŻ opuszczania Polski.
Generalnie prawo drogowe w Polsce jest śmiesznie liberalne wobec takich BANDYTÓW jak ten kierwoca samochodu Audi, a sądy zdominowane przez degeneratów postkomunistów lub ich synalków, dlatego są przekupne oraz SKORUMPOWANE, dlatego jest taka BEZKARNA wścieklizna na polskich drogach oraz tak wielka przestępczość w mafijno-ganksterskiej III RP rzadzonej perzez żyd-postkomunistów.

Gdybym był ojcem lub bratem któregoś z zabitych chłopaków, którzy tak marnie zgineli i bym spotkała tego MORDRECĘ kierowcę smochodu Audii, to ten MORDERCA kierwoca Audii by tego spotkania ze mną NIE PRZEŻYŁ, gdyż bym jego wysłała do PIEKŁA !!!


ZGADZAM się w 100% z Chicagowianką i rzadam zmiany prawa w RP aby było bardziej drakonskie, które by BANKRÓTOWAŁO lekomylśnych piratów na polskich drogach. W Polsce jest strach wyjść na ulicę, a jadąc ucziwie samochodem stale czuję jakbym miałbym się zdeżyć z takim nie odowiedzialnym PIRATEM drogowym jak bronisław gieremek, który poniusł zasłużoną karę za PIRATOWANIE w Polsce pod kazdym wzgldem !


ZGADZAM się w 100% z Chicagowianką i rzadam zmiany prawa w RP aby było bardziej drakonskie, które by BANKRÓTOWAŁO lekomylśnych piratów na polskich drogach. W Polsce jest strach wyjść na ulicę, a jadąc ucziwie samochodem stale czuję jakbym miałbym się zdeżyć z takim nie odowiedzialnym PIRATEM drogowym jak bronisław gieremek, który poniusł zasłużoną karę za PIRATOWANIE w Polsce pod kazdym wzgldem ! rozwiń
Avatar
Chicagowianka / 2 maja 2009 o 00:03
0
1. Zgodnie z prawem USA prokurator amerykanski by uznał kierowcę samochodu Audi za MORDERCĘ 2-o stopnia tzn. za nie umylśne spowodowanie śmierci dwóch osób i by ZAŻADAŁ kary po 20 lat więzienia za KAŻDĄ zabitą osobę, czyli razem 40 LAT WIĘŻIENIA dla BANDYTY lekarza kierowcy samochodu Audii.
W USA jest normalnoscią, że kierwcy-mordercy dostają karę wiezienia od 20 do 520 lat wiezienia (taką najwieksza karę 520 lat więzienia otrzymał kierwca ciężarówki, który staranował autobus na autostradzie w Kaliforni). Szkaoda, że tak w gankstersko-mafijno-postkomunistycznej III RP nie karają takich drogowych BANDYTÓW jak ten kierwca Audii, który zamordował 2 chłopców w Motyczu Leśnym.

2. Ponadto BANDYTA kierowca samochodu Audi z zawodu wariat lekarz by został POZBAWIONY prawa DOŻYWOTNIO prowadzenia pojazdów mechanicznych.

3. Dodatkowo w USA rodzice obydwu chłopców, którzy zostali zabici, sądzili by kierowcę BANDYTE samochodu Audi o odszkodowanie w kwocie co najmniej po 10 MILIONÓW dolarów za kazdego zabitego.
Oczywiście rodzice i rodziny poszkodowanych w USA by w 100% procentach wygrali taki proces. Jeśli ktoś w USA nie posiada takiego majatku to część tych rządań rodziców musiała by zapłacić firma ubespieczeniowa w której był ubespieczony BANDZIOR-kierwca.
Cały majątek kierowcy-mordercy by został wylicytowany na akcji i sprzedy. Pieniadze za sprzedany majątek kierwcy Audi oczywiscie by otrzymali rodzice ofiar.
Jeśli by kierowca samochodu Audii by dożył po odzsiedzeniu wyroku 40 latach więzienia to po wyjsciu z pierdla, misłaby DALEJ SPŁACAĆ zaległe długi rodzinom ofiar dwóch chłopców aż do swojej zasranej śmierci.

Ten kierowca samochodu Audii, który podobno z zawody jest lekarzem MUSI zostać DOŻYWOTNIO ZBANKRUTOWANY w Polsce, POZBAWIONY dozywotnio wykonywania zawodu lekarza ze wzgledów etycznych, oraz nigdy nie powinien otrzymac paszportu na wyjazd poza granice Polski aby nie uciekł przed odpowiedzialnoscią DOZYWOTNIEGO spłacania odszkodowań poszkodowanym rodzinom, oraz otrzymac DOZYWOTNI ZAKAŻ opuszczania Polski.
Generalnie prawo drogowe w Polsce jest śmiesznie liberalne wobec takich BANDYTÓW jak ten kierwoca samochodu Audi, a sądy zdominowane przez degeneratów postkomunistów lub ich synalków, dlatego są przekupne oraz SKORUMPOWANE, dlatego jest taka BEZKARNA wścieklizna na polskich drogach oraz tak wielka przestępczość w mafijno-ganksterskiej III RP rzadzonej perzez żyd-postkomunistów.

Gdybym był ojcem lub bratem któregoś z zabitych chłopaków, którzy tak marnie zgineli i bym spotkała tego MORDRECĘ kierowcę smochodu Audii, to ten MORDERCA kierwoca Audii by tego spotkania ze mną NIE PRZEŻYŁ, gdyż bym jego wysłała do PIEKŁA !!!
1. Zgodnie z prawem USA prokurator amerykanski by uznał kierowcę samochodu Audi za MORDERCĘ 2-o stopnia tzn. za nie umylśne spowodowanie śmierci dwóch osób i by ZAŻADAŁ kary po 20 lat więzienia za KAŻDĄ zabitą osobę, czyli razem 40 LAT WIĘŻIENIA dla BANDYTY lekarza kierowcy samochodu Audii.
W USA jest normalnoscią, że kierwcy-mordercy dostają karę wiezienia od 20 do 520 lat wiezienia (taką najwieksza karę 520 lat więzienia otrzymał kierwca ciężarówki, który staranował autobus na autostradzie w Kaliforni). Szkaoda, że tak w gankstersko... rozwiń
Avatar
ks. / 23 kwietnia 2009 o 23:12
0
75 latek napisał:
Takim 41 latkom co tracą panowanie nad kierownicą,powinno się zabierać prawo jazdy do końca życia.
Nasuwa mi się pytanie,dlaczego w oby wypadkach nie podano inicjałów i profesji kierowców (jak to zwykle ma miejsce)?Czyżby to był ktoś znany i chodzi o to aby nie rozpoznać po inicjałach (czy zawodzie) sprawców wypadków?Ostanio sporo księży powoduje wypadki drogowe .Okres komunii rozpoczęty,księża wracają z imprez i skutki takiej podróży widzimy jak w opisanych przypadkach



Koleś od księży to się odczep. Módl się lepiej żeby nigdy tobie ani nikomu z rodziny nie przytrafiła się taka tragedia.



Koleś od księży to się odczep. Módl się lepiej żeby nigdy tobie ani nikomu z rodziny nie przytrafiła się taka tragedia. rozwiń
Avatar
Gość / 23 kwietnia 2009 o 21:31
0
Jezu ile razy mozna pisac ze rowerzysci byli oswietleni, Policja to potwierdzila!!! Prosze o zamkniecie tematu!!!!!!!
Avatar
~gość~ / 23 kwietnia 2009 o 19:12
0
ZGADZAM SIĘ ZE WSZYSTKIMI KTÓRZY PISZĄ ŻE WINA JEST NAJPRAWDOPODOBNIEJ PO OBU STRONACH. Z PEWNOŚCIĄ NADMIERNA PRĘDKOŚĆ KIEROWCY ALE I BRAK ŚWIATEŁ ROWERZYSTÓW. DAJCIE JUŻ SPOKÓJ TEMU PISANIU!!!LUDZIE!!!!!!!!WYRAZY WSPÓŁCZUCIA I OGROMNEGO ŻALU RODZINIE TYCH MŁODYCH CHŁOPCÓW ALE I KIEROWCA AUDI PRZEŻYWA PRAWDZIWE PIEKŁO NA ZIEMI RAZEM ZE SWOJĄ RODZINĄ. ZNAM GO WIĘC WIEM CO MÓWIĘ. TO BARDZO UCZCIWY I ROZSĄDNY CZŁOWIEK, NIGDY BY NIE CHCIAŁ ŚMIERCI CZŁOWIEKA TYM BARDZIEJ TAK MŁODEGO. NIE WIEM DLACZEGO LOS TAK CHCIAŁ ALE NAPEWNO NIE ZROBIŁ TEGO UMYŚLNIE.
ZGADZAM SIĘ ZE WSZYSTKIMI KTÓRZY PISZĄ ŻE WINA JEST NAJPRAWDOPODOBNIEJ PO OBU STRONACH. Z PEWNOŚCIĄ NADMIERNA PRĘDKOŚĆ KIEROWCY ALE I BRAK ŚWIATEŁ ROWERZYSTÓW. DAJCIE JUŻ SPOKÓJ TEMU PISANIU!!!LUDZIE!!!!!!!!WYRAZY WSPÓŁCZUCIA I OGROMNEGO ŻALU RODZINIE TYCH MŁODYCH CHŁOPCÓW ALE I KIEROWCA AUDI PRZEŻYWA PRAWDZIWE PIEKŁO NA ZIEMI RAZEM ZE SWOJĄ RODZINĄ. ZNAM GO WIĘC WIEM CO MÓWIĘ. TO BARDZO UCZCIWY I ROZSĄDNY CZŁOWIEK, NIGDY BY NIE CHCIAŁ ŚMIERCI CZŁOWIEKA TYM BARDZIEJ TAK MŁODEGO. NIE WIEM DLACZEGO L... rozwiń
Avatar
;) / 22 kwietnia 2009 o 09:23
0
Gość napisał:
[size=4]
[size=4]W miastach sa chodniki a wy łazicie po drogach jak popadnie. Jezdżę nieraz po wsiach i mam ochote lac was w te zakute łby, pieszych łazacych srodkiem, rowerzystów-zjawy, traktorzystów następne zjawy, małolatów w golfach i audicach wymuszających pierwszeństwo i całą resztę trzody nie umiejącej sie zachowac na drodze.
Gdyby sie u was pojawiła policja to 99% z was potraciłoby prawa jazdy. Wy do sklepu na piwo nie pójdziecie na piechotę, bo nieelegancko, trzeba jechac samochodem, a jak kto nie ma to chociaz rowerem.
Oswietlenie to dla was nieznany i niepotrzebny wynalazek cywilizacji. Jak wam rodzice kupują rower to nie kupuja od razu swiateł, bo po co???
Ruch prawostronny dla pojazdów i lewostronny dla pieszych jest dla was zbyt trudny do zapamietania, zreszta jadac spod sklepu po pijaku i tak trudno zmiescić sie na całej drodze, a co mówić o połowie.
Rozejrzenie sie przy wyjeździe z bocznej drogi jest dla was niepojetym działaniem, bo przeciez u siebie na podwórku to wy zawsze macie pierwszeństwo, a jak na podwórku to i na drodze.
Znaki drogowe to dla was chińszczyzna, a jedyny sposób użytkowania samochodu to gaz w podłogę i but w heble przed skrętem. Litościwie pominę już nieuzywanie kierunkowskazów i notoryczny brak jednego swiatła mijania i co najmniej jednej tylnej pozycji i stopu, zapewne z powodu spalonych żarówek i oszczędności pradu którego musi wystarczyć dla włączonych na stałe przeciwmgielnych, subwoofera i neonów.
Zamiast znaku "teren zabudowany" powinno sie wam ustawić "jesteś w rezerwacie, tu sie pije, łazi środkiem i nie uzywa świateł - pojedź inną droga".
Niestety drogi biegną przez "rezerwaty", szkoda że nie ma obwodnic - dla mnie szkoda, dal was to dobrze - przynajmniej macie asfalt i nie brodzicie po kolana w błocie, ale jak juz jestescie uczestnikami ruchu drogwego to dostosujcie sie chociaz do podstawowych norm.
I nie wypisujcie ze drogi to, drogi tamto, na zachodzie tez sa takie drogi, ale tam żaden pieszy ani rowerzysta nie porusza sie bez oświetlenia czy nieprawidłowa stroną, nie mówiąc już o traktorach które zawsze mają oświetlone przyczepy czy maszyny.
Takie sa realia polskiej wsi, nie tylko zreszta waszej.
I nie jestem znajomym kierowcy, on był widocznie z takiej samej wsi.
I nie pi***, ze to nie tubylcy tam jeżdża, nikt z Lublina nie pojedzie do was zeby sobie popocinać na waszych drogach.
A deb***a znajdź sobie w lustrze małolacie [/size][/size]

Ale masz zryty lep chłopie.
rozwiń
Avatar
Paulinka / 21 kwietnia 2009 o 20:48
0
koniec już tego tematu
Avatar
Paulinka / 21 kwietnia 2009 o 20:47
0
koniec już tego tematu[size="7"][/size][color="#FF0000"] [/color]
Avatar
Paulinka / 21 kwietnia 2009 o 20:38
0
Lubelak1 napisał:
Nie trzeba było jeżdzić po ulicach rowerem, od tego są chodniki,ścieżki rowerowe i polne dróżki. Jeszcze nie jeden zginie na własne życzenie.



zacznijmy od tego że w Motyczu nie ma w pewnym momencie żadnej drużki polnej a na pewno nie ma ścieżek rowerowych drogi kolego.... jak nie wiesz jak jest to nie pisz jakiś głupot..... to byli moi koledzy [*] nie mogę w to uwierzy że ich już nie będzie



zacznijmy od tego że w Motyczu nie ma w pewnym momencie żadnej drużki polnej a na pewno nie ma ścieżek rowerowych drogi kolego.... jak nie wiesz jak jest to nie pisz jakiś głupot..... to byli moi koledzy [*] nie mogę w to uwierzy że ich już nie będzie rozwiń
Avatar
~gość~ / 2 maja 2009 o 17:14
0
Kierowca Audi nie jest lekarzem o ile dobrze zrozumiałam Twój jakże długi i wyczerpujący wpis. a Ty Chicagowianka siedz w tym Chicago a nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz zielonego pojęcia. Łatwo jest na kogoś najeżdżać póki samemu się nie znajdzie w takiej sytuacji. Ciekawe czy byś nazywała tym MORDERCĄ swojego tatusia, męża czy tam Bóg wie kogo z Twojej rodziny gdyby im się coś takiego przytrafiło. Radzę Ci startuj na posła i i zmieniaj polskie prawo. Powodzenia. Będzie Cie wielbić cały naród jak uczynisz z polskiego prawa krainę mlekiem i miodem płynącą. Powodzonka.
Kierowca Audi nie jest lekarzem o ile dobrze zrozumiałam Twój jakże długi i wyczerpujący wpis. a Ty Chicagowianka siedz w tym Chicago a nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz zielonego pojęcia. Łatwo jest na kogoś najeżdżać póki samemu się nie znajdzie w takiej sytuacji. Ciekawe czy byś nazywała tym MORDERCĄ swojego tatusia, męża czy tam Bóg wie kogo z Twojej rodziny gdyby im się coś takiego przytrafiło. Radzę Ci startuj na posła i i zmieniaj polskie prawo. Powodzenia. Będzie Cie wielbić cały naród jak uczynisz z polskiego prawa kra... rozwiń
Avatar
Zygmunt / 2 maja 2009 o 00:11
0
Chicagowianka napisał:
1. Zgodnie z prawem USA prokurator amerykanski by uznał kierowcę samochodu Audi za MORDERCĘ 2-o stopnia tzn. za nie umylśne spowodowanie śmierci dwóch osób i by ZAŻADAŁ kary po 20 lat więzienia za KAŻDĄ zabitą osobę, czyli razem 40 LAT WIĘŻIENIA dla BANDYTY lekarza kierowcy samochodu Audii.
W USA jest normalnoscią, że kierwcy-mordercy dostają karę wiezienia od 20 do 520 lat wiezienia (taką najwieksza karę 520 lat więzienia otrzymał kierwca ciężarówki, który staranował autobus na autostradzie w Kaliforni). Szkaoda, że tak w gankstersko-mafijno-postkomunistycznej III RP nie karają takich drogowych BANDYTÓW jak ten kierwca Audii, który zamordował 2 chłopców w Motyczu Leśnym.

2. Ponadto BANDYTA kierowca samochodu Audi z zawodu wariat lekarz by został POZBAWIONY prawa DOŻYWOTNIO prowadzenia pojazdów mechanicznych.

3. Dodatkowo w USA rodzice obydwu chłopców, którzy zostali zabici, sądzili by kierowcę BANDYTE samochodu Audi o odszkodowanie w kwocie co najmniej po 10 MILIONÓW dolarów za kazdego zabitego.
Oczywiście rodzice i rodziny poszkodowanych w USA by w 100% procentach wygrali taki proces. Jeśli ktoś w USA nie posiada takiego majatku to część tych rządań rodziców musiała by zapłacić firma ubespieczeniowa w której był ubespieczony BANDZIOR-kierwca.
Cały majątek kierowcy-mordercy by został wylicytowany na akcji i sprzedy. Pieniadze za sprzedany majątek kierwcy Audi oczywiscie by otrzymali rodzice ofiar.
Jeśli by kierowca samochodu Audii by dożył po odzsiedzeniu wyroku 40 latach więzienia to po wyjsciu z pierdla, misłaby DALEJ SPŁACAĆ zaległe długi rodzinom ofiar dwóch chłopców aż do swojej zasranej śmierci.

Ten kierowca samochodu Audii, który podobno z zawody jest lekarzem MUSI zostać DOŻYWOTNIO ZBANKRUTOWANY w Polsce, POZBAWIONY dozywotnio wykonywania zawodu lekarza ze wzgledów etycznych, oraz nigdy nie powinien otrzymac paszportu na wyjazd poza granice Polski aby nie uciekł przed odpowiedzialnoscią DOZYWOTNIEGO spłacania odszkodowań poszkodowanym rodzinom, oraz otrzymac DOZYWOTNI ZAKAŻ opuszczania Polski.
Generalnie prawo drogowe w Polsce jest śmiesznie liberalne wobec takich BANDYTÓW jak ten kierwoca samochodu Audi, a sądy zdominowane przez degeneratów postkomunistów lub ich synalków, dlatego są przekupne oraz SKORUMPOWANE, dlatego jest taka BEZKARNA wścieklizna na polskich drogach oraz tak wielka przestępczość w mafijno-ganksterskiej III RP rzadzonej perzez żyd-postkomunistów.

Gdybym był ojcem lub bratem któregoś z zabitych chłopaków, którzy tak marnie zgineli i bym spotkała tego MORDRECĘ kierowcę smochodu Audii, to ten MORDERCA kierwoca Audii by tego spotkania ze mną NIE PRZEŻYŁ, gdyż bym jego wysłała do PIEKŁA !!!


ZGADZAM się w 100% z Chicagowianką i rzadam zmiany prawa w RP aby było bardziej drakonskie, które by BANKRÓTOWAŁO lekomylśnych piratów na polskich drogach. W Polsce jest strach wyjść na ulicę, a jadąc ucziwie samochodem stale czuję jakbym miałbym się zdeżyć z takim nie odowiedzialnym PIRATEM drogowym jak bronisław gieremek, który poniusł zasłużoną karę za PIRATOWANIE w Polsce pod kazdym wzgldem !


ZGADZAM się w 100% z Chicagowianką i rzadam zmiany prawa w RP aby było bardziej drakonskie, które by BANKRÓTOWAŁO lekomylśnych piratów na polskich drogach. W Polsce jest strach wyjść na ulicę, a jadąc ucziwie samochodem stale czuję jakbym miałbym się zdeżyć z takim nie odowiedzialnym PIRATEM drogowym jak bronisław gieremek, który poniusł zasłużoną karę za PIRATOWANIE w Polsce pod kazdym wzgldem ! rozwiń
Avatar
Chicagowianka / 2 maja 2009 o 00:03
0
1. Zgodnie z prawem USA prokurator amerykanski by uznał kierowcę samochodu Audi za MORDERCĘ 2-o stopnia tzn. za nie umylśne spowodowanie śmierci dwóch osób i by ZAŻADAŁ kary po 20 lat więzienia za KAŻDĄ zabitą osobę, czyli razem 40 LAT WIĘŻIENIA dla BANDYTY lekarza kierowcy samochodu Audii.
W USA jest normalnoscią, że kierwcy-mordercy dostają karę wiezienia od 20 do 520 lat wiezienia (taką najwieksza karę 520 lat więzienia otrzymał kierwca ciężarówki, który staranował autobus na autostradzie w Kaliforni). Szkaoda, że tak w gankstersko-mafijno-postkomunistycznej III RP nie karają takich drogowych BANDYTÓW jak ten kierwca Audii, który zamordował 2 chłopców w Motyczu Leśnym.

2. Ponadto BANDYTA kierowca samochodu Audi z zawodu wariat lekarz by został POZBAWIONY prawa DOŻYWOTNIO prowadzenia pojazdów mechanicznych.

3. Dodatkowo w USA rodzice obydwu chłopców, którzy zostali zabici, sądzili by kierowcę BANDYTE samochodu Audi o odszkodowanie w kwocie co najmniej po 10 MILIONÓW dolarów za kazdego zabitego.
Oczywiście rodzice i rodziny poszkodowanych w USA by w 100% procentach wygrali taki proces. Jeśli ktoś w USA nie posiada takiego majatku to część tych rządań rodziców musiała by zapłacić firma ubespieczeniowa w której był ubespieczony BANDZIOR-kierwca.
Cały majątek kierowcy-mordercy by został wylicytowany na akcji i sprzedy. Pieniadze za sprzedany majątek kierwcy Audi oczywiscie by otrzymali rodzice ofiar.
Jeśli by kierowca samochodu Audii by dożył po odzsiedzeniu wyroku 40 latach więzienia to po wyjsciu z pierdla, misłaby DALEJ SPŁACAĆ zaległe długi rodzinom ofiar dwóch chłopców aż do swojej zasranej śmierci.

Ten kierowca samochodu Audii, który podobno z zawody jest lekarzem MUSI zostać DOŻYWOTNIO ZBANKRUTOWANY w Polsce, POZBAWIONY dozywotnio wykonywania zawodu lekarza ze wzgledów etycznych, oraz nigdy nie powinien otrzymac paszportu na wyjazd poza granice Polski aby nie uciekł przed odpowiedzialnoscią DOZYWOTNIEGO spłacania odszkodowań poszkodowanym rodzinom, oraz otrzymac DOZYWOTNI ZAKAŻ opuszczania Polski.
Generalnie prawo drogowe w Polsce jest śmiesznie liberalne wobec takich BANDYTÓW jak ten kierwoca samochodu Audi, a sądy zdominowane przez degeneratów postkomunistów lub ich synalków, dlatego są przekupne oraz SKORUMPOWANE, dlatego jest taka BEZKARNA wścieklizna na polskich drogach oraz tak wielka przestępczość w mafijno-ganksterskiej III RP rzadzonej perzez żyd-postkomunistów.

Gdybym był ojcem lub bratem któregoś z zabitych chłopaków, którzy tak marnie zgineli i bym spotkała tego MORDRECĘ kierowcę smochodu Audii, to ten MORDERCA kierwoca Audii by tego spotkania ze mną NIE PRZEŻYŁ, gdyż bym jego wysłała do PIEKŁA !!!
1. Zgodnie z prawem USA prokurator amerykanski by uznał kierowcę samochodu Audi za MORDERCĘ 2-o stopnia tzn. za nie umylśne spowodowanie śmierci dwóch osób i by ZAŻADAŁ kary po 20 lat więzienia za KAŻDĄ zabitą osobę, czyli razem 40 LAT WIĘŻIENIA dla BANDYTY lekarza kierowcy samochodu Audii.
W USA jest normalnoscią, że kierwcy-mordercy dostają karę wiezienia od 20 do 520 lat wiezienia (taką najwieksza karę 520 lat więzienia otrzymał kierwca ciężarówki, który staranował autobus na autostradzie w Kaliforni). Szkaoda, że tak w gankstersko... rozwiń
Avatar
ks. / 23 kwietnia 2009 o 23:12
0
75 latek napisał:
Takim 41 latkom co tracą panowanie nad kierownicą,powinno się zabierać prawo jazdy do końca życia.
Nasuwa mi się pytanie,dlaczego w oby wypadkach nie podano inicjałów i profesji kierowców (jak to zwykle ma miejsce)?Czyżby to był ktoś znany i chodzi o to aby nie rozpoznać po inicjałach (czy zawodzie) sprawców wypadków?Ostanio sporo księży powoduje wypadki drogowe .Okres komunii rozpoczęty,księża wracają z imprez i skutki takiej podróży widzimy jak w opisanych przypadkach



Koleś od księży to się odczep. Módl się lepiej żeby nigdy tobie ani nikomu z rodziny nie przytrafiła się taka tragedia.



Koleś od księży to się odczep. Módl się lepiej żeby nigdy tobie ani nikomu z rodziny nie przytrafiła się taka tragedia. rozwiń
Avatar
Gość / 23 kwietnia 2009 o 21:31
0
Jezu ile razy mozna pisac ze rowerzysci byli oswietleni, Policja to potwierdzila!!! Prosze o zamkniecie tematu!!!!!!!
Avatar
~gość~ / 23 kwietnia 2009 o 19:12
0
ZGADZAM SIĘ ZE WSZYSTKIMI KTÓRZY PISZĄ ŻE WINA JEST NAJPRAWDOPODOBNIEJ PO OBU STRONACH. Z PEWNOŚCIĄ NADMIERNA PRĘDKOŚĆ KIEROWCY ALE I BRAK ŚWIATEŁ ROWERZYSTÓW. DAJCIE JUŻ SPOKÓJ TEMU PISANIU!!!LUDZIE!!!!!!!!WYRAZY WSPÓŁCZUCIA I OGROMNEGO ŻALU RODZINIE TYCH MŁODYCH CHŁOPCÓW ALE I KIEROWCA AUDI PRZEŻYWA PRAWDZIWE PIEKŁO NA ZIEMI RAZEM ZE SWOJĄ RODZINĄ. ZNAM GO WIĘC WIEM CO MÓWIĘ. TO BARDZO UCZCIWY I ROZSĄDNY CZŁOWIEK, NIGDY BY NIE CHCIAŁ ŚMIERCI CZŁOWIEKA TYM BARDZIEJ TAK MŁODEGO. NIE WIEM DLACZEGO LOS TAK CHCIAŁ ALE NAPEWNO NIE ZROBIŁ TEGO UMYŚLNIE.
ZGADZAM SIĘ ZE WSZYSTKIMI KTÓRZY PISZĄ ŻE WINA JEST NAJPRAWDOPODOBNIEJ PO OBU STRONACH. Z PEWNOŚCIĄ NADMIERNA PRĘDKOŚĆ KIEROWCY ALE I BRAK ŚWIATEŁ ROWERZYSTÓW. DAJCIE JUŻ SPOKÓJ TEMU PISANIU!!!LUDZIE!!!!!!!!WYRAZY WSPÓŁCZUCIA I OGROMNEGO ŻALU RODZINIE TYCH MŁODYCH CHŁOPCÓW ALE I KIEROWCA AUDI PRZEŻYWA PRAWDZIWE PIEKŁO NA ZIEMI RAZEM ZE SWOJĄ RODZINĄ. ZNAM GO WIĘC WIEM CO MÓWIĘ. TO BARDZO UCZCIWY I ROZSĄDNY CZŁOWIEK, NIGDY BY NIE CHCIAŁ ŚMIERCI CZŁOWIEKA TYM BARDZIEJ TAK MŁODEGO. NIE WIEM DLACZEGO L... rozwiń
Avatar
;) / 22 kwietnia 2009 o 09:23
0
Gość napisał:
[size=4]
[size=4]W miastach sa chodniki a wy łazicie po drogach jak popadnie. Jezdżę nieraz po wsiach i mam ochote lac was w te zakute łby, pieszych łazacych srodkiem, rowerzystów-zjawy, traktorzystów następne zjawy, małolatów w golfach i audicach wymuszających pierwszeństwo i całą resztę trzody nie umiejącej sie zachowac na drodze.
Gdyby sie u was pojawiła policja to 99% z was potraciłoby prawa jazdy. Wy do sklepu na piwo nie pójdziecie na piechotę, bo nieelegancko, trzeba jechac samochodem, a jak kto nie ma to chociaz rowerem.
Oswietlenie to dla was nieznany i niepotrzebny wynalazek cywilizacji. Jak wam rodzice kupują rower to nie kupuja od razu swiateł, bo po co???
Ruch prawostronny dla pojazdów i lewostronny dla pieszych jest dla was zbyt trudny do zapamietania, zreszta jadac spod sklepu po pijaku i tak trudno zmiescić sie na całej drodze, a co mówić o połowie.
Rozejrzenie sie przy wyjeździe z bocznej drogi jest dla was niepojetym działaniem, bo przeciez u siebie na podwórku to wy zawsze macie pierwszeństwo, a jak na podwórku to i na drodze.
Znaki drogowe to dla was chińszczyzna, a jedyny sposób użytkowania samochodu to gaz w podłogę i but w heble przed skrętem. Litościwie pominę już nieuzywanie kierunkowskazów i notoryczny brak jednego swiatła mijania i co najmniej jednej tylnej pozycji i stopu, zapewne z powodu spalonych żarówek i oszczędności pradu którego musi wystarczyć dla włączonych na stałe przeciwmgielnych, subwoofera i neonów.
Zamiast znaku "teren zabudowany" powinno sie wam ustawić "jesteś w rezerwacie, tu sie pije, łazi środkiem i nie uzywa świateł - pojedź inną droga".
Niestety drogi biegną przez "rezerwaty", szkoda że nie ma obwodnic - dla mnie szkoda, dal was to dobrze - przynajmniej macie asfalt i nie brodzicie po kolana w błocie, ale jak juz jestescie uczestnikami ruchu drogwego to dostosujcie sie chociaz do podstawowych norm.
I nie wypisujcie ze drogi to, drogi tamto, na zachodzie tez sa takie drogi, ale tam żaden pieszy ani rowerzysta nie porusza sie bez oświetlenia czy nieprawidłowa stroną, nie mówiąc już o traktorach które zawsze mają oświetlone przyczepy czy maszyny.
Takie sa realia polskiej wsi, nie tylko zreszta waszej.
I nie jestem znajomym kierowcy, on był widocznie z takiej samej wsi.
I nie pi***, ze to nie tubylcy tam jeżdża, nikt z Lublina nie pojedzie do was zeby sobie popocinać na waszych drogach.
A deb***a znajdź sobie w lustrze małolacie [/size][/size]

Ale masz zryty lep chłopie.
rozwiń
Avatar
Paulinka / 21 kwietnia 2009 o 20:48
0
koniec już tego tematu
Avatar
Paulinka / 21 kwietnia 2009 o 20:47
0
koniec już tego tematu[size="7"][/size][color="#FF0000"] [/color]
Avatar
Paulinka / 21 kwietnia 2009 o 20:38
0
Lubelak1 napisał:
Nie trzeba było jeżdzić po ulicach rowerem, od tego są chodniki,ścieżki rowerowe i polne dróżki. Jeszcze nie jeden zginie na własne życzenie.



zacznijmy od tego że w Motyczu nie ma w pewnym momencie żadnej drużki polnej a na pewno nie ma ścieżek rowerowych drogi kolego.... jak nie wiesz jak jest to nie pisz jakiś głupot..... to byli moi koledzy [*] nie mogę w to uwierzy że ich już nie będzie



zacznijmy od tego że w Motyczu nie ma w pewnym momencie żadnej drużki polnej a na pewno nie ma ścieżek rowerowych drogi kolego.... jak nie wiesz jak jest to nie pisz jakiś głupot..... to byli moi koledzy [*] nie mogę w to uwierzy że ich już nie będzie rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 112

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Dawali pożyczki, wyłudzali mieszkania. Proces nie ruszył, były policjant nie melduje się na komisariacie

Dawali pożyczki, wyłudzali mieszkania. Proces nie ruszył, były policjant nie melduje się na komisariacie 1 1

Znów nie udało się rozpocząć procesu byłego policjanta i trzech jego kolegów oskarżonych o wyłudzenia. Panowie nie stawili się w sądzie, a były mundurowy – mimo że ma taki obowiązek – nie melduje się regularnie na komisariacie

Nie tylko policjanci chcą podwyżek. Inni mundurowi też. Ile zarabia strażnik graniczny?

Nie tylko policjanci chcą podwyżek. Inni mundurowi też. Ile zarabia strażnik graniczny? 8 6

Rozszerza się protest służb mundurowych. Do policjantów dołączyli strażnicy graniczni, celnicy, strażacy oraz strażnicy więzienni. – Jest bardzo mało kandydatów do służby i mnóstwo wakatów. Niewielu chce narażać zdrowie i życie za 2 tys. zł – mówi szef związków zawodowych w Straży Granicznej

TBV Start szykuje się do kolejnego sezonu w elicie

TBV Start szykuje się do kolejnego sezonu w elicie 1 1

Energa Basket Liga Siedemnaście klubów zgłosiło się do udziału w rozgrywkach. Komisja Weryfikacyjna PLK SA dokona wstępnej analizy dokumentacji. Zarząd PLK SA decyzję w sprawie przyznania licencji podejmie najpóźniej do 27 lipca

Pijacka szarża 23-latka. Wpadł dwa razy w ciągu jednej nocy

Pijacka szarża 23-latka. Wpadł dwa razy w ciągu jednej nocy 13 9

23-latek wpadł w ręce policjantów dwa razy w ciągu jednej nocy. Najpierw po pijanemu szarżował samochodem po cudzym polu, a potem doprowadził do zderzenia z innym autem i pchał je przez ok. 200 metrów.

210 mln zł na drogi powiatowe w Lubelskiem. Gdzie wyremontują i zbudują?

210 mln zł na drogi powiatowe w Lubelskiem. Gdzie wyremontują i zbudują? 9 11

120 milionów złotych na modernizację i budowę ponad 200 kilometrów dróg trafiło do wszystkich powiatów z województwa lubelskiego. Całkowita wartość inwestycji realizowanych w ramach tzw. megaprojektu drogowego wyniesie ok. 210 mln zł

Dzień z Harrym Potterem w MBP
27 lipca 2018, 11:00

Dzień z Harrym Potterem w MBP 1 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 27 lipca o godz. 11 w Filii nr 26 MBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie (ul. Leonarda 18) odbędzie się Dzień z Harrym Potterem. To gratka dla wszystkich miłośników prozy J.K. Rowling.

Graffiti psuje krajobraz? Rada Kultury Przestrzeni chce by je zamalować i posadzić bluszcz

Graffiti psuje krajobraz? Rada Kultury Przestrzeni chce by je zamalować i posadzić bluszcz 42 40

Zamalowania graffiti na murach wzdłuż al. Solidarności koło skansenu i ogrodu botanicznego domaga się Rada Kultury Przestrzeni. Zamiast malowideł z zeszłorocznej imprezy Meeting of Styles wolałaby tu zieloną ścianę z bluszczu. Ratusz zapowiada jednak, że w sierpniu… powstanie tu nowe graffiti

Powrót Granicy, zmiana trenera w Łazach

Powrót Granicy, zmiana trenera w Łazach 2 0

Granica Terespol wygrała rywalizację w grupie I bialskiej klasy A i wywalczyła awans do bialskiej klasy okręgowej

Przedszkolak wybierze sobie przyszły zawód. Nowy pomysł MEN

Przedszkolak wybierze sobie przyszły zawód. Nowy pomysł MEN 2 8

Dzieci w przedszkolach będą miały zajęcia z doradztwa zawodowego – wynika z projektu rozporządzenia przygotowanego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Przyszły zawód dzieci mają wybierać przez zabawę

Pracownicy Aldika grożą strajkiem. Rozmowy ostatniej szansy

Pracownicy Aldika grożą strajkiem. Rozmowy ostatniej szansy 18 5

30 lipca przedstawiciele komisji zakładowej NSZZ Solidarność spotkają się z przedstawicielami sieci Aldik. Będą rozmawiać o podwyżkach. Jeśli nie usłyszą konkretów, nie wykluczają rozpoczęcia strajku.

Sprzedaż mieszkań zaczyna zwalniać

Sprzedaż mieszkań zaczyna zwalniać 0 2

W drugim kwartale tego roku Polacy kupili mniej nowych mieszkań niż rok wcześniej. W statystykach GUS widać pierwsze symptomy spadku aktywności deweloperów – oceniają eksperci. Liczba nowych pozwoleń na budowę rośnie, ale wolniej niż kiedyś.

Koncert w Kaplicy Trójcy Świętej na Zamku
22 lipca 2018, 17:00

Koncert w Kaplicy Trójcy Świętej na Zamku 1 0

Co Gdzie Kiedy. Trwa Festiwal Fresków w Lublinie. W najbliższą niedzielę, 22 lipca o godz. 17 w Kaplicy Trójcy Świętej na Zamku odbędzie się koncert Szymona Krzemiania i Grzegorza Siedlaczka.

Jej mąż miotał się z bólu, ale nie chcieli go przyjąć do szpitala. Zmarł kilka dni później

Jej mąż miotał się z bólu, ale nie chcieli go przyjąć do szpitala. Zmarł kilka dni później 154 18

Ostry ból głowy, 40-stopniowa gorączka, wymioty. – Stan męża się pogarszał, dosłownie miotał się z bólu, a ja byłam bezsilna – opowiada Katarzyna Gnaś. Mimo to, 26-latek nie został przyjęty do szpitala w Poniatowej. Kilka dni później zmarł

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 18 lipca 2018 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 18 lipca 2018 roku 0 0

Legia – Cork City 3:0. Pewny awans mistrzów Polski

Legia – Cork City 3:0. Pewny awans mistrzów Polski 9 2

W rewanżowym meczu I rundy eliminacji do Ligi Mistrzów zespół z Warszawy pokonał na swoim stadionie niżej notowanego rywala z Irlandii i awansował do dalszej fazy rozgrywek

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.