Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

12 października 2010 r.
23:24
Edytuj ten wpis

Nowe Miasto - taki wypadek może się też zdarzyć na Lubelszczyźnie

Autor: Zdjęcie autora Paweł Puzio
0 43 A A

Busy jeżdżące po Lubelszczyźnie to trumny na kołach. Wożą ludzi, choć to tylko przerobione samochody dostawcze. Najczęściej jeżdżą przeciążone. Niektóre z busów skontrolowanych przez Inspekcję Transportu Drogowego ważyły nawet o półtorej tony za dużo.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Tylko w powiecie zamojskim Inspekcja Transportu Drogowego odebrała właścicielom busów 28 dowodów rejestracyjnych. To efekt przeprowadzonej przed tygodniem kompleksowej akcji ważenia samochodów.

– Trasy pasażerskie obsługują przeważnie pojazdy dostawcze przerobione na autobusy – mówi Mariusz Szabała, naczelnik Wydziału Inspekcji Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie.

Do "dostawczaków” przewoźnicy wstawiają atermiczne szyby, maty wygłuszające, fotele. Po przeróbce samochody trafiają do diagnostów, którzy dopuszczają je do ruchu, choć nie wiedzą, ile przebudowane auto waży. Takie dane mogliby uzyskać, ważąc pojazd.

CZYTAJ TAKŻE: Lubelskie drogi są najbardziej niebezpieczne w Polsce

– Jednak w żadnym skontrolowanym przez nas przypadku diagności z Zamojskiego nie zdecydowali się na ważenie – mówi naczelnik Szabała.

Jakie są skutki niefrasobliwości diagnostów? – Na przykład popularny wśród przewoźników mercedes benz sprinter-316 CDI miał w dowodzie rejestracyjnym wpisaną dopuszczalną masę własną 2250 kg i całkowitą 3500 kg, ale był zarejestrowany na 17 osób – zdradza szczegóły kontroli Mariusz Szabała. – W rzeczywistości mercedes był cięższy o ponad pół tony, czyli nie mógł przewozić więcej niż 9 osób.

W innym przypadku inspektorzy trafili na mercedesa z ukrytą "nadwagą” półtorej tony! Przewoźnik zabierał do niego 27 pasażerów, choć mógł zaledwie… siedmiu.

– To jest karygodne! – ocenia Mieczysław Fedeńczyk, szef rzeczoznawców Polskiego Związku Motorowego w Lublinie. – Przeciążony pojazd w czasie poślizgu czy podczas ostrego hamowania zachowuje się nieprzewidywalnie. W takim przypadku obrażenia pasażerów są zawsze o wiele bardziej rozlegle, niż w pojeździe spełniającym wymogi techniczne.

Ani właściciele firm przewozowych ani pracownicy okręgowych stacji kontroli pojazdów nie chcieli się wypowiadać na ten temat. – Nie będę kalać własnego gniazda – powiedział nam jeden z nich.

W stosunku do 28 stacji diagnostycznych inspekcja skierowała wnioski o wszczęcie kontroli przez starostwa powiatowe. W jednym przypadku złożyła do prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa poświadczenia nieprawdy.

Komentarze 43

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
aron / 8 listopada 2010 o 16:43
0
jak wam sie nie podobaja busy to do nich nie wsiadajcie. Jedzcie sobie pociagiem. Zakosztujecie kolejowego miodu to i tak wrocicie pod mur na Ruską buahahaahahahahahahaa

fakty sa takie że busy to najlepszy środek transportu w woj. lubelskim i dlatego ludzie sie pchaja do busow jak moga. Natomiast urzednicy nie moga pozwolic na zwiekszenie liczby polaczen, bo naczelnym zadaniem tuska i PO jest to zeby sie busiarz bron Boze nie dorobil.
Avatar
bisu / 13 października 2010 o 22:36
0
Pamiętam jak mnie wszyscy wyśmiewaliście, że pisał promując kolej i PKS-y. No to macie Polaczki!!! Zawsze tak jest, ale za chwilę zapomnicie i to samo będzie!
Często pisałem o problemie busów w serwisie 1435.pl

serwis 1435.pl
Avatar
Mikołaj / 13 października 2010 o 20:40
0
[quote name='Radosław' date='13 październik 2010 - 18:45 ' timestamp='1286988303' post='361213']
Przedewszystkim przydaloby się lepsze połączenie na trasie opole lublin. Najgorzej jest w piątki wieczorami. Na kazdego busa czeka sue jak na zbawienie, zwlaszcza gdy jest ponizej zera i 20 innych osob di opola na poczekajce. Wtedy nawet nikt nie zastanawia sie czy w busie bedzie siedzial na schowku kolo kierowcy czy bedzie stal jak dobrze pojdzie to wyprostwany. Najwazniejsze zeby po godzinie stania na zimnie wsiąść do busa i miec juz z glowy czekanie... Wiec zamiast kontrolowac przewoznikow lepiej ich zachecic innych zeby byla lepsza konkurencja i podwyzszal sie standard...
[/quote]
No przecież kochani chcieliście tej zmiany i tego dobrobytu , więc czego jeszcze narzekacie . Komunikacja PKS zawsze dla Was była bbb.tak jak i wszystko inne, no bo to z innego bbb systemu. Pozdrowienia dla reformistów
[quote name='Radosław' date='13 październik 2010 - 18:45 ' timestamp='1286988303' post='361213']
Przedewszystkim przydaloby się lepsze połączenie na trasie opole lublin. Najgorzej jest w piątki wieczorami. Na kazdego busa czeka sue jak na zbawienie, zwlaszcza gdy jest ponizej zera i 20 innych osob di opola na poczekajce. Wtedy nawet nikt nie zastanawia sie czy w busie bedzie siedzial na schowku kolo kierowcy czy bedzie stal jak dobrze pojdzie to wyprostwany. Najwazniejsze zeby po godzinie stania na zimni... rozwiń
Avatar
goscio / 13 października 2010 o 20:35
0
dojeżdżam do szkoły na trasie Janów Lubelski-Biłgoraj i przez moją wioskę jeżdżą tylko 2 prywatne firmy i PKS który jeździ pusty... gdyż trzeba zdążyć na lekcje i jechać 25min a nie 45' i te busy są w godz. (7-8 i 14-16) przepełnione że się jeździ na glonojada albo nawet się nie zatrzyma.
Avatar
Radosław / 13 października 2010 o 18:45
0
[quote name='pk' date='13 październik 2010 - 14:34 ' timestamp='1286973268' post='361072']
a moze przydałoby sie więcej kontroli busów, np. na drodze z Opola do Lbn???:> szczególnie po godz 16 z Lbn, po 6 rano do Lbn... nio i oczywiście pt popołudnie juz na Ruskiej sa zapchane busy..
wczoraj widziałam w PL wieczornej pana z wąsami, o ile się nie mylę to kierowca z tej trasy, wiec: ludzie nie mówią na glonojada!! tylko na śledzia!!!!!!!! to tak w roli dokształcenia kierowców:)
i to wcale nie jest miłe jazda w takich warunkach, ale niestety można zawsze stać co najmniej 2 godz na przystanku żeby wrócić w ludzkich do domu...
[/quote]
Przedewszystkim przydaloby się lepsze połączenie na trasie opole lublin. Najgorzej jest w piątki wieczorami. Na kazdego busa czeka sue jak na zbawienie, zwlaszcza gdy jest ponizej zera i 20 innych osob di opola na poczekajce. Wtedy nawet nikt nie zastanawia sie czy w busie bedzie siedzial na schowku kolo kierowcy czy bedzie stal jak dobrze pojdzie to wyprostwany. Najwazniejsze zeby po godzinie stania na zimnie wsiąść do busa i miec juz z glowy czekanie... Wiec zamiast kontrolowac przewoznikow lepiej ich zachecic innych zeby byla lepsza konkurencja i podwyzszal sie standard...
[quote name='pk' date='13 październik 2010 - 14:34 ' timestamp='1286973268' post='361072']
a moze przydałoby sie więcej kontroli busów, np. na drodze z Opola do Lbn???:> szczególnie po godz 16 z Lbn, po 6 rano do Lbn... nio i oczywiście pt popołudnie juz na Ruskiej sa zapchane busy..
wczoraj widziałam w PL wieczornej pana z wąsami, o ile się nie mylę to kierowca z tej trasy, wiec: ludzie nie mówią na glonojada!! tylko na śledzia!!!!!!!! to tak w roli doksz... rozwiń
Avatar
INSPEKTOR / 13 października 2010 o 15:24
0
[quote name='antytyp' date='13 październik 2010 - 09:14 ' timestamp='1286954041' post='360829']
W POLSCE JAK KTOŚ POWIEDZIAŁ URZĘDNICY NIE KIERUJĄ SIĘ ROZUMEM,TYLKO EMOCJAMI I DZIAŁAJĄ JAK OSZOŁOMY!!STAŁA SIĘ TRAGEDIA I ITD ZACZĘŁA KONTROLĘ BUSÓW, JAK NA AUTOSTRADZIE W NIEMCZECH AUTOKAR ZABIŁ 13 OSÓB, TO ITD ZACZĘŁA KONTROLĘ AUTOKARÓW,PRZYKŁADY MOŻNA MNOŻYĆ..MNIE PÓŁ ROKU I POWRÓCIMY DO NORMALKI!!CZYLI OLEWACTWA, UDAWANIA I TWORZENIA STATYSTYK,TO CO URZĘDNICY KOCHAJĄ...ZNOWU JAKIŚ deb*** WE MGLE,ALBO PO PIJAKU ZABIJE 10-20 0SÓB I TUSKOURZĘDASY PODNIECĄ SIĘ I ZACZNĄ KONTROLE!!TO PRAWIE JAK NA WOJNIE, PORUSZENIE GAWIEDZI W MOMENCIE WYBUCHU BOMBY!!MAM TAKĄ PROPOZYCJE,PŁAĆMY KASĘ NA URZĘDASÓW KIEDY RZECZYWIŚCIE PRACUJĄ CZYLI TE KILKA DNI W ROKU,BO POTEM TYLKO UDAJĄ I BIORĄ KASĘ!!
[/quote]

KOMPLETNE GŁUPOTY GADASZ CZLOWIEKU. MÓWISZ A NIE WIESZ O CZYM. ITD TO JEDYNA FORMACJA, KTÓRA RZECZYWIŚCIE COŚ ROBI. GDYBYŚ ZNAŁ TE STATYSTYKI, O KTÓRYCH MÓWISZ TO ZAUWAŻYŁBYŚ, ŻE WYDAJNOŚĆ INSPEKTORA W PORÓWNANIU Z INNYMI SŁUŻBAMI JEST WIEOKROTNIE WYŻSZA. I NIE CHODZI TU O KASĘ JAKA SPŁYWA DO BUDŻETU 9TO TEŻ) LECZ O INNEEFEKTY PRACY - WZROST BEZPIECZEŃSTWA, TYSIĄCE NOWYCH MIEJSC PRACY, SETKI URATOWANYCH ISTNIEŃ LUDZKICH - CZYLI TO CO JEST TAK NAPRAWDĘ NIEPOLICZALNE NA ZLOTÓWKI. DLATEGO TEŻ NIKT SPECJALNIE O TYM NIE MÓWI - BO WYSZŁOBY, ŻE JAKAŚ INNA SŁUŻBA PRAKTYCZNIE NIE ROBI NIC!!! A TO, ŻE PO WYPADKACH WIDAC JAKĄŚ AKCYJNOŚĆ NA DROGACH TO JEST WŁASNIE POLITYKA- KTÓREJ MY TEZ NIE LUBIMY W SWOJEJ PRACY. NIE MA NIC WSPOLNEGO Z CODZIENNĄ CIĘŻKĄ PRACĄ. I JESZCZE NA MARGINESIE - KONTROLE AUTOBUSÓW TO OK 15 % WSZYSTKICH KONTROLI. SĄ REALIZOWANE BEZ WZGLĘDU NA TO CZY ZDARZAJA SI Ę WYPADKI CZY TEZ NIE. a TWOJA WYPOWIEDŹ JEDNOZNACZNIE ŚWIADCZY, ŻE MIAŁEŚ JUZ PROBLEMY PODCZAS KONTROLI - CZYLI SAM JEŹDZISZ ŹLE, NIEBEZPICZNIE, ZA DŁUGO ITP... POZDRAWIAM I .... DO ZOBACZENIA
[quote name='antytyp' date='13 październik 2010 - 09:14 ' timestamp='1286954041' post='360829']
W POLSCE JAK KTOŚ POWIEDZIAŁ URZĘDNICY NIE KIERUJĄ SIĘ ROZUMEM,TYLKO EMOCJAMI I DZIAŁAJĄ JAK OSZOŁOMY!!STAŁA SIĘ TRAGEDIA I ITD ZACZĘŁA KONTROLĘ BUSÓW, JAK NA AUTOSTRADZIE W NIEMCZECH AUTOKAR ZABIŁ 13 OSÓB, TO ITD ZACZĘŁA KONTROLĘ AUTOKARÓW,PRZYKŁADY MOŻNA MNOŻYĆ..MNIE PÓŁ ROKU I POWRÓCIMY DO NORMALKI!!CZYLI OLEWACTWA, UDAWANIA I TWORZENIA STATYSTYK,TO CO URZĘDNICY KOCHAJĄ...ZNOWU JAKIŚ deb*** ... rozwiń
Avatar
fank / 13 października 2010 o 15:17
0
Popieram w całości, kontrole "frachtu busowego", ostatnio miałem przyjemność od 10 lat przejechać się busem z Lublina w kierunku na Białą Podlaskę. Mimo kaca weselnego i zmęczenia nie dało się zasnać chociaż na chwilę, żołądek podchodził mi do gardła jak spoglądałem na licznik 100-110km/godz. po krętej miejscami, łatanej i ruchliwej drodze. Na domiar złego kierowca sobie swobodnie przez komórkę gwarzył. Rozmawiałem z pasażerem z sąsiedniego miejsca i ten mi powiedział, iż to normalna prędkość busów na tej trasie po zjeździe z głównej przelotówki.
Popieram w całości, kontrole "frachtu busowego", ostatnio miałem przyjemność od 10 lat przejechać się busem z Lublina w kierunku na Białą Podlaskę. Mimo kaca weselnego i zmęczenia nie dało się zasnać chociaż na chwilę, żołądek podchodził mi do gardła jak spoglądałem na licznik 100-110km/godz. po krętej miejscami, łatanej i ruchliwej drodze. Na domiar złego kierowca sobie swobodnie przez komórkę gwarzył. Rozmawiałem z pasażerem z sąsiedniego miejsca i ten mi powiedział, iż to normalna prędkość busów na tej trasie po zjeździe z główn... rozwiń
Avatar
pk / 13 października 2010 o 14:34
0
a moze przydałoby sie więcej kontroli busów, np. na drodze z Opola do Lbn???:> szczególnie po godz 16 z Lbn, po 6 rano do Lbn... nio i oczywiście pt popołudnie juz na Ruskiej sa zapchane busy..
wczoraj widziałam w PL wieczornej pana z wąsami, o ile się nie mylę to kierowca z tej trasy, wiec: ludzie nie mówią na glonojada!! tylko na śledzia!!!!!!!! to tak w roli dokształcenia kierowców:)
i to wcale nie jest miłe jazda w takich warunkach, ale niestety można zawsze stać co najmniej 2 godz na przystanku żeby wrócić w ludzkich do domu...
a moze przydałoby sie więcej kontroli busów, np. na drodze z Opola do Lbn???:> szczególnie po godz 16 z Lbn, po 6 rano do Lbn... nio i oczywiście pt popołudnie juz na Ruskiej sa zapchane busy..
wczoraj widziałam w PL wieczornej pana z wąsami, o ile się nie mylę to kierowca z tej trasy, wiec: ludzie nie mówią na glonojada!! tylko na śledzia!!!!!!!! to tak w roli dokształcenia kierowców:)
i to wcale nie jest miłe jazda w takich warunkach, ale niestety można zawsze stać co najmniej 2 godz n... rozwiń
Avatar
Gość / 13 października 2010 o 14:11
0
Szkoda że do tej pory nikt nie podniósł jednej sprawy. Otóż kursów PKS jest mało, a będzie jeszcze mniej, ponieważ PKS woli wozić dzieci do szkół. Dotyczy to zwłaszcza PKS Wschód, który w przetargu zaproponował dumpingowe ceny żeby wykosić konkurencję. Tak więc likwiduje się kursy międzymiastowe w miejsce krótkich kursów spod szkoły do paru okolicznych wiosek. Jeżdżenia mało, kasa pewna, bo z gminy, a i pasażer mało awanturujący się.
I w tę lukę wchodzą busiarze, którzy dumpingu nie zastosują, bo poszliby w skarpetkach. Za to będą nas wozić w coraz gorszych warunkach.
Szkoda że do tej pory nikt nie podniósł jednej sprawy. Otóż kursów PKS jest mało, a będzie jeszcze mniej, ponieważ PKS woli wozić dzieci do szkół. Dotyczy to zwłaszcza PKS Wschód, który w przetargu zaproponował dumpingowe ceny żeby wykosić konkurencję. Tak więc likwiduje się kursy międzymiastowe w miejsce krótkich kursów spod szkoły do paru okolicznych wiosek. Jeżdżenia mało, kasa pewna, bo z gminy, a i pasażer mało awanturujący się.
I w tę lukę wchodzą busiarze, którzy dumpingu nie zastosują, bo poszliby w skarpetkach. Za to będą nas... rozwiń
Avatar
Gość / 13 października 2010 o 14:11
0
Dlatego tam gdzie mogę to jadę pociągiem.
Avatar
aron / 8 listopada 2010 o 16:43
0
jak wam sie nie podobaja busy to do nich nie wsiadajcie. Jedzcie sobie pociagiem. Zakosztujecie kolejowego miodu to i tak wrocicie pod mur na Ruską buahahaahahahahahahaa

fakty sa takie że busy to najlepszy środek transportu w woj. lubelskim i dlatego ludzie sie pchaja do busow jak moga. Natomiast urzednicy nie moga pozwolic na zwiekszenie liczby polaczen, bo naczelnym zadaniem tuska i PO jest to zeby sie busiarz bron Boze nie dorobil.
Avatar
bisu / 13 października 2010 o 22:36
0
Pamiętam jak mnie wszyscy wyśmiewaliście, że pisał promując kolej i PKS-y. No to macie Polaczki!!! Zawsze tak jest, ale za chwilę zapomnicie i to samo będzie!
Często pisałem o problemie busów w serwisie 1435.pl

serwis 1435.pl
Avatar
Mikołaj / 13 października 2010 o 20:40
0
[quote name='Radosław' date='13 październik 2010 - 18:45 ' timestamp='1286988303' post='361213']
Przedewszystkim przydaloby się lepsze połączenie na trasie opole lublin. Najgorzej jest w piątki wieczorami. Na kazdego busa czeka sue jak na zbawienie, zwlaszcza gdy jest ponizej zera i 20 innych osob di opola na poczekajce. Wtedy nawet nikt nie zastanawia sie czy w busie bedzie siedzial na schowku kolo kierowcy czy bedzie stal jak dobrze pojdzie to wyprostwany. Najwazniejsze zeby po godzinie stania na zimnie wsiąść do busa i miec juz z glowy czekanie... Wiec zamiast kontrolowac przewoznikow lepiej ich zachecic innych zeby byla lepsza konkurencja i podwyzszal sie standard...
[/quote]
No przecież kochani chcieliście tej zmiany i tego dobrobytu , więc czego jeszcze narzekacie . Komunikacja PKS zawsze dla Was była bbb.tak jak i wszystko inne, no bo to z innego bbb systemu. Pozdrowienia dla reformistów
[quote name='Radosław' date='13 październik 2010 - 18:45 ' timestamp='1286988303' post='361213']
Przedewszystkim przydaloby się lepsze połączenie na trasie opole lublin. Najgorzej jest w piątki wieczorami. Na kazdego busa czeka sue jak na zbawienie, zwlaszcza gdy jest ponizej zera i 20 innych osob di opola na poczekajce. Wtedy nawet nikt nie zastanawia sie czy w busie bedzie siedzial na schowku kolo kierowcy czy bedzie stal jak dobrze pojdzie to wyprostwany. Najwazniejsze zeby po godzinie stania na zimni... rozwiń
Avatar
goscio / 13 października 2010 o 20:35
0
dojeżdżam do szkoły na trasie Janów Lubelski-Biłgoraj i przez moją wioskę jeżdżą tylko 2 prywatne firmy i PKS który jeździ pusty... gdyż trzeba zdążyć na lekcje i jechać 25min a nie 45' i te busy są w godz. (7-8 i 14-16) przepełnione że się jeździ na glonojada albo nawet się nie zatrzyma.
Avatar
Radosław / 13 października 2010 o 18:45
0
[quote name='pk' date='13 październik 2010 - 14:34 ' timestamp='1286973268' post='361072']
a moze przydałoby sie więcej kontroli busów, np. na drodze z Opola do Lbn???:> szczególnie po godz 16 z Lbn, po 6 rano do Lbn... nio i oczywiście pt popołudnie juz na Ruskiej sa zapchane busy..
wczoraj widziałam w PL wieczornej pana z wąsami, o ile się nie mylę to kierowca z tej trasy, wiec: ludzie nie mówią na glonojada!! tylko na śledzia!!!!!!!! to tak w roli dokształcenia kierowców:)
i to wcale nie jest miłe jazda w takich warunkach, ale niestety można zawsze stać co najmniej 2 godz na przystanku żeby wrócić w ludzkich do domu...
[/quote]
Przedewszystkim przydaloby się lepsze połączenie na trasie opole lublin. Najgorzej jest w piątki wieczorami. Na kazdego busa czeka sue jak na zbawienie, zwlaszcza gdy jest ponizej zera i 20 innych osob di opola na poczekajce. Wtedy nawet nikt nie zastanawia sie czy w busie bedzie siedzial na schowku kolo kierowcy czy bedzie stal jak dobrze pojdzie to wyprostwany. Najwazniejsze zeby po godzinie stania na zimnie wsiąść do busa i miec juz z glowy czekanie... Wiec zamiast kontrolowac przewoznikow lepiej ich zachecic innych zeby byla lepsza konkurencja i podwyzszal sie standard...
[quote name='pk' date='13 październik 2010 - 14:34 ' timestamp='1286973268' post='361072']
a moze przydałoby sie więcej kontroli busów, np. na drodze z Opola do Lbn???:> szczególnie po godz 16 z Lbn, po 6 rano do Lbn... nio i oczywiście pt popołudnie juz na Ruskiej sa zapchane busy..
wczoraj widziałam w PL wieczornej pana z wąsami, o ile się nie mylę to kierowca z tej trasy, wiec: ludzie nie mówią na glonojada!! tylko na śledzia!!!!!!!! to tak w roli doksz... rozwiń
Avatar
INSPEKTOR / 13 października 2010 o 15:24
0
[quote name='antytyp' date='13 październik 2010 - 09:14 ' timestamp='1286954041' post='360829']
W POLSCE JAK KTOŚ POWIEDZIAŁ URZĘDNICY NIE KIERUJĄ SIĘ ROZUMEM,TYLKO EMOCJAMI I DZIAŁAJĄ JAK OSZOŁOMY!!STAŁA SIĘ TRAGEDIA I ITD ZACZĘŁA KONTROLĘ BUSÓW, JAK NA AUTOSTRADZIE W NIEMCZECH AUTOKAR ZABIŁ 13 OSÓB, TO ITD ZACZĘŁA KONTROLĘ AUTOKARÓW,PRZYKŁADY MOŻNA MNOŻYĆ..MNIE PÓŁ ROKU I POWRÓCIMY DO NORMALKI!!CZYLI OLEWACTWA, UDAWANIA I TWORZENIA STATYSTYK,TO CO URZĘDNICY KOCHAJĄ...ZNOWU JAKIŚ deb*** WE MGLE,ALBO PO PIJAKU ZABIJE 10-20 0SÓB I TUSKOURZĘDASY PODNIECĄ SIĘ I ZACZNĄ KONTROLE!!TO PRAWIE JAK NA WOJNIE, PORUSZENIE GAWIEDZI W MOMENCIE WYBUCHU BOMBY!!MAM TAKĄ PROPOZYCJE,PŁAĆMY KASĘ NA URZĘDASÓW KIEDY RZECZYWIŚCIE PRACUJĄ CZYLI TE KILKA DNI W ROKU,BO POTEM TYLKO UDAJĄ I BIORĄ KASĘ!!
[/quote]

KOMPLETNE GŁUPOTY GADASZ CZLOWIEKU. MÓWISZ A NIE WIESZ O CZYM. ITD TO JEDYNA FORMACJA, KTÓRA RZECZYWIŚCIE COŚ ROBI. GDYBYŚ ZNAŁ TE STATYSTYKI, O KTÓRYCH MÓWISZ TO ZAUWAŻYŁBYŚ, ŻE WYDAJNOŚĆ INSPEKTORA W PORÓWNANIU Z INNYMI SŁUŻBAMI JEST WIEOKROTNIE WYŻSZA. I NIE CHODZI TU O KASĘ JAKA SPŁYWA DO BUDŻETU 9TO TEŻ) LECZ O INNEEFEKTY PRACY - WZROST BEZPIECZEŃSTWA, TYSIĄCE NOWYCH MIEJSC PRACY, SETKI URATOWANYCH ISTNIEŃ LUDZKICH - CZYLI TO CO JEST TAK NAPRAWDĘ NIEPOLICZALNE NA ZLOTÓWKI. DLATEGO TEŻ NIKT SPECJALNIE O TYM NIE MÓWI - BO WYSZŁOBY, ŻE JAKAŚ INNA SŁUŻBA PRAKTYCZNIE NIE ROBI NIC!!! A TO, ŻE PO WYPADKACH WIDAC JAKĄŚ AKCYJNOŚĆ NA DROGACH TO JEST WŁASNIE POLITYKA- KTÓREJ MY TEZ NIE LUBIMY W SWOJEJ PRACY. NIE MA NIC WSPOLNEGO Z CODZIENNĄ CIĘŻKĄ PRACĄ. I JESZCZE NA MARGINESIE - KONTROLE AUTOBUSÓW TO OK 15 % WSZYSTKICH KONTROLI. SĄ REALIZOWANE BEZ WZGLĘDU NA TO CZY ZDARZAJA SI Ę WYPADKI CZY TEZ NIE. a TWOJA WYPOWIEDŹ JEDNOZNACZNIE ŚWIADCZY, ŻE MIAŁEŚ JUZ PROBLEMY PODCZAS KONTROLI - CZYLI SAM JEŹDZISZ ŹLE, NIEBEZPICZNIE, ZA DŁUGO ITP... POZDRAWIAM I .... DO ZOBACZENIA
[quote name='antytyp' date='13 październik 2010 - 09:14 ' timestamp='1286954041' post='360829']
W POLSCE JAK KTOŚ POWIEDZIAŁ URZĘDNICY NIE KIERUJĄ SIĘ ROZUMEM,TYLKO EMOCJAMI I DZIAŁAJĄ JAK OSZOŁOMY!!STAŁA SIĘ TRAGEDIA I ITD ZACZĘŁA KONTROLĘ BUSÓW, JAK NA AUTOSTRADZIE W NIEMCZECH AUTOKAR ZABIŁ 13 OSÓB, TO ITD ZACZĘŁA KONTROLĘ AUTOKARÓW,PRZYKŁADY MOŻNA MNOŻYĆ..MNIE PÓŁ ROKU I POWRÓCIMY DO NORMALKI!!CZYLI OLEWACTWA, UDAWANIA I TWORZENIA STATYSTYK,TO CO URZĘDNICY KOCHAJĄ...ZNOWU JAKIŚ deb*** ... rozwiń
Avatar
fank / 13 października 2010 o 15:17
0
Popieram w całości, kontrole "frachtu busowego", ostatnio miałem przyjemność od 10 lat przejechać się busem z Lublina w kierunku na Białą Podlaskę. Mimo kaca weselnego i zmęczenia nie dało się zasnać chociaż na chwilę, żołądek podchodził mi do gardła jak spoglądałem na licznik 100-110km/godz. po krętej miejscami, łatanej i ruchliwej drodze. Na domiar złego kierowca sobie swobodnie przez komórkę gwarzył. Rozmawiałem z pasażerem z sąsiedniego miejsca i ten mi powiedział, iż to normalna prędkość busów na tej trasie po zjeździe z głównej przelotówki.
Popieram w całości, kontrole "frachtu busowego", ostatnio miałem przyjemność od 10 lat przejechać się busem z Lublina w kierunku na Białą Podlaskę. Mimo kaca weselnego i zmęczenia nie dało się zasnać chociaż na chwilę, żołądek podchodził mi do gardła jak spoglądałem na licznik 100-110km/godz. po krętej miejscami, łatanej i ruchliwej drodze. Na domiar złego kierowca sobie swobodnie przez komórkę gwarzył. Rozmawiałem z pasażerem z sąsiedniego miejsca i ten mi powiedział, iż to normalna prędkość busów na tej trasie po zjeździe z główn... rozwiń
Avatar
pk / 13 października 2010 o 14:34
0
a moze przydałoby sie więcej kontroli busów, np. na drodze z Opola do Lbn???:> szczególnie po godz 16 z Lbn, po 6 rano do Lbn... nio i oczywiście pt popołudnie juz na Ruskiej sa zapchane busy..
wczoraj widziałam w PL wieczornej pana z wąsami, o ile się nie mylę to kierowca z tej trasy, wiec: ludzie nie mówią na glonojada!! tylko na śledzia!!!!!!!! to tak w roli dokształcenia kierowców:)
i to wcale nie jest miłe jazda w takich warunkach, ale niestety można zawsze stać co najmniej 2 godz na przystanku żeby wrócić w ludzkich do domu...
a moze przydałoby sie więcej kontroli busów, np. na drodze z Opola do Lbn???:> szczególnie po godz 16 z Lbn, po 6 rano do Lbn... nio i oczywiście pt popołudnie juz na Ruskiej sa zapchane busy..
wczoraj widziałam w PL wieczornej pana z wąsami, o ile się nie mylę to kierowca z tej trasy, wiec: ludzie nie mówią na glonojada!! tylko na śledzia!!!!!!!! to tak w roli dokształcenia kierowców:)
i to wcale nie jest miłe jazda w takich warunkach, ale niestety można zawsze stać co najmniej 2 godz n... rozwiń
Avatar
Gość / 13 października 2010 o 14:11
0
Szkoda że do tej pory nikt nie podniósł jednej sprawy. Otóż kursów PKS jest mało, a będzie jeszcze mniej, ponieważ PKS woli wozić dzieci do szkół. Dotyczy to zwłaszcza PKS Wschód, który w przetargu zaproponował dumpingowe ceny żeby wykosić konkurencję. Tak więc likwiduje się kursy międzymiastowe w miejsce krótkich kursów spod szkoły do paru okolicznych wiosek. Jeżdżenia mało, kasa pewna, bo z gminy, a i pasażer mało awanturujący się.
I w tę lukę wchodzą busiarze, którzy dumpingu nie zastosują, bo poszliby w skarpetkach. Za to będą nas wozić w coraz gorszych warunkach.
Szkoda że do tej pory nikt nie podniósł jednej sprawy. Otóż kursów PKS jest mało, a będzie jeszcze mniej, ponieważ PKS woli wozić dzieci do szkół. Dotyczy to zwłaszcza PKS Wschód, który w przetargu zaproponował dumpingowe ceny żeby wykosić konkurencję. Tak więc likwiduje się kursy międzymiastowe w miejsce krótkich kursów spod szkoły do paru okolicznych wiosek. Jeżdżenia mało, kasa pewna, bo z gminy, a i pasażer mało awanturujący się.
I w tę lukę wchodzą busiarze, którzy dumpingu nie zastosują, bo poszliby w skarpetkach. Za to będą nas... rozwiń
Avatar
Gość / 13 października 2010 o 14:11
0
Dlatego tam gdzie mogę to jadę pociągiem.
Zobacz wszystkie komentarze 43

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r. 0 0

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia]
galeria

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia] 1 0

Wernisaż wystawy "Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina" odbył się w środę w Centrum Historii Sportu w Lublinie.

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia]
galeria

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia] 27 4

Tarpany, ciężarówki star z chłodniami i inne wojskowe skarby czekają na chętnych w ostatnim w te wakacje przetargu Agencji Mienia Wojskowego, która zarabia w ten sposób na modernizację polskiej armii.

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi 0 2

Janusz Kobyłka jedzie dookoła Polski dla chorej Bianki. W trasę wyruszył z Lubartowa 30 czerwca. Wczoraj był już Lubuskiem. Do domu wróci w połowie sierpnia

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"?
galeria
film

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"? 25 11

Przed Bramą Krakowską zaczęły się prace przy zabezpieczaniu studni odkrytej podczas wymiany nawierzchni pl. Łokietka. Betonowy krąg ma wzmocnić konstrukcję i umożliwić późniejsze zamontowanie „okna czasu”, przez które zajrzymy w 22-metrową otchłań. Już w czwartek możemy poznać szczegóły tej nowej atrakcji.

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony 12 8

Po wtorkowej blokadzie rolników, inspekcja weterynaryjna wstrzymała akcję wybijania świń w miejscowości Dawidy (gm. Jabłoń).

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018 1 0

Co Gdzie Kiedy. Można już kupić bilety na wydarzenia 12. Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, który zaczyna się 28 lipca.

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem 36 15

Z białego sera ciekła granatowa serwatka, obiecywane przez jadłospis masło leżało w magazynie, a na talerzach lądowała margaryna, zaś żółty ser wcale nie był serem. Na takie ciekawostki natknęli się kontrolerzy w firmach dostarczających posiłki m.in. do szkół, przedszkoli, żłobków oraz szpitala.

Wisła Puławy pokonała w sparingu Chełmiankę 2:1

Wisła Puławy pokonała w sparingu Chełmiankę 2:1 11 0

Wisła Puławy wygrała w środę z Chełmianką 2:1. W sobotę podopieczni Jacka Magnuszewskiego zagrają w Kozienicach z tamtejszą Energią. Mecz rozpocznie się o godz. 11

Właściciel Stokrotek wygrywa z fiskusem. Emperia nie musi płacić 200 mln zł podatku

Właściciel Stokrotek wygrywa z fiskusem. Emperia nie musi płacić 200 mln zł podatku 21 7

Emperia, czyli właściciel ogólnopolskiej sieci supermarketów Stokrotka, nie musi płacić około 200 milionów złotych podatku – uznał we wtorek Wojewódzki Sądu Administracyjny w Warszawie i uchylił decyzję Dyrektora Izby Administracji Skarbowej.

Avia zremisowała w sparingu z KSZO. Powrót Mateusza Jarzynki?

Avia zremisowała w sparingu z KSZO. Powrót Mateusza Jarzynki? 3 0

Piłkarze ze Świdnika mają za sobą mecz kontrolny z kolejnym mocnym rywalem. W sobotę przegrali z Radomiakiem 0:2, a w środę zremisowali bezbramkowo z KSZO Ostrowiec Świętokrzyski

Urszula Dudziak w Filharmonii Lubelskiej
9 września 2018, 19:00

Urszula Dudziak w Filharmonii Lubelskiej 3 0

Co Gdzie Kiedy. 9 września o godz. 19 w Filharmonii Lubelskiej (ul. Curie-Skłodowskiej 5) wystąpi legenda polskiej sceny muzycznej - Urszula Dudziak. Artystka wystąpi z koncertem pt. Wyśpiewam wam więcej.

Została Miss Lubelszczyzny Nastolatek. Pracowała już w Mediolanie i Paryżu [zdjęcia]
galeria

Została Miss Lubelszczyzny Nastolatek. Pracowała już w Mediolanie i Paryżu [zdjęcia] 15 5

Karolina Wojtiuk, która została pierwszą wicemiss Lubelszczyzny 2018, będzie reprezentować nasze województwo podczas gali finałowej Miss Polski 2018. Impreza odbędzie się w grudniu w Krynicy Zdroju.

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny 0 1

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny. Władze miasta udzieliły już pozwolenia na budowę.

Zaginęła 65-latka z Kocka. Może potrzebować pilnej pomocy

Zaginęła 65-latka z Kocka. Może potrzebować pilnej pomocy 27 0

3 lipca w Kocku (pow. lubartowski) zaginęła Maria Krystyna Nowicka.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.