Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

17 sierpnia 2008 r.
12:15
Edytuj ten wpis

Sprawca wypadku w Rogoźnie aresztowany

0 22 A A

Sąd aresztował 19-letniego Łukasza Sz., kierowcę audi, które w piątek rano rozbiło się, w Rogóźnie. W wypadku zginęły trzy osoby, w tym brat kierowcy.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Łukaszowi Sz. za spowodowanie po pijanemu śmiertelnego wypadku grozi do 12 lat więzienia.

W piątek 19-latek wracał z bratem i trzema pasażerkami znad jeziora. Na zakręcie audi wypadło z drogi i uderzyło w drzewo. Samochód przełamał się na pół. Trzy osoby zginęły na miejscu. Trzecia z pasażerek wyszła z wypadku z niegroźnymi obrażeniami.

Łukasz Sz. miał około promila alkoholu.
(er)

Komentarze 22

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 3 listopada 2008 o 11:34
0
niech pójdzie siedziec to mooze sie nauczy zeby po pijaku nie jezdzic!!! nawet jak miał 0.3 to co?? trzezwy?? napewno nie w PL i bardzo dobrze!! do tego predkość!!! co za deb*** tyle jedzie pod wpływem alkocholu??
nie rozumiem tych ludzi którzy go bronią! a jak by wjechał w samochód nadjezdzający z naprzeciwka???
ludzie pomyslcie najpierw!!! ja wiem on ma juz kare bo odebrał ludziom zycie! ale musi pójsc siedziec za swoje postepowanie.... co by było jak kazdy by sobie tak jezdził ?? po pijaku i predkość...
TO JEST NAUCZKA DLA INNYCH!!!
niech pójdzie siedziec to mooze sie nauczy zeby po pijaku nie jezdzic!!! nawet jak miał 0.3 to co?? trzezwy?? napewno nie w PL i bardzo dobrze!! do tego predkość!!! co za deb*** tyle jedzie pod wpływem alkocholu??
nie rozumiem tych ludzi którzy go bronią! a jak by wjechał w samochód nadjezdzający z naprzeciwka???
ludzie pomyslcie najpierw!!! ja wiem on ma juz kare bo odebrał ludziom zycie! ale musi pójsc siedziec za swoje postepowanie.... co by było jak kazdy by sobie tak jezdz... rozwiń
Avatar
Goska / 2 listopada 2008 o 15:42
0
Dobre chlopaki.
Avatar
sasa / 20 sierpnia 2008 o 16:49
0
taaa najlepiej jest zrobic z kogos kogo sie nawet nie znało :
"mordercę, szpanera, cwaniaczka...itp", a gdyby to dotknęło ich samych to momentalnie zmieniliby zdanie ..
ja ich znam i bardzo mocno im współczuje!!!! matka ,ojciec, brat stracili praktycznie dwóch chłopaków na ra [ nawet ciężko to sobie wyobrazic a co dopiero z tym żyć...
Avatar
niunia / 20 sierpnia 2008 o 16:29
0
Malutka nie tlumacz im oni i tak tego nie zrozumieja... nie wiedza co czujesz ty i my do okola.... chca byc katami i sedziami.... wiem ze chcesz go bronic ale nie rob tego tu... wiekszosc z tych ludzi nawet nie zna tej rodziny i chlopakow wiec jak moga sie wypowiadac....
Avatar
Malutka PS4ever / 20 sierpnia 2008 o 00:08
0
aniołek napisał:
zgadzam sie z wami wszystkimi chodz nie do końca!ale to napewno nie tylko jego wina ale także wszystkich którzy jechali tym autem!byli świadomi że wsiadaja z pijanym a może sami byli pijani. jak byli zdolni do czegoś takiego to niech tez odpowiadaja za własne życie. czy ktoś pomyślał co teraz przeżywaja rodzice łukasza i jego brata?żle zrobił ale dajcie mu jeszcze jedna szansę.i tak jest zniszczony psychicznie!rok temu zgineła w wypadku moja przyjaciółka i jej chłopak jedna kolezanka żyje i nic jej nie jest!to jej chłopak prowadził choc był trzeżwy to stracił panowanie nad kierownica i zabił siebie i swoja ukochana. co byłoby gdyby przezył a dziewczyna nie?boje się pomysleć!wiec dajcie mu jeszcze jedna szansę bo Bóg mu ja dał.... teraz napewno będzie innym człowiekiem! proszę





po czesci sie zgdazam z Toba... to co oczywiscie piszesz dobrze o Lukaszu. to nie byla jego wina do konca! nikt nikogo nie zmuszal tych ludzi zeby jechali z nim. ja jestem dziewczyna Lukasza i nie pozwole zeby ktos gadal na niego zle rzeczy! a wlasnie on nie byl pijany. bo to co tu wypisuja to same bzdury. on mila 0,5 promila we krwi wiec nie mogl byc pijany. ja jezdzilam z nim nad zalew nad jezioro za lublin wszedzie praktycznie z nim jezdzilam i on bylk dobrym kierowca!!!!!!!!!
e byla jego wina do konca! nikt nikogo nie zmuszal tych ludzi zeby jechali z nim. ja jestem dziewczyna Lukasza i nie pozwole zeby ktos gadal na niego zle rzeczy! a wlasnie on nie byl pijany. bo to co tu wypisuja to same bzdury. on mila 0,5 promila we krwi wiec nie mogl byc pijany. ja jezdzilam z nim nad zalew nad jezioro za lublin wszedzie praktycznie z nim jezdzilam i on bylk dobrym kierowca!!!!!!!!! rozwiń
Avatar
aniołek / 19 sierpnia 2008 o 23:56
0
zgadzam sie z wami wszystkimi chodz nie do końca!ale to napewno nie tylko jego wina ale także wszystkich którzy jechali tym autem!byli świadomi że wsiadaja z pijanym a może sami byli pijani. jak byli zdolni do czegoś takiego to niech tez odpowiadaja za własne życie. czy ktoś pomyślał co teraz przeżywaja rodzice łukasza i jego brata?żle zrobił ale dajcie mu jeszcze jedna szansę.i tak jest zniszczony psychicznie!rok temu zgineła w wypadku moja przyjaciółka i jej chłopak jedna kolezanka żyje i nic jej nie jest!to jej chłopak prowadził choc był trzeżwy to stracił panowanie nad kierownica i zabił siebie i swoja ukochana. co byłoby gdyby przezył a dziewczyna nie?boje się pomysleć!wiec dajcie mu jeszcze jedna szansę bo Bóg mu ja dał.... teraz napewno będzie innym człowiekiem! proszę
zgadzam sie z wami wszystkimi chodz nie do końca!ale to napewno nie tylko jego wina ale także wszystkich którzy jechali tym autem!byli świadomi że wsiadaja z pijanym a może sami byli pijani. jak byli zdolni do czegoś takiego to niech tez odpowiadaja za własne życie. czy ktoś pomyślał co teraz przeżywaja rodzice łukasza i jego brata?żle zrobił ale dajcie mu jeszcze jedna szansę.i tak jest zniszczony psychicznie!rok temu zgineła w wypadku moja przyjaciółka i jej chłopak jedna kolezanka żyje i nic jej nie jest!to jej chłopak pro... rozwiń
Avatar
Panda / 18 sierpnia 2008 o 20:05
0
Za morderstwo trzeba ponieść wysoką karę!


Chłopcze ty chyba nie odrózniasz rzeczy napewno jestes swiety i mamusia cie do koscioła za reke prowadza. Albo masz niezbyt rozwinieta wyobraznie.Kara musi byc ale czy surowa?? wydaje mi sie ze sama mysl tego co sie stało jest juz dosc wysoka kara dla tego chłopaka.
Avatar
darek_74 / 18 sierpnia 2008 o 18:19
0
Za morderstwo trzeba ponieść wysoką karę!!!
Avatar
????? / 18 sierpnia 2008 o 15:55
0
czy wy nie macie litosci przeciez ci ludzie stracili dwoch synow dajcie im spokoj nie dodawajcie im bolu
Avatar
Marekk / 18 sierpnia 2008 o 11:52
0
Łukasz i tak bedzie miał najgorsza kare bo będzie musiał żyć z faktem że zabił swojego brata. Nie moge uwierzyć w to co sie stało... Znałem ich obu...
Avatar
Gość / 3 listopada 2008 o 11:34
0
niech pójdzie siedziec to mooze sie nauczy zeby po pijaku nie jezdzic!!! nawet jak miał 0.3 to co?? trzezwy?? napewno nie w PL i bardzo dobrze!! do tego predkość!!! co za deb*** tyle jedzie pod wpływem alkocholu??
nie rozumiem tych ludzi którzy go bronią! a jak by wjechał w samochód nadjezdzający z naprzeciwka???
ludzie pomyslcie najpierw!!! ja wiem on ma juz kare bo odebrał ludziom zycie! ale musi pójsc siedziec za swoje postepowanie.... co by było jak kazdy by sobie tak jezdził ?? po pijaku i predkość...
TO JEST NAUCZKA DLA INNYCH!!!
niech pójdzie siedziec to mooze sie nauczy zeby po pijaku nie jezdzic!!! nawet jak miał 0.3 to co?? trzezwy?? napewno nie w PL i bardzo dobrze!! do tego predkość!!! co za deb*** tyle jedzie pod wpływem alkocholu??
nie rozumiem tych ludzi którzy go bronią! a jak by wjechał w samochód nadjezdzający z naprzeciwka???
ludzie pomyslcie najpierw!!! ja wiem on ma juz kare bo odebrał ludziom zycie! ale musi pójsc siedziec za swoje postepowanie.... co by było jak kazdy by sobie tak jezdz... rozwiń
Avatar
Goska / 2 listopada 2008 o 15:42
0
Dobre chlopaki.
Avatar
sasa / 20 sierpnia 2008 o 16:49
0
taaa najlepiej jest zrobic z kogos kogo sie nawet nie znało :
"mordercę, szpanera, cwaniaczka...itp", a gdyby to dotknęło ich samych to momentalnie zmieniliby zdanie ..
ja ich znam i bardzo mocno im współczuje!!!! matka ,ojciec, brat stracili praktycznie dwóch chłopaków na ra [ nawet ciężko to sobie wyobrazic a co dopiero z tym żyć...
Avatar
niunia / 20 sierpnia 2008 o 16:29
0
Malutka nie tlumacz im oni i tak tego nie zrozumieja... nie wiedza co czujesz ty i my do okola.... chca byc katami i sedziami.... wiem ze chcesz go bronic ale nie rob tego tu... wiekszosc z tych ludzi nawet nie zna tej rodziny i chlopakow wiec jak moga sie wypowiadac....
Avatar
Malutka PS4ever / 20 sierpnia 2008 o 00:08
0
aniołek napisał:
zgadzam sie z wami wszystkimi chodz nie do końca!ale to napewno nie tylko jego wina ale także wszystkich którzy jechali tym autem!byli świadomi że wsiadaja z pijanym a może sami byli pijani. jak byli zdolni do czegoś takiego to niech tez odpowiadaja za własne życie. czy ktoś pomyślał co teraz przeżywaja rodzice łukasza i jego brata?żle zrobił ale dajcie mu jeszcze jedna szansę.i tak jest zniszczony psychicznie!rok temu zgineła w wypadku moja przyjaciółka i jej chłopak jedna kolezanka żyje i nic jej nie jest!to jej chłopak prowadził choc był trzeżwy to stracił panowanie nad kierownica i zabił siebie i swoja ukochana. co byłoby gdyby przezył a dziewczyna nie?boje się pomysleć!wiec dajcie mu jeszcze jedna szansę bo Bóg mu ja dał.... teraz napewno będzie innym człowiekiem! proszę





po czesci sie zgdazam z Toba... to co oczywiscie piszesz dobrze o Lukaszu. to nie byla jego wina do konca! nikt nikogo nie zmuszal tych ludzi zeby jechali z nim. ja jestem dziewczyna Lukasza i nie pozwole zeby ktos gadal na niego zle rzeczy! a wlasnie on nie byl pijany. bo to co tu wypisuja to same bzdury. on mila 0,5 promila we krwi wiec nie mogl byc pijany. ja jezdzilam z nim nad zalew nad jezioro za lublin wszedzie praktycznie z nim jezdzilam i on bylk dobrym kierowca!!!!!!!!!
e byla jego wina do konca! nikt nikogo nie zmuszal tych ludzi zeby jechali z nim. ja jestem dziewczyna Lukasza i nie pozwole zeby ktos gadal na niego zle rzeczy! a wlasnie on nie byl pijany. bo to co tu wypisuja to same bzdury. on mila 0,5 promila we krwi wiec nie mogl byc pijany. ja jezdzilam z nim nad zalew nad jezioro za lublin wszedzie praktycznie z nim jezdzilam i on bylk dobrym kierowca!!!!!!!!! rozwiń
Avatar
aniołek / 19 sierpnia 2008 o 23:56
0
zgadzam sie z wami wszystkimi chodz nie do końca!ale to napewno nie tylko jego wina ale także wszystkich którzy jechali tym autem!byli świadomi że wsiadaja z pijanym a może sami byli pijani. jak byli zdolni do czegoś takiego to niech tez odpowiadaja za własne życie. czy ktoś pomyślał co teraz przeżywaja rodzice łukasza i jego brata?żle zrobił ale dajcie mu jeszcze jedna szansę.i tak jest zniszczony psychicznie!rok temu zgineła w wypadku moja przyjaciółka i jej chłopak jedna kolezanka żyje i nic jej nie jest!to jej chłopak prowadził choc był trzeżwy to stracił panowanie nad kierownica i zabił siebie i swoja ukochana. co byłoby gdyby przezył a dziewczyna nie?boje się pomysleć!wiec dajcie mu jeszcze jedna szansę bo Bóg mu ja dał.... teraz napewno będzie innym człowiekiem! proszę
zgadzam sie z wami wszystkimi chodz nie do końca!ale to napewno nie tylko jego wina ale także wszystkich którzy jechali tym autem!byli świadomi że wsiadaja z pijanym a może sami byli pijani. jak byli zdolni do czegoś takiego to niech tez odpowiadaja za własne życie. czy ktoś pomyślał co teraz przeżywaja rodzice łukasza i jego brata?żle zrobił ale dajcie mu jeszcze jedna szansę.i tak jest zniszczony psychicznie!rok temu zgineła w wypadku moja przyjaciółka i jej chłopak jedna kolezanka żyje i nic jej nie jest!to jej chłopak pro... rozwiń
Avatar
Panda / 18 sierpnia 2008 o 20:05
0
Za morderstwo trzeba ponieść wysoką karę!


Chłopcze ty chyba nie odrózniasz rzeczy napewno jestes swiety i mamusia cie do koscioła za reke prowadza. Albo masz niezbyt rozwinieta wyobraznie.Kara musi byc ale czy surowa?? wydaje mi sie ze sama mysl tego co sie stało jest juz dosc wysoka kara dla tego chłopaka.
Avatar
darek_74 / 18 sierpnia 2008 o 18:19
0
Za morderstwo trzeba ponieść wysoką karę!!!
Avatar
????? / 18 sierpnia 2008 o 15:55
0
czy wy nie macie litosci przeciez ci ludzie stracili dwoch synow dajcie im spokoj nie dodawajcie im bolu
Avatar
Marekk / 18 sierpnia 2008 o 11:52
0
Łukasz i tak bedzie miał najgorsza kare bo będzie musiał żyć z faktem że zabił swojego brata. Nie moge uwierzyć w to co sie stało... Znałem ich obu...
Zobacz wszystkie komentarze 22

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Warsztaty "Nowy Cyrk od podstaw" w Puławach
24 listopada 2018, 12:00

Warsztaty "Nowy Cyrk od podstaw" w Puławach 0 0

24 listopada o godz. 12 w ZSO nr w Puławach odbędą się warsztaty Nowego Cyrku.

PSL razem z PiS w powiecie bialskim

PSL razem z PiS w powiecie bialskim 1 0

W powiecie bialskim bez zmian. Starostą został ponownie Mariusz Filipiuk (PSL). Radni zagłosowali na niego jednogłośnie. Podobnie na dotychczasowego wicestarostę Janusza Skólimowskiego z PiS.

Burmistrz Wilk złożył ślubowanie. Po raz pierwszy w historii Kraśnika kobieta stanęła na czele Rady Miasta
galeria

Burmistrz Wilk złożył ślubowanie. Po raz pierwszy w historii Kraśnika kobieta stanęła na czele Rady Miasta 5 5

Nową przewodniczącą rady jest bowiem Dorota Posyniak. Wiceprzewodniczącymi zostali niedawni kandydaci na fotel burmistrza – Kazimierz Choma i Marzena Pomykalska, którą radni wybrali na tę funkcje dopiero za… drugim razem.

Zamość: Prezydent ślubował, radni wybrali nowego przewodniczącego [zdjęcia]
galeria

Zamość: Prezydent ślubował, radni wybrali nowego przewodniczącego [zdjęcia] 4 1

Na pierwszej sesji radni Rady Miasta Zamość wybrali przewodniczącego oraz dwóch zastępców.

Nikki Greene (Pszczółka Polski Cukier): Skupiam się na dopasowaniu do drużyny

Nikki Greene (Pszczółka Polski Cukier): Skupiam się na dopasowaniu do drużyny 0 0

ROZMOWA Z Nikki Greene, nową środkową Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS Lublin

Były zastępca prezydenta Lublina Krzysztof Komorski ma już nową pracę

Były zastępca prezydenta Lublina Krzysztof Komorski ma już nową pracę 22 24

Prezydent Lublina odwołał dwóch swoich zastępców: Mariusza Banacha zajmującego się oświatą oraz Krzysztofa Komorskiego odpowiedzialnego za kulturę i sport.

Kto będzie nowym starostą łęczyńskim? "Wiem, kto nim będzie, ale nie mogę powiedzieć"

Kto będzie nowym starostą łęczyńskim? "Wiem, kto nim będzie, ale nie mogę powiedzieć" 4 5

Już w czwartek, podczas pierwszej sesji nowej Rady Powiatu Łęczyńskiego zostanie wybrany nowy starosta. W grę wchodzą dwie kandydatury. Również w czwartek poznamy nowego starostę powiatu lubelskiego.

Wystawa "Six Memos" w Galerii Labirynt
23 listopada 2018, 0:00

Wystawa "Six Memos" w Galerii Labirynt 1 0

Co Gdzie Kiedy. Już 23 listopada w Galerii Labirynt odbędzie się wernisaż wystawy Six Memos / Sześć Przypomnień, w ramach projektu CreArt, jaki Miasto Lublin współrealizuje w programie Kreatywna Europa.

Radni z komisji rewizyjnej byli jednomyślni. Dyrektor I LO w Puławach może mieć kłopoty

Radni z komisji rewizyjnej byli jednomyślni. Dyrektor I LO w Puławach może mieć kłopoty 36 20

Dyrektor I LO im. ks. A. J. Czartoryskiego w Puławach może mieć kłopoty. Komisja rewizyjna kończącej się kadencji rady powiatu uznała, że złożona przez nauczycieli placówki skarga, jest zasadna. Samorządowcy przyznają, że w trakcie kontroli część zarzutów potwierdziła się.

Civilization VI: Gathering Storm. Wulkany, burze i powodzie (wideo)
film

Civilization VI: Gathering Storm. Wulkany, burze i powodzie (wideo) 0 0

Globalne ocieplenie i epoka lodowcowa w jednym. W dodatku Civilization VI: Gathering Storm zmierzymy się nie tylko z innymi cywilizacjami, ale przede wszystkim z klimatem.

Dawniej byli związani z PO. Teraz rządzą z PiS powiatem kraśnickim [zdjęcia radnych]
galeria

Dawniej byli związani z PO. Teraz rządzą z PiS powiatem kraśnickim [zdjęcia radnych] 1 11

Krzysztof Staruch jest nowym starostą powiatu kraśnickiego. W dzisiejszym głosowaniu kandydat Prawa i Sprawiedliwości otrzymał o jeden głos więcej od dotychczasowego starosty Andrzeja Maja (PSL). Wicestarostą został zaś Karol Rychlewski.

Chełm: Kolejarze uziemili zabytkowy parowóz. Miasto szuka dla niego nowego miejsca

Chełm: Kolejarze uziemili zabytkowy parowóz. Miasto szuka dla niego nowego miejsca 9 2

Rozpoczęła się długo oczekiwana przebudowa pl. Dworcowego. Wisienką na torcie miał być parowóz przeniesiony na plac z drugiej strony dworca. Chociaż jego lokalizacja była już uzgodniona, to kolejarze niespodziewanie postawili weto

Przetarg na sprzedaż nieruchomości Hotel Europa w Lublinie

Przetarg na sprzedaż nieruchomości Hotel Europa w Lublinie 0 0

Przetarg na sprzedaż nieruchomości Hotel Europa w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 29

Pod koszami Dziennika Wschodniego. Hit dla Symbitu

Pod koszami Dziennika Wschodniego. Hit dla Symbitu 0 0

Ruszyła najstarsza liga amatorskiej koszykówki w województwie lubelskim. W czterdziestym, jubileuszowym sezonie, bierze udział sześć drużyn

Unijne wsparcie dla bezrobotnych

Unijne wsparcie dla bezrobotnych 0 1

Dla podopiecznych lubelskich ośrodków pomocy społecznej unijne fundusze to szansa na lepszą przyszłość. W ramach Aktywnego włączenia wsparcie uzyskało już ponad 5 tysięcy osób zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, w tym osoby z niepełnosprawnościami, bezdomne i posiadające niskie kwalifikacje.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.