Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

9 grudnia 2010 r.
12:18
Edytuj ten wpis

Leclerc w Lublinie: Parking tylko dla klientów hipermarketu

Autor: Zdjęcie autora (jsz)
0 39 A A

Mieszkańcy i odwiedzający LSM stracili największy, darmowy parking w okolicy. Miejsca pod centrum handlowym przy ul. Zana będą dostępne tylko w godzinach otwarcia sklepów.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Dyrekcja Leclerc poszła śladem centrum handlowego Plaza i pobliskiego Media Markt.

– Wprowadziliśmy ograniczenia dotyczące zasad korzystania z parkingu zadaszonego ze względu na sygnały pochodzące od naszych klientów, że nie mogą zaparkować swoich samochodów – mówi Agnieszka Barczuk, asystentka dyrekcji CH Leclerc Zana. – Parking jest otwierany o godz. 9, a zamykany po zamknięciu sklepu.

Do tej pory z parkingu korzystali zarówno mieszkańcy osiedla, jak i pracownicy pobliskich firm. Codziennie zajmowali ok. 200 z 800 miejsc postojowych.

– Nie wiem, po co te zmiany, skoro i tak zawsze były wolne miejsca – mówi pan Michał, mieszkaniec bloku sąsiadującego z centrum handlowym. – To chyba aż tak nie przeszkadzało. Na osiedlu brakuje miejsc parkingowych. Pod hipermarketem było wygodnie i w miarę bezpiecznie.

Teraz kierowcy będą musieli szukać miejsc na pobliskich ulicach. W godzinach zamknięcia sklepu, wjazdy na parking są ogrodzone taśmą i pilnowane przez ochroniarzy. Jeśli ktoś zaparkuje wieczorem i zostawi samochód na noc, ryzykuje odholowanie na własny koszt.

Na razie to jedyne ograniczenia. Leclerc nie planuje montowania szlabanów. Nie zamierza też wprowadzać opłat za parkowanie.

Sprawdź parking Regiomoto.pl. Idealne miejsce na Twoje auto.


Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 39

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Deb0308el / 11 października 2016 r. o 16:09
0
Super pomysł! Sama bym nie wpadła na to, żeby tak rozwiązać ten problem. Deb0308 - Zerknij tu:
Avatar
gość serwisu / 10 grudnia 2010 r. o 13:22
0
[quote name='jak_ja_nie_lubię_buractwa' timestamp='1291901309' post='401963']
Frajerze - nie nazywaj tutaj nikogo ćwokiem - mieszkam 60 kilometerów od mojego miejsca pracy i nawet, gdybym miał słuchać Twojego pier***enia i patrzeć na Twojego zakutego ryja to i tak będę jeździł samochodem do pracy i tak go będę stawiał na uliczkach osiedlowych, bo innego wyjścia nie mam.

Takich ludzi jest więcej i niestety gdzieś samochód trzeba zaparkować. Sam jesteś ćwokiem... jeśli tego nie rozumiesz.
[/quote]
To dojeżdżaj autobusem. Buraku
[quote name='jak_ja_nie_lubię_buractwa' timestamp='1291901309' post='401963']
Frajerze - nie nazywaj tutaj nikogo ćwokiem - mieszkam 60 kilometerów od mojego miejsca pracy i nawet, gdybym miał słuchać Twojego pier***enia i patrzeć na Twojego zakutego ryja to i tak będę jeździł samochodem do pracy i tak go będę stawiał na uliczkach osiedlowych, bo innego wyjścia nie mam.

Takich ludzi jest więcej i niestety gdzieś samochód trzeba zaparkować. Sam jesteś ćwokiem... jeśli tego nie rozumiesz.
[/quot... rozwiń
Avatar
Don / 10 grudnia 2010 r. o 00:10
0
[quote name='przemowsky' timestamp='1291905124' post='402035']
I bardzo dobrze! Proponuję postawić jeszcze kilka bloków i ze dwa biurowce na LSM. Buduje się piękne budynki, ale już zapomina się o infrastrukturze - drogach dojazdowych, parkingach. Proponuję się przejechać w ciągu dnia przez Jana Sawy obok niedawno "wciśniętego" banku. Nie wiem jakie czasy pamięta tamta droga, samochody parkują na poboczach gdzie chcą, horror. Ale oczywiście, to przez hipermarket, że nie pozwala ludziom u siebie parkować
[/quote]
Zgodzę się w 100%, sam mieszkam parę bloków dalej i wjechać na osiedle od strony media to masakra. Na lewo Rossman - zatłoczony, dalej bank, zero miejsc, uliczka - wiecznie zapchana, skręt w lewo w Balcera 1 - ludzie już zastawiają sobie samochody. W głębi osiedla wcale nie lepiej, czasem wracając do domu, mimo, że mam parking pod samym blokiem, muszę zostawiać kilka uliczek dalej. Powód? Rejstracje LUB, LKR, LOP, LTM, LBL itp. Nosz kurna, żeby do tego doszło, że człowiek przed własnym blokiem, gdzie jest parking dla MIESZKAŃCÓW przede wszystkim i ich ewentualnych gości nie miał gdzie stanąć? Rozumiem po części ludzi dojeżdżających - nie mają wyjścia, ale ich firmy powinny same zabezpieczać chociaż w części miejsca parkingowe dla nich. Na przeciwko Balcera jest ogromny parking, tyle że płatny ale są na nim miejsca wolne zawsze. Czemu właściciele tych firm nie zabezpieczą miejsc parkingowych?? Wystarczy udać się do spółdzielni, złapać "Panią z długim warkoczem" z administracji, ugadać cenę i gotowe.
[quote name='przemowsky' timestamp='1291905124' post='402035']
I bardzo dobrze! Proponuję postawić jeszcze kilka bloków i ze dwa biurowce na LSM. Buduje się piękne budynki, ale już zapomina się o infrastrukturze - drogach dojazdowych, parkingach. Proponuję się przejechać w ciągu dnia przez Jana Sawy obok niedawno "wciśniętego" banku. Nie wiem jakie czasy pamięta tamta droga, samochody parkują na poboczach gdzie chcą, horror. Ale oczywiście, to przez hipermarket, że nie pozwala ludziom u siebie park... rozwiń
Avatar
Anna / 9 grudnia 2010 r. o 20:47
0
[quote name='i' timestamp='1291897046' post='401901']
Totalni idioci. Dzieki temu okolice Zana beda tonac w zaparkowanych we wszelakie dziwne sposoby autach.
Dodatkowa kasa dla SM, dodatkowe problemy dla mieszkańców.

Nie ma to jak żyć w przyjaznym państwie, pracować w przyjaznym mieście... przyjaznym dla tych co u koryta siedzą.
[/quote]
To Ty jesteś idiotą. Z jakiego powodu hipermarket ma zapewniać parking mieszkańcom osiedla??? Oni płacą za powierzchnię parkingową, a Ty chcesz parkować za darmo i z wygodami??? Brak mi słów...
Właśnie przez takich kretynów Plaza i Media Markt wprowadziły opłaty za parkingi.
[quote name='i' timestamp='1291897046' post='401901']
Totalni idioci. Dzieki temu okolice Zana beda tonac w zaparkowanych we wszelakie dziwne sposoby autach.
Dodatkowa kasa dla SM, dodatkowe problemy dla mieszkańców.

Nie ma to jak żyć w przyjaznym państwie, pracować w przyjaznym mieście... przyjaznym dla tych co u koryta siedzą.
[/quote]
To Ty jesteś idiotą. Z jakiego powodu hipermarket ma zapewniać parking mieszkańcom osiedla??? Oni płacą za powierzchnię parkingową, a Ty chcesz pa... rozwiń
Avatar
Mario / 9 grudnia 2010 r. o 19:28
0
Nie da się zrozumieć narzekania i pretensji do firmy Leclerc.
Wprowadzając zakaz parkowania dla " nieklientów " zachowują się normalnie.
Rozwiązanie problemu parkowania należy do władz miasta Lublin a nie do firm prowadzących
działalność handlową czy usługową.
Właśnie wybraliśmy niedawno nowego prezydenta Lublina i nowych radnych Rady Miasta Lublin.
Niech pochylą się nad problemem miejsc parkingowych w mieście. Od tego nie da się uciekać w nieskończoność.
Mieszkańcy Lublina mają samochody i muszą je parkować i nich nikt nie oczekuje ,że bez inwestycji miejskich
ten problem przestanie istnieć- wprost przeciwnie będzie coraz trudniej.Rady w stylu " można przecież jeździć MPK są co najmniej śmieszne.PANIE PREZYDENCIE ŻUK - problem parkowania to sprawa bardzo ważna dla mieszkańców Lublina-skoro się Pan zdecydował na kierowanie Lublinem przez kolejne 4 lata to nie ma czasu na ziewanie natomiast jest czas Najwyższy żeby coś zrobić dla tych co Panu zaufali bo za 4 lata mogą mieć odmienne zdanie.
Myślę,że potrzeba ze strony mieszkańców dużej determinacji i ciągłego monitoringu decyzji Rady Miasta w sprawie parkingów -jeżeli temat będzie wracał tylko przy okazji wprowadzenia opłat na którymś z istniejących już parkingów to nie ruszymy się do przodu nawet o krok.
Nie da się zrozumieć narzekania i pretensji do firmy Leclerc.
Wprowadzając zakaz parkowania dla " nieklientów " zachowują się normalnie.
Rozwiązanie problemu parkowania należy do władz miasta Lublin a nie do firm prowadzących
działalność handlową czy usługową.
Właśnie wybraliśmy niedawno nowego prezydenta Lublina i nowych radnych Rady Miasta Lublin.
Niech pochylą się nad problemem miejsc parkingowych w mieście. Od tego nie da się uciekać w nieskończoność.
Mieszkańcy Lublina mają samochody i musz... rozwiń
Avatar
seeth / 9 grudnia 2010 r. o 19:02
0
Swego czasu pracowałem kilka lat w leclerku. I jakoś nigdy nie miałem problemu z zaparkowaniem. Nawet jadąc na zakupy przedświąteczne zawsze znalazłem miejsce. Zresztą i tak jest do tej pory. Niestety na szarym końcu parkingu a nie zaraz koło wyjścia, ale krótki spacerek jeszcze nikomu nie zaszkodził. A cała afera zaczeła się pewnie od jakichś wygodnych. Bo oni akurat nie mieli gdzie zaparkować PRZY WEJŚCIU. Pracownikom marketu i galerii kiedyś dyrekcja kazała parkować na określonych miejscach jak najdalej od wejścia. Ale jak się znajdzie kilku głupich i leniwych to efekty widać...
Swego czasu pracowałem kilka lat w leclerku. I jakoś nigdy nie miałem problemu z zaparkowaniem. Nawet jadąc na zakupy przedświąteczne zawsze znalazłem miejsce. Zresztą i tak jest do tej pory. Niestety na szarym końcu parkingu a nie zaraz koło wyjścia, ale krótki spacerek jeszcze nikomu nie zaszkodził. A cała afera zaczeła się pewnie od jakichś wygodnych. Bo oni akurat nie mieli gdzie zaparkować PRZY WEJŚCIU. Pracownikom marketu i galerii kiedyś dyrekcja kazała parkować na określonych miejscach jak najdalej od wejścia. Ale jak się znajdzie ki... rozwiń
Avatar
Mario / 9 grudnia 2010 r. o 18:58
0
[quote name='jak_ja_nie_lubię_buractwa' timestamp='1291901309' post='401963']
Frajerze - nie nazywaj tutaj nikogo ćwokiem - mieszkam 60 kilometerów od mojego miejsca pracy i nawet, gdybym miał słuchać Twojego pier***enia i patrzeć na Twojego zakutego ryja to i tak będę jeździł samochodem do pracy i tak go będę stawiał na uliczkach osiedlowych, bo innego wyjścia nie mam.

Takich ludzi jest więcej i niestety gdzieś samochód trzeba zaparkować. Sam jesteś ćwokiem... jeśli tego nie rozumiesz.
[/quote]
Avatar
killer_debili / 9 grudnia 2010 r. o 18:46
0
[quote name='Gość' timestamp='1291906116' post='402053']
Wieśmaku nie szanujący czyjejś własności ... dostaniesz kilka mandatów i ci się odechce kozakowania. he he.
A gdybym ja chciał parkować ZA FRIKO przez 365 dni w roku przy twojej stodole na twoim polu ?
Zgodziłbyś się na to ? Spadaj, pajacu.
[/quote]

Wielkomiejski panie z miasta lublin, do stodoly tego Pana nie wpuszczaja takich dresow w brudnych adidasach z czterema paskami jakim ty jestes.
Avatar
killer_debili / 9 grudnia 2010 r. o 18:43
0
[quote name='Gość' timestamp='1291906632' post='402059']
A co to konia obchodzi ile wydajesz na paliwo i za ile kasy parkujesz swoje auto ?
Spadaj na drzewo banany prostować. Jesteś na obcym terenie. Nie jesteś jego właścicielem, więc się dostosuj do prawa właściciela. Albo wracaj do wioski.
[/quote]


Przyznaj sie, komu robisz lody w leklerku ze tak kochasz go?
Wolisz nie miec jak dojechac do swojej rozpadajacej sie chaty niz pozwolic ludziom parkowac auta pod czyims supermarketem?
[quote name='Gość' timestamp='1291906632' post='402059']
A co to konia obchodzi ile wydajesz na paliwo i za ile kasy parkujesz swoje auto ?
Spadaj na drzewo banany prostować. Jesteś na obcym terenie. Nie jesteś jego właścicielem, więc się dostosuj do prawa właściciela. Albo wracaj do wioski.
[/quote]


Przyznaj sie, komu robisz lody w leklerku ze tak kochasz go?
Wolisz nie miec jak dojechac do swojej rozpadajacej sie chaty niz pozwolic ludziom parkowac auta pod czyims super... rozwiń
Avatar
Gość / 9 grudnia 2010 r. o 18:12
0
[quote name='Gość' timestamp='1291906116' post='402053']
Wieśmaku nie szanujący czyjejś własności ... dostaniesz kilka mandatów i ci się odechce kozakowania. he he.
A gdybym ja chciał parkować ZA FRIKO przez 365 dni w roku przy twojej stodole na twoim polu ?
Zgodziłbyś się na to ? Spadaj, pajacu.
[/quote]
To wieśmaku, czy pajacu? Zdecyduj się ty wielkomiejski Panie w pierwszym pokoleniu. To do jutra i do rodziców na wieś po wałówkę, hej!!!
Avatar
Deb0308el / 11 października 2016 r. o 16:09
0
Super pomysł! Sama bym nie wpadła na to, żeby tak rozwiązać ten problem. Deb0308 - Zerknij tu:
Avatar
gość serwisu / 10 grudnia 2010 r. o 13:22
0
[quote name='jak_ja_nie_lubię_buractwa' timestamp='1291901309' post='401963']
Frajerze - nie nazywaj tutaj nikogo ćwokiem - mieszkam 60 kilometerów od mojego miejsca pracy i nawet, gdybym miał słuchać Twojego pier***enia i patrzeć na Twojego zakutego ryja to i tak będę jeździł samochodem do pracy i tak go będę stawiał na uliczkach osiedlowych, bo innego wyjścia nie mam.

Takich ludzi jest więcej i niestety gdzieś samochód trzeba zaparkować. Sam jesteś ćwokiem... jeśli tego nie rozumiesz.
[/quote]
To dojeżdżaj autobusem. Buraku
[quote name='jak_ja_nie_lubię_buractwa' timestamp='1291901309' post='401963']
Frajerze - nie nazywaj tutaj nikogo ćwokiem - mieszkam 60 kilometerów od mojego miejsca pracy i nawet, gdybym miał słuchać Twojego pier***enia i patrzeć na Twojego zakutego ryja to i tak będę jeździł samochodem do pracy i tak go będę stawiał na uliczkach osiedlowych, bo innego wyjścia nie mam.

Takich ludzi jest więcej i niestety gdzieś samochód trzeba zaparkować. Sam jesteś ćwokiem... jeśli tego nie rozumiesz.
[/quot... rozwiń
Avatar
Don / 10 grudnia 2010 r. o 00:10
0
[quote name='przemowsky' timestamp='1291905124' post='402035']
I bardzo dobrze! Proponuję postawić jeszcze kilka bloków i ze dwa biurowce na LSM. Buduje się piękne budynki, ale już zapomina się o infrastrukturze - drogach dojazdowych, parkingach. Proponuję się przejechać w ciągu dnia przez Jana Sawy obok niedawno "wciśniętego" banku. Nie wiem jakie czasy pamięta tamta droga, samochody parkują na poboczach gdzie chcą, horror. Ale oczywiście, to przez hipermarket, że nie pozwala ludziom u siebie parkować
[/quote]
Zgodzę się w 100%, sam mieszkam parę bloków dalej i wjechać na osiedle od strony media to masakra. Na lewo Rossman - zatłoczony, dalej bank, zero miejsc, uliczka - wiecznie zapchana, skręt w lewo w Balcera 1 - ludzie już zastawiają sobie samochody. W głębi osiedla wcale nie lepiej, czasem wracając do domu, mimo, że mam parking pod samym blokiem, muszę zostawiać kilka uliczek dalej. Powód? Rejstracje LUB, LKR, LOP, LTM, LBL itp. Nosz kurna, żeby do tego doszło, że człowiek przed własnym blokiem, gdzie jest parking dla MIESZKAŃCÓW przede wszystkim i ich ewentualnych gości nie miał gdzie stanąć? Rozumiem po części ludzi dojeżdżających - nie mają wyjścia, ale ich firmy powinny same zabezpieczać chociaż w części miejsca parkingowe dla nich. Na przeciwko Balcera jest ogromny parking, tyle że płatny ale są na nim miejsca wolne zawsze. Czemu właściciele tych firm nie zabezpieczą miejsc parkingowych?? Wystarczy udać się do spółdzielni, złapać "Panią z długim warkoczem" z administracji, ugadać cenę i gotowe.
[quote name='przemowsky' timestamp='1291905124' post='402035']
I bardzo dobrze! Proponuję postawić jeszcze kilka bloków i ze dwa biurowce na LSM. Buduje się piękne budynki, ale już zapomina się o infrastrukturze - drogach dojazdowych, parkingach. Proponuję się przejechać w ciągu dnia przez Jana Sawy obok niedawno "wciśniętego" banku. Nie wiem jakie czasy pamięta tamta droga, samochody parkują na poboczach gdzie chcą, horror. Ale oczywiście, to przez hipermarket, że nie pozwala ludziom u siebie park... rozwiń
Avatar
Anna / 9 grudnia 2010 r. o 20:47
0
[quote name='i' timestamp='1291897046' post='401901']
Totalni idioci. Dzieki temu okolice Zana beda tonac w zaparkowanych we wszelakie dziwne sposoby autach.
Dodatkowa kasa dla SM, dodatkowe problemy dla mieszkańców.

Nie ma to jak żyć w przyjaznym państwie, pracować w przyjaznym mieście... przyjaznym dla tych co u koryta siedzą.
[/quote]
To Ty jesteś idiotą. Z jakiego powodu hipermarket ma zapewniać parking mieszkańcom osiedla??? Oni płacą za powierzchnię parkingową, a Ty chcesz parkować za darmo i z wygodami??? Brak mi słów...
Właśnie przez takich kretynów Plaza i Media Markt wprowadziły opłaty za parkingi.
[quote name='i' timestamp='1291897046' post='401901']
Totalni idioci. Dzieki temu okolice Zana beda tonac w zaparkowanych we wszelakie dziwne sposoby autach.
Dodatkowa kasa dla SM, dodatkowe problemy dla mieszkańców.

Nie ma to jak żyć w przyjaznym państwie, pracować w przyjaznym mieście... przyjaznym dla tych co u koryta siedzą.
[/quote]
To Ty jesteś idiotą. Z jakiego powodu hipermarket ma zapewniać parking mieszkańcom osiedla??? Oni płacą za powierzchnię parkingową, a Ty chcesz pa... rozwiń
Avatar
Mario / 9 grudnia 2010 r. o 19:28
0
Nie da się zrozumieć narzekania i pretensji do firmy Leclerc.
Wprowadzając zakaz parkowania dla " nieklientów " zachowują się normalnie.
Rozwiązanie problemu parkowania należy do władz miasta Lublin a nie do firm prowadzących
działalność handlową czy usługową.
Właśnie wybraliśmy niedawno nowego prezydenta Lublina i nowych radnych Rady Miasta Lublin.
Niech pochylą się nad problemem miejsc parkingowych w mieście. Od tego nie da się uciekać w nieskończoność.
Mieszkańcy Lublina mają samochody i muszą je parkować i nich nikt nie oczekuje ,że bez inwestycji miejskich
ten problem przestanie istnieć- wprost przeciwnie będzie coraz trudniej.Rady w stylu " można przecież jeździć MPK są co najmniej śmieszne.PANIE PREZYDENCIE ŻUK - problem parkowania to sprawa bardzo ważna dla mieszkańców Lublina-skoro się Pan zdecydował na kierowanie Lublinem przez kolejne 4 lata to nie ma czasu na ziewanie natomiast jest czas Najwyższy żeby coś zrobić dla tych co Panu zaufali bo za 4 lata mogą mieć odmienne zdanie.
Myślę,że potrzeba ze strony mieszkańców dużej determinacji i ciągłego monitoringu decyzji Rady Miasta w sprawie parkingów -jeżeli temat będzie wracał tylko przy okazji wprowadzenia opłat na którymś z istniejących już parkingów to nie ruszymy się do przodu nawet o krok.
Nie da się zrozumieć narzekania i pretensji do firmy Leclerc.
Wprowadzając zakaz parkowania dla " nieklientów " zachowują się normalnie.
Rozwiązanie problemu parkowania należy do władz miasta Lublin a nie do firm prowadzących
działalność handlową czy usługową.
Właśnie wybraliśmy niedawno nowego prezydenta Lublina i nowych radnych Rady Miasta Lublin.
Niech pochylą się nad problemem miejsc parkingowych w mieście. Od tego nie da się uciekać w nieskończoność.
Mieszkańcy Lublina mają samochody i musz... rozwiń
Avatar
seeth / 9 grudnia 2010 r. o 19:02
0
Swego czasu pracowałem kilka lat w leclerku. I jakoś nigdy nie miałem problemu z zaparkowaniem. Nawet jadąc na zakupy przedświąteczne zawsze znalazłem miejsce. Zresztą i tak jest do tej pory. Niestety na szarym końcu parkingu a nie zaraz koło wyjścia, ale krótki spacerek jeszcze nikomu nie zaszkodził. A cała afera zaczeła się pewnie od jakichś wygodnych. Bo oni akurat nie mieli gdzie zaparkować PRZY WEJŚCIU. Pracownikom marketu i galerii kiedyś dyrekcja kazała parkować na określonych miejscach jak najdalej od wejścia. Ale jak się znajdzie kilku głupich i leniwych to efekty widać...
Swego czasu pracowałem kilka lat w leclerku. I jakoś nigdy nie miałem problemu z zaparkowaniem. Nawet jadąc na zakupy przedświąteczne zawsze znalazłem miejsce. Zresztą i tak jest do tej pory. Niestety na szarym końcu parkingu a nie zaraz koło wyjścia, ale krótki spacerek jeszcze nikomu nie zaszkodził. A cała afera zaczeła się pewnie od jakichś wygodnych. Bo oni akurat nie mieli gdzie zaparkować PRZY WEJŚCIU. Pracownikom marketu i galerii kiedyś dyrekcja kazała parkować na określonych miejscach jak najdalej od wejścia. Ale jak się znajdzie ki... rozwiń
Avatar
Mario / 9 grudnia 2010 r. o 18:58
0
[quote name='jak_ja_nie_lubię_buractwa' timestamp='1291901309' post='401963']
Frajerze - nie nazywaj tutaj nikogo ćwokiem - mieszkam 60 kilometerów od mojego miejsca pracy i nawet, gdybym miał słuchać Twojego pier***enia i patrzeć na Twojego zakutego ryja to i tak będę jeździł samochodem do pracy i tak go będę stawiał na uliczkach osiedlowych, bo innego wyjścia nie mam.

Takich ludzi jest więcej i niestety gdzieś samochód trzeba zaparkować. Sam jesteś ćwokiem... jeśli tego nie rozumiesz.
[/quote]
Avatar
killer_debili / 9 grudnia 2010 r. o 18:46
0
[quote name='Gość' timestamp='1291906116' post='402053']
Wieśmaku nie szanujący czyjejś własności ... dostaniesz kilka mandatów i ci się odechce kozakowania. he he.
A gdybym ja chciał parkować ZA FRIKO przez 365 dni w roku przy twojej stodole na twoim polu ?
Zgodziłbyś się na to ? Spadaj, pajacu.
[/quote]

Wielkomiejski panie z miasta lublin, do stodoly tego Pana nie wpuszczaja takich dresow w brudnych adidasach z czterema paskami jakim ty jestes.
Avatar
killer_debili / 9 grudnia 2010 r. o 18:43
0
[quote name='Gość' timestamp='1291906632' post='402059']
A co to konia obchodzi ile wydajesz na paliwo i za ile kasy parkujesz swoje auto ?
Spadaj na drzewo banany prostować. Jesteś na obcym terenie. Nie jesteś jego właścicielem, więc się dostosuj do prawa właściciela. Albo wracaj do wioski.
[/quote]


Przyznaj sie, komu robisz lody w leklerku ze tak kochasz go?
Wolisz nie miec jak dojechac do swojej rozpadajacej sie chaty niz pozwolic ludziom parkowac auta pod czyims supermarketem?
[quote name='Gość' timestamp='1291906632' post='402059']
A co to konia obchodzi ile wydajesz na paliwo i za ile kasy parkujesz swoje auto ?
Spadaj na drzewo banany prostować. Jesteś na obcym terenie. Nie jesteś jego właścicielem, więc się dostosuj do prawa właściciela. Albo wracaj do wioski.
[/quote]


Przyznaj sie, komu robisz lody w leklerku ze tak kochasz go?
Wolisz nie miec jak dojechac do swojej rozpadajacej sie chaty niz pozwolic ludziom parkowac auta pod czyims super... rozwiń
Avatar
Gość / 9 grudnia 2010 r. o 18:12
0
[quote name='Gość' timestamp='1291906116' post='402053']
Wieśmaku nie szanujący czyjejś własności ... dostaniesz kilka mandatów i ci się odechce kozakowania. he he.
A gdybym ja chciał parkować ZA FRIKO przez 365 dni w roku przy twojej stodole na twoim polu ?
Zgodziłbyś się na to ? Spadaj, pajacu.
[/quote]
To wieśmaku, czy pajacu? Zdecyduj się ty wielkomiejski Panie w pierwszym pokoleniu. To do jutra i do rodziców na wieś po wałówkę, hej!!!
Zobacz wszystkie komentarze 39

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lubelskie na przedostatnim miejscu. Mało szczepień to możliwe regionalne obostrzenia

Lubelskie na przedostatnim miejscu. Mało szczepień to możliwe regionalne obostrzenia

Dramatycznie spada liczba pacjentów chętnych na szczepienia przeciwko COVID-19. Niektóre punkty już zostały zamknięte. A to od poziomu zaszczepienia będą zależały decyzje o wprowadzeniu obostrzeń, także regionalnych. Lubelskie jest na przedostatnim miejscu w kraju jeśli chodzi o liczbę szczepień.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 26 lipca 2021 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 26 lipca 2021 r.

Kolejne miasto w regionie będzie się dzielić jedzeniem

Kolejne miasto w regionie będzie się dzielić jedzeniem

Jeszcze w tym roku w Świdniku ma powstać jadłodzielnia. Podobne miejsca działają już m.in. w Lublinie, Kraśniku i Puławach.

Niezwykle zacięta walka w Toruniu. Michelsen i Łaguta dają zwycięstwo Motorowi Lublin

Niezwykle zacięta walka w Toruniu. Michelsen i Łaguta dają zwycięstwo Motorowi Lublin

Całe spektrum emocji towarzyszyło kibicom, którzy oglądali niedzielne starcie eWinner Apatora Toruń z Motorem Lublin. Żółto-biało-niebiescy walczyli do ostatniego biegu o zwycięstwo i udało im się to – 46:44, a do tego triumfowali w dwumeczu. Tym samym zrobili olbrzymi krok w kierunku awansu do play-offów

Tak się zmieni centrum Lubyczy Królewskiej. Mieszkańcy wybrali spośród projektów studentów
galeria

Tak się zmieni centrum Lubyczy Królewskiej. Mieszkańcy wybrali spośród projektów studentów

Już wiadomo jak zmieni się fragment centrum Lubyczy Królewskiej. Będzie scena, ażurowa konstrukcja przypominająca dom, zielony rynek z pawilonami i odmieniony dom kultury. Pomysł Artura Mazura z Politechniki Rzeszowskiej spodobał się mieszkańcom najbardziej. Co ciekawe, sąd konkursowy, który oceniał pomysły studentów też uznał Zieloną Przystań za wartą I nagrody.

Lublin. Prawie jak deptak
galeria

Lublin. Prawie jak deptak

W sobotę na dobre rozpoczął się remont jezdni Krakowskiego Przedmieścia między ul. 3 Maja a Wieniawską.

Lubelskie. Brud i niedbalstwo zepsuły wakacje dzieciom
film

Lubelskie. Brud i niedbalstwo zepsuły wakacje dzieciom

Pourywane kontakty, niedziałające spłuczki i zerwane zasłony prysznicowe – w takich warunkach miały wypoczywać dzieci na koloniach w Okunince. Przeprowadzone kontrole potwierdziły część zarzutów, organizator wypoczynku przeprasza i zarzeka się, że to jednorazowy incydent.

W Bełżycach piknik ze szczepionkami. Grill dla najlepszych
Zdjęcia
galeria

W Bełżycach piknik ze szczepionkami. Grill dla najlepszych

Na jednym stoisku hamburgery, na drugim wata cukrowa, a na trzecim szczepionki Johnson & Johnson. W niedzielę w Bełżycach największa kolejka ustawiła się do tego ostatniego.

eWinner Apator Toruń - Motor Lublin. Rewanż na Motoarenie 44:46 [zapis relacji na żywo]

eWinner Apator Toruń - Motor Lublin. Rewanż na Motoarenie 44:46 [zapis relacji na żywo]

Po ponad trzech tygodniach przerwy od ligowej jazdy zawodnicy Motoru Lublin wracają na polskie tory. Dzisiaj o godz. 19.15 będą gościć na toruńskiej Motoarenie, gdzie zmierzą się z miejscowym eWinner Apatorem. Transmisję z tego meczu będzie można oglądać na antenie nSport+. Zapraszamy również do śledzenia naszej relacji na żywo.

Wraca Miasto movie w Warsztatach Kultury. Na początek "Terminator 2. Dzień sądu"
4 sierpnia 2021, 18:00

Wraca Miasto movie w Warsztatach Kultury. Na początek "Terminator 2. Dzień sądu"

Po długiej przerwie wracają filmowe pokazy w Warsztatach Kultury (ul. Grodzka 5a) w ramach cyklu Miasto movie. Już 4 sierpnia o godz. 20 organizatorzy zaproszą na pokaz kultowego "Terminatora 2".

PKO BP Ekstraklasa wróciła do Łęcznej. Powrót w godnym stylu
galeria
film

PKO BP Ekstraklasa wróciła do Łęcznej. Powrót w godnym stylu

PIŁKARKSA PKO BP EKSTRAKLASA Po czterech latach przerwy najwyższy szczebel rozgrywek w Polsce powrócił na Lubelszczyznę. Górnik Łęczna zremisował u siebie 1:1 z Cracovią w pierwszej kolejce nowego sezonu ekstraklasy, a na tamtejszym stadionie znów można było poczuć atmosferę piłkarskiego święta

Obroniła doktorat na KUL w takim stroju
galeria

Obroniła doktorat na KUL w takim stroju

Na obronę doktoratu przyszła w stroju nawiązującym do tematu jej pracy. Nie pierwszy raz, bo bardzo często ubiór dostosowuje do poruszanej tematyki podczas zajęć ze studentami. – Zawsze staram się jak najdokładniej pokazać to, o czym mówię – tłumaczy dr Ewelina Polańska.

Keeza bialska klasa okręgowa od nowego sezonu w nowym wydaniu

Keeza bialska klasa okręgowa od nowego sezonu w nowym wydaniu

KEEZA BIALSKA KLASA OKRĘGOWA W nowym sezonie do rywalizacji przystąpi nie 14, a 16 drużyn. Powiększenie ligi spowodowało, że do klasy A zamiast trzech zespołów zdegradowany został tylko beniaminek Ar-Tig Huta Dąbrowa

Zdrowa żywność na Lubelszczyźnie. Co nam przyniesie Zielony Ład?
Magazyn

Zdrowa żywność na Lubelszczyźnie. Co nam przyniesie Zielony Ład?

Jeżeli rolnik ma wysoki poziom wiedzy i umiejętności, to ogranicza chwasty, bo one są konkurentem dla roślin uprawnych. Ogranicza chwasty różnymi metodami: orką, bronowaniem, stosowaniem środków chwastobójczych, ponieważ jego celem nie jest produkcja maku i kąkolu, tylko na przykład rzepaku. Problem zaczyna się wtedy, gdy na wielkich obszarach mamy monokultury upraw. Wyzwaniem w Europie jest strategia „Zielony Ład”, która Unia oficjalnie zatwierdziła i Polska też się na te warunki zgodziła – rozmowa z dr Mirosławem Korzeniowskim, prezesem Stowarzyszenia AgroEkoton, ekspertem z zakresu zrównoważonej ochrony roślin.

Łuków: Mieszkańcy nie chcą oddać gruntów pod przebudowę ulicy

Łuków: Mieszkańcy nie chcą oddać gruntów pod przebudowę ulicy

Miasto planuje wyremontować ulicę Królik. Ale część mieszkańców nie chce oddać swoich gruntów.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.