Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

24 listopada 2010 r.
19:42
Edytuj ten wpis

Plakaty stwarzające zagrożenie znikają z ulic. Prezydent pogonił strażników

Autor: Zdjęcie autora DOMINIK SMAGA
0 21 A A

Dopiero po interwencji "Dziennika Wschodniego" prezydent Lublina pogonił do pracy strażników miejskich. Mają usuwać z ulic te plakaty wyborcze, które zasłaniają widok kierowcom na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Usuwanie reklam i plakatów wyborczych, które mogą zagrażać bezpieczeństwu na drodze, to obowiązek strażników miejskich. Choć tak mówi ordynacja wyborcza, to ci do tej roboty się nie palą.

O plakatach zasłaniających kierowcom widok na ludzi zbliżających się do przejścia dla pieszych na ul. Radości po raz pierwszy napisaliśmy w czwartek. W piątek nasz sygnał policja przekazała strażnikom. Ale w niedzielę plakaty wisiały nadal. Straż Miejska tłumaczyła, że powiadomiła odpowiedni komitet. Tym samym sprawę uznała za załatwioną.

– Obowiązek jest, ale to gra słów. Straż nie jest od ściągania plakatów. Wie pan, jak by reagowały na to komitety? – mówi Jerzy Ostrowski, który w Ratuszu odpowiada za nadzór nad Strażą Miejską. W końcu Ostrowski stwierdził, że strażnicy powinni powiadomić wydział odpowiedzialny za czystość. Wczoraj dyrektor tego wydziału nie chciał z nami rozmawiać, a plakaty przy Radości wsiały nadal..

Tym razem poszliśmy do prezydenta. – Nie wiem, dlaczego tak się dzieje. Zadzwonię do komendanta Straży Miejskiej i zobowiążę go do usunięcia plakatów – obiecuje Adam Wasilewski, prezydent Lublina. – Przypomnę mu przepis, który zobowiązuje straż do usuwania takich rzeczy.

W środę na barierkach przy ul. Radości nie było tylko plakatów radnego Jarosława Pakuły (PO), który został wybrany na drugą kadencję. Zniknęły, bo radny sam kazał je zdjąć. – Nie ma co zwlekać. Moje reklamy są usuwane od poniedziałku. Do końca tygodnia nie będzie po nich śladu – obiecuje Jarosław Pakuła.

Zgodnie z prawem, na sprzątnięcie wiszących w mieście plakatów, kandydaci mają miesiąc. Ale większość z nich zapowiada, że zrobi to szybciej.

– Opłaciliśmy już firmę sprzątającą. Poszła też prośba, aby plakaty usuwać jak najszybciej – mówi Piotr Kowalczyk, szef lubelskiego sztabu PiS.

Plakaty zdjął już jeden z kandydatów na prezydenta. – Moje reklamy zostały usunięte o godz. 15. Wszystkie, chyba, że się gdzieś jakieś pojedyncze zawieruszyły – mówi Zbigniew Wojciechowski. – Mam tylko nadzieję, że nikt złośliwie nie będzie ustawiać moich reklam na nowo. A jest takie ryzyko, bo ktoś ukradł mi z ulic 50 dużych tablic, 50 małych i 26 dużych bannerów.


Komentarze 21

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
asdfg / 25 listopada 2010 o 14:37
0
[quote name='Tad' timestamp='1290682774' post='389926']
Bredzisz od rzeczy,piszesz ,że pan prezydent wyręcza sie strażą miejską, czyli wg. ciebie sam powinien chodzić po ulicach i zbierać plakaty? Niedługo zarządasz aby posprzątał bałagan w twoim mieszkaniu.
Tacy jak ty "niegodni" są do zabierania głosu w dyskusji bo najpierw powinni odrobinę pomyśleć a nie drukować zenujące komentarze.
Mamy prawo, ktore Prezydent przestrzega, komitety mają miesiąc czasu na usunięcie plakatów a te nieprawidłowo powieszone / jak podawała prasa/ zostały sfotografowane i ich właściciele zasilą gotówką kasę miasta. No i bardzo dobrze.
[/quote]
Uwazam ze masz problemy ze zrozumieniem czytanego tekstu i jego nadinterpretacja a poziom twojej wypowiedzi swiadczy ze jestes jedynie prostym czlowiekiem wiec nie musisz mi odpisywac bo i tak cie zignoruje, nie widze w tobie osoby do dyskusji.
[quote name='Tad' timestamp='1290682774' post='389926']
Bredzisz od rzeczy,piszesz ,że pan prezydent wyręcza sie strażą miejską, czyli wg. ciebie sam powinien chodzić po ulicach i zbierać plakaty? Niedługo zarządasz aby posprzątał bałagan w twoim mieszkaniu.
Tacy jak ty "niegodni" są do zabierania głosu w dyskusji bo najpierw powinni odrobinę pomyśleć a nie drukować zenujące komentarze.
Mamy prawo, ktore Prezydent przestrzega, komitety mają miesiąc czasu na usunięcie plakatów a te nieprawi... rozwiń
Avatar
driver / 25 listopada 2010 o 12:45
0
Wyjazd spod Wiktorii z Narutowicza po 23-ciej gdy nie ma świateł. Zupełnie nie widać co jedzie "z dołu" z Piłsudskiego! Brakiem szarych komórek wykazały się tutaj wszystkie trzy partie.
Avatar
Tad / 25 listopada 2010 o 11:59
0
[quote name='asdfg' timestamp='1290680324' post='389878']
Dlaczego Pan prezydent nie kazal usuwac przed wyborami plakatow ktore wisialy w niedozwolonych miejscach i stwarzajacych zagrozenie?! A swoja droga ciekawe jak komitety wyborcze zareagowalyby jakby straz miejska przed wyborami usuwala takie plakaty? Po raz kolejny Pan prezydent powtwierdza iz jest niegodzien swojego stanowiska po przez spoznione reakcje, jak jest prawo lamane to ok jak gazeta o czyms napisze to wielkie larum sie podnosi jak komitety maja miesiac na posprzatanie to nalezy dac im szanse czyz nie tak. A plakaty ktore wisialy w miejscach stwarzajacych zagrozenie powinny juz dawno byc usunieta i sprawa wyjasniona a osoby odpowiedzialne /raczej nieodpowiedzialne/ zostac ukarane.Moim skromnym zdaniem Pan prezydent chce sie wyreczyc straza miejska i tym samym uciszyc dziennikarzy, ktorzy jednak powinni zajac sie sparwa od samego poczatku a nie teraz i od razu do strazy miejskiej a moze ma ktos w tym interes.
[/quote]

Bredzisz od rzeczy,piszesz ,że pan prezydent wyręcza sie strażą miejską, czyli wg. ciebie sam powinien chodzić po ulicach i zbierać plakaty? Niedługo zarządasz aby posprzątał bałagan w twoim mieszkaniu.
Tacy jak ty "niegodni" są do zabierania głosu w dyskusji bo najpierw powinni odrobinę pomyśleć a nie drukować zenujące komentarze.
Mamy prawo, ktore Prezydent przestrzega, komitety mają miesiąc czasu na usunięcie plakatów a te nieprawidłowo powieszone / jak podawała prasa/ zostały sfotografowane i ich właściciele zasilą gotówką kasę miasta. No i bardzo dobrze.
[quote name='asdfg' timestamp='1290680324' post='389878']
Dlaczego Pan prezydent nie kazal usuwac przed wyborami plakatow ktore wisialy w niedozwolonych miejscach i stwarzajacych zagrozenie?! A swoja droga ciekawe jak komitety wyborcze zareagowalyby jakby straz miejska przed wyborami usuwala takie plakaty? Po raz kolejny Pan prezydent powtwierdza iz jest niegodzien swojego stanowiska po przez spoznione reakcje, jak jest prawo lamane to ok jak gazeta o czyms napisze to wielkie larum sie podnosi jak komitety m... rozwiń
Avatar
asdfg / 25 listopada 2010 o 11:18
0
Dlaczego Pan prezydent nie kazal usuwac przed wyborami plakatow ktore wisialy w niedozwolonych miejscach i stwarzajacych zagrozenie?! A swoja droga ciekawe jak komitety wyborcze zareagowalyby jakby straz miejska przed wyborami usuwala takie plakaty? Po raz kolejny Pan prezydent powtwierdza iz jest niegodzien swojego stanowiska po przez spoznione reakcje, jak jest prawo lamane to ok jak gazeta o czyms napisze to wielkie larum sie podnosi jak komitety maja miesiac na posprzatanie to nalezy dac im szanse czyz nie tak. A plakaty ktore wisialy w miejscach stwarzajacych zagrozenie powinny juz dawno byc usunieta i sprawa wyjasniona a osoby odpowiedzialne /raczej nieodpowiedzialne/ zostac ukarane.Moim skromnym zdaniem Pan prezydent chce sie wyreczyc straza miejska i tym samym uciszyc dziennikarzy, ktorzy jednak powinni zajac sie sparwa od samego poczatku a nie teraz i od razu do strazy miejskiej a moze ma ktos w tym interes.
Dlaczego Pan prezydent nie kazal usuwac przed wyborami plakatow ktore wisialy w niedozwolonych miejscach i stwarzajacych zagrozenie?! A swoja droga ciekawe jak komitety wyborcze zareagowalyby jakby straz miejska przed wyborami usuwala takie plakaty? Po raz kolejny Pan prezydent powtwierdza iz jest niegodzien swojego stanowiska po przez spoznione reakcje, jak jest prawo lamane to ok jak gazeta o czyms napisze to wielkie larum sie podnosi jak komitety maja miesiac na posprzatanie to nalezy dac im szanse czyz nie tak. A plakaty ktore wisial... rozwiń
Avatar
czytelnik / 25 listopada 2010 o 11:08
0
Patrzcie jacy wy jesteście zajebiści dopiero po waszej interwencji się tym zajęli, normalnie medal wam się należy. A też deb***e z dw pamiętajci że w tym zakichanym mieście jest też policja i do nich również należą takie rzeczy. A tak wogóle plakaty mają sprzątać komitety wyborcze.
Avatar
Jarpako / 25 listopada 2010 o 10:45
0
[quote name='Tomasz' timestamp='1290674158' post='389776']
Generalnie jest to najbardziej sensowny obowiązek jaki ma przypisany straż miejska, ponieważ przynajmniej z tego mają szansę się wywiązać. Wszystko inne ich przerasta. Teraz widzimy że to również. Plakaty zasłaniające widok zjeżdżającycm z ul Choiny w ul Paderewskiego zgłosiłem we czwartek rano, a przyjmująca zgłoszenie twierdziła że już przyjęli o tym sygnał. I co? I g...wno.
[/quote]
Dużo osób wie jak i co ma robić straż miejska. Są to ludze chyba niedowartościowani i przeważnie sami nie wiedzą
o własnych obowiązkach. Proponuję aby przed napisaniem bzdur piszący filozof przeczytał co ustawowo może wykonywać SM lub zapytał strażników (w wiekszości z wyższym wykształceniem) może mu udzielą odpowiedzi pomimo braku dodatu do wypłaty za nauczanie niedouczonych.
[quote name='Tomasz' timestamp='1290674158' post='389776']
Generalnie jest to najbardziej sensowny obowiązek jaki ma przypisany straż miejska, ponieważ przynajmniej z tego mają szansę się wywiązać. Wszystko inne ich przerasta. Teraz widzimy że to również. Plakaty zasłaniające widok zjeżdżającycm z ul Choiny w ul Paderewskiego zgłosiłem we czwartek rano, a przyjmująca zgłoszenie twierdziła że już przyjęli o tym sygnał. I co? I g...wno.
[/quote]
Dużo osób wie jak i co ma robić straż miejska. Są to ludz... rozwiń
Avatar
wyborca / 25 listopada 2010 o 10:45
0
[quote name='Andrzej' timestamp='1290674442' post='389783']
to są kpiny. Trzeba zacząć od tego jak to się stało, że zostały powieszone w miejscach zasłaniających widok. Kto na to zezwolił ? Jeżeli już ktoś je powiesił to straż miejska powinna natchmiast je usunąć (te które stwarzają zagrożenie) oraz wystawiać mandaty komiteto wyborczym. Bo głównie o te plakaty się rozchodzi
[/quote]
popieram przedmówcę i jednocześnie dziękuję redaktorom z DW za zainteresowanie sie sprawa poniewaz jezdzac czy chodzac po lublinie bylo to irytujace oraz gratuluje doprowadzenia sprawy do konca lub chociaz jakiegos kompromisu. Najlepszym byloby zmienic przepisy na bardziej przejrzyste zdecydowanie okreslajace winnego calego zamieszania z wieszaniem i sprzątaniem ich. Jakby ktos sie poczul za to odpowiedzialny to mysle ze plakaty nikomu by nie zawazaly i zniknelyby w terminie do 2 tyg. A straz miejska niech sie teraz wstydzi...
[quote name='Andrzej' timestamp='1290674442' post='389783']
to są kpiny. Trzeba zacząć od tego jak to się stało, że zostały powieszone w miejscach zasłaniających widok. Kto na to zezwolił ? Jeżeli już ktoś je powiesił to straż miejska powinna natchmiast je usunąć (te które stwarzają zagrożenie) oraz wystawiać mandaty komiteto wyborczym. Bo głównie o te plakaty się rozchodzi
[/quote]
popieram przedmówcę i jednocześnie dziękuję redaktorom z DW za zainteresowanie sie sprawa poniewaz jezdzac czy chodzac ... rozwiń
Avatar
esmeralda / 25 listopada 2010 o 10:26
0
Niech sprzątają Ci, którzy to rozwieszali! Straż miejska ma usunąć te, które utrudniają widoczność, a co z resztą? Będą tak wisieć do usr**** zgnicia i walać się po chodnikach i trawnikach?! Jak to wygląda?!
Avatar
Tad / 25 listopada 2010 o 10:11
0
Ludzie, czego w was jest tyle jadu i nienawiści. Spokojnie.
Tak jak w wszędzie , była kampania wyborcza, kandydaci chcieli się zaprezentować, teraz zgodnie z prawem muszą usunąć pozostałości po sobie i ewentualnie zapłacić mandaty. Niech płacą jeśli na to zasłużyli, miasto będzie miało pieniądze na jakieś zbożne cele.
Tak jest wszędzie i tak ma być .
Sami brudzicie, rzucacie papierki, pety i inne świństwo gdzie popadnie, chodzicie z psami, które zanieczyszczają całe miasto, wywalacie zbędne przedmioty cihcem koło śmietników aby uniknąć zapłaty za ich wywóz, śmieci ze swoich ogródków działkowych wyrzucacie na wspólny nasz miejski teren a nawet wywozicie je do lasu/kiedyś robił to redaktor Brzuszkiewicz z Gazety Wyborczej/.
Więc uderzcie się w piersi swoje a nie cudze i dajcie innyn spokojnie wywiązać się z nałożonych przez miasto zobowiązań.
W odróżnieniu od was ci co wieszali nieprawidłowo plakaty i ich nie posprzątają zapłacą kary a wy ŚMIECICIE BEZKARNIE.
Zaznaczam,że nie byłem kandydatem do żadnej rady i jestem mieszkańcem Lublina od 60 lat.
Ludzie, czego w was jest tyle jadu i nienawiści. Spokojnie.
Tak jak w wszędzie , była kampania wyborcza, kandydaci chcieli się zaprezentować, teraz zgodnie z prawem muszą usunąć pozostałości po sobie i ewentualnie zapłacić mandaty. Niech płacą jeśli na to zasłużyli, miasto będzie miało pieniądze na jakieś zbożne cele.
Tak jest wszędzie i tak ma być .
Sami brudzicie, rzucacie papierki, pety i inne świństwo gdzie popadnie, chodzicie z psami, które zanieczyszczają całe miasto, wywalacie zbędne przedmioty cihcem koło śmietni... rozwiń
Avatar
Gość / 25 listopada 2010 o 09:55
0
[quote name='piter' timestamp='1290668602' post='389707']
A może kandydaci sami pościągaliby swoje plakaty wyborcze? Ruszcie swoje d**y łaskawie i posprzątajcie po sobie!!! Straż miejska nie jest od sprzątania po bandzie ludzi rozwieszających swoje plakaty wszędzie gdzie popadnie. Powinni raczej wlepiać mandaty za rozwieszanie plakatów w miejscach, które mają duże znaczenie dla bezpieczeństwa ludzi... Co za kraj...
[/quote]
Nie dopilnowali ;dobrego; rozwieszania,to niech teraz sprzątają.
Avatar
asdfg / 25 listopada 2010 o 14:37
0
[quote name='Tad' timestamp='1290682774' post='389926']
Bredzisz od rzeczy,piszesz ,że pan prezydent wyręcza sie strażą miejską, czyli wg. ciebie sam powinien chodzić po ulicach i zbierać plakaty? Niedługo zarządasz aby posprzątał bałagan w twoim mieszkaniu.
Tacy jak ty "niegodni" są do zabierania głosu w dyskusji bo najpierw powinni odrobinę pomyśleć a nie drukować zenujące komentarze.
Mamy prawo, ktore Prezydent przestrzega, komitety mają miesiąc czasu na usunięcie plakatów a te nieprawidłowo powieszone / jak podawała prasa/ zostały sfotografowane i ich właściciele zasilą gotówką kasę miasta. No i bardzo dobrze.
[/quote]
Uwazam ze masz problemy ze zrozumieniem czytanego tekstu i jego nadinterpretacja a poziom twojej wypowiedzi swiadczy ze jestes jedynie prostym czlowiekiem wiec nie musisz mi odpisywac bo i tak cie zignoruje, nie widze w tobie osoby do dyskusji.
[quote name='Tad' timestamp='1290682774' post='389926']
Bredzisz od rzeczy,piszesz ,że pan prezydent wyręcza sie strażą miejską, czyli wg. ciebie sam powinien chodzić po ulicach i zbierać plakaty? Niedługo zarządasz aby posprzątał bałagan w twoim mieszkaniu.
Tacy jak ty "niegodni" są do zabierania głosu w dyskusji bo najpierw powinni odrobinę pomyśleć a nie drukować zenujące komentarze.
Mamy prawo, ktore Prezydent przestrzega, komitety mają miesiąc czasu na usunięcie plakatów a te nieprawi... rozwiń
Avatar
driver / 25 listopada 2010 o 12:45
0
Wyjazd spod Wiktorii z Narutowicza po 23-ciej gdy nie ma świateł. Zupełnie nie widać co jedzie "z dołu" z Piłsudskiego! Brakiem szarych komórek wykazały się tutaj wszystkie trzy partie.
Avatar
Tad / 25 listopada 2010 o 11:59
0
[quote name='asdfg' timestamp='1290680324' post='389878']
Dlaczego Pan prezydent nie kazal usuwac przed wyborami plakatow ktore wisialy w niedozwolonych miejscach i stwarzajacych zagrozenie?! A swoja droga ciekawe jak komitety wyborcze zareagowalyby jakby straz miejska przed wyborami usuwala takie plakaty? Po raz kolejny Pan prezydent powtwierdza iz jest niegodzien swojego stanowiska po przez spoznione reakcje, jak jest prawo lamane to ok jak gazeta o czyms napisze to wielkie larum sie podnosi jak komitety maja miesiac na posprzatanie to nalezy dac im szanse czyz nie tak. A plakaty ktore wisialy w miejscach stwarzajacych zagrozenie powinny juz dawno byc usunieta i sprawa wyjasniona a osoby odpowiedzialne /raczej nieodpowiedzialne/ zostac ukarane.Moim skromnym zdaniem Pan prezydent chce sie wyreczyc straza miejska i tym samym uciszyc dziennikarzy, ktorzy jednak powinni zajac sie sparwa od samego poczatku a nie teraz i od razu do strazy miejskiej a moze ma ktos w tym interes.
[/quote]

Bredzisz od rzeczy,piszesz ,że pan prezydent wyręcza sie strażą miejską, czyli wg. ciebie sam powinien chodzić po ulicach i zbierać plakaty? Niedługo zarządasz aby posprzątał bałagan w twoim mieszkaniu.
Tacy jak ty "niegodni" są do zabierania głosu w dyskusji bo najpierw powinni odrobinę pomyśleć a nie drukować zenujące komentarze.
Mamy prawo, ktore Prezydent przestrzega, komitety mają miesiąc czasu na usunięcie plakatów a te nieprawidłowo powieszone / jak podawała prasa/ zostały sfotografowane i ich właściciele zasilą gotówką kasę miasta. No i bardzo dobrze.
[quote name='asdfg' timestamp='1290680324' post='389878']
Dlaczego Pan prezydent nie kazal usuwac przed wyborami plakatow ktore wisialy w niedozwolonych miejscach i stwarzajacych zagrozenie?! A swoja droga ciekawe jak komitety wyborcze zareagowalyby jakby straz miejska przed wyborami usuwala takie plakaty? Po raz kolejny Pan prezydent powtwierdza iz jest niegodzien swojego stanowiska po przez spoznione reakcje, jak jest prawo lamane to ok jak gazeta o czyms napisze to wielkie larum sie podnosi jak komitety m... rozwiń
Avatar
asdfg / 25 listopada 2010 o 11:18
0
Dlaczego Pan prezydent nie kazal usuwac przed wyborami plakatow ktore wisialy w niedozwolonych miejscach i stwarzajacych zagrozenie?! A swoja droga ciekawe jak komitety wyborcze zareagowalyby jakby straz miejska przed wyborami usuwala takie plakaty? Po raz kolejny Pan prezydent powtwierdza iz jest niegodzien swojego stanowiska po przez spoznione reakcje, jak jest prawo lamane to ok jak gazeta o czyms napisze to wielkie larum sie podnosi jak komitety maja miesiac na posprzatanie to nalezy dac im szanse czyz nie tak. A plakaty ktore wisialy w miejscach stwarzajacych zagrozenie powinny juz dawno byc usunieta i sprawa wyjasniona a osoby odpowiedzialne /raczej nieodpowiedzialne/ zostac ukarane.Moim skromnym zdaniem Pan prezydent chce sie wyreczyc straza miejska i tym samym uciszyc dziennikarzy, ktorzy jednak powinni zajac sie sparwa od samego poczatku a nie teraz i od razu do strazy miejskiej a moze ma ktos w tym interes.
Dlaczego Pan prezydent nie kazal usuwac przed wyborami plakatow ktore wisialy w niedozwolonych miejscach i stwarzajacych zagrozenie?! A swoja droga ciekawe jak komitety wyborcze zareagowalyby jakby straz miejska przed wyborami usuwala takie plakaty? Po raz kolejny Pan prezydent powtwierdza iz jest niegodzien swojego stanowiska po przez spoznione reakcje, jak jest prawo lamane to ok jak gazeta o czyms napisze to wielkie larum sie podnosi jak komitety maja miesiac na posprzatanie to nalezy dac im szanse czyz nie tak. A plakaty ktore wisial... rozwiń
Avatar
czytelnik / 25 listopada 2010 o 11:08
0
Patrzcie jacy wy jesteście zajebiści dopiero po waszej interwencji się tym zajęli, normalnie medal wam się należy. A też deb***e z dw pamiętajci że w tym zakichanym mieście jest też policja i do nich również należą takie rzeczy. A tak wogóle plakaty mają sprzątać komitety wyborcze.
Avatar
Jarpako / 25 listopada 2010 o 10:45
0
[quote name='Tomasz' timestamp='1290674158' post='389776']
Generalnie jest to najbardziej sensowny obowiązek jaki ma przypisany straż miejska, ponieważ przynajmniej z tego mają szansę się wywiązać. Wszystko inne ich przerasta. Teraz widzimy że to również. Plakaty zasłaniające widok zjeżdżającycm z ul Choiny w ul Paderewskiego zgłosiłem we czwartek rano, a przyjmująca zgłoszenie twierdziła że już przyjęli o tym sygnał. I co? I g...wno.
[/quote]
Dużo osób wie jak i co ma robić straż miejska. Są to ludze chyba niedowartościowani i przeważnie sami nie wiedzą
o własnych obowiązkach. Proponuję aby przed napisaniem bzdur piszący filozof przeczytał co ustawowo może wykonywać SM lub zapytał strażników (w wiekszości z wyższym wykształceniem) może mu udzielą odpowiedzi pomimo braku dodatu do wypłaty za nauczanie niedouczonych.
[quote name='Tomasz' timestamp='1290674158' post='389776']
Generalnie jest to najbardziej sensowny obowiązek jaki ma przypisany straż miejska, ponieważ przynajmniej z tego mają szansę się wywiązać. Wszystko inne ich przerasta. Teraz widzimy że to również. Plakaty zasłaniające widok zjeżdżającycm z ul Choiny w ul Paderewskiego zgłosiłem we czwartek rano, a przyjmująca zgłoszenie twierdziła że już przyjęli o tym sygnał. I co? I g...wno.
[/quote]
Dużo osób wie jak i co ma robić straż miejska. Są to ludz... rozwiń
Avatar
wyborca / 25 listopada 2010 o 10:45
0
[quote name='Andrzej' timestamp='1290674442' post='389783']
to są kpiny. Trzeba zacząć od tego jak to się stało, że zostały powieszone w miejscach zasłaniających widok. Kto na to zezwolił ? Jeżeli już ktoś je powiesił to straż miejska powinna natchmiast je usunąć (te które stwarzają zagrożenie) oraz wystawiać mandaty komiteto wyborczym. Bo głównie o te plakaty się rozchodzi
[/quote]
popieram przedmówcę i jednocześnie dziękuję redaktorom z DW za zainteresowanie sie sprawa poniewaz jezdzac czy chodzac po lublinie bylo to irytujace oraz gratuluje doprowadzenia sprawy do konca lub chociaz jakiegos kompromisu. Najlepszym byloby zmienic przepisy na bardziej przejrzyste zdecydowanie okreslajace winnego calego zamieszania z wieszaniem i sprzątaniem ich. Jakby ktos sie poczul za to odpowiedzialny to mysle ze plakaty nikomu by nie zawazaly i zniknelyby w terminie do 2 tyg. A straz miejska niech sie teraz wstydzi...
[quote name='Andrzej' timestamp='1290674442' post='389783']
to są kpiny. Trzeba zacząć od tego jak to się stało, że zostały powieszone w miejscach zasłaniających widok. Kto na to zezwolił ? Jeżeli już ktoś je powiesił to straż miejska powinna natchmiast je usunąć (te które stwarzają zagrożenie) oraz wystawiać mandaty komiteto wyborczym. Bo głównie o te plakaty się rozchodzi
[/quote]
popieram przedmówcę i jednocześnie dziękuję redaktorom z DW za zainteresowanie sie sprawa poniewaz jezdzac czy chodzac ... rozwiń
Avatar
esmeralda / 25 listopada 2010 o 10:26
0
Niech sprzątają Ci, którzy to rozwieszali! Straż miejska ma usunąć te, które utrudniają widoczność, a co z resztą? Będą tak wisieć do usr**** zgnicia i walać się po chodnikach i trawnikach?! Jak to wygląda?!
Avatar
Tad / 25 listopada 2010 o 10:11
0
Ludzie, czego w was jest tyle jadu i nienawiści. Spokojnie.
Tak jak w wszędzie , była kampania wyborcza, kandydaci chcieli się zaprezentować, teraz zgodnie z prawem muszą usunąć pozostałości po sobie i ewentualnie zapłacić mandaty. Niech płacą jeśli na to zasłużyli, miasto będzie miało pieniądze na jakieś zbożne cele.
Tak jest wszędzie i tak ma być .
Sami brudzicie, rzucacie papierki, pety i inne świństwo gdzie popadnie, chodzicie z psami, które zanieczyszczają całe miasto, wywalacie zbędne przedmioty cihcem koło śmietników aby uniknąć zapłaty za ich wywóz, śmieci ze swoich ogródków działkowych wyrzucacie na wspólny nasz miejski teren a nawet wywozicie je do lasu/kiedyś robił to redaktor Brzuszkiewicz z Gazety Wyborczej/.
Więc uderzcie się w piersi swoje a nie cudze i dajcie innyn spokojnie wywiązać się z nałożonych przez miasto zobowiązań.
W odróżnieniu od was ci co wieszali nieprawidłowo plakaty i ich nie posprzątają zapłacą kary a wy ŚMIECICIE BEZKARNIE.
Zaznaczam,że nie byłem kandydatem do żadnej rady i jestem mieszkańcem Lublina od 60 lat.
Ludzie, czego w was jest tyle jadu i nienawiści. Spokojnie.
Tak jak w wszędzie , była kampania wyborcza, kandydaci chcieli się zaprezentować, teraz zgodnie z prawem muszą usunąć pozostałości po sobie i ewentualnie zapłacić mandaty. Niech płacą jeśli na to zasłużyli, miasto będzie miało pieniądze na jakieś zbożne cele.
Tak jest wszędzie i tak ma być .
Sami brudzicie, rzucacie papierki, pety i inne świństwo gdzie popadnie, chodzicie z psami, które zanieczyszczają całe miasto, wywalacie zbędne przedmioty cihcem koło śmietni... rozwiń
Avatar
Gość / 25 listopada 2010 o 09:55
0
[quote name='piter' timestamp='1290668602' post='389707']
A może kandydaci sami pościągaliby swoje plakaty wyborcze? Ruszcie swoje d**y łaskawie i posprzątajcie po sobie!!! Straż miejska nie jest od sprzątania po bandzie ludzi rozwieszających swoje plakaty wszędzie gdzie popadnie. Powinni raczej wlepiać mandaty za rozwieszanie plakatów w miejscach, które mają duże znaczenie dla bezpieczeństwa ludzi... Co za kraj...
[/quote]
Nie dopilnowali ;dobrego; rozwieszania,to niech teraz sprzątają.
Zobacz wszystkie komentarze 21
Trwa cisza wyborcza
Do czasu jej zakończenia zamieszczanie komentarzy mających charakter agitacyjny jest zabronione przez polskie prawo. Odpowiedzialność za opublikowaną przez siebie treść ponosi autor.

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Stal Kraśnik – Wólczanka 1:0. Dwa zmarnowane karne gości

Stal Kraśnik – Wólczanka 1:0. Dwa zmarnowane karne gości 0 1

Jeżeli nie wykorzystuje się dwóch rzutów karnych, to trudno myśleć o zwycięstwie. Kiepsko ustawione celowniki rywali wykorzystali podopieczni Jarosława Pacholarza, którzy pokonali Wólczankę 1:0. Dla ekipy z Kraśnika to było pierwsze zwycięstwo od sześciu kolejek. A po spotkaniu okazało się, że porażka kosztowała posadę trenera przyjezdnych Marka Rybkiewicza.

Podlasie – Spartakus 2:1. Nadal walczą o utrzymanie

Podlasie – Spartakus 2:1. Nadal walczą o utrzymanie 0 2

Nie było łatwo, ale Podlasie wywalczyło w sobotę trzy punkty. Bialczanie pokonali na stadionie PSW Spartakusa Daleszyce 2:1. Dzięki temu przedłużyli swoje nadzieje na utrzymanie.

Łada – Hetman 0:2. Zostali w szatni na początku meczu

Łada – Hetman 0:2. Zostali w szatni na początku meczu 0 0

Łada postawiła się liderowi, który w przyszłym sezonie zagra w III lidze. Trzy punkty pojechały jednak do Zamościa, bo drużyna Jacka Ziarkowskiego wygrała w Biłgoraju 2:0

Biała Podlaska: Przystanek przypomni o rocznicy wyborów 4 czerwca

Biała Podlaska: Przystanek przypomni o rocznicy wyborów 4 czerwca 0 1

Jeden z przystanków w Białej Podlaskiej zmienił swoje oblicze.

Wojewódzki Finał Przeglądu Kapel i Śpiewaków Ludowych
26 maja 2019, 10:00

Wojewódzki Finał Przeglądu Kapel i Śpiewaków Ludowych 0 0

Muzeum Wsi Lubelskiej (al. Warszawska 96) zaprasza na Wojewódzki Finał Przeglądu Kapel i Śpiewaków Ludowych. Konkurs rozpocznie się w niedzielę, 26 maja o godz. 10 i potrwa do 16.

Policjanci mieli znęcać się nad 70-latkiem. Grozi im więzienie

Policjanci mieli znęcać się nad 70-latkiem. Grozi im więzienie 17 7

– Będziesz miał połamane ręce, potem nogi, a na koniec dół – tak byli już policjanci z Ryk mieli straszyć zatrzymanego 70-latka. Mężczyzna został później pobity do nieprzytomności. Skandal wyszedł na jaw tylko dzięki interwencji biura Rzecznika Praw Obywatelskich.

Motor - Podhale 3:2. Wielkie emocje w Zamościu

Motor - Podhale 3:2. Wielkie emocje w Zamościu 0 16

Mecz na szczycie nie zawiódł. Spotkanie Motoru z liderem tabeli dostarczyło wielu emocji. Goście prowadzili na stadionie w Zamościu 1:0, ale ostatecznie przegrali 2:3. Ekipa z Nowego Targu od 63 minuty grała jednak nie w dziesiątkę, a dziewiątkę.

Sekretarz gminy Niedźwiada pod ostrzałem. "Została powołana niezgodnie z prawem"

Sekretarz gminy Niedźwiada pod ostrzałem. "Została powołana niezgodnie z prawem" 0 2

Sekretarz gminy Niedźwiada została powołana niezgodnie z prawem – twierdzi nasz czytelnik. – Konsultowaliśmy to z prawnikami – odpowiada wójt

Znakomita sobota dla Speed Car Motoru Lublin w eliminacjach IMŚJ i SEC

Znakomita sobota dla Speed Car Motoru Lublin w eliminacjach IMŚJ i SEC 0 2

To była bardzo udana sobota dla żużlowców Speed Car Motoru Lublin. Aż trzech zawodników lubelskiego klubu może się pochwalić udanymi startami w kwalifikacjach do prestiżowych turniejów indywidualnych.

MKS Ryki – Victoria Żmudź 0:4. Drugi gol podciął skrzydła

MKS Ryki – Victoria Żmudź 0:4. Drugi gol podciął skrzydła 0 0

Piłkarze Piotra Molińskiego mieli problemy w Rykach z tamtejszym MKS, ale w ostatnim kwadransie zdobyli trzy gole i ostatecznie wygrali aż 4:0.

Neurologia po lubelsku. Długie kolejki i sukcesy

Neurologia po lubelsku. Długie kolejki i sukcesy 5 6

- W przypadku stwardnienia rozsianego każdy dzień zwłoki z włączeniem leczenia może mieć tragiczne konsekwencje zdrowotne.

Amerykański styl w Lublinie. III Piknik Sportów Amerykańskich na Błoniach [zdjęcia]
galeria

Amerykański styl w Lublinie. III Piknik Sportów Amerykańskich na Błoniach [zdjęcia] 58 0

Trochę prawdziwej gry, trochę zabawy, ale przede wszystkim popularyzacja dyscyplin zza oceanu. W sobotę na Błoniach pod Zamkiem odbył się III Piknik Sportów Amerykańskich.

Fraszka nie dla mężów i zaręczonych
Wiersze między newsami

Fraszka nie dla mężów i zaręczonych 0 0

Na sobotni wieczór utwór poradnikowy. Autor, o którym mało wiem, wie dużo o życiu.

Phillipe Bracken Band - koncert w Kazimierzu
25 maja 2019, 20:00

Phillipe Bracken Band - koncert w Kazimierzu 0 1

W sobotę, 25 maja o godz. 20 w Trzecim Księżycu w Kazimierzu Dolnym (Mały Rynek) wystąpi australijski wokalista z zespołem - Phillipe Bracken Band.

Kundelki Lublina i Schroniska wybrane. Zwyciężyły Mania i Ramzes [zdjęcia]
galeria

Kundelki Lublina i Schroniska wybrane. Zwyciężyły Mania i Ramzes [zdjęcia] 2 4

Pies Mania zwyciężył w wyborach Kundelek Lublina 2019 zorganizowanych przez Schronisko Dla Bezdomnych Zwierząt w Lublinie przy ul. Metalurgicznej. Z kolei w kategorii Kundelek Schroniska pierwsze miejsce zajął Ramzes.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.