Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

20 listopada 2007 r.
18:36
Edytuj ten wpis

Ręce precz od trajtka!

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 9 A A

Mieszkańcy Bronowic ślą listy do prasy, ludzie z Węglina rozlepiają apele na przystankach.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Nie chcą, żeby trolejbus linii 153 omijał al. Kraśnicką jadąc nową trasą przez Czuby. Ratusz i MPK zapewniają: nikt nie straci, braki zostaną zrekompensowane.

Teraz trolejbus linii 153 z Węglina jedzie przez al. Kraśnicką. Racławickie i Lipową na Majdanek. Wkrótce ma zmienić trasę. Będzie kursować przez ul. Orkana, Armii Krajowej, Wileńską i Narutowicza, a dalej tak jak teraz: przez Piłsudskiego na Majdanek.
- Czy ktoś upadł na głowę, żeby zabierać nam trolejbus do śródmieścia? Owszem, jeździ tędy jeszcze linia 151, ale wszyscy się w nią nie pomieścimy - irytuje się Ewa Ciastoń, która codziennie dojeżdża do centrum z okolic szpitala przy al. Krasnickich. - Co nam zostanie innego? Wsiadać w turystyczno-krajoznawczą linię 26, która zahacza nawet o las, czy jechać dziesiątką przez miasteczko akademickie? - dodaje oburzona.
Kilka dni temu na przystankach ktoś rozlepił kartki, na których wypomina Ratuszowi zmianę trasy 153 i wprowadzoną ponad rok temu podobną zmianę trasy linii 10.
Miejscy urzędnicy twierdzą, że Węglin nie straci. - Na ten odcinek al. Kraśnickiej zostanie skierowana linia 150, która nie będzie już kursować na Zana. I to ona przejmie obsługę pasażerów jadących z Węglina do centrum - mówi Marek Czarnocki, zastępca kierownika miejskiego Biura Transportu Zbiorowego.
Z kolei pasażerowie wsiadający do trolejbusów na ul. Zana będą mieli więcej kursów 158. - I to powinno zrekompensować te zmiany - zapewnia Stanisław Wojnarowicz, rzecznik MPK Lublin. - Zresztą będziemy bacznie obserwować i w razie potrzeby wprowadzimy odpowiednie korekty.
Oburzeni są też mieszkańcy Bronowic. Dla nich na razie zmieni się niewiele, ale już w kwietniu trolejbus będzie skręcać z al. Piłsudskiego w Narutowicza.
- Przecież możliwe jest stworzenie oddzielnej linii, by nie odbierać tysiącom mieszkańców bardzo dobrego dojazdu do centrum, do szkół i na uczelnie - napisał do nas pan Andrzej, mieszkaniec Bronowic. Ale już za późno na zmiany. Zgodnie z unijnym projektem linia 153 będzie musiała jeździć nową trasą, bo inaczej miasto nie dostanie dopłaty do budowy trakcji.
Na razie jednak nie wiadomo, kiedy trolejbusy pojadą przez Czuby. Miało tak się stać 5 listopada. Ale odbiór techniczny nowej trakcji jeszcze trwa.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 9

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
dokturek / 22 listopada 2007 r. o 12:07
Proponuję, aby zamiast kierować linię 150 na Węglin, MPK przywróciło funkcjonowanie linii trolejbusowej 157, która kiedyś tam docierała. Wystarczy jedynie ulepszyć jej trasę. Byłoby to dobre rozwiązanie dla wszystkich z Węglina chcących nadal korzystać z trolejbusów i jednocześnie nowych pasażerów z Czubów. Linia 157 przebiegałaby następująco: Węglin - Al. Kraśnicka - Al. Racławickie - Lipowa - Narutowicza - Głęboka - Filaretów - Zana - Bohaterów Monte Cassino - Armii Krajowej - Orkana - Roztocze - Al. Kraśnicka - Węglin. W odwrotnym kierunku mogłaby powstać linia 157 BIS na trasie: Węglin - Al. Kraśnicka - Roztocze - Orkana - Armii Krajowej - Bohaterów Monte Cassino - Wileńska - Głęboka - Narutowicza - Lipowa - Racławickie - Al. Kraśnicka - Węglin. W ten sposób Aleja Kraśnicka nie zostałaby pozbawiona trolejbusów a mieszkańcy okolic Orkana zyskali dodatkowe połączenie z centrum miasta.
Proponuję, aby zamiast kierować linię 150 na Węglin, MPK przywróciło funkcjonowanie linii trolejbusowej 157, która kiedyś tam docierała. Wystarczy jedynie ulepszyć jej trasę. Byłoby to dobre rozwiązanie dla wszystkich z Węglina chcących nadal korzystać z trolejbusów i jednocześnie nowych pasażerów z Czubów. Linia 157 przebiegałaby następująco: Węglin - Al. Kraśnicka - Al. Racławickie - Lipowa - Narutowicza - Głęboka - Filaretów - Zana - Bohaterów Monte Cassino - Armii Krajowej - Orkana - Roztocze - Al. Kraśnicka - Węglin. W odwrotnym kierunk... rozwiń
Avatar
NN / 21 listopada 2007 r. o 22:00
Człowieku! o czym piszesz, powtarzasz farmazony - miasto dopłaca, a widziałeś ile. Tak naprawdę MPK nie powinno się martwić o utrzymanie tras komunikacyjnych, czy starczy na paliwo i części zamienne. Te koszty i tak są oszczędnościowe, bo Miasto (UM) właśnie w bardzo małym stopniu pamięta, że ma obowiązek zapewnienia mieszkańcom przewozu. Magistraccy urzędnicy w Lublinie nie chcą przyjąć do wiadomości, że aby świadczyć usługi przewozowe swoim mieszkańcom winni ponosić tego koszty, jak to się dzieje na całym świecie. Im się wydaje,że powinni na tym interesie jeszcze zarobić. Oby się nie obudzili z ręką w nocniku, bo jak się sprywatyzuje przewoźnika, to prywatny właściciel nie będzie się bał egzekwować należnych dopłat na drodze sądowej. Ale to już pewnie nie problem tej ekipy, ale następnej. Bo co ich może obchodzić co będzie w przyszłości, problem zostanie przesunięty w czasie i niech się martwią ich następcy.
Człowieku! o czym piszesz, powtarzasz farmazony - miasto dopłaca, a widziałeś ile. Tak naprawdę MPK nie powinno się martwić o utrzymanie tras komunikacyjnych, czy starczy na paliwo i części zamienne. Te koszty i tak są oszczędnościowe, bo Miasto (UM) właśnie w bardzo małym stopniu pamięta, że ma obowiązek zapewnienia mieszkańcom przewozu. Magistraccy urzędnicy w Lublinie nie chcą przyjąć do wiadomości, że aby świadczyć usługi przewozowe swoim mieszkańcom winni ponosić tego koszty, jak to się dzieje na całym świecie. Im się wydaje,że powinni ... rozwiń
Avatar
empek / 21 listopada 2007 r. o 21:02
Nie wiem, o co tyle hałasu, przecież po zabraniu 153, mieszkańcy Węglina dostaną 150-tkę, a od niedawna jeździ nowa linia autobusowa 76
Avatar
lenin / 21 listopada 2007 r. o 15:36
hehe no chyba ze ktos na kulu studiuje he he .. swoja droga zastanawiam sie czego zaden autobus nie jezdzi wzdluz uczelni, czemu tylko do kulu moze byc blisko?
Avatar
(Anonimowy) / 21 listopada 2007 r. o 15:35
no chyba ze ktos na kulu studiuje he he . . . ;| ja akurat ar to racja, zgodze sie!
Avatar
CzarnyZajaczek / 21 listopada 2007 r. o 13:41
Problem leży chyba gdzie indziej, po prostu jest za mało kursów trolejbusów, w zajezdniach MPK są nadmiarowe trolejbsy, co z tego że stare, to nie autobus w którym silnik po iluś tys. kilometrów kopci i zdycha przy mrozie, w trajtkach najszybciej psująca się część to rama podwozia (z czasem rdzewieje)A trolejbusy są zapchane do granic możliwości nie tylko w godzinach szczytu, co się dzieje od 15 do 17 np. na Lipowej to nie wspominam, jakby dali 2x więcej kursów o tej porze to i tak wszystkie trajtki byłyby zapełnione, a teraz czeka sie na przyjazd 3-go czy 4-go trajtka żeby się wreszcie tam dopchaćW Lublinie jest stosunkowo mało trakcji trolejbusowych, ale trzeba je wykorzystać na maxa, ponieważ:* w zajezdniach są nadmiarowe trolejbusy* stary trolejbus nie wymaga tylu napraw co o połowę nowszy autobus, tam po prostu nie ma co się psuć* przepełniony autobus zdycha na stromych podjazdach (na razie mamy mało takich które sobie w miarę radzą), a dla trajtka to nie problem, bo silnik elektryczny nie ma minimalnej liczby obrotów przy której gaśnie* silnik elektryczny nie ma problemów z działaniem w zimie, w przeciwnieństwie do tych wszystkich zdezelowanych trupów autobusów jakie są w lubelskim MPK - w regionie gdzie 20-stopniowy mróz to nie jest anomalia to ma duże znaczenie
Problem leży chyba gdzie indziej, po prostu jest za mało kursów trolejbusów, w zajezdniach MPK są nadmiarowe trolejbsy, co z tego że stare, to nie autobus w którym silnik po iluś tys. kilometrów kopci i zdycha przy mrozie, w trajtkach najszybciej psująca się część to rama podwozia (z czasem rdzewieje)A trolejbusy są zapchane do granic możliwości nie tylko w godzinach szczytu, co się dzieje od 15 do 17 np. na Lipowej to nie wspominam, jakby dali 2x więcej kursów o tej porze to i tak wszystkie trajtki byłyby zapełnione, a teraz czeka sie na pr... rozwiń
Avatar
pk / 21 listopada 2007 r. o 09:50
Mieszkam na bronowicach i mi to pasuje, to tej pory 153 i 158 miały taką samą trasę , bezsęs. Terza 153 będzie łatwiej dojechać na uczelnię bo bedzie jechała ul. Głęboką a z tamtąd jest bliżej niż z Racławickich. Powstała nowa trasa a ludziom żle!!!!!!!
Avatar
zxc / 21 listopada 2007 r. o 09:28
Zapraszam osoby, które twierdzą że zmiana trasy 153 nie utrudni życia mieszkańcom Bronowic na przejażdżkę linia 153 albo 158 z Racławickich w stronę Majdanka. W tych trolejbusach obecnie jest tłok nawet po 19!!! nie wspominając o godzinach szczytu. a może zamiast 153 uruchomić autobus o podobnej trasie???
Avatar
janek z działek / 21 listopada 2007 r. o 07:26
Ludzie , ja sam nie korzystam z komunikacji miejskiej, ale doskonale Was rozumie, z tym że MPK tak układa trasy i rozkład żebyście musieli się przesiadać i kasować więcej biletów.Jestem za bojkotem MPK, to jest przedsiębiorstwo użyteczności publicznej ale niestety nie działa na korzyść mieszkańców tylko na swoje utrzymanie , mimo że jest dotowane przez samorząd
Avatar
dokturek / 22 listopada 2007 r. o 12:07
Proponuję, aby zamiast kierować linię 150 na Węglin, MPK przywróciło funkcjonowanie linii trolejbusowej 157, która kiedyś tam docierała. Wystarczy jedynie ulepszyć jej trasę. Byłoby to dobre rozwiązanie dla wszystkich z Węglina chcących nadal korzystać z trolejbusów i jednocześnie nowych pasażerów z Czubów. Linia 157 przebiegałaby następująco: Węglin - Al. Kraśnicka - Al. Racławickie - Lipowa - Narutowicza - Głęboka - Filaretów - Zana - Bohaterów Monte Cassino - Armii Krajowej - Orkana - Roztocze - Al. Kraśnicka - Węglin. W odwrotnym kierunku mogłaby powstać linia 157 BIS na trasie: Węglin - Al. Kraśnicka - Roztocze - Orkana - Armii Krajowej - Bohaterów Monte Cassino - Wileńska - Głęboka - Narutowicza - Lipowa - Racławickie - Al. Kraśnicka - Węglin. W ten sposób Aleja Kraśnicka nie zostałaby pozbawiona trolejbusów a mieszkańcy okolic Orkana zyskali dodatkowe połączenie z centrum miasta.
Proponuję, aby zamiast kierować linię 150 na Węglin, MPK przywróciło funkcjonowanie linii trolejbusowej 157, która kiedyś tam docierała. Wystarczy jedynie ulepszyć jej trasę. Byłoby to dobre rozwiązanie dla wszystkich z Węglina chcących nadal korzystać z trolejbusów i jednocześnie nowych pasażerów z Czubów. Linia 157 przebiegałaby następująco: Węglin - Al. Kraśnicka - Al. Racławickie - Lipowa - Narutowicza - Głęboka - Filaretów - Zana - Bohaterów Monte Cassino - Armii Krajowej - Orkana - Roztocze - Al. Kraśnicka - Węglin. W odwrotnym kierunk... rozwiń
Avatar
NN / 21 listopada 2007 r. o 22:00
Człowieku! o czym piszesz, powtarzasz farmazony - miasto dopłaca, a widziałeś ile. Tak naprawdę MPK nie powinno się martwić o utrzymanie tras komunikacyjnych, czy starczy na paliwo i części zamienne. Te koszty i tak są oszczędnościowe, bo Miasto (UM) właśnie w bardzo małym stopniu pamięta, że ma obowiązek zapewnienia mieszkańcom przewozu. Magistraccy urzędnicy w Lublinie nie chcą przyjąć do wiadomości, że aby świadczyć usługi przewozowe swoim mieszkańcom winni ponosić tego koszty, jak to się dzieje na całym świecie. Im się wydaje,że powinni na tym interesie jeszcze zarobić. Oby się nie obudzili z ręką w nocniku, bo jak się sprywatyzuje przewoźnika, to prywatny właściciel nie będzie się bał egzekwować należnych dopłat na drodze sądowej. Ale to już pewnie nie problem tej ekipy, ale następnej. Bo co ich może obchodzić co będzie w przyszłości, problem zostanie przesunięty w czasie i niech się martwią ich następcy.
Człowieku! o czym piszesz, powtarzasz farmazony - miasto dopłaca, a widziałeś ile. Tak naprawdę MPK nie powinno się martwić o utrzymanie tras komunikacyjnych, czy starczy na paliwo i części zamienne. Te koszty i tak są oszczędnościowe, bo Miasto (UM) właśnie w bardzo małym stopniu pamięta, że ma obowiązek zapewnienia mieszkańcom przewozu. Magistraccy urzędnicy w Lublinie nie chcą przyjąć do wiadomości, że aby świadczyć usługi przewozowe swoim mieszkańcom winni ponosić tego koszty, jak to się dzieje na całym świecie. Im się wydaje,że powinni ... rozwiń
Avatar
empek / 21 listopada 2007 r. o 21:02
Nie wiem, o co tyle hałasu, przecież po zabraniu 153, mieszkańcy Węglina dostaną 150-tkę, a od niedawna jeździ nowa linia autobusowa 76
Avatar
lenin / 21 listopada 2007 r. o 15:36
hehe no chyba ze ktos na kulu studiuje he he .. swoja droga zastanawiam sie czego zaden autobus nie jezdzi wzdluz uczelni, czemu tylko do kulu moze byc blisko?
Avatar
(Anonimowy) / 21 listopada 2007 r. o 15:35
no chyba ze ktos na kulu studiuje he he . . . ;| ja akurat ar to racja, zgodze sie!
Avatar
CzarnyZajaczek / 21 listopada 2007 r. o 13:41
Problem leży chyba gdzie indziej, po prostu jest za mało kursów trolejbusów, w zajezdniach MPK są nadmiarowe trolejbsy, co z tego że stare, to nie autobus w którym silnik po iluś tys. kilometrów kopci i zdycha przy mrozie, w trajtkach najszybciej psująca się część to rama podwozia (z czasem rdzewieje)A trolejbusy są zapchane do granic możliwości nie tylko w godzinach szczytu, co się dzieje od 15 do 17 np. na Lipowej to nie wspominam, jakby dali 2x więcej kursów o tej porze to i tak wszystkie trajtki byłyby zapełnione, a teraz czeka sie na przyjazd 3-go czy 4-go trajtka żeby się wreszcie tam dopchaćW Lublinie jest stosunkowo mało trakcji trolejbusowych, ale trzeba je wykorzystać na maxa, ponieważ:* w zajezdniach są nadmiarowe trolejbusy* stary trolejbus nie wymaga tylu napraw co o połowę nowszy autobus, tam po prostu nie ma co się psuć* przepełniony autobus zdycha na stromych podjazdach (na razie mamy mało takich które sobie w miarę radzą), a dla trajtka to nie problem, bo silnik elektryczny nie ma minimalnej liczby obrotów przy której gaśnie* silnik elektryczny nie ma problemów z działaniem w zimie, w przeciwnieństwie do tych wszystkich zdezelowanych trupów autobusów jakie są w lubelskim MPK - w regionie gdzie 20-stopniowy mróz to nie jest anomalia to ma duże znaczenie
Problem leży chyba gdzie indziej, po prostu jest za mało kursów trolejbusów, w zajezdniach MPK są nadmiarowe trolejbsy, co z tego że stare, to nie autobus w którym silnik po iluś tys. kilometrów kopci i zdycha przy mrozie, w trajtkach najszybciej psująca się część to rama podwozia (z czasem rdzewieje)A trolejbusy są zapchane do granic możliwości nie tylko w godzinach szczytu, co się dzieje od 15 do 17 np. na Lipowej to nie wspominam, jakby dali 2x więcej kursów o tej porze to i tak wszystkie trajtki byłyby zapełnione, a teraz czeka sie na pr... rozwiń
Avatar
pk / 21 listopada 2007 r. o 09:50
Mieszkam na bronowicach i mi to pasuje, to tej pory 153 i 158 miały taką samą trasę , bezsęs. Terza 153 będzie łatwiej dojechać na uczelnię bo bedzie jechała ul. Głęboką a z tamtąd jest bliżej niż z Racławickich. Powstała nowa trasa a ludziom żle!!!!!!!
Avatar
zxc / 21 listopada 2007 r. o 09:28
Zapraszam osoby, które twierdzą że zmiana trasy 153 nie utrudni życia mieszkańcom Bronowic na przejażdżkę linia 153 albo 158 z Racławickich w stronę Majdanka. W tych trolejbusach obecnie jest tłok nawet po 19!!! nie wspominając o godzinach szczytu. a może zamiast 153 uruchomić autobus o podobnej trasie???
Avatar
janek z działek / 21 listopada 2007 r. o 07:26
Ludzie , ja sam nie korzystam z komunikacji miejskiej, ale doskonale Was rozumie, z tym że MPK tak układa trasy i rozkład żebyście musieli się przesiadać i kasować więcej biletów.Jestem za bojkotem MPK, to jest przedsiębiorstwo użyteczności publicznej ale niestety nie działa na korzyść mieszkańców tylko na swoje utrzymanie , mimo że jest dotowane przez samorząd
Zobacz wszystkie komentarze 9

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Miasto Lublin musi zwrócić spory kawałek ziemi. Miała być szkoła, ale nie powstała

Miasto Lublin musi zwrócić spory kawałek ziemi. Miała być szkoła, ale nie powstała

Miasto przegrało sądowe spory o własność gruntów położonych między ul. Jana Pawła II a wąwozem. Władze Lublina muszą zwrócić tę ziemię spadkobiercom dawnych właścicieli. Wydane przedwczoraj wyroki są już prawomocne.

Pod koszami Dziennika Wschodniego im. Andrzeja Wawrzyckiego. W niedzielę rusza kolejny sezon najstarszych w naszym regionie rozgrywek

Pod koszami Dziennika Wschodniego im. Andrzeja Wawrzyckiego. W niedzielę rusza kolejny sezon najstarszych w naszym regionie rozgrywek

Tytułu broni zespół 4-tego Piętra. O jego sile stanowili w poprzednim sezonie głównie gracze podkoszowi jak Marcin Ożga, Łukasz Łukawski czy Marek Macieszczuk. Drugie miejsce zajęło The Reds Iglo-Klima, a podium uzupełnił Symbit

Bridget Jones wraca.  Program TV 30 września - 2 października 2022
30 września 2022, 20:00

Bridget Jones wraca. Program TV 30 września - 2 października 2022

W najbliższy weekend w telewizji będzie można zobaczyć m.in. festiwalowy "Portret kobiety w ogniu". Nie zabraknie też rozrywki w postaci takich filmów, jak "Alita: battle Angel" czy "Krzyk". Poniżej prezentuję kilka wybranych opcji filmowych na weekend.

Puławska Spółdzielnia Mieszkaniowa buduje nowe drogi. To strategiczna kwestia bezpieczeństwa

Puławska Spółdzielnia Mieszkaniowa buduje nowe drogi. To strategiczna kwestia bezpieczeństwa

Zgodnie wytycznymi straży pożarnej, zarządcy osiedli mieszkaniowych muszą poprawić dojazd do wskazanych budynków wielorodzinnych. Chodzi o to, by w razie zagrożenia, strażacy mogli szybko dotrzeć pod każdy adres. Nowych dróg pożarowych najszybciej przybywa na os. Niwa.

Już jutro zmiany na przystankach w Lublinie. Nowy rozkład komunikacji miejskiej

Już jutro zmiany na przystankach w Lublinie. Nowy rozkład komunikacji miejskiej

Od soboty będą obowiązywać nowe rozkłady jazdy autobusów i trolejbusów.

LUK Lublin zaczyna sezon od meczu z Cerrad Enea Czarnymi Radom

LUK Lublin zaczyna sezon od meczu z Cerrad Enea Czarnymi Radom

Cerrad Enea Czarni Radom będą przeciwnikiem LUK Lublin w pierwszej kolejce nowego sezonu. Mecz rozegrany zostanie w hali Globus, w sobotę, o godz 20.30. Transmisja w Polsacie Sport Extra

Jak czas spędzają przedszkolaki w Chełmie? Np. z robotami

Jak czas spędzają przedszkolaki w Chełmie? Np. z robotami

Eko-warsztaty, nauka robotyki oraz zajęcia z ratownikami dotyczące bezpieczeństwa – takie atrakcje czekały na młodych mieszkańców i mieszkanki Chełma oraz okolic podczas tegorocznego „Lata z CEMEX”. W warsztatach, zabawach integracyjnych i wycieczkach uczestniczyło w sumie ponad 180 dzieci. Organizatorami wydarzenia byli: CEMEX Polska oraz Młodzieżowy Dom Kultury w Chełmie.

Lubelski ser ricotta. Wszystko zależy od szczęścia krowy
złota setka 2021

Lubelski ser ricotta. Wszystko zależy od szczęścia krowy

Szczęśliwe krowy biegają po ekologicznych łąkach i odpoczywają w promieniach słońca. Reklama? Nie, rzeczywistość w Ekologicznym Gospodarstwie „Pod Kasztanem”. Gospodarstwie, które produkuje wyjątkowy nabiał.

Historia klocków LEGO

Historia klocków LEGO

Trudno znaleźć jest osobę, która nie bawiłaby się w dzieciństwie klockami LEGO. Jeszcze trudniej znaleźć jest osobę, która by o nich nie słyszała. Klocki LEGO to zabawka, z którą większość utożsamia swoje dzieciństwo. Nie każdy jednak wie, jaka historia za nimi stoi i jak wyglądały początki LEGO. W tym artykule postaramy się przybliżyć tę kwestię i w skrócie przestawić historię owej firmy.

Koncert piosenek filmowych w Puławach
6 października 2022, 18:00

Koncert piosenek filmowych w Puławach

Dom Chemika w Puławach (ul. Wojska Polskiego 4) zaprasza na koncert "Tak jak w kinie" w wykonaniu zespołu STARsi. Wydarzenie odbędzie się 6 października o godz. 18.

Wdowa po Andrzeju Izdebskim przerywa milczenie. Mówi jak wyglądał zakup respiratorów za 200 mln zł

Wdowa po Andrzeju Izdebskim przerywa milczenie. Mówi jak wyglądał zakup respiratorów za 200 mln zł

Mąż nie chciał rozmawiać z mediami. Powiedział, że w ministerstwie obiecali mu, że jak będzie siedział cichutko, to oni mu za to załatwią inny duży kontrakt – mówi Ewa Izdebska, wdowa po właścicielu firmy E&K zamieszanego w jedną z najgłośniejszych afer ostatnich lat.

Męczy cię alergia? Zadbaj o higienę snu z materacami Hilding Anders

Męczy cię alergia? Zadbaj o higienę snu z materacami Hilding Anders

Alergia jest schorzeniem cywilizacyjnym, które jest diagnozowane u coraz większej części społeczeństwa. Dokuczliwe objawy choroby utrudniają codzienne funkcjonowanie, a także przyczyniają się do obniżenia jakości snu i nocnej regeneracji organizmu. Jednym ze sposobów na zapewnienie alergikowi najlepszych warunków do spania jest zakup materaca o właściwościach przeciwalergicznych. Jakie podłoża o takim działaniu można znaleźć w ofercie marki Hilding Anders?

60-latek zasnął za kierownicą?

60-latek zasnął za kierownicą?

Kierowca opla został ranny w wypadku, do którego doszło minionej nocy w Woli Dużej (powiat biłgorajski).

Jak przestrzegać segregacji odpadów na co dzień?

Jak przestrzegać segregacji odpadów na co dzień?

Codzienna segregacja śmieci wcale nie jest zadaniem trudnym. Wystarczy zapamiętać podstawowe zasady, jakie rządzą selektywną zbiórką odpadów. Warto również zwracać uwagę na surowce, z których składają się śmieci, tak by nie popełniać nieświadomie błędów nieprawidłowej interpretacji danego odpadu i nie wyrzucać go do kubła, do którego trafić nie powinien.

Motor zagra z Siarką. Trener Goncalo Feio apeluje do kibiców: bądźcie naszym 12 zawodnikiem

Motor zagra z Siarką. Trener Goncalo Feio apeluje do kibiców: bądźcie naszym 12 zawodnikiem

W sobotę na Arenie Lublin spotkają się drużyny, które po zmianie na ławkach trenerskich wyraźnie odżyły. Siarka Tarnobrzeg nie przegrała od trzech kolejek, a Motor w debiucie Goncalo Feio wygrał w Krakowie z Hutnikiem. Początek spotkania zaplanowano na godz. 17.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Komunikaty