Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

10 grudnia 2013 r.
15:02
Edytuj ten wpis

Reklama Herbapolu zniknie z Bramy Krakowskiej. Razem z iluminacją (wideo)

0 34 A A
Konserwator zabytków uznał, że zarówno baner, jak i światełka wiszą niezgodnie z prawem (Dorota Awio
Konserwator zabytków uznał, że zarówno baner, jak i światełka wiszą niezgodnie z prawem (Dorota Awio

Reklama Herbapolu ma zniknąć z Bramy Krakowskiej razem ze świąteczną iluminacją. Na jej usunięcie Muzeum Lubelskie ma czas do poniedziałku.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Kiedy instalacja zniknie z zabytku? – Media się dowiedzą we właściwym czasie – stwierdza Zygmunt Nasalski, dyrektor Muzeum Lubelskiego. – To jest też kwestia naszego partnera.

– Moim zdaniem wylano dziecko z kąpielą, bo decyzja dotyczy i banneru, i instalacji świetnej. W efekcie Brama Krakowska zostanie na święta bez żadnej iluminacji – komentuje Jacek Sim, rzecznik Herbapolu.

Muzeum, które nie uzgadniało wyglądu instalacji i nie postarało się o zezwolenie, nie ma już pola manewru. – W nakazie usunięcia reklamy wskazaliśmy termin do 16 grudnia – mówi Kopciowski.

Decyzji został nadany tzw. rygor natychmiastowej wykonalności. To oznacza, że nawet, gdyby muzeum odwołało się od tej decyzji do ministra kultury, to i tak będzie musiało się do niej zastosować. W tym przypadku odwołanie nie wstrzyma wykonania nakazu. Czyli tak, czy inaczej, zabytek trzeba oczyścić.

– Decyzja jest jasna i trzeba ją wykonać. Szanujemy to – dodaje Jacek Sim.

Komentarze 34

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Przemysław Leniak / 13 grudnia 2013 o 11:25
0

mnie również się podoba bo zwraca uwagę na wątek pominięty a zupełnie podstawowy dla całej tej sprawy
...
w tle tego całego skandalu z lubelską ciemnością a może ciemnotą raczej jest tez prowadzona bardzo brutalnymi metodami walka Mącika o stanowisko dyrektora Muzeum Lubelskiego
to dlatego te liczne akcje podległego Mącikowi FRL przeciwko Nasalskiemu
cóż Mącik jako że jest przykładem wyjatkowej niekompetencji i głupoty pewnie w końcu zgnoi zasłużonego dla Lublina dyrektora
i wtedy tektura wkroczy na Zamek - i będzie jak kiedyś kiedy była tam katownia UB
bo moi drodzy nie tylko o światełka tu idzie ale o stołki zwyczajnie - jak to w Lublinie zazwyczaj

mnie również się podoba bo zwraca uwagę na wątek pominięty a zupełnie podstawowy dla całej tej sprawy
...
w tle tego całego skandalu z lubelską ciemnością a może ciemnotą raczej jest tez prowadzona bardzo brutalnymi metodami walka Mącika o stanowisko dyrektora Muzeum Lubelskiego
to dlatego te liczne akcje podległego Mącikowi FRL przeciwko Nasalskiemu
cóż Mącik jako że jest przykładem wyjatkowej niekompetencji i głupoty pewnie w końcu zgnoi zasłużonego dla Lublina dyrektora
i wtedy tektura wkroczy na Zamek - i będzie ja... rozwiń

Avatar
Justyna / 13 grudnia 2013 o 10:18
0

Bardzo ale to bardzo podobała mi się ostatnia wypowiedź.

Avatar
... / 12 grudnia 2013 o 17:52
0

jest to ciekawa sprawa
oczywiście nie chodzi o jakies względy estetyczne

idzie o ideologię
FRL bardzo nie lubi świąt - to przecie palikociarze
tak więc stara sie zwalczać wszystko co się ze świętami wiaże

oczywiście Kopciowski - który zasłużył tym sposobem na miano mendy roku
współpracuje z patofilami
cóz tak to bywa z tymi obcymi
to że reklama jest reklamą jednego z ostatnich lubelskich zakładów ma wymiar dodatkowy jakby
FRL zawsze grało na upadek gospodarczy Lublina
i tak też działa i dziś
co widać i słychać i czuć
...
przy okazji przed brama krakowska stoi dość ochydny stojak reklamowy Mandragory z zaproszeniem na  chanukę i on juz nie przeszkadza
zgadnijcie czemu
pzdr.


jest to ciekawa sprawa
oczywiście nie chodzi o jakies względy estetyczne

idzie o ideologię
FRL bardzo nie lubi świąt - to przecie palikociarze
tak więc stara sie zwalczać wszystko co się ze świętami wiaże

oczywiście Kopciowski - który zasłużył tym sposobem na miano mendy roku
współpracuje z patofilami
cóz tak to bywa z tymi obcymi
to że reklama jest reklamą jednego z ostatnich lubelskich zakładów ma wymiar dodatkowy jakby
FRL zawsze grało na upadek gospodarczy Lublina
i tak też działa i dziś
co widać i słychać i czuć
...
przy okazji przed brama krakowska stoi dość ochydny stojak reklamowy Mandragory z zaproszeniem na  chanukę i on juz nie przeszkadza
zgadnijcie czemu
pzdr.

Menda to robi sobie parking pod Zamkiem i wiesza szmaty za zabytkach. 

Menda to robi sobie parking pod Zamkiem i wiesza szmaty za zabytkach. 

rozwiń
Avatar
Przemysław Leniak / 12 grudnia 2013 o 01:01
0

no tak właśnie jest jak pisze rodak z Poznania
oczywiście że Nasalski ma rację - to zreszta facet z jajami w odróznieniu od opasłych (cieleśnie i umysłowo) "konserwatorów" darzący wyraźną atencja miasto w którym mieszka na co dzień no i nie jest to ramol jakiś
przy Nasalskim taki Mącik to jak zgryźliwy tetryk przy rześkim góralu
i to mimo tego że Nasalski zapewne ze dwa razy starszy nić okragły "gospodarz osiedla"
...
sponsorzy a szczególnie lokalni sponsorzy to nie wróg publiczny ale pożądany przyjaciel
nie rozumieć tego może byle jaki gówniarz z FRL lub posiadajacy otłuszczony zanadto mózg urzędas
Mącik trzeba przyznać jak na dość młodego człowieka jest straszną porażką
tanio sie sprzedał lokalnym etatowym kretynom i robi za błazna od parasolek
cóz nie będzie to gość który przełamie złe konotacje nazwiska mącik w Lublinie
odwrotnie Hubert Mącik jeszcze te konotacje umacnia
"Mącik" to niekompetencja, prywata i wrogość wobec Lublina - można żec taki znak firmowy tych zjawisk wręcz
a o Kopciowskim nawet tyle dobrego nie mogę napisać

no tak właśnie jest jak pisze rodak z Poznania
oczywiście że Nasalski ma rację - to zreszta facet z jajami w odróznieniu od opasłych (cieleśnie i umysłowo) "konserwatorów" darzący wyraźną atencja miasto w którym mieszka na co dzień no i nie jest to ramol jakiś
przy Nasalskim taki Mącik to jak zgryźliwy tetryk przy rześkim góralu
i to mimo tego że Nasalski zapewne ze dwa razy starszy nić okragły "gospodarz osiedla"
...
sponsorzy a szczególnie lokalni sponsorzy to nie wróg publiczny ale pożądany przyjaciel
nie rozumi... rozwiń

Avatar
poznaniak z lb / 11 grudnia 2013 o 19:36
0

Pan Zygmunt Nasalski ma racje uzasadnione niech panowie Macik ,Kopociniak czy chudy daniel Stelmasiewicz niech zapłacą te 200 tys zł jaka daje Herbapol ,tym bardziej że to firma z Lublina to powinni całowć ich że dadzą pare złotych 2.Przyczepianie sie reklamy Perły ,która sponsoruje Lubelski Sport i nie tylko .-ci panowie 3 kroki od Lublina .W Poznaniu pozwolili by taki baner[płutno] był do konca roku [szczególnie firmy z miasta w którym istnieje ,ale w Poznaniu potrafia myśleć -czemu biedny? bo jesteś  głupi i nadgorliwy i słuchasz GW.Zgadzam sie z opinia Przemka Leniaka.Kiedyś na butelce wina w Gdańsku było Logo prałata H.Jankowskiego i co sie stało nic ?a koscił mial na remont fundusze.

Pan Zygmunt Nasalski ma racje uzasadnione niech panowie Macik ,Kopociniak czy chudy daniel Stelmasiewicz niech zapłacą te 200 tys zł jaka daje Herbapol ,tym bardziej że to firma z Lublina to powinni całowć ich że dadzą pare złotych 2.Przyczepianie sie reklamy Perły ,która sponsoruje Lubelski Sport i nie tylko .-ci panowie 3 kroki od Lublina .W Poznaniu pozwolili by taki baner[płutno] był do konca roku [szczególnie firmy z miasta w którym istnieje ,ale w Poznaniu potrafia myśleć -czemu biedny? bo jesteś  głupi i nadgorliwy i słuchasz ... rozwiń

Avatar
Przemysław Leniak / 11 grudnia 2013 o 11:36
0

no Ago wszystko zgoda
ale nie komuś tylko bardzo konkretnym osobom
Kopciowskiemu Dariuszowi
oraz patofilom z FRL
(realnie rzecz ujmując to wiadomo też przeciew jakiej bramie zapadaja decyzje co FRL przeszkadza)

Avatar
Aga / 11 grudnia 2013 o 11:26
0

Z Herbapolu to akurat w Lublinie powinniśmy być dumni.  To nieliczna z firm w naszym mieście , której nie wykupił zagraniczny kapitał. Czy kogoś boli, że  działa i ma się  nieźle.  Baner może i nie najpiękniejszy, ale iluminacja bardzo ładna. W końcu założenie iluminacji  wiąże się z dużymi wydatkami i pewnie sfinansował to  Herbapol i ani złotówka z publicznych pieniędzy nie poszła na ten cel i nie dziwię się, że  firma chciała mieć swój akcent. Teraz zamiast świątecznie ozdobionej Bramy bezie w nocy  czarna  plama. Od kilku lat była ta dekoracja i nagle teraz komuś przeszkadza.

Z Herbapolu to akurat w Lublinie powinniśmy być dumni.  To nieliczna z firm w naszym mieście , której nie wykupił zagraniczny kapitał. Czy kogoś boli, że  działa i ma się  nieźle.  Baner może i nie najpiękniejszy, ale iluminacja bardzo ładna. W końcu założenie iluminacji  wiąże się z dużymi wydatkami i pewnie sfinansował to  Herbapol i ani złotówka z publicznych pieniędzy nie ... rozwiń

Avatar
Przemysław Leniak / 11 grudnia 2013 o 10:03
0

srutututu agresywni ateiści z FRL nie pozwolą na żaden objaw świetowania
to po prostu kolejny ich krok w czynieniu Lublina pustynią

Avatar
m / 11 grudnia 2013 o 09:53
0

Gdyby to była Zachodnia Europa lub USA to firma straciłaby bardzo dużo. Dla firm możliwość pomocy miastu w takiej sprawie powinna być swego rodzaju wyróżnieniem i prestiżem. A jak się wiesza jakąś płachtę na takim zabytku to świadczy to o tym że ktoś nie ma wyczucia i nie wie jak reklama powinna wyglądać. A w Święta jest potrzebna "smaczna" i delikatna reklama co nie znaczy niewidoczna. Zabrali reklamę  to zabrali światełka to kolejna wtopa.

Dobrym pomysłem byłoby wykonanie świetlnej iluminacji z nazwą firmy umieszczonej w symbolice Świąt np choinką, saniami itd. I taki manewr na pewno by przeszedł.

A na marginesie iluminacje co roku są skromne, powtarzalne i robienie wielkiego halo z powodu powieszenie "kilku" światełek jest jakąś pomyłką.

Reklama jakiejkolwiek firmy powinna być adekwatna do tego co ona zrobi. A w Lublinie od lat robi się bardzo mało w tej kwestii.

Jak ma być tandetnie nudno jak co roku to nie róbmy lepiej nic. Albo zróbmy drożej i z rozmachem żeby ludzie zobaczyli na co poszła kasa

Gdyby to była Zachodnia Europa lub USA to firma straciłaby bardzo dużo. Dla firm możliwość pomocy miastu w takiej sprawie powinna być swego rodzaju wyróżnieniem i prestiżem. A jak się wiesza jakąś płachtę na takim zabytku to świadczy to o tym że ktoś nie ma wyczucia i nie wie jak reklama powinna wyglądać. A w Święta jest potrzebna "smaczna" i delikatna reklama co nie znaczy niewidoczna. Zabrali reklamę  to zabrali światełka to kolejna wtopa.

Dobrym pomysłem byłoby wykonanie świetlnej iluminacji z nazwą firmy umieszczonej w sym... rozwiń

Avatar
Przemysław Leniak / 11 grudnia 2013 o 09:30
0

lokalne mendia (czyli różne mutacje wyborczej - bo wszak w trzech redakcjach sami dawni wyrobnicy agorowi) sa wyjatkowo zgodne
Święta sa złe według nich
...
złe sa lubelskie firmy np Perła czy Herbapol
żaden z pseudodziennikarzy nie wspomni że przecie w tych firmach pracuje wielu lublinian
że czesto te firmy zrobiły więcej dla promocji miasta niz ratusz z jego niekompetentnymi pociotkami i Mącikami
weźmy znaną telewizyjną reklamę Perły - najbardziej lubelskie piwo
no a teraz się okazuje że to zło ta Perła
...
cóż niestety za taka durnotę sa odpowiedzialni konmkretni ludzie - Żuk Kopciowski czy Mącik
ludzie którzy działaja po prostu złośliwie wobec mieszkańców Lublina
myślę ze wypada o tym mówić choćby i w komentarzach
bo na mendia przecie nie ma co liczyć
korupcja i debilizm przeżarła w Lublinie nie tylko mózgi urzędników
pismacze też

 

lokalne mendia (czyli różne mutacje wyborczej - bo wszak w trzech redakcjach sami dawni wyrobnicy agorowi) sa wyjatkowo zgodne
Święta sa złe według nich
...
złe sa lubelskie firmy np Perła czy Herbapol
żaden z pseudodziennikarzy nie wspomni że przecie w tych firmach pracuje wielu lublinian
że czesto te firmy zrobiły więcej dla promocji miasta niz ratusz z jego niekompetentnymi pociotkami i Mącikami
weźmy znaną telewizyjną reklamę Perły - najbardziej lubelskie piwo
no a teraz się okazuje że to zło ta Perła
.... rozwiń

Avatar
Przemysław Leniak / 13 grudnia 2013 o 11:25
0

mnie również się podoba bo zwraca uwagę na wątek pominięty a zupełnie podstawowy dla całej tej sprawy
...
w tle tego całego skandalu z lubelską ciemnością a może ciemnotą raczej jest tez prowadzona bardzo brutalnymi metodami walka Mącika o stanowisko dyrektora Muzeum Lubelskiego
to dlatego te liczne akcje podległego Mącikowi FRL przeciwko Nasalskiemu
cóż Mącik jako że jest przykładem wyjatkowej niekompetencji i głupoty pewnie w końcu zgnoi zasłużonego dla Lublina dyrektora
i wtedy tektura wkroczy na Zamek - i będzie jak kiedyś kiedy była tam katownia UB
bo moi drodzy nie tylko o światełka tu idzie ale o stołki zwyczajnie - jak to w Lublinie zazwyczaj

mnie również się podoba bo zwraca uwagę na wątek pominięty a zupełnie podstawowy dla całej tej sprawy
...
w tle tego całego skandalu z lubelską ciemnością a może ciemnotą raczej jest tez prowadzona bardzo brutalnymi metodami walka Mącika o stanowisko dyrektora Muzeum Lubelskiego
to dlatego te liczne akcje podległego Mącikowi FRL przeciwko Nasalskiemu
cóż Mącik jako że jest przykładem wyjatkowej niekompetencji i głupoty pewnie w końcu zgnoi zasłużonego dla Lublina dyrektora
i wtedy tektura wkroczy na Zamek - i będzie ja... rozwiń

Avatar
Justyna / 13 grudnia 2013 o 10:18
0

Bardzo ale to bardzo podobała mi się ostatnia wypowiedź.

Avatar
... / 12 grudnia 2013 o 17:52
0

jest to ciekawa sprawa
oczywiście nie chodzi o jakies względy estetyczne

idzie o ideologię
FRL bardzo nie lubi świąt - to przecie palikociarze
tak więc stara sie zwalczać wszystko co się ze świętami wiaże

oczywiście Kopciowski - który zasłużył tym sposobem na miano mendy roku
współpracuje z patofilami
cóz tak to bywa z tymi obcymi
to że reklama jest reklamą jednego z ostatnich lubelskich zakładów ma wymiar dodatkowy jakby
FRL zawsze grało na upadek gospodarczy Lublina
i tak też działa i dziś
co widać i słychać i czuć
...
przy okazji przed brama krakowska stoi dość ochydny stojak reklamowy Mandragory z zaproszeniem na  chanukę i on juz nie przeszkadza
zgadnijcie czemu
pzdr.


jest to ciekawa sprawa
oczywiście nie chodzi o jakies względy estetyczne

idzie o ideologię
FRL bardzo nie lubi świąt - to przecie palikociarze
tak więc stara sie zwalczać wszystko co się ze świętami wiaże

oczywiście Kopciowski - który zasłużył tym sposobem na miano mendy roku
współpracuje z patofilami
cóz tak to bywa z tymi obcymi
to że reklama jest reklamą jednego z ostatnich lubelskich zakładów ma wymiar dodatkowy jakby
FRL zawsze grało na upadek gospodarczy Lublina
i tak też działa i dziś
co widać i słychać i czuć
...
przy okazji przed brama krakowska stoi dość ochydny stojak reklamowy Mandragory z zaproszeniem na  chanukę i on juz nie przeszkadza
zgadnijcie czemu
pzdr.

Menda to robi sobie parking pod Zamkiem i wiesza szmaty za zabytkach. 

Menda to robi sobie parking pod Zamkiem i wiesza szmaty za zabytkach. 

rozwiń
Avatar
Przemysław Leniak / 12 grudnia 2013 o 01:01
0

no tak właśnie jest jak pisze rodak z Poznania
oczywiście że Nasalski ma rację - to zreszta facet z jajami w odróznieniu od opasłych (cieleśnie i umysłowo) "konserwatorów" darzący wyraźną atencja miasto w którym mieszka na co dzień no i nie jest to ramol jakiś
przy Nasalskim taki Mącik to jak zgryźliwy tetryk przy rześkim góralu
i to mimo tego że Nasalski zapewne ze dwa razy starszy nić okragły "gospodarz osiedla"
...
sponsorzy a szczególnie lokalni sponsorzy to nie wróg publiczny ale pożądany przyjaciel
nie rozumieć tego może byle jaki gówniarz z FRL lub posiadajacy otłuszczony zanadto mózg urzędas
Mącik trzeba przyznać jak na dość młodego człowieka jest straszną porażką
tanio sie sprzedał lokalnym etatowym kretynom i robi za błazna od parasolek
cóz nie będzie to gość który przełamie złe konotacje nazwiska mącik w Lublinie
odwrotnie Hubert Mącik jeszcze te konotacje umacnia
"Mącik" to niekompetencja, prywata i wrogość wobec Lublina - można żec taki znak firmowy tych zjawisk wręcz
a o Kopciowskim nawet tyle dobrego nie mogę napisać

no tak właśnie jest jak pisze rodak z Poznania
oczywiście że Nasalski ma rację - to zreszta facet z jajami w odróznieniu od opasłych (cieleśnie i umysłowo) "konserwatorów" darzący wyraźną atencja miasto w którym mieszka na co dzień no i nie jest to ramol jakiś
przy Nasalskim taki Mącik to jak zgryźliwy tetryk przy rześkim góralu
i to mimo tego że Nasalski zapewne ze dwa razy starszy nić okragły "gospodarz osiedla"
...
sponsorzy a szczególnie lokalni sponsorzy to nie wróg publiczny ale pożądany przyjaciel
nie rozumi... rozwiń

Avatar
poznaniak z lb / 11 grudnia 2013 o 19:36
0

Pan Zygmunt Nasalski ma racje uzasadnione niech panowie Macik ,Kopociniak czy chudy daniel Stelmasiewicz niech zapłacą te 200 tys zł jaka daje Herbapol ,tym bardziej że to firma z Lublina to powinni całowć ich że dadzą pare złotych 2.Przyczepianie sie reklamy Perły ,która sponsoruje Lubelski Sport i nie tylko .-ci panowie 3 kroki od Lublina .W Poznaniu pozwolili by taki baner[płutno] był do konca roku [szczególnie firmy z miasta w którym istnieje ,ale w Poznaniu potrafia myśleć -czemu biedny? bo jesteś  głupi i nadgorliwy i słuchasz GW.Zgadzam sie z opinia Przemka Leniaka.Kiedyś na butelce wina w Gdańsku było Logo prałata H.Jankowskiego i co sie stało nic ?a koscił mial na remont fundusze.

Pan Zygmunt Nasalski ma racje uzasadnione niech panowie Macik ,Kopociniak czy chudy daniel Stelmasiewicz niech zapłacą te 200 tys zł jaka daje Herbapol ,tym bardziej że to firma z Lublina to powinni całowć ich że dadzą pare złotych 2.Przyczepianie sie reklamy Perły ,która sponsoruje Lubelski Sport i nie tylko .-ci panowie 3 kroki od Lublina .W Poznaniu pozwolili by taki baner[płutno] był do konca roku [szczególnie firmy z miasta w którym istnieje ,ale w Poznaniu potrafia myśleć -czemu biedny? bo jesteś  głupi i nadgorliwy i słuchasz ... rozwiń

Avatar
Przemysław Leniak / 11 grudnia 2013 o 11:36
0

no Ago wszystko zgoda
ale nie komuś tylko bardzo konkretnym osobom
Kopciowskiemu Dariuszowi
oraz patofilom z FRL
(realnie rzecz ujmując to wiadomo też przeciew jakiej bramie zapadaja decyzje co FRL przeszkadza)

Avatar
Aga / 11 grudnia 2013 o 11:26
0

Z Herbapolu to akurat w Lublinie powinniśmy być dumni.  To nieliczna z firm w naszym mieście , której nie wykupił zagraniczny kapitał. Czy kogoś boli, że  działa i ma się  nieźle.  Baner może i nie najpiękniejszy, ale iluminacja bardzo ładna. W końcu założenie iluminacji  wiąże się z dużymi wydatkami i pewnie sfinansował to  Herbapol i ani złotówka z publicznych pieniędzy nie poszła na ten cel i nie dziwię się, że  firma chciała mieć swój akcent. Teraz zamiast świątecznie ozdobionej Bramy bezie w nocy  czarna  plama. Od kilku lat była ta dekoracja i nagle teraz komuś przeszkadza.

Z Herbapolu to akurat w Lublinie powinniśmy być dumni.  To nieliczna z firm w naszym mieście , której nie wykupił zagraniczny kapitał. Czy kogoś boli, że  działa i ma się  nieźle.  Baner może i nie najpiękniejszy, ale iluminacja bardzo ładna. W końcu założenie iluminacji  wiąże się z dużymi wydatkami i pewnie sfinansował to  Herbapol i ani złotówka z publicznych pieniędzy nie ... rozwiń

Avatar
Przemysław Leniak / 11 grudnia 2013 o 10:03
0

srutututu agresywni ateiści z FRL nie pozwolą na żaden objaw świetowania
to po prostu kolejny ich krok w czynieniu Lublina pustynią

Avatar
m / 11 grudnia 2013 o 09:53
0

Gdyby to była Zachodnia Europa lub USA to firma straciłaby bardzo dużo. Dla firm możliwość pomocy miastu w takiej sprawie powinna być swego rodzaju wyróżnieniem i prestiżem. A jak się wiesza jakąś płachtę na takim zabytku to świadczy to o tym że ktoś nie ma wyczucia i nie wie jak reklama powinna wyglądać. A w Święta jest potrzebna "smaczna" i delikatna reklama co nie znaczy niewidoczna. Zabrali reklamę  to zabrali światełka to kolejna wtopa.

Dobrym pomysłem byłoby wykonanie świetlnej iluminacji z nazwą firmy umieszczonej w symbolice Świąt np choinką, saniami itd. I taki manewr na pewno by przeszedł.

A na marginesie iluminacje co roku są skromne, powtarzalne i robienie wielkiego halo z powodu powieszenie "kilku" światełek jest jakąś pomyłką.

Reklama jakiejkolwiek firmy powinna być adekwatna do tego co ona zrobi. A w Lublinie od lat robi się bardzo mało w tej kwestii.

Jak ma być tandetnie nudno jak co roku to nie róbmy lepiej nic. Albo zróbmy drożej i z rozmachem żeby ludzie zobaczyli na co poszła kasa

Gdyby to była Zachodnia Europa lub USA to firma straciłaby bardzo dużo. Dla firm możliwość pomocy miastu w takiej sprawie powinna być swego rodzaju wyróżnieniem i prestiżem. A jak się wiesza jakąś płachtę na takim zabytku to świadczy to o tym że ktoś nie ma wyczucia i nie wie jak reklama powinna wyglądać. A w Święta jest potrzebna "smaczna" i delikatna reklama co nie znaczy niewidoczna. Zabrali reklamę  to zabrali światełka to kolejna wtopa.

Dobrym pomysłem byłoby wykonanie świetlnej iluminacji z nazwą firmy umieszczonej w sym... rozwiń

Avatar
Przemysław Leniak / 11 grudnia 2013 o 09:30
0

lokalne mendia (czyli różne mutacje wyborczej - bo wszak w trzech redakcjach sami dawni wyrobnicy agorowi) sa wyjatkowo zgodne
Święta sa złe według nich
...
złe sa lubelskie firmy np Perła czy Herbapol
żaden z pseudodziennikarzy nie wspomni że przecie w tych firmach pracuje wielu lublinian
że czesto te firmy zrobiły więcej dla promocji miasta niz ratusz z jego niekompetentnymi pociotkami i Mącikami
weźmy znaną telewizyjną reklamę Perły - najbardziej lubelskie piwo
no a teraz się okazuje że to zło ta Perła
...
cóż niestety za taka durnotę sa odpowiedzialni konmkretni ludzie - Żuk Kopciowski czy Mącik
ludzie którzy działaja po prostu złośliwie wobec mieszkańców Lublina
myślę ze wypada o tym mówić choćby i w komentarzach
bo na mendia przecie nie ma co liczyć
korupcja i debilizm przeżarła w Lublinie nie tylko mózgi urzędników
pismacze też

 

lokalne mendia (czyli różne mutacje wyborczej - bo wszak w trzech redakcjach sami dawni wyrobnicy agorowi) sa wyjatkowo zgodne
Święta sa złe według nich
...
złe sa lubelskie firmy np Perła czy Herbapol
żaden z pseudodziennikarzy nie wspomni że przecie w tych firmach pracuje wielu lublinian
że czesto te firmy zrobiły więcej dla promocji miasta niz ratusz z jego niekompetentnymi pociotkami i Mącikami
weźmy znaną telewizyjną reklamę Perły - najbardziej lubelskie piwo
no a teraz się okazuje że to zło ta Perła
.... rozwiń

Zobacz wszystkie komentarze 34

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Kontrola policji nad jez. Białym. Trzech nerwowych panów w seacie

Kontrola policji nad jez. Białym. Trzech nerwowych panów w seacie 0 0

W sobotę pełniący służbę w Okunince nad jeziorem Białym policjanci zatrzymali do kontroli drogowej samochód seat leon, którym podróżowało trzech młodych mężczyzn z woj. mazowieckiego.

Tragedia podczas remontu. Znaleźli przy betoniarce syna i ojca
film

Tragedia podczas remontu. Znaleźli przy betoniarce syna i ojca 9 0

Grodków, woj. opolskie. 15-letni chłopak i jego ojciec zostali porażeni prądem w Grodkowie.

Dachowanie na prostym odcinku drogi. Kierująca i pasażerka w szpitalu
galeria

Dachowanie na prostym odcinku drogi. Kierująca i pasażerka w szpitalu 0 3

Do groźnego zdarzenia doszło w piątkowe południe w Dębowej Kłodzie (pow. parczewski).

Pomysł na biznes: 10 hektarów rodzinnej zabawy
Złota Setka

Pomysł na biznes: 10 hektarów rodzinnej zabawy 0 1

Na pomysł otworzenia tematycznego parku rozrywki trójka przedsiębiorców wpadła 8 lat temu. Dzisiaj to jedno z największych i najbardziej znanych miejsc tego typu w naszych kraju. Do Magicznych Ogródów koło Janowca w sezonie ściągają prawdziwe tłumy.

Awantura podczas festiwalu. Zaatakowali ochroniarza

Awantura podczas festiwalu. Zaatakowali ochroniarza 1 0

Do zdarzenia doszło w piątek wieczorem podczas festiwalu Kolory Muzyki w Parku Miejskim w Chełmie.

Zakupy po pijanemu z małym dzieckiem to zły pomysł. Przyjechał "Przyjazny Patrol"

Zakupy po pijanemu z małym dzieckiem to zły pomysł. Przyjechał "Przyjazny Patrol" 7 0

W sobotę przed godz. 20 dyżurny policji otrzymał zgłoszenie od pracowników jednego z marketów przy Al. Tysiąclecia w Lublinie. Z przekazanej informacji wynikało, że na zakupy z malutkim dzieckiem przyszła nietrzeźwa kobieta.

Upalny dzień w PRL. Dla ochłody napój dla imperialistów czy syfon z wodą sodową?
Magazyn

Upalny dzień w PRL. Dla ochłody napój dla imperialistów czy syfon z wodą sodową? 19 0

W PRL-u nie trzeba było baru czy restauracji, aby ugasić pragnienie. Coca-colę okrzyknięto w latach 50. napojem imperialistów. W sklepach królowała oranżada, a na ulicy popularna „gruźliczanka” - woda sodowa z sokiem (droższa) i bez soku (tańsza), sprzedawana z saturatorów.

Francuscy organiści w Puławach
23 lipca 2018, 19:00

Francuscy organiści w Puławach 6 0

W poniedziałek, 23 lipca o godz. 19 w Kościele pw. św. Brata Alberta w Puławach wystąpi duet organistów z Francji - Eric Lebrun oraz Marie-Ange Leurent. Wydarzenie odbędzie się w ramach trwającego Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Organowej.

Lewart Lubartów – Orlęta Łuków 3:3. Dużo goli i dużo testów

Lewart Lubartów – Orlęta Łuków 3:3. Dużo goli i dużo testów 1 0

Do przerwy w starciu Lewartu z Orlętami Łuków padła tylko jedna bramka. W drugiej połowie obie ekipy się rozstrzelały i ostatecznie zawody zakończyły się remisem 3:3. Zarówno Łukasz Mierzejewski, jak i Robert Różański mieli w składach wiele nowych twarzy

Obława na agresywnie jeżdżących kierowców w Lublinie. 90 kontroli, 60 wykroczeń

Obława na agresywnie jeżdżących kierowców w Lublinie. 90 kontroli, 60 wykroczeń 34 12

Lubelscy policjanci skontrowali blisko 90 pojazdów oraz ujawnili 60 wykroczeń w ruchu drogowym.

Nieruchomości w dwóch częściach Puław na sprzedaż. Co może tam powstać?

Nieruchomości w dwóch częściach Puław na sprzedaż. Co może tam powstać? 2 11

Grunty w dwóch częściach Puław chce sprzedać Urząd Miasta. Chodzi o trzy działki pod usługi przy ul. Sosnowej oraz jedną większą nieruchomość położoną w strefie ekonomicznej przy ul. Komunalnej.

Wieczorny maraton na rolkach po Lublinie. Tym razem w nietypowych strojach [zdjęcia]
galeria

Wieczorny maraton na rolkach po Lublinie. Tym razem w nietypowych strojach [zdjęcia] 14 3

To był już czwarty w tym roku przejazd rolkarzy przez Lublin. Tym razem część z nich pojawiła się w przebraniach zwierząt.

Żniwowanie w Muzeum Wsi Lubelskiej
22 lipca 2018, 11:00

Żniwowanie w Muzeum Wsi Lubelskiej 7 0

Co Gdzie Kiedy. Muzeum Wsi Lubelskiej zaprasza na kolejną odsłonę wakacyjnych pokazów dawnego rzemiosła. W niedzielę, 22 lipca o godz. 11 w Skansenie rozpoczną się pokazy żniwowania.

Poradnia Leczenia Ran Przewlekłych powstała w bialskim szpitalu

Poradnia Leczenia Ran Przewlekłych powstała w bialskim szpitalu 0 1

Przy szpitalu w Białej Podlaskiej zaczęła funkcjonować Poradnia Leczenia Ran Przewlekłych. Placówka podpisała umowę z lubelskim NFZ.

Pieszy zginął po potrąceniu przez ciężarówkę. Szedł niewłaściwą stroną drogi, bez odblasków

Pieszy zginął po potrąceniu przez ciężarówkę. Szedł niewłaściwą stroną drogi, bez odblasków 8 1

Do tragicznego wypadku doszło po godz. 1 w nocy na drodze krajowej nr 19 w miejscowości Firlej.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.