Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

2 stycznia 2014 r.
11:11
Edytuj ten wpis

Sky Garden - w centrum Lublina powstanie nowy biurowiec

0 31 A A

Budowa biurowca u zbiegu ul. Peowiaków i Kołłątaja w Lublinie może ruszyć za kilka miesięcy. Inwestor kończy formalności związane z projektem. W nowym gmachu powstaną apartamenty, biura i lokale usługowe.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Mamy już zgodę konserwatora zabytków - mówi Jacek Wysokiński, prezes firmy LUK, do której należy teren przy ul. Kołłątaja. - Decyzja jest już prawomocna. To dla nas kluczowe. Bez takiej aprobaty projekt nie doszedłby do skutku. Deweloper próbuje rozpocząć prace od 2005 roku. Wtedy firma kupiła działkę od miasta. Niestety, 350 mkw w ścisłym centrum Lublina do tej pory nie udało się zagospodarować. Dzisiaj blaszany płot wokół działki kontrastuje z odnowionym gmachem Centrum Kultury. Przeciwko inwestycji dewelopera protestowali niektórzy współwłaściciele sąsiedniej kamienicy. Wykuwali okna w ślepej ścianie, wymieniali się udziałami i w ten sposób blokowali rozpoczęcie prac. Formalne spory związane z inwestycją toczyły się latami. Procedura związana z wydaniem pozwolenia na budowę została zawieszona. Dotychczasowe decyzje są korzystne dla inwestora. Pozostało jeszcze ustalenie spadkobierców jednego z właścicieli sąsiedniej nieruchomości. - Kiedy okazało się, że takiej osoby nie ma, ratusz wystąpił do sądu z wnioskiem o przejęcie udziałów - wyjaśnia Wysokiński. - Rozstrzygnięcia w tej sprawie należy się spodziewać w styczniu. Wtedy urząd miasta będzie mógł wydać pozwolenie na budowę. Sądzę, że do połowy 2014 roku uda się rozpocząć prace. Projekt budynku u zbiegu ul. Peowiaków i Kołłątaja przygotowano w pracowni Bolesława Stelmacha. Elewację gmachu ma pokryć beton, szkło i aluminium. Budynek ma liczyć pięć kondygnacji. - Będzie się nazywał Sky Garden. Na ostatniej kondygnacji powstaną trzy apartamenty z ogrodami - wyjaśnia Wysokiński. - Niżej zaprojektowano biura, a na samym dole lokale usługowe. Możliwe, że wprowadzi się tam bank. Powierzchnia użytkowa całego biurowca wyniesie nieco ponad 1700 mkw. Ze względu na niewielką powierzchnię działki, inwestor nie planuje budowy podziemnego parkingu. Najemcy Sky Garden mają korzystać z miejsc postojowych na pobliskim parkingu Bigmar. Z zapowiedzi inwestora wynika, że budowa Sky Garden potrwa rok.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku
Czytaj więcej o:

Komentarze 31

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
schola / 5 lutego 2014 r. o 14:46
0

wszystko budują tylko bez parkingów, bez zieleni i z "kocimi łbami" na starówce włącznie- jak to drzewiej bywało bo wg radnych to i teraz nie powinno być udogodnień w postaci choćby alejek z gładkim kamieniem na starym mieście dla inwalidów , rodziców z wózkami tudzież dla kobiet w szpilkach. Całe centrum ma być wieeelkim deptakiem na wzór innych miast (?jakich?) ale tam np w Niemczech są tramwaje- a u nas będzie bez komunikacji, bez samochodów, bez ścieżek rowerowych -ale za to  z apartamentowcami dla aż 3-ch lux-mieszkańców :huh: !

Avatar
Sławek / 4 stycznia 2014 r. o 15:32
0

mam nadzieję że zostanie to na papierze i się nie urzeczywistni bo to oszpecenie miasta.Poreszto w Lublinie wszystko zostaje na  papierze i nic się nie buduje przez naszych urzędników.tym razem moga się nam przysłużyć ci urzędnicy.A dlaczego ma to się nazywać po angielsku? przecież żyjemy w Polsce.za czasów komuny trzeba było uczyć się rosyjkiego w szkołach ale nie kazano nazywać sklepów i biur po rosyjsku i śpiewać piosenek przez wykonawców w większości po rosyjsku.no cóż Polska zanika

Avatar
niebo / 3 stycznia 2014 r. o 11:21
0

A dlaczego ten budynek w centrum polskiego miasta nazywa się Sky Garden?? Czy my jesteśmy pod zaborami?? Nie można tego nazwać po polsku?

Avatar
MJ / 2 stycznia 2014 r. o 22:59
0

a może by tak postawić coś dla młodych ludzi, by mieli gdzie spędzać wolny czas od szkoły, studiów czy pracy! Kolejne pieniądze w błoto, bo musi być drogo i "ładnie"? Albo róbcie coś z głową w naszym pięknym Lublinie albo nie róbcie NIC!! 

4 dobre kina, 10 teatrów, kilkadziesiąt dobrze zorganizowanych pubów, kilkadziesiąt restauracji, kilka klubów, Centrum Kultury, kilka parków, ogród botaniczny. Mało miejsc dla młodych ludzi do spędzania wolnego czasu? Raczej za dużo wolnego czasu, za mało nauki, chęci rozwoju osobistego i pracy.

4 dobre kina, 10 teatrów, kilkadziesiąt dobrze zorganizowanych pubów, kilkadziesiąt restauracji, kilka klubów, Centrum Kultury, kilka parków, ogród botaniczny. Mało miejsc dla młodych ludzi do spędzania wolnego czasu? Raczej za dużo wolnego czasu, za mało nauki, chęci rozwoju osobistego i pracy.

rozwiń
Avatar
MJ / 2 stycznia 2014 r. o 22:51
0

a co to za paskudztwo które nie pasuje do otoczenia? Ani do Centrum Kultury czy pięknych kamienic przy Kołątaja ani do hotelu?ja już budować to w podobnym stylu a nie mieszać epoki bo to wzajemnie będzie się gryzło. Po co nam kolejne banki i usługi? A nie moze to być hotel których kompletnie nie mamy w Lublinie?Krakowskie już opustoszało przez te banki.Mam nadzieję że zostanie to tylko na papieże jak pasaż Victoria

1. Cały Nowy Jork do mieszanka stylowych kamienic i nowoczesnych biurowców - ceniona przez miliony ludzi na Świecie.

2. To ścisłe centrum miasta, a nie starówka. Biurowce są tu potrzebne priorytetowo.

3. Hotel to również usługi.

4. Po to "nam" "kolejne banki i usługi", że to kolejne miejsca pracy.

5. "Papierze", a nie "papieże".

1. Cały Nowy Jork do mieszanka stylowych kamienic i nowoczesnych biurowców - ceniona przez miliony ludzi na Świecie.

2. To ścisłe centrum miasta, a nie starówka. Biurowce są tu potrzebne priorytetowo.

3. Hotel to również usługi.

4. Po to "nam" "kolejne banki i usługi", że to kolejne miejsca pracy.

5. "Papierze", a nie "papieże".

rozwiń
Avatar
rubi / 2 stycznia 2014 r. o 21:01
0
nie powinno być zgody na budowę bez parkinku. w big mar juz nie ma wolnych miejsc, duzo rezerwacji.. bzdura. protest popieram
Avatar
NadziejaNaLepszeJutro / 2 stycznia 2014 r. o 19:35
0

a może by tak postawić coś dla młodych ludzi, by mieli gdzie spędzać wolny czas od szkoły, studiów czy pracy! Kolejne pieniądze w błoto, bo musi być drogo i "ładnie"? Albo róbcie coś z głową w naszym pięknym Lublinie albo nie róbcie NIC!! 

Avatar
bosman / 2 stycznia 2014 r. o 19:32
0

Kłamstwo! Okien i drzwi nikt nie wykuwał bo były tam od zawsze. Kto pamięta kawiarnię Ewa, czy przedwojenna restaurację Myśliwską ten wie. Są na to ekspertyzy budowlane. Ale Pan Wysokiński ma w kieszeni pól ratusza no to mu wszystko wolno, własnie wykańcza pub "U Krokodyla". W Lublinie gdy ma sie kasę i układy wolno wszystko. - już raz mój krytyczny komentarz "się nie zmieścił. Teraz też wytniecie? Na FB jest.

Avatar
henryk / 2 stycznia 2014 r. o 19:30
0

Mądry wpis internauty Gustibus z 17.09

Avatar
bosman / 2 stycznia 2014 r. o 19:22
0

Kłamstwo! Okien i drzwi nikt nie wykuwał bo były tam od zawsze. Kto pamięta kawiarnię Ewa, czy przedwojenna restaurację Myśliwską ten wie. Ale Pan Wysokiński ma w kieszeni pól ratusza no to mu wszystko wolno, własnie wykańcza pub "U Krokodyla". W Lublinie gdy ma sie kasę i układy wolno wszystko.

Avatar
schola / 5 lutego 2014 r. o 14:46
0

wszystko budują tylko bez parkingów, bez zieleni i z "kocimi łbami" na starówce włącznie- jak to drzewiej bywało bo wg radnych to i teraz nie powinno być udogodnień w postaci choćby alejek z gładkim kamieniem na starym mieście dla inwalidów , rodziców z wózkami tudzież dla kobiet w szpilkach. Całe centrum ma być wieeelkim deptakiem na wzór innych miast (?jakich?) ale tam np w Niemczech są tramwaje- a u nas będzie bez komunikacji, bez samochodów, bez ścieżek rowerowych -ale za to  z apartamentowcami dla aż 3-ch lux-mieszkańców :huh: !

Avatar
Sławek / 4 stycznia 2014 r. o 15:32
0

mam nadzieję że zostanie to na papierze i się nie urzeczywistni bo to oszpecenie miasta.Poreszto w Lublinie wszystko zostaje na  papierze i nic się nie buduje przez naszych urzędników.tym razem moga się nam przysłużyć ci urzędnicy.A dlaczego ma to się nazywać po angielsku? przecież żyjemy w Polsce.za czasów komuny trzeba było uczyć się rosyjkiego w szkołach ale nie kazano nazywać sklepów i biur po rosyjsku i śpiewać piosenek przez wykonawców w większości po rosyjsku.no cóż Polska zanika

Avatar
niebo / 3 stycznia 2014 r. o 11:21
0

A dlaczego ten budynek w centrum polskiego miasta nazywa się Sky Garden?? Czy my jesteśmy pod zaborami?? Nie można tego nazwać po polsku?

Avatar
MJ / 2 stycznia 2014 r. o 22:59
0

a może by tak postawić coś dla młodych ludzi, by mieli gdzie spędzać wolny czas od szkoły, studiów czy pracy! Kolejne pieniądze w błoto, bo musi być drogo i "ładnie"? Albo róbcie coś z głową w naszym pięknym Lublinie albo nie róbcie NIC!! 

4 dobre kina, 10 teatrów, kilkadziesiąt dobrze zorganizowanych pubów, kilkadziesiąt restauracji, kilka klubów, Centrum Kultury, kilka parków, ogród botaniczny. Mało miejsc dla młodych ludzi do spędzania wolnego czasu? Raczej za dużo wolnego czasu, za mało nauki, chęci rozwoju osobistego i pracy.

4 dobre kina, 10 teatrów, kilkadziesiąt dobrze zorganizowanych pubów, kilkadziesiąt restauracji, kilka klubów, Centrum Kultury, kilka parków, ogród botaniczny. Mało miejsc dla młodych ludzi do spędzania wolnego czasu? Raczej za dużo wolnego czasu, za mało nauki, chęci rozwoju osobistego i pracy.

rozwiń
Avatar
MJ / 2 stycznia 2014 r. o 22:51
0

a co to za paskudztwo które nie pasuje do otoczenia? Ani do Centrum Kultury czy pięknych kamienic przy Kołątaja ani do hotelu?ja już budować to w podobnym stylu a nie mieszać epoki bo to wzajemnie będzie się gryzło. Po co nam kolejne banki i usługi? A nie moze to być hotel których kompletnie nie mamy w Lublinie?Krakowskie już opustoszało przez te banki.Mam nadzieję że zostanie to tylko na papieże jak pasaż Victoria

1. Cały Nowy Jork do mieszanka stylowych kamienic i nowoczesnych biurowców - ceniona przez miliony ludzi na Świecie.

2. To ścisłe centrum miasta, a nie starówka. Biurowce są tu potrzebne priorytetowo.

3. Hotel to również usługi.

4. Po to "nam" "kolejne banki i usługi", że to kolejne miejsca pracy.

5. "Papierze", a nie "papieże".

1. Cały Nowy Jork do mieszanka stylowych kamienic i nowoczesnych biurowców - ceniona przez miliony ludzi na Świecie.

2. To ścisłe centrum miasta, a nie starówka. Biurowce są tu potrzebne priorytetowo.

3. Hotel to również usługi.

4. Po to "nam" "kolejne banki i usługi", że to kolejne miejsca pracy.

5. "Papierze", a nie "papieże".

rozwiń
Avatar
rubi / 2 stycznia 2014 r. o 21:01
0
nie powinno być zgody na budowę bez parkinku. w big mar juz nie ma wolnych miejsc, duzo rezerwacji.. bzdura. protest popieram
Avatar
NadziejaNaLepszeJutro / 2 stycznia 2014 r. o 19:35
0

a może by tak postawić coś dla młodych ludzi, by mieli gdzie spędzać wolny czas od szkoły, studiów czy pracy! Kolejne pieniądze w błoto, bo musi być drogo i "ładnie"? Albo róbcie coś z głową w naszym pięknym Lublinie albo nie róbcie NIC!! 

Avatar
bosman / 2 stycznia 2014 r. o 19:32
0

Kłamstwo! Okien i drzwi nikt nie wykuwał bo były tam od zawsze. Kto pamięta kawiarnię Ewa, czy przedwojenna restaurację Myśliwską ten wie. Są na to ekspertyzy budowlane. Ale Pan Wysokiński ma w kieszeni pól ratusza no to mu wszystko wolno, własnie wykańcza pub "U Krokodyla". W Lublinie gdy ma sie kasę i układy wolno wszystko. - już raz mój krytyczny komentarz "się nie zmieścił. Teraz też wytniecie? Na FB jest.

Avatar
henryk / 2 stycznia 2014 r. o 19:30
0

Mądry wpis internauty Gustibus z 17.09

Avatar
bosman / 2 stycznia 2014 r. o 19:22
0

Kłamstwo! Okien i drzwi nikt nie wykuwał bo były tam od zawsze. Kto pamięta kawiarnię Ewa, czy przedwojenna restaurację Myśliwską ten wie. Ale Pan Wysokiński ma w kieszeni pól ratusza no to mu wszystko wolno, własnie wykańcza pub "U Krokodyla". W Lublinie gdy ma sie kasę i układy wolno wszystko.

Zobacz wszystkie komentarze 31

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lublin: 16-latek potrącony na przejściu dla pieszych

Lublin: 16-latek potrącony na przejściu dla pieszych

16-latek trafił do szpitala po tym, jak na ul. Koryznowej w Lublinie potrącił go samochód. Nastolatek przechodził przez jezdnię na oznakowanym przejściu dla pieszych

Awaria w centrum Lublina. Utrudnienia w ruchu
galeria

Awaria w centrum Lublina. Utrudnienia w ruchu

Poważnie utrudniony jest przejazd przez ul. Wodopojną. W rejonie jej skrzyżowania z ul. Staszica doszło do awarii wodociągowej

Internetowy sklep zoologiczny - jak kupować, by zyskać najwięcej

Internetowy sklep zoologiczny - jak kupować, by zyskać najwięcej

Eksperci są zgodni: pandemia zmieniła zwyczaje zakupowe Polaków. Już 73% internautów robi zakupy przez internet. Wzrosty notują sklepy wszystkich branż, także zoologia. Zakupy w internetowym sklepie zoologicznym są najwygodniejszą formą zakupów dla twojego pupila, dlatego jako ekspert - sklep zoologiczny Rikoland, pokażemy Ci, jak kupować mądrze.

PiS dalej z największym poparciem. Ale bez sejmowej większości
Sondaż

PiS dalej z największym poparciem. Ale bez sejmowej większości

Prawo i Sprawiedliwość pozostaje sondażowym liderem z poparciem na poziomie 32.3 proc. Z takim wynikiem partia Jarosława Kaczyńskiego nie może jednak liczyć na utworzenie sejmowej większości - wynika z badania przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie "Rzeczpospolitej"

Lawinowy wzrost liczby chorych w szpitalach. 500 osób w ciągu doby

Lawinowy wzrost liczby chorych w szpitalach. 500 osób w ciągu doby

W ciągu ostatniej doby do polskich szpitali trafiło prawie pół tysiąca osób z COVID-19 - poinformował w poniedziałek wiceminister zdrowia Waldemar Kraska. Dodał, że pod respiratory trafiło dalszych 69 osób. Ocenił, że liczba zakażonych trafiających do szpitali przybywa w sposób lawinowy.

Nowe drogi rowerowe powstaną w Lublinie

Nowe drogi rowerowe powstaną w Lublinie

Nowe drogi dla rowerów mają powstać w tym roku wzdłuż al. Solidarności po stronie Czechowa. Przetarg na ich wykonanie został ogłoszony przez Zarząd Dróg i Mostów, a budowa ma być opłacona z budżetu obywatelskiego. Ratusz zapowiada budowę kolejnych dróg.

3-letnia Hania zmarła w cierpieniach. Była bita i maltretowana od narodzin?
Reportaż Uwagi! TVN
film

3-letnia Hania zmarła w cierpieniach. Była bita i maltretowana od narodzin?

Po śmierci 3-letniej Hani jej matka przyznała, że karała dziewczynkę, długo polewając ją zimną wodą. Według prokuratury, dziecko było maltretowane praktycznie od urodzenia.

Dawno, dawno temu, w roku 2021… W kapsule czasu znalazła się nawet maseczka

Dawno, dawno temu, w roku 2021… W kapsule czasu znalazła się nawet maseczka

Listy do przyszłych pokoleń znalazły się w kapsule czasu wmurowanej w piątek w fundamenty hali sportowej budowanej dla I LO im. Stanisława Staszica. Umieszczono w niej także fotografie, tarcze szkolne, współczesne monety i wydania lokalnych gazet.

Dziś Dzień Kobiet. Uważajmy, jakie kwiaty wręczamy w prezencie. Co symbolizują ich kolory?
film

Dziś Dzień Kobiet. Uważajmy, jakie kwiaty wręczamy w prezencie. Co symbolizują ich kolory?

8 marca obchodzimy międzynarodowy Dzień Kobiet. Przyjrzyjmy się zatem kolorom kwiatów i ich symbolice.

Dziś Dzień Kobiet. "Kwiaty to miły gest, ale bardziej potrzebujemy szacunku na co dzień"
galeria

Dziś Dzień Kobiet. "Kwiaty to miły gest, ale bardziej potrzebujemy szacunku na co dzień"

– My nie jesteśmy tylko od święta! – podkreśla jedna z uczestniczek V Manify Lubelskiej, która w sobotę przeszła ulicami miasta. Symbolem 8 marca są już nie tylko kwiaty, ale coraz częściej, szczególnie dla młodego pokolenia, uliczne manifestacje w obronie praw kobiet.

Hardcorowa Kumowa wymęczyła, ale radość z jej pokonania była bezcenna [zdjęcia]
galeria

Hardcorowa Kumowa wymęczyła, ale radość z jej pokonania była bezcenna [zdjęcia]

286 zawodników zameldowało się na starcie przełaju Harcorowa Kumowa w Chełmie. W sobotę ruszyli na dwa dystanse jednego z najbardziej wymagających biegów Lubelszczyzny - na 10 km i 30 km. Pogoda, mimo że temperatura oscylowała w okolicy zera stopni, nie sprawiła śmiałkom żadnych problemów.

Ruszają szczepienia osób z grupy zero, które nie przyjęły jeszcze żadnej dawki

Ruszają szczepienia osób z grupy zero, które nie przyjęły jeszcze żadnej dawki

W poniedziałek ruszają szczepienia osób z grupy zero, które nie przyjęły jeszcze żadnej szczepionki. Uodparniane będą dwudawkowym preparatem firmy AstraZeneca. Pierwszą dawkę powinny przyjąć do 21 marca.

Lubelskie. „Pacjent zero” do dziś walczy o zdrowie. "Rodzina stała się ofiarą hejtu"

Lubelskie. „Pacjent zero” do dziś walczy o zdrowie. "Rodzina stała się ofiarą hejtu"

– Moja rodzina stała się ofiarą hejtu. Długo nie mogliśmy odzyskać zaufania do ludzi – opowiada pan Piotr z Niedrzwicy Dużej, pierwszy pacjent z SARS-CoV-2 w województwie lubelskim. Pan Piotr do dziś walczy o pełny powrót do zdrowia. W środę minie dokładnie rok od potwierdzenia tego przypadku.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 8 marca 2021 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 8 marca 2021 r.

Przeprosiny za 8 milionów złotych? Sąd nie odpuszcza byłej radnej PiS

Przeprosiny za 8 milionów złotych? Sąd nie odpuszcza byłej radnej PiS

Lubelski sąd oddalił wniosek o wstrzymanie wykonania wyroku, dotyczącego Anny Jaśkowskiej. Była radna PiS musi więc publicznie przeprosić za nazwanie Tadeusza Mazowieckiego „stalinowcem i agentem NKWD”. Opublikowanie przeprosin może kosztować nawet 8 mln zł - ocenia jej pełnomocnik.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.