Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Chełm

24 listopada 2010 r.
13:48
Edytuj ten wpis

Kamień: Napili się wódki i wsiedli do samochodu. Skończyli na słupie

Autor: Zdjęcie autora (bar)
0 16 A A

Wczoraj 18-letni kierowca renault safrane stracił panowanie nad autem i wjechał w betonowy słup. 17-letni pasażer w ciężkim stanie trafił do szpitala. Kierowca i jego ojciec mają ogólne obrażenia ciała. Wszyscy byli pod wpływem alkoholu.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Chwilę przed wypadkiem otrzymaliśmy informację, że w rejonie Kamienia jakiś kierowca dziwnie manewruje swoim samochodem – mówi Tomasz Błaziak, naczelnik chełmskiej drogówki. – Niestety, zanim dotarł tam nasz patrol, doszło już do wypadku.

Funkcjonariusze wyczuli od kierującego i pasażerów woń alkoholu.

Z wstępnych ustaleń policji wynika, że uczestnicy wypadku tego dnia zakończyli robotę dekarską i wraz z gospodarzem przypieczętowali to tradycyjnym wiankiem. Od wszystkich została pobrana krew na trzeźwość.

Komentarze 16

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
karol / 3 grudnia 2010 o 17:51
0
[quote name='Damian...' timestamp='1291225046' post='396359']
Co wy kur** gadacie wszyscy nie znacie szczegółów. Po pierwsze wszyscy byli pijani po drugie nikt Patryka za rękę nie ciągną do samochodu ja go znałem w hu* dobrze a nie zwalajcie winę na Pawła bo on kierował po trzecie nie mieli hamulców bo coś się stało. Dziwne jest dla mnie że ludzie pierd**ą a nie wiedzą wogule jak było... mądrzy bo gazetę przeczytali w której napisali same bzdury... Zastanówcie się co piszecie!!!!!!!
[/quote]


niestety, Zbiko pijany siedział za kierownicą i to on spowodował wypadek.Być może wściekasz się ,bo to twój kumpel,ale nic go usprawiedliwia.
[quote name='Damian...' timestamp='1291225046' post='396359']
Co wy kur** gadacie wszyscy nie znacie szczegółów. Po pierwsze wszyscy byli pijani po drugie nikt Patryka za rękę nie ciągną do samochodu ja go znałem w hu* dobrze a nie zwalajcie winę na Pawła bo on kierował po trzecie nie mieli hamulców bo coś się stało. Dziwne jest dla mnie że ludzie pierd**ą a nie wiedzą wogule jak było... mądrzy bo gazetę przeczytali w której napisali same bzdury... Zastanówcie się co piszecie!!!!!!!rozwiń
Avatar
Gość / 3 grudnia 2010 o 12:41
0
ku*** ja nie mowie tego z gazety!!! moze i masz racje ze nikt go nie ciagnal ale moze jak by go uratowal zamiast uciekac z miejsca wypadku to by żył!!!!!!!!!!a nie teraz spoczywal w spokoju [*] ; ( ;/
Avatar
anonim / 3 grudnia 2010 o 12:39
0
[quote name='Damian...' timestamp='1291225046' post='396359']
Co wy kur** gadacie wszyscy nie znacie szczegółów. Po pierwsze wszyscy byli pijani po drugie nikt Patryka za rękę nie ciągną do samochodu ja go znałem w hu* dobrze a nie zwalajcie winę na Pawła bo on kierował po trzecie nie mieli hamulców bo coś się stało. Dziwne jest dla mnie że ludzie pierd**ą a nie wiedzą wogule jak było... mądrzy bo gazetę przeczytali w której napisali same bzdury... Zastanówcie się co piszecie!!!!!!!
[/quote]
Avatar
Damian... / 1 grudnia 2010 o 18:37
0
Co wy kur** gadacie wszyscy nie znacie szczegółów. Po pierwsze wszyscy byli pijani po drugie nikt Patryka za rękę nie ciągną do samochodu ja go znałem w hu* dobrze a nie zwalajcie winę na Pawła bo on kierował po trzecie nie mieli hamulców bo coś się stało. Dziwne jest dla mnie że ludzie pierd**ą a nie wiedzą wogule jak było... mądrzy bo gazetę przeczytali w której napisali same bzdury... Zastanówcie się co piszecie!!!!!!!
Avatar
anonim / 1 grudnia 2010 o 16:20
0
[quote name='m.' timestamp='1291065860' post='394661']
już nie zwalajmy winy tylko na żbika oni wszyscy byli najebali Patryk zresztą też więc po części też jest to jego wina nikt go w końcu nie zmuszał żeby tam wsiadał, a że stało się jak stało... równie dobrze żbiko mógł być na tym samym miejscu co patryk i co wtedy też byście wszyscy mówili że to wina patryka zastanówcie się!!!!!!!!!!! wszyscy są winni a po pierwsze trzeba być skończonym frajerem żeby prowadzić po pijanemu i jechać też po pijaku!!!!!!!!!!! a z tego co wiemy wszyscy byli naje***i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
weś sie ku*** zastanow!!!!!!! jak nie znasz szczegolow to sie lepiej nie odzywaj! nie znalam tego Patryka ale szkoda go [*] ;( mlody chlopak nie jego wina ze umarl ale kogo innego! wiele ludzi go oplakuje bo jakis pojeb go nie uratowal! ;/
[quote name='m.' timestamp='1291065860' post='394661']
już nie zwalajmy winy tylko na żbika oni wszyscy byli najebali Patryk zresztą też więc po części też jest to jego wina nikt go w końcu nie zmuszał żeby tam wsiadał, a że stało się jak stało... równie dobrze żbiko mógł być na tym samym miejscu co patryk i co wtedy też byście wszyscy mówili że to wina patryka zastanówcie się!!!!!!!!!!! wszyscy są winni a po pierwsze trzeba być skończonym frajerem żeby prowadzić po pi... rozwiń
Avatar
człek / 1 grudnia 2010 o 09:08
0
Dokładnie... Pewnie dostanie co najwyżej zawiasy, a po nim to i tak spłynie. Będzie potem chodził i się cieszył, że mu uszło na sucho.
Avatar
Karol / 1 grudnia 2010 o 08:16
0
myślicie ze Żbiko poniesie konsekwencje?ilu takich jak on dostało zawiasy i się cieszą że uszło im to na sucho?
Avatar
mlody / 30 listopada 2010 o 23:12
0
co Wy gadacie ?! Patryk nie był pijany ! nie wiecie i pierniczycie takie głupoty ;/ nie wiecie jaka byla sytuacja, a macie najwiecej do powiedzenia ;/ Żbika juz dawno powinni zamknąć, a tylko sieje zamęt ;/ jakby nie on to nic by sie nie stało, ludzie zaoszczędzili by sobie wielu przypałów, a Patryk dalej byłby wsród Nas ! jakby żbiko sie przejął i uratował kolege a nie uciekł to może Ryba byłby z nami, nikt mu tego nie wybaczy, jak wyjdzie z tego i go nie zamknął w co wątpie to i tak wszyscy bedziemy mieli do niego żal ;/
Avatar
rewer / 30 listopada 2010 o 22:12
0
dokladnie "m"......wiedzial ze kierowca byl pijany :/



[*] [*] [*] ;(((
Avatar
m. / 29 listopada 2010 o 22:24
0
już nie zwalajmy winy tylko na żbika oni wszyscy byli najebali Patryk zresztą też więc po części też jest to jego wina nikt go w końcu nie zmuszał żeby tam wsiadał, a że stało się jak stało... równie dobrze żbiko mógł być na tym samym miejscu co patryk i co wtedy też byście wszyscy mówili że to wina patryka zastanówcie się!!!!!!!!!!! wszyscy są winni a po pierwsze trzeba być skończonym frajerem żeby prowadzić po pijanemu i jechać też po pijaku!!!!!!!!!!! a z tego co wiemy wszyscy byli naje***i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
już nie zwalajmy winy tylko na żbika oni wszyscy byli najebali Patryk zresztą też więc po części też jest to jego wina nikt go w końcu nie zmuszał żeby tam wsiadał, a że stało się jak stało... równie dobrze żbiko mógł być na tym samym miejscu co patryk i co wtedy też byście wszyscy mówili że to wina patryka zastanówcie się!!!!!!!!!!! wszyscy są winni a po pierwsze trzeba być skończonym frajerem żeby prowadzić po pijanemu i jechać też po pijaku!!!!!!!!!!! ... rozwiń
Avatar
karol / 3 grudnia 2010 o 17:51
0
[quote name='Damian...' timestamp='1291225046' post='396359']
Co wy kur** gadacie wszyscy nie znacie szczegółów. Po pierwsze wszyscy byli pijani po drugie nikt Patryka za rękę nie ciągną do samochodu ja go znałem w hu* dobrze a nie zwalajcie winę na Pawła bo on kierował po trzecie nie mieli hamulców bo coś się stało. Dziwne jest dla mnie że ludzie pierd**ą a nie wiedzą wogule jak było... mądrzy bo gazetę przeczytali w której napisali same bzdury... Zastanówcie się co piszecie!!!!!!!
[/quote]


niestety, Zbiko pijany siedział za kierownicą i to on spowodował wypadek.Być może wściekasz się ,bo to twój kumpel,ale nic go usprawiedliwia.
[quote name='Damian...' timestamp='1291225046' post='396359']
Co wy kur** gadacie wszyscy nie znacie szczegółów. Po pierwsze wszyscy byli pijani po drugie nikt Patryka za rękę nie ciągną do samochodu ja go znałem w hu* dobrze a nie zwalajcie winę na Pawła bo on kierował po trzecie nie mieli hamulców bo coś się stało. Dziwne jest dla mnie że ludzie pierd**ą a nie wiedzą wogule jak było... mądrzy bo gazetę przeczytali w której napisali same bzdury... Zastanówcie się co piszecie!!!!!!!rozwiń
Avatar
Gość / 3 grudnia 2010 o 12:41
0
ku*** ja nie mowie tego z gazety!!! moze i masz racje ze nikt go nie ciagnal ale moze jak by go uratowal zamiast uciekac z miejsca wypadku to by żył!!!!!!!!!!a nie teraz spoczywal w spokoju [*] ; ( ;/
Avatar
anonim / 3 grudnia 2010 o 12:39
0
[quote name='Damian...' timestamp='1291225046' post='396359']
Co wy kur** gadacie wszyscy nie znacie szczegółów. Po pierwsze wszyscy byli pijani po drugie nikt Patryka za rękę nie ciągną do samochodu ja go znałem w hu* dobrze a nie zwalajcie winę na Pawła bo on kierował po trzecie nie mieli hamulców bo coś się stało. Dziwne jest dla mnie że ludzie pierd**ą a nie wiedzą wogule jak było... mądrzy bo gazetę przeczytali w której napisali same bzdury... Zastanówcie się co piszecie!!!!!!!
[/quote]
Avatar
Damian... / 1 grudnia 2010 o 18:37
0
Co wy kur** gadacie wszyscy nie znacie szczegółów. Po pierwsze wszyscy byli pijani po drugie nikt Patryka za rękę nie ciągną do samochodu ja go znałem w hu* dobrze a nie zwalajcie winę na Pawła bo on kierował po trzecie nie mieli hamulców bo coś się stało. Dziwne jest dla mnie że ludzie pierd**ą a nie wiedzą wogule jak było... mądrzy bo gazetę przeczytali w której napisali same bzdury... Zastanówcie się co piszecie!!!!!!!
Avatar
anonim / 1 grudnia 2010 o 16:20
0
[quote name='m.' timestamp='1291065860' post='394661']
już nie zwalajmy winy tylko na żbika oni wszyscy byli najebali Patryk zresztą też więc po części też jest to jego wina nikt go w końcu nie zmuszał żeby tam wsiadał, a że stało się jak stało... równie dobrze żbiko mógł być na tym samym miejscu co patryk i co wtedy też byście wszyscy mówili że to wina patryka zastanówcie się!!!!!!!!!!! wszyscy są winni a po pierwsze trzeba być skończonym frajerem żeby prowadzić po pijanemu i jechać też po pijaku!!!!!!!!!!! a z tego co wiemy wszyscy byli naje***i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
weś sie ku*** zastanow!!!!!!! jak nie znasz szczegolow to sie lepiej nie odzywaj! nie znalam tego Patryka ale szkoda go [*] ;( mlody chlopak nie jego wina ze umarl ale kogo innego! wiele ludzi go oplakuje bo jakis pojeb go nie uratowal! ;/
[quote name='m.' timestamp='1291065860' post='394661']
już nie zwalajmy winy tylko na żbika oni wszyscy byli najebali Patryk zresztą też więc po części też jest to jego wina nikt go w końcu nie zmuszał żeby tam wsiadał, a że stało się jak stało... równie dobrze żbiko mógł być na tym samym miejscu co patryk i co wtedy też byście wszyscy mówili że to wina patryka zastanówcie się!!!!!!!!!!! wszyscy są winni a po pierwsze trzeba być skończonym frajerem żeby prowadzić po pi... rozwiń
Avatar
człek / 1 grudnia 2010 o 09:08
0
Dokładnie... Pewnie dostanie co najwyżej zawiasy, a po nim to i tak spłynie. Będzie potem chodził i się cieszył, że mu uszło na sucho.
Avatar
Karol / 1 grudnia 2010 o 08:16
0
myślicie ze Żbiko poniesie konsekwencje?ilu takich jak on dostało zawiasy i się cieszą że uszło im to na sucho?
Avatar
mlody / 30 listopada 2010 o 23:12
0
co Wy gadacie ?! Patryk nie był pijany ! nie wiecie i pierniczycie takie głupoty ;/ nie wiecie jaka byla sytuacja, a macie najwiecej do powiedzenia ;/ Żbika juz dawno powinni zamknąć, a tylko sieje zamęt ;/ jakby nie on to nic by sie nie stało, ludzie zaoszczędzili by sobie wielu przypałów, a Patryk dalej byłby wsród Nas ! jakby żbiko sie przejął i uratował kolege a nie uciekł to może Ryba byłby z nami, nikt mu tego nie wybaczy, jak wyjdzie z tego i go nie zamknął w co wątpie to i tak wszyscy bedziemy mieli do niego żal ;/
Avatar
rewer / 30 listopada 2010 o 22:12
0
dokladnie "m"......wiedzial ze kierowca byl pijany :/



[*] [*] [*] ;(((
Avatar
m. / 29 listopada 2010 o 22:24
0
już nie zwalajmy winy tylko na żbika oni wszyscy byli najebali Patryk zresztą też więc po części też jest to jego wina nikt go w końcu nie zmuszał żeby tam wsiadał, a że stało się jak stało... równie dobrze żbiko mógł być na tym samym miejscu co patryk i co wtedy też byście wszyscy mówili że to wina patryka zastanówcie się!!!!!!!!!!! wszyscy są winni a po pierwsze trzeba być skończonym frajerem żeby prowadzić po pijanemu i jechać też po pijaku!!!!!!!!!!! a z tego co wiemy wszyscy byli naje***i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
już nie zwalajmy winy tylko na żbika oni wszyscy byli najebali Patryk zresztą też więc po części też jest to jego wina nikt go w końcu nie zmuszał żeby tam wsiadał, a że stało się jak stało... równie dobrze żbiko mógł być na tym samym miejscu co patryk i co wtedy też byście wszyscy mówili że to wina patryka zastanówcie się!!!!!!!!!!! wszyscy są winni a po pierwsze trzeba być skończonym frajerem żeby prowadzić po pijanemu i jechać też po pijaku!!!!!!!!!!! ... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 16
Trwa cisza wyborcza
Do czasu jej zakończenia zamieszczanie komentarzy mających charakter agitacyjny jest zabronione przez polskie prawo. Odpowiedzialność za opublikowaną przez siebie treść ponosi autor.

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Podlasie – Spartakus 2:1. Nadal walczą o utrzymanie

Podlasie – Spartakus 2:1. Nadal walczą o utrzymanie 0 1

Nie było łatwo, ale Podlasie wywalczyło w sobotę trzy punkty. Bialczanie pokonali na stadionie PSW Spartakusa Daleszyce 2:1. Dzięki temu przedłużyli swoje nadzieje na utrzymanie.

Łada – Hetman 0:2. Zostali w szatni na początku meczu

Łada – Hetman 0:2. Zostali w szatni na początku meczu 0 0

Łada postawiła się liderowi, który w przyszłym sezonie zagra w III lidze. Trzy punkty pojechały jednak do Zamościa, bo drużyna Jacka Ziarkowskiego wygrała w Biłgoraju 2:0

Biała Podlaska: Przystanek przypomni o rocznicy wyborów 4 czerwca

Biała Podlaska: Przystanek przypomni o rocznicy wyborów 4 czerwca 0 1

Jeden z przystanków w Białej Podlaskiej zmienił swoje oblicze.

Wojewódzki Finał Przeglądu Kapel i Śpiewaków Ludowych
26 maja 2019, 10:00

Wojewódzki Finał Przeglądu Kapel i Śpiewaków Ludowych 0 0

Muzeum Wsi Lubelskiej (al. Warszawska 96) zaprasza na Wojewódzki Finał Przeglądu Kapel i Śpiewaków Ludowych. Konkurs rozpocznie się w niedzielę, 26 maja o godz. 10 i potrwa do 16.

Policjanci mieli znęcać się nad 70-latkiem. Grozi im więzienie

Policjanci mieli znęcać się nad 70-latkiem. Grozi im więzienie 11 4

– Będziesz miał połamane ręce, potem nogi, a na koniec dół – tak byli już policjanci z Ryk mieli straszyć zatrzymanego 70-latka. Mężczyzna został później pobity do nieprzytomności. Skandal wyszedł na jaw tylko dzięki interwencji biura Rzecznika Praw Obywatelskich.

Motor - Podhale 3:2. Wielkie emocje w Zamościu

Motor - Podhale 3:2. Wielkie emocje w Zamościu 0 12

Mecz na szczycie nie zawiódł. Spotkanie Motoru z liderem tabeli dostarczyło wielu emocji. Goście prowadzili na stadionie w Zamościu 1:0, ale ostatecznie przegrali 2:3. Ekipa z Nowego Targu od 63 minuty grała jednak nie w dziesiątkę, a dziewiątkę.

Sekretarz gminy Niedźwiada pod ostrzałem. "Została powołana niezgodnie z prawem"

Sekretarz gminy Niedźwiada pod ostrzałem. "Została powołana niezgodnie z prawem" 0 1

Sekretarz gminy Niedźwiada została powołana niezgodnie z prawem – twierdzi nasz czytelnik. – Konsultowaliśmy to z prawnikami – odpowiada wójt

Znakomita sobota dla Speed Car Motoru Lublin w eliminacjach IMŚJ i SEC

Znakomita sobota dla Speed Car Motoru Lublin w eliminacjach IMŚJ i SEC 0 2

To była bardzo udana sobota dla żużlowców Speed Car Motoru Lublin. Aż trzech zawodników lubelskiego klubu może się pochwalić udanymi startami w kwalifikacjach do prestiżowych turniejów indywidualnych.

MKS Ryki – Victoria Żmudź 0:4. Drugi gol podciął skrzydła

MKS Ryki – Victoria Żmudź 0:4. Drugi gol podciął skrzydła 0 0

Piłkarze Piotra Molińskiego mieli problemy w Rykach z tamtejszym MKS, ale w ostatnim kwadransie zdobyli trzy gole i ostatecznie wygrali aż 4:0.

Neurologia po lubelsku. Długie kolejki i sukcesy

Neurologia po lubelsku. Długie kolejki i sukcesy 5 5

- W przypadku stwardnienia rozsianego każdy dzień zwłoki z włączeniem leczenia może mieć tragiczne konsekwencje zdrowotne.

Amerykański styl w Lublinie. III Piknik Sportów Amerykańskich na Błoniach [zdjęcia]
galeria

Amerykański styl w Lublinie. III Piknik Sportów Amerykańskich na Błoniach [zdjęcia] 48 0

Trochę prawdziwej gry, trochę zabawy, ale przede wszystkim popularyzacja dyscyplin zza oceanu. W sobotę na Błoniach pod Zamkiem odbył się III Piknik Sportów Amerykańskich.

Fraszka nie dla mężów i zaręczonych
Wiersze między newsami

Fraszka nie dla mężów i zaręczonych 0 0

Na sobotni wieczór utwór poradnikowy. Autor, o którym mało wiem, wie dużo o życiu.

Phillipe Bracken Band - koncert w Kazimierzu
25 maja 2019, 20:00

Phillipe Bracken Band - koncert w Kazimierzu 0 1

W sobotę, 25 maja o godz. 20 w Trzecim Księżycu w Kazimierzu Dolnym (Mały Rynek) wystąpi australijski wokalista z zespołem - Phillipe Bracken Band.

Kundelki Lublina i Schroniska wybrane. Zwyciężyły Mania i Ramzes [zdjęcia]
galeria

Kundelki Lublina i Schroniska wybrane. Zwyciężyły Mania i Ramzes [zdjęcia] 2 4

Pies Mania zwyciężył w wyborach Kundelek Lublina 2019 zorganizowanych przez Schronisko Dla Bezdomnych Zwierząt w Lublinie przy ul. Metalurgicznej. Z kolei w kategorii Kundelek Schroniska pierwsze miejsce zajął Ramzes.

Lubelskie: Poziom wód przekroczył stan alarmowy. "Nie zbliżaj się do rzek"

Lubelskie: Poziom wód przekroczył stan alarmowy. "Nie zbliżaj się do rzek" 36 5

Sytuacja jest poważna, ale stabilna - dopuszczalny poziom wód w Wiśle i w Bugu został przekroczony w trzech miejscowościach. W całym województwie lubelskim obowiązuje trzeci stopień zagrożenia hydrologicznego.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.