Był wielki budżet, teraz zaczyna się wielka sprzedaż. Czy Dead Island będzie najlepiej sprzedającą się polską grą w historii?
Może być, bo początek ma całkiem niezły. Dead Island kosztował niemal 40 000 000 złotych. Gra zadebiutowała w sklepach w miniony piątek, 9 września. W Stanach Zjednoczonych kilka dni wcześniej, czyli 6 września. I właśnie amerykańskiego rynku dotyczą najnowsze dane. Deep Silver, globalny wydawca gry stworzonej przez Techland poinformował, że w ciągu tygodnia od premiery tylko w Stanach Zjednoczonych do sklepów trafiło ponad milion egzemplarzy gry (na PC, Playstation 3 i Xbox 360). Wydawca szacuje też, że w skali świata ta liczba jest już niemal dwukrotnie wyższa. Tym bardziej, że Dead Island okupuje pierwsze miejsca list bestsellerów w Anglii, Francji czy na platformie Steam. Pełnych danych o faktycznej sprzedaży gry na razie ma. W serwisie vgchartz.com znajdziemy na razie wyniki tylko dla rynku amerykańskiego: w pierwszym tygodniu wersja na Xbox 360 sprzedać się miała w liczbie 257 407 egzemplarzy, a wersja na Playstation 3: 132 787. Trzeba przyznać, że to świetne wyniki, jak na nową markę.