Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Świdnik

7 grudnia 2011 r.
19:10
Edytuj ten wpis

Zajęli część gospodarstwa pod lotnisko. "Przyszli i wszystko wynieśli"

0 80 A A
Nie wiem, gdzie to teraz schować... Przy takiej pogodzie wszystko zamoknie – martwi się pani Krystyn
Nie wiem, gdzie to teraz schować... Przy takiej pogodzie wszystko zamoknie – martwi się pani Krystyn

Przyszli i wynieśli wszystkie moje rzeczy na podwórko. Nie mogłam nic zrobić – skarży się pani Krystyna ze Świdnika Dużego. Państwo przejęło część jej gospodarstwa pod lotnisko.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Trzy tony zboża wynieśli mi ze stodoły. Teraz wszystko jest mokre – żali się pani Krystyna. – Wyciągnęli maszyny i inne rzeczy, które były w budynkach gospodarczych. Nie wiem, gdzie to teraz schować... Nie można tak się obchodzić z cudzą własnością.

Gospodarstwo pani Krystyny znajduje się nieopodal powstającego lotniska. To jedna z trzech zabudowanych nieruchomości, których właściciele nie zgodzili się dobrowolnie sprzedać Portowi Lotniczemu Lublin majątku. – Na podstawie specustawy lotniskowej złożyliśmy wykaz tych nieruchomości do wojewody z wnioskiem o uruchomienie procedury wywłaszczeniowej – tłumaczy Piotr Jankowski, rzecznik Portu Lotniczego Lublin.

Urząd Wojewódzki wszczął procedurę odszkodowawczą w kwietniu tego roku, a w czerwcu rzeczoznawcy wykonali operaty szacunkowe. Nieruchomość pani Krystyny została przejęta przez Skarb Państwa. Decyzja miała rygor natychmiastowej wykonalności. Ale pani Krystyna odmówiła jej wykonania.

– Ponieważ nie udało się polubownie załatwić sprawy, mimo wielokrotnych prób, 23 listopada wystawiony został tytuł egzekucyjny – wyjaśnia Małgorzata Tatara, rzecznik wojewody.

Egzekucja

We wtorek urzędnicy rozpoczęli egzekucję. Ze stodoły wynieśli sprzęty domowe i rolnicze.

– Przedstawiciele Portu Lotniczego Lublin oświadczyli, że dopóki nie zostaną opróżnione budynki, nie podpiszą protokołu przyjęcia nieruchomości – tłumaczy rzecznik wojewody.

Budynek jest przeznaczony do rozbiórki. A port nie może dłużej czekać, bo tędy będą przebiegać instalacje.

Nasza rozmówczyni jest rozgoryczona. Odwołała się od decyzji dotyczącej wypłaty odszkodowania. Nie kwestionowała przyznanej sumy (pani Krystyna nie chce jej ujawniać). Domagała się jednak, by państwo przejęło całość jej gospodarstwa. – Zostanie mi dom i parę metrów dalej ogrodzenie lotniska. Lepiej całkiem się wynieść – tłumaczy kobieta.

Ostatnią decyzję o odszkodowaniu pani Krystyna otrzymała 17 listopada. Odwołała się 1 grudnia. Sądziła, że skoro sprawa jest w toku, egzekucja została wstrzymana. Ale prawo jest nieubłagane.

– Gdy decyzja staje się ostateczna, były właściciel nieruchomości zobowiązany jest do jej wydania, mimo że trwa odrębna procedura odszkodowawcza – wyjaśnia Tatara. I zapewnia, że całe postępowanie egzekucyjne przeprowadzone zostało zgodnie z prawem i z zachowaniem wszelkich procedur. – Do egzekucji nie musiało jednak dojść. Pani B. kilkukrotnie proszona była o podpisanie protokołu wydania nieruchomości, jednakże odmawiała, twierdząc, że kwestionuje wszelkie działania podejmowane przez wojewodę.

Urzędnicy podkreślają, że to jedyna dotąd egzekucja. A pani Krystyna zgodziła się na nią i podpisała protokół. Na miejscu była również policja i przedstawiciele portu. – Aktywnie współpracowała przy wynoszeniu rzeczy. Wszystko odbyło się w jak najbardziej pokojowej atmosferze – zapewnia rzecznik portu.

– Jak miałam protestować? Z siekierą? – pani Krystyna nie kryje irytacji. – Byłam sama, a ich cała grupa.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 80

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
ktosik / 10 grudnia 2011 r. o 16:46
0
Jestem sobie internetowym trolem. Za nic mam zdanie innych, każdemu zaprzeczę, lubie się wymądrzać, uważam że wiem wszystko, choć wiem niewiele. I nie zaloguję się, bo lubię pyskować jako anonim. Ot co.
Avatar
Matylda / 10 grudnia 2011 r. o 00:18
0
Lotnisko powinno wykupić całość a nie dzielić czyjąś działkę na mniejsze. Mam pytanie skoro powiedzmy kobieta utrzymywała się z rolnictwa i zabrano jej ziemię pod lotnisko pozostawiając tylko dom w jaki sposób ona ma utrzymać ten dom skoro dojazd z maszynami na dalej położone działki będzie nie opłacalny? To nie jest przypadek odosobniony polityka Portu w tej sprawie jest dość dziwna! Drodzy państwo nie wszyscy są naciągaczami, przypominam że część ludzi mieszkała tam zanim administracja wpadła na pomysł świdnickiej lokalizacji lotniska, oczekują tylko sprawiedliwości. Zaznaczam osobiście mnie ta sprawa nie dotyczy.
Lotnisko powinno wykupić całość a nie dzielić czyjąś działkę na mniejsze. Mam pytanie skoro powiedzmy kobieta utrzymywała się z rolnictwa i zabrano jej ziemię pod lotnisko pozostawiając tylko dom w jaki sposób ona ma utrzymać ten dom skoro dojazd z maszynami na dalej położone działki będzie nie opłacalny? To nie jest przypadek odosobniony polityka Portu w tej sprawie jest dość dziwna! Drodzy państwo nie wszyscy są naciągaczami, przypominam że część ludzi mieszkała tam zanim administracja wpadła na pomysł świdnickiej lokalizacji lotniska,... rozwiń
Avatar
Gość / 8 grudnia 2011 r. o 19:35
0
Wygląda na to że kobita chciała i sprzedać gospodarstwo i mieć je dalej.
Avatar
123456 / 8 grudnia 2011 r. o 19:20
0
Pan Maryjan Arcybiskup jest tak inteligentny, że stać go jedynie na powiedzenie " naprawdę mi ciebie żal "
Avatar
MARYJAN ARCYBISKUP / 8 grudnia 2011 r. o 19:12
0
[quote name='ktosik' timestamp='1323357907' post='567717']
Ależ mam profil, dokładnie taki sam jak nick, tylko widzisz, jestem tak leniwa, ze nie chce mi się logować.
Aktywna jestem w temacie lotniska, a nie odszkodowań i nie od dziś a od 2007 r., zanim Ty się dowedziałeś, że taki temat w ogóle będzie. Jeżeli ja Twoja energię wysysam, to strasznie musisz się angażować w tym temacie. Co do reszty masz rację, czasem lepiej wiedzieć z kim się rozmawia, bo może sie okazać, że np. po tej samej stronie stoimy.
[/quote]


naprawdę mi ciebie żal... posyłam ci wiązkę energii miłości... kocham cię
[quote name='ktosik' timestamp='1323357907' post='567717']
Ależ mam profil, dokładnie taki sam jak nick, tylko widzisz, jestem tak leniwa, ze nie chce mi się logować.
Aktywna jestem w temacie lotniska, a nie odszkodowań i nie od dziś a od 2007 r., zanim Ty się dowedziałeś, że taki temat w ogóle będzie. Jeżeli ja Twoja energię wysysam, to strasznie musisz się angażować w tym temacie. Co do reszty masz rację, czasem lepiej wiedzieć z kim się rozmawia, bo może sie okazać, że np. po tej samej stronie stoimy. <... rozwiń
Avatar
ktosik / 8 grudnia 2011 r. o 18:31
0
[quote name='ktośśśś' timestamp='1323363108' post='567728']
A Renia trolluje, mąci, judzi, podpuszcza, napuszcza, wpuszcza ludzi w maliny, manipuluje, żółcią sie zalewa, zlością, zazdrością, zawiścią... I jak Reniu, lepiej? Przyjemniej sie żyje? W tym całym błocie intryg, pomówień, nienawiści. Gratuluję i życzę zdrowia i wytrwałości
[/quote]

Coś nie haloo u Ciebie? Działkę Ci wywłaszczyłam? Z pracy Cię wyrzuciłam? Czy może sz..g Cię trafia, ze ktoś ma zasady i ich nie zmienia jak chorągiewka, że nie da się przekupić żadną kasą, że ktoś uważa, że czarne nie jest białe a białe nie jest czarne i inaczej być nie może? Doskwiera Ci, że sa jeszcze tacy którzy się nie srzedają, by się komuś przypodobać? Złości Cię, że coś jeszcze może być normalnie? Jak sobie nie radzisz to idź do specjalisty, bo Twoje sugestie przestały mi sie podobać. Mam nadzieję, ze wiesz, że w necie nie jesteś anonimowy i nie nadwyrężaj mojej cierpliwości, bo skoro mnie znasz, to wiesz, ze moja cierplowość i wyrozumiałość ma granice,
[quote name='ktośśśś' timestamp='1323363108' post='567728']
A Renia trolluje, mąci, judzi, podpuszcza, napuszcza, wpuszcza ludzi w maliny, manipuluje, żółcią sie zalewa, zlością, zazdrością, zawiścią... I jak Reniu, lepiej? Przyjemniej sie żyje? W tym całym błocie intryg, pomówień, nienawiści. Gratuluję i życzę zdrowia i wytrwałości
[/quote]

Coś nie haloo u Ciebie? Działkę Ci wywłaszczyłam? Z pracy Cię wyrzuciłam? Czy może sz..g Cię trafia, ze ktoś ma zasady i ich nie zmienia jak chorągiewka, ... rozwiń
Avatar
gis / 8 grudnia 2011 r. o 18:25
0
zapraszam wszystkich na bezpłatne szkolenia - jedyne takie w Lublinie:

www.gis-szkolenia.pl

warto skorzystać! zapraszam
Avatar
ktośśśś / 8 grudnia 2011 r. o 17:51
0
[quote name='ktosik' timestamp='1323343323' post='567615']
Zadupiem zadupiów jesteśmy dzięki takim właśnie , jak to ładnie okresliłeś kmiotkom jak TY.
[/quote]
A Renia trolluje, mąci, judzi, podpuszcza, napuszcza, wpuszcza ludzi w maliny, manipuluje, żółcią sie zalewa, zlością, zazdrością, zawiścią... I jak Reniu, lepiej? Przyjemniej sie żyje? W tym całym błocie intryg, pomówień, nienawiści. Gratuluję i życzę zdrowia i wytrwałości
Avatar
ktosik / 8 grudnia 2011 r. o 16:25
0
[quote name='MARYJAN ARCYBISKUP' timestamp='1323354716' post='567697']
szkoda, że nie masz tu profilu, byśmy podyskutowali sobie na priv... czasami warto wiedzieć kto siedzi pod jakim nickiem... bo zanim zarzucisz mu niewiedze - sprawdź z kim masz do czynienia


zresztą, co ja będę na ciebie cenną energię tracił, która mi wysysasz wplątując w tę dyskusję. Widzę strasznie aktywna się stałaś w tym wątku - masz jakiś w tym interes najwidoczniej.

Czyżbyś była kolejną łowczynią nienależących się ci odszkodowań...
[/quote]

Ależ mam profil, dokładnie taki sam jak nick, tylko widzisz, jestem tak leniwa, ze nie chce mi się logować.
Aktywna jestem w temacie lotniska, a nie odszkodowań i nie od dziś a od 2007 r., zanim Ty się dowedziałeś, że taki temat w ogóle będzie. Jeżeli ja Twoja energię wysysam, to strasznie musisz się angażować w tym temacie. Co do reszty masz rację, czasem lepiej wiedzieć z kim się rozmawia, bo może sie okazać, że np. po tej samej stronie stoimy.
[quote name='MARYJAN ARCYBISKUP' timestamp='1323354716' post='567697']
szkoda, że nie masz tu profilu, byśmy podyskutowali sobie na priv... czasami warto wiedzieć kto siedzi pod jakim nickiem... bo zanim zarzucisz mu niewiedze - sprawdź z kim masz do czynienia


zresztą, co ja będę na ciebie cenną energię tracił, która mi wysysasz wplątując w tę dyskusję. Widzę strasznie aktywna się stałaś w tym wątku - masz jakiś w tym interes najwidoczniej.

Czyżbyś była kolejną łowczynią nienależ... rozwiń
Avatar
MARYJAN ARCYBISKUP / 8 grudnia 2011 r. o 15:31
0
[quote name='ktosik' timestamp='1323336453' post='567555']
Wyobraź sobie, ze jestem tak leniwa, ze nie chcialo mi się prostowac wypowiedzi co do drugiego linku. Abstrahujac od tego, ze ten niżej powinien byc tam, gdzie ten wyżej. Co do zrozumienia tematu to mnie nie przekonałeś, bo rozumiesz łupki a nie rozumiesz specustawy lotniskowej, a szkoda.
[/quote]

szkoda, że nie masz tu profilu, byśmy podyskutowali sobie na priv... czasami warto wiedzieć kto siedzi pod jakim nickiem... bo zanim zarzucisz mu niewiedze - sprawdź z kim masz do czynienia


zresztą, co ja będę na ciebie cenną energię tracił, która mi wysysasz wplątując w tę dyskusję. Widzę strasznie aktywna się stałaś w tym wątku - masz jakiś w tym interes najwidoczniej.

Czyżbyś była kolejną łowczynią nienależących się ci odszkodowań...
[quote name='ktosik' timestamp='1323336453' post='567555']
Wyobraź sobie, ze jestem tak leniwa, ze nie chcialo mi się prostowac wypowiedzi co do drugiego linku. Abstrahujac od tego, ze ten niżej powinien byc tam, gdzie ten wyżej. Co do zrozumienia tematu to mnie nie przekonałeś, bo rozumiesz łupki a nie rozumiesz specustawy lotniskowej, a szkoda.
[/quote]

szkoda, że nie masz tu profilu, byśmy podyskutowali sobie na priv... czasami warto wiedzieć kto siedzi pod jakim nickiem... bo zanim zarzuci... rozwiń
Avatar
ktosik / 10 grudnia 2011 r. o 16:46
0
Jestem sobie internetowym trolem. Za nic mam zdanie innych, każdemu zaprzeczę, lubie się wymądrzać, uważam że wiem wszystko, choć wiem niewiele. I nie zaloguję się, bo lubię pyskować jako anonim. Ot co.
Avatar
Matylda / 10 grudnia 2011 r. o 00:18
0
Lotnisko powinno wykupić całość a nie dzielić czyjąś działkę na mniejsze. Mam pytanie skoro powiedzmy kobieta utrzymywała się z rolnictwa i zabrano jej ziemię pod lotnisko pozostawiając tylko dom w jaki sposób ona ma utrzymać ten dom skoro dojazd z maszynami na dalej położone działki będzie nie opłacalny? To nie jest przypadek odosobniony polityka Portu w tej sprawie jest dość dziwna! Drodzy państwo nie wszyscy są naciągaczami, przypominam że część ludzi mieszkała tam zanim administracja wpadła na pomysł świdnickiej lokalizacji lotniska, oczekują tylko sprawiedliwości. Zaznaczam osobiście mnie ta sprawa nie dotyczy.
Lotnisko powinno wykupić całość a nie dzielić czyjąś działkę na mniejsze. Mam pytanie skoro powiedzmy kobieta utrzymywała się z rolnictwa i zabrano jej ziemię pod lotnisko pozostawiając tylko dom w jaki sposób ona ma utrzymać ten dom skoro dojazd z maszynami na dalej położone działki będzie nie opłacalny? To nie jest przypadek odosobniony polityka Portu w tej sprawie jest dość dziwna! Drodzy państwo nie wszyscy są naciągaczami, przypominam że część ludzi mieszkała tam zanim administracja wpadła na pomysł świdnickiej lokalizacji lotniska,... rozwiń
Avatar
Gość / 8 grudnia 2011 r. o 19:35
0
Wygląda na to że kobita chciała i sprzedać gospodarstwo i mieć je dalej.
Avatar
123456 / 8 grudnia 2011 r. o 19:20
0
Pan Maryjan Arcybiskup jest tak inteligentny, że stać go jedynie na powiedzenie " naprawdę mi ciebie żal "
Avatar
MARYJAN ARCYBISKUP / 8 grudnia 2011 r. o 19:12
0
[quote name='ktosik' timestamp='1323357907' post='567717']
Ależ mam profil, dokładnie taki sam jak nick, tylko widzisz, jestem tak leniwa, ze nie chce mi się logować.
Aktywna jestem w temacie lotniska, a nie odszkodowań i nie od dziś a od 2007 r., zanim Ty się dowedziałeś, że taki temat w ogóle będzie. Jeżeli ja Twoja energię wysysam, to strasznie musisz się angażować w tym temacie. Co do reszty masz rację, czasem lepiej wiedzieć z kim się rozmawia, bo może sie okazać, że np. po tej samej stronie stoimy.
[/quote]


naprawdę mi ciebie żal... posyłam ci wiązkę energii miłości... kocham cię
[quote name='ktosik' timestamp='1323357907' post='567717']
Ależ mam profil, dokładnie taki sam jak nick, tylko widzisz, jestem tak leniwa, ze nie chce mi się logować.
Aktywna jestem w temacie lotniska, a nie odszkodowań i nie od dziś a od 2007 r., zanim Ty się dowedziałeś, że taki temat w ogóle będzie. Jeżeli ja Twoja energię wysysam, to strasznie musisz się angażować w tym temacie. Co do reszty masz rację, czasem lepiej wiedzieć z kim się rozmawia, bo może sie okazać, że np. po tej samej stronie stoimy. <... rozwiń
Avatar
ktosik / 8 grudnia 2011 r. o 18:31
0
[quote name='ktośśśś' timestamp='1323363108' post='567728']
A Renia trolluje, mąci, judzi, podpuszcza, napuszcza, wpuszcza ludzi w maliny, manipuluje, żółcią sie zalewa, zlością, zazdrością, zawiścią... I jak Reniu, lepiej? Przyjemniej sie żyje? W tym całym błocie intryg, pomówień, nienawiści. Gratuluję i życzę zdrowia i wytrwałości
[/quote]

Coś nie haloo u Ciebie? Działkę Ci wywłaszczyłam? Z pracy Cię wyrzuciłam? Czy może sz..g Cię trafia, ze ktoś ma zasady i ich nie zmienia jak chorągiewka, że nie da się przekupić żadną kasą, że ktoś uważa, że czarne nie jest białe a białe nie jest czarne i inaczej być nie może? Doskwiera Ci, że sa jeszcze tacy którzy się nie srzedają, by się komuś przypodobać? Złości Cię, że coś jeszcze może być normalnie? Jak sobie nie radzisz to idź do specjalisty, bo Twoje sugestie przestały mi sie podobać. Mam nadzieję, ze wiesz, że w necie nie jesteś anonimowy i nie nadwyrężaj mojej cierpliwości, bo skoro mnie znasz, to wiesz, ze moja cierplowość i wyrozumiałość ma granice,
[quote name='ktośśśś' timestamp='1323363108' post='567728']
A Renia trolluje, mąci, judzi, podpuszcza, napuszcza, wpuszcza ludzi w maliny, manipuluje, żółcią sie zalewa, zlością, zazdrością, zawiścią... I jak Reniu, lepiej? Przyjemniej sie żyje? W tym całym błocie intryg, pomówień, nienawiści. Gratuluję i życzę zdrowia i wytrwałości
[/quote]

Coś nie haloo u Ciebie? Działkę Ci wywłaszczyłam? Z pracy Cię wyrzuciłam? Czy może sz..g Cię trafia, ze ktoś ma zasady i ich nie zmienia jak chorągiewka, ... rozwiń
Avatar
gis / 8 grudnia 2011 r. o 18:25
0
zapraszam wszystkich na bezpłatne szkolenia - jedyne takie w Lublinie:

www.gis-szkolenia.pl

warto skorzystać! zapraszam
Avatar
ktośśśś / 8 grudnia 2011 r. o 17:51
0
[quote name='ktosik' timestamp='1323343323' post='567615']
Zadupiem zadupiów jesteśmy dzięki takim właśnie , jak to ładnie okresliłeś kmiotkom jak TY.
[/quote]
A Renia trolluje, mąci, judzi, podpuszcza, napuszcza, wpuszcza ludzi w maliny, manipuluje, żółcią sie zalewa, zlością, zazdrością, zawiścią... I jak Reniu, lepiej? Przyjemniej sie żyje? W tym całym błocie intryg, pomówień, nienawiści. Gratuluję i życzę zdrowia i wytrwałości
Avatar
ktosik / 8 grudnia 2011 r. o 16:25
0
[quote name='MARYJAN ARCYBISKUP' timestamp='1323354716' post='567697']
szkoda, że nie masz tu profilu, byśmy podyskutowali sobie na priv... czasami warto wiedzieć kto siedzi pod jakim nickiem... bo zanim zarzucisz mu niewiedze - sprawdź z kim masz do czynienia


zresztą, co ja będę na ciebie cenną energię tracił, która mi wysysasz wplątując w tę dyskusję. Widzę strasznie aktywna się stałaś w tym wątku - masz jakiś w tym interes najwidoczniej.

Czyżbyś była kolejną łowczynią nienależących się ci odszkodowań...
[/quote]

Ależ mam profil, dokładnie taki sam jak nick, tylko widzisz, jestem tak leniwa, ze nie chce mi się logować.
Aktywna jestem w temacie lotniska, a nie odszkodowań i nie od dziś a od 2007 r., zanim Ty się dowedziałeś, że taki temat w ogóle będzie. Jeżeli ja Twoja energię wysysam, to strasznie musisz się angażować w tym temacie. Co do reszty masz rację, czasem lepiej wiedzieć z kim się rozmawia, bo może sie okazać, że np. po tej samej stronie stoimy.
[quote name='MARYJAN ARCYBISKUP' timestamp='1323354716' post='567697']
szkoda, że nie masz tu profilu, byśmy podyskutowali sobie na priv... czasami warto wiedzieć kto siedzi pod jakim nickiem... bo zanim zarzucisz mu niewiedze - sprawdź z kim masz do czynienia


zresztą, co ja będę na ciebie cenną energię tracił, która mi wysysasz wplątując w tę dyskusję. Widzę strasznie aktywna się stałaś w tym wątku - masz jakiś w tym interes najwidoczniej.

Czyżbyś była kolejną łowczynią nienależ... rozwiń
Avatar
MARYJAN ARCYBISKUP / 8 grudnia 2011 r. o 15:31
0
[quote name='ktosik' timestamp='1323336453' post='567555']
Wyobraź sobie, ze jestem tak leniwa, ze nie chcialo mi się prostowac wypowiedzi co do drugiego linku. Abstrahujac od tego, ze ten niżej powinien byc tam, gdzie ten wyżej. Co do zrozumienia tematu to mnie nie przekonałeś, bo rozumiesz łupki a nie rozumiesz specustawy lotniskowej, a szkoda.
[/quote]

szkoda, że nie masz tu profilu, byśmy podyskutowali sobie na priv... czasami warto wiedzieć kto siedzi pod jakim nickiem... bo zanim zarzucisz mu niewiedze - sprawdź z kim masz do czynienia


zresztą, co ja będę na ciebie cenną energię tracił, która mi wysysasz wplątując w tę dyskusję. Widzę strasznie aktywna się stałaś w tym wątku - masz jakiś w tym interes najwidoczniej.

Czyżbyś była kolejną łowczynią nienależących się ci odszkodowań...
[quote name='ktosik' timestamp='1323336453' post='567555']
Wyobraź sobie, ze jestem tak leniwa, ze nie chcialo mi się prostowac wypowiedzi co do drugiego linku. Abstrahujac od tego, ze ten niżej powinien byc tam, gdzie ten wyżej. Co do zrozumienia tematu to mnie nie przekonałeś, bo rozumiesz łupki a nie rozumiesz specustawy lotniskowej, a szkoda.
[/quote]

szkoda, że nie masz tu profilu, byśmy podyskutowali sobie na priv... czasami warto wiedzieć kto siedzi pod jakim nickiem... bo zanim zarzuci... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 80

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 2 grudnia 2020 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 2 grudnia 2020 r.

LUK Politechnika Lublin – Lechia Tomaszów Mazowiecki 3:0
galeria

LUK Politechnika Lublin – Lechia Tomaszów Mazowiecki 3:0

W zaległym spotkaniu szóstej kolejki LUK Politechnika Lublin pokonała Lechię Tomaszów Mazowiecki 3:0

Creative Jam w Warsztatach Kultury
4 grudnia 2020, 17:30

Creative Jam w Warsztatach Kultury

Warsztaty Kultury zapraszają do udziału w spotkaniach online pt. "Creative Jam", które zostaną poświęcone szeroko pojętej kreatywności, szczególnie w sektorze kultury. Spotkania odbędą się 4 i 11 grudnia o godz. 17.30.

Tlen medyczny dla szpitala tymczasowego w Targach Lublin już jest, łóżka jadą

Tlen medyczny dla szpitala tymczasowego w Targach Lublin już jest, łóżka jadą

Jutro mają być już gotowe zbiorniki tlenu, które od dzisiaj w szpitalu tymczasowym w Targach Lublin montuje firma Messer Polska. Kolejny krok to odbiór instalacji tlenowej wewnątrz budynku i przyłączy.

Puławy: Największy, najdroższy i prawie gotowy plac zabaw [zdjęcia]
galeria

Puławy: Największy, najdroższy i prawie gotowy plac zabaw [zdjęcia]

Prace przy budowie nowego placu zabaw, który powstaje pomiędzy osiedlem Atrium, ul. Pileckiego i Miejskim Przedszkolem nr 3, dobiegają końca. To będzie największy i najdroższy obiekt tego rodzaju w Puławach. Jego koszt to 1,41 mln zł.

Zmiany na stołkach Biomed Lublin, producenta leku na Covid-19. "Sytuacja jest stabilna"

Zmiany na stołkach Biomed Lublin, producenta leku na Covid-19. "Sytuacja jest stabilna"

Na czele lubelskiej spółki, która pracuje nad „polskim lekiem na Covid-19”, nie stoi już Marcin Piróg. W poniedziałek Biomed Lublin poinformował o rezygnacji prezesa ze stanowiska, a on sam przestał wypowiadać się w mediach

Akademia Zamojska nie odzyskuje blasku. Spór wykonawcy z miastem

Akademia Zamojska nie odzyskuje blasku. Spór wykonawcy z miastem

Problem z remontem zabytkowego gmachu Akademii Zamojskiej. Miasto, które jest inwestorem i wykonawca prac konserwatorskich są w sporze. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego zostało poinformowane o sytuacji

Pierwszy spacer w lubartowskim Parku Miejskim wczesną wiosną

Pierwszy spacer w lubartowskim Parku Miejskim wczesną wiosną

Na terenie Parku Miejskiego w Lubartowie kończą się prace rewitalizacyjne. W tej chwili wykonawca utwardza alejki.

Lublin: Miasto jest przygotowane do zimy. Na opady śniegu czeka kilkadziesiąt maszyn

Lublin: Miasto jest przygotowane do zimy. Na opady śniegu czeka kilkadziesiąt maszyn

Kilkudziesięcioma maszynami do odśnieżania i solenia jezdni będzie dysponować tej zimy Zarząd Dróg i Mostów, który odpowiada za stan lubelskich ulic. Drogi jak zwykle podzielono na kilka „kolejności utrzymania”, a na tych najważniejszych luźny śnieg będzie mógł zalegać do dwóch godzin po ustaniu opadów

Spektakle z programu Konfrontacji Teatralnych dostępne w Internecie
5 grudnia 2020, 19:00

Spektakle z programu Konfrontacji Teatralnych dostępne w Internecie

Centrum Kultury w Lublinie zaprosi w dniach 5-8 grudnia na internetowe premiery czterech postpandemicznych spektakli o nadziei z cyklu "I co teraz?", pierwotnie prezentowanych w ramach tegorocznej edycji Konfrontacji Teatralnych.

Biała Podlaska: Po kolejce został most. Radny ostrzega przed niebezpieczeństwem

Biała Podlaska: Po kolejce został most. Radny ostrzega przed niebezpieczeństwem

Dawny most kolejki wąskotorowej w Białej Podlaskiej jest w złym stanie technicznym. Zdaniem radnego Zjednoczonej Prawicy nie jest odpowiednio oznaczony. Władze miasta obiecują to poprawić.

Poczta Polska szuka pracowników przed świętami. W sortowni można zarobić od 17 do 25 zł

Poczta Polska szuka pracowników przed świętami. W sortowni można zarobić od 17 do 25 zł

Ludzi do sezonowej pracy w sortowni paczek i doręczaniu przesyłek szuka przed świętami Poczta Polska. Rekrutacja wciąż trwa. Sporo pracy przy paczkach z Azji mają też celnicy i służbowe psy

Gęsta mgła przyczyną tragedii. W zderzeniu furgonetki z autobusem zginęło 13 osób, a 15 zostało rannych
film

Gęsta mgła przyczyną tragedii. W zderzeniu furgonetki z autobusem zginęło 13 osób, a 15 zostało rannych

Sekhupura, Pakistan. Trzynaście osób zginęło, a piętnaście zostało rannych w wypadku drogowym, do którego doszło w poniedziałek (30 listopada) w Sekhupurze w prowincji Pendżab w Pakistanie.

Wyprawy poza utartym szlakiem. "Podczas podróżowania przechodzę na inny poziom świadomości"
Magazyn

Wyprawy poza utartym szlakiem. "Podczas podróżowania przechodzę na inny poziom świadomości"

Rozmowa z Celiną Lisek-Lewicką, autorką bloga „Cel w podróży”. Podróżniczka pochodzi z Rejowca Fabrycznego, obecnie mieszka w Warszawie. Odwiedziła ponad 50 krajów. Ostatnio reprezentowała Lubelszczyznę w konkursie „Turystyczne Mistrzostwa Blogerów”

Na znak protestu w Lublinie wyłączono część oświetlenia
galeria

Na znak protestu w Lublinie wyłączono część oświetlenia

W ramach protestu wyłączona została na godzinę iluminacja pl. Litewskiego. W ten sposób samorządy miast sprzeciwiają się zmianom w polskim prawie mogącym uszczuplić ich dochody oraz protestują przeciw zapowiedzianemu przez rząd zawetowaniu budżetu Unii Europejskiej

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.