Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Łęczna

29 maja 2014 r.
16:28
Edytuj ten wpis

Tragiczny wypadek w Łęcznej. Dwie osoby nie żyją

Autor: Zdjęcie autora (pab)
80 41 A A

Do wypadku doszło ok. godz. 15.40 na ul. Chełmskiej w Łęcznej.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
O zdarzeniu powiadomił Punkt Informacji Drogowej GDDKiA w Lublinie.

- Z naszych wstępnych ustaleń wynika, że kierujący peugeotem jadący od strony Puchaczowa zjechał na przeciwległy pas ruchu i doprowadził do zderzenia z daewoo lanosem - relacjonuje sierż. szt. Magdalena Krasna, rzecznik policji w Łęcznej.

Na miejscu zginęły dwie osoby - małżeństwo które jechało lanosem. Kierowca peugeota został przewieziony z obrażeniami ciała do szpitala w Łęcznej. Był przytomny.

Z powodu wypadku są utrudnienia w ruchu na drodze krajowej nr 82. Policjanci organizują objazdy. Na miejscu pracują technicy policyjni.

Masz informacje lub zdjęcia? Wyślij na alarm24@dziennikwschodni.pl

Komentarze 41

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Snoop Dogg / 11 czerwca 2014 o 12:47
0

To prawda !!! (nie obrażając górników-mam wielu znajonych oraz wielu z rodziny jest górnikami ale jeżdzą jak ludzie). Jeden wyścig na odcinku Łęczna-Bogdanka!!! Gdzie jest POLICJA !!!??? Nigdy ich tam nie widzę. Gdyby postawic tam fotoradar z ukrycia - załatalibyśmy i to bardzo dziurę budżetową Polską nie gminną !!!. Nie ma kar na tych idiotów !!!. Mandaty min. 1000 zł !!! i zabieranie prawa jazdy (a najlepiej i auta) ... TEN ODCINEK TO STREFA ŚMIERCI, zresztą Łęczna-Lublin także ;/. Polak zachowuje sie jak by sie przesiadł z furmanki do auta ;/. To takie smutne;/. Pozdrawiam prawdziwych kulturalnych kierowców !!!.

To prawda !!! (nie obrażając górników-mam wielu znajonych oraz wielu z rodziny jest górnikami ale jeżdzą jak ludzie). Jeden wyścig na odcinku Łęczna-Bogdanka!!! Gdzie jest POLICJA !!!??? Nigdy ich tam nie widzę. Gdyby postawic tam fotoradar z ukrycia - załatalibyśmy i to bardzo dziurę budżetową Polską nie gminną !!!. Nie ma kar na tych idiotów !!!. Mandaty min. 1000 zł !!! i zabieranie prawa jazdy (a najlepiej i auta) ... TEN ODCINEK TO STREFA ŚMIERCI, zresztą Łęczna-Lublin także ;/. Polak zachowuje sie jak by sie przesiadł z furmanki do ... rozwiń

Avatar
yzon / 4 czerwca 2014 o 14:42
0

Czy to potwierdzone informacje?

Avatar
ja / 4 czerwca 2014 o 12:52
0

Wiesz co pilnuj siebie lepiej...I nie Łyncna tylko Łęczna......!!!!!!!!!Wieśniakiem to moze ty jestes stwierdzajac po takim pismie...owszem Łęczna jest małym miastem a nie wsią...na wsi to jest inaczej!!!!!Odp...sie od tego miasta!!!

Kolejny zazdrosny...Na pewno nie zamienię Łęcznej na wieśniacki Lublin

Avatar
Gość / 1 czerwca 2014 o 23:42
0

Zgodzę się w 100%. Policja w Łęcznej jest poniżej krytyki. Ja miałem poważną kolizję, samochody skasowane, ja chciałem skręcić na drodze jednokierunkowej w lewo i przy skręcie przywalił we mnie starszy Gość, ewidentna wina tamtego Gościa, policja łęczyńska przyjechała i co?! i na dzień dobry przywitali się ręka w rękę z tym Gościem, cześć co słychać, stary co się stało itp. suma sumarum, ja dostałem mandat za złe zasygnalizowanie manewru skrętu, bo podobno miałem kierunek w prawo i dlatego on chciał mnie z lewej wyminąć! a ponadto z mojego ubezpieczenia Gościu naprawił sobie auto! Dziś jak o tym pomyślę, to zdaję sobie sprawe z tego że byłem głupi przyjmując ten mandat i zagdzając się na to wszystko. Byłem młody, zszokowany kolizją bo naprawdę wyglądało to okropnie, cały poobijany, razem ze mną dziewczyna, cała roztrzęsiona, ale najbardziej boli mnie to jak w tedy policja z nami postąpiła, bo żeby było śmiesznie oni nawet nie przesłuchali mojej dziewczyny, nie chcieli tego zrobić, nie słuchali mnie i jeszcze oskarżyli na wstępie że pewnie piłem, alkomat oczywiście nic nie wykazał. No bo gówniarz ( w porównaniu z tym starszym Gościem) to możemy go zrobić w ciula i owszem udało im się. Dziś wiem, że całkiem inaczej bym postąpił!

Zgodzę się w 100%. Policja w Łęcznej jest poniżej krytyki. Ja miałem poważną kolizję, samochody skasowane, ja chciałem skręcić na drodze jednokierunkowej w lewo i przy skręcie przywalił we mnie starszy Gość, ewidentna wina tamtego Gościa, policja łęczyńska przyjechała i co?! i na dzień dobry przywitali się ręka w rękę z tym Gościem, cześć co słychać, stary co się stało itp. suma sumarum, ja dostałem mandat za złe zasygnalizowanie manewru skrętu, bo podobno miałem kierunek w prawo i dlatego on chciał mnie z lewej wyminąć! a ponadto z mojeg... rozwiń

Avatar
gość / 31 maja 2014 o 16:32
0

Co tu dużo mówić... -sam mam niemiłe wspomnienia co do Policji w Łęcznej. Rok temu mieliśmy wypadek niedaleko Łęcznej. Ja kierowałem. Byliśmy ofiarami wypadku, najbardziej ucierpiało nasze  sześcioletnie auto oraz osoba niepełnosprawna ruchowo. Powiem szczerze: Policja w Łęcznej niesprawiedliwie się z nami obeszła, a gówniarzom(którzy spowodowali wypadek) była pobłażliwa. Ba! -nawet Policja niejako usiłowała mnie wrobić w to, że mam 0,2 promila alkoholu -a przecież byłem na 100% trzeźwy, bo nigdy po alkoholu nie jeżdżę. Tym bardziej, że jestem na tyle poważnym człowiekiem, że nienawidzę pijaństwa za kierownicą... Gdybym mógł cofnąć czas, to albo nie pojechał bym wtedy tą drogą -albo od razu łęczyńską Policję do Prokuratury zgłosił i w ten sposób "postawił ich do pionu"... Gdyby -nie daj Boże -sytuacja się powtórzyła, to zupełnie inaczej postąpię następnym razem...

Co tu dużo mówić... -sam mam niemiłe wspomnienia co do Policji w Łęcznej. Rok temu mieliśmy wypadek niedaleko Łęcznej. Ja kierowałem. Byliśmy ofiarami wypadku, najbardziej ucierpiało nasze  sześcioletnie auto oraz osoba niepełnosprawna ruchowo. Powiem szczerze: Policja w Łęcznej niesprawiedliwie się z nami obeszła, a gówniarzom(którzy spowodowali wypadek) była pobłażliwa. Ba! -nawet Policja niejako usiłowała mnie wrobić w to, że mam 0,2 promila alkoholu -a przecież byłem na 100% trzeźwy, bo nigdy po alkoholu nie jeżdżę. Tym bardziej,... rozwiń

Avatar
rowni i rowniejsi / 31 maja 2014 o 12:36
0

Witam! Wielkie kondolencje dla rodziny. Tak się stało że akurat znam tą rodzinę. Wielka tragedia. To na każdego z nas mogło spotkać.   AAA co najlepsze klient który spowodował ten wypadek już próbuje się wymigać. Jego syn jest policjantem w Łęcznej i już zaczynają się kombinacje... Mam nadzieję że ktoś zrobi z tym porządek i ten morderca trafi do więzienia na resztę swojego życia i nawet znajomości jemu nie pomogą!!!

Avatar
Gość / 30 maja 2014 o 12:45
0

nie ważne jakie blachy.... ważne, że debile, bo inaczej nazwac nie moge! nie uważaja na drogach i wymuszają!!! bo im się śpieszy... do grobu? POWODZENIA! Czasem ułamki sekundy, noga z gazu i życie uratowane.

spieszy jak spieszy opona po prostu pękła tyle

Avatar
Viki3333 / 30 maja 2014 o 12:44
0

szkola cie moj drogi nie nauczy przepisow jesli ty sam sie ich nie bedziesz chcial nauczyc, a co do tego czy kto z miasta czy ze wsi, to osobiscie uwazam ze jazda po miescie daje wiecej doswiadczenia i praktyki w zachowaniu sie w ruchu miejskim czego brakuje kierowcom jezdzacym glownie po wsiach

nie zgadzam się , ludzie nauczą się parkować i snuć w korku a potem poza miastem wciskają gaz i autko nie jedzie 40km/h a 140 i nie potrafią opanować auta, nie mają doświadczenia w ocenie odległosci jadacego z naprzeciwka pojazu, zachowania się na zakrętach, ślizka nawierzchnia przy większej prędkości i tego mamy efekty. Taki młody dostanie prawo jazdy wsiada do auta i noga na pedał do podłogi , wyprzedzanie na trzeciego a co tam ma mnóstwo koni pod maską i takie są efekty najczęściej W tym przypadku inne czynniki wpłynęły na tą tragedię

nie zgadzam się , ludzie nauczą się parkować i snuć w korku a potem poza miastem wciskają gaz i autko nie jedzie 40km/h a 140 i nie potrafią opanować auta, nie mają doświadczenia w ocenie odległosci jadacego z naprzeciwka pojazu, zachowania się na zakrętach, ślizka nawierzchnia przy większej prędkości i tego mamy efekty. Taki młody dostanie prawo jazdy wsiada do auta i noga na pedał do podłogi , wyprzedzanie na trzeciego a co tam ma mnóstwo koni pod maską i takie są efekty najczęściej W tym przypadku inne czynniki wpłynęły n... rozwiń

Avatar
kasia / 30 maja 2014 o 11:42
0

To nie problem wsi tylko jakości szkolenia w szkołach jazdy

szkola cie moj drogi nie nauczy przepisow jesli ty sam sie ich nie bedziesz chcial nauczyc, a co do tego czy kto z miasta czy ze wsi, to osobiscie uwazam ze jazda po miescie daje wiecej doswiadczenia i praktyki w zachowaniu sie w ruchu miejskim czego brakuje kierowcom jezdzacym glownie po wsiach

Avatar
hym / 30 maja 2014 o 11:03
0

to nie Łynczna do dróżka na Świnowole

Avatar
Snoop Dogg / 11 czerwca 2014 o 12:47
0

To prawda !!! (nie obrażając górników-mam wielu znajonych oraz wielu z rodziny jest górnikami ale jeżdzą jak ludzie). Jeden wyścig na odcinku Łęczna-Bogdanka!!! Gdzie jest POLICJA !!!??? Nigdy ich tam nie widzę. Gdyby postawic tam fotoradar z ukrycia - załatalibyśmy i to bardzo dziurę budżetową Polską nie gminną !!!. Nie ma kar na tych idiotów !!!. Mandaty min. 1000 zł !!! i zabieranie prawa jazdy (a najlepiej i auta) ... TEN ODCINEK TO STREFA ŚMIERCI, zresztą Łęczna-Lublin także ;/. Polak zachowuje sie jak by sie przesiadł z furmanki do auta ;/. To takie smutne;/. Pozdrawiam prawdziwych kulturalnych kierowców !!!.

To prawda !!! (nie obrażając górników-mam wielu znajonych oraz wielu z rodziny jest górnikami ale jeżdzą jak ludzie). Jeden wyścig na odcinku Łęczna-Bogdanka!!! Gdzie jest POLICJA !!!??? Nigdy ich tam nie widzę. Gdyby postawic tam fotoradar z ukrycia - załatalibyśmy i to bardzo dziurę budżetową Polską nie gminną !!!. Nie ma kar na tych idiotów !!!. Mandaty min. 1000 zł !!! i zabieranie prawa jazdy (a najlepiej i auta) ... TEN ODCINEK TO STREFA ŚMIERCI, zresztą Łęczna-Lublin także ;/. Polak zachowuje sie jak by sie przesiadł z furmanki do ... rozwiń

Avatar
yzon / 4 czerwca 2014 o 14:42
0

Czy to potwierdzone informacje?

Avatar
ja / 4 czerwca 2014 o 12:52
0

Wiesz co pilnuj siebie lepiej...I nie Łyncna tylko Łęczna......!!!!!!!!!Wieśniakiem to moze ty jestes stwierdzajac po takim pismie...owszem Łęczna jest małym miastem a nie wsią...na wsi to jest inaczej!!!!!Odp...sie od tego miasta!!!

Kolejny zazdrosny...Na pewno nie zamienię Łęcznej na wieśniacki Lublin

Avatar
Gość / 1 czerwca 2014 o 23:42
0

Zgodzę się w 100%. Policja w Łęcznej jest poniżej krytyki. Ja miałem poważną kolizję, samochody skasowane, ja chciałem skręcić na drodze jednokierunkowej w lewo i przy skręcie przywalił we mnie starszy Gość, ewidentna wina tamtego Gościa, policja łęczyńska przyjechała i co?! i na dzień dobry przywitali się ręka w rękę z tym Gościem, cześć co słychać, stary co się stało itp. suma sumarum, ja dostałem mandat za złe zasygnalizowanie manewru skrętu, bo podobno miałem kierunek w prawo i dlatego on chciał mnie z lewej wyminąć! a ponadto z mojego ubezpieczenia Gościu naprawił sobie auto! Dziś jak o tym pomyślę, to zdaję sobie sprawe z tego że byłem głupi przyjmując ten mandat i zagdzając się na to wszystko. Byłem młody, zszokowany kolizją bo naprawdę wyglądało to okropnie, cały poobijany, razem ze mną dziewczyna, cała roztrzęsiona, ale najbardziej boli mnie to jak w tedy policja z nami postąpiła, bo żeby było śmiesznie oni nawet nie przesłuchali mojej dziewczyny, nie chcieli tego zrobić, nie słuchali mnie i jeszcze oskarżyli na wstępie że pewnie piłem, alkomat oczywiście nic nie wykazał. No bo gówniarz ( w porównaniu z tym starszym Gościem) to możemy go zrobić w ciula i owszem udało im się. Dziś wiem, że całkiem inaczej bym postąpił!

Zgodzę się w 100%. Policja w Łęcznej jest poniżej krytyki. Ja miałem poważną kolizję, samochody skasowane, ja chciałem skręcić na drodze jednokierunkowej w lewo i przy skręcie przywalił we mnie starszy Gość, ewidentna wina tamtego Gościa, policja łęczyńska przyjechała i co?! i na dzień dobry przywitali się ręka w rękę z tym Gościem, cześć co słychać, stary co się stało itp. suma sumarum, ja dostałem mandat za złe zasygnalizowanie manewru skrętu, bo podobno miałem kierunek w prawo i dlatego on chciał mnie z lewej wyminąć! a ponadto z mojeg... rozwiń

Avatar
gość / 31 maja 2014 o 16:32
0

Co tu dużo mówić... -sam mam niemiłe wspomnienia co do Policji w Łęcznej. Rok temu mieliśmy wypadek niedaleko Łęcznej. Ja kierowałem. Byliśmy ofiarami wypadku, najbardziej ucierpiało nasze  sześcioletnie auto oraz osoba niepełnosprawna ruchowo. Powiem szczerze: Policja w Łęcznej niesprawiedliwie się z nami obeszła, a gówniarzom(którzy spowodowali wypadek) była pobłażliwa. Ba! -nawet Policja niejako usiłowała mnie wrobić w to, że mam 0,2 promila alkoholu -a przecież byłem na 100% trzeźwy, bo nigdy po alkoholu nie jeżdżę. Tym bardziej, że jestem na tyle poważnym człowiekiem, że nienawidzę pijaństwa za kierownicą... Gdybym mógł cofnąć czas, to albo nie pojechał bym wtedy tą drogą -albo od razu łęczyńską Policję do Prokuratury zgłosił i w ten sposób "postawił ich do pionu"... Gdyby -nie daj Boże -sytuacja się powtórzyła, to zupełnie inaczej postąpię następnym razem...

Co tu dużo mówić... -sam mam niemiłe wspomnienia co do Policji w Łęcznej. Rok temu mieliśmy wypadek niedaleko Łęcznej. Ja kierowałem. Byliśmy ofiarami wypadku, najbardziej ucierpiało nasze  sześcioletnie auto oraz osoba niepełnosprawna ruchowo. Powiem szczerze: Policja w Łęcznej niesprawiedliwie się z nami obeszła, a gówniarzom(którzy spowodowali wypadek) była pobłażliwa. Ba! -nawet Policja niejako usiłowała mnie wrobić w to, że mam 0,2 promila alkoholu -a przecież byłem na 100% trzeźwy, bo nigdy po alkoholu nie jeżdżę. Tym bardziej,... rozwiń

Avatar
rowni i rowniejsi / 31 maja 2014 o 12:36
0

Witam! Wielkie kondolencje dla rodziny. Tak się stało że akurat znam tą rodzinę. Wielka tragedia. To na każdego z nas mogło spotkać.   AAA co najlepsze klient który spowodował ten wypadek już próbuje się wymigać. Jego syn jest policjantem w Łęcznej i już zaczynają się kombinacje... Mam nadzieję że ktoś zrobi z tym porządek i ten morderca trafi do więzienia na resztę swojego życia i nawet znajomości jemu nie pomogą!!!

Avatar
Gość / 30 maja 2014 o 12:45
0

nie ważne jakie blachy.... ważne, że debile, bo inaczej nazwac nie moge! nie uważaja na drogach i wymuszają!!! bo im się śpieszy... do grobu? POWODZENIA! Czasem ułamki sekundy, noga z gazu i życie uratowane.

spieszy jak spieszy opona po prostu pękła tyle

Avatar
Viki3333 / 30 maja 2014 o 12:44
0

szkola cie moj drogi nie nauczy przepisow jesli ty sam sie ich nie bedziesz chcial nauczyc, a co do tego czy kto z miasta czy ze wsi, to osobiscie uwazam ze jazda po miescie daje wiecej doswiadczenia i praktyki w zachowaniu sie w ruchu miejskim czego brakuje kierowcom jezdzacym glownie po wsiach

nie zgadzam się , ludzie nauczą się parkować i snuć w korku a potem poza miastem wciskają gaz i autko nie jedzie 40km/h a 140 i nie potrafią opanować auta, nie mają doświadczenia w ocenie odległosci jadacego z naprzeciwka pojazu, zachowania się na zakrętach, ślizka nawierzchnia przy większej prędkości i tego mamy efekty. Taki młody dostanie prawo jazdy wsiada do auta i noga na pedał do podłogi , wyprzedzanie na trzeciego a co tam ma mnóstwo koni pod maską i takie są efekty najczęściej W tym przypadku inne czynniki wpłynęły na tą tragedię

nie zgadzam się , ludzie nauczą się parkować i snuć w korku a potem poza miastem wciskają gaz i autko nie jedzie 40km/h a 140 i nie potrafią opanować auta, nie mają doświadczenia w ocenie odległosci jadacego z naprzeciwka pojazu, zachowania się na zakrętach, ślizka nawierzchnia przy większej prędkości i tego mamy efekty. Taki młody dostanie prawo jazdy wsiada do auta i noga na pedał do podłogi , wyprzedzanie na trzeciego a co tam ma mnóstwo koni pod maską i takie są efekty najczęściej W tym przypadku inne czynniki wpłynęły n... rozwiń

Avatar
kasia / 30 maja 2014 o 11:42
0

To nie problem wsi tylko jakości szkolenia w szkołach jazdy

szkola cie moj drogi nie nauczy przepisow jesli ty sam sie ich nie bedziesz chcial nauczyc, a co do tego czy kto z miasta czy ze wsi, to osobiscie uwazam ze jazda po miescie daje wiecej doswiadczenia i praktyki w zachowaniu sie w ruchu miejskim czego brakuje kierowcom jezdzacym glownie po wsiach

Avatar
hym / 30 maja 2014 o 11:03
0

to nie Łynczna do dróżka na Świnowole

Zobacz wszystkie komentarze 41

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Uwaga na ogromne korki w okolicach zamkniętego placu Zamkowego w Lublinie
Alarm 24
galeria

Uwaga na ogromne korki w okolicach zamkniętego placu Zamkowego w Lublinie 0 0

Na placu Zamkowym w Lublinie trwają przygotowania do sobotniego koncertu "Siła kobiet". Już jednak dzisiaj przejazd przez plac jest niemożliwy.

Lublin: Urządzą skwer na osiedlu Świt

Lublin: Urządzą skwer na osiedlu Świt 0 0

Nie dłużej niż do końca listopada ma potrwać urządzanie skweru między ul. Szczecińską i Warmińską (os. Świt).

Koncert Fonie Lublina w Trybunale Koronnym
21 lipca 2018, 18:00

Koncert Fonie Lublina w Trybunale Koronnym 0 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 21 lipca o godz. 18 w Trybunale Koronnym w Lublinie odbędzie się koncert z cyklu Fonie Lublina pt. Kamienica Rynek 17 - Bracia Wieniawscy.

Pieszym na miasteczku akademickim w Lublinie będzie wygodniej. Plany remontowe UMCS

Pieszym na miasteczku akademickim w Lublinie będzie wygodniej. Plany remontowe UMCS 0 0

Wakacyjne remonty planuje UMCS na terenie miasteczka akademickiego. Uczelnia szuka wykonawcy, który wyremontuje zniszczone chodniki i schody w okolicach akademików.

Podlasie straciło dwóch ważnych piłkarzy, decyzje w Chełmiance w sobotę

Podlasie straciło dwóch ważnych piłkarzy, decyzje w Chełmiance w sobotę 0 0

Dwa mocne ciosy spadły w ostatnich dniach na trenerów i kibiców Podlasia. Kamil Kocoł zdecydował się na transfer do Chełmianki, a Przemysław Grajek postanowił zawiesić buty na kołku

Alarm 24: Co to za samolot lata nad Lublinem? Czytelnik przysyła zdjęcia
galeria

Alarm 24: Co to za samolot lata nad Lublinem? Czytelnik przysyła zdjęcia 18 9

Zdjęcia samolotu przysłał do nas Czytelnik.

"Głusza" i "Zaklęte rewiry" w Kinie Perła. Repertuar na weekend
20 lipca 2018, 21:00

"Głusza" i "Zaklęte rewiry" w Kinie Perła. Repertuar na weekend 1 0

Co Gdzie Kiedy. Kanadyjski thriller Głusza, kultowe Zaklęte rewiry Majewskiego i komedia Za jakie grzechy, dobry Boże? to propozycje Kina Perła na najbliższy weekend. Projekcje o godz. 21 przy ul. Bernardyńskiej 15.

Grozili śmiercią i zgwałceniem matki? Ruszył proces Cyganów, którzy mieli pobić kucharzy
galeria

Grozili śmiercią i zgwałceniem matki? Ruszył proces Cyganów, którzy mieli pobić kucharzy 10 10

Rozpoczął się proces pięciu Romów, oskarżonych o pobicie kucharzy z puławskiej pizzerii „Desperado”. Wszyscy odpowiadają za napaść z powodu przynależności narodowej. Mieli również grozić swoim ofiarom i ich rodzinom.

Nie będzie płotu wzdłuż wschodniej granicy. Minister rezygnuje z pomysłu poprzednika

Nie będzie płotu wzdłuż wschodniej granicy. Minister rezygnuje z pomysłu poprzednika 2 12

Nie będzie płotu wzdłuż wschodniej granicy, który miał być zaporą przed dzikami roznoszącymi ASF. Z pomysłu swojego poprzednika ostatecznie zrezygnował czwartek obecny minister rolnictwa Krzysztof Ardanowski.

Ewakuowali prawie 150 harcerzy z obozów w lesie

Ewakuowali prawie 150 harcerzy z obozów w lesie 0 1

Blisko 150 harcerzy pochodzących z Lubelskiego zostało w środę ewakuowanych z dwóch obozów w lesie w pobliżu miejscowości Wiosna (województwo świętokrzyskie). Harcerze zostali przetransportowani m.in. do szkoły w Dziebałtowie.

Kiedy będą wybory samorządowe 2018? Nie ma już wolnych billboardów w Lublinie

Kiedy będą wybory samorządowe 2018? Nie ma już wolnych billboardów w Lublinie 3 1

Do 16 sierpnia premier Mateusz Morawiecki ma ogłosić datę jesiennych wyborów samorządowych. Wtedy formalnie ruszy kampania wyborcza. Kandydaci już się do niej szykują – wolnych billboardów już praktycznie nie ma.

AZS AWF Biała Podlaska stawia na młodzież

AZS AWF Biała Podlaska stawia na młodzież 1 0

Z zespołem rozstał się Łukasz Kandora, najbardziej doświadczony zawodnik

Uwaga na burze! IMGW wydał ostrzeżenie

Uwaga na burze! IMGW wydał ostrzeżenie 14 1

Meteorolodzy ostrzegają przed burzami z gradem, które w czwartek mogą pojawić się w naszym województwie.

Więcej miejsca na spacery. Miasto chce wydłużyć park w obie strony

Więcej miejsca na spacery. Miasto chce wydłużyć park w obie strony 0 8

Miasto ogłosiło przetarg na urządzenie nowego odcinka parku między ul. Jana Pawła II a Poznańską. Oznacza to, że od os. Górki będzie można się przespacerować, choć z jedną przeszkodą, aż do sklepów przy Orkana. W planach jest też przedłużenie parku Jana Pawła II w przeciwnym kierunku, do Nadbystrzyckiej.

Nieudany występ Kingi Kołosińskiej na zawodach w Szwajcarii

Nieudany występ Kingi Kołosińskiej na zawodach w Szwajcarii 1 0

Siatkówka plażowa Kinga Kołosińska i Katarzyna Kociołek zaliczyły nieudany turniej w Gstaad. Polki pożegnały się z imprezą już po fazie grupowej

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.