Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

24 września 2014 r.
14:00
Edytuj ten wpis

Carpatair zawiesza loty do Rzymu z lotniska w Świdniku

Autor: Zdjęcie autora toma
61 15 A A

Zimą nie polecimy z Lublina do Rzymu. Linie lotnicze Carpatair zawieszają połączenie w okresie od 20 października do 30 marca.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Od poniedziałku rumuński przewoźnik zmienił godziny lotów do stolicy Włoch. W poniedziałki samolot z Rzymu startuje o 7:00, a w drogę powrotną z Lublina rusza o 10:15. W piątki wylot z lotniska Fiumicino odbywa się o 13:50, a powrotny kurs o 17:00.

Taki stan rzeczy potrwa jednak niespełna miesiąc. Jak poinformował nasz Czytelnik, pan Piotr nie można już kupić biletów na loty po 20 października.

- Linie Carpatair poinformowały nas o zawieszeniu połączenia Lublin-Rzym na sezon zimowy i jednoczesnym wprowadzeniu sprzedaży na sezon letni. Ma to związek z sezonowym charakterem tej trasy, która według zapewnień przewoźnika będzie ponownie obsługiwana w przyszłym roku - mówi Piotr Jankowski, rzecznik Portu Lotniczego Lublin.

Połączenie najprawdopodobniej zostanie przywrócone wiosną. W systemach rezerwacyjnych można nabywać bilety na terminy po 30 marca.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 15

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
pasażer / 29 września 2014 r. o 09:19
0

Też jestem pasażerem różnych linii i żyg.ć się chce jak ktoś pisze, że lotnisko sobie wybrało taką a taką linie.... Jakby ten sławny Wrocław miał tylko Quantas Emirates Lufthansę a nie miał Ryanair ani innych wynalazków. Jasne, cena jest duża, ale jak komuś nie pasuje to może lecieć z Wawy a nie od razu wylewać wiadro pomyj....

Ale w Polsce to standard....

Ja jak chcę, żeby np. Wizzair latał z Lublina do Londynu częściej to piszę mail do Wizzair A NIE DO PORTU!!! Bo to Wizzair decyduje, prawda??? A ilu z was wysiliło się na napisanie maila do Wizzair??? Nie wiem czy mój mail odniesie skutek, ale napisałem. Coś zrobiłem.

Też jestem pasażerem różnych linii i żyg.ć się chce jak ktoś pisze, że lotnisko sobie wybrało taką a taką linie.... Jakby ten sławny Wrocław miał tylko Quantas Emirates Lufthansę a nie miał Ryanair ani innych wynalazków. Jasne, cena jest duża, ale jak komuś nie pasuje to może lecieć z Wawy a nie od razu wylewać wiadro pomyj....

Ale w Polsce to standard....

Ja jak chcę, żeby np. Wizzair latał z Lublina do Londynu częściej to piszę mail do Wizzair A NIE DO PORTU!!! Bo to Wizzair decyduje, prawda??? A ilu z was wysiliło się n... rozwiń

Avatar
andy / 26 września 2014 r. o 16:01
0

Zarząd lotniska Świdnik rozważa loty czarterowe balonem do Radawca a z tamtąt antkiem w cztery strony świata .cenę proponuję skalkulować iorądz pod uwagę koryto na poziomie 1000zł

Avatar
andy / 26 września 2014 r. o 15:54
0

Ludzie szkoda waszych nerwów koryto to koryto może kiedyś to ktoś opanuje.i lotnisko będzie z prawdziwego zdarzenia.Takie jak we Wrocławiu!

Avatar
Agamea / 25 września 2014 r. o 18:43
0

Od początku było dla mnie oczywiste, ze tak się to musiało to skończyć. Jestem Lublinianką. 

Latam z Rzymu do Warszawy kilka razy w roku, jak dowiedziałam się, ze będą loty z Lublina byłam naprawdę zadowolona. Zmieniłam zdanie gdy dowiedziałam się jaki to będzie przewoźnik, jakiego rodzaju flota dysponuje i jakie ma ceny biletów.Ja osobiście nie mam zamiaru ryzykować  życia i telepać się starym samolotem za ciężkie pieniądze,( w zeszłym roku lądowanie  w Rzymie jednego z samolotów tego przewoźnika o mały  włos nie skończyło się tragedią).

Czy Zarząd lotniska analizował w ogóle jakieś statystyki? Czy ma pojecie o tym, ze w samolotach Ryanair odlatujących z Modlina  do Rzymu( samoloty są pełniusieńkie)  pasażerowie pochodzą głownie z okolic Lubina i Rzeszowa). Czy ma pojecie, ze bilet kosztuje 20-60 euro ?

Przecież każdy specjalista od marketingu łatwo policzy, ze Ci sami pasażerowie mogliby chętnie dołożyć jeszcze 20-30 euro  za bilet u jednego ze znanych , solidnych przewoźników ( Ryanair, Wizzair) i latać z Lublina dla wygody, ale  podróżować za 140 euro już im się po prostu nie opłaca.

Lotnisko źle prosperuje a my podatnicy bulimy kasę na jego utrzymanie, a gdy trzeba nam wyruszyć w podroż samolotem i tak z w/w przyczyn musimy odlatywać z Warszawy lub  z Modlina.

Od początku było dla mnie oczywiste, ze tak się to musiało to skończyć. Jestem Lublinianką. 

Latam z Rzymu do Warszawy kilka razy w roku, jak dowiedziałam się, ze będą loty z Lublina byłam naprawdę zadowolona. Zmieniłam zdanie gdy dowiedziałam się jaki to będzie przewoźnik, jakiego rodzaju flota dysponuje i jakie ma ceny biletów.Ja osobiście nie mam zamiaru ryzykować  życia i telepać się starym samolotem za ciężkie pieniądze,( w zeszłym roku lądowanie  w Rzymie jednego z samolotów tego przewoźnika o mały  włos n... rozwiń

Avatar
Gość / 25 września 2014 r. o 10:05
0

Po tym wpisie widać, że masz kompleks małomiasteczkowy i jeszcze nie wysunąłeś nosa po za swoją gminę. Z Modlina latają wszyscy i studenci i biznesmeni zarabiający po kilkadziesiąt tys zł miesięcznie, bo latanie teraz jest jak podróż autobusem tylko zajmuje 10 razy mnie czasu. A Ty możesz Rzym pooglądać na zdjęciach ;)

Avatar
on / 24 września 2014 r. o 20:38
0

Carpair jest za droga na nasze warunki, 300-400 euro za lot przy 300-400 zł za lot z warszawy. Trzeba było myśleć jak się wybierało przewoźnika, ale jak widać nie było komu. Nie wybierać bankruta tylko linie typu Wizzair której ceny lotów są w stanie zaakceptować pasażerowie mieszkający w naszym regionie.

Avatar
LC / 24 września 2014 r. o 20:01
0

Nie dziwię się że zawieszają to połączenie do Rzymu, po pierwsze ceny biletów są za drogie jak na nasze  zarobki, brak alternatywnej konkurencji na tej trasie, po drugie samoloty mają dość stare, a na lotnisku w Lublinie -Świdniku nie ma hali napraw w razie poważniejszej awarii, a naprawa na powietrzu zimową porą przez kilka godzin to ja współczuje mechanikom. Dlatego zarząd lotniska musi mysleć o postawieniu hali aby linie nie omijały tego portu szerokim łukiem, a o uruchomieniu bazy nie wspomnę.

Avatar
kręciołek / 24 września 2014 r. o 19:17
0

POproszę o zamknięcie tego lotniska na okres zimy, gdyż nie będę dokładał ze swoich POdatków do pensji 140 osób, które przez 4 miesiące będą pierdziały w stołek.

popieram!

A tak poza tym - zawieszenie carpatair było do przewidzenia. Niepewny przewoźnik, stare samoloty....

Avatar
Mietek / 24 września 2014 r. o 18:58
0

POproszę o zamknięcie tego lotniska na okres zimy, gdyż nie będę dokładał ze swoich POdatków do pensji 140 osób, które przez 4 miesiące będą pierdziały w stołek.

musisz placic strasznie duzo tych podatkow skoro tak cie to denerwuje.
Avatar
mieszkaniec / 24 września 2014 r. o 17:21
0

Wolę jechać do Rzymu autobusem niż korzystać z Modlina, lotniska na zadupiu dla ubogich

Avatar
pasażer / 29 września 2014 r. o 09:19
0

Też jestem pasażerem różnych linii i żyg.ć się chce jak ktoś pisze, że lotnisko sobie wybrało taką a taką linie.... Jakby ten sławny Wrocław miał tylko Quantas Emirates Lufthansę a nie miał Ryanair ani innych wynalazków. Jasne, cena jest duża, ale jak komuś nie pasuje to może lecieć z Wawy a nie od razu wylewać wiadro pomyj....

Ale w Polsce to standard....

Ja jak chcę, żeby np. Wizzair latał z Lublina do Londynu częściej to piszę mail do Wizzair A NIE DO PORTU!!! Bo to Wizzair decyduje, prawda??? A ilu z was wysiliło się na napisanie maila do Wizzair??? Nie wiem czy mój mail odniesie skutek, ale napisałem. Coś zrobiłem.

Też jestem pasażerem różnych linii i żyg.ć się chce jak ktoś pisze, że lotnisko sobie wybrało taką a taką linie.... Jakby ten sławny Wrocław miał tylko Quantas Emirates Lufthansę a nie miał Ryanair ani innych wynalazków. Jasne, cena jest duża, ale jak komuś nie pasuje to może lecieć z Wawy a nie od razu wylewać wiadro pomyj....

Ale w Polsce to standard....

Ja jak chcę, żeby np. Wizzair latał z Lublina do Londynu częściej to piszę mail do Wizzair A NIE DO PORTU!!! Bo to Wizzair decyduje, prawda??? A ilu z was wysiliło się n... rozwiń

Avatar
andy / 26 września 2014 r. o 16:01
0

Zarząd lotniska Świdnik rozważa loty czarterowe balonem do Radawca a z tamtąt antkiem w cztery strony świata .cenę proponuję skalkulować iorądz pod uwagę koryto na poziomie 1000zł

Avatar
andy / 26 września 2014 r. o 15:54
0

Ludzie szkoda waszych nerwów koryto to koryto może kiedyś to ktoś opanuje.i lotnisko będzie z prawdziwego zdarzenia.Takie jak we Wrocławiu!

Avatar
Agamea / 25 września 2014 r. o 18:43
0

Od początku było dla mnie oczywiste, ze tak się to musiało to skończyć. Jestem Lublinianką. 

Latam z Rzymu do Warszawy kilka razy w roku, jak dowiedziałam się, ze będą loty z Lublina byłam naprawdę zadowolona. Zmieniłam zdanie gdy dowiedziałam się jaki to będzie przewoźnik, jakiego rodzaju flota dysponuje i jakie ma ceny biletów.Ja osobiście nie mam zamiaru ryzykować  życia i telepać się starym samolotem za ciężkie pieniądze,( w zeszłym roku lądowanie  w Rzymie jednego z samolotów tego przewoźnika o mały  włos nie skończyło się tragedią).

Czy Zarząd lotniska analizował w ogóle jakieś statystyki? Czy ma pojecie o tym, ze w samolotach Ryanair odlatujących z Modlina  do Rzymu( samoloty są pełniusieńkie)  pasażerowie pochodzą głownie z okolic Lubina i Rzeszowa). Czy ma pojecie, ze bilet kosztuje 20-60 euro ?

Przecież każdy specjalista od marketingu łatwo policzy, ze Ci sami pasażerowie mogliby chętnie dołożyć jeszcze 20-30 euro  za bilet u jednego ze znanych , solidnych przewoźników ( Ryanair, Wizzair) i latać z Lublina dla wygody, ale  podróżować za 140 euro już im się po prostu nie opłaca.

Lotnisko źle prosperuje a my podatnicy bulimy kasę na jego utrzymanie, a gdy trzeba nam wyruszyć w podroż samolotem i tak z w/w przyczyn musimy odlatywać z Warszawy lub  z Modlina.

Od początku było dla mnie oczywiste, ze tak się to musiało to skończyć. Jestem Lublinianką. 

Latam z Rzymu do Warszawy kilka razy w roku, jak dowiedziałam się, ze będą loty z Lublina byłam naprawdę zadowolona. Zmieniłam zdanie gdy dowiedziałam się jaki to będzie przewoźnik, jakiego rodzaju flota dysponuje i jakie ma ceny biletów.Ja osobiście nie mam zamiaru ryzykować  życia i telepać się starym samolotem za ciężkie pieniądze,( w zeszłym roku lądowanie  w Rzymie jednego z samolotów tego przewoźnika o mały  włos n... rozwiń

Avatar
Gość / 25 września 2014 r. o 10:05
0

Po tym wpisie widać, że masz kompleks małomiasteczkowy i jeszcze nie wysunąłeś nosa po za swoją gminę. Z Modlina latają wszyscy i studenci i biznesmeni zarabiający po kilkadziesiąt tys zł miesięcznie, bo latanie teraz jest jak podróż autobusem tylko zajmuje 10 razy mnie czasu. A Ty możesz Rzym pooglądać na zdjęciach ;)

Avatar
on / 24 września 2014 r. o 20:38
0

Carpair jest za droga na nasze warunki, 300-400 euro za lot przy 300-400 zł za lot z warszawy. Trzeba było myśleć jak się wybierało przewoźnika, ale jak widać nie było komu. Nie wybierać bankruta tylko linie typu Wizzair której ceny lotów są w stanie zaakceptować pasażerowie mieszkający w naszym regionie.

Avatar
LC / 24 września 2014 r. o 20:01
0

Nie dziwię się że zawieszają to połączenie do Rzymu, po pierwsze ceny biletów są za drogie jak na nasze  zarobki, brak alternatywnej konkurencji na tej trasie, po drugie samoloty mają dość stare, a na lotnisku w Lublinie -Świdniku nie ma hali napraw w razie poważniejszej awarii, a naprawa na powietrzu zimową porą przez kilka godzin to ja współczuje mechanikom. Dlatego zarząd lotniska musi mysleć o postawieniu hali aby linie nie omijały tego portu szerokim łukiem, a o uruchomieniu bazy nie wspomnę.

Avatar
kręciołek / 24 września 2014 r. o 19:17
0

POproszę o zamknięcie tego lotniska na okres zimy, gdyż nie będę dokładał ze swoich POdatków do pensji 140 osób, które przez 4 miesiące będą pierdziały w stołek.

popieram!

A tak poza tym - zawieszenie carpatair było do przewidzenia. Niepewny przewoźnik, stare samoloty....

Avatar
Mietek / 24 września 2014 r. o 18:58
0

POproszę o zamknięcie tego lotniska na okres zimy, gdyż nie będę dokładał ze swoich POdatków do pensji 140 osób, które przez 4 miesiące będą pierdziały w stołek.

musisz placic strasznie duzo tych podatkow skoro tak cie to denerwuje.
Avatar
mieszkaniec / 24 września 2014 r. o 17:21
0

Wolę jechać do Rzymu autobusem niż korzystać z Modlina, lotniska na zadupiu dla ubogich

Zobacz wszystkie komentarze 15

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lubelskie: Koronawirus zakaża kolejne osoby w powiecie bialskim. Dane z 8 lipca

Lubelskie: Koronawirus zakaża kolejne osoby w powiecie bialskim. Dane z 8 lipca

W województwie lubelskim mamy 10 nowych zakażeń koronawirusem – informuje Agnieszka Strzępka, rzecznik wojewody lubelskiego.

277 nowych przypadków zakażenia koronawirusem w Polsce. Zmarło 15 chorych

277 nowych przypadków zakażenia koronawirusem w Polsce. Zmarło 15 chorych

277 nowych przypadków zakażenia koronawirusem i 15 ofiar śmiertelnych - Ministerstwo Zdrowia podało dzisiaj po godz. 10.30 najnowszy raport na temat sytuacji epidemiologicznej w Polsce.

Edach Budowlani Lublin pozyskają dwóch zawodników z Zimbabwe

Edach Budowlani Lublin pozyskają dwóch zawodników z Zimbabwe

Do kadry Edach Budowlanych Lublin mają dołączyć dwaj reprezentanci Zimbabwe. Pierwsza kolejka nowego sezonu zostanie rozegrana w weekend 15-16 sierpnia. Wówczas lublinianie zmierzą się na wyjeździe z Awentą Pogonią Siedlce.

Andrzej Duda w Poleskim Parku Narodowym. Mówił o prywatyzacji lasów [zdjęcia]
galeria

Andrzej Duda w Poleskim Parku Narodowym. Mówił o prywatyzacji lasów [zdjęcia]

– Jestem wielbicielem lasów, uwielbiam w lesie odpoczywać i korzystać z tych wszystkich dóbr, jakie przynosi las – mówił podczas wizyty w Poleskim Parku Narodowym Andrzej Duda. Ubiegający się o drugą kadencję prezydent na finiszu kampanii wyborczej gości dziś w województwie lubelskim.

Mieli budować kopalnię w woj. lubelskim. Chcą miliardów odszkodowania od rządu

Mieli budować kopalnię w woj. lubelskim. Chcą miliardów odszkodowania od rządu

Australijska spółka Prairie Mining pozwie polski rząd. Chodzi o zablokowanie budowy kopalni węgla niedaleko Chełma oraz na Śląsku. Firma chce walczyć o odszkodowanie liczone w miliardach złotych.

Powrót szlacheckiej rezydencji. Pałac Smorczewskich koło Krasnegostawu może zostać uratowany
Magazyn

Powrót szlacheckiej rezydencji. Pałac Smorczewskich koło Krasnegostawu może zostać uratowany

Mało brakowało, a pałac Smorczewskich w Tarnogórze koło Krasnegostawu podzieliłby los wielu polskich rezydencji, którym w ostatnich latach po prostu zabrakło szczęścia i gospodarza. Stałby się wtedy – jak wiele podobnych sobie – urokliwą ruiną, którą od czasu do czasu „odkryje” turysta-zapaleniec. Albo fotograf weselny, który zrobi w sypiących się wnętrzach sesję ślubną do albumu młodej pary.

"Balon" w plenerowym kinie w Nałęczowie
10 lipca 2020, 21:00

"Balon" w plenerowym kinie w Nałęczowie

W ramach Energetycznego Kina Plenerowego w Nałęczowie będzie można zobaczyć niemiecki thriller "Balon". Projekcja 10 lipca o godz. 21 na placu przed UM w Nałęczowie.

Andrzej Duda ponownie w woj. lubelskim. Odwiedzi dwa miasta i park narodowy

Andrzej Duda ponownie w woj. lubelskim. Odwiedzi dwa miasta i park narodowy

Prezydent Andrzej Duda ponownie odwiedzi woj. lubelskie w ramach swojej kampanii wyborczej przed drugą turą wyborów prezydenckich.

Kto wygra wybory prezydenckie: Duda czy Trzaskowski? Prognoza na podstawie sondaży

Kto wygra wybory prezydenckie: Duda czy Trzaskowski? Prognoza na podstawie sondaży

Zaledwie dwa punkty procentowe mogą przesądzić o wygranej w niedzielnej drugiej turze wyborów prezydenckich. Według prognozy portalu stanpolityki.pl – na finiszu kampanii Rafał Trzaskowski nieznacznie wyprzedza Andrzeja Dudę. Ale w Lubelskiem to urzędujący prezydent deklasuje rywala.

Wakacyjne zwyczaje ptaków. "Samce już nie walczą o terytoria"

Wakacyjne zwyczaje ptaków. "Samce już nie walczą o terytoria"

Upalne lato powoduje, że widujemy je coraz rzadziej, stają się skryte, płochliwe, milczące. Dlaczego tak się dzieje, tłumaczy prof. Piotr Tryjanowski z Instytutu Zoologii Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

Komarówka Podlaska: Podczas badań w szpitalu odkryli alkohol u kierowcy

Komarówka Podlaska: Podczas badań w szpitalu odkryli alkohol u kierowcy

Do wypadku doszło we wtorek po godzinie 18 na ul. Waleriana Batki w Komarówce Podlaskiej.

Tegoroczne Ogólnopolskie Warsztaty Kowalskie w Wojciechowie będą inne niż do tej pory

Tegoroczne Ogólnopolskie Warsztaty Kowalskie w Wojciechowie będą inne niż do tej pory

Do 18 lipca potrwają XXVI Ogólnopolskie Warsztaty Kowalskie w Wojciechowie, w którym uczestniczy 16 osób z całej Polski. W tym roku, z powodu epidemii koronawirusa, warsztaty wyglądają inaczej niż dotychczas. Są bez udziału publiczności.

Policjant zastrzelił 28-latka podejrzanego o kradzież. "Zabili ojca nienarodzonego dziecka"
film

Policjant zastrzelił 28-latka podejrzanego o kradzież. "Zabili ojca nienarodzonego dziecka"

28-letni Dariusz Nawara zginął od strzału w głowę z policyjnej broni. Za miesiąc miał zostać ojcem. Funkcjonariusze tłumaczą, że chcieli zapobiec kradzieży paliwa.

Motor Lublin dzisiaj wraca do treningów

Motor Lublin dzisiaj wraca do treningów

Koniec urlopów w drużynie Motoru. W środę lublinianie rozpoczynają przygotowania do nowego sezonu. Pierwsze zajęcia na bocznym boisku Areny Lublin zaplanowano na godz. 17. W związku z sytuacją epidemiczną panującą w kraju trening będzie zamknięty - poinformowali żółto-biało-niebiescy. Zajęcia będą jednak zamknięte dla kibiców - poinformowali żółto-biało-niebiescy.

Katarzyna Barton i jej świat(ła) II - wystawa w Kazimierzu
11 lipca 2020, 12:00

Katarzyna Barton i jej świat(ła) II - wystawa w Kazimierzu

Kazimierski Ośrodek Kultury Promocji i Turystyki (ul. Lubelska 12) zaprasza na wernisaż wystawy fotografii "Katarzyna Barton i jej świat(ła) II". Otwarcie ekspozycji nastąpi 11 lipca o godz. 12.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.