Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

30 kwietnia 2008 r.
17:26
Edytuj ten wpis

Kolejna kampania promocyjna Lublina (wideo)

Autor: Zdjęcie autora DOMINIK SMAGA
0 12 A A

"Nieziemski klimat”. Takim hasłem Lublin ma zachęcać mieszkańców Warszawy do wizyty w naszym mieście.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
150 billboardów w trzech różnych wersjach będzie wisieć w stolicy przez cały maj.

Na każdej z trzech wersji pojawiają się słynne freski z zamkowej kaplicy św. Trójcy zestawione z całkiem współczesnymi motywami: chłopakiem z gitarą, deskorolkowcem i ulicą Bramową. A obok hasło kampanii. Ci, którzy billboardy zobaczą, mają kojarzyć Lublin jako miasto, w którym historia przeplata się z codziennością.

- Ten z Bramą Krakowską jest zdecydowanie najładniejszy. Kojarzy mi się ze spokojem, a zarazem tętniącym życiem miastem - mówi Iwona Przepiórka, mieszkanka Lublina. - Może tylko powinien być bardziej kolorowy - dodaje Katarzyna Arabska. - Są zdecydowanie ładniejsze i bardziej pomysłowe od tego chłopca ze skrzypcami - przyznaje Dariusz Kiszczak.

O ile adresowany do maturzystów billboard ze skrzypkiem projektowali sami urzędnicy, to teraz zgłosili się do fachowców ze stołecznej agencji DBB Warszawa. - Ta kampania była o tyle skomplikowana, że jest bardzo wiele rzeczy o mieście, które chcieliśmy przekazać i mieliśmy dokonać selekcji, a trudno jest to zrobić mieszkając tutaj - tłumaczy Karolina Zuzaniuk z Biura Marketingu Miasta (BMM).



Reklamy będą wisieć przez cały maj w 150 punktach Warszawy: 60 w centrum i przy głównych skrzyżowaniach, 40 obok centrów handlowych, a 50 przy wylotówkach. Kogo mają ująć?- Odbiorcę po 30 roku życia. Takiego, który poszukuje czegoś w życiu, nonkonformisty, który jest ambitny i nie szuka dużych imprez, lubi kameralne wydarzenia - wyjaśnia Michał Krawczyk, szef BMM. - Chcemy dotrzeć do tych, którzy mają dosyć Krakowa, bo tam jest za dużo ludzi, a tutaj mogą przeżyć klimat, który kiedyś miał Kraków zanim stał się miejscem masowych przyjazdów - dodaje Zuzaniuk.

Ile to kosztowało? Agencja dostała 65 tys. zł, prawie 17 tys. zł poszło na produkcję reklam, a ich druk, rozklejenie i miesięczna ekspozycja pochłonie ponad 194 tys. zł. Fachowcy z Ratusza wyliczyli, że "kampania wygeneruje 54 miliony kontaktów wzrokowych”.

Nieco później, bo 6 maja wystartuje kampania w portalach wp.pl, onet.pl i gazeta.pl. - W każdym po dwa dni - mówi Agnieszka Wrona z Kancelarii Prezydenta. Reklamy w sieci mają być widoczne tylko dla mieszkańców stolicy. Dodatkowo 260 tys. warszawiaków dostanie maile z zaproszeniem do Lublina. Kampania w sieci ma nas kosztować blisko 66 tys. zł.

We wrześniu w Warszawie ruszy kolejna akcja billboardowa, która ma promować naszą kandydaturę do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r.
.
.
.

Komentarze 12

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Sta-szek / 2 maja 2008 o 12:15
0
lubli napisał:
Wyobraź sobie, że znam metody mierzenia skuteczności tej formy reklamy.Określenie skuteczności kampanii uzależnione jest od wielu czynników (zastosowany tzw. "mix" mediów itp.) Najczęściej okres ekspozycji zamyka się w 2 tygodniach lub 1 miesiącu. Nie uważam też,aby przekaz nikł po 1 s. Zresztą najlepiej krytykować, Ty pewnie zrobiłbyś to za połowę mniej kasy,albo za free.


Wiesz tzw. " kontakt wzrokowy" który jest miernikiem tego typu reklama to nic innego jak przebadanie wybranej losowo grupy osób i zadanie im pytania czy widzieli bilbord, co zobaczyli, czy im się podobał itp, itd.
Jest to jedna z form reklam którą nie sposób zmierzyć racjonalnie bo jak chcesz zmierzyć i policzyć "kontakt wzrokowy" .
Będź szczera/ry/ z samym sobą i powiedz czy widziłaś/łeś/ bilbordy na wjeździe do Lublijna, pod marketami i przy głównych ulicach a jeżeli widziałaś/łeś/ to czy pamietasz co tam było eksponowane?
Nie krytykuję promocji-krytykuję sposób wydania 350.000,00 pln .
Jeżeli pytasz czy bym zrobił to za free to powiem nie, bo są na to jak wyżej widać środki i to olbrzymie środki.
Sam się nie specjalizuję w tego typu przedsięwzięciach ale szwagier za 100 razy skuteczniejszą bo wymierną w oglądalności i o nieporównywalnie większym zasięgu akcję zrobiły w 100 razy mniejszych kosztach.
Może gdyby to były Twoje fizycznie własne pieniądze zrobiłbyś rachunek zysków i strat a tak...


Wiesz tzw. " kontakt wzrokowy" który jest miernikiem tego typu reklama to nic innego jak przebadanie wybranej losowo grupy osób i zadanie im pytania czy widzieli bilbord, co zobaczyli, czy im się podobał itp, itd.
Jest to jedna z form reklam którą nie sposób zmierzyć racjonalnie bo jak chcesz zmierzyć i policzyć "kontakt wzrokowy" .
Będź szczera/ry/ z samym sobą i powiedz czy widziłaś/łeś/ bilbordy na wjeździe do Lublijna, pod marketami i przy głównych ulicach a jeżeli widziałaś/łeś... rozwiń
Avatar
media planner / 2 maja 2008 o 09:13
0
lubli napisał:
Wyobraź sobie, że znam metody mierzenia skuteczności tej formy reklamy.Określenie skuteczności kampanii uzależnione jest od wielu czynników (zastosowany tzw. "mix" mediów itp.) Najczęściej okres ekspozycji zamyka się w 2 tygodniach lub 1 miesiącu. Nie uważam też,aby przekaz nikł po 1 s. Zresztą najlepiej krytykować, Ty pewnie zrobiłbyś to za połowę mniej kasy,albo za free.



To ciekawe człowieczku, że znasz metody pomiaru outdoor'u. Jesteś jedynym człowiekiem w tym kraju z taką wiedzą. Możesz zarobić dzięki temu potężne pieniądze. Niesamowite śmieci ściąga ten internet.



To ciekawe człowieczku, że znasz metody pomiaru outdoor'u. Jesteś jedynym człowiekiem w tym kraju z taką wiedzą. Możesz zarobić dzięki temu potężne pieniądze. Niesamowite śmieci ściąga ten internet. rozwiń
Avatar
lubli / 2 maja 2008 o 00:04
0
Sta-szek napisał:
Ty, a czy ktoś tu krytykował efekty pracy wykonanej za ponad 60.000,00 w postaci bilbordowej grafiki???
Formę akcji, ilość wydanych pieniędzy, zasięg kampanii to i oweszem - ale zawartość bilbordów???
Kpisz, o drogę pytasz czy jesteś jednym z "akcjonariuszów"???
Znasz metodę mierzenia skuteczności tej formy reklamy i możliwość jej weryfikacji???
Ponad 350.000,00 za miesięczną akcję promocyjną której przekaz niknie po 1 s to dużo czy mało???
350.000,00 za promowanie czegoś czego nie znajdziesz na mapach to dużo czy mało???
Lublinianie może wiedzą co widzą ale mieszkańcy Warszawy obraz może skojarzą ale z jakimś wirtualnym Tubtinem.



Wyobraź sobie, że znam metody mierzenia skuteczności tej formy reklamy.Określenie skuteczności kampanii uzależnione jest od wielu czynników (zastosowany tzw. "mix" mediów itp.) Najczęściej okres ekspozycji zamyka się w 2 tygodniach lub 1 miesiącu. Nie uważam też,aby przekaz nikł po 1 s. Zresztą najlepiej krytykować, Ty pewnie zrobiłbyś to za połowę mniej kasy,albo za free.



Wyobraź sobie, że znam metody mierzenia skuteczności tej formy reklamy.Określenie skuteczności kampanii uzależnione jest od wielu czynników (zastosowany tzw. "mix" mediów itp.) Najczęściej okres ekspozycji zamyka się w 2 tygodniach lub 1 miesiącu. Nie uważam też,aby przekaz nikł po 1 s. Zresztą najlepiej krytykować, Ty pewnie zrobiłbyś to za połowę mniej kasy,albo za free. rozwiń
Avatar
dziennik_tak / 1 maja 2008 o 19:25
0
Ciekawe ile ta agencja reklamowa zapłaciła za tytuł partnera miasta. Ja bym wolała, żeby na oficjalnych billboardach widniał ktoś w stylu Dziennika Wschodniego. W sumie czemu redakcja Dziennika nie chciała być takim partnerem? Przecież to niezła promocja dla Dziennika, logo na kilkaset bilboardów. Może się zakręcicie wokół tego na następny miesiąc? Jeśli Admin z Dziennika to czyta - niech to przekaże do Naczelnego!
Avatar
Sta-szek / 1 maja 2008 o 17:48
0
lubli napisał:
a jak już krytykujecie to porównajcie bilbordy lublina z tymi, które zrobiła np. Łódź

[url="http://adblog.media2.pl/images/213/skocz-do-lodzi.jpg"]http://adblog.media2.pl/images/213/skocz-do-lodzi.jpg[/url]


Ty, a czy ktoś tu krytykował efekty pracy wykonanej za ponad 60.000,00 w postaci bilbordowej grafiki???
Formę akcji, ilość wydanych pieniędzy, zasięg kampanii to i oweszem - ale zawartość bilbordów???
Kpisz, o drogę pytasz czy jesteś jednym z "akcjonariuszów"???
Znasz metodę mierzenia skuteczności tej formy reklamy i możliwość jej weryfikacji???
Ponad 350.000,00 za miesięczną akcję promocyjną której przekaz niknie po 1 s to dużo czy mało???
350.000,00 za promowanie czegoś czego nie znajdziesz na mapach to dużo czy mało???
Lublinianie może wiedzą co widzą ale mieszkańcy Warszawy obraz może skojarzą ale z jakimś wirtualnym Tubtinem.


Ty, a czy ktoś tu krytykował efekty pracy wykonanej za ponad 60.000,00 w postaci bilbordowej grafiki???
Formę akcji, ilość wydanych pieniędzy, zasięg kampanii to i oweszem - ale zawartość bilbordów???
Kpisz, o drogę pytasz czy jesteś jednym z "akcjonariuszów"???
Znasz metodę mierzenia skuteczności tej formy reklamy i możliwość jej weryfikacji???
Ponad 350.000,00 za miesięczną akcję promocyjną której przekaz niknie po 1 s to dużo czy mało???
350.000,00 za promowanie czegoś cze... rozwiń
Avatar
lubli / 1 maja 2008 o 15:01
0
a jak już krytykujecie to porównajcie bilbordy lublina z tymi, które zrobiła np. Łódź

[url="http://adblog.media2.pl/images/213/skocz-do-lodzi.jpg"]http://adblog.media2.pl/images/213/skocz-do-lodzi.jpg[/url]
Avatar
miejscowy / 1 maja 2008 o 08:42
0
kasandra napisał:
Jednego nie rozumiem, po co ci warszawiacy mają przyjeżdżać do Lublina???


Zamiast reklamowac Lublin w Warszawie powinni zamknac drogi wjazdowe do Lublina. Po co nasi maja sie oswajac ze swiatem zewnetrznym. W koncu ma to byc Planeta Lublin, nie zwiazana z otoczeniem. Tak bedzie najlepiej.
Avatar
kasandra / 1 maja 2008 o 07:33
0
Jednego nie rozumiem, po co ci warszawiacy mają przyjeżdżać do Lublina???
Avatar
czytelniczka / 30 kwietnia 2008 o 21:46
0
RACJA! KTO POZWOLIŁ NA OFICJALNYCH MIEJSKICH BILBORDACH NA
UMIESZCZENIE LOGO JAKIEJŚPRYWATNEJ FIRMY. KTO TO JEST MAIK ZEBY BYC PARTNEREM MIASTA? OBRZYDLIWA PRYWATA PANIE I PANOWIE! WSTYD.
ILE ZA TEN TYTUŁ ZAPŁACILI? oSOBISCIE WOLAŁABYM ZEBY PARTNEREM MIASTA BYŁ DZIENNIK WSCHODNI. MOZE SIĘ DZIENNIK POSTAWI I NA NASTĘPNY MIESIĄC KUPI TEŻ SOBIE LOGO NA TYCH BLBORDACH?
Avatar
Statut / 30 kwietnia 2008 o 19:22
0
Oburzony napisał:
jako niezależny mieszkaniec miasta i obywatel jestem oburzony że za moje pieniądze reklamuje się w stolicy prywatna agencja reklamowa kto do tego dopuścił?


Jak to kto? Jednoosobową odpowiedzialność ponosi Prezydent - startuj w wyborach a póżniej poleć wystawić poprzednikowi fakturę VAT za reklamę.
Avatar
Sta-szek / 2 maja 2008 o 12:15
0
lubli napisał:
Wyobraź sobie, że znam metody mierzenia skuteczności tej formy reklamy.Określenie skuteczności kampanii uzależnione jest od wielu czynników (zastosowany tzw. "mix" mediów itp.) Najczęściej okres ekspozycji zamyka się w 2 tygodniach lub 1 miesiącu. Nie uważam też,aby przekaz nikł po 1 s. Zresztą najlepiej krytykować, Ty pewnie zrobiłbyś to za połowę mniej kasy,albo za free.


Wiesz tzw. " kontakt wzrokowy" który jest miernikiem tego typu reklama to nic innego jak przebadanie wybranej losowo grupy osób i zadanie im pytania czy widzieli bilbord, co zobaczyli, czy im się podobał itp, itd.
Jest to jedna z form reklam którą nie sposób zmierzyć racjonalnie bo jak chcesz zmierzyć i policzyć "kontakt wzrokowy" .
Będź szczera/ry/ z samym sobą i powiedz czy widziłaś/łeś/ bilbordy na wjeździe do Lublijna, pod marketami i przy głównych ulicach a jeżeli widziałaś/łeś/ to czy pamietasz co tam było eksponowane?
Nie krytykuję promocji-krytykuję sposób wydania 350.000,00 pln .
Jeżeli pytasz czy bym zrobił to za free to powiem nie, bo są na to jak wyżej widać środki i to olbrzymie środki.
Sam się nie specjalizuję w tego typu przedsięwzięciach ale szwagier za 100 razy skuteczniejszą bo wymierną w oglądalności i o nieporównywalnie większym zasięgu akcję zrobiły w 100 razy mniejszych kosztach.
Może gdyby to były Twoje fizycznie własne pieniądze zrobiłbyś rachunek zysków i strat a tak...


Wiesz tzw. " kontakt wzrokowy" który jest miernikiem tego typu reklama to nic innego jak przebadanie wybranej losowo grupy osób i zadanie im pytania czy widzieli bilbord, co zobaczyli, czy im się podobał itp, itd.
Jest to jedna z form reklam którą nie sposób zmierzyć racjonalnie bo jak chcesz zmierzyć i policzyć "kontakt wzrokowy" .
Będź szczera/ry/ z samym sobą i powiedz czy widziłaś/łeś/ bilbordy na wjeździe do Lublijna, pod marketami i przy głównych ulicach a jeżeli widziałaś/łeś... rozwiń
Avatar
media planner / 2 maja 2008 o 09:13
0
lubli napisał:
Wyobraź sobie, że znam metody mierzenia skuteczności tej formy reklamy.Określenie skuteczności kampanii uzależnione jest od wielu czynników (zastosowany tzw. "mix" mediów itp.) Najczęściej okres ekspozycji zamyka się w 2 tygodniach lub 1 miesiącu. Nie uważam też,aby przekaz nikł po 1 s. Zresztą najlepiej krytykować, Ty pewnie zrobiłbyś to za połowę mniej kasy,albo za free.



To ciekawe człowieczku, że znasz metody pomiaru outdoor'u. Jesteś jedynym człowiekiem w tym kraju z taką wiedzą. Możesz zarobić dzięki temu potężne pieniądze. Niesamowite śmieci ściąga ten internet.



To ciekawe człowieczku, że znasz metody pomiaru outdoor'u. Jesteś jedynym człowiekiem w tym kraju z taką wiedzą. Możesz zarobić dzięki temu potężne pieniądze. Niesamowite śmieci ściąga ten internet. rozwiń
Avatar
lubli / 2 maja 2008 o 00:04
0
Sta-szek napisał:
Ty, a czy ktoś tu krytykował efekty pracy wykonanej za ponad 60.000,00 w postaci bilbordowej grafiki???
Formę akcji, ilość wydanych pieniędzy, zasięg kampanii to i oweszem - ale zawartość bilbordów???
Kpisz, o drogę pytasz czy jesteś jednym z "akcjonariuszów"???
Znasz metodę mierzenia skuteczności tej formy reklamy i możliwość jej weryfikacji???
Ponad 350.000,00 za miesięczną akcję promocyjną której przekaz niknie po 1 s to dużo czy mało???
350.000,00 za promowanie czegoś czego nie znajdziesz na mapach to dużo czy mało???
Lublinianie może wiedzą co widzą ale mieszkańcy Warszawy obraz może skojarzą ale z jakimś wirtualnym Tubtinem.



Wyobraź sobie, że znam metody mierzenia skuteczności tej formy reklamy.Określenie skuteczności kampanii uzależnione jest od wielu czynników (zastosowany tzw. "mix" mediów itp.) Najczęściej okres ekspozycji zamyka się w 2 tygodniach lub 1 miesiącu. Nie uważam też,aby przekaz nikł po 1 s. Zresztą najlepiej krytykować, Ty pewnie zrobiłbyś to za połowę mniej kasy,albo za free.



Wyobraź sobie, że znam metody mierzenia skuteczności tej formy reklamy.Określenie skuteczności kampanii uzależnione jest od wielu czynników (zastosowany tzw. "mix" mediów itp.) Najczęściej okres ekspozycji zamyka się w 2 tygodniach lub 1 miesiącu. Nie uważam też,aby przekaz nikł po 1 s. Zresztą najlepiej krytykować, Ty pewnie zrobiłbyś to za połowę mniej kasy,albo za free. rozwiń
Avatar
dziennik_tak / 1 maja 2008 o 19:25
0
Ciekawe ile ta agencja reklamowa zapłaciła za tytuł partnera miasta. Ja bym wolała, żeby na oficjalnych billboardach widniał ktoś w stylu Dziennika Wschodniego. W sumie czemu redakcja Dziennika nie chciała być takim partnerem? Przecież to niezła promocja dla Dziennika, logo na kilkaset bilboardów. Może się zakręcicie wokół tego na następny miesiąc? Jeśli Admin z Dziennika to czyta - niech to przekaże do Naczelnego!
Avatar
Sta-szek / 1 maja 2008 o 17:48
0
lubli napisał:
a jak już krytykujecie to porównajcie bilbordy lublina z tymi, które zrobiła np. Łódź

[url="http://adblog.media2.pl/images/213/skocz-do-lodzi.jpg"]http://adblog.media2.pl/images/213/skocz-do-lodzi.jpg[/url]


Ty, a czy ktoś tu krytykował efekty pracy wykonanej za ponad 60.000,00 w postaci bilbordowej grafiki???
Formę akcji, ilość wydanych pieniędzy, zasięg kampanii to i oweszem - ale zawartość bilbordów???
Kpisz, o drogę pytasz czy jesteś jednym z "akcjonariuszów"???
Znasz metodę mierzenia skuteczności tej formy reklamy i możliwość jej weryfikacji???
Ponad 350.000,00 za miesięczną akcję promocyjną której przekaz niknie po 1 s to dużo czy mało???
350.000,00 za promowanie czegoś czego nie znajdziesz na mapach to dużo czy mało???
Lublinianie może wiedzą co widzą ale mieszkańcy Warszawy obraz może skojarzą ale z jakimś wirtualnym Tubtinem.


Ty, a czy ktoś tu krytykował efekty pracy wykonanej za ponad 60.000,00 w postaci bilbordowej grafiki???
Formę akcji, ilość wydanych pieniędzy, zasięg kampanii to i oweszem - ale zawartość bilbordów???
Kpisz, o drogę pytasz czy jesteś jednym z "akcjonariuszów"???
Znasz metodę mierzenia skuteczności tej formy reklamy i możliwość jej weryfikacji???
Ponad 350.000,00 za miesięczną akcję promocyjną której przekaz niknie po 1 s to dużo czy mało???
350.000,00 za promowanie czegoś cze... rozwiń
Avatar
lubli / 1 maja 2008 o 15:01
0
a jak już krytykujecie to porównajcie bilbordy lublina z tymi, które zrobiła np. Łódź

[url="http://adblog.media2.pl/images/213/skocz-do-lodzi.jpg"]http://adblog.media2.pl/images/213/skocz-do-lodzi.jpg[/url]
Avatar
miejscowy / 1 maja 2008 o 08:42
0
kasandra napisał:
Jednego nie rozumiem, po co ci warszawiacy mają przyjeżdżać do Lublina???


Zamiast reklamowac Lublin w Warszawie powinni zamknac drogi wjazdowe do Lublina. Po co nasi maja sie oswajac ze swiatem zewnetrznym. W koncu ma to byc Planeta Lublin, nie zwiazana z otoczeniem. Tak bedzie najlepiej.
Avatar
kasandra / 1 maja 2008 o 07:33
0
Jednego nie rozumiem, po co ci warszawiacy mają przyjeżdżać do Lublina???
Avatar
czytelniczka / 30 kwietnia 2008 o 21:46
0
RACJA! KTO POZWOLIŁ NA OFICJALNYCH MIEJSKICH BILBORDACH NA
UMIESZCZENIE LOGO JAKIEJŚPRYWATNEJ FIRMY. KTO TO JEST MAIK ZEBY BYC PARTNEREM MIASTA? OBRZYDLIWA PRYWATA PANIE I PANOWIE! WSTYD.
ILE ZA TEN TYTUŁ ZAPŁACILI? oSOBISCIE WOLAŁABYM ZEBY PARTNEREM MIASTA BYŁ DZIENNIK WSCHODNI. MOZE SIĘ DZIENNIK POSTAWI I NA NASTĘPNY MIESIĄC KUPI TEŻ SOBIE LOGO NA TYCH BLBORDACH?
Avatar
Statut / 30 kwietnia 2008 o 19:22
0
Oburzony napisał:
jako niezależny mieszkaniec miasta i obywatel jestem oburzony że za moje pieniądze reklamuje się w stolicy prywatna agencja reklamowa kto do tego dopuścił?


Jak to kto? Jednoosobową odpowiedzialność ponosi Prezydent - startuj w wyborach a póżniej poleć wystawić poprzednikowi fakturę VAT za reklamę.
Zobacz wszystkie komentarze 12

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pasja, jaką jest wędkarstwo

Pasja, jaką jest wędkarstwo 0 0

Wędkowanie nie powinno nikogo dziwić, jeśli znajdzie stałe miejsce wśród zainteresowań współczesnych facetów. Niemniej jednak, w obecnych czasach wiele kobiet, odkrywa w nim swoją naturę. Pasjonaci to naprawdę pełne życia i zawziętości osoby, które poświęcić dla wędkarstwa są w stanie wiele. Co kieruje hobbystami, że pomimo niesprzyjających warunków i licznych obowiązków, znajdują czas na wodne przygody i łowiska?

Ślisko na drogach. Straciła panowanie nad oplem, uderzyła w volkswagena

Ślisko na drogach. Straciła panowanie nad oplem, uderzyła w volkswagena 0 0

Do wypadku doszło w niedzielę około godz. 23:30 w miejscowości Bogdanka.

Zmiana warty w gminach powiatu puławskiego. Terminy pierwszych sesji

Zmiana warty w gminach powiatu puławskiego. Terminy pierwszych sesji 0 1

W tym tygodniu dojdzie do zaprzysiężenia wybranych w ostatnich wyborach radnych nowej kadencji oraz wójtów, burmistrzów i prezydenta. Pierwsze uroczyste sesje w gminach powiatu puławskiego odbędą się w Kurowie, Janowcu i Kazimierzu Dolnym. Jako ostatni zaprzysiężenie złoży nowy samorząd w Baranowie.

Kombucha - dlaczego warto ją pić?

Kombucha - dlaczego warto ją pić? 0 0

Kombucha, inaczej grzyb herbaciany. Na jego bazie przygotowuje się napój z kombuchy. Jego właściwości lecznicze są od wieków wykorzystywane w medycynie naturalnej. Napój z kombuchy jest polecany na prawie wszystkie schorzenia, jako eliksir życia i uniwersalny środek leczniczy.

Po awarii wodociągu mieszkańcy zostali odcięci od wody. "Sklepy pozamykane, nie podstawili nawet beczkowozu"
Alarm 24

Po awarii wodociągu mieszkańcy zostali odcięci od wody. "Sklepy pozamykane, nie podstawili nawet beczkowozu" 1 3

W Siedliszczu (pow. chełmski) już w sobotę doszło do awarii głównej magistrali tamtejszego wodociągu. Nasz Czytelnik z tej miejscowości ma żal do władz gminy, że przez całą niedzielę niczego w tej sprawie nie zrobiły.

Paweł Oponowicz (trener Granicy Terespol): Jest lekki niedosyt

Paweł Oponowicz (trener Granicy Terespol): Jest lekki niedosyt 1 0

Rozmowa z Pawłem Oponowiczem, trenerem Granicy Terespol, beniaminka zajmującego na półmetku rozgrywek czwartą pozycję w bialskiej klasie okręgowej

Jeśli nie widzisz, nie tak łatwo zrozumieć co to jest komiks. Lubelska inicjatywa to jedyna taka w Polsce
Magazyn

Jeśli nie widzisz, nie tak łatwo zrozumieć co to jest komiks. Lubelska inicjatywa to jedyna taka w Polsce 0 0

Dziesięciolecie działalności świętuje w tym roku lubelska Wypożyczalnia Książek Dotykowych. To jedyna taka inicjatywa w Polsce, dzięki której na buziach niewidomych i niedowidzących dzieci ukazuje się najpiękniejszy uśmiech wywołany kontaktem z ilustrowaną książką.

Koncert Yellow Horse w Rider's Pub
22 lutego 2019, 20:00

Koncert Yellow Horse w Rider's Pub 0 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 22 lutego o godz. 20 na scenie Rider's Pub (3 Maja 9) odbędzie się koncert grupy Yellow Horse.

Mniej kierowców w woj. lubelskim traci prawo jazdy za przekroczenie liczby punktów karnych

Mniej kierowców w woj. lubelskim traci prawo jazdy za przekroczenie liczby punktów karnych 5 8

Wyraźnie spadła liczba kierowców przekraczających 24 punkty karne. Nie wiadomo tylko, czy bardziej trzymamy się przepisów, czy drogówka jest bardziej pobłażliwa.

Jarosław Kaczoruk (trener Olimpii Miączyn): Wiosną będziemy bronić naszej twierdzy

Jarosław Kaczoruk (trener Olimpii Miączyn): Wiosną będziemy bronić naszej twierdzy 0 1

Rozmowa z Jarosławem Kaczorukiem, trenerem Olimpii Miączyn

Lubartów: Po raz trzeci szukają chętnych na termomodernizację szkół

Lubartów: Po raz trzeci szukają chętnych na termomodernizację szkół 0 0

Ponownie ruszyły dwa przetargi na termomodernizację szkół w Lubartowie. Chodzi o budynek II Liceum Ogólnokształcącego oraz o Szkołę Podstawową nr 3. W pierwszych przetargach nie udało się wyłonić wykonawców.

Nowy burmistrz Annopola o priorytetach na najbliższych 5 lat

Nowy burmistrz Annopola o priorytetach na najbliższych 5 lat 1 3

Rozmowa z Mirosławem Gazdą, burmistrzem-elektem Annopola.

Puławy: Nowy parking na osiedlu Niwa
galeria

Puławy: Nowy parking na osiedlu Niwa 16 4

Dobra wiadomość dla mieszkańców os. Niwa w Puławach. Jeszcze w tym roku będą mogli korzystać z kilku dodatkowych miejsc postojowych.

Lublin: To osiedle mocno się rozrasta, szkoła wymaga rozbudowy. Ogłoszono przetarg

Lublin: To osiedle mocno się rozrasta, szkoła wymaga rozbudowy. Ogłoszono przetarg 3 3

16 sal lekcyjnych znajdzie się w nowej części podstawówki na Felinie. Władze miasta ogłosiły przetarg na zaprojektowanie nowego segmentu i późniejszy nadzór nad jego budową. Z warunków przetargu wynika, że dodatkowa część szkoły powinna być gotowa w 2022 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 listopada 2018

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 listopada 2018 0 1

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.