Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

18 kwietnia 2008 r.
12:35
Edytuj ten wpis

Wreszcie biorą się za Podzamce

0 13 A A

W ciągu 9 miesięcy powstanie plan zagospodarowania, a w przyszłym roku poznamy projekty obiektów. Dziś zespół urzędników rozpoczął pracę.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Taki plan postawił sobie zespół urzędników lubelskiego Ratusza, Urzędu Wojewódzkiego i PKS Lublin, który dziś rozpoczął pracę. - Nie należy oczekiwać, że ta inwestycja jest kwestią miesiąca albo roku. To cały proces, na który potrzeba kilku lat - zaznacza Adam Wasilewski, prezydent Lublina. - Ale najważniejsze, że właśnie zaczynamy wspólnie działać dla jego realizacji.

Zeszłoroczne negocjacje miasta z przewoźnikiem zostały zerwane. - Teraz robimy nowe otwarcie - deklaruje Leszek Piotr-Krajewski z zarządu PKS Lublin.

- Chcemy razem wypracować koncepcję, która będzie satysfakcjonowała PKS, miasto i mieszkańców - dodaje wiceprezydent Lublina Elżbieta Kołodziej-Wnuk. - A potem wdrożyć ją w życie.

Dziś padły pierwsze konkrety. W ciągu najbliższych dziesięciu dni powstanie wstępny harmonogram prac. - To pozwoli na przekazanie poszczególnym komórkom pierwszych zadań do realizacji - wyjaśnia Kołodziej-Wnuk.

Plan na ten rok? - Uregulowanie spraw związanych z własnością gruntów Podzamcza (część należy do miasta, część do Skarbu Państwa, a część do PKS - przyp. red.) i przygotowanie wspólnego planu zagospodarowania dla całego tego terenu - tłumaczy wiceprezydent. - To może zająć od sześciu do dziewięciu miesięcy.

- W przyszłym roku powstanie koncepcja architektoniczna Podzamcza - mówi Piotr-Krajewski. - Nasi specjaliści wezmą pod uwagę potrzeby komunikacyjne tej części miasta, funkcjonowanie przyszłego, nowego dworca i wszystkie obiekty, które będą miały tam powstać.

Przypomnijmy, że dwa niezależne zespoły miejskich architektów przez kilka ostatnich miesięcy pracowały nad pomysłami na zagospodarowanie okolic al. Tysiąclecia i Unii Lubelskiej. Powstały dwie koncepcje, które zakładają m.in. zburzenie obecnego dworca, hali Nova i targowiska, a w ich miejscu wybudowanie nowych budynków, sąsiadujących z planowanym amfiteatrem i stawem.

- Na początku 2010 r. staniemy przed pytaniem, jak to wszystko sfinansować - podkreśla Piotr-Krajewski. - A potem, czy warto zaczynać budowę w momencie, kiedy cała Polska będzie w budowie przed Euro 2012. Być może lepszym rozwiązaniem będzie poczekanie do 2011 czy 2012 r., kiedy materiały i usługi budowlane będą tańsze. Sprawa jest otwarta.

Komentarze 13

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
zileonakicia / 20 kwietnia 2008 o 16:27
0
A co to za kolejna osoba do "wykarmienia" w PKsie? Teraz zarząd się dorwał do korytka? A korytko z przewozami niedługo może wyschnąć i wtedy zostanie tylko dworzec........Daje PKsowi parę miesięcy i ogłoszeni upadłości.
Avatar
jaco / 19 kwietnia 2008 o 11:15
0
doniec napisał:
niestety ludzie czytajacy nie tylko te artykuly to polglowki,nic nie rozumieja,nie znaja w ogole spraw proceduralnych w naszym kraju dotyczacych zaplanowania inwestycji
Nie wiem skad sa wasze babcie albo Wy wszyscy ale napewno nie z Lublina,zza buga to moze i tak,narzekacie w nic nie wierzcie
Gdybym ja musial zyc w takim poczuciu jak Wy to bym musial w ogole zrezygnowac z zycia tutaj


Procej inwestycjyjny trwa pare lat nic tego nie zmieni,dobrze ze w koncu jakis Prezydent sie za to wzia
Pani Wnuk tez ma wiele zaslug,to ona dopina wszelkich spraw trusbych proceduralnie zwiaznych ze strefa
Cieszmy sie bo w koncu mamy ludzi ktorzy nie sa zepsuci,wierza w siebie i nie sa malkontentami jak Wy tutaj piszacy i popzedni Prezydent Pruszkowski(ktory w moich oczach byl zerem)

A ty co pracujesz w ratuszu , bo piszesz takie brednie ze niedobrze sie robi !
Tyle lat na przygotowanie inwestycji ? Jasne ze to musi trwac ale bez przesady.
Ta branza to moja praca i troszke znam sie na tym ze mimo naszych urzednikow, procedur to da sie budowac duzo szybciej duzo wieksze inwestycje.
A przeciaganie nie powoduje tanienia a zdecydowanie wzrost kosztow.
Po wypowiedziach miejskich urzednikow oni po prostu znalezli sobie niby zajecie za pieniadze podatnikow.

A ty co pracujesz w ratuszu , bo piszesz takie brednie ze niedobrze sie robi !
Tyle lat na przygotowanie inwestycji ? Jasne ze to musi trwac ale bez przesady.
Ta branza to moja praca i troszke znam sie na tym ze mimo naszych urzednikow, procedur to da sie budowac duzo szybciej duzo wieksze inwestycje.
A przeciaganie nie powoduje tanienia a zdecydowanie wzrost kosztow.
Po wypowiedziach miejskich urzednikow oni po prostu znalezli sobie niby zajecie za pieniadze podatnikow. rozwiń
Avatar
KK / 19 kwietnia 2008 o 11:07
0
PIEPRZENIA BZDUR I OBIECANEK TO JUż SIE NASłUCHAłEM ZA TEGO NIEMOTY PRUSZKOWSKIEGO KTóRY NIC NIE ROBIł,MYSLAłEM żE PRZYJDZIE NOWY PREZYDENT TO COś ZROBI ALE ALBO ON JEST NIEUDOLNY TAK JAK POPRZEDNIK ALBO TA BANDA URZęDNIKóW MIEJSKICH KTóRYMI SIę OTACZA,NIECH CI KTóRZY SIEDZą TAM ZA NASZE PIENIąDZE PRZESTANą MNIE MANIć BAJKAMI BO W TYM NAWET Są KIEPSCY
Avatar
doniec / 19 kwietnia 2008 o 08:36
0
niestety ludzie czytajacy nie tylko te artykuly to polglowki,nic nie rozumieja,nie znaja w ogole spraw proceduralnych w naszym kraju dotyczacych zaplanowania inwestycji
Nie wiem skad sa wasze babcie albo Wy wszyscy ale napewno nie z Lublina,zza buga to moze i tak,narzekacie w nic nie wierzcie
Gdybym ja musial zyc w takim poczuciu jak Wy to bym musial w ogole zrezygnowac z zycia tutaj


Procej inwestycjyjny trwa pare lat nic tego nie zmieni,dobrze ze w koncu jakis Prezydent sie za to wzia
Pani Wnuk tez ma wiele zaslug,to ona dopina wszelkich spraw trusbych proceduralnie zwiaznych ze strefa
Cieszmy sie bo w koncu mamy ludzi ktorzy nie sa zepsuci,wierza w siebie i nie sa malkontentami jak Wy tutaj piszacy i popzedni Prezydent Pruszkowski(ktory w moich oczach byl zerem)
niestety ludzie czytajacy nie tylko te artykuly to polglowki,nic nie rozumieja,nie znaja w ogole spraw proceduralnych w naszym kraju dotyczacych zaplanowania inwestycji
Nie wiem skad sa wasze babcie albo Wy wszyscy ale napewno nie z Lublina,zza buga to moze i tak,narzekacie w nic nie wierzcie
Gdybym ja musial zyc w takim poczuciu jak Wy to bym musial w ogole zrezygnowac z zycia tutaj


Procej inwestycjyjny trwa pare lat nic tego nie zmieni,dobrze ze w koncu jakis Prezydent sie za to wzia
Pani Wnuk tez ma w... rozwiń
Avatar
xxx / 18 kwietnia 2008 o 23:10
0
TY!!!
Avatar
Beret / 18 kwietnia 2008 o 23:09
0
"Tak upada Lublin, piękne miasto wschodniej Polski zarządzane przez ignorantów." - Piękne i jakże prawdziwe podsumowanie tych igrzysk ignorancji i bezradności, które niepodzielnie panują w tym grodzie od kilkunastu lat. Ośmioletnie rządy "Pruszona" były niczym klątwa dla mieszkańców Lublina. Niestety Wasilewski wciąż nie może tej klątwy przełamać. Już powoli tracę nadzieję.
Avatar
Gość / 18 kwietnia 2008 o 21:56
0
i kto was czyta deb***ne ludziska na usługach.
Avatar
Fang / 18 kwietnia 2008 o 21:40
0
Jest trzech właścicieli terenu.Gmina,Skarb Państwa i PKS i potrzeba aż sześciu miesięcy aby uregulować stan prawny?Co tu regulować jak wiadomo co jest czyje.Jednego geodetę z uprawnieniami i wszystko będzie jasne w ciągu tygodnia.
Avatar
osano / 18 kwietnia 2008 o 19:23
0
hahaha panie Piotr-Krajewski idz pan do lekarza od glowy, jkaby akzdy tak myslal jak pan to by nic sie nie budowalo, poczekac az stanieja materialy ..jezu ja chyba snie, nic dziwnego ze pks ledwo zipie jak tacy geniusze zasiadaja we wladzach
Avatar
DD / 18 kwietnia 2008 o 17:50
0
Tak, WRESZCIE SIĘ BIORĄ ZA... NICNIEROBIENIE. Zaiste powalające są wypowiedzi urzędników podane przez DW. Podjęcie prostych działań, które powinny potrwać kilka tygodni, no powiedzmy 3 miesiące, rozciągnie się w prawie rok. I od razu asekuracja: nie oczekujcie, mieszkańcy, że my coś przez rok zrobimy. To zadanie na lata - CZYLI NA NIGDY. "Najważniejsze, że zaczęliśmy wspólnie coś robić" - TYLKO CO? ZACZĘTO GADAĆ i nic więcej. Przepraszam, trzeba jeszcze wspomnieć o marzeniach sennych pani Mącik. A potem będzie przecież EURO, więc czy warto coś zaczynać? NIE, LEPIEJ NICZEGO NIE ZACZYNAĆ. Nic nie zmieniać, bo po co? Tak jak jest, jest dobrze. BIerze się przecież pensje, premie i nagrody.
Tak upada Lublin, piękne miasto wschodniej Polski zarządzane przez ignorantów.
Chciałbym dożyć dnia, kiedy urzędnik będzie tylko od jednego: od tego, żeby pomóc inwestorowi dostarczając mu wszystkich niezbędnych planów i decyzji I NIE PRZESZKADZAĆ W REALIZACJI.
Jednak nie zanosi się na to, by w Lublinie kiedykolwiek miało się to zmienić. Za to w mieście będzie rządził układ: ratusz - PKS. Idealna para. Nic dodać, nic ująć.
Tak, WRESZCIE SIĘ BIORĄ ZA... NICNIEROBIENIE. Zaiste powalające są wypowiedzi urzędników podane przez DW. Podjęcie prostych działań, które powinny potrwać kilka tygodni, no powiedzmy 3 miesiące, rozciągnie się w prawie rok. I od razu asekuracja: nie oczekujcie, mieszkańcy, że my coś przez rok zrobimy. To zadanie na lata - CZYLI NA NIGDY. "Najważniejsze, że zaczęliśmy wspólnie coś robić" - TYLKO CO? ZACZĘTO GADAĆ i nic więcej. Przepraszam, trzeba jeszcze wspomnieć o marzeniach sennych pani Mącik. A potem będzie przecież EURO, więc c... rozwiń
Avatar
zileonakicia / 20 kwietnia 2008 o 16:27
0
A co to za kolejna osoba do "wykarmienia" w PKsie? Teraz zarząd się dorwał do korytka? A korytko z przewozami niedługo może wyschnąć i wtedy zostanie tylko dworzec........Daje PKsowi parę miesięcy i ogłoszeni upadłości.
Avatar
jaco / 19 kwietnia 2008 o 11:15
0
doniec napisał:
niestety ludzie czytajacy nie tylko te artykuly to polglowki,nic nie rozumieja,nie znaja w ogole spraw proceduralnych w naszym kraju dotyczacych zaplanowania inwestycji
Nie wiem skad sa wasze babcie albo Wy wszyscy ale napewno nie z Lublina,zza buga to moze i tak,narzekacie w nic nie wierzcie
Gdybym ja musial zyc w takim poczuciu jak Wy to bym musial w ogole zrezygnowac z zycia tutaj


Procej inwestycjyjny trwa pare lat nic tego nie zmieni,dobrze ze w koncu jakis Prezydent sie za to wzia
Pani Wnuk tez ma wiele zaslug,to ona dopina wszelkich spraw trusbych proceduralnie zwiaznych ze strefa
Cieszmy sie bo w koncu mamy ludzi ktorzy nie sa zepsuci,wierza w siebie i nie sa malkontentami jak Wy tutaj piszacy i popzedni Prezydent Pruszkowski(ktory w moich oczach byl zerem)

A ty co pracujesz w ratuszu , bo piszesz takie brednie ze niedobrze sie robi !
Tyle lat na przygotowanie inwestycji ? Jasne ze to musi trwac ale bez przesady.
Ta branza to moja praca i troszke znam sie na tym ze mimo naszych urzednikow, procedur to da sie budowac duzo szybciej duzo wieksze inwestycje.
A przeciaganie nie powoduje tanienia a zdecydowanie wzrost kosztow.
Po wypowiedziach miejskich urzednikow oni po prostu znalezli sobie niby zajecie za pieniadze podatnikow.

A ty co pracujesz w ratuszu , bo piszesz takie brednie ze niedobrze sie robi !
Tyle lat na przygotowanie inwestycji ? Jasne ze to musi trwac ale bez przesady.
Ta branza to moja praca i troszke znam sie na tym ze mimo naszych urzednikow, procedur to da sie budowac duzo szybciej duzo wieksze inwestycje.
A przeciaganie nie powoduje tanienia a zdecydowanie wzrost kosztow.
Po wypowiedziach miejskich urzednikow oni po prostu znalezli sobie niby zajecie za pieniadze podatnikow. rozwiń
Avatar
KK / 19 kwietnia 2008 o 11:07
0
PIEPRZENIA BZDUR I OBIECANEK TO JUż SIE NASłUCHAłEM ZA TEGO NIEMOTY PRUSZKOWSKIEGO KTóRY NIC NIE ROBIł,MYSLAłEM żE PRZYJDZIE NOWY PREZYDENT TO COś ZROBI ALE ALBO ON JEST NIEUDOLNY TAK JAK POPRZEDNIK ALBO TA BANDA URZęDNIKóW MIEJSKICH KTóRYMI SIę OTACZA,NIECH CI KTóRZY SIEDZą TAM ZA NASZE PIENIąDZE PRZESTANą MNIE MANIć BAJKAMI BO W TYM NAWET Są KIEPSCY
Avatar
doniec / 19 kwietnia 2008 o 08:36
0
niestety ludzie czytajacy nie tylko te artykuly to polglowki,nic nie rozumieja,nie znaja w ogole spraw proceduralnych w naszym kraju dotyczacych zaplanowania inwestycji
Nie wiem skad sa wasze babcie albo Wy wszyscy ale napewno nie z Lublina,zza buga to moze i tak,narzekacie w nic nie wierzcie
Gdybym ja musial zyc w takim poczuciu jak Wy to bym musial w ogole zrezygnowac z zycia tutaj


Procej inwestycjyjny trwa pare lat nic tego nie zmieni,dobrze ze w koncu jakis Prezydent sie za to wzia
Pani Wnuk tez ma wiele zaslug,to ona dopina wszelkich spraw trusbych proceduralnie zwiaznych ze strefa
Cieszmy sie bo w koncu mamy ludzi ktorzy nie sa zepsuci,wierza w siebie i nie sa malkontentami jak Wy tutaj piszacy i popzedni Prezydent Pruszkowski(ktory w moich oczach byl zerem)
niestety ludzie czytajacy nie tylko te artykuly to polglowki,nic nie rozumieja,nie znaja w ogole spraw proceduralnych w naszym kraju dotyczacych zaplanowania inwestycji
Nie wiem skad sa wasze babcie albo Wy wszyscy ale napewno nie z Lublina,zza buga to moze i tak,narzekacie w nic nie wierzcie
Gdybym ja musial zyc w takim poczuciu jak Wy to bym musial w ogole zrezygnowac z zycia tutaj


Procej inwestycjyjny trwa pare lat nic tego nie zmieni,dobrze ze w koncu jakis Prezydent sie za to wzia
Pani Wnuk tez ma w... rozwiń
Avatar
xxx / 18 kwietnia 2008 o 23:10
0
TY!!!
Avatar
Beret / 18 kwietnia 2008 o 23:09
0
"Tak upada Lublin, piękne miasto wschodniej Polski zarządzane przez ignorantów." - Piękne i jakże prawdziwe podsumowanie tych igrzysk ignorancji i bezradności, które niepodzielnie panują w tym grodzie od kilkunastu lat. Ośmioletnie rządy "Pruszona" były niczym klątwa dla mieszkańców Lublina. Niestety Wasilewski wciąż nie może tej klątwy przełamać. Już powoli tracę nadzieję.
Avatar
Gość / 18 kwietnia 2008 o 21:56
0
i kto was czyta deb***ne ludziska na usługach.
Avatar
Fang / 18 kwietnia 2008 o 21:40
0
Jest trzech właścicieli terenu.Gmina,Skarb Państwa i PKS i potrzeba aż sześciu miesięcy aby uregulować stan prawny?Co tu regulować jak wiadomo co jest czyje.Jednego geodetę z uprawnieniami i wszystko będzie jasne w ciągu tygodnia.
Avatar
osano / 18 kwietnia 2008 o 19:23
0
hahaha panie Piotr-Krajewski idz pan do lekarza od glowy, jkaby akzdy tak myslal jak pan to by nic sie nie budowalo, poczekac az stanieja materialy ..jezu ja chyba snie, nic dziwnego ze pks ledwo zipie jak tacy geniusze zasiadaja we wladzach
Avatar
DD / 18 kwietnia 2008 o 17:50
0
Tak, WRESZCIE SIĘ BIORĄ ZA... NICNIEROBIENIE. Zaiste powalające są wypowiedzi urzędników podane przez DW. Podjęcie prostych działań, które powinny potrwać kilka tygodni, no powiedzmy 3 miesiące, rozciągnie się w prawie rok. I od razu asekuracja: nie oczekujcie, mieszkańcy, że my coś przez rok zrobimy. To zadanie na lata - CZYLI NA NIGDY. "Najważniejsze, że zaczęliśmy wspólnie coś robić" - TYLKO CO? ZACZĘTO GADAĆ i nic więcej. Przepraszam, trzeba jeszcze wspomnieć o marzeniach sennych pani Mącik. A potem będzie przecież EURO, więc czy warto coś zaczynać? NIE, LEPIEJ NICZEGO NIE ZACZYNAĆ. Nic nie zmieniać, bo po co? Tak jak jest, jest dobrze. BIerze się przecież pensje, premie i nagrody.
Tak upada Lublin, piękne miasto wschodniej Polski zarządzane przez ignorantów.
Chciałbym dożyć dnia, kiedy urzędnik będzie tylko od jednego: od tego, żeby pomóc inwestorowi dostarczając mu wszystkich niezbędnych planów i decyzji I NIE PRZESZKADZAĆ W REALIZACJI.
Jednak nie zanosi się na to, by w Lublinie kiedykolwiek miało się to zmienić. Za to w mieście będzie rządził układ: ratusz - PKS. Idealna para. Nic dodać, nic ująć.
Tak, WRESZCIE SIĘ BIORĄ ZA... NICNIEROBIENIE. Zaiste powalające są wypowiedzi urzędników podane przez DW. Podjęcie prostych działań, które powinny potrwać kilka tygodni, no powiedzmy 3 miesiące, rozciągnie się w prawie rok. I od razu asekuracja: nie oczekujcie, mieszkańcy, że my coś przez rok zrobimy. To zadanie na lata - CZYLI NA NIGDY. "Najważniejsze, że zaczęliśmy wspólnie coś robić" - TYLKO CO? ZACZĘTO GADAĆ i nic więcej. Przepraszam, trzeba jeszcze wspomnieć o marzeniach sennych pani Mącik. A potem będzie przecież EURO, więc c... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 13

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 13 listopada 2018 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 13 listopada 2018 roku 0 0

Port Lotniczy Lublin: Jesień na lotnisku gorsza niż przed rokiem

Port Lotniczy Lublin: Jesień na lotnisku gorsza niż przed rokiem 0 5

W październiku Port Lotniczy Lublin obsłużył 37,7 tys. pasażerów, czyli o prawie 5,4 tys. mniej niż w październiku zeszłego roku (spadek o 12,46 proc.).

Tragiczny cios na Arenie Lublin. Znaleźli martwego mężczyznę dwa dni po meczu

Tragiczny cios na Arenie Lublin. Znaleźli martwego mężczyznę dwa dni po meczu 45 2

Dożywocie grozi mężczyźnie, który w stadionowej toalecie uderzył pięścią w twarz innego kibica. Uderzony mężczyzna zmarł. Do sądu trafił właśnie akt oskarżenia przeciwko napastnikowi

Lubelski Rower Miejski w wersji elektrycznej? Pomysły aktywistów trafiły do prezydenta

Lubelski Rower Miejski w wersji elektrycznej? Pomysły aktywistów trafiły do prezydenta 0 5

Zagęszczenie sieci Lubelskiego Roweru Miejskiego i uzupełnienie jej o pojazdy elektryczne proponują działacze Porozumienia Rowerowego. Aktywiści przekazali prezydentowi swoje sugestie dotyczące tego, jak powinien być zorganizowany następny system publicznych rowerów mający zastąpić ten, który działa obecnie

Lublin: Mieszkańcy zablokują drogę w godzinach szczytu? Nie chcą objazdów przez ich ulice

Lublin: Mieszkańcy zablokują drogę w godzinach szczytu? Nie chcą objazdów przez ich ulice 1 18

Blokadą dróg grożą mieszkańcy ulic, przez które wyznaczono objazdy dla kierowców omijających przebudowywane skrzyżowanie ul. Diamentowej z Krochmalną. – Nikt nie nadzoruje tego objazdu – skarży się przewodnicząca rady dzielnicy. Demonstracje mają się odbywać na jezdni przez kilka dni w godzinach szczytu

Lublin: Szczęśliwy finał poszukiwań 75-latka

Lublin: Szczęśliwy finał poszukiwań 75-latka 67 0

Mężczyzna, który przebywał na leczeniu w szpitalu przy al. Kraśnickiej w Lublinie w niedzielę opuścił oddział. Udało się go znaleźć w poniedziałek.

Codziennie do Wisły trafiają ścieki. Nowa oczyszczalnia miała już ruszać, ale są opóźnienia

Codziennie do Wisły trafiają ścieki. Nowa oczyszczalnia miała już ruszać, ale są opóźnienia 10 1

Do Wisły codziennie płynie od 100 do 150 metrów sześciennych ścieków. Linia oczyszczania powinna ruszyć w listopadzie ale budowa ma blisko dwa miesiące opóźnienia – alarmuje przedsiębiorca. Będą kontrole

Stal Poniatowa – LKS Stróża 1:1. Pozostałe mecze lubelskiej klasy okręgowej

Stal Poniatowa – LKS Stróża 1:1. Pozostałe mecze lubelskiej klasy okręgowej 7 2

Mecz obserwowało ponad 400 kibiców. Tak duża frekwencja była spowodowana akcją charytatywną. Piłkarze zagrali dla chorej dziewczynki

Orion Niedrzwica – Granit Bychawa 2:0. Mają mistrza jesieni

Orion Niedrzwica – Granit Bychawa 2:0. Mają mistrza jesieni 0 5

Orion Niedrzwica wygrał najważniejsze spotkanie rundy jesiennej i zakończył tę część sezonu na pierwszym miejscu

"Nie zmieniajmy się!". Nagrody Ambasador Wschodu 2018 przyznane

"Nie zmieniajmy się!". Nagrody Ambasador Wschodu 2018 przyznane 1 1

Na gali wręczenia statuetek Ambasadorów Wschodu – dorocznych nagród przyznawanych przez magazyn „Kraina Bugu”, słowa „wschód” i „wschodni”, odmieniane przez wszystkie przypadki, padały wielokrotnie i tylko w najlepszym kontekście.

Sparta Rejowiec Fabryczny najlepsza na półmetku rozgrywek

Sparta Rejowiec Fabryczny najlepsza na półmetku rozgrywek 0 3

Na półmetku rywalizacji drużyna z Rejowca Fabrycznego przewodzi stawce ekip z trzema punktami przewagi nad drugim Bratem Siennica Nadolna

Lubelskie: Nowa galeria handlowa czeka na otwarcie

Lubelskie: Nowa galeria handlowa czeka na otwarcie 19 8

W środę w Biłgoraju otwarty zostanie jeden z największych kompleksów handlowych w mieście – Metro Park Biłgoraj.

NiXes - koncert w Radiu Lublin
23 listopada 2018, 19:00

NiXes - koncert w Radiu Lublin 3 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 23 listopada o godz. 19 na scenie Radia Lublin wystąpi grupa NiXes z Anią Rusowicz.

Puławy: Trwa festiwal Wszystkie Strony Świata [zdjęcia, wideo]
galeria
film

Puławy: Trwa festiwal Wszystkie Strony Świata [zdjęcia, wideo] 1 6

Występ Orkiestry Symfonicznej Filharmonii Kaliskiej pod batutą Adama Klocka otworzył tegoroczny, dziewiąty już Puławski Festiwal Muzyczny "Wszystkie Strony Świata". Koncerty odbywają się w Sali Kongresowej Pałacu Czartoryskich oraz Restauracji Sybilla.

Potrącenie pieszego w Spławach. Mężczyzna był pijany

Potrącenie pieszego w Spławach. Mężczyzna był pijany 1 5

Policjanci wyjaśniają okoliczności potrącenia 65-latka. Do zdarzenia doszło wczoraj w miejscowości Spławy (powiat opolski). Z ustaleń policji wynika, że mężczyzna szedł nieprawidłową stroną drogi. Nie miał też żadnych elementów odblaskowych. Poza tym był pijany.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.