Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Świdnik

15 października 2010 r.
15:09
Edytuj ten wpis

Lotnisko w Świdniku czeka na premiera. "To nie opóźni inwestycji"

0 18 A A

Budowę portu lotniczego w Świdniku uroczyście rozpocznie premier Donald Tusk. – To nasz ukłon w stronę rządu za pomoc przy tej inwestycji – tłumaczy marszałek Krzysztof Grabczuk. I zapewnia, że oczekiwanie na wizytę szefa polskiego rządu nie opóźni prac budowlanych.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
O tym, że lubelskie władze czekają na przyjazd premiera Tuska, by rozpocząć inwestycję napisała w piątek Gazeta Wyborcza Lublin. Marszałek Grabczuk zapewnia jednak, że przyjazd premiera w żaden sposób nie wpływa na termin rozpoczęcia prac budowlanych.

CAŁY ARTYKUŁ NA STREFIE BIZNESU: Donald Tusk wmuruje kamień węgielny pod lotnisko w Świdniku

Komentarze 18

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
x / 19 października 2010 o 04:39
0
nie przyjedzie do lublina tylko do Świdnika bo to lotnisko nie jest w lublinie tylko w Świdniku wiec kij ci do tego kto tu przyjedzie jak jesteś z Lublina.
Avatar
jooooooooo / 16 października 2010 o 18:42
0
[quote name='ludź' date='16 październik 2010 - 09:58 ' timestamp='1287215886' post='362655']
I jeszcze jedno, jeżeli faktycznie decyzja została zaskarżona to masz całkowitą rację, że nie jest ona prawomocna, ale jako decyzja drugiej instancji - jest ostateczna czyli podlega wykonaniu (chyba, że Sąd zadecyduje inacze) a na to się chyba nie zanosi. Więc to, że z wydaniem pozwolenia na budowę czeka się na przyjazd premiera, może być prawdą.
[/quote]

TARGECIK?
Avatar
ktosik / 16 października 2010 o 16:42
0
W zasadzie to ja się chyba cieszę, że przyjedzie Pan Premier Tusk, że wreszcie zaczną budować to lotnisko, że wreszcie ponad 2 miliony mieszkańców województwa będzie latać do Anglii, Irlandii i dalej z własnego lotniska, że wreszcie cywilizacja tutaj zawita, że okno na świat się otworzy, może w chorerę wylecą stąd niektóre indywidua. :)
Avatar
pablo / 16 października 2010 o 13:58
0
Lublin z tego słynie, że jak wszędzie się udaje to tutaj nigdy. Zresztą nie rozumiem po co pan premier się tu fatyguje, dla niego Polska B się nie liczy? Mam nadzieję, że rozsądny wyborca nie da się propagandzie wyborczej i ten cyrk z lotniskiem się skończy i zacznie się wreszcie coś robić.
Avatar
ludź / 16 października 2010 o 09:58
0
[quote name='ktosik' date='16 październik 2010 - 07:35 ' timestamp='1287207331' post='362611']
Byłeś kolego na tej sesji? Bo informacja jest dość zaskakująca. Wczorajszy artykuł byl ostro komentowany i to chyba powód, ze dziś pojawia się kolejny na ten sam temat. Dzienik wschodni powinien ograniczyć się do informacji o wypadkach drogowych, tylko do tego się nadają.
[/quote]

I jeszcze jedno, jeżeli faktycznie decyzja została zaskarżona to masz całkowitą rację, że nie jest ona prawomocna, ale jako decyzja drugiej instancji - jest ostateczna czyli podlega wykonaniu (chyba, że Sąd zadecyduje inacze) a na to się chyba nie zanosi. Więc to, że z wydaniem pozwolenia na budowę czeka się na przyjazd premiera, może być prawdą.
[quote name='ktosik' date='16 październik 2010 - 07:35 ' timestamp='1287207331' post='362611']
Byłeś kolego na tej sesji? Bo informacja jest dość zaskakująca. Wczorajszy artykuł byl ostro komentowany i to chyba powód, ze dziś pojawia się kolejny na ten sam temat. Dzienik wschodni powinien ograniczyć się do informacji o wypadkach drogowych, tylko do tego się nadają.
[/quote]

I jeszcze jedno, jeżeli faktycznie decyzja została zaskarżona to masz całkowitą rację, że nie jest ona prawomocna... rozwiń
Avatar
ludź / 16 października 2010 o 09:51
0
[quote name='ktosik' date='16 październik 2010 - 07:35 ' timestamp='1287207331' post='362611']
Byłeś kolego na tej sesji? Bo informacja jest dość zaskakująca. Wczorajszy artykuł byl ostro komentowany i to chyba powód, ze dziś pojawia się kolejny na ten sam temat. Dzienik wschodni powinien ograniczyć się do informacji o wypadkach drogowych, tylko do tego się nadają.
[/quote]


Widzę "ktosiku", że nie odpuszczasz:). Szacunek za wytrwałość. Wczoraj napisałeś, że decyzja została zaskarżona w Sądzie Administracyjnym. Domyślam się, że jesteś dobrze zorientowany i doskonale wiesz, że SA rozpatruje wniosek i "ocenia" decyzję (a przynajmniej powinien) wyłącznie pod kątem prawnym, czyli: określenie strony, powołanie się na odpowiednie i aktualne przepisy prawne, terminowość w postępowaniu itp... Nie ocenia jej pod kątem merytorycznym, bo w tym przypadku właściwą do tego jest RDOŚ i GDOŚ. Jeżeli ktoś skarży ją bo się nie zgadza z tym, że samoloty będą jednak powodowały nadmierny hałas i zanieczyszczały środowisko to powinien się liczyć z tym, że Sąd nie odniesie się do tych zarzutów bo nie jest organem kompetentnym do rozpatrywania kwestii należących do GDOŚ. Jak nazwa wskazuje SĄD ADMINISTRACYJNY powinien rozpatrywać wyłącznie kwestie związane z postępowaniem ADMINISTRACYJNYM więc jeżeli wszystko było OK, to na nic skargi.
Pozdrawiam wszystkich zwolenników i przeciwników lotniska w Świdniku. Mam nadzieję, że wspólne dobro czyli szybki rozwój regionu zwycięży nad osobistymi powódkami w tej sprawie.
[quote name='ktosik' date='16 październik 2010 - 07:35 ' timestamp='1287207331' post='362611']
Byłeś kolego na tej sesji? Bo informacja jest dość zaskakująca. Wczorajszy artykuł byl ostro komentowany i to chyba powód, ze dziś pojawia się kolejny na ten sam temat. Dzienik wschodni powinien ograniczyć się do informacji o wypadkach drogowych, tylko do tego się nadają.
[/quote]


Widzę "ktosiku", że nie odpuszczasz:). Szacunek za wytrwałość. Wczoraj napisałeś, że decyzja zos... rozwiń
Avatar
KK / 16 października 2010 o 09:16
0
CHCE TEN KŁAMCA UROCZYŚCIE ROZPOCZĄĆ BUDOWĘ PŁOTU ?
Avatar
wir / 16 października 2010 o 07:45
0
Jak dotąd ciagle brak decyzji wojewody o rozpoczęciu budowy lotniska, bo ciągle podobno przeglądają dokumentację (jacyś mało pismienni?).A przecież w Warszawie już dogłębnie to wszystko przejżeli, jeżeli sama najwyższa komisja środowiskowa zaakceptowała tam budowę lotniska. Tu widać czysto sabotażowe(tak!) działania ekipy PSL, którzy zawsze optowali za budową w Niedźwiadzie i, jak zawsze w tym środowisku, nie wychodzą za swój przysłowiowy opłotek. Tu naocznie widać, jak politycy PSL działają dla tzw. "dobra i rozwój" regionu, o czym mieszkańcy lubelszczyzny powinni pamiętać w czasie najbliższych (i nie tylko) wyborów.
Jak dotąd ciagle brak decyzji wojewody o rozpoczęciu budowy lotniska, bo ciągle podobno przeglądają dokumentację (jacyś mało pismienni?).A przecież w Warszawie już dogłębnie to wszystko przejżeli, jeżeli sama najwyższa komisja środowiskowa zaakceptowała tam budowę lotniska. Tu widać czysto sabotażowe(tak!) działania ekipy PSL, którzy zawsze optowali za budową w Niedźwiadzie i, jak zawsze w tym środowisku, nie wychodzą za swój przysłowiowy opłotek. Tu naocznie widać, jak politycy PSL działają dla tzw. "dobra i rozwój" regionu, o... rozwiń
Avatar
ktosik / 16 października 2010 o 07:35
0
[quote name='Josef46' date='16 październik 2010 - 07:11 ' timestamp='1287205897' post='362609']
Na ostatniej sesji Sejmiku p.Sobczak dwukrotnie stwierdził;/CYT/1"w ogóle,oświadczam,nie będzie lotniska",2/"Dyskusja jest bezprzedmiotowa,bo lotniska w Świdniku nie będzie".Sobczak reprezentuje UM w RN portu lotniczego.Pytanie podstawowe:kto tu kłamie? Wpierw mieli budować ogrodzenie i nie grodzą tylko czekają na Tuska.Coś mi się zdaje,że kłamstwo goni kłamstwo!Hazardziści tak budują lotnisko jak PSL-owcy teatr-40 lat i końca nie widać!
[/quote]

Byłeś kolego na tej sesji? Bo informacja jest dość zaskakująca. Wczorajszy artykuł byl ostro komentowany i to chyba powód, ze dziś pojawia się kolejny na ten sam temat. Dzienik wschodni powinien ograniczyć się do informacji o wypadkach drogowych, tylko do tego się nadają.
[quote name='Josef46' date='16 październik 2010 - 07:11 ' timestamp='1287205897' post='362609']
Na ostatniej sesji Sejmiku p.Sobczak dwukrotnie stwierdził;/CYT/1"w ogóle,oświadczam,nie będzie lotniska",2/"Dyskusja jest bezprzedmiotowa,bo lotniska w Świdniku nie będzie".Sobczak reprezentuje UM w RN portu lotniczego.Pytanie podstawowe:kto tu kłamie? Wpierw mieli budować ogrodzenie i nie grodzą tylko czekają na Tuska.Coś mi się zdaje,że kłamstwo goni kłamstwo!Hazardziści tak budują l... rozwiń
Avatar
Josef46 / 16 października 2010 o 07:11
0
Na ostatniej sesji Sejmiku p.Sobczak dwukrotnie stwierdził;/CYT/1"w ogóle,oświadczam,nie będzie lotniska",2/"Dyskusja jest bezprzedmiotowa,bo lotniska w Świdniku nie będzie".Sobczak reprezentuje UM w RN portu lotniczego.Pytanie podstawowe:kto tu kłamie? Wpierw mieli budować ogrodzenie i nie grodzą tylko czekają na Tuska.Coś mi się zdaje,że kłamstwo goni kłamstwo!Hazardziści tak budują lotnisko jak PSL-owcy teatr-40 lat i końca nie widać!
Avatar
x / 19 października 2010 o 04:39
0
nie przyjedzie do lublina tylko do Świdnika bo to lotnisko nie jest w lublinie tylko w Świdniku wiec kij ci do tego kto tu przyjedzie jak jesteś z Lublina.
Avatar
jooooooooo / 16 października 2010 o 18:42
0
[quote name='ludź' date='16 październik 2010 - 09:58 ' timestamp='1287215886' post='362655']
I jeszcze jedno, jeżeli faktycznie decyzja została zaskarżona to masz całkowitą rację, że nie jest ona prawomocna, ale jako decyzja drugiej instancji - jest ostateczna czyli podlega wykonaniu (chyba, że Sąd zadecyduje inacze) a na to się chyba nie zanosi. Więc to, że z wydaniem pozwolenia na budowę czeka się na przyjazd premiera, może być prawdą.
[/quote]

TARGECIK?
Avatar
ktosik / 16 października 2010 o 16:42
0
W zasadzie to ja się chyba cieszę, że przyjedzie Pan Premier Tusk, że wreszcie zaczną budować to lotnisko, że wreszcie ponad 2 miliony mieszkańców województwa będzie latać do Anglii, Irlandii i dalej z własnego lotniska, że wreszcie cywilizacja tutaj zawita, że okno na świat się otworzy, może w chorerę wylecą stąd niektóre indywidua. :)
Avatar
pablo / 16 października 2010 o 13:58
0
Lublin z tego słynie, że jak wszędzie się udaje to tutaj nigdy. Zresztą nie rozumiem po co pan premier się tu fatyguje, dla niego Polska B się nie liczy? Mam nadzieję, że rozsądny wyborca nie da się propagandzie wyborczej i ten cyrk z lotniskiem się skończy i zacznie się wreszcie coś robić.
Avatar
ludź / 16 października 2010 o 09:58
0
[quote name='ktosik' date='16 październik 2010 - 07:35 ' timestamp='1287207331' post='362611']
Byłeś kolego na tej sesji? Bo informacja jest dość zaskakująca. Wczorajszy artykuł byl ostro komentowany i to chyba powód, ze dziś pojawia się kolejny na ten sam temat. Dzienik wschodni powinien ograniczyć się do informacji o wypadkach drogowych, tylko do tego się nadają.
[/quote]

I jeszcze jedno, jeżeli faktycznie decyzja została zaskarżona to masz całkowitą rację, że nie jest ona prawomocna, ale jako decyzja drugiej instancji - jest ostateczna czyli podlega wykonaniu (chyba, że Sąd zadecyduje inacze) a na to się chyba nie zanosi. Więc to, że z wydaniem pozwolenia na budowę czeka się na przyjazd premiera, może być prawdą.
[quote name='ktosik' date='16 październik 2010 - 07:35 ' timestamp='1287207331' post='362611']
Byłeś kolego na tej sesji? Bo informacja jest dość zaskakująca. Wczorajszy artykuł byl ostro komentowany i to chyba powód, ze dziś pojawia się kolejny na ten sam temat. Dzienik wschodni powinien ograniczyć się do informacji o wypadkach drogowych, tylko do tego się nadają.
[/quote]

I jeszcze jedno, jeżeli faktycznie decyzja została zaskarżona to masz całkowitą rację, że nie jest ona prawomocna... rozwiń
Avatar
ludź / 16 października 2010 o 09:51
0
[quote name='ktosik' date='16 październik 2010 - 07:35 ' timestamp='1287207331' post='362611']
Byłeś kolego na tej sesji? Bo informacja jest dość zaskakująca. Wczorajszy artykuł byl ostro komentowany i to chyba powód, ze dziś pojawia się kolejny na ten sam temat. Dzienik wschodni powinien ograniczyć się do informacji o wypadkach drogowych, tylko do tego się nadają.
[/quote]


Widzę "ktosiku", że nie odpuszczasz:). Szacunek za wytrwałość. Wczoraj napisałeś, że decyzja została zaskarżona w Sądzie Administracyjnym. Domyślam się, że jesteś dobrze zorientowany i doskonale wiesz, że SA rozpatruje wniosek i "ocenia" decyzję (a przynajmniej powinien) wyłącznie pod kątem prawnym, czyli: określenie strony, powołanie się na odpowiednie i aktualne przepisy prawne, terminowość w postępowaniu itp... Nie ocenia jej pod kątem merytorycznym, bo w tym przypadku właściwą do tego jest RDOŚ i GDOŚ. Jeżeli ktoś skarży ją bo się nie zgadza z tym, że samoloty będą jednak powodowały nadmierny hałas i zanieczyszczały środowisko to powinien się liczyć z tym, że Sąd nie odniesie się do tych zarzutów bo nie jest organem kompetentnym do rozpatrywania kwestii należących do GDOŚ. Jak nazwa wskazuje SĄD ADMINISTRACYJNY powinien rozpatrywać wyłącznie kwestie związane z postępowaniem ADMINISTRACYJNYM więc jeżeli wszystko było OK, to na nic skargi.
Pozdrawiam wszystkich zwolenników i przeciwników lotniska w Świdniku. Mam nadzieję, że wspólne dobro czyli szybki rozwój regionu zwycięży nad osobistymi powódkami w tej sprawie.
[quote name='ktosik' date='16 październik 2010 - 07:35 ' timestamp='1287207331' post='362611']
Byłeś kolego na tej sesji? Bo informacja jest dość zaskakująca. Wczorajszy artykuł byl ostro komentowany i to chyba powód, ze dziś pojawia się kolejny na ten sam temat. Dzienik wschodni powinien ograniczyć się do informacji o wypadkach drogowych, tylko do tego się nadają.
[/quote]


Widzę "ktosiku", że nie odpuszczasz:). Szacunek za wytrwałość. Wczoraj napisałeś, że decyzja zos... rozwiń
Avatar
KK / 16 października 2010 o 09:16
0
CHCE TEN KŁAMCA UROCZYŚCIE ROZPOCZĄĆ BUDOWĘ PŁOTU ?
Avatar
wir / 16 października 2010 o 07:45
0
Jak dotąd ciagle brak decyzji wojewody o rozpoczęciu budowy lotniska, bo ciągle podobno przeglądają dokumentację (jacyś mało pismienni?).A przecież w Warszawie już dogłębnie to wszystko przejżeli, jeżeli sama najwyższa komisja środowiskowa zaakceptowała tam budowę lotniska. Tu widać czysto sabotażowe(tak!) działania ekipy PSL, którzy zawsze optowali za budową w Niedźwiadzie i, jak zawsze w tym środowisku, nie wychodzą za swój przysłowiowy opłotek. Tu naocznie widać, jak politycy PSL działają dla tzw. "dobra i rozwój" regionu, o czym mieszkańcy lubelszczyzny powinni pamiętać w czasie najbliższych (i nie tylko) wyborów.
Jak dotąd ciagle brak decyzji wojewody o rozpoczęciu budowy lotniska, bo ciągle podobno przeglądają dokumentację (jacyś mało pismienni?).A przecież w Warszawie już dogłębnie to wszystko przejżeli, jeżeli sama najwyższa komisja środowiskowa zaakceptowała tam budowę lotniska. Tu widać czysto sabotażowe(tak!) działania ekipy PSL, którzy zawsze optowali za budową w Niedźwiadzie i, jak zawsze w tym środowisku, nie wychodzą za swój przysłowiowy opłotek. Tu naocznie widać, jak politycy PSL działają dla tzw. "dobra i rozwój" regionu, o... rozwiń
Avatar
ktosik / 16 października 2010 o 07:35
0
[quote name='Josef46' date='16 październik 2010 - 07:11 ' timestamp='1287205897' post='362609']
Na ostatniej sesji Sejmiku p.Sobczak dwukrotnie stwierdził;/CYT/1"w ogóle,oświadczam,nie będzie lotniska",2/"Dyskusja jest bezprzedmiotowa,bo lotniska w Świdniku nie będzie".Sobczak reprezentuje UM w RN portu lotniczego.Pytanie podstawowe:kto tu kłamie? Wpierw mieli budować ogrodzenie i nie grodzą tylko czekają na Tuska.Coś mi się zdaje,że kłamstwo goni kłamstwo!Hazardziści tak budują lotnisko jak PSL-owcy teatr-40 lat i końca nie widać!
[/quote]

Byłeś kolego na tej sesji? Bo informacja jest dość zaskakująca. Wczorajszy artykuł byl ostro komentowany i to chyba powód, ze dziś pojawia się kolejny na ten sam temat. Dzienik wschodni powinien ograniczyć się do informacji o wypadkach drogowych, tylko do tego się nadają.
[quote name='Josef46' date='16 październik 2010 - 07:11 ' timestamp='1287205897' post='362609']
Na ostatniej sesji Sejmiku p.Sobczak dwukrotnie stwierdził;/CYT/1"w ogóle,oświadczam,nie będzie lotniska",2/"Dyskusja jest bezprzedmiotowa,bo lotniska w Świdniku nie będzie".Sobczak reprezentuje UM w RN portu lotniczego.Pytanie podstawowe:kto tu kłamie? Wpierw mieli budować ogrodzenie i nie grodzą tylko czekają na Tuska.Coś mi się zdaje,że kłamstwo goni kłamstwo!Hazardziści tak budują l... rozwiń
Avatar
Josef46 / 16 października 2010 o 07:11
0
Na ostatniej sesji Sejmiku p.Sobczak dwukrotnie stwierdził;/CYT/1"w ogóle,oświadczam,nie będzie lotniska",2/"Dyskusja jest bezprzedmiotowa,bo lotniska w Świdniku nie będzie".Sobczak reprezentuje UM w RN portu lotniczego.Pytanie podstawowe:kto tu kłamie? Wpierw mieli budować ogrodzenie i nie grodzą tylko czekają na Tuska.Coś mi się zdaje,że kłamstwo goni kłamstwo!Hazardziści tak budują lotnisko jak PSL-owcy teatr-40 lat i końca nie widać!
Zobacz wszystkie komentarze 18

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Poznaj Kazimierz Dolny od filmowej strony. Wycieczka i oprowadzanie
20 lipca 2018, 12:00

Poznaj Kazimierz Dolny od filmowej strony. Wycieczka i oprowadzanie 0 0

W piątek, 20 lipca o godz. 12 w Kazimierzu Dolnym odbędzie się wycieczka z przewodnikiem, podczas której poznamy filmowe losy nadwiślańskiego miasta.

Sposób na dewastację przystanków? Graffiti

Sposób na dewastację przystanków? Graffiti 2 1

Miejski Zakład Komunikacyjny w Białej Podlaskiej w nietypowy sposób walczy z wandalami. Na kilku najczęściej dewastowanych wiatach przystankowych pojawi się graffiti. Pierwsze już jest – na przystanku przy ulicy Warszawskiej

Azoty Puławy wróciły do treningów

Azoty Puławy wróciły do treningów 1 0

PIŁKA RĘCZNA Brązowi medaliści rozpoczęli przygotowania do nowego sezonu. Drużynę prowadzi były reprezentacyjny obrotowy Bartosz Jurecki

Prawie trzy kilometry jazdy po równym. Fragment "Nadwiślanki" już gotowy

Prawie trzy kilometry jazdy po równym. Fragment "Nadwiślanki" już gotowy 0 3

Prawie 7 miesięcy drogowcy remontowali niespełna trzykilometrowy odcinek drogi 801, od Dęblina do Stężycy.

Miasto w budowie. Inwestycje w Zamościu nabierają tempa [zdjęcia]
galeria

Miasto w budowie. Inwestycje w Zamościu nabierają tempa [zdjęcia] 4 0

Nowe ulice i mosty, a w planach m.in. budowa placu zabaw – inwestycje w Zamościu nabierają tempa.

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 20-22 lipca

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 20-22 lipca 0 0

Tej imprezy nie można przegapić. Od piątku do niedzieli Lublin będzie gospodarzem 94. PZLA Mistrzostw Polski w Lekkiej Atletyce. Tylu gwiazd nie mieliśmy u siebie od... 34 lat.

Praca w Europie. Najlepiej zarabiają Duńczycy i Belgowie

Praca w Europie. Najlepiej zarabiają Duńczycy i Belgowie 0 0

Średnie wynagrodzenie za godzinę pracy w Unii Europejskiej wyniosło w 2017 roku 23,1 euro, natomiast w strefie euro 26,9 euro. Najwyższą stawkę otrzymali pracownicy w Luksemburgu, Danii i Belgii, a najniższą - w Bułgarii i Rumunii. W Polsce średnia stawka godzinowa to 6,3 euro – podaje Europejski Urząd Statystyczny.

W weekend w Zamościu odbędzie się turniej Plaża Open

W weekend w Zamościu odbędzie się turniej Plaża Open 3 0

Siatkówka plażowa W weekend w Zamościu odbędzie się Plaża Open, największy w naszym kraju turniej w tej dyscyplinie

Lubelski Rynek Hurtowy w Elizówce: Powstaną dwie nowe hale pod konkretnych najemców

Lubelski Rynek Hurtowy w Elizówce: Powstaną dwie nowe hale pod konkretnych najemców 1 0

Budowa dwóch hal oraz instalacja systemu kontroli wjazdów i wyjazdów samochodów z giełdy. Na Lubelskim Rynku Hurtowym szykują się nowe inwestycje.

Kapsuła życia będzie służyć pacjentom z woj. lubelskiego. Takiego sprzętu jeszcze u nas nie było

Kapsuła życia będzie służyć pacjentom z woj. lubelskiego. Takiego sprzętu jeszcze u nas nie było 32 0

Daje możliwość całkowitej izolacji chorego od otoczenia. Ma też własne zasilanie, dzięki czemu transport pacjenta zakażonego np. wirusem Ebola do specjalistycznego szpitala będzie łatwiejszy. Od czwartek Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe na nowy sprzęt. To kapsuła życia.

W piątek w Lublinie ruszają 94 PZLA Mistrzostwa Polski

W piątek w Lublinie ruszają 94 PZLA Mistrzostwa Polski 1 0

Od piątku w naszym mieście kibice będą mieli okazję obserwować zmagania najlepszych lekkoatletów w kraju. Na stadionie przy al. Piłsudskiego do rywalizacji przystąpi ponad 400 zawodników

Wernisaż wystawy "Tam gdzie teraz 2018" w Galerii Labirynt
21 lipca 2018, 17:00

Wernisaż wystawy "Tam gdzie teraz 2018" w Galerii Labirynt 2 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 21 lipca o godz. 17 w Galerii Labirynt (ul. Popiełuszki 5) odbędzie się wernisaż wystawy Tam gdzie teraz 2018.

Nowe perony i krótsza podróż. Po wakacjach otworzą przebudowywaną linię z Lublina
galeria

Nowe perony i krótsza podróż. Po wakacjach otworzą przebudowywaną linię z Lublina 21 3

Bez opóźnień powinna się zakończyć przebudowa linii kolejowej między Lublinem a Kraśnikiem. Na szlaku budowane są nowe perony: wygodniejsze dla pasażerów i dostępne dla osób niepełnosprawnych. Po wakacjach robotnicy przeniosą się na odcinek między Kraśnikiem a Zaklikowem.

W Lubliniance ze składem mogło być gorzej

W Lubliniance ze składem mogło być gorzej 1 1

Trener Lublinianki Dariusz Bodak buduje w lecie nowy zespół. Cieszy się jednak, że w klubie zostało kilku zawodników ze „starej” gwardii

Zwolnili pracownika, a teraz brakuje im ludzi. Zaskakujące słowa kierownika

Zwolnili pracownika, a teraz brakuje im ludzi. Zaskakujące słowa kierownika 4 5

Miało być ogłoszenie wyroku w głośnej sprawie Grzegorza Cybulskiego, ale sąd niespodziewanie wezwał ponownie na świadka Franciszka Afaltowskiego, kierownika działu eksploatacji w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Białej Podlaskiej. Zwolniony pracownik walczy o przywrócenie do pracy w miejskiej spółce.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.