Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Zamość

12 października 2008 r.
16:38
Edytuj ten wpis

W Zamościu będzie McDonald`s

Autor: Zdjęcie autora Bogdan Nowak
0 50 A A

Po latach poszukiwań firma znalazła wreszcie odpowiednią lokalizację. McDrive stanie na tzw. dzikich polach w rejonie obwodnicy.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Prawdopodobnie w najbliższych dniach zostanie podpisana umowa na zakup gruntu.

- Chodzi nam o działkę znajdującą się przy zamojskiej obwodnicy - tłumaczy Dominik Szulowski z biura prasowego McDonald`s Polska. - Negocjacje są naprawdę bardzo zaawansowane. Jest już niemal przesądzone, że pójdą po naszej myśli.

O budowie w Zamościu restauracji tego koncernu głośno jest od kilku lat. McDonald`s chciał zainwestować w działkę na terenie tzw. starego szpitala (przy skrzyżowaniu ul. Peowiaków z Lubelską), ale nie zgodzili się na to miejscowi konserwatorzy zabytków.

Powód? Na tej działce rosną stare drzewa i jest ona w tzw. strefie chronionej. Rozgorzała wówczas gorąca debata. Mieszkańcy Zamościa nie bardzo mogli zrozumieć o co konserwatorom chodzi, bo drzewka są raczej rachitycznie, a do Starówka daleko.

McDonald`s się jednak nie poddawał. Jakiś czas temu magistrat zaproponował firmie nową lokalizację. Miała to być działka przy ul. Odrodzenia (niebawem powstanie tam multipleks). Ta propozycja nie przypadła jednak restauratorom do gustu.

- Po prostu nie była to dla nich atrakcyjna lokalizacja - mówi Karol Garbula, rzecznik prezydenta Zamościa. - Od tamtego czasu żadnych rozmów w sprawie owej restauracji nie prowadziliśmy.

Dlaczego? Bo McDonald`s postanowił wystarać się o grunt od właścicieli prywatnych. - Jeśli tę działkę kupimy, natychmiast zaczniemy starać się o wszystkie pozwolenia - zapewnia Szulowski. - Sama budowa restauracji potrwa najwyżej 5 miesięcy. Mam nadzieję, przed następnym sezonem turystycznym powstanie w Zamościu świetna restauracja typu McDrive.

Co na to mieszkańcy Zamościa?
- Przy zamojskiej obwodnicy są same ugory - kwituje Jan Lewandowski. - Wygląda to źle. Ważne, że w tym miejscu coś zostanie wreszcie wybudowane. Ta firma przyciągnie też innych inwestorów, którzy zobaczą, że warto na tych dzikich polach inwestować. Nie będę się tam stołować, ale naprawdę się z tego cieszę. - Fajnie - kwituje 25-letnia Anna z Zamościa. - Nie mogli się dogadać z miastem, to znaleźli inną furtkę.

8-letni Kacper jest także budową zachwycony. - Bo tam do jedzenia dodają zabawki - tłumaczy z przejęciem. (pele)

Komentarze 50

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
kinga / 19 września 2010 o 18:42
0
cześć
Avatar
marek 408 / 1 marca 2010 o 10:50
0
(poprawka)...chodziło mi tu o salon samochodowy w Lublinie.
A nawet i na każdej ulicy w Zamościu postawcie sobie MacDonald...
Avatar
marek 408 / 1 marca 2010 o 10:48
0
To wszystko zależy od właściciela. To z tego wynika,że chyba jednak właściciele restauracji"o smaku Zamościa"są "pyszni"z tego,że mają taką restaurację i "kładą lagę"na to,co ludzie u nich zjedzą... A z MacDonaldem to myślę,że jest tak,jak z tą aferą,która była niedawno temu-że mieszkańcowi z Zamościa uszkodzili samochód w salonie renomowanej firmy samochodowej. W MacDonaldzie TEŻ się zdarzają "wpadki"-jak z tym salonem samochodowym...
Avatar
Gość / 28 lutego 2010 o 23:26
0
marek 408 napisał:
A jeszcze wrócę do Twej wypowiedzi-masz rację,że w Mac`u są tłumy-bo naprawdę i ja to widziałem u nas w Lublinie na własne oczy-więc nie zaprzeczam-ale sanepid wykrył"brudną prawdę". A zresztą i bystry obserwator nawet i bez sanepidu to samo Ci powie...

Czyli podsumujmy. W Mac'u, gdzie po każdym kliencie gruntownie sprzątają miejscówkę, gdzie przez cały czas jeden z pracowników jedzie na mopie, gdzie po każdym z korzystających natychmiast sprzatają WC, gdzie praktycznie widzisz co pakują Ci do zestawu i leją do kubka, gdzie stosują jednorazowe naczynia i sztućce tam sanepid i "bystry obserwator" wykrył "brudną prawdę", a w tzw restauracjach "o smaku Zamościa", gdzie śmierdzi 400-letnim grzybem, gdzie w ubikacjach cuchnie miejskim kiblem, gdzie jesz wszelki syf z mięsa i innych produktów, które nie poszły w marketach (ja to też widziałem), gdzie zadymioną salę musisz dzielić z nabzdryngoloną ćwierć inteligencją, gdzie wreszcie sprzątają raz w tygodniu w tzw dzień gospodarczy to tam sanepid i "bystry obserwator" nie wykrył "brudnej prawdy". W Mac'u całkiem smaczny zestaw powiększony za 11 zł , w tzw restauracjach "o smaku Zamościa" najwyżej rosołek z trebki. Tylko pogratulować bystrości obserwacji.

Czyli podsumujmy. W Mac'u, gdzie po każdym kliencie gruntownie sprzątają miejscówkę, gdzie przez cały czas jeden z pracowników jedzie na mopie, gdzie po każdym z korzystających natychmiast sprzatają WC, gdzie praktycznie widzisz co pakują Ci do zestawu i leją do kubka, gdzie stosują jednorazowe naczynia i sztućce tam sanepid i "bystry obserwator" wykrył "brudną prawdę", a w tzw restauracjach "o smaku Zamościa", gdzie śmierdzi 400-letnim grzybem, gdzie w ubikacjach cuchnie miejskim kiblem,... rozwiń
Avatar
marek 408 / 28 lutego 2010 o 17:08
0
A jeszcze wrócę do Twej wypowiedzi-masz rację,że w Mac`u są tłumy-bo naprawdę i ja to widziałem u nas w Lublinie na własne oczy-więc nie zaprzeczam-ale sanepid wykrył"brudną prawdę". A zresztą i bystry obserwator nawet i bez sanepidu to samo Ci powie...
Avatar
marek 408 / 28 lutego 2010 o 17:03
0
Rozumiem z tym"poamerykańskim badziewiem"-to tak jak ja kiedyś byłem mały to napój z puszki był luxusem-nieważne jak smakował,ale ważne że"z puszki"... Podobnie i teraz z McDonaldem jest...-nieważne "co zjesz-ale ważne,że w Mac`u !"...Może i Paszt ma drogo-ale"nie rzutuj"zdzierstwa Paszta na resztę restauracji zamojskich-"nie wrzucaj wszystkich do jednego worka". A myślisz,że w MacDonaldzie jest taniej niż u Paszta??? A nikt nie nakazuje,aby kolejna restauracja"o smaku Zamościa"była droga. Np.tą restaurację Magnacką z Baranowa Sand.chwalą,że jest elegancka i niedroga-no i jest jedną z wizytówek miasta i regionu. Więc co stoi na przeszkodzie,aby w Zamościu było smacznie i niedrogo?
Rozumiem z tym"poamerykańskim badziewiem"-to tak jak ja kiedyś byłem mały to napój z puszki był luxusem-nieważne jak smakował,ale ważne że"z puszki"... Podobnie i teraz z McDonaldem jest...-nieważne "co zjesz-ale ważne,że w Mac`u !"...Może i Paszt ma drogo-ale"nie rzutuj"zdzierstwa Paszta na resztę restauracji zamojskich-"nie wrzucaj wszystkich do jednego worka". A myślisz,że w MacDonaldzie jest taniej niż u Paszta??? A nikt nie nakazuje,aby kolejna restauracja"o smaku Zamościa&q... rozwiń
Avatar
Gość / 28 lutego 2010 o 15:20
0
marek 408 napisał:
Na chorobę Wam to"poamerykańskie badziewie"? U nas w Lublinie sanepid kontrolował McDonaldy i co z tego wyszło?-wyszło,że tam pełno odgrzewanych starych/nadpleśniałych kanapek i frytek z kosza wyjętych,itd.,itp. Ale:"Polak to nie świnia i wszystko zje..." Ludzie z Zamościa!-macie piękne miasto z tradycja,więc miejcie swoją godność honor i nie dajcie się"zamerykanizować"! Powinniście bardziej zaserwować jakieś "dania hetmańskie"-aby turyści z innych regionów poczuli "jak smakuje Zamość"-nie dajcie turystom poznać"smaku amerykańskiego kiczu"! Jest taki stary polski film(chyba z Marianem Opanią w jednej z ról)-nie pamiętam tytułu-gdzie na wsi gościu próbuje zrobić dla turystów atrakcję w postaci luxusowych restauracji z Pepsi Colą,miejskimi smakołykami,itd. Ale "finał"jest taki,że turyści go wyśmieli-bo turyści na wsi chcą"poczuć wieś"na wiele sposobów. Podobnie powinno być i z Zamościem.

Wszysto się kolego zgadza tylko, że w tym, jak to mówisz "poamerykańskim badziewiu" jest codziennie tłum ludzi a u tych zdzierców od "dań hetmanskich" jakoś dziwnie pusto. Idź np. do Paszta na obiad, to zobaczysz jak "smakuje Zamość". Więcej tam nie wrócisz, bo jesli nawet dożyjesz następnego dnia to i tak już jesteś bez pieniędzy.

Wszysto się kolego zgadza tylko, że w tym, jak to mówisz "poamerykańskim badziewiu" jest codziennie tłum ludzi a u tych zdzierców od "dań hetmanskich" jakoś dziwnie pusto. Idź np. do Paszta na obiad, to zobaczysz jak "smakuje Zamość". Więcej tam nie wrócisz, bo jesli nawet dożyjesz następnego dnia to i tak już jesteś bez pieniędzy. rozwiń
Avatar
marek 408 / 28 lutego 2010 o 14:39
0
Nawiązując do tego co napisałem przed chwilą-w Zamościu powinno być coś takiego jak w Baranowie Sandomierskim jest Restauracja Magnacka.
Avatar
marek 408 / 28 lutego 2010 o 14:31
0
Na chorobę Wam to"poamerykańskie badziewie"? U nas w Lublinie sanepid kontrolował McDonaldy i co z tego wyszło?-wyszło,że tam pełno odgrzewanych starych/nadpleśniałych kanapek i frytek z kosza wyjętych,itd.,itp. Ale:"Polak to nie świnia i wszystko zje..." Ludzie z Zamościa!-macie piękne miasto z tradycja,więc miejcie swoją godność honor i nie dajcie się"zamerykanizować"! Powinniście bardziej zaserwować jakieś "dania hetmańskie"-aby turyści z innych regionów poczuli "jak smakuje Zamość"-nie dajcie turystom poznać"smaku amerykańskiego kiczu"! Jest taki stary polski film(chyba z Marianem Opanią w jednej z ról)-nie pamiętam tytułu-gdzie na wsi gościu próbuje zrobić dla turystów atrakcję w postaci luxusowych restauracji z Pepsi Colą,miejskimi smakołykami,itd. Ale "finał"jest taki,że turyści go wyśmieli-bo turyści na wsi chcą"poczuć wieś"na wiele sposobów. Podobnie powinno być i z Zamościem.
Na chorobę Wam to"poamerykańskie badziewie"? U nas w Lublinie sanepid kontrolował McDonaldy i co z tego wyszło?-wyszło,że tam pełno odgrzewanych starych/nadpleśniałych kanapek i frytek z kosza wyjętych,itd.,itp. Ale:"Polak to nie świnia i wszystko zje..." Ludzie z Zamościa!-macie piękne miasto z tradycja,więc miejcie swoją godność honor i nie dajcie się"zamerykanizować"! Powinniście bardziej zaserwować jakieś "dania hetmańskie"-aby turyści z innych regionów poczuli "jak smakuje Zamość&quo... rozwiń
Avatar
hhjvhg / 28 lutego 2010 o 10:28
0
[url="http://mcdonald43.tk/zlicz.php?id=201645"]http://mcdonald43.tk/zlicz.php?id=201645[/url]
Avatar
kinga / 19 września 2010 o 18:42
0
cześć
Avatar
marek 408 / 1 marca 2010 o 10:50
0
(poprawka)...chodziło mi tu o salon samochodowy w Lublinie.
A nawet i na każdej ulicy w Zamościu postawcie sobie MacDonald...
Avatar
marek 408 / 1 marca 2010 o 10:48
0
To wszystko zależy od właściciela. To z tego wynika,że chyba jednak właściciele restauracji"o smaku Zamościa"są "pyszni"z tego,że mają taką restaurację i "kładą lagę"na to,co ludzie u nich zjedzą... A z MacDonaldem to myślę,że jest tak,jak z tą aferą,która była niedawno temu-że mieszkańcowi z Zamościa uszkodzili samochód w salonie renomowanej firmy samochodowej. W MacDonaldzie TEŻ się zdarzają "wpadki"-jak z tym salonem samochodowym...
Avatar
Gość / 28 lutego 2010 o 23:26
0
marek 408 napisał:
A jeszcze wrócę do Twej wypowiedzi-masz rację,że w Mac`u są tłumy-bo naprawdę i ja to widziałem u nas w Lublinie na własne oczy-więc nie zaprzeczam-ale sanepid wykrył"brudną prawdę". A zresztą i bystry obserwator nawet i bez sanepidu to samo Ci powie...

Czyli podsumujmy. W Mac'u, gdzie po każdym kliencie gruntownie sprzątają miejscówkę, gdzie przez cały czas jeden z pracowników jedzie na mopie, gdzie po każdym z korzystających natychmiast sprzatają WC, gdzie praktycznie widzisz co pakują Ci do zestawu i leją do kubka, gdzie stosują jednorazowe naczynia i sztućce tam sanepid i "bystry obserwator" wykrył "brudną prawdę", a w tzw restauracjach "o smaku Zamościa", gdzie śmierdzi 400-letnim grzybem, gdzie w ubikacjach cuchnie miejskim kiblem, gdzie jesz wszelki syf z mięsa i innych produktów, które nie poszły w marketach (ja to też widziałem), gdzie zadymioną salę musisz dzielić z nabzdryngoloną ćwierć inteligencją, gdzie wreszcie sprzątają raz w tygodniu w tzw dzień gospodarczy to tam sanepid i "bystry obserwator" nie wykrył "brudnej prawdy". W Mac'u całkiem smaczny zestaw powiększony za 11 zł , w tzw restauracjach "o smaku Zamościa" najwyżej rosołek z trebki. Tylko pogratulować bystrości obserwacji.

Czyli podsumujmy. W Mac'u, gdzie po każdym kliencie gruntownie sprzątają miejscówkę, gdzie przez cały czas jeden z pracowników jedzie na mopie, gdzie po każdym z korzystających natychmiast sprzatają WC, gdzie praktycznie widzisz co pakują Ci do zestawu i leją do kubka, gdzie stosują jednorazowe naczynia i sztućce tam sanepid i "bystry obserwator" wykrył "brudną prawdę", a w tzw restauracjach "o smaku Zamościa", gdzie śmierdzi 400-letnim grzybem, gdzie w ubikacjach cuchnie miejskim kiblem,... rozwiń
Avatar
marek 408 / 28 lutego 2010 o 17:08
0
A jeszcze wrócę do Twej wypowiedzi-masz rację,że w Mac`u są tłumy-bo naprawdę i ja to widziałem u nas w Lublinie na własne oczy-więc nie zaprzeczam-ale sanepid wykrył"brudną prawdę". A zresztą i bystry obserwator nawet i bez sanepidu to samo Ci powie...
Avatar
marek 408 / 28 lutego 2010 o 17:03
0
Rozumiem z tym"poamerykańskim badziewiem"-to tak jak ja kiedyś byłem mały to napój z puszki był luxusem-nieważne jak smakował,ale ważne że"z puszki"... Podobnie i teraz z McDonaldem jest...-nieważne "co zjesz-ale ważne,że w Mac`u !"...Może i Paszt ma drogo-ale"nie rzutuj"zdzierstwa Paszta na resztę restauracji zamojskich-"nie wrzucaj wszystkich do jednego worka". A myślisz,że w MacDonaldzie jest taniej niż u Paszta??? A nikt nie nakazuje,aby kolejna restauracja"o smaku Zamościa"była droga. Np.tą restaurację Magnacką z Baranowa Sand.chwalą,że jest elegancka i niedroga-no i jest jedną z wizytówek miasta i regionu. Więc co stoi na przeszkodzie,aby w Zamościu było smacznie i niedrogo?
Rozumiem z tym"poamerykańskim badziewiem"-to tak jak ja kiedyś byłem mały to napój z puszki był luxusem-nieważne jak smakował,ale ważne że"z puszki"... Podobnie i teraz z McDonaldem jest...-nieważne "co zjesz-ale ważne,że w Mac`u !"...Może i Paszt ma drogo-ale"nie rzutuj"zdzierstwa Paszta na resztę restauracji zamojskich-"nie wrzucaj wszystkich do jednego worka". A myślisz,że w MacDonaldzie jest taniej niż u Paszta??? A nikt nie nakazuje,aby kolejna restauracja"o smaku Zamościa&q... rozwiń
Avatar
Gość / 28 lutego 2010 o 15:20
0
marek 408 napisał:
Na chorobę Wam to"poamerykańskie badziewie"? U nas w Lublinie sanepid kontrolował McDonaldy i co z tego wyszło?-wyszło,że tam pełno odgrzewanych starych/nadpleśniałych kanapek i frytek z kosza wyjętych,itd.,itp. Ale:"Polak to nie świnia i wszystko zje..." Ludzie z Zamościa!-macie piękne miasto z tradycja,więc miejcie swoją godność honor i nie dajcie się"zamerykanizować"! Powinniście bardziej zaserwować jakieś "dania hetmańskie"-aby turyści z innych regionów poczuli "jak smakuje Zamość"-nie dajcie turystom poznać"smaku amerykańskiego kiczu"! Jest taki stary polski film(chyba z Marianem Opanią w jednej z ról)-nie pamiętam tytułu-gdzie na wsi gościu próbuje zrobić dla turystów atrakcję w postaci luxusowych restauracji z Pepsi Colą,miejskimi smakołykami,itd. Ale "finał"jest taki,że turyści go wyśmieli-bo turyści na wsi chcą"poczuć wieś"na wiele sposobów. Podobnie powinno być i z Zamościem.

Wszysto się kolego zgadza tylko, że w tym, jak to mówisz "poamerykańskim badziewiu" jest codziennie tłum ludzi a u tych zdzierców od "dań hetmanskich" jakoś dziwnie pusto. Idź np. do Paszta na obiad, to zobaczysz jak "smakuje Zamość". Więcej tam nie wrócisz, bo jesli nawet dożyjesz następnego dnia to i tak już jesteś bez pieniędzy.

Wszysto się kolego zgadza tylko, że w tym, jak to mówisz "poamerykańskim badziewiu" jest codziennie tłum ludzi a u tych zdzierców od "dań hetmanskich" jakoś dziwnie pusto. Idź np. do Paszta na obiad, to zobaczysz jak "smakuje Zamość". Więcej tam nie wrócisz, bo jesli nawet dożyjesz następnego dnia to i tak już jesteś bez pieniędzy. rozwiń
Avatar
marek 408 / 28 lutego 2010 o 14:39
0
Nawiązując do tego co napisałem przed chwilą-w Zamościu powinno być coś takiego jak w Baranowie Sandomierskim jest Restauracja Magnacka.
Avatar
marek 408 / 28 lutego 2010 o 14:31
0
Na chorobę Wam to"poamerykańskie badziewie"? U nas w Lublinie sanepid kontrolował McDonaldy i co z tego wyszło?-wyszło,że tam pełno odgrzewanych starych/nadpleśniałych kanapek i frytek z kosza wyjętych,itd.,itp. Ale:"Polak to nie świnia i wszystko zje..." Ludzie z Zamościa!-macie piękne miasto z tradycja,więc miejcie swoją godność honor i nie dajcie się"zamerykanizować"! Powinniście bardziej zaserwować jakieś "dania hetmańskie"-aby turyści z innych regionów poczuli "jak smakuje Zamość"-nie dajcie turystom poznać"smaku amerykańskiego kiczu"! Jest taki stary polski film(chyba z Marianem Opanią w jednej z ról)-nie pamiętam tytułu-gdzie na wsi gościu próbuje zrobić dla turystów atrakcję w postaci luxusowych restauracji z Pepsi Colą,miejskimi smakołykami,itd. Ale "finał"jest taki,że turyści go wyśmieli-bo turyści na wsi chcą"poczuć wieś"na wiele sposobów. Podobnie powinno być i z Zamościem.
Na chorobę Wam to"poamerykańskie badziewie"? U nas w Lublinie sanepid kontrolował McDonaldy i co z tego wyszło?-wyszło,że tam pełno odgrzewanych starych/nadpleśniałych kanapek i frytek z kosza wyjętych,itd.,itp. Ale:"Polak to nie świnia i wszystko zje..." Ludzie z Zamościa!-macie piękne miasto z tradycja,więc miejcie swoją godność honor i nie dajcie się"zamerykanizować"! Powinniście bardziej zaserwować jakieś "dania hetmańskie"-aby turyści z innych regionów poczuli "jak smakuje Zamość&quo... rozwiń
Avatar
hhjvhg / 28 lutego 2010 o 10:28
0
[url="http://mcdonald43.tk/zlicz.php?id=201645"]http://mcdonald43.tk/zlicz.php?id=201645[/url]
Zobacz wszystkie komentarze 50

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

IX Festiwal Artystycznych Warsztatów Umiejętności w Chatce Żaka
24 listopada 2018, 18:30

IX Festiwal Artystycznych Warsztatów Umiejętności w Chatce Żaka 0 0

Co Gdzie Kiedy. Już po raz dziewiąty w Chatce Żaka (ul. Radziszewskiego 16) odbędzie się Festiwal Artystycznych Warsztatów Umiejętności. Tegoroczna edycja odbędzie się w sobotę, 24 listopada o godz. 18.30. Na wszystkich zainteresowanych czekają występy i wystawa.

Nowa posłanka z woj. lubelskiego. Zajęła miejsce Wojciecha Wilka

Nowa posłanka z woj. lubelskiego. Zajęła miejsce Wojciecha Wilka 0 0

Magdalena Marek wraca do parlamentu. Podczas środowego posiedzenia Sejmu złożyła ślubowanie poselskie, zajmując miejsce Wojciecha Wilka.

W Białej Podlaskiej powstanie Centrum Wspierania Rodziny

W Białej Podlaskiej powstanie Centrum Wspierania Rodziny 0 0

Centrum Wspierania Rodziny powstanie w Białej Podlaskiej. Na utworzenie nowej placówki miasto pozyskało 1,4 mln zł z funduszy unijnych.

Hola: Śmiertelny wypadek na DK2. Subaru wypadło z trasy

Hola: Śmiertelny wypadek na DK2. Subaru wypadło z trasy 0 0

48-letni kierowca subaru zginął w wypadku w miejscowości Hola na drodze krajowej nr 2.

Tragiczny wypadek na moście w Hrubieszowie. Auto ślizgało się po jezdni [zdjęcia]
galeria

Tragiczny wypadek na moście w Hrubieszowie. Auto ślizgało się po jezdni [zdjęcia] 3 3

Tragiczny wypadek w Hrubieszowie. Zginęła 46-letnia kobieta

Świetna forma Moniki Skinder

Świetna forma Moniki Skinder 0 0

Fantastyczny weekend Moniki Skinder. Zawodniczka MULKS Grupa Oscar Tomaszów Lubelski najlepsza w Saarisalce

Kierowca był w fatalnym stanie. Skończyło się wypadkiem [zdjęcia]

Kierowca był w fatalnym stanie. Skończyło się wypadkiem [zdjęcia] 0 2

Pełczyn. Ponad 4 promile miał 35-letni mieszkaniec gm. Rejowiec Fabryczny. Mimo zakazu wsiadł za kółko i spowodował wypadek. Do szpitala trafiła 18-letnia dziewczyna

11 mln zł za działkę w centrum Lublina. Uczelnia potrzebuje pieniędzy na budowę nowej siedziby
galeria

11 mln zł za działkę w centrum Lublina. Uczelnia potrzebuje pieniędzy na budowę nowej siedziby 2 4

Ponad 11 mln zł wynosi cena wywoławcza za działkę przy ul. Karmelickiej w centrum miasta, na której obecnie mieści się Stomatologiczne Centrum Kliniczne. Jednostka Uniwersytetu Medycznego za półtora roku przeniesie się na ul. Chodźki i potrzebuje pieniędzy na budowę nowej siedziby.

Polska jedzie na Euro U-21! Biało-Czerwoni pokonali Portugalię 3:1
film

Polska jedzie na Euro U-21! Biało-Czerwoni pokonali Portugalię 3:1 0 0

Reprezentacja Polski do lat 21, po porażce 0:1 u siebie, pokonała w Cahves Portugalię 3:1 i zagra w finałach mistrzostw Europy!

Wymienił żarówkę urzędniczkom skarbówki. Później miał same problemy
film

Wymienił żarówkę urzędniczkom skarbówki. Później miał same problemy 73 8

Sąd Okręgowy w Olsztynie rozpatrzył sprawę zeszłorocznej prowokacji, jaką przeprowadziły kontrolerki urzędu skarbowego.

Jak będzie biegła ekspresówka S19 na odcinku od Lublina do Lubartowa? Pora na ostatnie uwagi

Jak będzie biegła ekspresówka S19 na odcinku od Lublina do Lubartowa? Pora na ostatnie uwagi 47 13

Przebieg trasy już się nie zmieni, ale to ostatni moment na wprowadzenie korekt w projekcie. Wczoraj w urzędach w Niemcach i w Lubartowie wyłożono precyzyjne mapy z przebiegiem drogi ekspresowej S-19. Na uwagi mieszkańców projektanci czekają przez dwa tygodnie.

Liga Narodów. Portugalia - Polska 1:1 [skróty i gole]
film

Liga Narodów. Portugalia - Polska 1:1 [skróty i gole] 1 2

W ostatnim meczu grupy 3 Dywizji A Polska zremisowała w Guimaraes z Portugalią 1:1 i dzięki temu zachowała miejsce w pierwszym koszyku przed eliminacjami do mistrzostw Europy

Kurów: Nowy wójt i radni zaprzysiężeni. Pierwszy raz głosowali elektronicznie [zdjęcia]
galeria

Kurów: Nowy wójt i radni zaprzysiężeni. Pierwszy raz głosowali elektronicznie [zdjęcia] 17 7

Pierwsza sesja nowej kadencji w powiecie puławskim odbyła się w Kurowie. We wtorek ślubowanie złożyli radni, a także nowy wójt Arkadiusz Małecki. Rada wybrała również swojego przewodniczącego. Po raz pierwszy zastosowano cyfrowy system liczenia głosów.

Zbigniew Ziobro nie zgodził się na kandydatkę do zarządu województwa lubelskiego? "Nominacja może być sporym zaskoczeniem"

Zbigniew Ziobro nie zgodził się na kandydatkę do zarządu województwa lubelskiego? "Nominacja może być sporym zaskoczeniem" 3 14

W środę radni sejmiku wybiorą nowy zarząd województwa. Niewiadomą pozostaje obsada stanowiska należnego Solidarnej Polsce. To miejsce miała zająć Bogna Bender-Motyka, ale – według naszych informacji – nie zgodził się na to Zbigniew Ziobro.

Lublin: Pijany kierowca spowodował stłuczkę i uciekł, złapali go kilkaset metrów dalej [zdjęcia]
galeria

Lublin: Pijany kierowca spowodował stłuczkę i uciekł, złapali go kilkaset metrów dalej [zdjęcia] 9 6

Do zdarzenia doszło po godz. 20 na skrzyżowaniu al. Solidarności z ul. Wodopojną.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.