Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Artykuły zewnętrzne

23 października 2020 r.
9:50

„Herbapol-Lublin” S.A. wprowadza linię kosmetyków naturalnych Polana

31 A A

Lider branży spożywczej wchodzi na rynek naturalnych kosmetyków do pielęgnacji. O ważnych decyzjach biznesowych i holistycznym podejściu do pielęgnacji opowiada prezes zarządu firmy „Herbapol-Lublin” S.A., Evangelos Evangelou.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A. (fot. Rafał Maciąga)

„Herbapol-Lublin” S.A. od lat kojarzony jest z sektorem spożywczym. Skąd zatem pomysł, aby do oferty wprowadzić markę kosmetyczną?

– Firma „Herbapol-Lublin” S.A. powstała z zamiłowania do polskiej tradycji zielarstwa i niezależnie od upływu czasu nieustannie się rozwija, z sukcesem łącząc zdobytą na przestrzeni ponad siedmiu dekad wiedzę z nowoczesnym biznesowym podejściem. Od kilku lat jesteśmy w ścisłej czołówce największych polskich producentów branży spożywczej. Uważnie obserwujemy trendy konsumenckie i co roku w naszej ofercie pojawiają się nowe i innowacyjne produkty, jak np. ziołowe napoje funkcjonalne, Herbatka na zimno, którą przygotowujemy zalewając zimną wodą, czy syropy do mleka. W ten sposób nie tylko odpowiadamy na oczekiwania konsumentów, ale często nawet je wyprzedzamy.

W ubiegłym roku, po raz kolejny, otrzymaliśmy nagrodę Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. Niezmiennie jednak pozostajemy wierni naszym wartościom: naturze, jakości, zaufaniu. Od dziesięcioleci inspirujemy się naturą, jej bogactwem i różnorodnością, szanując jednocześnie jej unikalne zasoby. I to właśnie wierność tradycji i orientacja na przyszłość, jak również śledzenie trendów rynkowych oraz potrzeb konsumentów, zadecydowały o wejściu w zupełnie nową, choć nie tak bardzo odległą jak by się wydawało kategorię.

Rynek kosmetyczny w Polsce jest bardzo dojrzały, z silnymi markami o ugruntowanej pozycji. Nie boicie się konkurencji?

– Nie, na co dzień działamy na bardzo konkurencyjnym rynku produktów spożywczych i doskonale sobie radzimy. Niewątpliwie naszym atutem jest również ogromna wiedza, jaką zdobyliśmy jeśli chodzi o zioła, rośliny i ich dobroczynny wpływ na organizm człowieka. Ważną rolę odgrywa również zaufanie konsumentów do marki Herbapol oraz zupełnie nowa, niespotykana dotąd na polskim rynku formuła oferty marki Polana, której do tej pory nie zaproponowała żadna inna marka masowa. 

Szacunek do natury jest w naszym DNA

 

Jak zamierzacie przekonać do nowej marki konsumentów? Czy rzeczywiście macie wystarczającą wiedzę w zakresie kosmetyków, aby je produkować?

– Nie zdecydowalibyśmy się na stworzenie marki Polana, gdybyśmy nie byli o tym przekonani. Staramy się, by wszystkie nowości wpisywały się w nasze DNA, w którym naczelne miejsce zajmuje szacunek do natury. Nasza wiedza i wieloletnie doświadczenie pozwalają nam tworzyć i z sukcesem rozwijać wyjątkowe produkty. Marka Herbapol towarzyszy kolejnym pokoleniom i jest niezmiennie synonimem wysokiej jakości produktów inspirowanych naturą. Nie inaczej jest w przypadku Polany. 

Na czym zatem polega wyjątkowość tej oferty? 

– Na unikalnym podejściu do pielęgnacji skóry twarzy, na zewnątrz i od wewnątrz. Działanie kosmetyków Polana uzupełniają bowiem suplementy diety w formie saszetek z proszkiem do rozpuszczania w wodzie, bogate w wyciągi roślinne, witaminy i składniki mineralne, połączone z kwasem hialuronowym, koenzymem Q10 lub kolagenem, które działają od wewnątrz, wzmacniając działanie kremu, serum czy maski. To zupełnie nowe podejście do pielęgnacji skóry, które łączy naszą wiedzę i doświadczenie z innowacyjnym konceptem. Dlatego ogromnie cieszy mnie, że to właśnie my mogliśmy ją wprowadzić jako pierwsi na rynku masowym.

Czym wasze produkty wyróżniają się na rynku kosmetycznym?

– Z jednej strony atrakcyjnym konceptem dwukierunkowej pielęgnacji skóry, z drugiej – jakością. Konsumenci coraz częściej zwracają się właśnie ku naturze w poszukiwaniu naturalnych, bezpiecznych, a przy tym skutecznych sposobów dbania o siebie i swój wygląd. Kosmetyki Polana to odpowiedź na ich potrzeby. Wszystkie produkty Polana oparte są na ekstrakcie z dobrze znanej wszystkim czerwonej koniczyny. Choć wydaje się dość pospolitym kwiatem, zwana jest też rośliną kobiet, niezwykle bogatą w substancje aktywne, które zapewniają skórze odmłodzony wygląd. Skuteczność naszych produktów potwierdziliśmy badaniami konsumenckimi i liczymy na to, że zyskają one również uznanie użytkowniczek po wprowadzeniu Polany na rynek. Przy tej okazji warto podkreślić, że w gamie kosmetyków Polana konsumenci znajdą produkty wegańskie, a opakowania są wykonane z materiałów przyjaznych środowisku.

Konsumenci coraz częściej zwracają się ku produktom naturalnym, takim jak Polana

 

Czy obecna, wyjątkowa sytuacja, związana z pandemią, to dobry moment na tak odważny krok?

– Czas pandemii skłonił ludzi do wielu refleksji. Zaczęliśmy dużo bardziej dbać o zdrowie i bezpieczeństwo swoje i najbliższych. Widać to po decyzjach zakupowych. Zresztą, w sektorze spożywczym, już od kilku lat obserwujemy, jak na znaczeniu zyskują zioła i produkty naturalne oraz zaufane i sprawdzone marki, jak np. marka Herbapol, która jest na rynku od ponad 70 lat. Nie bez znaczenia stał się również kraj pochodzenia produktu. Teraz, kiedy polska gospodarka tak mocno ucierpiała wskutek pandemii, coraz częściej sięgamy po produkty lokalne, wytworzone w Polsce, aby codziennymi wyborami wspierać aktualną sytuację gospodarczą w kraju. Kosmetyki Polana, podobnie jak wyroby marki Herbapol, w całości produkowane są lokalnie, w Polsce.

Czy wejście w nową kategorię oznacza, że wyhamujecie z rozwojem oferty produktów spożywczych?

– W żadnym wypadku. Polana to naturalne poszerzenie oferty, jednak nasz kluczowy biznes stanowią produkty spożywcze. I tu konsekwentnie realizujemy działania będące częścią strategii, która obejmuje perspektywę kilku lat. Uważnie obserwujemy to, co dzieje się w kraju i na świecie, i – w razie potrzeby – dostosowujemy plany do sytuacji rynkowej i trendów. Mam nadzieję, że w kontekście pandemii najtrudniejszy czas mamy za sobą, a wypracowane rozwiązania oraz elastyczne podejście do biznesu pozwolą nam na sprawne funkcjonowanie w nadchodzącym okresie.

Jesteście jedną z najbardziej kojarzonych z Lublinem firm. Jak wprowadzenie nowych produktów do oferty wpłynie na wasz rozwój lokalnie? 

– Historia naszej firmy jest od zawsze związana z Lublinem, dlatego miasto i jego mieszkańcy są dla nas szczególnie ważni. To tu znajduje się główna siedziba firmy i zakład produkcyjny, który odpowiada za większość naszej produkcji. Wraz z rozwojem firmy, „Herbapol-Lublin” S.A. zaczął być obecny również w innych miastach Polski, np. Białymstoku, Warszawie czy Lubawie. Jednak pomimo odległości wszyscy tworzymy jedną drużynę, która razem decyduje o sukcesie tej firmy. Jako prezes zarządu wiem, że niezależnie od lokalizacji każdy jest potrzebny, abyśmy mogli się dalej rozwijać. Produkcja kosmetyków Polana wymagała przede wszystkim zmian wewnątrz firmy. Prace nad nową linią produktów trwały od dłuższego czasu, mogliśmy przygotować się do każdego etapu i teraz koncentrujemy się już na wprowadzeniu marki Polana na rynek. Dalsze kroki będziemy podejmować na bieżąco, reagując na sygnały z rynku. 

Jak długo trwała praca nad nowym konceptem?

– To kilka lat intensywnej pracy, szczególnie przez ostatnie półtora roku. Jednak było warto! Produkty Polana uzyskały w badaniach bardzo dobre oceny aplikacyjne i funkcjonalne. Również bardzo wysoki procent konsumentek, które miały możliwość je testować, deklaruje chęć ponownego zakupu. Liczę na to, że opinie konsumentów po wprowadzeniu Polany do szerokiej dystrybucji będą równie entuzjastyczne.

Dla jakiego konsumenta przeznaczone są produkty Polana? Jak będą kształtowały się ceny produktów?

– Polana to produkty dla świadomych kobiet, które poszukują naturalnych, bezpiecznych i jednocześnie skutecznych sposobów do pielęgnacji skóry twarzy, od polskiego producenta. Podobnie jak w przypadku marki Herbapol, na tle konkurencji wyróżnia nas jakość przewyższająca cenę. 

Gdzie będzie można kupić produkty marki Polana?

– Już wkrótce produkty marki Polana będą do kupienia w sklepach na terenie całego kraju, a dodatkowo, jeszcze w tym roku, wystartuje nasz e-sklep pod adresem www.herbapol-polana.com

Wprowadzenie marki na rynek to pierwszy krok. A jakie są dalsze plany dotyczące Polany?

– Wprowadziliśmy na rynek nie tylko nową markę, ale zupełnie nowy koncept pielęgnacji, dlatego teraz skupiamy się na zbudowaniu szerokiej dystrybucji oraz działaniach promocyjnych, aby konsumenci mogli poznać nasze produkty i ich działanie. Wierzę, że w perspektywie najbliższych miesięcy umocnimy swoją pozycję na rynku naturalnych kosmetyków do pielęgnacji, a co najważniejsze, zdobędziemy zaufanie i sympatię konsumentów.

Skomentuj i udostępnij na Facebooku
e-Wydanie

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 25 listopada 2020 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 25 listopada 2020 r.

Zmiany w zarządzie powiatu świdnickiego. Kto zastąpił Radosława Brzózkę?

Zmiany w zarządzie powiatu świdnickiego. Kto zastąpił Radosława Brzózkę?

Jest absolwentem Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Przez niemal ćwierć wieku był zatrudniony w Katolickim Stowarzyszeniu "Civitas Christiana". We wtorek Rada Powiatu w Świdniku, choć niejednogłośnie, podjęła uchwalę ws. powołania Romualda Gumienniaka na członka zarządu powiatu.

Prace młodych artystów na wystawie online. Galeria Labirynt ogłasza nabór

Prace młodych artystów na wystawie online. Galeria Labirynt ogłasza nabór

Galeria Labirynt w Lublinie zaprasza dzieci i młodzież do 18 roku życia do zgłaszania prac na wystawę "Sen niedźwiedzia", która zostanie zrealizowana w formie online. Nabór potrwa do 6 grudnia.

50 lat temu z taśmy produkcyjnej FSC w Lublinie zjechał 100-tysięczny egzemplarz Żuka

50 lat temu z taśmy produkcyjnej FSC w Lublinie zjechał 100-tysięczny egzemplarz Żuka

Już pół wieku minęło, odkąd z Fabryki Samochodów Ciężarowych w Lublinie wyjechał 100-tysięczny egzemplarz Żuka - słynnego polskiego samochodu dostawczego. W sumie powstało niecałe 590 tys. sztuk tego pojazdu

Niezwykłe zjawisko optyczne na niebie - filar słoneczny. Wasze zdjęcia
Zdjęcia Czytelników
galeria

Niezwykłe zjawisko optyczne na niebie - filar słoneczny. Wasze zdjęcia

Filar słoneczny to słup światła, który - w uproszczeniu - powstaje dzięki kryształkom lodu. Dzisiaj to zjawisko udało się uwiecznić na zdjęciach naszym Czytelnikom. Nie zabrakło także kilku ciekawych ujęć zachodu słońca. Zapraszamy do oglądania galerii takich fotografii

Budżet Kraśnika na 2021 rok. Inwestycje i podwyżki

Budżet Kraśnika na 2021 rok. Inwestycje i podwyżki

Gruntowna przebudowa krytej pływalni, rewitalizacja miasta, a także modernizacja ulicznego oświetlenia – takie inwestycje znalazły się w projekcie przyszłorocznego budżetu miasta. Przyszły rok dla mieszkańców będzie też oznaczać podwyżki opłat za śmierci i wzrost stawek podatków

Opole Lubelskie: Wycinka drzew i nowe nasadzenia

Opole Lubelskie: Wycinka drzew i nowe nasadzenia

Piły poszły ruch przy rewitalizacji rynku. Pod topór w większości poszły spróchniałe drzewa, grożące zawaleniem.

10-letnia Alicja Tracz gotowa na podbój Eurowizji Junior 2020 [wideo]
film

10-letnia Alicja Tracz gotowa na podbój Eurowizji Junior 2020 [wideo]

– Eurowizja Junior to było moje marzenie – mówi Alicja Tracz. 10-latka ze Stojeszyna koło Janowa Lubelskiego w niedzielę będzie reprezentować Polskę. W tym roku konkurs odbędzie się zdalnie

Poseł Lech Kołakowski opuścił PiS. Powodem "piątka Kaczyńskiego" i jego "sytuacja w ugrupowaniu"
film

Poseł Lech Kołakowski opuścił PiS. Powodem "piątka Kaczyńskiego" i jego "sytuacja w ugrupowaniu"

Warszawa. Poseł Lech Kołakowski opuścił klub i partię Prawo i Sprawiedliwość i będzie odtąd posłem niezrzeszonym. Jak wyjaśnił, nie mógł zaakceptować ustawy zwanej "piątką dla zwierząt" i jej kolejnych wersji, forsowanych przez kierownictwo partii mimo oporu części polityków Zjednoczonej Prawicy. Zasugerował również, że w tle jego rezygnacji leżał konflikt z centralą na Nowogrodzkiej.

Hetman Żółkiewka mistrzem jesieni. Chełmska klasa okręgowa w liczbach

Hetman Żółkiewka mistrzem jesieni. Chełmska klasa okręgowa w liczbach

Dopiero po ostatnim spotkaniu Hetman Żółkiewka awansował na pierwsze miejsce w tabeli zostając tym samym mistrzem jesieni

Starostowie nie otrzymują już danych o COVID-19. Dyskusja o raportach na radzie pow. świdnickiego

Starostowie nie otrzymują już danych o COVID-19. Dyskusja o raportach na radzie pow. świdnickiego

Począwszy od wtorku, 24 listopada, powiatowe stacje sanitarno-epidemiologiczne w Polsce nie będą publikować na swoich stronach codziennych raportów dotyczących SARS-CoV-2. Informacje ma upubliczniać GIS. Póki co ich nie ma. Najnowszych danych z powiatu świdnickiego nie poznali też dzisiaj radni z tego terenu.

Naprawmy, co zepsuła pandemia. Rzemieślnicy mają problemy, pomagają wierni klienci

Naprawmy, co zepsuła pandemia. Rzemieślnicy mają problemy, pomagają wierni klienci

Kaletnicy, szewcy, zegarmistrze – to tylko niektórzy rzemieślnicy, których epidemia pozbawiła normalnych możliwości funkcjonowania. Pomóc w przetrwaniu mogą im tylko wierni klienci. Ci skrzykują się w internecie

Kupujemy szeregowiec. Alternatywa dla mieszkania

Kupujemy szeregowiec. Alternatywa dla mieszkania

Domy szeregowe, czyli inaczej segmenty to opcja cenowo porównywalna do trzypokojowego mieszkania. Własny ogródek i większa powierzchnia sprawia, że za rozsądne pieniądze otrzymujemy jednak namiastkę domu

Do Ciechanek powróciła cisza. Koniec z odgłosami ciętej karoserii samochodowej
Po naszej publikacji

Do Ciechanek powróciła cisza. Koniec z odgłosami ciętej karoserii samochodowej

Od dwóch tygodni w Ciechankach (pow. łęczyński, gmina Puchaczów) ciszy nie przerywa huk ciętych karoserii zużytych samochodów. Po naszych artykułach i emisji reportażu w TVP z miejscowości wyniosła się firma zajmująca się demontażem starych aut na terenie Nadwieprzańskiego Parku Krajobrazowego.

Nowy zawodnik Azotów Puławy

Nowy zawodnik Azotów Puławy

Niespodzianka dla kibiców Azotów Puławy. We wtorek klub poinformował o pozyskaniu nowego zawodnika. Do zespołu Larsa Walthera dołączył Słoweniec Andraż Velkavrh, który występuję na pozycji środkowego rozgrywającego.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.